Ff snel bevindingen kladderen over de 65C9:
Qua beeldkwaliteit zit er zoals verwacht geen grote verschillen in vergeleken met een C7.
Maar, man die 65inch is huge, dat maakt alles zoveel mooier. Dit was Precies het gevoel die ik wilde na deze upgrade. (Overigens ook de grootste reden van de upgrade) Dus in mijn opinie heb ik waar voor mijn geld.
Tweede grote verschil is de optie dynamic tonemapping, dit geeft een bak meer helderheid in HDR wat ten goede komt vergeleken met mijn C7. Deze optie had je al bij de C8 als het goed is, Maar las op rtings dat je deze optie beter kunt uitzetten, omdat het geforceerde helderheid weergeeft. Maar vind het wel lekker tot nu toe
En de hdmi 2.1 blabla gedoe zullen we nog wel zien in de toekomst. Ik verwacht er niet veel van in de nabije toekomst.
Overigens, Zie mij niet als reviewer, deze ervaring is puur gebaseerd uit gevoel. Voor de rest is dit scherm puur genieten.
Even over de folie op de achterkant: wie dit verzonnen heeft verdient een klap op zn smoel

ik heb nog goed gekeken voordat ik de tv aan de muur hing, nadat ik hem had opgehangen, zag ik de folie opeens. Wat is de reden dat het zo geheimzinnig verstopt moet worden
[
Voor 13% gewijzigd door
Farabi op 16-09-2019 22:53
]