Ja, inderdaad. Dag of 2 later kreeg ik opeens een nieuwe mail dat het reparatie aan huis was.
De communicatie van CE Repair was niet zo heel goed, maar uiteindelijk wel goed gekomen.
Dan kwam er bij dat er gisteren nog een storing was bij Proximus (telefoon provider in Belgie) waardoor de 2 techniekers elkaar niet konden bereiken. De ene technieker was hier 30min voor de andere, maar ze wisten niet van elkaar. Dus ik kreeg al opdrachten van de technieker om te helpen met het demonteren van de TV en dragen. Niet dat ik het erg vond, want dat vind ik wel interessant. Maar kan me voorstellen dat er klanten zijn die helemaal niet handig zijn of de handen niet uit de mouwen willen steken.
Ik heb wel een opvallende verticale lijn in het paneel van 5-10 pixels breed. Zeer goed zichtbaar op lichte, vlakke achtergronden. Gisterenavond was mijn zoontje een tekenfilm aan het kijken en dan valt het zeer goed op. En dan zijn er nog vele dunne verticale lijntjes, maar minder zichtbaar uit de zetel. Enkel als ik voor het paneel ga staan. Misschien de pixel refresher eens draaien want die ene is wel hardnekkig?
Van de rest heb ik wel vertrouwen dat het goed komt. Toen de TV nieuw uit de doos kwam, was het die dag net de F1 van Brazilië met heel wat groene stukken naar het circuit. Vertical banding was een ramp als dat in beeld kwam, maar 2 dagen later was het volledig weg.