je hoort geen dode pixel te hebben,helemaal als je pixelgarantie hebt,maar snap je punt die ene dode pixel zul je vanaf de bank nooit zien.normaal zou ik het iemand afraden om direct allemaal test-slides te gaan bekijken,maar in dit geval zou ik het wel doen.heb je verder een mooi uniform scherm zonder banding of wat ook,zou ik het waarschijnlijk zo laten.zie je nu nog meer,gewoon ruilen.wat betreft de wifi,die gaat gegarandeerd inzakken voor de kerstdagen,paar kleine aanpassingen en het werkt goed.sowieso quickstart uitzetten.Mistymo schreef op donderdag 20 december 2018 @ 12:14:
Eergister ook maar overstag gegaan en mijzelf op een c8 65 (had eigenlijk geen tv nodig, meer een impuls aankoop) getrakteerd. De installatie verliep vlekkeloos en heb de tv opgehangen via een LG beugel. Meteen ook maar een Sonos Beam (omdat ik al 2x play 5 gen 2 heb) en een CI+ aangeschaft. Het schakelen van zenders lijkt wel langer te duren (soms 5 sec), maar het beeld maakt dat ruimschoots goed. Ik heb de tv via wifi verbonden en kom volgens netflix uit op 40-50 mbps en er zijn dus geen haperingen tijdens het kijken. Ik betrap mij erop om youtube 4k demo's te kijken vanwege het beeld.
Ik heb toch maar een pixeltest gedaan en zie 1 dode pixel (alleen zichtbaar op groen testbeeld en als je met je neus erop op het scherm sta). Nu heb ik pixelgarantie (verkoper gaf aan bij zelfs 1 defecte pixel), maar voor 1 pixel is dat neem ik niet lonend toch? Of mag er geen enkele dode pixel zijn en zouden jullie hem omruilen?
Op de tv heb ik geen aanpassingen in de instellingen gedaan omdat ik de kleuren etc wel best vindt. Als ik eerlijk ben dan vindt ik de HDR/sterk instelling het mooist ( jajaja ik weet dat de meeste van jullie het hier niet mee eens zijn, vanwege de echtheid).
Wilde ook eens wat positiefs plaatsen hier en dat ik echt super tevreden ben en nog steeds WOW factor heb als ik de tv aanzet
ps.bij normale garantie zijn 3 dode pixels acceptabel voor (mij niet) LG,als het je een paar maanden later opvalt,als ik hem gisteren had gekocht had ik hem geruild,vervelende is, je weet nu waar die zit en je gaat erop letten.
[LG OLED] Ervaringen & Discussie
[ Voor 4% gewijzigd door pwh53 op 20-12-2018 18:09 ]