HoppyF schreef op woensdag 4 december 2019 @ 11:28:
[...]
Klein detail misschien maar vorig jaar er stond inderdaad eerst “knip de sticker met serienummer enz.” uit.
Je kunt dit lezen als: knip
alleen de sticker waar het serienummer opstaat uit. De rest niet.
Ja je kan er natuurlijk van alles in lezen, maar dat staat er niet, er staat dat je een sticker uit moet knippen en er is maar één sticker en die bestaat niet uitsluitend uit een serienummer... "Bewaar de Tweakers review met de afbeelding van LG TV". Dan bewaar je toch ook niet alleen de afbeelding maar de hele review.
Zoals gezegd in mijn vorige bericht: het is maar net waar je kijkt. Kijk je in de mail die je krijgt dan stond er vorig jaar "de sticker met", zie mijn letterlijke quote van vorig jaar. En dit jaar "de hele sticker met."... maar kijk je voor dit jaar in de pdf met voorwaarden de site dan staat er dus letterlijk: "de originele kassabon en
het uitgeknipte serienummer." Dat spreekt elkaar dus al tegen, net als vorig jaar trouwens.
Met andere woorden het is niet zozeer een bewuste aanpassing maar ze schrijven maar wat op en doen dat niet consequent, dat vinden ze te moeilijk. Als het allemaal zo bewust zou zijn dan zouden de mail en de pdf op elkaar aansluiten, zowel vorig jaar als dit jaar.
Maar goed, boeien.
Het uitknippen zorgt er trouwens wel voor dat je niet de tv direct weer retourneert en wel de cashback incasseert. Tenzij de winkel een doos accepteert waar een stuk uit is natuurlijk, dan houdt het allemaal op. In ieder geval wat fraudebestendiger dan een foto.

dawai0 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 16:23:
[...]
Wat mij eigenlijk vooral stoort is dat er totaal geen nieuws is: zijn de documenten ontvangen? is er iets tekort? heb ik iets verkeerd gedaan: dat doet Samsung dus gewoon veel beter (alvast in mijn geval dan).
Klopt, het is ook irritant en wat amateuristisch. Naast de terugkoppeling is het ook de werkwijze: vorig jaar had ik direct de dag na levering de aanvraag gedaan en ook de bescheiden naar LG gestuurd, net als een kennis van me. Vervolgens hebben we ruim 11 weken gewacht op het geld, er was verder geen probleem met de aanmelding maar het duurde gewoon heel lang. Dat terwijl verschillende mensen hier die 3 of 4 weken later dezelfde gekocht hadden veel eerder dan wij het geld hadden ontvangen, binnen 4 weken.
Ze werken dus ook niet op volgorde maar je krijgt er een beeld bij van een stapel serienummers en facturen op een stoffig bureau waar dagelijks de nieuwe op worden gegooid, en waarbij af en toe een medewerker gapend wat van die aanvragen verwerk... en dan begint ie bovenop, bij de nieuwste dus.
Maar goed, uiteindelijk krijg je je geld wel.
[
Voor 74% gewijzigd door
Cap op 04-12-2019 19:34
]