Het probleem met die brightness heb ik nergens voorbij zien komen. Banding is nu eenmaal altijd een feit bij OLED maar zodra ik het dagelijks meermaals zie begint het toch wel storend te worden.Fjeze schreef op zondag 18 november 2018 @ 11:52:
[...]
Misschien had je dan gewoon je C7 moeten houden als je daar zo tevreden over was.
Volgens mij heb je daar destijds ook 100 posts over geschreven voordat je een keer tot aankoop over ging.
Je hebt gewoon of erg veel pech met alles wat je koop of je bent gewoon een ongelofelijke pietlut/zeikerd met te hoge eisen.
Ga gewoon je tv gebruiken waar hij voor bedoeld is, en niet eerst elke test die online te vinden is draaien om vervolgens elk probleem wat ergens online genoemd wordt ook ineens te hebben.
En ja, misschien had ik niet moeten upgraden maar ik dacht mijn ouders een plezier door de C7 goedkoop door te schuiven en zelf te upgraden. Zij vonden 1300 euro te veel. Overal werd gezegd dat de C8 net iets beter was. Tot nu toe is het gewoon echt een budget product met slechte kwaliteitscontrole.
failure is the only option