Mee eens.hardware-lover schreef op woensdag 18 december 2019 @ 20:47:
[...]
Ik vraag me af of er in deze tijd nog wel een partij is die 100% onafhankelijk zijn waardeoordeel geeft (of kan geven). Er zijn erbij die uitspreken dat ze een onafhankelijk oordeel geven, ook al is het product "gratis" binnengekomen ter review. Weinig potentiële kopers die eerst 2 TV's in huis gaan halen, ze naast elkaar hangen/zetten, en ze vervolgens gaan vergelijken, ik ken er zelf niet eentje
Dus geluid op mute dan maar, en dan zelf maar even de (YT) beelden beoordelen die je onder ogen krijgt?
Erg lastig, je gaat er vanuit dat menig reviewer kaas heeft gegeten van het product wat ie beoordeeld, toch?
Ik ben eerder gecharmeerd van bijv.: YouTube: digitalfernsehende maar daar knapt menigeen op af want Duitstalig. Ik, als ouwe zak, versta dit (vanzelfsprekend) moeiteloos, want opgegroeid met Duitse TV-zenders
Ik kan me voorstellen dat sommigen wakker kunnen liggen van hun te maken keuze, en ik kan me ook voorstellen dat men wakker kan liggen van een gemaakte keuze. "gelukkig" kost menig Oled TV tegenwoordig zowat 25-30% van wat ie zo'n 4 jaar gelden koste, dat verzacht de mogelijke toekomstige pijn wellicht een beetje
Echt onafhankelijke reviewers zijn er niet veel.
Je moet dus een beetje door de reviews heen prikken en eruit halen wat voor jou interessant is en ook niet alles voor zoete koek slikken.