izzet3838 schreef op zondag 10 november 2019 @ 18:04:
[...]
Dus als ik voetbal kijk mag dat max 20 minuten
Los daarvan klopt je theorie maar hebben alle zenders in nl dan een oranje logo(woon in be)?
Zijn er geen zenders met bijvoorbeeld ook blauwe logo's ofzo?
20 minuten non stop zeiden ze, voor begin van gewone retentie.
Jawel Veronica heeft een blauwe logo.
NPO heeft zelf een oranje met wit logo en deze veranderd na een maar minuten naar een geheel witte transparante logo.
Dit hebben ze zelf gedaan door klachten van inbrandende logo's, ze hadden in 2014 iedere omroep gevraagd hun logo's ook transparant te maken. NPO is de NL omroep, ze verlenen de omroepen zendtijd op hun zenders.
RTL4, heeft even in het begin een oranje logo, deze veranderd na een korte tijd in transparant wit. Dit hebben ze gedaan omdat er veel klachten binnen kwamen met inbranding van dit logo.
RTL 5 heeft in het begin een rode logo, deze veranderd ook na een korte tijd in transparant wit.
RTL 8 heeft in het begin een paart/roze logo, deze veranderd ook na een korte tijd in transparant wit.
NOS heeft wit met rode logo, deze blijft niet transparant, daarom heeft een tweaker op dit topic ook al vermeld dat de rode letter O ingebrand was.
Omroep max heeft een niet transparant veel oranje en wit logo. Deze was bij mij ingebrand.
BNN heeft rood met wit niet transparant logo.
enz
Ik heb ergens een artikel gelezen dat de meeste inbrandingen te zien zijn als de Oled Tv 2 jaar oud is. (dat is overigens ook mijn ervaring )
[
Voor 5% gewijzigd door
Snake_Eye op 10-11-2019 19:05
]