Ik ben verschillende jaren klant geweest van Knab en heb toen ook de Creditcard afgenomen. Op een gegeven moment is die nog over gezet naar ICS. Niet veel later denk ik dat ik Knab Plus(?) heb opgezegd waarmee de CC ook vervallen had moeten worden. En later hebben ze de gratis tier stop gezet en ben ik dus helemaal klant af.
Echter krijg ik nog steeds "spam" van ICS. Nu voor de grap eens ingelogd bij ICS (evt ook om zelf maar alles te sluiten). En nu heb ik de optie gevonden om het rekeningnummer te wijzigen (formulier uitprinten, invullen en ondertekenen, en dan of opsturen of scannen en mailen). Heeft iemand dit wel eens geprobeerd? Als ex-Knab klant dus, met een Knab MasterCard, en dan over zetten naar een rekeningnr bij een andere bank.
Als ik dit jaren terug had geweten had ik dus nooit een CC bij Rabo hoeven af te nemen

.
En had me gedoe gescheelt na opzeggen Rabo CC met Mastercard Debit pas van OpenBank als vervanging, die niet geaccepteerd wordt bij F1TV omdat deze naar Spanje te herleiden is. Knab CC is ook nog een jaartje geldig (feb. 2025), dus zou ik nog prima een keer kunnen gebruiken om F1TV abo te verlengen
En natuurlijk ook wel interessant wat er gebeurt als ik de CC nu gewoon nog zou gebruiken met opgeheven rekeningnr van Knab gekoppeld. Zal dan wel een markering bij BKR opleveren.