Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rerder
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-05-2024
tipex schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 21:57:
Heb het net weer getest en zelfde resultaat alleen kwam de tweede keer het beeld pas na een minuut terug, ps4 pro staat ook als een idioot te blazen, komt ook best wel hete lucht uit. Staat gewoon los op de vloer niet in een kastje oid, heb het deze keer kunnen filmen, [video]

Maakt de pro bij jullie ook zo lawaai, is op filmpje goed te horen ook.
Nee pro is een stuk stiller als mijn oude PS4. Nog steeds is de vraag wat voor HDMI kabel gebruik je? Ik had er eerst een cheape chineese aanzitten (op de oude PS4) maar deze had ook last van het af en toe weg vallen (vooral in de eerste uur van koud naar warm, als de PS4 eenmaal meer als een uur had gedraaid was het probleem weg) nu zit er een iets beter pasende kabel op (nog steeds een normale HDMI niet een monster van 200 euro of zo) en heb geen last meer van uitval.

Dus switch van kabel, werkt dat niet dan van HDMI poort, dan op een andere TV en als het probleem er dan nog steeds is zit het in de PS4.

[ Voor 5% gewijzigd door Rerder op 03-06-2017 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tipex
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00
Ik gebruik de orginele ps4 pro hdmi kabel. Op mijn oude niet 4k plasma had ik het probleem niet.
Zal morgen een een andere kabel testen om te kijken of dat verschil maakt.

[ Voor 28% gewijzigd door tipex op 03-06-2017 22:28 ]

Nintendo Friend Code: SW-2156-2589-6793

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agima!
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 02-01 19:51
Puck schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 19:25:In de pricewatch kloppen de specs heel vaak niet.
Je kunt de gegevens zelf (laten) aanpassen in Pricewatch. Kleine moeite en wel zo vriendelijk voor de mede tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymon89
  • Laatst online: 14:20
Puck schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 21:27:
[...]

Welcome back! :)

Dimme HDR game mode is bekend. De workaround is om de ingame brightness helemaal ophoog te gooien. Kan helaas niet bij elke game.
Dynamic Contrast op Low zetten helpt ook iets. Dit activeert blijkbaar de Active HDR functie (in de 2017 modellen althans).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 12:51

Puck

W32.Deadcode.A

Raymon89 schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 22:59:
[...]

Dynamic Contrast op Low zetten helpt ook iets. Dit activeert blijkbaar de Active HDR functie (in de 2017 modellen althans).
Kan ook maar ik vond het dynamische contrast toch soms wat storend.

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jesp_J
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-09 15:37
Voor alle LG OLED bezitters die net als ik problemen hebben met Simplink (HDMI-CEC) heb ik mss de oplossing. Na veel testen en uitzoeken ben ik erachter gekomen dan Simplink niet werkt als op 1 van de HDMI ingangen (welke maakt niet uit) de Horizon box van Ziggo is aangesloten en deze op de Eco standby modus staat.

Als de Horizon box gewoon aan staat (dus niet op standby) of op de midden of hoog standby modus staat doet Simplink het wel. Simplink doet het ook als de Horizon box is uitgezet met de schakelaar op de achterkant.

Het is heel vreemd en heb geen verklaring waarom de Eco standby modus van de Horizon box ervoor zorgt dat geen enkel Simplink apparaat werkt.

Hopelijk heb ik met deze tip een aantal bezitters kunnen helpen want ik vond het wel erg frusterend dat het niet gewoon werkte.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Puck schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 19:21:
[...]

Volgens mij puur cosmetisch.

[video]
Gewoon, omdat het grappig is.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:55

Trackerfire

BTC HODLER

Jesp_J schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 23:51:
Voor alle LG OLED bezitters die net als ik problemen hebben met Simplink (HDMI-CEC) heb ik mss de oplossing. Na veel testen en uitzoeken ben ik erachter gekomen dan Simplink niet werkt als op 1 van de HDMI ingangen (welke maakt niet uit) de Horizon box van Ziggo is aangesloten en deze op de Eco standby modus staat.

Als de Horizon box gewoon aan staat (dus niet op standby) of op de midden of hoog standby modus staat doet Simplink het wel. Simplink doet het ook als de Horizon box is uitgezet met de schakelaar op de achterkant.

Het is heel vreemd en heb geen verklaring waarom de Eco standby modus van de Horizon box ervoor zorgt dat geen enkel Simplink apparaat werkt.

Hopelijk heb ik met deze tip een aantal bezitters kunnen helpen want ik vond het wel erg frusterend dat het niet gewoon werkte.
(Nog) geen LG, wel aan het lurken. Nu een Samsung UE55H8000 en precies hetzelfde probleem met de Horizon box op eco werkt geen enkele HDMI CEC link. Uitzetten hiervan is inderdaad dé oplossing. Succes allen! 8)

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10:39
Puck schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 21:27:
[...]

Welcome back! :)

Dimme HDR game mode is bekend. De workaround is om de ingame brightness helemaal ophoog te gooien. Kan helaas niet bij elke game.
Bedankt voor je reactie. Ik heb de laatste tijd echt onder een steen geleefd in TV land, dus ik wist ook niet dat het al bekend was. Wel jammer, hadden we eerst een te hoge inputlag met HDR gaming en mist nu de dynamiek en brightness in de HDR game mode.

HDR (Dolby Vision) via de Netflix app is ook drama (met iig de B6). De tonemapping is compleet verkeerd en niet aan te passen. De ene serie is veel te groen en de ander weer veel te oranje. De HDR10 series van o.a. Amazon Prime zijn wel goed.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Klinkt mij als een hele verzameling kinderziekten bij (de combinatie van) oled, uhd en/of hdr. Het lijken me fantastische televisies, maar waar je wel rekening moet houden met (mogelijk) verschillende problemen. Merken jullie nu allemaal dit soort dingen, of zijn er hier ook mensen 100% tevreden?

Mijn eigen televisie (gewoon 1080p fhd, lcd) doet het na een jaar of 8 nog prima, dus ik heb alle geduld om dit soort dingen even lekker aan te kijken en af te wachten. Als er tegen de tijd dat mijn tv de geest geeft, geen nog betere technieken op de markt zijn, gaat het wel een oled-tv worden.

Als je het filmpje van de vergelijking met de Sony A1 en LG C7 bekijkt, zie je ook nog allerlei kleurproblemen (toonverschillen, oververzadiging). In dat geval vraag ik me wel eens af of een televisie met zulk mooi beeld, maar ook zulke defecten/gebreken/beperkingen wel ruim € 2000 mag kosten.

Zijn we hier gewoon (too) early adopters, als Tweakers zijnde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09:50
kun je met de Magic Remote van de B6 ook de IHDR-5200C heeft HUMAX mee bedienen ?? of blijf ik dan met 2 afstandbediening zitten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-09 15:31
Ahhh, wat schattig :(:)

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tipex
Net zonder problemen 1.5 uur kunnen spelen op de hdmi kabel van de xbox one op hdmi port 3 ipv 1. Voor nu deze conbinatie maar even testen, begon in elk geval veelbelovend. Xbox kabel heeft aan beide kanten van die feriet blokjes misschien dat dat wat helpt, kabel loopt door goot met andere stroom / netwerk / hdmi kabels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:12
Jorgen schreef op zondag 4 juni 2017 @ 04:50:

Als je het filmpje van de vergelijking met de Sony A1 en LG C7 bekijkt, zie je ook nog allerlei kleurproblemen (toonverschillen, oververzadiging). In dat geval vraag ik me wel eens af of een televisie met zulk mooi beeld, maar ook zulke defecten/gebreken/beperkingen wel ruim € 2000 mag kosten.

Een perfecte tv bestaat niet, iig niet op de consumentenmarkt. Ik heb altijd high-end tv's gehad die atlijd de hoogste reviews krijgen, en ik moet zeggen de OLEDs zijn gewoon sterker dan de high-end plasma overall die ik altijd had.

Voor 2000 euro krijg je geen perfecte tv klaar. Als je perfectie wil moet je naar professionele schermen kijken en dan mag je een 0 achter de prijs zetten.

Kwaliteitswijs zijn de huidige oleds de beste schermen die je kunt kopen op de consumentenmarkt, maar niet perfect.

De belangrijkste dingen tikken ze gewoon aan (volgorde van belangrijkheid)

- contrast
- greyscale
- strakke gamma op 2.4 gamma (maar near black wel wat lastig nog soms).
- kleurcorrectheid
en dan pas resolutie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:19
Klinkt mij als een hele verzameling kinderziekten bij (de combinatie van) oled, uhd en/of hdr. Het lijken me fantastische televisies, maar waar je wel rekening moet houden met (mogelijk) verschillende problemen. Merken jullie nu allemaal dit soort dingen, of zijn er hier ook mensen 100% tevreden?

Mijn eigen televisie (gewoon 1080p fhd, lcd) doet het na een jaar of 8 nog prima, dus ik heb alle geduld om dit soort dingen even lekker aan te kijken en af te wachten. Als er tegen de tijd dat mijn tv de geest geeft, geen nog betere technieken op de markt zijn, gaat het wel een oled-tv worden.

Je gaat kleuren van een tv toch niet beoordelen via een filmpje op je telefoon/beeldscherm? ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Major_ton

Zoals eerder aangehaald is het vinden van de perfecte TV onmogelijk. Het kan wel zo zijn dat een TV voor jouw wensen perfect is, maar dat is maar net hoe je er zelf naar kijkt. Ik wil niks afdoen aan het plezier dat jij nog aan je 8 jaar oude LCD TV beleeft, maar dat toestel komt niet meer in de buurt van wat de huidige LCD en OLED TV's presteren.

De kritische early adopters weten altijd een hoop pijnpunten blood te leggen, maar bijvoorbeeld ook de laatste generatie Plasma TV's waren niet perfect (floating blacks, line bleeding, phosphor trailing etc...). Daarnaast zorgen de continu doorlopende ontwikkelingen er ook voor dat een TV al snel veroudert en dus niet 'perfect' is in vergelijk met nieuwere toestellen.

En zo wordt de kwaliteit van een TV, hoewel objectief meetbaar, altijd subjectief beoordeeld door de gebruiker. Laat 10 mensen 1 TV beoordelen en je krijgt 10 verschillende meningen en niveau's van tevredenheid.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zijn jouw eisen niet hoog. LCD/LED, zeker van die leeftijd, vind ik niet om aan te zien. Daarom heb ik 15 jaar plasma gehad. Maar als jij er blij mee bent vooral doorkijken. Goedkoper kan je niet kijken. Ieder zijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

OLED is near perfect als het gaat om beeldkwaliteit. Het is met name HDR waar nog wel wat op aan te merken is, maar dat is ook omdat het gewoon een te nieuwe techniek is om nog volledig uitgekristalliseerd te zijn.

Ik vind HDR voor video-content sowieso soms tegenvallen (momenteel): het lijkt soms erg onnatuurlijk. Geen idee of dat aan de TV of aan de content zelf ligt. Bij games vind ik het fantastisch. Ik heb de TV echter niet gekocht voor HDR (kijk ik ook amper) en zie dat meer als een fijne extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:39
Verwijderd schreef op zondag 4 juni 2017 @ 11:36:
Dan zijn jouw eisen niet hoog. LCD/LED, zeker van die leeftijd, vind ik niet om aan te zien. Daarom heb ik 15 jaar plasma gehad. Maar als jij er blij mee bent vooral doorkijken. Goedkoper kan je niet kijken. Ieder zijn ding.
Ik vind dat Jorgen best een punt heeft. Voor full HD content is een OLED echt geen wereld van verschil (op contrast/zwart niveau na). Als je echter goed 4K (HDR) materiaal kijkt, dan zie je die 8 jaar ontwikkeling op beeldschermgebied echt wel terug.

Voor normaal alledaags TV gebruik met Full HD films en normale TV valt het best wel mee.

Drone Insight - De plek waar jouw drone avontuur een vlucht krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

SpeedingWilly schreef op zondag 4 juni 2017 @ 11:59:
[...]

[...]

Ik vind dat Jorgen best een punt heeft. Voor full HD content is een OLED echt geen wereld van verschil (op contrast/zwart niveau na). Als je echter goed 4K (HDR) materiaal kijkt, dan zie je die 8 jaar ontwikkeling op beeldschermgebied echt wel terug.

Voor normaal alledaags TV gebruik met Full HD films en normale TV valt het best wel mee.
Prima toch? Er is een punt waarbij kwaliteit gewoon weinig verbeterd kan worden zonder nieuwe technieken te introduceren. Ik zie het in ieder geval wel duidelijk terug in het diepzwarte / geen clouding, etc. Maar dat zal minder zijn als je van Plasma komt.

[ Voor 10% gewijzigd door Puck op 04-06-2017 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
SpeedingWilly schreef op zondag 4 juni 2017 @ 11:59:
[...]

[...]

Voor FullHD zou ik juist een oled halen ipv led. Resolutie is minder belangrijk dan contrast; contrast zorgt voor de grootste wow factor.

Als je HDR fanaat bent, dan zou ik desnoods (afhankelijk van je kijkomgeving) nog een fald led kunnen aanraden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erniebert
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 19-06 23:33

In deze vergelijking wordt aangegeven dat bij televisies van dit kwaliteitsniveau de verschillen minimaal zijn en slechts naast elkaar soms zichtbaar zijn. Thuis heb ik dat overigens nooit ;) Kortom, het design is echt anders, maar de beeldkwaliteit is zeer vergelijkbaar hoor. Ook al vinden we het op tweakers leuk om juist over die minimale verschillen enorm te bakkeleijen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
tipex schreef op zondag 4 juni 2017 @ 08:46:
Net zonder problemen 1.5 uur kunnen spelen op de hdmi kabel van de xbox one op hdmi port 3 ipv 1. Voor nu deze conbinatie maar even testen, begon in elk geval veelbelovend. Xbox kabel heeft aan beide kanten van die feriet blokjes misschien dat dat wat helpt, kabel loopt door goot met andere stroom / netwerk / hdmi kabels.
Sinds vrijdag ook in het bezit van een 55E7N en dezelfde disconnects met de door Sony bijgeleverde dropveter HDMI-kabel. Problemen zover ik heb kunnen nagaan alleen met HDR games.
Sinds gisteravond ook gewisseld naar een goede HDMI 2.0 kabel en tot op heden foutloos met HZD. Hopelijk blijft dit zo.
Gamen in 4K HDR is echt geweldig, ondank de hoge aanschafprijs van de TV en de incidentele technische problemen.
Jammer alleen dat DVB-C bij OBN nog niet lijkt te werken, terwijl ik met dezelfde settings op mijn vorige Sony TV wel alle zenders kon vinden. SD analoog is vreselijk op een OLED TV, dus hopen dat de STB blijft werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tipex
Flitzer schreef op zondag 4 juni 2017 @ 13:15:
[...]

Sinds vrijdag ook in het bezit van een 55E7N en dezelfde disconnects met de door Sony bijgeleverde dropveter HDMI-kabel. Problemen zover ik heb kunnen nagaan alleen met HDR games.
Sinds gisteravond ook gewisseld naar een goede HDMI 2.0 kabel en tot op heden foutloos met HZD. Hopelijk blijft dit zo.
Gamen in 4K HDR is echt geweldig, ondank de hoge aanschafprijs van de TV en de incidentele technische problemen.
Jammer alleen dat DVB-C bij OBN nog niet lijkt te werken, terwijl ik met dezelfde settings op mijn vorige Sony TV wel alle zenders kon vinden. SD analoog is vreselijk op een OLED TV, dus hopen dat de STB blijft werken.
Goed om te horen te horen dat het bij jou ook de kabel blijkt te zijn, toch wel heel slecht van Sony dat ze zo'n prul meeleveren. Vaag dat dvc-c niet werkt, daar heb ik icm ziggo geen last mee gelukkig. Had wel een nieuwe ci+ module nodig omdat anders de interactieve diensten niet werden ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymon89
Puck schreef op zondag 4 juni 2017 @ 11:52:
Ik vind HDR voor video-content sowieso soms tegenvallen (momenteel): het lijkt soms erg onnatuurlijk. Geen idee of dat aan de TV of aan de content zelf ligt. Bij games vind ik het fantastisch.
Heb je de Sharpness in je HDR picture mode op 0 staan? Op mijn C7 vind ik HDR content er ook erg nep uitzien (alsof het uit een computer gerold komt ipv opgenomen met een camera) als ik de Sharpness hoger dan 0 zet.

Hier trouwens geen problemen met connectie tv-PS4 Pro met de door Sony meegeleverde kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
harley2009 schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:33:
PS: weet iemand hoe voetbal - formule 1 en motogp eruit ziet op een LG Oled 65B6. loopt dat lekker vloeiend ?? en is de input lag nu ook goed op de 65 versie..
harley2009 schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 21:17:
mensen die nu de champions league op een 65 inch B6 kijken, graag jullie ervaringen hiermee.. ben benieuwd
Kom, niet zo ongeduldig. Op deze wijze, zullen de reacties beperkt blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillanO
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-07-2022
Gisterenmiddag/begin avond zoveel problemen gehad met de nieuwe OLED, niet normaal. Op een gegeven moment was t zo erg dat de tv kabel het niet eens meer deed, de tv viel gewoon spontaan uit en ik kreeg mijn Samsung decoder niet meer te zien. Alleen naar sneeuw op de tv.

Ik had mijn oude tv kabel daarna gebruikt en het leek wel een wonder. De PS4 Pro gaf daarna ook weer goed beeld, bijna geen stottering meer, scherper dan ooit. Netflix loopt goed nu, tv zender vallen reuze mee en alles is nu onderhand beter dan mijn oude tv. Verschil van dag en nacht. Dit komt niet door het vervangen van de tv kabel maar ik weet wel dat er in de middag iets heel erg verkeerd stond.

Daarna heb ik zo kritisch gekeken om foutjes er uit te halen maar kon er niet veel vinden. Zelfs nu lijkt mijn brein nog naar fouten te zoeken. Perfectie bestaat niet en er zijn altijd minpuntjes maar ik ben tevreden. Ik durf het alleen bijna niet te zeggen omdat ik bang ben dat er weer iets gebeurd.

Btw, image retention wel opgemerkt, Marco Reus van FIFA 17 was heel even in beeld te zien maar dit was heel erg snel ook weer weg. Maar totaal niet storend.

[ Voor 14% gewijzigd door MillanO op 04-06-2017 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
na een dag lang nadenken, ga ik morgen toch kijken voor een 65 inch oled B6. twijfelde nog eerst voor een 55 inch C7 of E6. Maar size does matter. en de 65 inch C7 en E6 zijn te duur. deze B6 kan ik aankomen voor 2950 All in (muur beugel - monteren - installeren). morgen mag ik nog wat spelen met de tv en neem wat eigen materiaal mee (voornamelijk 1080P). en kan daar met tv van Ziggo spelen/kijken.. ik volg dit topic nu al een paar jaar en morgen gaat het misschien mijn tijd worden voor een oled....ik hou jullie op de hoogte..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harley2009 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 15:05:
na een dag lang nadenken, ga ik morgen toch kijken voor een 65 inch oled B6. twijfelde nog eerst voor een 55 inch C7 of E6. Maar size does matter. en de 65 inch C7 en E6 zijn te duur. deze B6 kan ik aankomen voor 2950 All in (muur beugel - monteren - installeren). morgen mag ik nog wat spelen met de tv en neem wat eigen materiaal mee (voornamelijk 1080P). en kan daar met tv van Ziggo spelen/kijken.. ik volg dit topic nu al een paar jaar en morgen gaat het misschien mijn tijd worden voor een oled....ik hou jullie op de hoogte..
€1300,- meer dan ik voor mijn 55 inch B6 betaal (zonder inruil). Ik vind het een kwak geld voor een schamele 10 inch meer. Weet je hoeveel kratten bier dat zijn? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Puck schreef op zondag 4 juni 2017 @ 11:52:
Ik heb de TV echter niet gekocht voor HDR (kijk ik ook amper) en zie dat meer als een fijne extra.
Ik wel, want enkel 4k boeit mij helemaal niets. Met de overstap van 1080p led > 1080p oled zou ik voor mijn gevoel te weinig erop vooruit gaan. Al helemaal omdat je er minstens 1000-1200 euro voor neer moet leggen. Ik weet van mezelf dat ik met een tv minimaal 5 jaar doe, dus om nog langer 5 jaar op 1080p te blijven hangen was nou niet echt een leuk vooruitzicht. Als ik dan toch bezig ben 1000+ euro uit te geven voor oled, dan graag ook direct zoveel mogelijk HDR formats. Even daar gelaten of we nu wel of niet early adopters zijn omdat het aanbod aan HDR content nog moet groeien.
Verwijderd schreef op zondag 4 juni 2017 @ 15:43:
[...]

€1300,- meer dan ik voor mijn 55 inch B6 betaal (zonder inruil). Ik vind het een kwak geld voor een schamele 10 inch meer. Weet je hoeveel kratten bier dat zijn? :+
Sterker nog, voor dat geld kun je tweemaal een B6 scoren in 55 inch en naast elkaar zetten als dualscreen setup :+ Tenminste, zo goed als je via de Expert had besteld :P Ieder zijn eigen voorkeur maar persoonlijk vind ik de meerprijs 55 > 65 inch niet in verhouding staan tot wat je meer aan beeldoppervlakte krijgt. Los dat je voor 1300 euro zowel èn een dikke home cinemaset, xbox one / ps4 pro, bluray films en series naast games kunt scoren. Daar lever ik wel 10 inch voor in hoor, een tv alleen is leuk maar extra content voor je tv is ook fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Requiem19 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 11:09:
[...]

Je gaat kleuren van een tv toch niet beoordelen via een filmpje op je telefoon/beeldscherm? ;)
Nee, zeker niet. Dat was wat de professionele reviewer zélf noemde in het filmpje. Ik moet het maar beoordelen vanaf het 1080p IPS-scherm. Hij zag het in werkelijkheid en had er duidelijk kritiek op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillanO
harley2009 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 15:05:
Ik weet niet precies hoe het zit en of ze naar Nederland verzenden maar kijk eens voor de gein naar de hele goede prijs voor de 65C7 in het prijs discussie topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
Joosie200 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 16:04:
[...]

Ik wel, want enkel 4k boeit mij helemaal niets. Met de overstap van 1080p led > 1080p oled zou ik voor mijn gevoel te weinig erop vooruit gaan. Al helemaal omdat je er minstens 1000-1200 euro voor neer moet leggen. Ik weet van mezelf dat ik met een tv minimaal 5 jaar doe, dus om nog langer 5 jaar op 1080p te blijven hangen was nou niet echt een leuk vooruitzicht. Als ik dan toch bezig ben 1000+ euro uit te geven voor oled, dan graag ook direct zoveel mogelijk HDR formats. Even daar gelaten of we nu wel of niet early adopters zijn omdat het aanbod aan HDR content nog moet groeien.

[...]

Sterker nog, voor dat geld kun je tweemaal een B6 scoren in 55 inch en naast elkaar zetten als dualscreen setup :+ Tenminste, zo goed als je via de Expert had besteld :P Ieder zijn eigen voorkeur maar persoonlijk vind ik de meerprijs 55 > 65 inch niet in verhouding staan tot wat je meer aan beeldoppervlakte krijgt. Los dat je voor 1300 euro zowel èn een dikke home cinemaset, xbox one / ps4 pro, bluray films en series naast games kunt scoren. Daar lever ik wel 10 inch voor in hoor, een tv alleen is leuk maar extra content voor je tv is ook fijn.
potverdorie. wat jullie zeggen hebben jullie wel gelijk in. in verhouding klopt het ook niet, maar 55 of 65 inch dat verschil zie je echt wel (in de winkel).. AAAAHH is moeilijk luxe keuzes maken. alternatief zou zijn een 55C7 of een 55E6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
MillanO schreef op zondag 4 juni 2017 @ 16:57:
[...]

Ik weet niet precies hoe het zit en of ze naar Nederland verzenden maar kijk eens voor de gein naar de hele goede prijs voor de 65C7 in het prijs discussie topic.
3000 is echt de max.. liefst minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillanO
harley2009 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 16:58:
[...]

3000 is echt de max.. liefst minder
De nieuwe prijs van 2777 euro die net is gepost. Wel bij MM Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Bij toestellen bedoeld voor de buitenlandse markt altijd even kijken of jouw ingebouwde tuner wel geschikt is voor de gewenste aanbieders en de aldaar benodigde frequenties. Nu heb ik het uiteindelijk bij mijn Toshiba voor elkaar gekregen door de tuner op Noorwegen te zetten. Zette ik hem op Nederlandse instellingen, dan kon ik maar de helft van de kabel-tv-zenders ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harley2009 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 16:57:
[...]

potverdorie. wat jullie zeggen hebben jullie wel gelijk in. in verhouding klopt het ook niet, maar 55 of 65 inch dat verschil zie je echt wel (in de winkel).. AAAAHH is moeilijk luxe keuzes maken. alternatief zou zijn een 55C7 of een 55E6
Thuis niet want dan heb je geen referentiemateriaal meer. En waarom C7 of E6? Goed is goed. 3D ga je ook niet missen denk ik (ik dan weer niet ;) ). Als jij een 55B6 hebt staan word je helemaal blij. Maar het zijn jouw pegels. 8)

NB: Plattetv.nl = 4 weken omruilgarantie.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2017 17:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Jorgen schreef op zondag 4 juni 2017 @ 17:04:
Bij toestellen bedoeld voor de buitenlandse markt altijd even kijken of jouw ingebouwde tuner wel geschikt is voor de gewenste aanbieders en de aldaar benodigde frequenties. Nu heb ik het uiteindelijk bij mijn Toshiba voor elkaar gekregen door de tuner op Noorwegen te zetten. Zette ik hem op Nederlandse instellingen, dan kon ik maar de helft van de kabel-tv-zenders ontvangen.
En wat dacht je van garantie? Geen NL model is geen CE Repair aan huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Verwijderd schreef op zondag 4 juni 2017 @ 17:07:
[...]

En wat dacht je van garantie? Geen NL model is geen CE Repair aan huis.
Klopt; dat ook nog. Zijn daar geen EU-regels voor?

Circa € 1500 voordeliger t.o.v. de goedkoopste Nederlandse winkel. Als het garantie-technisch wel lukt met EU-regels en je gewoon gebruik maakt van een externe tuner via HDMI, dan is dit wel echt een knaller met die prijs van MediaMarkt Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rerder
Jorgen schreef op zondag 4 juni 2017 @ 17:04:
Daarnaast komt LG hem ook niet repareren. In het algemeen topic heeft iemand hier al last van gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

De aanbieding is haast te verleidelijk om het niet te doen (als je in de markt voor een LG 2017 Oled bent natuurlijk). De mitsen en maren zal iedereen zelf moeten afwegen. Ben eigenlijk wel benieuwd of je dit soort aanbiedingen ook in Nederland ziet.

V.w.b. de eerdere discussie over of ik wel of niet tevreden ben met mijn Toshiba Full HD: als je niet anders gewend bent deze afgelopen 8 jaar en je werkelijk nooit problemen hebt gehad en de backlight bleeding alleen opvalt bij erg donkere scènes, dan is het voor mij nog altijd de beste tv die ik ooit heb gehad. Zolang je tevreden bent, hoef je niet te wisselen ;)

Neemt niet weg dat de huidige technieken natuurlijk om te smullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Verwijderd schreef op zondag 4 juni 2017 @ 17:05:
[...]
NB: Plattetv.nl = 4 weken omruilgarantie.
Alleen als je deze garantie erbij koopt. Dit heet het A-Z totaalservice en dan heb je naast 4 weken omruilgarantie ook 100% pixelgarantie en 3 jaar aan huis garantie. Kost je €160,- voor een 4K OLED.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorgen schreef op zondag 4 juni 2017 @ 17:30:
[...]

Klopt; dat ook nog. Zijn daar geen EU-regels voor?

Circa € 1500 voordeliger t.o.v. de goedkoopste Nederlandse winkel. Als het garantie-technisch wel lukt met EU-regels en je gewoon gebruik maakt van een externe tuner via HDMI, dan is dit wel echt een knaller met die prijs van MediaMarkt Duitsland.
CE Repair heeft afspraken met de Nederlandse importeur. Verder heb ik mijn plasma in kunnen ruilen met een defect na 3 jaar en 5 maanden na de fabrieksgarantie omdat deze onder het NL consumentenrecht valt. Een Duitse dus niet. Je bent gewaarschuwd!

Backlight bleeding? De rillingen lopen over mijn rug. Afgrijselijk. Daarom dus nooit een LED gehad.
SpeedingWilly schreef op zondag 4 juni 2017 @ 18:14:
[...]

Alleen als je deze garantie erbij koopt. Dit heet het A-Z totaalservice en dan heb je naast 4 weken omruilgarantie ook 100% pixelgarantie en 3 jaar aan huis garantie. Kost je €160,- voor een 4K OLED.
Nee hoor, ik had hem gratis. >:)

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2017 18:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Major_ton
Even inhakend op de 55" of 65" discussie vind ik het de meerprijs voor een 65" versie juist wel dubbel en dwars waard. Hoe kleiner de TV, hoe minder ik geef om de beeldkwaliteit. Dit komt omdat ik bij een klein(er) beeld toch al minder de content ingezogen word.

Daarnaast doet die extra 10" diagonaal afstand juist erg veel met het totale oppervlak en dus de impact van het beeld. Wanneer bijvoorbeeld de diagonaal afstand verdubbeld, wordt het oppervlak maarliefst 4 keer zo groot.

Het beeldoppervlak van een 65" TV is 1.4 keer zo groot als bij een 55" TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillanO
Major_ton schreef op zondag 4 juni 2017 @ 19:03:
Even inhakend op de 55" of 65" discussie vind ik het de meerprijs voor een 65" versie juist wel dubbel en dwars waard. Hoe kleiner de TV, hoe minder ik geef om de beeldkwaliteit. Dit komt omdat ik bij een klein(er) beeld toch al minder de content ingezogen word.

Daarnaast doet die extra 10" diagonaal afstand juist erg veel met het totale oppervlak en dus de impact van het beeld. Wanneer bijvoorbeeld de diagonaal afstand verdubbeld, wordt het oppervlak maarliefst 4 keer zo groot.

Klopt helemaal wat je zegt alleen in mijn geval is de 55 inch versie iets van 1600 euro en mijn 65 inch versie 3000 euro. Als je dan de prijs ook iets van x1.5 hebt is het logischer. Nu heb je bijna 2 55 inch schermen voor hetzelfde geld. Als dan de 65 inch 2400 euro was dan was dat ook redelijker geweest. Niet dat het mij heeft tegen gehouden om 3000 euro neer te leggen, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-09 15:31
Major_ton schreef op zondag 4 juni 2017 @ 19:03:

Helemaal gelijk alleen is het natuurlijk ook wel afhankelijk hoe dicht je op het scherm zit. Zit je er 4 meter van af (zoals ik) is 65 wel zo prettig, heb zelf 55 en vind dat toch iets te klein. Echter gaan wij binnenkort de tv hoek veranderen en dan zit ik er nog maar 2,5 meter vandaan en dan is 55 precies goed.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THX
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

THX

Wij kwamen van een 46inch. Beeld en behuizing van die tv is ietsjes kleiner dan de 55inch die we nu hebben.

Wij vinden de 55inch perfect passen waar deze nu in onze huiskamer staat. 65 had te groot geweest. We zitten op hooguit 3 meter.
Notabene mijn vrouw maakte me een uur voor aankoop aan het twijfelen om toch de 65inch te nemen. 😂

Ik kocht mijn 55C7 twee dagen na aankomst in NL voor €2399. De 65C7 zou toen komen op €3999. Toen dus ook al meer dan 1,4x als we oppervlakte<>prijs vergelijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:35
Zit hier 2.7m van een 65 inch (plasma) en da's net aan. Daar onder is immersiveness nul. Jammer dat groter dan 65 inch onbetaalbaar is. Zal dus wederom voor 65 inch moeten gaan.

Dat dit op deze afstand te groot zou zijn ben ik het geheel niet eens.

* tv uitpakken, omg wow!
* eerste film kijken, omg wow!
* paar uurtjes verder, hmm, went snel
* zelfde avond nog, volgende moet groter!

Als je de ruimte en budget hebt voor 65 inch: zonder enige twijfel doen. Heb je ook niet "had ik maar..." shizzle.

Zoals met alles echter: ymmv.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Major_ton
Wat betreft resolutie is er een redelijk verband vast te stellen tussen schermgrootte en kijkafstand. Voor de immersie vind ik dit echter totale onzin. Ons brein is namelijk prima instaat de grootte van het beeld vast te stellen ongeacht de kijkafstand. Zo kan het zijn dat de verhouding schermgrootte/kijkafstand gelijk is in de bioscoop als aan de thuissituatie. Toch biedt de bioscoop veel meer immersie omdat je weet en beseft dat je naar een veel groter scherm zit te kijken.

Ik wil daarmee overigens niet zeggen dat 55" (of kleiner) slecht is. Het gaat om mijn mening en wat dat betreft vind ik 65" eigenlijk nog te klein. Niet zo gek misschien als je tijden naar een projectiescherm van 127" hebt gekeken...

Kies dus vooral uit wat je zélf fijn vindt om naar te kijken en laat je niet gek maken door anderen. Houd er wel rekening mee dat het formaat van een TV (zoals hierboven al aangegeven) érg snel went.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mack80
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 08-09 21:52
Brad Pitt schreef op zondag 4 juni 2017 @ 23:14:

* tv uitpakken, omg wow!
Aanvulling van vrouw.
*doe normaal. We zijn geen bioscoop!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:13
Brad Pitt schreef op zondag 4 juni 2017 @ 23:14:
Zit hier 2.7m van een 65 inch (plasma) en da's net aan. Daar onder is immersiveness nul. Jammer dat groter dan 65 inch onbetaalbaar is. Zal dus wederom voor 65 inch moeten gaan.

Dat dit op deze afstand te groot zou zijn ben ik het geheel niet eens.

* tv uitpakken, omg wow!

Als je de ruimte en budget hebt voor 65 inch: zonder enige twijfel doen. Heb je ook niet "had ik maar..." shizzle.

Zoals met alles echter: ymmv.
En zo zou de persoon met een 77" oled ook zeggen dat met de 65" de immersiveness nul is. Ik zit nog steeds op 55" met allebei de tv's en de mensen die hier over de vloer komen vinden dat gigantisch. Het is dus niet dat een bepaalde maat immersive is, maar dat alles wat groter is dan wat je gewend bent immersive is.

Pak maar eens een Iphone 7+ op wanneer je een 7 gewend bent. Lijkt ook gigantisch terwijl het nog steeds een klein schermpje is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik vond de overstap van 32 inch full HD led tv naar 55 inch 4k HDR oled tv al immersive genoeg. 65 inch had ook wel gepast qua formaat. Evenwel vind ik 1598 euro al ver voorbij mijn budget gaan wat ik ooit eerder aan een tv heb uitgegeven. (zelfs mijn vorige drie gekochte tv's ooit tezamen kosten niet zoveel) Ik kijk op een afstand van 1,75m en ik ga wel op in wat ik zie. Er is altijd nog een maatje groter maar om daarom inderdaad de kleinste maat af te doen als waardeloos is je reinste e-peenerij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
JSTPS schreef op maandag 5 juni 2017 @ 00:03:
En zo zou de persoon met een 77" oled ook zeggen dat met de 65" de immersiveness nul is. Ik zit nog steeds op 55" met allebei de tv's en de mensen die hier over de vloer komen vinden dat gigantisch. Het is dus niet dat een bepaalde maat immersive is, maar dat alles wat groter is dan wat je gewend bent immersive is.
Uiteraard. Maar als je eenmaal in de "ach die kleinere maat is groot genoeg" val bent getrapt en je had wel degelijk de ruimte én het budget voor de grotere komt de factor spijt bijzonder snel om de hoek kijken,.

Heb totaal het geld niet voor de 77, eigenlijk maar net aan voor de 65, maar terug gaan naar 55 (want ik kijk wel degelijk véél liever naar een 65 inch VT60 dan een 55 inch OLED) is ook geen optie.

Mensen die aangeven te twijfelen raad ik dan ook altijd gewoon aan de grootste te nemen. Aannemende dat ruimte en budget het dus toelaten. Want als ie eenmaal staat: te groot is het echt nooit. Zeker niet met 2.35:1 content, er blijft dan op een 65 inch ook maar een klein beeldje over. Allemaal imho, of course :)
Joosie200 schreef op maandag 5 juni 2017 @ 00:16:
de kleinste maat af te doen als waardeloos is je reinste e-peenerij.
Blijkbaar ook geheel de strekking gemist. Maar goed, op 1.75m is 55 imch natuurlijk prima hè.

[ Voor 10% gewijzigd door Brad Pitt op 05-06-2017 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vistajevski
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 22:41
Die 65 inch staan er ook als ie uit staat. Dat is denk ik bij veel mensen het grootste probleem. Niet iedereen houdt van een grote spiegel in de woonkamer. Beste en goedkoopste oplossing (als je twijfelt) vond ik zelf het maken van een mock-up. Met wat bamboestokken, tiewraps, A3-papier en plakband was dat zo gepiept. En toen bleek 49 inch al tot discussie te leiden, dus als je het strategisch aan wil pakken is het weer geen aanrader :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Vistajevski schreef op maandag 5 juni 2017 @ 09:50:
Die 65 inch staan er ook als ie uit staat. Dat is denk ik bij veel mensen het grootste probleem. Niet iedereen houdt van een grote spiegel in de woonkamer. Beste en goedkoopste oplossing (als je twijfelt) vond ik zelf het maken van een mock-up. Met wat bamboestokken, tiewraps, A3-papier en plakband was dat zo gepiept. En toen bleek 49 inch al tot discussie te leiden, dus als je het strategisch aan wil pakken is het weer geen aanrader :).
Hier heb je zeker een punt, en dit is naast de forsere prijs van 65" voor mij de reden geweest om geen 65" te kopen, maar een 55" OLED. Mijn dressoir is 1.5 meter breed, en de 55" past daar prima op. 65" past ook, maar dat ziet er veel massaler uit, en als de TV uit is, is het iets te veel van het goede denk ik. Dan knalt die zwarte plaat wel erg je woonkamer in.

Het voordeel van de C7 vind ik ook dat het voor 55" een erg lage TV is vanwege het ontbreken van de soundbar en een erg lage voet. Dat komt allemaal niet zo massaal over. Deze LG C7 is maag 0.5cm hoger dan mijn oude 47" Philips LCD TV.

[ Voor 14% gewijzigd door SpeedingWilly op 05-06-2017 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Even aanhakend @ brad Pitt.

Ik zit oip 2.3 meter van een 55". 65" zou net wel net niet passen, maar ik zit dan wel met het volgende probleem.

Ik kan nu al niet helemaal focussen op het scherm, als het groter wordt, dan zal het probleem nog erger zijn.

Ik heb bv een 32"monitor op < 1 meter en dat is eigenlijk net iets te groot om goed te kunnen focussen op het gehele scherm).

Maar ik zit wel in het kamp: hoe groter is beter. Zodra ik op 3 meter ga zitten wil ik geen 55" meer.

Maar dan komt het volgende issue, dan moet ik eerst een huis kopen, en ik geef al mijn geld eigenlijk al uit (met de grootste scheefwoneraward die er mogelijk is :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-09 12:57
Vistajevski schreef op maandag 5 juni 2017 @ 09:50:
Heb ik ook gedaan :D

Kartonnen 55B6V gemaakt, zodat mijn vrouw kon zien hoe groot het ongeveer zou worden. Maar nog toonde het groter toen hij er eenmaal stond. Zeker als hij uitstaat is het een groot, zwart, massief object. Mij stoort het niet, maar kan me voorstellen dat mensen het niet mooi vinden. Aan de andere kant, je bent er zo aan gewend. Vriend van me heeft een 65" Sony, die 10 inch is echt groot verschil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Major_ton
Adlermann schreef op maandag 5 juni 2017 @ 10:51:
Even aanhakend @ brad Pitt.

Ik zit oip 2.3 meter van een 55". 65" zou net wel net niet passen, maar ik zit dan wel met het volgende probleem.

Ik kan nu al niet helemaal focussen op het scherm, als het groter wordt, dan zal het probleem nog erger zijn.

Ik heb bv een 32"monitor op < 1 meter en dat is eigenlijk net iets te groot om goed te kunnen focussen op het gehele scherm).

Maar ik zit wel in het kamp: hoe groter is beter. Zodra ik op 3 meter ga zitten wil ik geen 55" meer.

Maar dan komt het volgende issue, dan moet ik eerst een huis kopen, en ik geef al mijn geld eigenlijk al uit (met de grootste scheefwoneraward die er mogelijk is :P )
Eigenlijk zijn er maar 3 factoren die de maximale TV maat bepalen.

- Wat je fysiek kwijt kan.
- Budget.
- Wat je prettig vindt om naar te kijken.

De volgorde is random. Resolutie doet er vandaag de dag niet zoveel meer toe tenzij je nog veel DVD's en/of analoge TV kijkt.

Lekker belangrijk als de één graag naar 65" kijkt en jij liever een 55" toestel koopt (of welke andere maat dan ook).

Ik vind het niet erg om naar een heel groot beeld te kijken waarbij ik over het oppervlak moet scannen. Dat moet in het echte leven toch ook. En hoewel het misschien vermoeiender is, voegt het voor mij wel een hoop toe aan de beleving. Ik word echt de film ingezogen als het ware. Het liefst zit ik dan ook 2,5 meter bij mijn TV vandaan (65") als ik alleen een film kijk. Normaal zitten we er ruim 4 meter vandaan. Maar dat is dus wat ik leuk vind en daarom mijn mening. Dat kan ik onmogelijk als feit gaan verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begint hier een beetje op een "Welke maat televisie is optimaal en vind je prettig kijken?" topic te lijken. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:10

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Ik heb iets geks met opnamen.
Ik heb een USB harde schijf aan de tv hangen.
Op NPO 3 was Andre Kuipers Ontdek de ruimte marathon gisteren op 4-6.
De opname heb ik gestart terwijl we aan het kijken waren, vervolgens de tv uitgezet.
De opnames zijn doorgegaan maar je ziet met doorspoelen dat andre kuipers af en toe tussendoor komt maar hij neemt NPO1 op. met doorspoelen zie je heel groen beeld en veel storing als je weer op play drukt.
Bij de vervolg afleveringen is niets meer van Andre kuipers te zien en zit ik maya de bij te kijken (of wat dan ook). Dit is wat er nu (5- juni) op Nederland (NPO) 3 is. Dus ik kijk via de player live tv ipv de aflevering met veel artifacts.

Hoe is dat bij jullie opnamen?

Update: wanneer ik even naar NPO3 zap. en vervolgens weer naar opnamen speelt hij wel af tot een bepaald moment en dan moet ik weer opnieuw dit trucje uithalen

[ Voor 19% gewijzigd door ApC_IcE op 05-06-2017 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Laatst online: 12:01

Rudios

Lost in space?

Brad Pitt schreef op maandag 5 juni 2017 @ 08:48:
[...]

Heb totaal het geld niet voor de 77, eigenlijk maar net aan voor de 65, maar terug gaan naar 55 (want ik kijk wel degelijk véél liever naar een 65 inch VT60 dan een 55 inch OLED) is ook geen optie.
Dit is nou net waar ik blijf steken met mijn keuze. Ik zit (zoals eerder in dit topic aangegeven) nog steeds in een dubio tussen de LG OLED C7 65inch of een Sony LED UHD van 75inch. Ik zit op ongeveer 3 meter afstand. Ga ik voor net dat beetje beter beeld en iets kleiner of net dat beetje minder beeld en groter... Aangezien ik je veel in TV topics zie (ik heb zelf ook een Panasonic VT plasma gehad) vraag ik me af hoe jij hier tegenaan kijkt.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-09 21:02

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Nu met veel tennis uit Roland Garros op tv valt me één ding heel erg op: Eurosport valt vies tegen.

Eurosport 1 had ik een tijd op staan en met enige regelmaat stottert niet alleen de bal voor de duur van pakweg een of twee seconden, maar gewoonweg alles, inclusief de bewegende spelers. Vrij hevig ook. Spelen met trumotion e.d. hielp niets.

Toen zette ik Eurosport 2 op, waar op dat moment een partij op kleinere baan werd uitgezonden, en het gestotter was foetsie, gek genoeg. Ook scherper beeld met de camera die dichter op de baan zit. Nu die eerste ronde partijen op kleinere banen voorbij zijn is het gestotter ook op Eurosport 2 aanwezig.

Op Nederland 1 wordt nu vaak tegelijkertijd dezelfde partij live uitgezonden als op Eurosport 1. Op Nederland 1 is niets van dat gestotter te zien, op Eurosport is het er meteen weer.

Dus voor zover er mensen zijn die standaard tennis op Eurosport kijken en denken dat het gestotter aan de LG C7 ligt...het is de uitzending van Eurosport.
Rudios schreef op maandag 5 juni 2017 @ 12:31:
[...]

Dit is nou net waar ik blijf steken met mijn keuze. Ik zit (zoals eerder in dit topic aangegeven) nog steeds in een dubio tussen de LG OLED C7 65inch of een Sony LED UHD van 75inch. Ik zit op ongeveer 3 meter afstand. Ga ik voor net dat beetje beter beeld en iets kleiner of net dat beetje minder beeld en groter... Aangezien ik je veel in TV topics zie (ik heb zelf ook een Panasonic VT plasma gehad) vraag ik me af hoe jij hier tegenaan kijkt.
Laten we nou niet al teveel hier een 'inch-topic' van maken, maar als de keuze een 65"-oled of een 75"-led lijkt me de keuze niet zo moeilijk, omdat de o ontbreekt bij de 75" ;) Nog even los van de kijkafstand die prima is voor 65 inch en het betere minder uitgerekte beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:04
Ik zit op Eurosport 1 en zie geen enkel probleem retescherp en vloeiend.. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Major_ton
[...]

Ik stond in december voor precies dezelfde keuze... Wordt het de LG 65B6 of de Samsung 75KS8000? Het is de OLED geworden en tot nu toe heb ik totaal geen spijt van mijn keuze. Niet dat de KS8000 slecht is , absoluut niet. Het is een erg goede TV zelfs, maar ik kijk graag films in het donker en dan is een OLED TV gewoon erg sexy :-) Toch verlang ik nog wel naar een 75" tot 80" formaat, maar hé! Er moet wat te dromen overblijven toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach is het niet logisch dat een 1080i uitzending en dan vooral sport niet top is op een 4k OLED en LCD scherm? Je kan dan beter bij een "oude" plasma blijven die native 1080p is, daarnaast vooral met 1080i hoe groter hoe eerder je de oneffenheden gaat zien.
Wie weet volgend jaar wel 4K uitzendingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
Verwijderd schreef op maandag 5 juni 2017 @ 13:00:
Ach is het niet logisch dat een 1080i uitzending en dan vooral sport niet top is op een 4k OLED en LCD scherm? Je kan dan beter bij een "oude" plasma blijven die native 1080p is, daarnaast vooral met 1080i hoe groter hoe eerder je de oneffenheden gaat zien.
Wie weet volgend jaar wel 4K uitzendingen...
Nee hoor, met goede hardware zou het er op een 4K TV van een gelijke grootte beter uit moeten zien dan op een FHD variant. Veel TV uitzendingen zien er bij mij nu beter uit dan ooit. Een 1080i signaal wordt deïnterlaced en krijgt een 2x2 upscale. Werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:04
Major_ton schreef op maandag 5 juni 2017 @ 13:19:
[...]

Nee hoor, met goede hardware zou het er op een 4K TV van een gelijke grootte beter uit moeten zien dan op een FHD variant. Veel TV uitzendingen zien er bij mij nu beter uit dan ooit. Een 1080i signaal wordt deïnterlaced en krijgt een 2x2 upscale. Werkt perfect!
En zo is het....!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb iets geks met mijn LG65EF950V, ik heb er een externe SSD aan hangen, maar die disconnect op random momenten, soms onder het opnemen, soms als ik hem niet gebruik.. Kabel al gecheckt en doet het prima, de schijf ook. Heeft iemand dit vaker meegemaakt?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Hier geen last van met SSD's of andere HDD's, dus probeer eens een andere controller/SSD/HDD etc.....

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Net ook aangeschaft bij de Foka! Wow wat een mooie tv. Even een vraagje over de folie op de voorkant en achterkant. Mag dit eraf? Misschien een hele domme vraag maar achterkant lijkt me logisch, voor misschien iets minder logisch...

Verder ga ik het hele topic even doornemen voor de tips en trucs :)

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 13:15
Trackerfire schreef op maandag 5 juni 2017 @ 15:16:
Net ook aangeschaft bij de Foka! Wow wat een mooie tv. Even een vraagje over de folie op de voorkant en achterkant. Mag dit eraf? Misschien een hele domme vraag maar achterkant lijkt me logisch, voor misschien iets minder logisch...

Verder ga ik het hele topic even doornemen voor de tips en trucs :)
Welk type heb je? Volgens mij zit er geen folie op de voorkant toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Major_ton schreef op maandag 5 juni 2017 @ 13:19:
[...]

Alleen de LG deinterlacer is behoorlijk rotzooi vergeleken met mijn oude pansonic plasma en met andere tv's op de markt.

Het is wel een redelijk terechte klacht.

Ik zou de settopbox anders laten deinterlacen, dan gaat het prima ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

keepitfrosty schreef op maandag 5 juni 2017 @ 15:23:
[...]

Welk type heb je? Volgens mij zit er geen folie op de voorkant toch?
De 55C7V. Zit hier een plakkertje op de voorkant lijkt t en zeker op de achterkant. Maar voordat ik er een anti reflecterend folie afhaal ofzo >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymon89
Die op de voorkant niet eraf halen! Die hoort niet los te zitten.. Op AVSforum heeft ook iemand daaraan zitten pulken en zo zijn tv beschadigd xD
Als ie echt los zit is het een defect denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Vraagje, wat is beter voor TV/netflix playback op een OLED, een Horizon Box/Humax of een Ci+ Cam module, of maakt dit verder weinig verschil?

Whole lot of stars ***

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:09
Rudios schreef op maandag 5 juni 2017 @ 20:28:
Vraagje, wat is beter voor TV/netflix playback op een OLED, een Horizon Box/Humax of een Ci+ Cam module, of maakt dit verder weinig verschil?
Netflix? Die gebruik je toch gewoon via de (native) TV app. Daarvoor is geen extra apparaat nodig. Daarnaast wil je Netflix waarschijnlijk sowieso op de TV zelf gebruiken omdat je dan ook Ultra HD en HDR/Dolby Vision ondersteuning hebt. Via een extern apparaat heb je dat waarschijnlijk niet.

Qua TV kijken durf ik niet te zeggen. Heb zelf een CI+ module erin zitten, maar geen idee of dat 'het beste' is. Maar ik kijk toch zelden TV en scheelt nu apparaten en afstandsbedieningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
Trackerfire schreef op maandag 5 juni 2017 @ 19:39:
[...]

De 55C7V. Zit hier een plakkertje op de voorkant lijkt t en zeker op de achterkant. Maar voordat ik er een anti reflecterend folie afhaal ofzo >:)
Kan je een foto posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Het is helaas op de foto niet te zien, maar in de rand zie duidelijk overal rondjesvormen in het "plastic" moet je wel even goed turen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-11-2024

invincible30

Psn: pelter29

Adlermann schreef op maandag 5 juni 2017 @ 17:51:
[...]

Alleen de LG deinterlacer is behoorlijk rotzooi vergeleken met mijn oude pansonic plasma en met andere tv's op de markt.

Het is wel een redelijk terechte klacht.

Ik zou de settopbox anders laten deinterlacen, dan gaat het prima ;)
Klopt wat je zegt. Deinterlacer vd LG is erg matig. Vooral bij voetbal en f1 vaak fouten in het beeld.
Ik heb nu een horizon box die ik op 1080p heb gezet. En voila het probleem is verholpen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
[...]
Op 3m is een 65 inch (imho) zeker wel prima ja, vooral met 16:9 content. Verder dan dat en ik zou dit zeggen:

YouTube: Sony A1E OLED 2017 TV Review - Rtings.com ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Trackerfire schreef op maandag 5 juni 2017 @ 21:55:
[...]
Het is helaas op de foto niet te zien, maar in de rand zie duidelijk overal rondjesvormen in het "plastic" moet je wel even goed turen.
Ik heb ook eens gekeken, en ik heb ook een folie op mijn C7 zitten. Inderdaad zie je aan de rand bubbeltjes en als je schuin op het scherm kijkt zie je dat de plaat niet helemaal valk is door de folie. Ik heb zelf even geprobeerd het folie eraf te halen, en dit ging niet makkelijk en heb het maar laten zitten. Ik weet ook niet of het beschermingsfolie is of iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
SpeedingWilly schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 09:43:
[...]

Ik heb ook eens gekeken, en ik heb ook een folie op mijn C7 zitten. Inderdaad zie je aan de rand bubbeltjes en als je schuin op het scherm kijkt zie je dat de plaat niet helemaal valk is door de folie. Ik heb zelf even geprobeerd het folie eraf te halen, en dit ging niet makkelijk en heb het maar laten zitten. Ik weet ook niet of het beschermingsfolie is of iets anders.
Ik ga er vooralsnog van uit dat dit gewoon moet blijven zitten. Ik neem aan dat er anders wel een waarschuwing sticker op het scherm geplakt was zoals deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Laatst online: 12:54
Iemand problemen met Netflix gehad sinds gisteravond? Zat een beetje door het menu te scrollen toen hij inees overzapte naar een andere input. Wat testjes gedaan met andere apps en inputs, tv aan en uit gedaan maar zodra ik netflix opstart gaat hij naar de laatste input die daarvoor heeft aangestaan. Vandaag nog niet kunnen testen maar gisteren is het uiteindelijk niet meer gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
keepitfrosty schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 10:44:
[...]

Ik ga er vooralsnog van uit dat dit gewoon moet blijven zitten. Ik neem aan dat er anders wel een waarschuwing sticker op het scherm geplakt was zoals deze
Op de achterkant zat bij mijn scherm ook een folie (zonder de opmerking dat deze verwijderd mocht worden), en die heb ik wel verwijderd. Dit folie was duidelijk om de aluminium achterkant te beschermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:35
Hallo Heren,

Onlangs een LGB6 gekocht maar nu kreeg ik gisterenavond dit beeld toen hij doorschakelde naar HDR.

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/lz8fuvxdayylt.jpg

Ik moest de tv resetten voor het weg ging. Iemand dit al een keer voorgehad?

[ Voor 45% gewijzigd door Smeldor op 06-06-2017 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
SpeedingWilly schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 10:54:
[...]

Op de achterkant zat bij mijn scherm ook een folie (zonder de opmerking dat deze verwijderd mocht worden), en die heb ik wel verwijderd. Dit folie was duidelijk om de aluminium achterkant te beschermen.
Ja klopt, maar een folie op de voorkant van je scherm plaatsen die mogelijk je PQ kan beinvloeden zonder daar een melding van te maken dat je die moet verwijderen. Dat lijkt mij sterk. Maar goed onmogelijk is het niet natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
keepitfrosty schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:09:
[...]
Ja klopt, maar een folie op de voorkant van je scherm plaatsen die mogelijk je PQ kan beinvloeden zonder daar een melding van te maken dat je die moet verwijderen. Dat lijkt mij sterk. Maar goed onmogelijk is het niet natuurlijk.
Ik denk ook dat de folie aan de voorkant moet blijven zitten. Ik heb wel een poging gedaan om die te verwijderen. Ik vind iig niet dat die erg netjes zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

SpeedingWilly schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:11:
[...]

Ik denk ook dat de folie aan de voorkant moet blijven zitten. Ik heb wel een poging gedaan om die te verwijderen. Ik vind iig niet dat die erg netjes zit.
8)7 Dat is onderdeel van het scherm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rerder
Smeldor schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 10:56:
Hallo Heren,

Onlangs een LGB6 gekocht maar nu kreeg ik gisterenavond dit beeld toen hij doorschakelde naar HDR.

[afbeelding]

Ik moest de tv resetten voor het weg ging. Iemand dit al een keer voorgehad?
Ik zie geen afbeelding?
SpeedingWilly schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:11:
[...]

Hoe bedoel je niet netjes? Bij mij zie je de folie haast niet zitten.
Malt007 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 10:53:
Iemand problemen met Netflix gehad sinds gisteravond? Zat een beetje door het menu te scrollen toen hij inees overzapte naar een andere input. Wat testjes gedaan met andere apps en inputs, tv aan en uit gedaan maar zodra ik netflix opstart gaat hij naar de laatste input die daarvoor heeft aangestaan. Vandaag nog niet kunnen testen maar gisteren is het uiteindelijk niet meer gelukt.
Welk model? Gisteren rond 7 uur heb ik nog Marco Polo zitten kijken zonder probleem op de 55C7.

[ Voor 42% gewijzigd door Rerder op 06-06-2017 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Laatst online: 12:54
Rerder schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:30:
[...]

Ik zie geen afbeelding?

[...]

[...]

Welk model? Gisteren rond 7 uur heb ik nog Marco Polo zitten kijken zonder probleem op de 55C7.
65B6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
Rerder schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:30:
[...]

Ik zie geen afbeelding?

[...]

[...]

Is de afbeelding nu te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rerder
Heb wel af en toe dat Netflix geen shows inlaad en dat ik dus even moet switchen tussen apps voordat die weer goed laad.

Beetje flauw maar :

Afbeeldingslocatie: https://www.datumcorp.com/f/2013/09/fullsize-have-you-tried-turning-it-off-and-on-again-23878.x46851.jpg
Smeldor schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:36:
[...]

Is de afbeelding nu te zien?
Ja doet het, ziet er niet al te best uit. Was het probleem reproduceerbaar? Heb dit zelf nog niet meegemaakt en kijk vaak HDR via youtube, PS4.

[ Voor 23% gewijzigd door Rerder op 06-06-2017 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
Ja doet het, ziet er niet al te best uit. Was het probleem reproduceerbaar?
Nee heb het tot nog toe maar een enkele keer gehad. Toch maak ik me nu een beetje druk en zie ik overal spoken.

Ik heb iig al even contact opgenomen met de leverancier om toch maar even te horen wat ze evt voor me kunnen betekenen. Alleen zijn de LG55B6 daar helemaal uitverkocht en komen ze niet meer binnen, even omruilen zit er dus volgens mij ook niet in en ik heb ook geen zin om weken zonder TV te zitten

[ Voor 43% gewijzigd door Smeldor op 06-06-2017 11:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

SpeedingWilly schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 10:54:
[...]

Op mijn B6 zat aan de achterkant ook folie, maar werd er wel duidelijk aangegeven dat deze verwijderd moest/kon worden op een papiertje dat in de doos zat. Niks over de voorkant. Ik weet dus 99% zeker dat je aan de voorkant niks moet verwijderen (behalve als ze dat bij de 2017 modellen veranderd hebben, maar lijkt me niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
@Smeldor Wel een keer wat vaags gehad met de PS4 op de E6, toen ik die aanzette en de TV via CEC aan ging kreeg ik geen beeld afgezien van balken met fancy kleuren aan de zijkanten . Wel geluid.
HDMI er uit en er in en toen deed ie het weer. Hij stond volgens mij nog niet op HDR, gezien hij nog niet naar een spel geswitched was.

Ik dacht wat vaags met de HDMI handshake of zo, maar misschien wat anders toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Light21M
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-09 22:18
Hoe is jullie ervaring met een wit beeld? Helder wit of ook gele vlekken zichtbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymon89
Nogmaals; de "folie" op de voorkant is deel van het scherm! Deze hoort niet los te zitten, ga er dus niet aan pulken! Op AVSforum heeft ook iemand zo zijn tv beschadigd..
Als hij toch los zit, wat dus niet hoort, zou je dit misschien als defect kunnen zien. Even ocntact opnemen met je leverancier/LG is misschien een goed idee.
Light21M schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 12:07:
Hoe is jullie ervaring met een wit beeld? Helder wit of ook gele vlekken zichtbaar?
Op mijn C7 heb ik ook een gele waas aan de bovenkant. Maargoed, mijn paneel gaat vervangen worden dus ik hoop wat dit betreft een betere te krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
LOTG schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:59:
@Smeldor Wel een keer wat vaags gehad met de PS4 op de E6, toen ik die aanzette en de TV via CEC aan ging kreeg ik geen beeld afgezien van balken met fancy kleuren aan de zijkanten . Wel geluid.
HDMI er uit en er in en toen deed ie het weer. Hij stond volgens mij nog niet op HDR, gezien hij nog niet naar een spel geswitched was.

Ik dacht wat vaags met de HDMI handshake of zo, maar misschien wat anders toch?
Dit was ook met mijn PS4!

Soms heb ik bij het openen met de Netflix app op de TV zelf ook een wat wittere vlek rechtsonder in beeld die langszaam wat donkerder wordt. Is dit een bug in de app of is dit enkel bij mij aanwezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
even een peiling. gisteren zijn mijn vrouw en ik wezen kijken naar een oled tv 65 inch (B6). deze hadden we niet genomen twijfelde teveel.. vandaag zei de vrouw dat ze geen 65 inch in de woonkamer wil, ze vind het te groot.. dus moet het een 55 inch worden met een uittrekbare muur beugel.. nou heb ik 2 tv's op het oog die beiden qua eindprijs (bezorgen monteren en installeren ) hetzelfde zijn. het gaat nu dus om de 55E6 en de 55C7. ik vind de E6 met speaker niet lelijk en stoort mij niet. maar de C7 is van dit jaar.. of gaat dat met de E6 niet op en is de E6 beter ??? 3D is leuk ga ik het gebruiken.....???? (Weet ik niet). dus of een 2017 model of het premium model van 2016..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

harley2009 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 17:29:
vandaag zei de vrouw dat ze geen 65 inch in de woonkamer wil, ze vind het te groot.. dus moet het een 55 inch worden met een uittrekbare muur beugel..
Auw!! De welbekende W.A.F. factor ;) Wellicht even langer op haar in laten werken, misschien dat ze dan toch gaat vallen voor de 65inch. 8)

Persoonlijk zou ik altijd voor het laatste model gaan, mocht het budget het toelaten natuurlijk. Je hebt gewoon dan net ff dat beter beeld en is dan weer wat meer doorontwikkeld.

[ Voor 19% gewijzigd door Rudios op 06-06-2017 17:43 ]

Whole lot of stars ***

Pagina: 1 ... 6 ... 567 Laatste

Let op:
Indien je vragen hebt over inbranden bij OLED televisies, gebruik dan eerst even de zoekfunctie. Dit onderwerp is namelijk al regelmatig uitgebreid besproken.
Zie ook D vd V in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie" Datzelfde geldt voor vragen over stekkers.

🔍 Inbranden: [LG OLED] Ervaringen & Discussie
🔎 Stekkers: [LG OLED] Ervaringen & Discussie

Goede aanbieding gezien of nodig? Check OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic
Vragen/opmerkingen over de LG Cashback Actie? Daarvoor kan je terecht in [LG OLED] cashback topic

Discussies over welke (HDMI)-kabels te gebruiken kan in Zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht #6.