Daar heb je wel een punt inderdaad. Maar het is tof voor de games die niet perse een lage input lag nodig hebben of voor tijdens een film of serie.Puck schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 15:08:
[...]
Dat is logisch. Game mode is bedoeld om het beeld zo snel mogelijk te verwerken. Bluetooth zorgt voor een vertraging in de audio waardoor het beeld ook later getoond wordt. Dan zal je dus sowieso een input-lag krijgen die niet acceptabel is.
Nieuwste firmware is trouwens 04.31.25 maar deze is vooralsnog enkel in Rusland uitgebracht (maar deze werkt gewoon). Terug te vinden in dit topic.
Ik denk dat ik misschien binnenkort die Swh1 subwoofer haal voor de tv. Spotgoedkoop en versterkt het tv geluid alleen maar voor de keren dat ik geen zin in de headphones heb.
Dit werkte super met mijn vorige OLED, de EC930. De input lag was nog lager dan game mode, helemaal als je in pc mode ook nog eens game mode aanzette. Maar dit geldt dus ook voor de B6? Ik zag er niets over in de reviews namelijk. Maar als het dezelfde input lag heeft heeft het voor mij niet veel zin om dat te gebruiken. Zeker als misschien de beeldkwaliteit ook minder wordt dan, dat was zeker het geval met de EC930.El_V schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 15:27:
ik las dat je beter je hdmi port op pc kunt zetten (geeft zelfde lage lag als game mode). Geluid wil ik van mijn ps pro via optical rechtstreeks op de receiver om hem de decoding te laten doen.
[ Voor 30% gewijzigd door devilsnight op 21-06-2017 16:05 ]