Heb het hierboven al eens aangegeven:Allewijn schreef op woensdag 20 november 2019 @ 20:55:
[...]
En heb jij in de praktijk dus TruMotion aan of uit staan en indien aan, in welke stand?
Net nu Kingman 2 op Veronica aan het kijken en dat is écht niet fraai met Trumotion aan.
Echt veel foutjes/artifacts continue.
Hoe kan dat toch....
Over het algemeen houdt men dit aan, maar is niet zaligmakend:
Bij Instellingen beeldmodus: Motion Eyecare uit [als dat al wat betekent.] TruMotion op gebruiker en dan Dejudder op 3, De-Blur op 10. Motion Pro uit. Dat werkt op de C8 prima.
Denk dat het niet echt veel beter kan. 24p op 50 hz is nu éénmaal niet echt fraai vanwege de motion interpolatie. Daar kan zelfs een A9 processor kennelijk niet mee overweg.
Dat is zo'n beetje de uitleg die ik uit de informatie haal over judder en motion interpolatie.
Weet niet of het een fix is, maar de youtube app van de tv verwijderen en weer opnieuw installeren, je telefoon van de tv loskoppelen en weer opnieuw aanmelden in de youtube app op je telefoon. Op de telefoon in de youtube app bij instellingen/Op tv bekijken. Daar zit eventueel ook nog de optie bij 'Youtube koppelen met een tv-code. Wordt je door gelinkt naar een website_Piv0 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 23:07:
Ik krijg het niet meer voor elkaar om vanaf m'n mobiel een YouTube video te casten naar m'n C8. Sinds kort heb ik software versie 05.10.35, durf niet te zeggen of het hier mee te maken heeft. Maar het heeft altijd wel goed gewerkt.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2019 23:18 ]