De Magic Remote werkt met Bluetooth en moet daarom éénmalig met de TV gekoppeld worden.Malfoi schreef op maandag 3 mei 2021 @ 09:04:
[...]
Ja en nee, soms is ie groter (balk en volumelevel erbij). Stekker heb ik er meermaals langere tijd uit gehad gisterenavond, maar dit hielp niet.
Vreemd genoeg, zonet was het euvel verholpen. Ik las ergens (niet LG specifiek) dat het een stoorzender zou kunnen zijn. Omdat die Magic Remote via radiofrequentie en niet via infrarood werkt. Dus zou eventueel een straling van iets anders het signaal kunnen storen.
- HoppyF
- Registratie: Oktober 2003
- Laatst online: 21-09 22:06
- Televisies
- LG
- Oled
- LG OLED
- LG OLED evo
- LG OLED CX
- LG OLED G1
- LG OLED E9
- LG OLED C9
- LG OLED W9
- LG OLED B9
- LG OLED W8
- LG OLED evo G5
- LG G2 OLED evo Gallery Edition
- LG OLED C2
- LG OLED evo G3
- LG EF950V
- LG OLED evo G4
- LG OLED BX
- LG OLED W7
- LG OLED evo C4
- LG E8
- LG W8
- LG OLED C7
- LG OLED B7
- LG OLED B1
- LG OLED C6D
- LG OLED65G8
- LG C6V
- LG OLED65B6D
- LG B2
- LG OLED GX
- LG OLED B8PLA
- LG OLED E7
- LG OLED A1
- LG OLED C1
- LG OLED E8
- LG OLED B6V
- LG OLED C8
:strip_icc():strip_exif()/u/94053/Bull.jpg?f=community)
Klinkt eerder als of de aansturing dood is (flatcables / connectie naar PCB).Millert schreef op maandag 3 mei 2021 @ 13:39:
[...]
Monteur is vanmiddag langs geweest. Nieuwe paneel was DOA, gaf enkel blauw beeld (twee tinten met een verticale lijn door het midden). Op naar afspraak drie
Dat lijkt me niet echt als een denderende deal...DennusB schreef op maandag 3 mei 2021 @ 10:11:
Hier mensen al de 65G1 aangeschaft bij PlatteTV en een indicatie van wat ze doen qua prijs? Ik krijg net aanbod voor 1999 (150 euro cashback en 650 euro inruil voor m'n huidige 65EF950). Is dat een goede deal?
Als je echt €650,- zou krijgen voor je 65EF950, moet je lager uitkomen.
De scherpste prijs die ik online kreeg voor de 65"G1, was €2250,- bij Apollo op 13 april. Daar gaat de 150 nog vanaf, dus dan zit je op 2100. En dan ruil ik niets in. Dus 1999 betekent in feite dan dat je maar €101,- krijgt voor je oude tv...
[ Voor 3% gewijzigd door FitNiX op 03-05-2021 14:11 ]
- HoppyF
- Televisies
- LG
- Oled
- LG OLED
- LG OLED evo
- LG OLED CX
- LG OLED G1
- LG OLED E9
- LG OLED C9
- LG OLED W9
- LG OLED B9
- LG OLED W8
- LG OLED evo G5
- LG OLED C2
- LG OLED evo G3
- LG EF950V
- LG OLED evo G4
- LG OLED BX
- LG OLED W7
- LG OLED evo C4
- LG E8
- LG W8
- LG OLED C7
- LG OLED B7
- LG OLED B1
- LG OLED C6D
- LG OLED65G8
- LG C6V
- LG OLED65B6D
- LG B2
- LG OLED GX
- LG OLED B8PLA
- LG OLED E7
- LG OLED A1
- LG OLED C1
- LG OLED E8
- LG OLED B6V
- LG OLED C8
Had die monteur maar één nieuw paneel bij zich dan?Millert schreef op maandag 3 mei 2021 @ 13:39:
[...]
Monteur is vanmiddag langs geweest. Nieuwe paneel was DOA, gaf enkel blauw beeld (twee tinten met een verticale lijn door het midden). Op naar afspraak drie
Dat is wel erg vreemd.
Ja, true. Ik ga ook even bij Apollo kijken. Krijg net van PlatteTV ook nog een aanbieding voor 1749 na inruil en cashback ....FitNiX schreef op maandag 3 mei 2021 @ 14:10:
[...]
Dat lijkt me niet echt als een denderende deal...
Als je echt €650,- zou krijgen voor je 65EF950, moet je lager uitkomen.
De scherpste prijs die ik online kreeg voor de 65"G1, was €2250,- bij Apollo op 13 april. Daar gaat de 150 nog vanaf, dus dan zit je op 2100. En dan ruil ik niets in. Dus 1999 betekent in feite dan dat je maar €101,- krijgt voor je oude tv...
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
@HoppyF De monteur had één paneel bij zich voor zijn service bezoek aan mij. Hebben enkel de panelen bij zich voor klanten waar ze die dag op service-bezoek gaan en worden hier specifiek voor besteld, er wordt van deze toestellen geen voorraad aangehouden bij Servilux. Ik snap ook wel dat ze geen rekening gaan houden met DOA's en zodoende alles dubbel gaan meeslepen (en bestellen en op voorraad leggen).
@Cap de verschillende flatcables zijn meermaals opnieuw aangesloten. Zou kunnen natuurlijk, maar daar ben ik niet mee geholpen.
Van wat ik begreep krijgen ze nieuwe panelen binnen waarbij de flatcables al zijn gemonteerd (dit exemplaar, geen folie op de achterzijde) en waar ze ze nog moeten monteren (vorige paneelwissel, wel folie op de achterzijde).
@Cap de verschillende flatcables zijn meermaals opnieuw aangesloten. Zou kunnen natuurlijk, maar daar ben ik niet mee geholpen.
Van wat ik begreep krijgen ze nieuwe panelen binnen waarbij de flatcables al zijn gemonteerd (dit exemplaar, geen folie op de achterzijde) en waar ze ze nog moeten monteren (vorige paneelwissel, wel folie op de achterzijde).
[ Voor 3% gewijzigd door Millert op 03-05-2021 14:31 ]
EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh
Geen idee wat voor tv je 65EF950 is, en of die idd €650,- waard is, maar als ze écht €650,- geven voor je oude televisie, zou je op €1600,- moeten uitkomen zonder cashback. Die cashback moet je sowieso zelf aanvragen, dat loopt volgens mij niet via de winkel.DennusB schreef op maandag 3 mei 2021 @ 14:19:
[...]
Ja, true. Ik ga ook even bij Apollo kijken. Krijg net van PlatteTV ook nog een aanbieding voor 1749 na inruil en cashback ....
Dan zou je dus in totaal €1450,- hebben betaald, zodra je 150 van de CB is teruggestort...
Maar plattetv rekent gewoon met de bruto prijs van €2799,-
2799 - 650 - 150 = €1999,-
Dat is dus geen koopje, want die 2799,- kan je sowieso al verlagen naar mn eerder genoemde €2250,-
[ Voor 43% gewijzigd door FitNiX op 03-05-2021 14:28 . Reden: quote tekst ingevoegd voor leesbaarheid :) ]
Valt me sowieso al op dan winkels die cashback meerekenen met hun prijs, maar die cashback moet daar los van staan aangezien je die van LG zelf krijgt en de winkel heeft daar inprincipe niets mee te maken.FitNiX schreef op maandag 3 mei 2021 @ 14:25:
Geen idee wat voor tv je 65EF950 is, maar als ze écht €650,- geven voor je oude televisie, zou je op €1600,- moeten uitkomen zonder cashback. Die cashback moet je sowieso zelf aanvragen, dat loopt volgens mij niet via de winkel.
Dan zou je dus in totaal €1450,- hebben betaald, zodra je 150 van de CB is teruggestort...
Wel leuk allemaal, ben zelf aan het kijken voor de C1 65 inch, nu zie ik dat deze al voor 1999 is aangeboden maar ik krijg nu alleen maar hogere aanbiedingen aangeboden...
AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850
Confronteren met die lagere prijs werkt niet?rikadoo schreef op maandag 3 mei 2021 @ 14:28:
[...]
Valt me sowieso al op dan winkels die cashback meerekenen met hun prijs, maar die cashback moet daar los van staan aangezien je die van LG zelf krijgt en de winkel heeft daar inprincipe niets mee te maken.
Wel leuk allemaal, ben zelf aan het kijken voor de C1 65 inch, nu zie ik dat deze al voor 1999 is aangeboden maar ik krijg nu alleen maar hogere aanbiedingen aangeboden...
En dat vermoeden had ik idd ook al, dat ze de prijzen omhoog zouden schoppen met de komst van die cashback.
- HoppyF
- Televisies
- LG
- Oled
- LG OLED
- LG OLED evo
- LG OLED CX
- LG OLED G1
- LG OLED E9
- LG OLED C9
- LG OLED W9
- LG OLED B9
- LG OLED W8
- LG OLED evo G5
- LG OLED C2
- LG OLED evo G3
- LG EF950V
- LG OLED evo G4
- LG OLED BX
- LG OLED W7
- LG OLED evo C4
- LG E8
- LG W8
- LG OLED C7
- LG OLED B7
- LG OLED B1
- LG OLED C6D
- LG OLED65G8
- LG C6V
- LG OLED65B6D
- LG B2
- LG OLED GX
- LG OLED B8PLA
- LG OLED E7
- LG OLED A1
- LG OLED C1
- LG OLED E8
- LG OLED B6V
- LG OLED C8
Servilux? Geen CE repair?Millert schreef op maandag 3 mei 2021 @ 14:24:
@HoppyF De monteur had één paneel bij zich voor zijn service bezoek aan mij. Hebben enkel de panelen bij zich voor klanten waar ze die dag op service-bezoek gaan en worden hier specifiek voor besteld, er wordt van deze toestellen geen voorraad aangehouden bij Servilux. Ik snap ook wel dat ze geen rekening gaan houden met DOA's en zodoende alles dubbel gaan meeslepen (en bestellen en op voorraad leggen).
Dat verklaart wel iets.
Ik vind Servilux geen hoogvlieger.
Alles dubbel meenemen kan niet maar het is bekend dat je een DOA kunt hebben.
Daarom neemt een slimme monteur wel wat extra’s mee van de meest gangbare onderdelen.
Meestal het paneel dus.
Nu sta je als klant in de kou en moet je weer wachten.
Hier sinds dit weekend een 65C1 staan, aangekocht bij Smits in Arnhem voor 1750 incl. verzending, waar de cashback dan nog vanaf gaat. Hele goeie deal denk ik, aangeboden na benoemen van diverse andere prijzen. Daar wellicht de moeite waard om te proberen?rikadoo schreef op maandag 3 mei 2021 @ 14:28:
[...]
Valt me sowieso al op dan winkels die cashback meerekenen met hun prijs, maar die cashback moet daar los van staan aangezien je die van LG zelf krijgt en de winkel heeft daar inprincipe niets mee te maken.
Andere goede prijs die ik in mijn zoektocht kreeg aangeboden was bij de lokale EP, 1799 (gaat ook nog cashback vanaf).
Servilux inderdaad, baal er natuurlijk ook wel van. Maar verder geen kwaad woord over de monteurs, vriendelijk en kundig. Euvel kwam naar voren bij het testen van het paneel, dit voor hem terug opgehangen te hebben.HoppyF schreef op maandag 3 mei 2021 @ 14:39:
[...]
Servilux? Geen CE repair?
Dat verklaart wel iets.
Ik vind Servilux geen hoogvlieger.
Alles dubbel meenemen kan niet maar het is bekend dat je een DOA kunt hebben.
Daarom neemt een slimme monteur wel wat extra’s mee van de meest gangbare onderdelen.
Meestal het paneel dus.
Nu sta je als klant in de kou en moet je weer wachten.
EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh
Ik heb nu 55 CX, ik ben aan het kijken voor 65 CX omdat 55 iets te klein is. Maar zie geen enkele reden om voor C1 65 te gaan, amper beter naar mijn idee..
- HoppyF
- Televisies
- LG
- Oled
- LG OLED
- LG OLED evo
- LG OLED CX
- LG OLED G1
- LG OLED E9
- LG OLED C9
- LG OLED W9
- LG OLED B9
- LG OLED W8
- LG OLED evo G5
- LG OLED C2
- LG OLED evo G3
- LG EF950V
- LG OLED evo G4
- LG OLED BX
- LG OLED W7
- LG OLED evo C4
- LG E8
- LG W8
- LG OLED C7
- LG OLED B7
- LG OLED B1
- LG OLED C6D
- LG OLED65G8
- LG C6V
- LG OLED65B6D
- LG B2
- LG OLED GX
- LG OLED B8PLA
- LG OLED E7
- LG OLED A1
- LG OLED C1
- LG OLED E8
- LG OLED B6V
- LG OLED C8
Ben ook niet boos op de monteurs maar meer over de werkwijze van Servilux.Millert schreef op maandag 3 mei 2021 @ 14:47:
[...]
Servilux inderdaad, baal er natuurlijk ook wel van. Maar verder geen kwaad woord over de monteurs, vriendelijk en kundig. Euvel kwam naar voren bij het testen van het paneel, dit voor hem terug opgehangen te hebben.
Ik heb zelf ook een keer een Servilux monteur ervaren, hij was zeker vriendelijk en ging netjes te werk.
Dat was bij een Samsung reparatie, geen LG.
Dat was overigens niet mijn Samsung voor de duidelijkheid!
Niet bepaald, ze houden voet bij stuk, kan het ook niet echt aantonen.
Dat is zeker een goede deal, ga bij allebei eens een balletje laten rollen.ACDSL schreef op maandag 3 mei 2021 @ 14:41:
[...]
Hier sinds dit weekend een 65C1 staan, aangekocht bij Smits in Arnhem voor 1750 incl. verzending, waar de cashback dan nog vanaf gaat. Hele goeie deal denk ik, aangeboden na benoemen van diverse andere prijzen. Daar wellicht de moeite waard om te proberen?
Andere goede prijs die ik in mijn zoektocht kreeg aangeboden was bij de lokale EP, 1799 (gaat ook nog cashback vanaf).
AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850
Weet niet of dit het goede topic is, maar kan iemand mij een suggestie doen voor soundbar die een beetje leuk compatible is met de 48CX en goede bas heeft? Ik heb vaak Spotify via de tv aan, maar mis toch enige bas via de tv-speakers.
Heb net bij Apollo & PlatteTV gevraagd naar die prijs van 2250 voor de 65G1, en dan bieden ze mij ook direct die prijs aan, dus het kan wel!rikadoo schreef op maandag 3 mei 2021 @ 15:33:
[...]
Niet bepaald, ze houden voet bij stuk, kan het ook niet echt aantonen.
Ik zou het ook proberen bij Smits Arnhem. Daar heb ik de 65G1 uiteindelijk gekocht voor dezelfde prijs (zonder inruil)DennusB schreef op maandag 3 mei 2021 @ 15:43:
[...]
Heb net bij Apollo & PlatteTV gevraagd naar die prijs van 2250 voor de 65G1, en dan bieden ze mij ook direct die prijs aan, dus het kan wel!
De 65 of 77 inch G1.. Lastig, heb hier een 55 staan.
[ Voor 92% gewijzigd door Koning-Admiraal op 03-05-2021 16:14 ]
Set your goals high, and don't stop till you get there.
.
[ Voor 99% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 14:47 ]
Simpel. Bij twijfel(en uiteraard als je de ruimte hebt) altijd groot gaan. Echt, ik ging van een 55" naar 65" en de wow wat groot factor duurde welgeteld een dag of 2. Niet dat ik niet tevreden ben, maar over een jaar of 5 wordt het toch echt een 77"Koning-Admiraal schreef op maandag 3 mei 2021 @ 16:11:
77”, niet teveel twijfelen als het niet om budget gaat.Koning-Admiraal schreef op maandag 3 mei 2021 @ 16:11:
Stond exact in jouw schoenen een tijdje terug en heb, zoals je vast hebt gelezen, de 77” gekocht.
Geen seconde spijt gehad. Sterker nog, wanneer ik de 65” had genomen, had ik dat wel gehad nu. Hangend aan de muur (ik neem aan dat je hem wilt ophangen) is het echt een prachtig apparaat. 😊
Ik heb er wel de wand voor. Genoeg ruimte, zelfs voor een 100 inchDutchOwnage schreef op maandag 3 mei 2021 @ 16:24:
[...]
Simpel. Bij twijfel(en uiteraard als je de ruimte hebt) altijd groot gaan. Echt, ik ging van een 55" naar 65" en de wow wat groot factor duurde welgeteld een dag of 2. Niet dat ik niet tevreden ben, maar over een jaar of 5 wordt het toch echt een 77"

Budget is het probleem niet. Alleen de grote is nog even de vraag of het niet al te overheersend zal zijn.Stickz schreef op maandag 3 mei 2021 @ 16:25:
[...]
77”, niet teveel twijfelen als het niet om budget gaat.
Stond exact in jouw schoenen een tijdje terug en heb, zoals je vast hebt gelezen, de 77” gekocht.
Geen seconde spijt gehad. Sterker nog, wanneer ik de 65” had genomen, had ik dat wel gehad nu. Hangend aan de muur (ik neem aan dat je hem wilt ophangen) is het echt een prachtig apparaat. 😊
Je meubel zal iets kleiner gaan ogen gezien je foto, aangezien de tv er wel wat voorbij gaat steken. 😅Koning-Admiraal schreef op maandag 3 mei 2021 @ 16:28:
[...]
Budget is het probleem niet. Alleen de grote is nog even de vraag of het niet al te overheersend zal zijn.
Op welke afstand kijk(en) je/jullie naar het scherm? Wij zitten op 3.50-4.50m afhankelijk van waar je op de bank zit.
Wat je kunt doen is met tape vanuit het midden van je 55” de omtrek van de 77” op de muur tapen. Dan heb je enigszins een idee van formaat.
Voordeel van IKEA meubels, kosten weinig en kun je makkelijk aanpassen. Zal dan inderdaad een iets breder exemplaar moeten aanschaffen, als het 77 inch wordtStickz schreef op maandag 3 mei 2021 @ 16:34:
[...]
Je meubel zal iets kleiner gaan ogen gezien je foto, aangezien de tv er wel wat voorbij gaat steken. 😅
Edit: zou toch net aan moeten passen. Breedte van de LG G1 77 is 1,721m. Meubel is 1,80m.
[ Voor 10% gewijzigd door Koning-Admiraal op 03-05-2021 16:42 ]
Kijken jullie op barkrukken TV, of is het vertekening? Die TV lijkt veel te hoog te hangen.Koning-Admiraal schreef op maandag 3 mei 2021 @ 16:27:
[...]
Ik heb er wel de wand voor. Genoeg ruimte, zelfs voor een 100 inch. Alhoewel de meubel dan verplaatst moet worden.
[Afbeelding]
Te Koop:24 Core Intel Upgradeset
Ik zit hier op 2.7m van de 65". Is voor mij de sweetspot. Kan wel nog dichterbij gaan zitten voor gamen en goede 4K HDR content, maar er wordt hier ook nog wel gewoon kabel tv gekeken en dat is op een wat groter scherm wel een flink verschil in picture quality. Anders zitten we straks pixels te tellen
Nee de tv hangt niet te hoog, het is een voorkeur. Er zijn geen regels. Gewoon wat jezelf prettig vindt. En daarmee is de discussie dan ook klaar.|sWORDs| schreef op maandag 3 mei 2021 @ 16:37:
[...]
Kijken jullie op barkrukken TV, of is het vertekening? Die TV lijkt veel te hoog te hangen.
De stelregel is 1/3e van de TV boven ooghoogte, prima als jouw voorkeur anders is dan de stelregel, maar dat is niet hetzelfde als dat er geen regels zijn.Koning-Admiraal schreef op maandag 3 mei 2021 @ 16:40:
[...]
Nee de tv hangt niet te hoog, het is een voorkeur. Er zijn geen regels. Gewoon wat jezelf prettig vindt. En daarmee is de discussie dan ook klaar.
Er is geen stelregel. Hetgeen wat je opnoemt is een suggestie. Iedereen heeft zo zijn voorkeuren. En die voorkeuren verschillen ook nog eens per land. ik vind het persoonlijk niet fijn kijken als een tv te laag hangt. Maar ieder zijn ding.|sWORDs| schreef op maandag 3 mei 2021 @ 16:45:
[...]
De stelregel is 1/3e van de TV boven ooghoogte, prima als jouw voorkeur anders is dan de stelregel, maar dat is niet hetzelfde als dat er geen regels zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door Koning-Admiraal op 03-05-2021 16:51 ]
Te hoog is inderdaad fijner dan te laag voor de meeste nekspieren.Koning-Admiraal schreef op maandag 3 mei 2021 @ 16:47:
[...]
Er is geen stelregel. Hetgeen wat je opnoemt is een suggestie. Iedereen heeft zo zijn voorkeuren. En die voorkeuren verschillen ook nog eens per land. ik vind het persoonlijk niet fijn kijken als een tv te laag hangt. Maar ieder zijn ding.
Er zijn standaarden voor met formules, die verschillen wel wat maar niet erg veel. De 2/3e onder ooghoogte is slechts een gemiddelde geheugensteun. Als de TV omhoog gaat, dan draait de hoek die de TV maakt en de hoek van de zitpositie (inclusief hoofdsteun) in principe mee. Zonder hoofdsteun maakt de hoek van de zitting weinig uit, aangezien je de stand van je hoofd vrijwel volledig compenseert.
Maar als de gehele TV boven ooghoogte jouw voorkeur heeft, helemaal prima.
Nou net 1 gekocht bij Smits Arnhem, voor 1800 euro zonder de cashback, dus die gaat er nog vanaf. Iets meer dan jij hebt betaald maar ik ben tevredenACDSL schreef op maandag 3 mei 2021 @ 14:41:
[...]
Hier sinds dit weekend een 65C1 staan, aangekocht bij Smits in Arnhem voor 1750 incl. verzending, waar de cashback dan nog vanaf gaat. Hele goeie deal denk ik, aangeboden na benoemen van diverse andere prijzen. Daar wellicht de moeite waard om te proberen?
- HoppyF
- Televisies
- LG
- Oled
- LG OLED
- LG OLED evo
- LG OLED CX
- LG OLED G1
- LG OLED E9
- LG OLED C9
- LG OLED W9
- LG OLED B9
- LG OLED W8
- LG OLED evo G5
- LG OLED C2
- LG OLED evo G3
- LG EF950V
- LG OLED evo G4
- LG OLED BX
- LG OLED W7
- LG OLED evo C4
- LG E8
- LG W8
- LG OLED C7
- LG OLED B7
- LG OLED B1
- LG OLED C6D
- LG OLED65G8
- LG C6V
- LG OLED65B6D
- LG B2
- LG OLED GX
- LG OLED B8PLA
- LG OLED E7
- LG OLED A1
- LG OLED C1
- LG OLED E8
- LG OLED B6V
- LG OLED C8
Bepaal je kijkafstand tot de TV.Koning-Admiraal schreef op maandag 3 mei 2021 @ 16:27:
[...]
Ik heb er wel de wand voor. Genoeg ruimte, zelfs voor een 100 inch. Alhoewel de meubel dan verplaatst moet worden.
[Afbeelding]
Daar gaat het om.
Heb je verhuisplannen in de nabije toekomst moet je rekening houden met de afmetingen van de nieuwe kamer.
Groter is niet altijd beter, de resolutie blijft immers gelijk bij een groter formaat alleen de pixels worden groter.
Denken jullie hiervan de LG G1 77 voor 3700 en dan gaat de cashback van 500 er nog vanaf.
Gaat die deal nog beter te vinden zijn de komende tijd? (heb geen haast perse..) of is dit een mooie deal?
Gaat die deal nog beter te vinden zijn de komende tijd? (heb geen haast perse..) of is dit een mooie deal?
Gaande de tijd wordt een deal altijd beter. Dat is nou eenmaal de marktwerking. Ik vind het een nette prijs en het sluit aan bij wat ik heb betaald.max.jansen schreef op maandag 3 mei 2021 @ 18:04:
Denken jullie hiervan de LG G1 77 voor 3700 en dan gaat de cashback van 500 er nog vanaf.
Netto €3200,-; daar ging de CX tot niet zo heel lang geleden nog voor over de toonbank als ik me niet vergis. Die heeft uiteindelijk ook rond de €2800,- gehangen, maar dat was aan het einde van de serie.
Waar heb je hem gekocht als ik vragen mag? en de 3200 die je betaald hebt is incl de cashback dan ook?Stickz schreef op maandag 3 mei 2021 @ 18:40:
[...]
Gaande de tijd wordt een deal altijd beter. Dat is nou eenmaal de marktwerking. Ik vind het een nette prijs en het sluit aan bij wat ik heb betaald.
Netto €3200,-; daar ging de CX tot niet zo heel lang geleden nog voor over de toonbank als ik me niet vergis. Die heeft uiteindelijk ook rond de €2800,- gehangen, maar dat was aan het einde van de serie.
Dat is inderdaad een mooie prijs voor 77 inch. Maar hopelijk zal het richting de €2900 gaan.
Zeker mooie deal idd, wil graag weten waar dit is aangezien ik nu prijzen aan het opvragen ben voor de 77C1 maar de G1 iets de voorkeur heeft. Zou je dit willen posten in het OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic?max.jansen schreef op maandag 3 mei 2021 @ 18:04:
[ Voor 7% gewijzigd door XeNoBiTe op 03-05-2021 19:49 ]
De laatste inkoopprijs in de btw die ik weet is ~€3350,-. Dus €2900,- na cashback lijkt me iets te ambitieus momenteel. Daarbij wilt een winkel ook nog wat marge uiteraard, anders kunnen ze de tent wel sluiten.Koning-Admiraal schreef op maandag 3 mei 2021 @ 19:14:
Dat is inderdaad een mooie prijs voor 77 inch. Maar hopelijk zal het richting de €2900 gaan.
Voor nu zou het te vroeg zijn. Maar richting november zou het wel moeten kunnen.Stickz schreef op maandag 3 mei 2021 @ 20:14:
[...]
De laatste inkoopprijs in de btw die ik weet is ~€3350,-. Dus €2900,- na cashback lijkt me iets te ambitieus momenteel. Daarbij wilt een winkel ook nog wat marge uiteraard, anders kunnen ze de tent wel sluiten.
Weet iemand waar ik een lg c9 afstandsbedieding kan kopen? (Goedkoopste)
- HoppyF
- Televisies
- LG
- Oled
- LG OLED
- LG OLED evo
- LG OLED CX
- LG OLED G1
- LG OLED E9
- LG OLED C9
- LG OLED W9
- LG OLED B9
- LG OLED W8
- LG OLED evo G5
- LG OLED C2
- LG OLED evo G3
- LG EF950V
- LG OLED evo G4
- LG OLED BX
- LG OLED W7
- LG OLED evo C4
- LG E8
- LG W8
- LG OLED C7
- LG OLED B7
- LG OLED B1
- LG OLED C6D
- LG OLED65G8
- LG C6V
- LG OLED65B6D
- LG B2
- LG OLED GX
- LG OLED B8PLA
- LG OLED E7
- LG OLED A1
- LG OLED C1
- LG OLED E8
- LG OLED B6V
- LG OLED C8
Hier voor €36.Farabi schreef op maandag 3 mei 2021 @ 20:45:
https://www.amazon.de/dp/B07QH3KFJJ
Of hier ongeveer zelfde prijs.
https://www.ebay.nl/itm/352700882399
[ Voor 13% gewijzigd door HoppyF op 03-05-2021 21:00 ]
En deze? https://www.amazon.de/gp/...dcmw_571752_t1_B07QH3KFJJHoppyF schreef op maandag 3 mei 2021 @ 20:57:
[...]
Hier voor €36.
https://www.amazon.de/dp/B07QH3KFJJ
Of hier ongeveer zelfde prijs.
https://www.ebay.nl/itm/352700882399
- HoppyF
- Televisies
- LG
- Oled
- LG OLED
- LG OLED evo
- LG OLED CX
- LG OLED G1
- LG OLED E9
- LG OLED C9
- LG OLED W9
- LG OLED B9
- LG OLED W8
- LG OLED evo G5
- LG OLED C2
- LG OLED evo G3
- LG EF950V
- LG OLED evo G4
- LG OLED BX
- LG OLED W7
- LG OLED evo C4
- LG E8
- LG W8
- LG OLED C7
- LG OLED B7
- LG OLED B1
- LG OLED C6D
- LG OLED65G8
- LG C6V
- LG OLED65B6D
- LG B2
- LG OLED GX
- LG OLED B8PLA
- LG OLED E7
- LG OLED A1
- LG OLED C1
- LG OLED E8
- LG OLED B6V
- LG OLED C8
Dat is voor de 2020 modellen.
Je noemde de C9.
Zou kunnen dat een 2020 model ook werkt op een C9 dat durf ik zo niet te zeggen.
Misschien is dit wat voor jeFarabi schreef op maandag 3 mei 2021 @ 20:45:
https://link.marktplaats.nl/m1700335917?
Of deze
https://m.banggood.com/Re...-AN-MR650A-p-1711562.html
Ze zijn een iedergeval goedkoop
[ Voor 25% gewijzigd door DON PAPA op 03-05-2021 21:27 ]
Is die laatste origineel?DON PAPA schreef op maandag 3 mei 2021 @ 21:23:
[...]
Misschien is dit wat voor je
https://link.marktplaats.nl/m1700335917?
Of deze
https://m.banggood.com/Re...-AN-MR650A-p-1711562.html
Ze zijn een iedergeval goedkoop
- HoppyF
- Televisies
- LG
- Oled
- LG OLED
- LG OLED evo
- LG OLED CX
- LG OLED G1
- LG OLED E9
- LG OLED C9
- LG OLED W9
- LG OLED B9
- LG OLED W8
- LG OLED evo G5
- LG OLED C2
- LG OLED evo G3
- LG EF950V
- LG OLED evo G4
- LG OLED BX
- LG OLED W7
- LG OLED evo C4
- LG E8
- LG W8
- LG OLED C7
- LG OLED B7
- LG OLED B1
- LG OLED C6D
- LG OLED65G8
- LG C6V
- LG OLED65B6D
- LG B2
- LG OLED GX
- LG OLED B8PLA
- LG OLED E7
- LG OLED A1
- LG OLED C1
- LG OLED E8
- LG OLED B6V
- LG OLED C8
Lijkt mij niet.
Moet dit model zijn voor de 2019 serie: LG AN-MR19BA.
Ik gebruik al een paar jaar een Panasonic plasma-tv uit 2009, maar het is langzaamaan tijd geworden om hem te vervangen. Het geluid is verschrikkelijk en de TV is best klein (37 inch).
Nu wilde ik of een Full array/Mini-Led TV of een OLED TV kopen. Mijn voorkeur gaat uit naar OLED, maar burn-in baart mij zorgen omdat ik van plan ben de nieuwe TV weer net zo lang te gaan gebruiken als mijn plasma tv.
Ik weet dat plasma's ook burn-in kunnen vertonen, maar mijn plasma vertoont na bijna 12 jaar geen enkele burn-in. Zou dit kunnen betekenen dat ik bij een OLED TV ook geen (of minder) kans heb op burn-in?
Ik weet niet wat voor een TV ik moet kopen, help mij graag!
Nu wilde ik of een Full array/Mini-Led TV of een OLED TV kopen. Mijn voorkeur gaat uit naar OLED, maar burn-in baart mij zorgen omdat ik van plan ben de nieuwe TV weer net zo lang te gaan gebruiken als mijn plasma tv.
Ik weet dat plasma's ook burn-in kunnen vertonen, maar mijn plasma vertoont na bijna 12 jaar geen enkele burn-in. Zou dit kunnen betekenen dat ik bij een OLED TV ook geen (of minder) kans heb op burn-in?
Kort samengevat: burn-in op plasma en OLED ziet er misschien m.b.t. het zichtbare effect hetzelfde uit, maar het is een ander fenomeen dat het veroorzaakt.hdhv schreef op maandag 3 mei 2021 @ 22:49:
Ik gebruik al een paar jaar een Panasonic plasma-tv uit 2009, maar het is langzaamaan tijd geworden om hem te vervangen. Het geluid is verschrikkelijk en de TV is best klein (37 inch).
Overdreven extreem voorbeeld: Plasma kan inbranden als je een fel logo 24 uur non-stop op het scherm laat staan en dat is permanent. Als je dit logo echter over 5 jaar lang in totaal 2000 uur zichtbaar op het scherm hebt gehad, maar nooit langer dan een half uur achter elkaar zal er amper iets zichtbaar zijn. Inbranding hier is vrij letterlijk te nemen.
Bij OLED is het effect, grotendeels, cumulatief: stel inbranding van logo X gebeurt na 2000 uur - dan maakt het weinig uit of je deze 2000 uur non-stop op het scherm hebt gehad of dat je dit aantal bereikt verspreid over twee jaar. Beiden zal burn-in veroorzaken, alleen zal het in het twee-jaar voorbeeld wat minder extreem zijn omdat de TV uiteraard behoorlijk wat technieken ingebouwd heeft om het effect te verminderen. Inbranden hier is gewoon on-even slijtage van bepaalde gekleurde (sub)pixels waardoor betreffende kleur in vergelijking met de rest van het scherm niet fel genoeg meer kan worden voor een nette weergave.
Dit zijn compleet verzonnen voorbeelden, met compleet verzonnen nummers - maar het geeft het verschil wel weer.
Dat gezegd hebbende:
Qua contrast en in ieder geval scherpte van beweging bij 60 en 120hz content komt er niets zo dicht in de buurt van plasma als OLED - zelfs de nieuwste miniled TVs niet. Tevens is OLED op het moment goedkoper dan deze minileds en zijn er merken die bij merkwaardige burn-in issues ondanks normaal gebruik (bij aandringen) bereid zijn een paneel te vervangen.
Ik zelf ben erg aan het overwegen dit jaar over te stappen op OLED in ieder geval, ondanks dat ik (technisch gezien) een 'top' model LCD van vorig jaar heb staan
[ Voor 15% gewijzigd door Brutal1ty op 04-05-2021 07:00 ]
Nee geen van de twee is een originele, vandaar ook de lage prijs...
Dit zijn wel originele
https://link.marktplaats.nl/m1678768341
[ Voor 15% gewijzigd door DON PAPA op 04-05-2021 07:54 ]
Even inhaken op bovenstaand burn-in verhaal, maar bij de huidige 2021 modellen is dat toch bijna niet meer aanwezig? Om precies te zijn op de 65G1 dan
Ik denk niet dat iemand daar een goede uitspraak over kan doen zonder enorm veel gok-werk. Burn-in is inherent aan OLED, gezien dat gewoon is hoe deze paneelsoort slijt. Hier gaan geen backlights stuk (want die zijn er niet), maar verliezen bepaalde pixels door gebruik net wat sneller felheid dan de rest.DennusB schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 08:29:
Even inhaken op bovenstaand burn-in verhaal, maar bij de huidige 2021 modellen is dat toch bijna niet meer aanwezig? Om precies te zijn op de 65G1 dan
Als een paneel geen burn-in kan hebben, is het per definitie geen OLED paneel.
Maar tegen de tijd dat burn-in permanent zichtbaar wordt of afleidend wordt kan een reguliere LCD TV ook een (of meerdere) defecte backlights ontwikkeld hebben. Het is en blijft een kwestie van geluk, pech en hoe het scherm gebruikt wordt. Op 100% OLED Light (maximale helderheid) honderden of duizenden uren dezelfde UI (van een game) of nieuwskanaal logo tonen zal gewoon op den duur burn-in veroorzaken. Maar door alle ontwikkelingen in de modellen van de afgelopen paar jaar zal dit lang niet zo snel gebeuren als bij de 6, 7 en wellicht zelfs 8 modellen. Er zijn bijvoorbeeld meerdere mensen die hun C8 behoorlijk 'misbruikt' hebben met zeer veel nieuws en game-gebruik en die het scherm aan hebben laten staan zonder screen-saver enzovoorts, die vervolgens nergens last van hebben na 5000+ uur. Maar dat wil niet zeggen dat iedereen dat zal hebben.
Maar of specifiek de G1 goed bestand is tegen burn-in kunnen we oprecht pas over een paar jaar stellen tenzij een bedrijf zoals Rtings weer een 24-7 burn-in test met deze TVs gaat doen. In dat geval weten we het wellicht binnen een jaar
Ik ben doodsbang voor dit soort issues, máár ik overweeg toch sterk over te stappen op OLED dit jaar. Ondanks dat ik nou niet bepaald veel verdien én een diehard gamer ben. Ik doe mijn onderzoek over het algemeen wel én ik ben een angsthaas... dus dat zegt ook wel wat over het vertrouwen dat ik inmiddels heb dat het ongeacht het inherente risico wel goed komt (wellicht met een kléin beetje opletten)
[ Voor 20% gewijzigd door Brutal1ty op 04-05-2021 08:41 ]
Bij de 7 serie zag je echt veel klachten, maar vanaf de 8 versie is het aantal klachten echt enorm gedaald. Elke keer dat ik bij Reddit dingen tegenkom en vraag welke TV ze dan hebben is het er een uit de 7 serie. Uiteraard blijft 24 uur per dag CNN met je OLED lampje op 100 vragen om problemen. Maar daarbuiten is de kans gewoon vergelijkbaar met de kans op trombose met AZDennusB schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 08:29:
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Nee die zijn zo nieuw nog dat er nu nog geen gevallen bekend zijn. Maar als je continu NPO start kijkt met oranje zenderlogo rechtsboven dan heb je na lange tijd wel kans dat er “iets” zichtbaar wordt als je een egaal rood scherm bekijkt. Of je er met gewone content kijken dan last van hebt is de vraag.DennusB schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 08:29:
Het blijft OLED, dus oppassen met felle statische content.
Same here, plasma uit 2008, met een stroomverbruik waar je U tegen zegt (55 inch).hdhv schreef op maandag 3 mei 2021 @ 22:49:
Voor mij was de keuze echt al jaren duidelijk. OLED.
Nu met de opkomst van QLED zou dat een optie kunnen zijn, maar ik ga heel duidelijk toch voor de OLED. Als je zo bang bent voor burn in, kan je voor een high end QLED gaan zoals de samsung q80 en hoger.
Maar voor mij was de keuze duidelijk en niet eens een keuze ;-)
- HoppyF
- Televisies
- LG
- Oled
- LG OLED
- LG OLED evo
- LG OLED CX
- LG OLED G1
- LG OLED E9
- LG OLED C9
- LG OLED W9
- LG OLED B9
- LG OLED W8
- LG OLED evo G5
- LG OLED C2
- LG OLED evo G3
- LG EF950V
- LG OLED evo G4
- LG OLED BX
- LG OLED W7
- LG OLED evo C4
- LG E8
- LG W8
- LG OLED C7
- LG OLED B7
- LG OLED B1
- LG OLED C6D
- LG OLED65G8
- LG C6V
- LG OLED65B6D
- LG B2
- LG OLED GX
- LG OLED B8PLA
- LG OLED E7
- LG OLED A1
- LG OLED C1
- LG OLED E8
- LG OLED B6V
- LG OLED C8
Ik ben overgestapt van een 42 inch Pana plasma naar een 55 inch OLED.
Geen problemen tot nu toe met de C9.
Ik lees ook weinig/geen problemen met inbranden over modellen uit 2018 of later.
Vooral vanwege technische maatregelen maar ook aanpassing van logo’s door de TV zenders zullen de klachten ook sterk afgenomen zijn.
De kans is niet nul maar wel gering.
De vrees om op een OLED over te stappen is dus wel te begrijpen maar ook niet iets om je erg druk over te maken.
De beeldkwaliteit is echter een stuk vooruit gegaan tov een TV van ongeveer 10 jaar oud.
Geen problemen tot nu toe met de C9.
Ik lees ook weinig/geen problemen met inbranden over modellen uit 2018 of later.
Vooral vanwege technische maatregelen maar ook aanpassing van logo’s door de TV zenders zullen de klachten ook sterk afgenomen zijn.
De kans is niet nul maar wel gering.
De vrees om op een OLED over te stappen is dus wel te begrijpen maar ook niet iets om je erg druk over te maken.
De beeldkwaliteit is echter een stuk vooruit gegaan tov een TV van ongeveer 10 jaar oud.
Mijn eerste Oled is een LG 555E6V vanaf 2016, sinds een half jaar is deze verhuisd naar de slaapkamer. Deze tv is flink veel gebruikt voor gewoon tvkijken, Netflix, Blueray en Youtube, zowel overdag als 's avonds. Tot op heden geen enkel spoortje van inbranding! Belangrijk is het oledlampje voor normaal tvkijken niet te hoog zetten. Bij mij staat deze op 60/100. Hoog zat, zelfs voor overdag! Ik beweer niet dat inbranden onmogelijk is, maar bij normaal gebruik hoeft dit geen issue te zijn.(niet 24/7 op één en dezelfde zender laten staan)
Bij de nieuwere modellen (8 en hoger) wordt inbranden door de software nog beter tegen gegaan.
Bij de nieuwere modellen (8 en hoger) wordt inbranden door de software nog beter tegen gegaan.
Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"
Heeft er iemand een aanrader voor een muurbeugel, of is het allemaal zo gelijk?
Voor een 65 CX, liefst strak tegen de muur. En eventueel een beugel die wel kan bewegen maar toch strak tegen de muur zit.
Voor een 65 CX, liefst strak tegen de muur. En eventueel een beugel die wel kan bewegen maar toch strak tegen de muur zit.
Waarvoor geen GX gekocht?Batsu schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 12:34:
Net een 65" G1 besteld, ben benieuwd. Morgen komt ie al
Laat het los.Brutal1ty schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 08:37:
[...]
Ik ben doodsbang voor dit soort issues, máár ik overweeg toch sterk over te stappen op OLED dit jaar. Ondanks dat ik nou niet bepaald veel verdien én een diehard gamer ben. Ik doe mijn onderzoek over het algemeen wel én ik ben een angsthaas... dus dat zegt ook wel wat over het vertrouwen dat ik inmiddels heb dat het ongeacht het inherente risico wel goed komt (wellicht met een kléin beetje opletten)
Ik was voorheen ook zo, maar gewoon ervan genieten joh. Oled is prachtig en als het niet meer prachtig is over een paar jaar, kopen we toch een nieuwe.
Tja, budget uiteindelijk. Het is niet oneindig rekbaar. Daarnaast kan de TV niet nu al aan de muur (ivm werkzaamheden) en wil wel al TV kijken. En tenslotte, we hebben een iets schuine muur, waardoor het draaien van de TV ooit eens handig zou zijn. Met de bijgesloten muurbeugel zou dat bij de GX niet kunnen
- HoppyF
- Televisies
- LG
- Oled
- LG OLED
- LG OLED evo
- LG OLED CX
- LG OLED G1
- LG OLED E9
- LG OLED C9
- LG OLED W9
- LG OLED B9
- LG OLED W8
- LG OLED evo G5
- LG OLED C2
- LG OLED evo G3
- LG EF950V
- LG OLED evo G4
- LG OLED BX
- LG OLED W7
- LG OLED evo C4
- LG E8
- LG W8
- LG OLED C7
- LG OLED B7
- LG OLED B1
- LG OLED C6D
- LG OLED65G8
- LG C6V
- LG OLED65B6D
- LG B2
- LG OLED GX
- LG OLED B8PLA
- LG OLED E7
- LG OLED A1
- LG OLED C1
- LG OLED E8
- LG OLED B6V
- LG OLED C8
Deze:Batsu schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 12:34:
pricewatch: Vogel's WALL 3305 Vaste tv-beugel 40"-100"
Allright, zojuist is het paneel omgeruild en hangt de tv weer aan de muur. De monteur wist zelf helaas ook niet wat voor een type paneel erin is gekomen anders had ik dat graag met jullie gedeeld. Zo op het oog lijkt het iets helderder maar ik kan dat op geen manier onderbouwen.HoppyF schreef op maandag 26 april 2021 @ 16:12:
[...]
Top!
Je ziet het, de aanhouder wint!![]()
Scheelt je toch heel veel geld.
Jouw case kunnen we hier ook weer gebruiken voor toekomstige situaties ivm garantie want die blijft helaas toch iedere keer terugkomen in dit topic.
terugkijken via de app van ziggo of kpn, off.. fan heb je geen oranje logoCyBeRSPiN schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 08:39:
[...]
Nee die zijn zo nieuw nog dat er nu nog geen gevallen bekend zijn. Maar als je continu NPO start kijkt met oranje zenderlogo rechtsboven dan heb je na lange tijd wel kans dat er “iets” zichtbaar wordt als je een egaal rood scherm bekijkt. Of je er met gewone content kijken dan last van hebt is de vraag.
Het blijft OLED, dus oppassen met felle statische content.
Was er maar een Ziggo app voor LG…belmonde schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 16:09:
[...]
terugkijken via de app van ziggo of kpn, off.. fan heb je geen oranje logo
Via chromecast is niet altijd mogelijk. Ik kijk via NLZiet, maar dan helaas oranje logo..
Geen verstand van chromecast. Maar ziggogo kijken heeft niks met lg te maken maar of je al tv kijkt via een ziggo abonnement.. Anders kpnCyBeRSPiN schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 17:53:
[...]
Was er maar een Ziggo app voor LG…
Via chromecast is niet altijd mogelijk. Ik kijk via NLZiet, maar dan helaas oranje logo..
Ik googlde en zag
https://www.draadloostvkijken.com/ziggo-go-chromecast/
Ik zag nog wel dit staan :belmonde schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 18:20:
[...]
Geen verstand van chromecast. Maar ziggogo kijken heeft niks met lg te maken maar of je al tv kijkt via een ziggo abonnement.. Anders kpn
Ik googlde en zag
Is de Chromecast het alternatief voor de Horizon box of Ziggo tv ontvanger?
Ja ik vind het een goed alternatief. Met deze oplossing kun je tv kijken zonder tv ontvanger. Echter is het met de Chromecast nog niet mogelijk om gebruik te maken van Ziggo functionaliteiten als Replay TV en Myprime.
Op een standaard Chromecast is Ziggo Go zeer beperkt; je kunt bijvoorbeeld geen programma's terugkijken. Ik heb daarom een Chromecast Google TV, en die heeft wel een uitstekend werkende app en ook een afstandsbediening (bediening kan ook met AB van LG, maar is wat beperkt door missen van de cursor). Verschil is dan wel weer dat de Google TV app alleen werkt op Ziggo netwerk.belmonde schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 18:20:
[...]
Geen verstand van chromecast. Maar ziggogo kijken heeft niks met lg te maken maar of je al tv kijkt via een ziggo abonnement.. Anders kpn
Ik googlde en zag
[ Voor 5% gewijzigd door pietervanhuizen op 04-05-2021 18:28 ]
Ik heb ook die nieuwste Chromecast met Android TV in mijn TV hangen, gekocht bij Fnac en de Ziggo app doet het prima.
Ik miste de app ook (nog steeds wel), maar doe het nu via de telefoon en stream dat naar de tv.CyBeRSPiN schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 17:53:
[...]
Werkt erg goed!
Enige nadeel is dat je niet alles mag terugkijken op mobiel maar dan gooi ik de MacBookpro erachter.
Even weer wachten op zo’n stadia aanbieding en dan kan je redelijk goedkoop een chromecast ultra scoren.
Vandaag nieuwe 65"C1 opgehaald! Phfoeee wat een ding!
We moesten met z`n 2en die voet eronder krijgen, nou ding plat op de bank/tafel met een deken eronder. Ik vond het maar eng om dat ding vervolgens weer op te tillen.. bang dat het glas ging breken haha!
Wel even wennen dat WebOS 6, kom van versie 3.0 af en dat werkte heerlijk!
We moesten met z`n 2en die voet eronder krijgen, nou ding plat op de bank/tafel met een deken eronder. Ik vond het maar eng om dat ding vervolgens weer op te tillen.. bang dat het glas ging breken haha!
Wel even wennen dat WebOS 6, kom van versie 3.0 af en dat werkte heerlijk!
Werkt de ziggo app niet over AirPlay op de tv?CyBeRSPiN schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 17:53:
[...]
Heb het eigenlijk nooit geprobeerd.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ik heb wel eens een installatie van een 65CX in mijn eentje gedaan op een IKEA meubel met steun. Op een schuimmatras met een schoon laken was het installeren van de beugels goed te doen. Geen stress over dat iets per ongeluk breekt dankzij voldoende vering.rikadoo schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 20:16:
[ Voor 13% gewijzigd door The Zep Man op 04-05-2021 21:32 ]
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Soms, maar lang niet alle programma's of zenders staan dit toe, zeker niet als het om terugkijken gaat. Ook doorspoelen kan niet, als je bijvoorbeeld het laatste stukje van een programma wilt terugkijken (maar heeft niks met LG te maken).YakuzA schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 20:49:
[...]
Werkt de ziggo app niet over AirPlay op de tv?
Heb het eigenlijk nooit geprobeerd.
Het ging meer om het flexen van het scherm, bedoel mijn oude tv had nog wat meer plastic achter het paneel maar dat is bij oled bijna niet dus moest gewoon goed zoeken en voorzichtig dat scherm optillen.The Zep Man schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 21:27:
[...]
Ik heb wel eens een installatie van een 65CX in mijn eentje gedaan op een IKEA meubel met steun. Op een schuimmatras met een schoon laken was het installeren van de beugels goed te doen. Geen stress over dat iets per ongeluk breekt dankzij voldoende vering.
Het is glas. Qua hardheid kan het wel tegen een stootje. Daarom ook een matras, wat de oneffenheden van het neerleggen en oppakken wegneemt.rikadoo schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:22:
Het ging meer om het flexen van het scherm,
In het piepschuim legde ik de 65CX op het matras, en dat verwijderde ik daarna aan alle kanten voorzichtig, net als de folie. Het optillen van de 65CX was een eitje na het installeren van de IKEA beugels op de achterkant, want die kon ik gewoon vasthouden. Wat ook hielp was dat het op een meubel werd geïnstalleerd en niet tegen een muur. Eigenlijk heb ik de TV zelf dus nooit 'direct' getild.bedoel mijn oude tv had nog wat meer plastic achter het paneel maar dat is bij oled bijna niet dus moest gewoon goed zoeken en voorzichtig dat scherm optillen.
[ Voor 8% gewijzigd door The Zep Man op 04-05-2021 22:28 ]
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Weet iemand de exacte maat voor mij van de meegeleverde beugel, muurzijde, voor de GX Of G1 77 inch (al maakt dat laatste niet uit geloof ik). Ik kan het op internet niet vinden.
Het is allang geen echt glas meer in tv's, is een bepaalde soort redelijk hard plastic (vandaar ook dat veel van de panelen niet strak recht zijn maar hier en daar beetje vervormd (te zien in de reflectie, meestal bij randen).The Zep Man schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:26:
[...]
Het is glas. Qua hardheid kan het wel tegen een stootje. Daarom ook een matras, wat de oneffenheden van het neerleggen en oppakken wegneemt.
[...]
In het piepschuim legde ik de 65CX op het matras, en dat verwijderde ik daarna aan alle kanten voorzichtig, net als de folie. Het optillen van de 65CX was een eitje na het installeren van de IKEA beugels op de achterkant, want die kon ik gewoon vasthouden. Wat ook hielp was dat het op een meubel werd geïnstalleerd en niet tegen een muur. Eigenlijk heb ik de TV zelf dus nooit 'direct' getild.
[ Voor 8% gewijzigd door andries98 op 04-05-2021 23:16 ]
@CyBeRSPiN @YakuzA
Gebruik gewoon de browser van LG en ga daar naar: https://www.ziggogo.tv/nl.html
werkt prima, geen app nodig.
Gebruik gewoon de browser van LG en ga daar naar: https://www.ziggogo.tv/nl.html
Copyright and left by SED...
Er is gisteren een nieuw paneel op de CX gezet door de monteur. Het beeld ziet er beter uit dan op het oude paneel. Ik dacht dat het aan mij lag maar m’n partner viel het ook op.
Was dat niet de bedoeling van het wisselen ?Gizzo schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 01:46:
Er is gisteren een nieuw paneel op de CX gezet door de monteur. Het beeld ziet er beter uit dan op het oude paneel. Ik dacht dat het aan mij lag maar m’n partner viel het ook op.
Was dat niet de bedoeling van het wisselen ? 
[/quote]
Los van het defect (een streep in het scherm) wat plotseling was ingetreden vorige week. Ben iig weer tevreden. Het beeld lijkt meer helderheid te hebben of mn oude paneel is minder helder geworden in de loop van de tijd.
Of het zit gewoon tussen mn oren.😫
[/quote]
Los van het defect (een streep in het scherm) wat plotseling was ingetreden vorige week. Ben iig weer tevreden. Het beeld lijkt meer helderheid te hebben of mn oude paneel is minder helder geworden in de loop van de tijd.
Of het zit gewoon tussen mn oren.😫
[ Voor 6% gewijzigd door Gizzo op 05-05-2021 07:27 ]
Ik heb dezelfde ervaring met een 65gx. En dat terwijl mijn oude paneel nog vrij nieuw was, begin maart.Gizzo schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 01:46:
Er zat een dode pixel op, daarop heeft een monteur vorige week het paneel vervangen voor een nieuwe.
Het beeld lijkt inderdaad helderder. In eerste instantie was dat logisch, doordat het nieuwe paneel op fabrieksinstelling stond (o.a. Oled op 100). Na de instellingen op het zelfde niveau te hebben gezet als het oude paneel toch nog steeds die betere ervaring.
Vandaag wordt ook hier een 65" G1 geleverd en geinstalleerd
Upgrade vanaf een Samsung QLED 55", ik kan niet wachten!
Gezien we de tv logischerwijs aan de muur gaan hangen vroeg ik mij af of er via het internet (zo 123 niet kunnen vinden) al tips/tricks zijn voor het positioneren van de te maken sleuf in de muur om de kabels te begeleiden. Of is zoiets eigenlijk praktisch alleen mogelijk zodra je de beugel / tv al hebt hangen?
Gezien we de tv logischerwijs aan de muur gaan hangen vroeg ik mij af of er via het internet (zo 123 niet kunnen vinden) al tips/tricks zijn voor het positioneren van de te maken sleuf in de muur om de kabels te begeleiden. Of is zoiets eigenlijk praktisch alleen mogelijk zodra je de beugel / tv al hebt hangen?
Wat ontzettend stom dat ik dat niet eens getest heb btw.SED schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 23:58:
@CyBeRSPiN @YakuzA
Ik ging er eigenlijk meteen al vanuit dat ik dan silverlight of iets nodig zou hebben...

Maar ga dat straks meteen even testen!
Ik had het zojuist getest. Website wordt goed geladen en ook inloggen gaat zonder problemen.kneusteun schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 08:51:
[...]
Wat ontzettend stom dat ik dat niet eens getest heb btw.
Ik ging er eigenlijk meteen al vanuit dat ik dan silverlight of iets nodig zou hebben...![]()
Echter zodra ik een zender probeer te kijken krijg ik de melding "Helaas, de video kan op dit moment niet worden afgespeeld".
Zijn er meer mensen die dit probleem ervaren of weten hoe dit komt?
Dat helaas melding kan ook een storing zijn. Heb afgelopen paar dagen soms ook last van in app. (tablet)venneke schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 08:57:
[...]
Ik had het zojuist getest. Website wordt goed geladen en ook inloggen gaat zonder problemen.
Echter zodra ik een zender probeer te kijken krijg ik de melding "Helaas, de video kan op dit moment niet worden afgespeeld".
Zijn er meer mensen die dit probleem ervaren of weten hoe dit komt?
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
Zorg dat ie midden onder de tv uitkomt, ca 5cm vanaf de onderkant van de tv.Darker schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 08:37:
Vandaag wordt ook hier een 65" G1 geleverd en geinstalleerdUpgrade vanaf een Samsung QLED 55", ik kan niet wachten!
Stekker van 5cm diameter moet er doorheen passen, of stekker afknippen en nieuwe aanzetten (en evt vooraf toestemming vragen van LG als je wantrouwend bent ivm garantie).
Dat is tergend traag en het beeld schokt maximaal, hebben andere tweakers ook deze ervaring? (C9 en WiFi). Op andere devices werkt het prima.kneusteun schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 08:51:
[...]
Wat ontzettend stom dat ik dat niet eens getest heb btw.
Ik ging er eigenlijk meteen al vanuit dat ik dan silverlight of iets nodig zou hebben...![]()
Zijn die stekkers nog steeds zo breed/dik/log?CyBeRSPiN schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 09:08:
[...]
Zorg dat ie midden onder de tv uitkomt, ca 5cm vanaf de onderkant van de tv.
Stekker van 5cm diameter moet er doorheen passen, of stekker afknippen en nieuwe aanzetten (en evt vooraf toestemming vragen van LG als je wantrouwend bent ivm garantie).
Hieronder onze situatie:Darker schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 08:37:
Vandaag wordt ook hier een 65" G1 geleverd en geinstalleerdUpgrade vanaf een Samsung QLED 55", ik kan niet wachten!
Buisje van 7cm in de muur gemaakt tijdens verbouwing (aanrader ivm kabels en bochten). De buis zit exact in het midden van de muur en de opening aan de achterzijde van je G1 zit ook in het midden. Dus als dat je intentie is, ophangen in het midden, dan daar je buisje maken.
Vergeet niet dat als het een stenen muur betreft, je veel stof gaat krijgen en hem erna weer moet aansmeren en afwerken. Dat kost met drogen rustig een paar dagen. Succes! 😊
:strip_exif()/f/image/j5CNQx4KjdevmBh8JkAeIJ35.jpg?f=fotoalbum_large)

helaas vanavond pas tijd om hem op te hangen (gebruik een bestaande beugel dus vrij makkelijk) maar kijk er enorm naar uit! vingers crossed dat er geen issues mee zijn
- HoppyF
- Televisies
- LG
- Oled
- LG OLED
- LG OLED evo
- LG OLED CX
- LG OLED G1
- LG OLED E9
- LG OLED C9
- LG OLED W9
- LG OLED B9
- LG OLED W8
- LG OLED evo G5
- LG OLED C2
- LG OLED evo G3
- LG EF950V
- LG OLED evo G4
- LG OLED BX
- LG OLED W7
- LG OLED evo C4
- LG E8
- LG W8
- LG OLED C7
- LG OLED B7
- LG OLED B1
- LG OLED C6D
- LG OLED65G8
- LG C6V
- LG OLED65B6D
- LG B2
- LG OLED GX
- LG OLED B8PLA
- LG OLED E7
- LG OLED A1
- LG OLED C1
- LG OLED E8
- LG OLED B6V
- LG OLED C8
Bestaande beugel?Jaguar645 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 11:24:
Vandaag komen ze mijn 65G1 afleveren
![]()
helaas vanavond pas tijd om hem op te hangen (gebruik een bestaande beugel dus vrij makkelijk) maar kijk er enorm naar uit! vingers crossed dat er geen issues mee zijn
Had je al een GX/G1 dan, anders past het niet!
Een G1 heeft weliswaar ook VESA gaten maar daarmee kun je deze nooit plat tegen de muur monteren.
Plat tegen de muur boeit me eigenlijk niet veel
Ik heb een muurbeugel van Teufel met speakers eromheen
en die hergebruik ik omdat het gewoon praktisch is en mooi hangt met de speakers erbij

Ziet er nog steeds chique uit in de woonkamer en scheelt weinig qua afstand tegen de muur aan
Ik heb een muurbeugel van Teufel met speakers eromheen

Ziet er nog steeds chique uit in de woonkamer en scheelt weinig qua afstand tegen de muur aan
Zonde van dit toestel. De meegeleverde beugel is verzonken in het toestel. Je toestel komt nu een klapt van de muur af helaas.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
- HoppyF
- Televisies
- LG
- Oled
- LG OLED
- LG OLED evo
- LG OLED CX
- LG OLED G1
- LG OLED E9
- LG OLED C9
- LG OLED W9
- LG OLED B9
- LG OLED W8
- LG OLED evo G5
- LG OLED C2
- LG OLED evo G3
- LG EF950V
- LG OLED evo G4
- LG OLED BX
- LG OLED W7
- LG OLED evo C4
- LG E8
- LG W8
- LG OLED C7
- LG OLED B7
- LG OLED B1
- LG OLED C6D
- LG OLED65G8
- LG C6V
- LG OLED65B6D
- LG B2
- LG OLED GX
- LG OLED B8PLA
- LG OLED E7
- LG OLED A1
- LG OLED C1
- LG OLED E8
- LG OLED B6V
- LG OLED C8
Ok, ja dat is wel een goede reden.Jaguar645 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 11:40:
Plat tegen de muur boeit me eigenlijk niet veel![]()
Ik heb een muurbeugel van Teufel met speakers eromheenen die hergebruik ik omdat het gewoon praktisch is en mooi hangt met de speakers erbij
[Afbeelding]
Hangt er alleen vanaf of de VESA gaten vergeleken met je vorige TV op gelijke hoogte zitten anders verschuift alles.
Let op:
Indien je vragen hebt over inbranden bij OLED televisies, gebruik dan eerst even de zoekfunctie. Dit onderwerp is namelijk al regelmatig uitgebreid besproken.
Zie ook D vd V in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie" Datzelfde geldt voor vragen over stekkers.
🔍 Inbranden: [LG OLED] Ervaringen & Discussie
🔎 Stekkers: [LG OLED] Ervaringen & Discussie
Goede aanbieding gezien of nodig? Check OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic
Vragen/opmerkingen over de LG Cashback Actie? Daarvoor kan je terecht in [LG OLED] cashback topic
Discussies over welke (HDMI)-kabels te gebruiken kan in Zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht #6.
Indien je vragen hebt over inbranden bij OLED televisies, gebruik dan eerst even de zoekfunctie. Dit onderwerp is namelijk al regelmatig uitgebreid besproken.
Zie ook D vd V in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie" Datzelfde geldt voor vragen over stekkers.
🔍 Inbranden: [LG OLED] Ervaringen & Discussie
🔎 Stekkers: [LG OLED] Ervaringen & Discussie
Goede aanbieding gezien of nodig? Check OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic
Vragen/opmerkingen over de LG Cashback Actie? Daarvoor kan je terecht in [LG OLED] cashback topic
Discussies over welke (HDMI)-kabels te gebruiken kan in Zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht #6.