Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[XBO/PS4] Call of Duty: WWII

Pagina: 1 2 3 ... 6
Acties:

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 15:59

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Topicstarter
Mede-auteur:
  • Aquila
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 19:27

Aquila

Ook tweakers heeft er een artikel aan gewijdt

Het lijkt dan toch te gaan gebeuren!
Nieuwe Call of Duty gaat 'back to it's roots, with feet on the ground' naar de Tweede Wereldoorlog. Zoals het eigenlijk hoort!
Release datum is 3 November 2017 en wordt uitgebracht op: PC, Playstation 4 & XBOX One.

Call of Duty keert terug naar zijn roots met Call of Duty: WWII, een adembenemende belevenis die een compleet nieuwe draai geeft aan WOII-games voor een nieuwe generatie. Maak de landing in Normandië op D-Day mee en reis naar de beroemdste locaties van het Europese strijdtoneel uit de grootste oorlog ooit. Beleef de klassieke gevechten uit Call of Duty, de kameraadschappen en de keiharde strijd. - Activision site.

Aquila wijzigde deze reactie 14-06-2017 18:56 (123%)

Steam ID = Ackerfiets

• Just_jan
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 10-06 23:41
Zo zomaar weer een c.o.d kunnen zijn waar ik weer verslaafd aan raak.
Eindelijk weer terug naar de roots i.p.v die futuristische troep :).

Zin in!!!

Ps4 account = JusttJD

• Lasteraar
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 08:08
Heel vreemd. Altijd veel BF gespeeld. Maar heb heel weinig schik met BF1..
Ben wel benieuwd naar deze nieuwe COD.

• crimby
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 17-05 12:27
Nu MoH weer terug laten komen en we zijn weer echt in de glorieuze oude tijden!! Ik weet nog dat de eerste COD uitkwam en dat mijn PC die totaal niet aan kon😂😂 nu maar hopen dat het me dit keer wel lukt! Eindelijk, naast BF1, weer eens een interessante shooter ipv al die futuristische troep....

Intel I5 3550/Asus ROG STRIX GTX1070 Gaming X 8G/Kingston HyperX 16gb 1600mhz/256gb Samsung EVO750

• shoombak
  • Registratie: september 2008
  • Niet online
Ben bang dat deze serie al teveel verziekt is

shoombak wijzigde deze reactie 22-04-2017 20:27 (10%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Axelfoley007
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 21:57
quote:
iApp schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 08:12:
[...]

Ik hoop dat we weer met min. 32 man online kunnen spelen. De potjes van tegenwoordig, met max. 16 man (groundwar), zijn vrij rustig vind ik. Jammer.
Ik hoop het ook, maar denk dat we het kunnen vergeten. Al tig versies is het 6v6 en dat zal wel zo blijven. Maar ik zou graag naar het server systeem van cod1, 2, 4, W@W terug gaan. Simpel serverbrowser met eigen rented servers standaard matches/ mappen zijn designed voor 8v8 en 12v12

Acties:
  • +1Henk 'm!

• muusq
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 14:47
quote:
Solllie schreef op maandag 24 april 2017 @ 07:38:
[...]

Sluit ik mij graag bij aan... Heb mij destijds uren vermaakt met landing op Normandie.
Als die-hard CoD2 fan kijk ik zelf erg uit naar Battalion 1944. Nog erg skeptisch over deze nieuwe Call of Duty aangezien deze alsnog vol met perks en killstreaks e.d. zal zitten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• plasman87
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 05-04 14:41
Ik hoop dat er een zekere mate aan "realisme" terug komt. Minder snelheid, meer tactiek.

Zodat ik 's avonds na het werk lekker kan spelen en niet dan hondsdol wordt van de snelheid van de game.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Ik ben hier zeer huiverig in. Zelf fervent CoD1/UO speler, altijd loyaal gebleven aan dat spel en deel 2 ook nog wel maar de rest van de serie altijd bagger gevonden (spreek uit ervaring).

Eerste keer in meer dan 10 jaar dat de CoD serie lichtelijk mijn interesse wekt, nog afwachten wat het gaat worden.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ExilaaHH
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 17-06 22:22
quote:
muusq schreef op maandag 24 april 2017 @ 10:51:
[...]

Als die-hard CoD2 fan kijk ik zelf erg uit naar Battalion 1944. Nog erg skeptisch over deze nieuwe Call of Duty aangezien deze alsnog vol met perks en killstreaks e.d. zal zitten.
quote:
Marss911 schreef op maandag 24 april 2017 @ 11:14:
Voor diegene die het nog niet hebben voorbij zien komen, maar er zijn al eerste paar screenshots gelekt van CoD WWII.

"After many rumors and much speculation, the existence of Call of Duty: WWII was revealed yesterday with a countdown page leading to its official announcement . Just a day later, some Reddit users have managed to uncover a few of the game's screenshots, and maybe even its release information.

The screenshots were unwittingly made available on the announcement page's registration section. While the images were quickly taken down and replaced, a vigilant Reddit user managed to capture them beforehand, seen below."

[afbeelding]

Zie het originele bericht hier:
https://www.neowin.net/ne...e-details-may-have-leaked

*Edit, nu met thumbnail
Maak je borst maar weer nat, het klinkt heel leuk maar ik zie de bui al wel weer hangen. Gezien die foto. "Sign up for exclusive in-game loot" daar gaan we alweer... Laat ik maar gewoon niet positief zijn, dan zal het wellicht nog meevallen, maar ik denk dat het voor alle Call of Duty 2 fans een grote teleurstelling wordt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 12-06 21:59
quote:
ExilaaHH schreef op maandag 24 april 2017 @ 15:44:
[...]

[...]

Maak je borst maar weer nat, het klinkt heel leuk maar ik zie de bui al wel weer hangen. Gezien die foto. "Sign up for exclusive in-game loot" daar gaan we alweer... Laat ik maar gewoon niet positief zijn, dan zal het wellicht nog meevallen, maar ik denk dat het voor alle Call of Duty 2 fans een grote teleurstelling wordt.
Abführen!

:D

Vanmiddag Currahee weer eens opgerend. Wel een beetje fit en fris dat strand op.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

quote:
stinky1701 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 08:26:
Wel typisch dat nu enkel de mensen reageren, als echte CoD experts en liefhebbers, die de serie al jaren links hebben laten liggen... Mss moeten jullie deze ook maar laten liggen want hij zal toch a. te snel zijn voor je, b. niet realistisch genoeg zijn en natuurlijk nog steeds veeeeels te arcade, c. vol zitten met kids die niet aan teamwork doen en d. never nooit niet zo goed als BF zijn.... 😁
Reactie:
A. Ik speel nog steeds CoD1, die overigens snel is. Daarnaast speel ik menig andere shooters zoals UT/CS:GO/andere spellen waar snelle reactie vereist is
B. Iedereen heeft zijn eigen mening over "realisme". CoD1 is ook nooit realistisch geweest, tenzij je de "realism" of "ETO" mod had geïnstalleerd, dan werd het al een stuk beter. Anders ga ik wel weer Red Orchestra spelen als ik echt voor realisme wil gaan.
C. CoD is nooit echt een teamspel geweest, tenzij je in clanverband/vriendengroep speelt.
D. BF en CoD is nog steeds appels en peren vergelijken, snap nog steeds niet dat mensen die vergelijkenis maken...

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 23:46

steveman

"Be curious"

quote:
stinky1701 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 08:26:
Wel typisch dat nu enkel de mensen reageren, als echte CoD experts en liefhebbers, die de serie al jaren links hebben laten liggen... Mss moeten jullie deze ook maar laten liggen want hij zal toch a. te snel zijn voor je, b. niet realistisch genoeg zijn en natuurlijk nog steeds veeeeels te arcade, c. vol zitten met kids die niet aan teamwork doen en d. never nooit niet zo goed als BF zijn.... 😁
Misschien omdat de setting weer wordt zoals het was voordat de reeks verziekt werd? Gokje hoor, vooral niet bij nadenken.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 22:48
quote:
Slavy schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 10:22:
Laat ze aub het volgende doen met de nieuwe CoD:

- Dedicated servers
- Voertuigen
- Enkele oude bekende mappen (Brecourt, Dawnville, Rhinevalley) toevoegen
- GEEN ZOMBIES
- Goede anti-cheat, niet Failbuster

Heck, zou zelfs al blij zijn met een UO remastered edition.
Kun je dan niet beter BF1 gaan spelen?

Ik heb voornamelijk interesse in de SP. Hopelijk weer lekker rauw (zoals Treyarch altijd doet) en ik zou graag Normandië eens spelen met current gen graphics.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
quote:
Foy _/-\o_

http://www.aquablog.nl | Alles over aquascaping

Acties:
  • +1Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
quote:
Laat ze aub het volgende doen met de nieuwe CoD:

- Dedicated servers
- Voertuigen
- Enkele oude bekende mappen (Brecourt, Dawnville, Rhinevalley) toevoegen
- GEEN ZOMBIES
- Goede anti-cheat, niet Failbuster

Titanfall :*

Acties:
  • +2Henk 'm!

• baronruud
  • Laatst online: 20:51
quote:
bram1984 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 15:16:
[...]

Dat is het nu ja. Infantry op kleine maps vs. voertuigen op grote maps. Als je dat laatste wilt, graag BF gaan spelen. Waarom moeten die games op elkaar lijken?

De charme van CoD is juist de snelle combat met kleine teams.
Ja, snelle combat. Niet die hyper-adhd-lsd-boostpack-wallrunning-shit van de laatste jaren.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 17:59
Season pass is trouwens ook bevestigd.

Zelf mis ik wel eens een potje search and destroy bij battlefield 1, hopelijk weet deze cod dus te overtuigen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 20:22
Hopelijk doen ze operations van BF1 erin :-+

Acer predator XB271HU - i7 7700k -MSI Z270 PGC - Gigabyte Aorus 1080ti - 16gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• Hann1BaL
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 08:20

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

quote:
bram1984 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 15:16:
[...]

Dat is het nu ja. Infantry op kleine maps vs. voertuigen op grote maps. Als je dat laatste wilt, graag BF gaan spelen. Waarom moeten die games op elkaar lijken?

De charme van CoD is juist de snelle combat met kleine teams.
Thank you!

Ik zit juist te wachten op instant action. BF is een fantastische game en CoD was dat ook, voor mij t/m MW3 (ja MW3 leek te veel op MW2.) Het totaal aantal uren in de MW series is schrikbarend. De meest recente versies geven mij een groot gevoel van mwah.. De eerste CoD games in WW2 waren geweldig. Ik ben niet zo'n die hard gamer meer, want ik ben gewoon burger geworden jaren geleden en ik heb er te weinig tijd voor.

Juist voor de casual gamer is CoD zeer fijn, omdat je lekker even 45 min instant action kan spelen en met BF heb ik het gevoel dat ik Wandeling Simulator aan het spelen ben.Tegen de tijd dat ik de actie gevonden heb, ben ik dood of heb ik geen tijd meer.

Echt benieuwd naar deze game!!

i7 2600k, P8Z68v-pro, 16GB, 512GB Samsung 830 SSD, R9 280x 3GB

• Paulus07
  • Niet online
quote:
l0n3w012ph schreef op woensdag 26 april 2017 @ 11:22:
[...]

Yes, maar ook Remagen, Kiel, D-day+7, Hobitton, Minas Tirith, Mines of Moria etc!

Vooral die custom maps in COD UO waren legendarisch! _/-\o_
En de toffe modtools destijds. _/-\o_
Nog volle bak mee aan de slag geweest toen we ooit het idee hadden om de "Remember September" mod te maken :)

Trailer:

Map waar ik mee bezig was en ooit nog de files van had terug gevonden en crappy video van gemaakt (was volgens mij destijds met Fraps en flinke lag tijdens record |:( )

Als dat er weer komt op de PC gaat het helemaal een must have worden :o

• Paulus07
  • Niet online
quote:
Bajan schreef op woensdag 26 april 2017 @ 12:59:
Lijkt wel gamen met een Monster 3d 2 kaart. 🤣
Ja fraps werkte niet echt helemaal mee. irritante was dat het tijdens het gamen zelf wel vlot liep. kijk je de video na het opnemen terug............ Achja de mod is uiteindelijk toch gecanceld en de files op mijn HDD foetsie met een crash. 8)7

Nog meer knutsels/prefabs gemaakt destijds:

https://www.flickr.com/ph...nl/sets/72157625085930162

https://www.flickr.com/ph...nl/sets/72157625085856864

https://www.flickr.com/ph...nl/sets/72157624961104391

De goede oude tijd O-)

• AntraXxX
  • Laatst online: 21:12
quote:
crimby schreef op woensdag 26 april 2017 @ 19:17:
yes yes yes!!!!! bij het zien van de trailer moest ik wel weer even denken aan mijn eerste keer Medal of Honor Allied Assault - Omaha beach... Hoe ik vol dat strand op rende en ehm meteen dood ging...

Enige nadeel wat ik nu zie, is dat ie pas op 4 november uit komt :-(
3 november. :)

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• Bajan
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 22:27
3 november. :)
[/quote]

Of je pre-orderd de game,als je geluk hebt kun je de beta spelen.

PSN: Sluiskamper

• Paulus07
  • Niet online
Fuck. Zombies... :(

• Paulus07
  • Niet online
Hier zit ik dus zo niet op te wachten :(

• Kaap
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 22:01
quote:
Paulus07 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 19:50:
Hier zit ik dus zo niet op te wachten :(

[afbeelding]
Een aparte MP modus voor mensen die dat wel leuk vinden en die jij niet hoeft te spelen :?

"Political correctness will be the downfall of western society"

• Paulus07
  • Niet online
quote:
ghighoegha schreef op woensdag 26 april 2017 @ 20:05:
Die hele zombie mode boeit me niets. Maar waarom zou je het erg vinden als dat erin zit? Is toch gewoon een extraatje
Voor de mensen die het willen spelen prima. Maar "ik" zit er niet op te wachten :)

• RoyK
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 14-06 22:38

RoyK

Tekenaar!

Als oud CoD speler met CoD1 & 2 was ik erg verdrietig toen ze van het WW2 afstapten. De tweede wereld oorlog heeft me altijd gefascineerd en er is zo ontzettend veel gebeurd dat je tot CoD 50 kan gaan. Van wat ik zag in de snelle trailer hebben ze mijn interesse zeker gekregen. Maar ik wil de echte gameplay beelden wel even afwachten. Als Call of Duty weer terug valt naar semi realistische gameplay met mooie MP mappen die sfeer ademen ga ik hem absoluut toevoegen aan mijn collectie. Ik ga er niet vanuit dat ze kunnen tippen aan de eye candy die BF1 tijdens MP kan leveren, maar als ze al enigszins in de buurt komen lijkt me dat prachtig. Ik heb heel vaak gefantaseerd hoe een WW2 shooter eruit zou zien met de huidige game engines. Mistige straatjes vol puin met brandjes. zware inslagen net buiten de map van artillerie en bunkers zoals we die kunnen bezoeken in de duinen aan onze stranden. De Franse natuur en mooie velden die na een battle van een half uur helemaal aan gort ligt. Ik zou ook graag willen zien dan een game engine de lichamen wat langer laat liggen. Anyway, mijn interesse hebben ze. Ik wil graag meer zien en ik hoop dat ze het niet verkloten met rare dingen zoals kill streaks etc.

De liefste decoraties met illustraties van Roy Korpel voor baby en kinderkamers > Lievespulletjes

• Solllie
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 08-03-2018
quote:
Paulus07 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 20:35:
[...]

Voor de mensen die het willen spelen prima. Maar "ik" zit er niet op te wachten :)
Sluit ik mij graag bij aan
quote:
Nieuwevolger schreef op woensdag 26 april 2017 @ 23:14:
Je kan ook moeilijk een campaign maken met 5 verschillende story line's in 1 game. Dat ze beginnen met het bekende normandie vind ik geen gekke of slechte keuze. Het gaat een aardige uitdaging worden om de campaign waardig te maken aan de setting. Het is call of duty en medal of honor al eerder gelukt, maar dit is wel een andere ontwikkelaar.
Als je vanuit de bevrijding kijkt wel. Hoe zou het zijn om te beginnen vanuit de ogen van een Duitse soldaat. Of zou daarvoor nog teveel taboe liggen?

Solllie wijzigde deze reactie 27-04-2017 08:48 (57%)

PSN: Solllie

• SideShow
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 17-06 09:48

SideShow

Administrator

Ik zie dat de game al beschikbaar is op steam. De tag die ze het spel geven is niet "fps" ofzo, maar wel "top seller" :') Lekker graaieuh

• Vrijdag
  • Laatst online: 23:49
quote:
Solllie schreef op donderdag 27 april 2017 @ 08:44:
[...]

Sluit ik mij graag bij aan

[...]

Als je vanuit de bevrijding kijkt wel. Hoe zou het zijn om te beginnen vanuit de ogen van een Duitse soldaat. Of zou daarvoor nog teveel taboe liggen?
Het zou ook nog kunnen door de ogen van een Duitse soldaat die "tot inkeer" komt/eigenlijk tegen wil en dank in dienst is, of dat je een sabotagemissie speelt met Die Weisse Rose.

Genoeg mogelijkheden lijkt me.

• Paulus07
  • Niet online
De custom maps destijds in de eerste cod delen mbt omaha etc waren redelijk leuk van opzet, maar in multiplayer redelijk saai om te spelen. De balans was vaak erg ver te zoeken. Dus als ze een beach map doen zullen ze flink hun best moeten doen om die balans lekker te krijgen.

Voor de cod2 liefhebbers:

Nog wat extra materiaal van de geannuleerde mod:

Zie dat de files er als download nog bij staan :)

Paulus07 wijzigde deze reactie 27-04-2017 23:09 (26%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
quote:
jeka schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 08:39:
[...]

Na Mohaa wil ik elk WW2 spel wel beginnen met het bestormen van het strand O+

Ik heb er nu al zin in. (Nee ben geen standaard COD fanboy. Heb na Black Ops 1 niks meer gekocht.)

Edit: Nu ik er over nadenk wil ik elk spel wel beginnen met het bestormen van het strand. :*) BV Fifa geef messi een M1 er rennen met die hap! Ben je boven>dan begint de wedstrijd. :+
Gaat niet werken met die voetballers. Die struikelen al over grassprietjes. Dus ligt straks heel het strand vol met schwalbes :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MenN
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 13-06 08:55
quote:
raiders schreef op donderdag 27 april 2017 @ 20:34:
Ik ben benieuwd! De trailer zag er wel tof uit. Al vraag ik me af hoeveel daarvan terugkomt in de multiplayer.

...
Zo'n setting onder andere lijkt me echt tof met 32, 48 spelers. Al twijfel ik of ze afstappen van de kleine stadjes, met weinig spelers (en uiteraard moet ik niet verwachten dat dit Battlefield is :P).
Hoe tof zou het zijn om bijv. met 10 man aan de Duitse kant de overige 35 spelers aan de Amerikaanse kant van het strand te houden :D.

Dat zou dit soort maps wel tof maken, want met gebalanceerde teams word zo'n setting gewoon nooit een leuke map op te spelen. Maarja met deze aantallen gaat het wel teveel de battlefield kant op, CoD is toch altijd wat meer op kleinere maps en teams gefocust.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Flavius
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 23:33
Geef mij maar gewoon 5v5 S&D competitief.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• volkano
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 15:32
quote:
Luuk_1987 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 13:06:
Deze call of duty heeft echt me aandacht weer eens getrokken sinds lange tijd. Ben altijd een diehard cod 2 speler geweest:)

Die goeie ouwe tijd, high+ games zoeken op IRC enzo! Van mij mag het wel weer zo'n game worden.

BTW: Heb hem gepreorderd bij bol en daar geven ze aan dat er geen beta komt voor de pc versie? Weet iemand of dat waar is ? :)
Klopt, de closed beta is alleen voor PS4 en XBO.

Bron: https://www.callofduty.com/nl/wwii/beta

Acties:
  • +1Henk 'm!

• bram1984
quote:
Scrtz schreef op maandag 1 mei 2017 @ 09:30:
Sinds ik eigenlijk competitief CS speel, zo'n ruim 10 jaar nu heb ik eigenlijk vrijwel geen enkele single player shooter meer aangeraakt, puur omdat het als competitieve speler op een redelijk hoog niveau 0 uitdaging levert en je iedereen instant headshots uitdeelt.

Soms baal ik daar wel van, zelfs al zet je een game op hardcore modus, zelfs dan bied het 0 uitdaging.

Maar ww2 na kunnen spelen in een next gen game is toch wel een wens die ik al lang had, zeker door mijn interesse in geschiedenis en vooral ww2, ben dus erg benieuwd hoe ze de SP gaan neerzetten, de MP zal ik wss grotendeels overslaan of een weekje volhouden hooguit.

Zo vind ik tegenwoordig de MP van BF1 ook wel echt gaaf, met 64 man in een map en gewoon overal kogels, granaten, rookbommen, gasbommen en weet ik wat langs zien vliegen en ontploffen, als ik dat gevoel ook krijg bij cod:ww2 op het moment dat je het strand op D-day op rent, dan is de game al direct geslaagd in mijn ogen.
Ok, ik ben nu wel heel benieuwd naar een filmpje van je waarin je in een recente CoD de singleplayer al headshottend op de hoogste difficulty doorloopt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 22:52
Achja, als het spel gewoon via Steam beschikbaar komt kun je het daar kopen als het uitkomt en ook je geld terug vragen als je het niks vind.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Mag hopen dat ze voor de PC variant weer mod tools als een radiant gaan uitbrengen. En als dat zo is........ Daar gaat mijn slaap :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Zat ook een erg goed stukje muziek onder die pegasus missie in COD1 :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
quote:
Von Wiking schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 17:24:
Jongens, maar er was toch al een mp map in Arnhem? Genaamd Arnhem, hoe bestaat het, in cod uo. Tevens een map Neunen. Ook in Nl.
http://callofduty.wikia.com/wiki/Arnhem_(Map)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Vrijdag
quote:
OB1 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 18:05:
[afbeelding]

Die beschrijving doet mij denken aan een van de meest belachelijk perks ooit, Second chance. Als ze dat zouden terugbrengen...

Of is het te ver gezocht?
Lijkt me eerder een soort "bleed out" of "revive" ofzo?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Flavius
Ik ben een pc-gamer, dus ik kende die CoD2: Console Only niet.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pas08
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 22:15
quote:
OB1 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 21:58:
[...]

COD 3 is niet een MW spel, Cod 3 is door Treyarch gemaakt ;)

COD3 = Cod 3
COD4 = Mw1
COD5 = WaW
COD6 = MW2
etc.
Ja zo was het ook. Zat net al ff te googelen Haha. Zoveel titels ondertussen gaat ze zo waar door elkaar halen.

Maar enfin laten we hopen dat deze cod er weer een word die, althans voor mij, interessant is.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Aquila
quote:
Paulus07 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 16:16:
Zat ook een erg goed stukje muziek onder die pegasus missie in COD1 :)

[video]
Het moment dat dit liedje meer kippenvel en inhoud bevat dan de laatste 5 COD games :w

\\ XBOX 360 & One X // AMD Ryzen 2600x \\ VoetbalShirtjes Topic// FC Bayern \\

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

Acties:
  • +1Henk 'm!

• bram1984
De enige reden dat ik uitkijk naar deze game, is eigenlijk de single player. Hopelijk duurt deze weer 10 uur met de meests epische Omaha Beach landing ooit.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• baronruud
Trailer leek meer SP trailer dan een MP trailer.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pas08
quote:
Batiatus schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 09:29:
Komt er ook echte multiplayer footage beschikbaar op de E3? Oftewel, is het speelbaar op E3 en komt daar footage van? Die cenematics zeggen me zo weinig.
Die kerel in het filmpje hierboven zegt dat hij de multiplayer gaat spelen vandaag op de E3.
Kwestie van tijd dus voordat daadwerkelijk multiplayer filmpjes op youtube verschijnen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 19:04
Gek dat deze MP video nog geen nieuwsbericht op de frontpage heeft gekregen...

SPOXYWOXY wijzigde deze reactie 13-06-2017 15:35 (6%)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• mierenmepper
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 07-06 15:34
Nou na deze gameplay beelden, echt ZWAAR teleur gesteld, ze begrijpen het gewoon NOG steeds NIET... Back to boots to the ground my ass.... dit is inderdaad gewoon de zoveelste cod met achterlijke kill streaks met een ww2 sausje erover die niet klopt..

toch gewoon wachten op batalion 1944

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 21:49
Het is ook ondenkbaar dat een soldaat van welke nationaliteit dan ook een ander wapen op pakt in tijd van oorlog. :z ;) Want ja het staat zo gek he. :+

Pieuw pieuw roepen op het moment dat een Japanse soldaat een bajonet tussen je ribben steekt is zoooo call of duty.

MaXeRs wijzigde deze reactie 14-06-2017 05:18 (27%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pas08
Wat is dat trouwens met die vrouwelijke stemmetjes in die filmpjes? Nodig omdat feministen anders gaan bitchen? Of zijm het gewoon hoge mannelijke stemmen?

Ik weet dat zowel Duitsers als Russen vrouwelijke eenheden hadden, maar klinkt toch wel apart.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Chrosser
Vind het juist wel goed uitzien. Wie een reboot verwacht met hele andere gamemechanics is gewoon niet realistisch. Dit is de typische cod speelstijl waar iedereen back in the days zo enthousiast over was. Ik heb na warfare 2 geen COD meer aangeraakt omdat ik er op uit gekeken was, lijkt me deze juist wel weer ok.

zelfde speelstijl, geen jetpacks of flauwekul. Ik zie het wel weer zitten.

Laaaam!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
En voor de WW2 liefhebbers hoe ook deze in de gaten: https://www.hellletloose.com/

:)

• RoyK

RoyK

Tekenaar!

Ah jammer zeg. Na de gameplay beelden ben ik helemaal afgezakt. Het deed me erg denken aan Day of Defeat, voor wie die game wel eens heeft gespeeld, en een mix als return to castle of wolvenstein (de eerste ww2 game).

Vreemd om de hele tijd vrouwenstemmen te horen die soms een beetje klinken als een kind. Hebben ze ook niet 1 historisch boek gelezen over de WW2? Dan zouden ze toch wel weten dat vrouwen nagenoeg geen rol hadden tijdens het geweld op het slachtveld. Het lijkt een politieke keuze te zijn en daarmee historische feiten opzij geschoven worden. Het viel me ook op dat er geen nazi uitingen te zien zijn. Dat hebben ze weer politiek opgelost door een Duits embleem te gebruiken. Waarom een WW2 game maken die tot in de puntjes goed gedocumenteerd is, en er vervolgens zo mee omgaan om niet op teentjes te gaan staan.

De wapens waren ook flink minpunt. Het is vast allemaal nog beta maar toch is er wel al wat van te zeggen. Het geluid en de looks... het deed me daarom denk ik denken aan de games die ik aanhaalde.

En dan al die flashy bannertjes, geluidjes van medals die je om de oren vliegen... constant informatie die er naar mijn idee niet toe doet op je scherm. Dit had ik kunnen verwachten omdat dit nu eenmaal CoD is van de afgelopen jaren. Ik hoopte stilletjes dat ze wat serieuzer gingen.

Nee.. wat mij betreft slaan de makers van CoD WW2 de plank volledig mis, tonen ze geen ballen met hun twijfelachtige politiek correcte keuzes. Ook de graphics blijven in mijn ogen flink achter als je het vergelijk wat ze met BF1 hebben neergezet.

Jammer jammer jammer... mijn hype naar deze game is volledig voorbij. Hopen dat de makers achter Battlefield over een paar jaar een move willen doen naar WW2 en wel een tot zekere hoogte accurate game neer kunnen zetten.

Voor wie dit allemaal wel geweldig vinden.. wens ik je veel gameplezier. Ik hou mn 6 tientjes in mn spaarvarken! ;)

De liefste decoraties met illustraties van Roy Korpel voor baby en kinderkamers > Lievespulletjes

• RoyK

RoyK

Tekenaar!

het maakt mij niet uit of je mijn reactie zint of niet. Ik vind het op Day of Defeat lijken en een mix van Wolvenstein. Beide games ik toen veel gespeeld. Ik kreeg het gevoel meteen bij de geluiden en de looks. Ik kan er niks aan doen. Dat is wat ik voel en dat is wat ik vind. Jij kan dat anders ervaren. Ook CoD1 en 2 heb ik veel gespeeld en ik ervaar niet hetzelfde sfeertje in de huidige gameplay beelden.

Ik heb niet gezegd dat vrouwen geen rol speelden. Vrouwen hebben hele belangrijke dingen gedaan in de oorlog. Ik had kunnen weten dat iemand daar meteen een punt van ging maken. Ik heb gezegd dat vrouwen nagenoeg geen rol hadden op het slachtveld. Dat is gewoon een feit. De gameplay beelden die ik heb gezien van verschillende youtubers hoor ik toch echt de hele tijd vrouwen schreeuwen. Het klopt gewoon niet. Het is voor mij dan een afzakker. Heeft niets met vrouwen te maken. Heeft met te maken hoe ik de game had verwacht met de WW2 als uitgangspunt. Als het allemaal niet uitmaakt, hoeven ze ook niet naar de WW2 te refereren.

Toch?

My 2 cents! ik zou zeggen.. lekker kopen die game en have fun. Ik had er zin in.. maar dit is het niet voor mij. O-)

• baronruud

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Aquila
Offtopic:
Misschien zijn er ook mensen die dit heel leuk vinden!
Een nieuwe Brothers In Arms!

Aquila wijzigde deze reactie 18-06-2017 09:13 (11%)

\\ XBOX 360 & One X // AMD Ryzen 2600x \\ VoetbalShirtjes Topic// FC Bayern \\

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kuhrtje
  • Registratie: september 2007
  • Nu online
Niemand heeft het hier over de animaties van lopen bij de game.

Zonet nog even wat gameplay beelden zitten kijken van de MP, maar hoe de poppetjes lopen is soms echt lachwekkend. Begin steeds meer een Free-to-play gevoel te krijgen bij de game. De manier waarop het klinkt het het geschreeuw, tot de manier waarop de poppetjes lopen en vooral zijwaarts er echt kut uit ziet....

Doet mij denken aan War Rock uit 2008 ofzo...

Game PC || PS4 PSN: Kuhr25

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Pas08
quote:
dezekeer schreef op zondag 18 juni 2017 @ 20:54:
[...]

Helaas denk ik dat ik toch deze aanschaf maar gun ze eigenlijk niet.
Hallo, mijn naam is Bob en ik ben verslaafd.

Hallo Bob welkom bij de club.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rdit
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 14-01 21:38

Rdit

Gewoon, omdat het kan

quote:
Aquila schreef op zondag 18 juni 2017 @ 09:11:
Offtopic:
Misschien zijn er ook mensen die dit heel leuk vinden!
Een nieuwe Brothers In Arms!
Ja zeker! is ook altijd 1 van de betere WOII games geweest.

==/\== 500px ==/\==

Acties:
  • +1Henk 'm!

• baronruud
quote:
Vrijdag schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 11:01:
Als het cosmetische varianten blijven vind ik het wel prima. Maar je zal zien day er ineens een soort prototype MP-4 met ingebouwde demper, red dot, nadelauncher en nul recoil in zal zitten. :')
En dan in het fluoriserend roze... ;w

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Flavius
Ja, of gewoon al die onzin niet. Gewoon lekker simpel houden zoals dat in CoD1 en 2 was. Als ik zo alle beetjes informaties lees denk ik dat ik maar ga afzien van dit spel; misschien ooit in een uitverkoop halen.

Dan maar hopen dat Battalion 1944 een goede CoD2 opvolger gaat zijn.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RandomCreated
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 07-01 13:02
quote:
Rdit schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 15:29:
[...]

die zullen ongetwijfeld er komen ;) oOo
Hopelijk wel ja, 1 shot 1 kill no luck pure skill :D :D _/-\o_ _/-\o_

RandomCreated wijzigde deze reactie 26-06-2017 14:55 (32%)

• Vrijdag
quote:
Jumpman schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 10:10:
ik vind het er op één of andere manier behoorlijk gedateerd 'aanvoelen' en uitzien
Dat komt omdat het een WW2 setting heeft :+

#slechtenietleukegrap :P

• bram1984
quote:
Jumpman schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:16:
[...]

Ik heb de game (nog) niet besteld.
Waarschijnlijk wordt zijn volgende vraag hoe je dan aan de key bent gekomen..

• Jumpman
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 12:59
quote:
bram1984 schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:42:
[...]

Waarschijnlijk wordt zijn volgende vraag hoe je dan aan de key bent gekomen..
Zat in mijn e-mailbox. ;) Ik krijg nog vaak gaming gerelateerde 'goodies' door werk dat ik in het verleden heb gedaan.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• ApC_IcE
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 22:53

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

quote:
BlazeMuis schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 09:24:
Ik heb er ook heel veel zin in. Zit alleen nog te twijfelen of ik de Digitale versie ga bestellen of toch de normale versie met CD via Bol.com..

Edit: toch maar de digitale versie besteld, 7 euro extra om het digitaal te hebben valt nog wel mee.
Ik koop altijd met disk. Verkoop al me spellen toch na een jaar.

• Inhumanous
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 22:28
quote:
Maichel schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 15:01:
[...]

Friends beta code? Als je COD bedoeld, dan is er voor zover ik weet geen friends beta programma?
Ja al jaren krijgt de pre order persoon 1 code die die dan invoert online en dan verschijnen er 3 codes waarmee je de beta kan downloaden.

• SqueakyClean
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 05-06 23:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

quote:
Maurice079 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 10:51:
Al een update omtrent het versturen van de codes? Ben het overzicht inmiddels een beetje kwijt geraakt. Heb m'n pre-order code wel netjes op de site van activision ingevuld, maar nog geen code in m'n inbox gezien.
Er zijn nog geen mails verstuurd, dus alleen digitale pre-orders kunnen de game pre-loaden. De rest is afwachten.

• RawChild
  • Laatst online: 16-06 20:30

RawChild

PSN - RawChild

Severs voor de PS4 zijn open lees ik. Mensen die de beta hebben via de digitale pre order kunnen los.
Ik wacht nog steeds op een code via cod.com

PSN: Rawchild

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Code net ontvangen! *O*

Check je e-mails!

SqueakyClean wijzigde deze reactie 24-08-2017 20:04 (40%)

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 22:11

Rivanov

Apple freak

Nice. De Beta is ook in HDR. 8)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• kwdtje
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 21:52
Eerste indruk positief, de hele WW2 vibe is geweldig en oh wat klinken de wapens goed.

• lvrijn
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 29-05 11:58
Voor mensen die nog geen code hebben gehad in hun mail na het invullen van die bèta code op callofduty.com zoals ik. Oplossing simpel, ga naar de site van call of duty, klik op bèta status, en onder het stukje you already redeemed staat je ps4 token!!! Succes

• Jumpman
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 12:59
Gisteren ook de Beta voor de PlayStation 4 gedownload. De graphics zij matig, het speelt wel goed en het geluid (zeker van de meeste wapens) is prima. Toch heb ik een teveel been there, done that gevoel.

Jumpman wijzigde deze reactie 25-08-2017 10:16 (5%)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• baronruud
quote:
Leoon. schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 12:13:
[...]

Wat bedoel je met demo? Want de beta kan je alleen spelen als je al een preorder gedaan hebt dus CoD al gekocht hebt toch? Speel graag zelf ook eerst voor ik op koop over ga.
Je kan met een Hong Kong account de beta, die ze daar de demo noemen downloaden zonder hem te pre-orderen.

• Maichel
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 15:14
quote:
dm-dutchman schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 10:47:
Ik heb woensdag de Beta gedownload, (PS4 PRO) is er na de download nog een update? of is het 1 bestand downloaden en done? (ben even benieuwd of ik vanavond uit mn werk gelijk kan gaan gamen of dat ik eerst nog een uur moet wachten op een extra download)
Bij mij deed ie in-game nog een update waarna het spel moest herstarten. Dit was maar een kleine update, paar seconden ofzo.

PSN: Maichel

• ArnoldSmiley
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 10:49
Zin in in deze COD :) Iedereen verklaard me voor gek, maar haal COD altijd voor de SP.

Lekker episch dik over de top en zwaar scripted.........maar het voelt gewoon alsof je een hele dikke actiefilm speelt

• s0kkie
  • Laatst online: 21:04
Ik vraag me af hoeveel pre-orders er geannuleerd zullen worden na de beta :F

De graphics zijn wel redelijk mooi, maar zeker nog niet in de buurt van BF1. Het is weer de typische COD multiplayer, maar nu terug in een WW2 jasje. Animaties zien er niet uit, speelt als een copy paste van de vorige 5 games en het geluid is ook matig.
Het enige beetje toffe vond ik de WW2 setting maar deze had ik liever als een BF game gezien.
Pre-order al geannuleerd hier.

PSN: https://psnprofiles.com/s0kkie-NL

• Mars18
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 16-06 16:25
Knalt wel goed. Al maak ik geen kills.

Maar grafisch is het zo standaard.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• RedHat
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 22:56
Ik heb wat streams bekeken maar dit is toch weer just another CoD. Engine lijkt hetzelfde als alle CoD's, gameplay lijkt hetzelfde als alle andere CoD's (maar dan zonder walljumps), je ziet iedereen door de map heen jumpen en prone/divekills maken.

Voor mij iets te hoog Loony Tunes gehalte. Ik skip hem.

Diablo3 BattleTag: RedHat#2846
Mijn Diablo 3 Monk Season 16

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ben inmiddels al lang lvl 20, en heb het echt geprobeerd, maar dit is het gewoon niet voor mij... ;(
Vooral de graphics vallen tegen, gameplay ook. En natuurlijk steekt het geklooi met lag weer de kop op (potje met kdr 2, direct volgende potje 0,5...). Verder voelt het ook niet heel bijzonder, zoals geen visuele attachments (quickdraw, grip, etc.), matige gun sounds, matige stemmen enzo (announcer en chatter allang uitgezet). Ook WAR vind ik erg onbijzonder, een soort slechte Rush.
Toch best apart dat dit spel 3 jaar in ontwikkeling is geweest.
En natuurlijk is het de beta, maar iedereen weet dat in de laatste maanden er geen dramatische veranderingen komen.

Daarom ook direct ff een paar potjes Blops3 gedaan om te kijken of ik gek ben, maar die speelt gewoon zoveel lekkerder, zelfs na maanden niet spelen. Graphics zien er wel redelijk hetzelfde uit, maar het heeft vele malen meer "karakter" dan WWII. En BF1 is helemaal oneerlijk, want die ziet er grafisch al veel beter uit. Ook qua geluid enzo beter dan WWII.

Ik baal er wel van, want ik had wel zin in CoD, zeker na het overslaan van IW. Ik ben ook altijd fan gebleven, maar blijf wel realistisch.

De beta zal ik wel blijven volgen want ze gooien er altijd wel wat maps etc bij. Ook volgend weekend natuurlijk. Kijken of ik eerlijk blijf. ;)

• Zironako
  • Laatst online: 19:03
Ik krijg er echt totaal geen oorlogs-vibe van zoals bij BF1 en WaW.

• cptbuttlick
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 10:16

cptbuttlick

R7 2700X ,Zotac Gtx1080Ti Mini

Volgens mij gaat hij op pc zwaar niet verkocht worden :) Als ik de videos zie moet ik al lachen.
Een pc wil vette graphics met een vette framerate!
De livestream op gamer.nl ziet er niet uit sorry.

cptbuttlick wijzigde deze reactie 26-08-2017 16:59 (14%)

• Paulus07
  • Niet online
nee ik blijf het gewoon jammer vinden dat ze na al die tijd nog niet echt met een upgrade van hun engine zijn gekomen.

• BlazeMuis
  • Registratie: juni 2013
Ik merk dat de hit registratie af en toe gewoon niet klopt, ook zien enemy's mij soms sneller dan ik hun? Speel overigens op de Xbox One. Beetje vervelend soms wel, de ene keer sta je 20-5 en de andere keer 3-17.. Maarja het is een beta..

Ik vind het geen 70 euro waard, dus hier ga ik de pre-order ook annuleren.

Xbox One X: BlazeMuis | MacBook Pro 2018 TB i5, 8GB, 256GB | iPhone XS Max 64GB

• Paulus07
  • Niet online
quote:
Aquila schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 19:25:
Plotseling komt EA met goed nieuws. Medal Of Honor Allied Assault remake :D
Ik denk dat EA die serie nooit van de hand heeft moeten doen, maar er juist op een strategische en kwalitatieve manier gebruik van heeft moeten maken.
Huh?

Maar hoe bruut ooki MoH:AA was, de games erna werden minder en minder.
Tijdje terug kwam ik deze nog tegen die goed laat zien hoe die serie verlopen is:

Oh en van mij mogen best een MoH:AA remake maken in de frostbite 3 engine hoor. Laat omaha beach maar komen :)

• biertje79
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 23:27
Xbox one: 23R6V-QQTJF-VGT6C-YVVCY-R4R3Z

• Mick3112
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 10:52
Xbox One Token 1:
66XG3-CG92R-TKVMH-JXFYF-9W2XZ

Xbox One Token 2:
MH9JX-KWQFP-2GD64-C9HHH-2RPJZ

• mickw
  • Laatst online: 14:33
Your Playstation code: 4RJ7-3BND-28D4

• Trancicted
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 19:35
quote:
Heb je PM gestuurd! Veel plezier.

• Acid_Burn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 14-06 14:43
Zo.. pre-order geannuleerd... weer een jaar zonder COD voor mij.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• Zironako
  • Laatst online: 19:03
Heb het nog een kans gegeven dit weekend, maar dit gaat hem niet worden.

• To easy
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 22:12
Pff ik dacht wat een negatieve reacties hier, maar na zelf 2 uur het gespeeld te hebben deel ik jullie mening. Viel echt tegen en daar baal ik wel van, want heb bf1 nu wel keer gezien en heb niet meteen zin in weer een starwars bf, maar wil wel graag een nieuwe shooter voor de winter.

Ik heb de laatste 3 cods over geslagen vanwege de futere setting, maar deze gaat me alsnog raar snel en teveel op kleine maps gebaseerd. Toch heb ik zin in een nieuwe cod en twijfel zwaar over wat te doen.

• dm-dutchman
  • Laatst online: 17:39
Wat gameplay betreft ben ik blij dat cod weer is afgestapt van dat hele spacewarfare. Heb alles na BO2 geskipt. Het is nu wel weer gewoon run and gun, lekker snel niet te tactisch. Wat het heerlijk maakt om gewoon even een paar potjes te spelen. Als ik een tactische shooter wil spelen pak om BF1 of rs6 Siege.

Wat voor veranderingen zouden jullie willen zien in Cod?
- graphics? Nieuwe engine?
-tragere gamplay?
-grotere maps?

• ruudbekkerst
  • Laatst online: 17-09-2017
Ik vind die kleine maps echt super! De graphics kunnen beter, maar is geen must. De gameplay blijft het belangrijkste en dat zit best goed in dit spel. Stukken beter dan de afgelopen 3 CoD games in ieder geval!

Ik vermaak me er tot nu toe goed mee!

• Korkss
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 20:22
Ik vind m ook best prima. Vond zelf cod4 en waw het leukst. Voor mij ging het na die 2 bergafwaarts met cod.
Nu juist weer redelijk basic, kleine maps, snelheid, niet teveel nonsens in de menu's en boots on the ground.
Tuurlijk zijn de graphics niet "je van het" maar dat is bij cs go ook niet, terwijl daar niemand over klaagt.
Ik ga de beta dit weekend nog wel verder testen, maar misschien geef ik de fullgame zelfs wel een kans.

Acer predator XB271HU - i7 7700k -MSI Z270 PGC - Gigabyte Aorus 1080ti - 16gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Pagina: 1 2 3 ... 6

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 E3 2019

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True