Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

[XBO/PS4] Call of Duty: WWII

Pagina: 1 2 3 ... 28 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 19-06 09:44

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Topicstarter
Mede-auteur:
  • Aquila
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 23:04

Aquila

Ook tweakers heeft er een artikel aan gewijdt

Het lijkt dan toch te gaan gebeuren!
Nieuwe Call of Duty gaat 'back to it's roots, with feet on the ground' naar de Tweede Wereldoorlog. Zoals het eigenlijk hoort!
Release datum is 3 November 2017 en wordt uitgebracht op: PC, Playstation 4 & XBOX One.

Call of Duty keert terug naar zijn roots met Call of Duty: WWII, een adembenemende belevenis die een compleet nieuwe draai geeft aan WOII-games voor een nieuwe generatie. Maak de landing in Normandië op D-Day mee en reis naar de beroemdste locaties van het Europese strijdtoneel uit de grootste oorlog ooit. Beleef de klassieke gevechten uit Call of Duty, de kameraadschappen en de keiharde strijd. - Activision site.

Aquila wijzigde deze reactie 14-06-2017 18:56 (123%)

Steam ID = Ackerfiets

• Just_jan
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 01:56
Zo zomaar weer een c.o.d kunnen zijn waar ik weer verslaafd aan raak.
Eindelijk weer terug naar de roots i.p.v die futuristische troep :).

Zin in!!!

Ps4 account = JusttJD

• iApp
  • Registratie: februari 2011
  • Niet online
quote:
Just_jan schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 08:06:
Zo zomaar weer een c.o.d kunnen zijn waar ik weer verslaafd aan raak.
Eindelijk weer terug naar de roots i.p.v die futuristische troep :).

Zin in!!!
Ik hoop dat we weer met min. 32 man online kunnen spelen. De potjes van tegenwoordig, met max. 16 man (groundwar), zijn vrij rustig vind ik. Jammer.

An  a day keeps the doctor away. :)

• jap85
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 19-06 15:35
Doen ze goed, werd hoog tijd! Maar zo leuk als BF1 zal het niet worden denk ik. Ga m toch wel ff checken op enig moment waarschijnlijk.

• Lasteraar
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 20-06 16:14
Heel vreemd. Altijd veel BF gespeeld. Maar heb heel weinig schik met BF1..
Ben wel benieuwd naar deze nieuwe COD.

• crimby
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 26-04 14:52
Nu MoH weer terug laten komen en we zijn weer echt in de glorieuze oude tijden!! Ik weet nog dat de eerste COD uitkwam en dat mijn PC die totaal niet aan kon😂😂 nu maar hopen dat het me dit keer wel lukt! Eindelijk, naast BF1, weer eens een interessante shooter ipv al die futuristische troep....

Intel I5 3550/Asus ROG STRIX GTX1070 Gaming X 8G/Kingston HyperX 16gb 1600mhz/256gb Samsung EVO750

• Kaap
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 21:32
Hier ook heel blij dat er eindelijk weer een WW2 shooter komt. Nauw op de voet volgen dus.

"Political correctness will be the downfall of western society"

• steveman
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 23:34

steveman

"Be curious"

Hmm, COD dàt heb ik lang niet meer gespeeld :D Wellicht dat er met een WO2-setting verandering in komt.

Wel ontzettend veel BF gespeeld sindsdien, zal wel wennen worden om geen rekening te hoeven houden met de tijd die een kogel er over doet om z'n doel te bereiken...

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• shoombak
  • Registratie: september 2008
  • Niet online
Ben bang dat deze serie al teveel verziekt is

shoombak wijzigde deze reactie 22-04-2017 20:27 (10%)

• Flavius
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 23:25
Ik ben benieuwd. Als het terug gaat naar de basis dan wordt deze het overwegen waard.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Axelfoley007
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 16:40
quote:
iApp schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 08:12:
[...]

Ik hoop dat we weer met min. 32 man online kunnen spelen. De potjes van tegenwoordig, met max. 16 man (groundwar), zijn vrij rustig vind ik. Jammer.
Ik hoop het ook, maar denk dat we het kunnen vergeten. Al tig versies is het 6v6 en dat zal wel zo blijven. Maar ik zou graag naar het server systeem van cod1, 2, 4, W@W terug gaan. Simpel serverbrowser met eigen rented servers standaard matches/ mappen zijn designed voor 8v8 en 12v12

• Bjorn89
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 01-06 20:00
Als het de gameplay van COD 1 /2 of 4 heeft, zonder die belachelijke perks of met een mogelijkheid tot promod en dedicated servers op de PC. Wordt dit denk ik de eerste Call of duty since Modern Warfare die ik koop.

Eindelijk weer 5vs5, puur skill based raw shooter please!

Anders hebben ze aan mij weer geen geld te verdienen, alles ging berg afwaarts qua cod na Modern Warfare 1.

Ik wacht met een kritisch oog af. Battle for infamy is er ook, en battalion 1944 :)

Bjorn89 wijzigde deze reactie 23-04-2017 10:05 (16%)

• Turfschipper
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 20-06 02:38
Voor het eerst sinds call of duty 2 weer geïnteresseerd, ;-).

• Solllie
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 08-03 21:50
quote:
Turfschipper schreef op maandag 24 april 2017 @ 03:56:
Voor het eerst sinds call of duty 2 weer geïnteresseerd, ;-).
Sluit ik mij graag bij aan... Heb mij destijds uren vermaakt met landing op Normandie.

PSN: Solllie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• muusq
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 16:48
quote:
Solllie schreef op maandag 24 april 2017 @ 07:38:
[...]

Sluit ik mij graag bij aan... Heb mij destijds uren vermaakt met landing op Normandie.
Als die-hard CoD2 fan kijk ik zelf erg uit naar Battalion 1944. Nog erg skeptisch over deze nieuwe Call of Duty aangezien deze alsnog vol met perks en killstreaks e.d. zal zitten.

• Marss911
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 21-05 17:11
Voor diegene die het nog niet hebben voorbij zien komen, maar er zijn al eerste paar screenshots gelekt van CoD WWII.

"After many rumors and much speculation, the existence of Call of Duty: WWII was revealed yesterday with a countdown page leading to its official announcement . Just a day later, some Reddit users have managed to uncover a few of the game's screenshots, and maybe even its release information.

The screenshots were unwittingly made available on the announcement page's registration section. While the images were quickly taken down and replaced, a vigilant Reddit user managed to capture them beforehand, seen below."

Zie het originele bericht hier:
https://www.neowin.net/ne...e-details-may-have-leaked

*Edit, nu met thumbnail

Marss911 wijzigde deze reactie 24-04-2017 11:18 (6%)

• crimby
quote:
muusq schreef op maandag 24 april 2017 @ 10:51:
[...]

Als die-hard CoD2 fan kijk ik zelf erg uit naar Battalion 1944. Nog erg skeptisch over deze nieuwe Call of Duty aangezien deze alsnog vol met perks en killstreaks e.d. zal zitten.
Thanks!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Deze had ik even gemist en als groot MoHAA fan komt deze er zeker!!

Intel I5 3550/Asus ROG STRIX GTX1070 Gaming X 8G/Kingston HyperX 16gb 1600mhz/256gb Samsung EVO750

Acties:
  • +1Henk 'm!

• plasman87
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 28-11-2017
Ik hoop dat er een zekere mate aan "realisme" terug komt. Minder snelheid, meer tactiek.

Zodat ik 's avonds na het werk lekker kan spelen en niet dan hondsdol wordt van de snelheid van de game.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Slavy

Die Hard!

Ik ben hier zeer huiverig in. Zelf fervent CoD1/UO speler, altijd loyaal gebleven aan dat spel en deel 2 ook nog wel maar de rest van de serie altijd bagger gevonden (spreek uit ervaring).

Eerste keer in meer dan 10 jaar dat de CoD serie lichtelijk mijn interesse wekt, nog afwachten wat het gaat worden.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• djmelvee
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 20-06 09:13
Even een smerige bookmark voor mezelf, zodat dit topic in mijn actieve topics staat. :D

djmelvee wijzigde deze reactie 24-04-2017 14:28 (130%)

• Slotttie
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 29-11-2017
Eindelijk!
Nu afwachten of ze er wel weer iets moois van weten te maken, maar dat ze terug gaan naar de roots is zeker positief!
Eentje om goed in de gaten te houden, misschien zelfs wel weer eens tijd om een game te graan preorderen...

• Paulus07
  • Niet online
zal dit dan weer een cod gaan worden die ik ga kopen? De laatste is COD2 geweest :P

http://www.aquablog.nl | Alles over aquascaping

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ExilaaHH
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 23:01
quote:
muusq schreef op maandag 24 april 2017 @ 10:51:
[...]

quote:
Marss911 schreef op maandag 24 april 2017 @ 11:14:
Voor diegene die het nog niet hebben voorbij zien komen, maar er zijn al eerste paar screenshots gelekt van CoD WWII.

"After many rumors and much speculation, the existence of Call of Duty: WWII was revealed yesterday with a countdown page leading to its official announcement . Just a day later, some Reddit users have managed to uncover a few of the game's screenshots, and maybe even its release information.

The screenshots were unwittingly made available on the announcement page's registration section. While the images were quickly taken down and replaced, a vigilant Reddit user managed to capture them beforehand, seen below."

[afbeelding]

Zie het originele bericht hier:
https://www.neowin.net/ne...e-details-may-have-leaked

*Edit, nu met thumbnail
Maak je borst maar weer nat, het klinkt heel leuk maar ik zie de bui al wel weer hangen. Gezien die foto. "Sign up for exclusive in-game loot" daar gaan we alweer... Laat ik maar gewoon niet positief zijn, dan zal het wellicht nog meevallen, maar ik denk dat het voor alle Call of Duty 2 fans een grote teleurstelling wordt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Turfschipper
  • Laatst online: 20-06 02:38
quote:
ExilaaHH schreef op maandag 24 april 2017 @ 15:44:
[...]

[...]

Maak je borst maar weer nat, het klinkt heel leuk maar ik zie de bui al wel weer hangen. Gezien die foto. "Sign up for exclusive in-game loot" daar gaan we alweer... Laat ik maar gewoon niet positief zijn, dan zal het wellicht nog meevallen, maar ik denk dat het voor alle Call of Duty 2 fans een grote teleurstelling wordt.
Abführen!

:D

Vanmiddag Currahee weer eens opgerend. Wel een beetje fit en fris dat strand op.

• Slavy
  • Niet online

Slavy

Die Hard!

quote:
Turfschipper schreef op maandag 24 april 2017 @ 21:15:
[...]

Abführen!

:D

Vanmiddag Currahee weer eens opgerend. Wel een beetje fit en fris dat strand op.
Pics or heb je daar nog dia's van die wij kunnen bekijken? :D

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• stinky1701
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 17-06 13:08
Wel typisch dat nu enkel de mensen reageren, als echte CoD experts en liefhebbers, die de serie al jaren links hebben laten liggen... Mss moeten jullie deze ook maar laten liggen want hij zal toch a. te snel zijn voor je, b. niet realistisch genoeg zijn en natuurlijk nog steeds veeeeels te arcade, c. vol zitten met kids die niet aan teamwork doen en d. never nooit niet zo goed als BF zijn.... 😁

• R0y.
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 21:41
Erg benieuwd wat de huidige COD community hier van vind.

Ikzelf? Kan het alleen maar toejuichen. Maar voordat ik dat ga doen wacht ik toch nog op wat meer informatie over het spel :9

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Slavy
  • Niet online

Slavy

Die Hard!

quote:
stinky1701 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 08:26:
Wel typisch dat nu enkel de mensen reageren, als echte CoD experts en liefhebbers, die de serie al jaren links hebben laten liggen... Mss moeten jullie deze ook maar laten liggen want hij zal toch a. te snel zijn voor je, b. niet realistisch genoeg zijn en natuurlijk nog steeds veeeeels te arcade, c. vol zitten met kids die niet aan teamwork doen en d. never nooit niet zo goed als BF zijn.... 😁
Reactie:
A. Ik speel nog steeds CoD1, die overigens snel is. Daarnaast speel ik menig andere shooters zoals UT/CS:GO/andere spellen waar snelle reactie vereist is
B. Iedereen heeft zijn eigen mening over "realisme". CoD1 is ook nooit realistisch geweest, tenzij je de "realism" of "ETO" mod had geïnstalleerd, dan werd het al een stuk beter. Anders ga ik wel weer Red Orchestra spelen als ik echt voor realisme wil gaan.
C. CoD is nooit echt een teamspel geweest, tenzij je in clanverband/vriendengroep speelt.
D. BF en CoD is nog steeds appels en peren vergelijken, snap nog steeds niet dat mensen die vergelijkenis maken...

• Paulus07
  • Niet online
enige overeenkomst met een BF en CoD is dat het beide FPS games zijn.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• steveman

steveman

"Be curious"

quote:
stinky1701 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 08:26:
Misschien omdat de setting weer wordt zoals het was voordat de reeks verziekt werd? Gokje hoor, vooral niet bij nadenken.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Jerronimo
  • Laatst online: 11-10-2017
Nou dat is niet de enige overeenkomst, Battlefield 1 is toch beduidend higher pace dan voorgaande battlefield delen.
Het unlimited rennen en kleinere maps zorgen ervoor dat dit deel toch wel een beetje meer het cod gevoel heeft op infantry only maps.
Maar ben zelf ook helemaal klaar voor een goede (populaire) WW2 shooter met 2017 graphics maar wel met een fatsoenlijke server list.

Dat mis ik toch echt wel, ook in BF1!
Een paar vaste clan servers in mijn favorites met goede admins en veel vaste spelers.
Zodat je op een gegeven moment de mensen een beetje kent.
Nu zit je als je alleen speelt altijd in een random server.

• Slavy
  • Niet online

Slavy

Die Hard!

Laat ze aub het volgende doen met de nieuwe CoD:

- Dedicated servers
- Voertuigen
- Enkele oude bekende mappen (Brecourt, Dawnville, Rhinevalley) toevoegen
- GEEN ZOMBIES
- Goede anti-cheat, niet Failbuster

Heck, zou zelfs al blij zijn met een UO remastered edition.

• djmelvee

Na de officiële aankondiging van Call of Duty: WWII afgelopen vrijdag, is er steeds meer informatie naar buiten gekomen. Voor een bevestiging van dit alles moeten we echter de livestream van aanstaande woensdag afwachten, want dan zal de game officieel uit de doeken worden gedaan.
Wel weten we al wat de releasedatum zal zijn, die staat namelijk op 3 november 2017. Niet echt een verrassing, omdat Activision al sinds jaar en dag rond deze datum nieuwe delen uitbrengt. De bevestiging van deze releasedatum hebben we te danken aan een advertentie in een station in Parijs, zoals je hierboven kan zien.

• Fe®
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 20-06 10:44

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Ik hoop zo op coop , spec ops , survival. Enjge wat ik speel in cod , mutiplayer was leuk tot mw , maar mw3 survival speel ik nog graag.

Walking on the bright side of life

Acties:
  • +2Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 22:12
quote:
Slavy schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 10:22:

- Dedicated servers
- Voertuigen
- GEEN ZOMBIES

Kun je dan niet beter BF1 gaan spelen?

Ik heb voornamelijk interesse in de SP. Hopelijk weer lekker rauw (zoals Treyarch altijd doet) en ik zou graag Normandië eens spelen met current gen graphics.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
quote:
Foy _/-\o_

• Slavy
  • Niet online

Slavy

Die Hard!

quote:
bram1984 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 12:45:
[...]

Kun je dan niet beter BF1 gaan spelen?

Ik heb voornamelijk interesse in de SP. Hopelijk weer lekker rauw (zoals Treyarch altijd doet) en ik zou graag Normandië eens spelen met current gen graphics.
Wederom, appels en peren... :/

• muusq
quote:
Slavy schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 14:58:
[...]

De vergelijking zal waarschijnlijk voortkomen uit "vehicles", ik denk ook dat het overgrote deel van de achterban van Call of Duty hier niet op zit te wachten.

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 22:12
quote:
Slavy schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 14:58:
[...]

Dat is het nu ja. Infantry op kleine maps vs. voertuigen op grote maps. Als je dat laatste wilt, graag BF gaan spelen. Waarom moeten die games op elkaar lijken?

De charme van CoD is juist de snelle combat met kleine teams.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
quote:

- Dedicated servers
- Voertuigen
- GEEN ZOMBIES

Titanfall :*

• Paulus07
  • Niet online
quote:
muusq schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 15:02:
[...]

De vergelijking zal waarschijnlijk voortkomen uit "vehicles", ik denk ook dat het overgrote deel van de achterban van Call of Duty hier niet op zit te wachten.
moet zeggen dat destijds in COD:UO de minimale toevoeging van voertuigen best leuk was :)

• muusq
quote:
Paulus07 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 16:01:
[...]

moet zeggen dat destijds in COD:UO de minimale toevoeging van voertuigen best leuk was :)
Ja vond ik ook, in World at War (5) niet meer :)
UO lijkt met die grote maps dan ook wat meer op BF.

muusq wijzigde deze reactie 25-04-2017 16:17 (9%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• baronruud
  • Laatst online: 23:09
quote:
bram1984 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 15:16:
[...]

Dat is het nu ja. Infantry op kleine maps vs. voertuigen op grote maps. Als je dat laatste wilt, graag BF gaan spelen. Waarom moeten die games op elkaar lijken?

Ja, snelle combat. Niet die hyper-adhd-lsd-boostpack-wallrunning-shit van de laatste jaren.

• Bajan
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 20:32
Sorry. Verkeerde bron.

Bajan wijzigde deze reactie 25-04-2017 19:45 (89%)

PSN: Sluiskamper

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 21:27
Season pass is trouwens ook bevestigd.

Zelf mis ik wel eens een potje search and destroy bij battlefield 1, hopelijk weet deze cod dus te overtuigen.

• Family Guy
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 19-06 09:44

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Topicstarter
Ugh. Daar gaan we weer.

Steam ID = Ackerfiets

• djmelvee
Hou alsjeblieft eens op met Battlefield te vergelijken met Call of Duty. Twee totaal verschillende games in totaal verschillende areas of interest!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 18:59
Hopelijk doen ze operations van BF1 erin :-+

Acer predator XB271HU - i7 7700k -MSI Z270 PGC - Gigabyte Aorus 1080ti - 16gb DDR4 - Phanteks Eclipse p400s - Seasonic 650W gold

• Slotttie
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 29-11-2017
quote:
djmelvee schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 20:12:
Hou alsjeblieft eens op met Battlefield te vergelijken met Call of Duty. Twee totaal verschillende games in totaal verschillende areas of interest!
Dit..
Kijk bijvoorbeeld maar eens naar de eerste 2 games, CoD en BF1942, hier kun je duidelijk het verschil in genre zien.
De ene gefocust op snelle combat met infantry wapens (CoD) en bij de andere waren de infantry wapens praktisch bijzaak (BF1942).
Dat Battlefield de infantry combat uiteindelijk verbeterd heeft veranderd, in mijn ogen, niet veel hier in.

• Paulus07
  • Niet online
Welke bekende acteur zullen ze in dit deel gaan gebruiken.......? :)

of is dat te simpel gedacht :+ :P

• Hann1BaL
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 18-06 16:12

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

quote:
bram1984 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 15:16:
[...]

Thank you!

Ik zit juist te wachten op instant action. BF is een fantastische game en CoD was dat ook, voor mij t/m MW3 (ja MW3 leek te veel op MW2.) Het totaal aantal uren in de MW series is schrikbarend. De meest recente versies geven mij een groot gevoel van mwah.. De eerste CoD games in WW2 waren geweldig. Ik ben niet zo'n die hard gamer meer, want ik ben gewoon burger geworden jaren geleden en ik heb er te weinig tijd voor.

Juist voor de casual gamer is CoD zeer fijn, omdat je lekker even 45 min instant action kan spelen en met BF heb ik het gevoel dat ik Wandeling Simulator aan het spelen ben.Tegen de tijd dat ik de actie gevonden heb, ben ik dood of heb ik geen tijd meer.

Echt benieuwd naar deze game!!

i7 2600k, P8Z68v-pro, 16GB, 512GB Samsung 830 SSD, R9 280x 3GB

• Marss911
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 21-05 17:11
quote:
Paulus07 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 09:52:
Welke bekende acteur zullen ze in dit deel gaan gebruiken.......? :)

[afbeelding]

of is dat te simpel gedacht :+ :P
Inmiddels een artikel gevonden waar je denk ik je antwoord krijgt..

Josh Duhamel:
http://www.playstationlif...w2-actor-is-josh-duhamel/

"Charlie INTEL went a step further and pointed out that Duhamel only just started following the Call of Duty"

• steveman

steveman

"Be curious"

quote:
Nieuwevolger schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 20:01:
Season pass is trouwens ook bevestigd.

Zelf mis ik wel eens een potje search and destroy bij battlefield 1, hopelijk weet deze cod dus te overtuigen.
De charme van als laatste in je team overblijven, met alleen nog je sidearm... en toch winnen mis ik inderdaad ook wel. Dan maar het zo nu en dan afwachten van een bijna volledige ronde voor lief nemen.

• l0n3w012ph
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 20-06 12:35

l0n3w012ph

AlphaW0lf

quote:
Yes, maar ook Remagen, Kiel, D-day+7, Hobitton, Minas Tirith, Mines of Moria etc!

Vooral die custom maps in COD UO waren legendarisch! _/-\o_

Steam || Diablo 3

• dicee
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 20-06 15:16
jeetje wat hoop ik op gewoon een rip off van cod uo. Ik heb dat spel helemaal kapot gespeeld, ik denk dat er uiteindelijk 2000+ uur in zat...best sneu eigenlijk xD

• Paulus07
  • Niet online
quote:
l0n3w012ph schreef op woensdag 26 april 2017 @ 11:22:
[...]

Yes, maar ook Remagen, Kiel, D-day+7, Hobitton, Minas Tirith, Mines of Moria etc!

Vooral die custom maps in COD UO waren legendarisch! _/-\o_
En de toffe modtools destijds. _/-\o_
Nog volle bak mee aan de slag geweest toen we ooit het idee hadden om de "Remember September" mod te maken :)

Trailer:

Map waar ik mee bezig was en ooit nog de files van had terug gevonden en crappy video van gemaakt (was volgens mij destijds met Fraps en flinke lag tijdens record |:( )

Als dat er weer komt op de PC gaat het helemaal een must have worden :o

• Bajan
Lijkt wel gamen met een Monster 3d 2 kaart. 🤣

• Paulus07
  • Niet online
quote:
Bajan schreef op woensdag 26 april 2017 @ 12:59:
Lijkt wel gamen met een Monster 3d 2 kaart. 🤣
Ja fraps werkte niet echt helemaal mee. irritante was dat het tijdens het gamen zelf wel vlot liep. kijk je de video na het opnemen terug............ Achja de mod is uiteindelijk toch gecanceld en de files op mijn HDD foetsie met een crash. 8)7

Nog meer knutsels/prefabs gemaakt destijds:

https://www.flickr.com/ph...nl/sets/72157625085930162

https://www.flickr.com/ph...nl/sets/72157625085856864

https://www.flickr.com/ph...nl/sets/72157624961104391

De goede oude tijd O-)

• Frostbite
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 22:28
Zit klaar voor de livestream...

Kan alleen niet inloggen maar of dat nu perse nodig is ?

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 256Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S7

• Paulus07
  • Niet online
Whoa!!

• AntraXxX
  • Laatst online: 12-06 23:30
Hurtgen forest! 8)

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• Ari Gold
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 23:31
Belangrijkste komen over een paar maanden pas; Multiplayer trailer.

"Ricciardo: sometimes you’ve just got to lick the stamp and send it"

• ghighoegha
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 23:11
Trailer ziet er toch wel erg vet uit. Alleen CoD1 gespeeld als puber en vond dat toen echt ontzettend vet. Vooral multiplayer, gewoon Search en Destroy. Hoop dat ze weer een beetje deze kant op gaan. Maar ook de goede punten van de meer recentere cod titels behouden.

• ghighoegha
Die gasten in de stream weten echt niet in welke camera ze nou moeten kijken haha

• crimby
yes yes yes!!!!! bij het zien van de trailer moest ik wel weer even denken aan mijn eerste keer Medal of Honor Allied Assault - Omaha beach... Hoe ik vol dat strand op rende en ehm meteen dood ging...

Enige nadeel wat ik nu zie, is dat ie pas op 4 november uit komt :-(

• AntraXxX
quote:
crimby schreef op woensdag 26 april 2017 @ 19:17:
yes yes yes!!!!! bij het zien van de trailer moest ik wel weer even denken aan mijn eerste keer Medal of Honor Allied Assault - Omaha beach... Hoe ik vol dat strand op rende en ehm meteen dood ging...

Enige nadeel wat ik nu zie, is dat ie pas op 4 november uit komt :-(
3 november. :)

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• Paulus07
  • Niet online
Nu nog kijken op welke platforms het gaat komen....

• crimby
quote:
You made my day! Scheelt weer een dagje....

Herinner me ineens dat ik destijds een prikbord had met de mappen uitgeprint met allerlei tactieken 8)7 8)7

• Paulus07
  • Niet online

• Bajan
3 november. :)
[/quote]

Of je pre-orderd de game,als je geluk hebt kun je de beta spelen.

• Just_jan
quote:
Mijn hoop op de SP is alweer getemperd...
Ik krijg er maar 1 gevoel van... het "been there done that" gevoel.
Niets wat er echt uit springt, niets speciaals...
In 1 woord...... Mwoah.....

Gelukkig is mijn hoop geheel op de MP gericht en hoop dat ook dat dit goed uitgewerkt gaat zijn..
Betwijfel het...maar kan altijd hopen

Ps4 account = JusttJD

• AntraXxX
Wat informatie over de single- en multiplayer:

https://blog.activision.c...f-Duty-WWII/ba-p/10231255
quote:
Singleplayer

Activision and Sledgehammer Games have provided the first details on some of Call of Duty: WWII’s campaign missions.

Today, they are detailing two Call of Duty: WWII campaign missions.

Hürtgen Forest: An old-growth forest on the German border where Allied forces engage in devastating encounters. In the heat of battle, the German Army uses tree burst bombs that detonate at treetop level, showering soldiers with wooden shrapnel. When your unit is zeroed-in-on by hostile artillery, the forest explodes around you as debris rains down.

Normandy: From inside a Higgins landing boat, your squad will storm Omaha Beach in a visceral audiovisual experience unlike any D-Day landing experienced in a game to date. You and your fellow soldiers must overcome the enemy defenses to serve as the tip of the spear for the Allied invasion.
quote:
Multiplayer

Activision and Sledgehammer Games have revealed that Call of Duty: WWII multiplayer will be revealed at E3 2017, which takes place June 13-15 in Los Angeles, CA.

In addition, first MP details have been announced:

War: This narrative-driven mode brings a gripping new layer of excitement to Axis vs. Allies team play.
Divisions: A new approach to Create-a-Class and character customization as you enlist in a division and progress through the ranks.
Headquarters: A brand-new, social feature for Call of Duty, where you rally and interact with your fellow soldiers.
-edit-

En zombies zit erin, kon ook niet uitblijven natuurlijk. :+

AntraXxX wijzigde deze reactie 26-04-2017 19:33 (4%)

• Paulus07
  • Niet online
Fuck. Zombies... :(

• Frostbite
...Boots on the ground' ... boots on the ground... boots... nou weet ik het wel.

Stukje Multiplayer leek wel een MMO ? Jammer dat ze niet meer laten zien...
Beetje jammer dat geacteer van die Youtuber met zijn Zombies ding enzo.

Enfin het heeft me wel enthousiast gemaakt na dat wallrunnen van aw / bo3 en iw
Aangezien AW wel goed in elkaar zit heb ik ook wel vertrouwen in deze game.

Frostbite wijzigde deze reactie 26-04-2017 19:39 (56%)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 256Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S7

• aDutchCow
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 19-06 21:31
quote:
Just_jan schreef op woensdag 26 april 2017 @ 19:29:
[...]

Mijn hoop op de SP is alweer getemperd...
Ik krijg er maar 1 gevoel van... het "been there done that" gevoel.
Niets wat er echt uit springt, niets speciaals...
In 1 woord...... Mwoah.....

Gelukkig is mijn hoop geheel op de MP gericht en hoop dat ook dat dit goed uitgewerkt gaat zijn..
Betwijfel het...maar kan altijd hopen
Tof dat je dat kan zien in een video van anderhalve minuut, ik wil die gave ook! :)
Formule van CoD is altijd al het zelfde geweest. Wijken ze niet van af.

Als het regent in mei, dan is april voorbij

• Bajan
Helaas geen gevechten op Nederlandse bodem. Operation Market Garden was leuk geweest. Of er moet een DLC komen,waar ze iedereen nog een keer een poot kunnen uittrekken.

• Just_jan
quote:
aDutchCow schreef op woensdag 26 april 2017 @ 19:33:
[...]

Tof dat je dat kan zien in een video van anderhalve minuut, ik wil die gave ook! :)
Formule van CoD is altijd al het zelfde geweest. Wijken ze niet van af.
Wat ik zeg haal ik ook alleen maar uit de trailer ;)
Je hoort me nergens zeggen dat de game slecht is of wat dan ook, heb het alleen maar over de trailer
Zeg alleen maar dat de trailer er nou niet spectaculair uit ziet, sterker nog het is gewoon "saai".

Of kan jij beweren dat het wel spectaculair is?

Hoop van harte dat het weer een ouderwetse top c.o.d word :)

Ps4 account = JusttJD

• Paulus07
  • Niet online
Beta als eerste op ps4

• Frostbite
quote:
Bajan schreef op woensdag 26 april 2017 @ 19:36:
Helaas geen gevechten op Nederlandse bodem. Operation Market Garden was leuk geweest. Of er moet een DLC komen,waar ze iedereen nog een keer een poot kunnen uittrekken.
Die komen er elk jaar 4 DLC's dus nu ook.
Mogelijk dat er ook Nederlandse maps bij zitten. Zoals Frost in DLC2 van Black Ops 2, een map die was gebaseerd op Amsterdam.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S7

• Kaap
Ik ben in! Echt nodig een nieuwe massive WW2 MP game! Kan niet wachten tot ik kan pre-orderen voor PC :Y

• Nieuwevolger
Benieuwd wat ze met headquaters willen bereiken, als er niks te schieten valt gaat de lol er wel van af.

• Paulus07
  • Niet online
quote:
Frostbite schreef op woensdag 26 april 2017 @ 19:43:
[...]

Die komen er elk jaar 4 DLC's dus nu ook.
Mogelijk dat er ook Nederlandse maps bij zitten. Zoals Frost in DLC2 van Black Ops 2, een map die was gebaseerd op Amsterdam.
Is alleen dat the big red one volgens mij niet in NL waren.

• Paulus07
  • Niet online
Hier zit ik dus zo niet op te wachten :(

• Kaap
quote:
Paulus07 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 19:50:
Hier zit ik dus zo niet op te wachten :(

[afbeelding]
Een aparte MP modus voor mensen die dat wel leuk vinden en die jij niet hoeft te spelen :?

• ghighoegha
Die hele zombie mode boeit me niets. Maar waarom zou je het erg vinden als dat erin zit? Is toch gewoon een extraatje

• Frostbite
Steam linkje voor de PC gamers http://store.steampowered.com/app/476600/Call_of_Duty_WWII/

Ik ben zelf ook iemand die alleen de SP en MP speel. Zombies is gewoon niet mijn ding. Ik zat altijd al na tig zombies met een lege gun :D

Frostbite wijzigde deze reactie 26-04-2017 20:29 (7%)

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S7

• Paulus07
  • Niet online
quote:
ghighoegha schreef op woensdag 26 april 2017 @ 20:05:
Die hele zombie mode boeit me niets. Maar waarom zou je het erg vinden als dat erin zit? Is toch gewoon een extraatje
Voor de mensen die het willen spelen prima. Maar "ik" zit er niet op te wachten :)

• MenN
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 23:59
Ik was altijd een fanatieke CoD speler, en voornamelijk in single player. Deel 1, en vooral United Offensive, heeft destijds onuitwisbare indruk gemaakt met natuurlijk het hoogtepunt in de bestorming van Stalingrad en de slag om Foy, dat waren echt epische levels. CoD 2 was ook zeer tof, al zaten er daar toch niet zo'n iconische missies in, maar die WW2 setting maakte gewoon erg veel goed, dat is altijd al een succesnummer geweest voor mij persoonlijk. World at War was ook erg geslaagd in mijn optiek, al werd er toen juist op afgedaan vanwege die WW2 setting :D

Hoe tof ook CoD 4 en MW2 zijn geweest met All Ghillied Up, Death from Above, die luchthaven missie en natuurlijk hun revolutionaire MP miste ik toch die WW2 setting. Ik heb na MW2 dan ook geen CoD meer in de winkel gekocht. Blackops 2 ooit wel eens 2e hands geprobeerd, maar die singleplayer was echt niet te harden met al die sci-fi shit.

Ik ben dan ook echt enthousiast dat ze nu met deze CoD komen, met de grafische pracht van de huidige consoles kan dit wel eens erg leuk gaan worden :D

Maar als veteraan van de oude CoD's en vele andere WW2 shooters vind ik wel dat ze niet heel erg vernieuwend zijn in hun keuze voor de veldslagen die ze ons laten spelen en dat het wederom echt weer uber USA propoganda was natuurlijk. Ik had graag iets anders gezien dan alweer D-day en Normandië, maarja het is natuurlijk ook pas de onthulling die we vandaag gezien hebben. Wie weet wat er nog komt, maar dit kan in potentie weer mijn eerste CoD game in heel wat jaren worden.

Hopelijk gaan ze met deze setting nog even mee door na dit jaar, en krijgen we volgend jaar een CoD WW2 in de pacific en noord afrika en het jaar erop het oostfront ofso :D En daarna Vietnam op de PS5, kan je helemaal gaan watertanden hoe die jungle eruit kan zien.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

• crimby
quote:
MenN schreef op woensdag 26 april 2017 @ 22:05:
Maar als veteraan van de oude CoD's en vele andere WW2 shooters vind ik wel dat ze niet heel erg vernieuwend zijn in hun keuze voor de veldslagen die ze ons laten spelen en dat het wederom echt weer uber USA propoganda was natuurlijk. Ik had graag iets anders gezien dan alweer D-day en Normandië, maarja het is natuurlijk ook pas de onthulling die we vandaag gezien hebben.
Misschien is het ook wel heel lastig om écht vernieuwend te zijn als je een WW uit de geschiedenis als thema pakt. Ze kunnen moeilijk veldslagen gaan verzinnen. Misschien qua spelmodus dat ze nog iets verzinnen, maar wapens, maps etc zit je toch redelijk vast aan de geschiedenis.
quote:
MenN schreef op woensdag 26 april 2017 @ 22:05:
En daarna Vietnam op de PS5, kan je helemaal gaan watertanden hoe die jungle eruit kan zien.
Reminds me of BF Vietnam :9 :9 :9

crimby wijzigde deze reactie 26-04-2017 22:12 (13%)

• Gandalf68
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 19-06 15:27
genoeg materiaal voor uitbreidingen, Dambusters any one ? slag om stalingrad, dan hebben we nog bv noorwegen als locatie , de slag om Arnhem , en invasie van duitsland zelf , een duinkerk missie ... nee genoeg mooie mogelijkheden .

• Nieuwevolger
Je kan ook moeilijk een campaign maken met 5 verschillende story line's in 1 game. Dat ze beginnen met het bekende normandie vind ik geen gekke of slechte keuze. Het gaat een aardige uitdaging worden om de campaign waardig te maken aan de setting. Het is call of duty en medal of honor al eerder gelukt, maar dit is wel een andere ontwikkelaar.

• RoyK
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 01:08

RoyK

Tekenaar!

Als oud CoD speler met CoD1 & 2 was ik erg verdrietig toen ze van het WW2 afstapten. De tweede wereld oorlog heeft me altijd gefascineerd en er is zo ontzettend veel gebeurd dat je tot CoD 50 kan gaan. Van wat ik zag in de snelle trailer hebben ze mijn interesse zeker gekregen. Maar ik wil de echte gameplay beelden wel even afwachten. Als Call of Duty weer terug valt naar semi realistische gameplay met mooie MP mappen die sfeer ademen ga ik hem absoluut toevoegen aan mijn collectie. Ik ga er niet vanuit dat ze kunnen tippen aan de eye candy die BF1 tijdens MP kan leveren, maar als ze al enigszins in de buurt komen lijkt me dat prachtig. Ik heb heel vaak gefantaseerd hoe een WW2 shooter eruit zou zien met de huidige game engines. Mistige straatjes vol puin met brandjes. zware inslagen net buiten de map van artillerie en bunkers zoals we die kunnen bezoeken in de duinen aan onze stranden. De Franse natuur en mooie velden die na een battle van een half uur helemaal aan gort ligt. Ik zou ook graag willen zien dan een game engine de lichamen wat langer laat liggen. Anyway, mijn interesse hebben ze. Ik wil graag meer zien en ik hoop dat ze het niet verkloten met rare dingen zoals kill streaks etc.

Stap voor stap leren tekenen met mij en Drawkings met iedere donderdag een nieuwe video > Abonneer gratis

• Solllie
quote:
Paulus07 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 20:35:
[...]

Voor de mensen die het willen spelen prima. Maar "ik" zit er niet op te wachten :)
Sluit ik mij graag bij aan
quote:
Nieuwevolger schreef op woensdag 26 april 2017 @ 23:14:
Je kan ook moeilijk een campaign maken met 5 verschillende story line's in 1 game. Dat ze beginnen met het bekende normandie vind ik geen gekke of slechte keuze. Het gaat een aardige uitdaging worden om de campaign waardig te maken aan de setting. Het is call of duty en medal of honor al eerder gelukt, maar dit is wel een andere ontwikkelaar.
Als je vanuit de bevrijding kijkt wel. Hoe zou het zijn om te beginnen vanuit de ogen van een Duitse soldaat. Of zou daarvoor nog teveel taboe liggen?

Solllie wijzigde deze reactie 27-04-2017 08:48 (57%)

• Alphix
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 27-05 19:38

Alphix

Ryuu Ga Waga Teki Wo Kureau!

Ik denk dat dit een van de beste Call of Duty's gaat worden. Niet dat gezeik met die rare exo dingen en die rare jump dingen. Nee, gewoon lekker oldschool lopen met de oude wapens uit WW2.

Dit zou zomaar eens een COD kunnen worden waar ik verslaafd aan ga raken :)

i7 4790 - Gigabyte G1.Sniper B6 - 16GB HyperX Fury DDR3 - GTX 1060 6GB

• Paulus07
  • Niet online
even opnieuw de trailer zitten kijken. Die d-day missie ziet er toch wel nice uit :) Wel zijn de tracks op de kingtiger verdacht klein hmmmm. Lijken smal (tenzij het transport tracks zijn).

Maarja de *pling* van de garand blijft goed :)

• Aquila
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 23:04
Er stond onderaan het filmpje: "In game footage". Eerlijk gezegs zag het er niet slecht uit, maar ik neem het nog steeds met een korrel zout.. ofja 3 potten :9

• SideShow
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 20-06 09:19

SideShow

Administrator

Ik zie dat de game al beschikbaar is op steam. De tag die ze het spel geven is niet "fps" ofzo, maar wel "top seller" :') Lekker graaieuh

• Vrijdag
  • Laatst online: 01:16
quote:
Solllie schreef op donderdag 27 april 2017 @ 08:44:
[...]

Sluit ik mij graag bij aan

[...]

Als je vanuit de bevrijding kijkt wel. Hoe zou het zijn om te beginnen vanuit de ogen van een Duitse soldaat. Of zou daarvoor nog teveel taboe liggen?
Het zou ook nog kunnen door de ogen van een Duitse soldaat die "tot inkeer" komt/eigenlijk tegen wil en dank in dienst is, of dat je een sabotagemissie speelt met Die Weisse Rose.

Genoeg mogelijkheden lijkt me.

• Solllie
quote:
Vrijdag schreef op donderdag 27 april 2017 @ 17:46:
[...]

Het zou ook nog kunnen door de ogen van een Duitse soldaat die "tot inkeer" komt/eigenlijk tegen wil en dank in dienst is, of dat je een sabotagemissie speelt met Die Weisse Rose.

Genoeg mogelijkheden lijkt me.
Ja dat is ook een hele goeie... ze hebben in iedergeval genoeg keus

Pagina: 1 2 3 ... 28 Laatste

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S9 Dual Sim Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V. © 1998 - 2018 Hosting door True

*