Ja klopt, maar toch altijd nog beter dan 100mbit wat soms toch net te weinig zou kunnen zijn met hedendaagse content. Ik was sowieso al bij voorbaat van plan een externe mediaplayer aan te schaffen maar ben vooralsnog aangenaam verrast door hoe goed XPlay / Plex werkt.Janpietertje89 schreef op maandag 29 mei 2017 @ 16:17:
[...]
Al is de Wi-Fi adapter die in mijn E6 zit ook niet de beste hoor. Haal daar zeker niet de 300mbit mee die ik theoretisch zou moeten halen, rond de 140-160 zit toch echt de max als ik via fast.com test. Dit terwijl als ik met mijn telefoon (S7 edge) een speedtest rondom de TV doe ik wel strak de 300 haal, mijn wifi signaal is dus dik in orde. Dus ook op de WiFi module lijkt te zijn bezuinigd![]()
Ach, meer dan 140mbit zal voorlopig ook wel niet nodig zijn, maximale grote die je realistisch gezien af gaat spelen zijn UHD bluray bestanden, die eerste ' echte' UHD smurfen rip laatst zat op max 109 mbit dus dat loopt wel los. En anders toch maar een shield bestellen met 1gbit poort, jammer dan.
Arrived anxious, left bored