Staat aan. Het probleem is dat je nergens de limiet kunt wijzigen terwijl een betaling via de website geen limiet schijnt te hebben terwijl ook daar de authenticatie via de app verloopt (QR+gezicht). Het is een rommeltje bij knab. Wanneer je zoekt op 'limiet zakelijk app', wordt je verwezen naar de optie die bij zakelijke rekeningen ontbreekt. De limiet zou standaard €5000 zijn, is bij mij de helft.
Ik ga hierover geen contact opnemen, dat is zinloos. Binnen een jaar ben ik daar sowieso weg. Ik raad iedereen af daar een rekening te openen. Het zijn onbeschofte prutsers zonder enige service. Wanneer je een serieus probleem hebt geven ze niet thuis. 'installeer de app opnieuw' en 'bij anderen werkt het wel', is de standaard reactie. Dat het probleem daar niet mee wordt opgelost deert hen niet, ze krijgen toch wel betaald🤑. Dat is hun 'arbeidsethos'. Man, man, man🤬
Ik heb het probleem toen opgelost door via de website het bedrag over te maken. Dat gaat normaal instant, maar duurde nu tot 10 uur de volgende ochtend.
[
Voor 31% gewijzigd door
Verwijderd op 04-09-2024 19:01
]