Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[XBO/PS4] Call of Duty: WWII

Pagina: 1 ... 27 28 29 Laatste
Acties:

• donvalentino
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 15-07 10:54

donvalentino

psn: Walllie-G

quote:
Vrijdag schreef op woensdag 18 april 2018 @ 10:47:
Ik heb nog 140k credits. Lang leve de dupes :')

Wacht wel tot de laatste dag, kan ik alsnog kopen.
Haha precies, dat doe ik dus ook altijd, momenteel ook zo'n 200000 nu ong mja, lijkt veel maar kan zo weg zijn...

• chimera2
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 16-07 11:50
quote:
dm-dutchman schreef op woensdag 18 april 2018 @ 11:01:
[...]

Wauw, heb je supply drops gekocht? of gewoon heel veel geluk gehad?
er was een tijd dat je heul veul duplicates kreeg :)

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 00:37
quote:
dm-dutchman schreef op woensdag 18 april 2018 @ 11:01:
[...]

Wauw, heb je supply drops gekocht? of gewoon heel veel geluk gehad?
Nee, afgezien van de dlc geef ik geen extra geld er aan uit. Wat @chimera2 ook zegt, heel veel duplicates. Daarnaast elke dag inloggen, de mails pakken en contracts. Hoewel je die ook weer moet kopen.

• tukkerterror90
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 15-07 19:57
Ik heb ongeveer 25000 amory credits, kan nog net die nieuwe SMG unlocken en dan ben ik er al weer zo goed als door heen😂

• Vrijdag
quote:
tukkerterror90 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 12:28:
Ik heb ongeveer 25000 amory credits, kan nog net die nieuwe SMG unlocken en dan ben ik er al weer zo goed als door heen😂

:P

• chimera2
weet iemand wat er in de Blitzkriek bribe zit?
wss alleen maar dingen voor de blitzkriek event maar toch :)

• dm-dutchman
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 15-07 17:49
quote:
chimera2 schreef op donderdag 19 april 2018 @ 07:29:
één blitzkrik item en twee normale items... Normale kistjes zijn dus niet veel "slechter"

• Timpieturner
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 12-07 14:51
quote:
Bij mij een kekke blitzkrieg weapon charm _/-\o_ d:)b

• wimpie007
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 22:07
quote:
Altijd wachten met die bribe tot bijna einde event. Want hij is met duplicatie protection

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 16-07 14:29
Gister voor het eerst een V2 gehaald, op Shipment. 75-10 gespeeld. :o :)

• dm-dutchman
net eindelijk de 150 matches gehaald voor 2 epic weapon drops. de heroic sterling (fatal elegance II) en heroic itra burst (bella donna II) gekregen.

Lucky bastard :p

• OosterF
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 20:28
quote:
Batiatus schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 10:25:
Gister voor het eerst een V2 gehaald, op Shipment. 75-10 gespeeld. :o :)
Nice. Klopt het dat je dan alle divisies prestiged moet hebben? Tot dusver nog weinig zin gehad om met de Expeditionary te spelen.

• Batiatus
quote:
OosterF schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 21:09:
[...]

Nice. Klopt het dat je dan alle divisies prestiged moet hebben? Tot dusver nog weinig zin gehad om met de Expeditionary te spelen.
Ja volgens mij moet je ze allemaal minstens 1x prestigen. Denk dat dat niet voor de resistance divisie geldt.

• chimera2
ik zag/hoorde dat van de nieuwe wapens er 4(?) in de blitzkriek collections staan en de rest bij de normale. betekend dat dan ook dat we voor "altijd"hebben om de collectie compleet te maken en zo het geweer vrij te spelen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Batiatus
quote:
chimera2 schreef op maandag 23 april 2018 @ 08:34:
ik zag/hoorde dat van de nieuwe wapens er 4(?) in de blitzkriek collections staan en de rest bij de normale. betekend dat dan ook dat we voor "altijd"hebben om de collectie compleet te maken en zo het geweer vrij te spelen?
Lijkt me wel inderdaad. Volgens mij zijn die Carbine 2, Type 5 en Type 38 gewoon te krijgen met collecten. Heel vreemd trouwens, al flink wat supply drops unlockt maar nog geen enkel collection item van een van die wapens gekregen, maar wel direct de Carbine 2 uit een supply drop. (prima wapen trouwens, full auto Carbine 1).
Ik zou dus ook geen armory credits gebruiken op die guns.
Nu nog 65.000 armory credits over, wil in ieder geval de ITRA burst kopen voor het eind van het event.

• Timpieturner
quote:
Batiatus schreef op maandag 23 april 2018 @ 08:38:
[...]

Lijkt me wel inderdaad. Volgens mij zijn die Carbine 2, Type 5 en Type 38 gewoon te krijgen met collecten. Heel vreemd trouwens, al flink wat supply drops unlockt maar nog geen enkel collection item van een van die wapens gekregen, maar wel direct de Carbine 2 uit een supply drop. (prima wapen trouwens, full auto Carbine 1).
Ik zou dus ook geen armory credits gebruiken op die guns.
Nu nog 65.000 armory credits over, wil in ieder geval de ITRA burst kopen voor het eind van het event.
Ik heb ook nog niks gehad uit een van de standaard collecties :+

Die event collecties mis ik nog 1-2 kaarten van alle items, ik hoop dat dat nog goedkomt binnen 13 dagen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• chimera2
ik deed een gewone drop en ik had die type5. voor de rest spaar ik alles op en doe ik op de laatste dag. En dan koop ik de rest ook wel.

wil zeker die ITRA en de sterling

chimera2 wijzigde deze reactie 23-04-2018 09:25 (11%)

• Vrijdag
quote:
Timpieturner schreef op maandag 23 april 2018 @ 09:16:
[...]

Ik heb ook nog niks gehad uit een van de standaard collecties :+

Die event collecties mis ik nog 1-2 kaarten van alle items, ik hoop dat dat nog goedkomt binnen 13 dagen.
Dit event is toch maar vijf dagen?

• chimera2
quote:
Vrijdag schreef op maandag 23 april 2018 @ 09:38:
[...]

Dit event is toch maar vijf dagen?
ik dacht nog een dag of 15
dat kan je zien bij de collecties. daar zie je precies hoe lang het nog duurt

chimera2 wijzigde deze reactie 23-04-2018 09:51 (17%)

• Vrijdag
quote:
chimera2 schreef op maandag 23 april 2018 @ 09:50:
[...]

ik dacht nog een dag of 15
dat kan je zien bij de collecties. daar zie je precies hoe lang het nog duurt
Hmmm, ik dacht dat ik daar zag "only 5 days" maar misschien heb ik verkeerd gekeken. Ga vanmiddag even checken voor de zekerheid.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• chimera2
quote:
Vrijdag schreef op maandag 23 april 2018 @ 09:56:
[...]

Hmmm, ik dacht dat ik daar zag "only 5 days" maar misschien heb ik verkeerd gekeken. Ga vanmiddag even checken voor de zekerheid.
volgens mij was dat eerst wel zo. maar moet aangepast zijn.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Batiatus
Volgens mij is dat event nog 2 weken. Tijd genoeg om nog flink wat supply drops bij elkaar te sparen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Timpieturner
quote:
Batiatus schreef op maandag 23 april 2018 @ 10:33:
Volgens mij is dat event nog 2 weken. Tijd genoeg om nog flink wat supply drops bij elkaar te sparen.
Klopt, duurt nog tot 8 mei.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

ik heb eindelijk is het geluk gehad 3 nieuwe wapens uit de supply drops te krijgen!!

Scheelt me weer een hoop coins

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dm-dutchman
Eens kijken of ik vanavond ook weer geluk heb. Lekker een game avond beplant met de buurman.

• chimera2
net een epic drop gedaan. Kreeg ik die sniper uit.
Morgen de rest van de drops maar is doen

• hotymoty
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 16-07 17:30
Ik heb lekker gespaard. 59 supply drops en 40 rare supply drops. Daarnaast nog 2 epic weapon drops. 1 of andere manier wil ik ze niet open doen haha. Zoals ik hier hoor kan ik beter wachten en op de laatste dag van het event openen?

hotymoty wijzigde deze reactie 24-04-2018 09:55 (22%)

• dm-dutchman
quote:
hotymoty schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 09:54:
Ik heb lekker gespaard. 59 supply drops en 40 rare supply drops. Daarnaast nog 2 epic weapon drops. 1 of andere manier wil ik ze niet open doen haha. Zoals ik hier hoor kan ik beter wachten en op de laatste dag van het event openen?
Allen de blitzkrieg bribe kun je het beste bewaren voor de laatste dag. De rest kun je gewoon droppen.

• RTM93
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 10-07 05:21
Ik heb van elk soort supply drop wat ze ooit hebben uitgegeven nog 1 bewaard en nog 3 heroic weapon bribes en meer dan 100 normal en 100 rare supply drops over. Ik ga ze allemaal openen zodra ik deze week master prestige heb behaald. Gisteren 1 supply drop geopend (per ongeluk) en kreeg de heroic variant van die sterling. Beloofd wat voor de rest. Hoop op de Goat II, die restistance hat (heroic) en op de itra burst.

Heb ook nog heroic uniform bribes dus ben benieuwd wat het me oplevert. Heb ook nog 85k credits dus denk dat ik na de supply drop opening ook over de 100k ga.

• Vrijdag
Die Itra burst is trouwens een waanzinnig wapen in HC. Pakte hem gisteren op en dat ging als een trein.

• chimera2
wat is een multi kill in ground war?
ik schiet er 2 of 3 af en ik zie nog niet dat het een multikill is

• Vrijdag
quote:
chimera2 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 17:00:
wat is een multi kill in ground war?
ik schiet er 2 of 3 af en ik zie nog niet dat het een multikill is
Die moet je in War mode doen toch? Dus Ground War: War, dan worden ze meegeteld, anders niet. Dat ging bij mij zo in elk geval :)

• OosterF
quote:
Batiatus schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 23:16:
[...]

Ja volgens mij moet je ze allemaal minstens 1x prestigen. Denk dat dat niet voor de resistance divisie geldt.
Dat kan ik nu bevestigen. Gisteren de Expeditionary divisie prestiged en vandaag met stom geluk al de V2 Rocket gepakt in Shipment, met een whopping 62-0 score. Resistance heb ik nog nooit mee gespeeld, die hoef je dus inderdaad niet te prestigen voor de V2 Rocket.

Het viel me allemaal wel wat tegen. Niet dat epische gevoel als met de Tactical Nuke in MW2. De game eindigt niet eens met de V2. Gaat gewoon een tellertje lopen en bij 0 heb je er een aantal kills bij. Bleef zelf ook gewoon nog leven toen die V2 af ging :F

• Batiatus
quote:
OosterF schreef op woensdag 25 april 2018 @ 09:57:
[...]

Dat kan ik nu bevestigen. Gisteren de Expeditionary divisie prestiged en vandaag met stom geluk al de V2 Rocket gepakt in Shipment, met een whopping 62-0 score. Resistance heb ik nog nooit mee gespeeld, die hoef je dus inderdaad niet te prestigen voor de V2 Rocket.

Het viel me allemaal wel wat tegen. Niet dat epische gevoel als met de Tactical Nuke in MW2. De game eindigt niet eens met de V2. Gaat gewoon een tellertje lopen en bij 0 heb je er een aantal kills bij. Bleef zelf ook gewoon nog leven toen die V2 af ging :F
Jup, het is gewoon puur om te laten zien aan je tegenstander dat je domineert. Als je even kijkt hoeveel kills je kan maken met een Bombing Run of die laatste killstreak.. dat is echt heel wat beter qua kills.

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 22:11

Rivanov

Apple freak

Zijn de twee huidige DLC packs aan te raden? Of wordt er het meest op de vanilla maps gespeeld?

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• Timpieturner
quote:
Rivanov schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 14:21:
Zijn de twee huidige DLC packs aan te raden? Of wordt er het meest op de vanilla maps gespeeld?
Ik ben er zeer tevreden over. Net weer paar uurtjes gespeeld.
Ben ook benieuwd naar de volgende 2 DLC's.
Er zitten soms natuurlijk altijd wel wat mindere maps tussen.. Maar dit verschilt van persoon tot persoon denk ik..

• chimera2
game en dlc bevallen nog prima :)

Hoeveel collecties moeten jullie nog?
van de 1e moet ik er nog 14
wel jammer dat je de oude collecties niet meer compleet kan krijgen.

• Vrijdag
Van het winter event moet ik er nog best veel. Irritante is dat ik er al een stuk of vijf compleet heb maar ik kan ze niet meer claimen :{

Van deze moet ik nog alles maar ik spaar de kistjes even op tot einde event.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• chimera2
quote:
Vrijdag schreef op maandag 30 april 2018 @ 08:40:
Van het winter event moet ik er nog best veel. Irritante is dat ik er al een stuk of vijf compleet heb maar ik kan ze niet meer claimen :{

Van deze moet ik nog alles maar ik spaar de kistjes even op tot einde event.
Ze moeten gewoon het gewoon doen dat je ze wel kan krijgen en compleet maken maar niet meer kunnen "kopen"met armory credits

• dm-dutchman
quote:
Rivanov schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 14:21:
De DLC maps worden veel gespeeld, bijna de helft van de tijd word er in een lobby gekozen voor een DLC map.

Of ze het waard zijn om te kopen hangt echt van jezelf af. Ben je de vanilla maps al zat?

• donvalentino

donvalentino

quote:
chimera2 schreef op maandag 30 april 2018 @ 08:12:
game en dlc bevallen nog prima :)

Hoeveel collecties moeten jullie nog?
van de 1e moet ik er nog 14
wel jammer dat je de oude collecties niet meer compleet kan krijgen.
Ik heb ze nagenoeg allemaal, alleen kan ze niet meer allemaal claimen....

Winter event heb ik echt alles alleen zo jammer dat je dan niet de wapens nog mag claimen, dat ze dat een keer een weekend open gooien voor alle eerdere events.... O-)

Voor de rest merk ik dat ik enkel nog maar Shipment speel, blijft gewoon een super map, lekker chaotisch en snel punten / kills scoren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vrijdag
Wanneer gaan ze die orderbug eens fixen? Ik heb het echt vrijwel élke dag dat ik speel. Mijn lopende orders verdwijnen en er wordt ook niets geregistreerd. Dan beindig ik het potje maar want het heeft verder ook geen zin.
Het enige dat dan helpt is letterlijk minimaal vijf keer het spel afsluiten en opnieuw opstarten. Dan zijn de orders weer terug.

Maar ik zal wel een uniek geval zijn want heb er verder echt nog nooit iemand over gehoord. Hier staat er in elk geval niks over. https://support.activisio...sues-in-Call-of-Duty-WWII

Vrijdag wijzigde deze reactie 01-05-2018 00:21 (22%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dm-dutchman
quote:
Vrijdag schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 00:19:
Wanneer gaan ze die orderbug eens fixen? Ik heb het echt vrijwel élke dag dat ik speel. Mijn lopende orders verdwijnen en er wordt ook niets geregistreerd. Dan beindig ik het potje maar want het heeft verder ook geen zin.
Het enige dat dan helpt is letterlijk minimaal vijf keer het spel afsluiten en opnieuw opstarten. Dan zijn de orders weer terug.

Maar ik zal wel een uniek geval zijn want heb er verder echt nog nooit iemand over gehoord. Hier staat er in elk geval niks over. https://support.activisio...sues-in-Call-of-Duty-WWII
Misschien helpt het om Call of Duty een keer opnieuw te downloaden? Dit probleem komt mij ook niet bekend voor.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

quote:

Komt mij ook niet bekend voor, wat ik wel heb is dat als je het spel start en direct naar orders gaat je niets ziet van de openstaande orders.

Eenmaal als de daily credits zijn toegevoegd dan is het scherm van de orders vernieuwd en zie ik ze weer staan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dm-dutchman
quote:
donvalentino schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 11:12:
[...]

Komt mij ook niet bekend voor, wat ik wel heb is dat als je het spel start en direct naar orders gaat je niets ziet van de openstaande orders.

Eenmaal als de daily credits zijn toegevoegd dan is het scherm van de orders vernieuwd en zie ik ze weer staan.
Dat heb ik ook, maar voor mijn gevoel komt dat doordat het spel zelf laad en daarna pas de link naar de orders word gelegd.

EDIT: sinds ik een SSD in mijn ps4 pro heb gezet komt het namelijk vaker voor ;)

dm-dutchman wijzigde deze reactie 01-05-2018 11:16 (7%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

quote:
dm-dutchman schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 11:15:
[...]

Dat heb ik ook, maar voor mijn gevoel komt dat doordat het spel zelf laad en daarna pas de link naar de orders word gelegd.

EDIT: sinds ik een SSD in mijn ps4 pro heb gezet komt het namelijk vaker voor ;)
Misschien gaat het dan allemaal te snel en houd de game het niet bij hahaha

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dm-dutchman
quote:
donvalentino schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 14:32:
[...]

Misschien gaat het dan allemaal te snel en houd de game het niet bij hahaha
Ja inderdaad, ook bij het laden van de match, zit je zo 10 seconden te wachten voordat de timer af begint te lopen. En ook bij het einde van een ronde gaat het veelste snel en zie je niemand meer dans pasjes doen :+

Heb de SSD er alleen tijdelijk inzitten voor Far Cry 5 maar als die is uitgespeeld gaat de oude HDD er weer netjes in.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vrijdag
Hmm, misschien dat opnieuw installeren of repairen wel helpt. Ga ik van het weekend eens doen, dan heb ik wat meer tijd. Wellicht helpt dat ook tegen die vele connectie issues die ik steeds tegenkom als ik het spel wil opstarten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• chimera2
quote:

Ik heb dit ook soms wel is op mijn ps4.
Maar een halve minuut later staan ze er wel weer bij

Acties:
  • +1Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

ja het is niet meer als die goeie ouwe tijd met BO3.

Dat de game al is begonnen en er nog mensen bezig waren met connecten / spawnen waardoor je B al hebt gecapt voordat het team inspawnt :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• chimera2
hoeveel armory krijgen jullie voor jullie dagelijkse login bonus?
Ik 375

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vrijdag
quote:
chimera2 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 16:00:
Ik 375
Ik ook. Maar is dat nou die 3x of krijg je dat 3x? Ik heb echt geen flauw idee :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• chimera2
ik heb is opgelet en volgens mij is het totaal.
SChiet ook niet echt op maar ja

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vrijdag
Gelukkig zijn er wat orders waar je dan nog 300 creds voor krijgt. Ik zit inmiddels op de 137k creds waar ik nog niks mee heb gedaan :P Even einde event afwachten, opgespaarde kistjes openen en dan eventueel nog wat dingen kopen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

quote:
chimera2 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 16:00:
Ik 375
Schommelt van 300 t/m 375.
lijkt wel of het dag 1 bv 300 is en dan daarna 325 350 375 en dan weer opnieuw.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• chimera2
Ik heb ook 100.000
En ik heb nog 16 collecties die ik compleet moet maken ( lees 1 ding van 2000 tot 5000 armory credits)
Maar heb ook ergens gelezen/gehoord dat er nog 13 wapens aankomen.

sinds gister ook de Itra. Maar dat is wel weer even wennen.

Vod de famas van mw2 ook altijd gewedig.

volgens het schema van bo2 krijg je aankomende week een special order complet 150 matches en dan krijg je 5 blitzkriek bribes.

chimera2 wijzigde deze reactie 03-05-2018 10:03 (39%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Batiatus
Gister de ITRA en de Hydra gekocht, volgens mij heeft het me 20k gekost aan credits.. Nu toch nog zo'n 50k over voor anderen. Baseball bat gekocht voor 1000 credits ofzo.
Hoe zijn de andere wapens van de release? Iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

quote:
Batiatus schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 11:33:
Gister de ITRA en de Hydra gekocht, volgens mij heeft het me 20k gekost aan credits.. Nu toch nog zo'n 50k over voor anderen. Baseball bat gekocht voor 1000 credits ofzo.
Hoe zijn de andere wapens van de release? Iemand ervaring mee?
Eigenlijk net te laat, intra burst is flink generfd hahaha.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Batiatus
quote:
donvalentino schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 12:37:
[...]

Eigenlijk net te laat, intra burst is flink generfd hahaha.
Heb ik weer.. :F

Acties:
  • 0Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

quote:
Moet zeggen, gisteren niet echt gemerkt dat hij generfd is maar zie hieronder:

Hey everyone,

We just pushed through some hot fixes and weapon tuning changes this morning. We've included more information on the weapon tuning to give you all some background into how we decide which changes to make. Below are the details:

MULTIPLAYER

Pushed through a Phase 1 fix for issue where after a Grand Master Prestige Level 1000 player gets a kill, the whole lobby experiences drop in FPS. We will monitor and assess if a Phase 2 fix is required.

WEAPON TUNING

ITRA Burst

Burst cool down nerf

Very slight fire rate nerf

Advanced Rifling attachment nerf (specific to ITRA Burst)

Very slight ADS re-center time nerf

The data we gathered since the ITRA Burst’s release has shown that this weapon is out-performing the design intent. The weapon is meant to perform based off the players ability to be accurate with every shot, and be penalized with misses. With the weapon’s current tuning, the data suggests that the weapon’s penalty for missing isn’t great enough, given its power and damage potential. We have worked on testing the above changes for the last week to try and find a good spot that still allows this weapon to thrive and be powerful, while not giving players the room for error that they have been given prior to these changes.

Gewehr 43

Fire rate buff

Contrary to the ITRA Burst, the Gewehr 43’s data has led us to conclude that this weapon is too difficult to use in comparison to its damage potential. This change should allow players a strong ability to sling shots rapidly and make better use of the deadly accuracy this weapon provides with a slightly higher damage potential with the increased fire rate.

BAR

Slight ADS transition time nerf

Slight ADS transition time from sprint nerf

The BAR has seen a resurgence in the META since the Division changes; more specifically, the Infantry Division change that reduces the ADS idle sway. This is a tuning parameter for the BAR, as it effects the weapon’s consistency. The BAR's damage output is more consistently achievable in shorter ranges. This is due to the weapon’s accuracy being increased when playing with the BAR-Infantry Division combination. Given that, we have determined that slowing down the ADS transition times slightly is the best way to tone down the weapon’s strength so that it falls more in line with the other rifles.

Semi-Automatic Pistols (P-08, M1911, 9MM SAP)

Slightly improved accuracy

While the Machine Pistol remains the most used pistol, we are buffing the semi-automatic pistols so that they yield more consistent results when shooting accurately.

As always, we are looking for your feedback and want to make the game as enjoyable as possible. So try out the above weapons with the new changes and let us know what you think!

Thanks,

Sledgehammer Games

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vrijdag
Ik dacht gisteren: Laat ik die Tommygun/M1928 maar weer eens proberen. Maar die recoil... daar is echt nauwelijks mee te spelen. Zelfs niet met grip er op :F

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Timpieturner
quote:
Vrijdag schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 14:56:
Ik dacht gisteren: Laat ik die Tommygun/M1928 maar weer eens proberen. Maar die recoil... daar is echt nauwelijks mee te spelen. Zelfs niet met grip er op :F
Ik gebruik die daarom ook echt alleen op pointe du hoc. En heel af en toe op flag tower.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

quote:
Vrijdag schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 14:56:
Als je eenmaal de "recoil" onder controle hebt en veel rusht is het echt een ideaal wapen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Vrijdag
quote:
donvalentino schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 15:21:
[...]

Als je eenmaal de "recoil" onder controle hebt en veel rusht is het echt een ideaal wapen.
Maar wat is dan jouw setup? Als ik bijvoorbeeld gunslinger BT en steady aim gebruik kan het nog net. En dan alleen maar in Point due Hoc zoals @Timpieturner ook zegt. Zodra ik ADS ga raak ik nog geen olifant die op mijn tenen staat ;(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 23:57
quote:
Vrijdag schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 15:29:
[...]

Maar wat is dan jouw setup? Als ik bijvoorbeeld gunslinger BT en steady aim gebruik kan het nog net. En dan alleen maar in Point due Hoc zoals @Timpieturner ook zegt. Zodra ik ADS ga raak ik nog geen olifant die op mijn tenen staat ;(
Je moet het recoil pattern van de Thomson snappen wil je m kunnen gebruiken. En je moet snappen dat t een wapen is voor extreem close range, zelfs met advanced rifling.
Zelfde geld voor de Waffe.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vrijdag
quote:
Shreddaaa schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 13:45:
[...]

Je moet het recoil pattern van de Thomson snappen wil je m kunnen gebruiken. En je moet snappen dat t een wapen is voor extreem close range, zelfs met advanced rifling.
Zelfde geld voor de Waffe.
Ik heb het maar opgegeven, als ik al een submachine gebruik dan is het hooguit de MP-40 of de Type 100. Doe mij maar LMG's :9

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Solotov
quote:
Vrijdag schreef op zondag 6 mei 2018 @ 00:32:
[...]

Ik heb het maar opgegeven, als ik al een submachine gebruik dan is het hooguit de MP-40 of de Type 100. Doe mij maar LMG's :9
Mp40 met rapid fire, extended mags en grip is een laser! Die gebruik ik regelmatig met armored en hustle op shipment.
Verder vind ik de LMGs teleurstellend tegenover de rest.
Van de rifles zijn de itra, m2 carbine en bar ook na de nerf heel erg OP.
M1914 oid (snelste firerate van de AR iig) blijft imho de beste, mits je er mee om kan gaan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Timpieturner
quote:
Shreddaaa schreef op zondag 6 mei 2018 @ 00:50:
[...]

Mp40 met rapid fire, extended mags en grip is een laser! Die gebruik ik regelmatig met armored en hustle op shipment.
Verder vind ik de LMGs teleurstellend tegenover de rest.
Van de rifles zijn de itra, m2 carbine en bar ook na de nerf heel erg OP.
M1914 oid (snelste firerate van de AR iig) blijft imho de beste, mits je er mee om kan gaan.
Sinds de nerf van de VOLK speel ik eigenlijk alleen nog maar met de BAR.
Op pointe du hoc met de thompson en op flak tower de MP40 met dezelfde class als jij.
Op shipment altijd met de MG42, daar had ik gister met een potje TDM nog 31-8 :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Solotov
quote:
Timpieturner schreef op zondag 6 mei 2018 @ 12:52:
[...]

Sinds de nerf van de VOLK speel ik eigenlijk alleen nog maar met de BAR.
Op pointe du hoc met de thompson en op flak tower de MP40 met dezelfde class als jij.
Op shipment altijd met de MG42, daar had ik gister met een potje TDM nog 31-8 :D
Ik heb met de m2 carbine met rapid fire, ext mags en grip en Armored en blitzkrieg nog 57-1 gehaald. Helaas geen V2.

Vind de VOLK nog steeds erg fijn, alleen is ie inderdaad zonder de juiste attachments underpowered. Met advanced rifling, extended mags en rapid fire is dan weer wel erg sterk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Timpieturner
quote:
Shreddaaa schreef op zondag 6 mei 2018 @ 19:53:
[...]

Ik heb met de m2 carbine met rapid fire, ext mags en grip en Armored en blitzkrieg nog 57-1 gehaald. Helaas geen V2.

Vind de VOLK nog steeds erg fijn, alleen is ie inderdaad zonder de juiste attachments underpowered. Met advanced rifling, extended mags en rapid fire is dan weer wel erg sterk.
Precies wat jij zegt!
Mocht het soms met de BAR niet lukken, dan gebruik ik de volk nog wel eens. Precies met die set-up. Ik gebruik hem ism infantery, dus met grip er op is hij eigenlijk weer op het oude niveau zonder attachements :p

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vrijdag
De enige manier om die nieuwe wapens te krijgen is via de collecties en gewoon hopen dat ze in de kistjes zitten toch?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dm-dutchman
quote:
Vrijdag schreef op maandag 7 mei 2018 @ 09:18:
De enige manier om die nieuwe wapens te krijgen is via de collecties en gewoon hopen dat ze in de kistjes zitten toch?
Klopt, misschien dat ze later weer als losse order komen voor 4000 credits zoals je nu ook bij ander wapens ziet bij de quartermaster

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vrijdag
quote:
dm-dutchman schreef op maandag 7 mei 2018 @ 09:49:
[...]

Klopt, misschien dat ze later weer als losse order komen voor 4000 credits zoals je nu ook bij ander wapens ziet bij de quartermaster
Ah okee, dan moet ik nog wel als een gek 100 matches nig spelen voor die 150 matches 5x bribe. Dat wordt dus maar twee dagen lang shipment spelen :')

Tot hoelaat is het event morgen? Is dat 19:00 Nederlandse tijd of juist eerder/later? Ik zie namelijk PST staan maar ben er niet helenaal over uit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dm-dutchman
quote:
Vrijdag schreef op maandag 7 mei 2018 @ 10:03:
[...]
Ah okee, dan moet ik nog wel als een gek 100 matches nig spelen voor die 150 matches 5x bribe. Dat wordt dus maar twee dagen lang shipment spelen :')

Tot hoelaat is het event morgen? Is dat 19:00 Nederlandse tijd of juist eerder/later? Ik zie namelijk PST staan maar ben er niet helenaal over uit.
Ik verwacht dat het inderdaad gewoon tot 19:00 is.. Als je de tijd hebt om twee dagen lang te spelen.....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vrijdag
quote:
dm-dutchman schreef op maandag 7 mei 2018 @ 10:07:
[...]

Ik verwacht dat het inderdaad gewoon tot 19:00 is.. Als je de tijd hebt om twee dagen lang te spelen.....
Ja dat wordt een hele uitdaging. Vandaag ben ik vrij maar ik ga ook al wat dingen doen. Morgen moet ik pas laat werken dus misschien met vanavond en morgenochtend... Aan de andere kant, ik merk het wel. Komt er een andere challenge voorbij met minder matches, dan die maar. Heb ook geen zin om ál mijn tijd er in te gaan stoppen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

quote:
Vrijdag schreef op maandag 7 mei 2018 @ 10:03:
[...]

Die Bribe order blijft gewoon staan na een event volgens mij, zolang je hem maar voor het einde activeert.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dm-dutchman
quote:
donvalentino schreef op maandag 7 mei 2018 @ 12:24:
[...]

Die Bribe order blijft gewoon staan na een event volgens mij, zolang je hem maar voor het einde activeert.
Maar dan kun je de wapens niet meer krijgen dus heb je er eigenlijk niks meer aan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• OosterF
Je kunt dan alleen collections niet meer claimen toch? Volgens kun je wel gewoon Epic/Heroic wapens uit die bribes krijgen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dm-dutchman
quote:
OosterF schreef op maandag 7 mei 2018 @ 13:41:
Je kunt dan alleen collections niet meer claimen toch? Volgens kun je wel gewoon Epic/Heroic wapens uit die bribes krijgen.
Klopt, maar volgens mij gaat het hier om blitzkrieg bribe en niet om een blitzkrieg weapon bribe, dus je krijgt items om de collectie compleet te maken en als je heeel veel geluk hebt krijg je gelijk een weapon variant.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

quote:
dm-dutchman schreef op maandag 7 mei 2018 @ 13:49:
[...]

Klopt, maar volgens mij gaat het hier om blitzkrieg bribe en niet om een blitzkrieg weapon bribe, dus je krijgt items om de collectie compleet te maken en als je heeel veel geluk hebt krijg je gelijk een weapon variant.
Ja klopt je moet dan inderdaad geluk hebben dat je de heroic / epic variant wapen krijgt.

Als je ze echt wilt dan zou ik ze op de laatste dag kopen bij collections..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Vrijdag
Ik ga maar gewoon kijken hoever ik kom en anders koop ik die meuk wel :P

Ga het wel voor 19:00 morgenavind doen anders kan ik niks meer claimen.

Vrijdag wijzigde deze reactie 07-05-2018 15:16 (34%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• OosterF
quote:
donvalentino schreef op maandag 7 mei 2018 @ 14:34:
[...]

Ja klopt je moet dan inderdaad geluk hebben dat je de heroic / epic variant wapen krijgt.

Als je ze echt wilt dan zou ik ze op de laatste dag kopen bij collections..
Maar bijvoorbeeld die sniper kun je niet kopen, of kijk ik verkeerd?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

quote:
OosterF schreef op maandag 7 mei 2018 @ 17:47:
[...]

Er zijn een aantal extra variants (epic / herioc) beschikbaar via aparte orders bij howard, zoals die sniper en handguns etc.
Dit verandert elke week meen ik, dit staat dus volgens mij los van het event.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jeroenboeve1
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 29-06 07:41
quote:
OosterF schreef op maandag 7 mei 2018 @ 17:47:
[...]

De sniper (Type 38), de M2 Carbine en de Type 5 rifles staan onder 'Operation Overlord', die kun je dus na het event ook nog gewoon unlocken.

En mocht je alle Blitzkrieg collecties compleet hebben heb je met die bribes dus meer kans op andere varianten van de ITRA, Sterling en die knuppel. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dm-dutchman
Gisteravond 8 blitzkrieg bribes geopend. Moest nog 10.000 armory credits uigeven om de collecties compleet te maken.

In één bribe zat de Epic M2 Carbine (The Brave) Lucky Me
Nu alleen nog de Type 38 en Type 5 en dan heb ik alle wapens oOo

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Batiatus
Heb gister al de blietzkrieg wapens maar geunlocked, die Submachine gun is best wel sterk. Ik vind hem beter dan de grease gun. Sniper daarintegen is maar matig, M2 carbine heb ik al een tijdje maar dat is ook echt een beest.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 15-07 22:23
Ik ben wel benieuwd naar het volgende event, ik gok zomaar dat het D-Day gaat worden...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vrijdag
Gisteravond maar alvast al mijn kistjes geopend. Er komen voor vanavond toch geen orders/challenges meer dus tja. Dat waren 65 common crates , 87 rare crates, 8 Blitzkrig bribes, 3 weapon crates, 1 helmet crate en 1 charm crate.

Resultaat: in elk geval alle Blitzkrieg items unlocked. Hoefde maar vijf goedkope dingen zelf te kopen. De Overlord items doe ik verder wel als ik eerst de marksman challenges van de nieuwe wapens heb gedaan. Van de originele wapens heb ik inmiddels alle challenges gehaald en heb nu zo'n kekke banner :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Batiatus
quote:
Vrijdag schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 12:48:
Gisteravond maar alvast al mijn kistjes geopend. Er komen voor vanavond toch geen orders/challenges meer dus tja. Dat waren 65 common crates , 87 rare crates, 8 Blitzkrig bribes, 3 weapon crates, 1 helmet crate en 1 charm crate.

Resultaat: in elk geval alle Blitzkrieg items unlocked. Hoefde maar vijf goedkope dingen zelf te kopen. De Overlord items doe ik verder wel als ik eerst de marksman challenges van de nieuwe wapens heb gedaan. Van de originele wapens heb ik inmiddels alle challenges gehaald en heb nu zo'n kekke banner :P
Ook de pistols en de melee's? Ik heb wel diamond, maar nog geen chrome. Te lui om die ook nog uit te spelen met duelist ofzo.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vrijdag
quote:
Batiatus schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 12:57:
[...]

Ook de pistols en de melee's? Ik heb wel diamond, maar nog geen chrome. Te lui om die ook nog uit te spelen met duelist ofzo.
Nee de marksman challenges. Dus 500 kills met alle wapens. De camo's laat ik wel voor wat het is. Zeker de melees. Dat lukt me niet :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TLM
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 15-07 17:35

TLM

The Laughing Man

quote:
Vrijdag schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 13:48:
[...]

Nee de marksman challenges. Dus 500 kills met alle wapens. De camo's laat ik wel voor wat het is. Zeker de melees. Dat lukt me niet :P
Melees op shipment, daar kom je een heel eind.

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Timpieturner
Gisteren met een contract de sterling 'gekocht' voor ik meen 5000credits.
30hipfire kills binnen 1uur. Dit was met 1 potje domination op shipment geregeld.

In de blitzkrieg collectie had ik hier nog 13000credits voor nodig, dus geen slechte deal :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 13-07 21:02
Is het nog de moeite in te stappen? Gold versie is nu 50 op de Ps Store. Inclusief dlc en punten ofzo.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vrijdag
quote:
Zironako schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:59:
Is het nog de moeite in te stappen? Gold versie is nu 50 op de Ps Store. Inclusief dlc en punten ofzo.
Tuurlijk. Als je ooit een CoD hebt gespeeld kan je gewoon beginnen. Er zijn genoeg prestige masters maar dat is voornamelijk een kwestie van veel spelen, niet skills. Lekker doen voor dat geld :Y

Bovendien is de campaign ook best leuk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Timpieturner
quote:
Zironako schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:59:
Zekerweten!! Ik ben ook pas een aantal maanden na de launch ingestapt. Geen spijt van gehad. Ook seasonpass gekocht. O+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 13-07 21:02
Goed om te horen! :) Vroeger veel CoD gespeeld (MW, WaW, MW2), maar de afgelopen twee jaar vrijwel alleen maar Overwatch, maar dat begint nu ook een beetje te vervelen. Hij staat in de download. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vrijdag
quote:
Zironako schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 12:13:
Goed om te horen! :) Vroeger veel CoD gespeeld (MW, WaW, MW2), maar de afgelopen twee jaar vrijwel alleen maar Overwatch, maar dat begint nu ook een beetje te vervelen. Hij staat in de download. Ben benieuwd.
Nou, als je die eerdere CoD's ook hebt gespeeld moet het geen probleem zijn. Veel wapens die er ook op lijken en qua mapkennis valt het wel mee. Veel mappen zijn al eerder gebruikt :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Batiatus
Ik vind de DLC tot nu toe wel redelijk tegenvallen. De War maps Husky en Intercept vind ik veel minder dan de eerste drie. Shipment is natuurlijk wel leuk voor de exp, maar requisitions verkloot heel die map eigenlijk.

Verder wel nog steeds leuk om te spelen, genoeg events en nieuwe wapens die ze toevoegen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 15-07 19:57
Iemand een idee wat er veranderd is met de update van vandaag? (1.14)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vrijdag
quote:
tukkerterror90 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 19:01:
Iemand een idee wat er veranderd is met de update van vandaag? (1.14)
http://updatecrazy.com/ca...ate-patch-notes-released/

Ground War is weer weg (waarom vraag ik je?!) en wat nieuwe aanpassingen aan de orders. En natuurlijk stabiliteit optimalisaties. Zeg maar dezelfde als dat je ook altijd bij een PS4 update krijgt :+
Pagina: 1 ... 27 28 29 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Televisies

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True