Er is genoeg gepraat over OLED's en zonlicht. Neemt niet weg dat het mij een doorn in het oog is
.
Nu komen er weer mooi aanbiedingen langs. En ik heb nu toch de neiging om er een te kopen en te kijken waar het schip strand. Ik heb namelijk glas met een coating aldus de fabrikant en ik ben toch nieuwsgierig of dat iets uitmaakt.
Is het overigens met een pixel refresh altijd te verhelpen? Want in dat geval is het testen, kijken of het mis gaat en anders opgangen in de slaapkamer i.p.v. woonkamer.
Nu komen er weer mooi aanbiedingen langs. En ik heb nu toch de neiging om er een te kopen en te kijken waar het schip strand. Ik heb namelijk glas met een coating aldus de fabrikant en ik ben toch nieuwsgierig of dat iets uitmaakt.
Ik kan mij voorstellen dat een coating als deze schadelijk licht filtert. Maar de vraag is of dat überhaupt het issue is.Isolide® Hoog Rendements-beglazing – Isolide® Superplus – bezit dankzij een warmte-reflecterende coating uitstekende isolerende eigenschappen, zonder afbreuk te doen aan de transparantie van de beglazing.
Daarnaast profiteert u gedurende de winter, met een laagstaande zon, optimaal van de invallende zonnestraling. Door de lagere behoefte aan energie neemt ook de uitstoot van milieubelastende gassen af. Met andere woorden: Isolide® Superplus gaat niet alleen zuinig om met uw energie maar ook met het milieu. Deze eigenschappen zullen de komende jaren steeds belangrijker worden.
Is het overigens met een pixel refresh altijd te verhelpen? Want in dat geval is het testen, kijken of het mis gaat en anders opgangen in de slaapkamer i.p.v. woonkamer.