Grappig als ik over LG praat dat een probleem is dat ze hadden beloofd op te lossen maar niet deden dat jullie als ambassadeurs van LG dit staalhard ontkennen dat dit eigen is aan het hebben van een niet perfecte tv terwijl dit een gekend software probleem is dat ze weigeren op te lossen en dan gaan jullie het op de man spelen bravo!
*Knip* niet op de man spelen
Ik heb vroeger 2 LG tv's gehad zonder issues, LCD welliswaar maar met LG en hun OLED panelen is het gewoon iets wat teveel kinderziektes heeft.
- Burn in risico
- Vertical banding
- Horizontal banding
- Tinting (gele, rode, paarse, groene vlekken)
- Macroblocking en flitsen
- Vignetting en reverse vignetting
Ik zoek geen perfecte tv maar ik zoek wel ééntje die tenminste niet gehandicapped is in het bekijken van beelden.
Macroblocking heb ik ook niet om gevraagd! Zij leveren dat en ik constateer, ik heb gewoon gevraagd dat op te lossen maarja, de 2019 modellen zijn uit dus waarom nog research in de 2018 modellen steken.
Ik heb zoveel merken gekocht waar ik soms ook is iets mis had maar dat altijd netjes werd opgelost door de fabrikant maar LG is echt een uitzondering, wauw. qua technologie is OLED interessant maar niet met LG.
[
Voor 120% gewijzigd door
Zeehond op 09-11-2019 14:21
]