Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[XBO/PS4] Call of Duty: WWII

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 08:49

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Topicstarter
Mede-auteur:
  • Aquila
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 13-10 16:17

Aquila

Ook tweakers heeft er een artikel aan gewijdt

Het lijkt dan toch te gaan gebeuren!
Nieuwe Call of Duty gaat 'back to it's roots, with feet on the ground' naar de Tweede Wereldoorlog. Zoals het eigenlijk hoort!
Release datum is 3 November 2017 en wordt uitgebracht op: PC, Playstation 4 & XBOX One.

Call of Duty keert terug naar zijn roots met Call of Duty: WWII, een adembenemende belevenis die een compleet nieuwe draai geeft aan WOII-games voor een nieuwe generatie. Maak de landing in Normandië op D-Day mee en reis naar de beroemdste locaties van het Europese strijdtoneel uit de grootste oorlog ooit. Beleef de klassieke gevechten uit Call of Duty, de kameraadschappen en de keiharde strijd. - Activision site.

Aquila wijzigde deze reactie 14-06-2017 18:56 (123%)

Steam ID = Ackerfiets

• Marss911
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 12-09 07:41
Voor diegene die het nog niet hebben voorbij zien komen, maar er zijn al eerste paar screenshots gelekt van CoD WWII.

"After many rumors and much speculation, the existence of Call of Duty: WWII was revealed yesterday with a countdown page leading to its official announcement . Just a day later, some Reddit users have managed to uncover a few of the game's screenshots, and maybe even its release information.

The screenshots were unwittingly made available on the announcement page's registration section. While the images were quickly taken down and replaced, a vigilant Reddit user managed to capture them beforehand, seen below."

Zie het originele bericht hier:
https://www.neowin.net/ne...e-details-may-have-leaked

*Edit, nu met thumbnail

Marss911 wijzigde deze reactie 24-04-2017 11:18 (6%)

• djmelvee
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 11-10 16:09

Na de officiële aankondiging van Call of Duty: WWII afgelopen vrijdag, is er steeds meer informatie naar buiten gekomen. Voor een bevestiging van dit alles moeten we echter de livestream van aanstaande woensdag afwachten, want dan zal de game officieel uit de doeken worden gedaan.
Wel weten we al wat de releasedatum zal zijn, die staat namelijk op 3 november 2017. Niet echt een verrassing, omdat Activision al sinds jaar en dag rond deze datum nieuwe delen uitbrengt. De bevestiging van deze releasedatum hebben we te danken aan een advertentie in een station in Parijs, zoals je hierboven kan zien.

• Paulus07
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
Welke bekende acteur zullen ze in dit deel gaan gebruiken.......? :)

of is dat te simpel gedacht :+ :P

http://www.aquablog.nl | Alles over aquascaping

• Marss911
  • Laatst online: 12-09 07:41
quote:
Paulus07 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 09:52:
Welke bekende acteur zullen ze in dit deel gaan gebruiken.......? :)

[afbeelding]

of is dat te simpel gedacht :+ :P
Inmiddels een artikel gevonden waar je denk ik je antwoord krijgt..

Josh Duhamel:
http://www.playstationlif...w2-actor-is-josh-duhamel/

"Charlie INTEL went a step further and pointed out that Duhamel only just started following the Call of Duty"

• Paulus07
  • Niet online
Hier zit ik dus zo niet op te wachten :(

• raiders
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 08:32
Ik ben benieuwd! De trailer zag er wel tof uit. Al vraag ik me af hoeveel daarvan terugkomt in de multiplayer.

Zo'n setting onder andere lijkt me echt tof met 32, 48 spelers. Al twijfel ik of ze afstappen van de kleine stadjes, met weinig spelers (en uiteraard moet ik niet verwachten dat dit Battlefield is :P).

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• OB1
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 13-10 20:02

OB1

😡

Die beschrijving doet mij denken aan een van de meest belachelijk perks ooit, Second chance. Als ze dat zouden terugbrengen...

Of is het te ver gezocht?

Dell Inspiron 15 7000 | i7 7700HQ | 1050Ti | 4GB DDR4 | 240GB SSD | | Lenovo 330S 14" | 15 8250U | 20GB DDR4 | 256GB + 1TB Intel 600P SSD

• Dennis585
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 07:35
@OB1

Wikipedia: S-mine

Heerlijke bommen waren het in bv World at War.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 07:58
quote:
:?

Of bedoel je "Verdammt nochmal!" ?

Grammarnazi in een CoDWW2 topic * Vrijdag rent weer hard weg :P

In ander nieuws: 9gb patch downloaden voordat je met de sp kan beginnen... http://www.playstationlif...equired-to-play-campaign/

http://www.express.co.uk/...pdate-Xbox-One-shock-news

Vrijdag wijzigde deze reactie 30-10-2017 10:58 (28%)

• Vrijdag
quote:
Daar zijn ze hier mee bezig:

:P

ontopic, want militairen :+

• Mexel
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 09-09 19:15

Mexel

Geschikt [..] Ongeschikt [.x.]

Wie gaat er ook naar de nacht opening bij Mediamarkt Zwolle

↓ volgende bericht hieronder ↓

• hotymoty
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 08:47
Het lukt mij maar steeds niet... elke keer krijg ik dit scherm maar dan steeds andere error code. Als ik er een keer ik doorheen kom. Dan probeer ik match te zoeken en dan krijg ik: “Communication with de Activision dervers has been interrupted”. Wat een drama dit...

hotymoty wijzigde deze reactie 26-11-2017 18:36 (63%)

• Acid_Burn
  • Registratie: augustus 2001
  • Nu online
Tja, er zijn altijd van die mensen die DOM spelen alsof het TDM is... case in point:

28 kills, 1 cap d:)b Maar ja, alles voor de KD }:|

Deze hebben we dus verloren met 195/200. Als meneer scrilex zich iets meer op de captures had gericht hadden we misschien nog wel gewonnen.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• Doopy-X-
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 20-09 13:30
Update komt vandaag en daar zit een Ice Pick in 8)

Doopy-X- wijzigde deze reactie 29-11-2017 16:39 (15%)

*burp*

• servival7
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 09-10 20:09
quote:
chimera2 schreef op maandag 4 december 2017 @ 11:34:
ik vind momenteel niks meer een prestige token waard
Ik ben maar begonnen met de wapens die je op en later level krijgt te unlocken want anders zou ik het ook niet weten.
Moet ook eerlijk zeggen dat ik iets minder enthiousiast ben dan toen de game net uitkwam.
Had in voorgaande cod's altijd wel een vast wapen met setup waar ik dan vrij lang mee speelde.
Bij deze cod dacht ik dat dat mountain, BAR en primed was. Maar na de patch is dat het ook niet meer ;w
Verder zijn vrijwel alle maps precies hetzelfde. De maps hebben allemaal ongeveer dezelfde opzet als League of Legends.

Ik mis maps zoals de terminal map van vroeger.

Verder is de sprint out time dergelijk traag dat een aggresieve speelstijl haast onmogelijk is.
Verder heb ik het idee dat in core het net te lang duurt voordat iemand dood is.

En dan heb je nog de supply drops, daar heb ik het na 130 pistol grips ook wel mee gehad. |:(

Ik vermaak mij nog wel met de game maar heb na een maand spelen toch het idee dat ze op een aantal vlakken de plank hebben mis geslagen.

• Vrijdag
quote:
servival7 schreef op maandag 4 december 2017 @ 14:38:
[...]

Ik ben maar begonnen met de wapens die je op en later level krijgt te unlocken want anders zou ik het ook niet weten.
Moet ook eerlijk zeggen dat ik iets minder enthiousiast ben dan toen de game net uitkwam.
Had in voorgaande cod's altijd wel een vast wapen met setup waar ik dan vrij lang mee speelde.
Bij deze cod dacht ik dat dat mountain, BAR en primed was. Maar na de patch is dat het ook niet meer ;w
Verder zijn vrijwel alle maps precies hetzelfde. De maps hebben allemaal ongeveer dezelfde opzet als League of Legends.
[afbeelding]

Ik mis maps zoals de terminal map van vroeger.
Ik denk dat het X-in-een-vierkantje mapdesign, zeg maar dit: [X] kenmerkend is voor "arena" spellen. Het is herkenbaar, ze zijn redelijk eenvoudig te maken (kassa met dlc!) en ze kunnen lekker klein blijven.
De laatste versie van "die ander shooter" heb ik niet gespeeld, wellicht dat het daar anders is omdat die mappen vrijwel altijd een stuk groter zijn.

De mappen uit WaW vond ik trouwens erg tof, helaas vrees ik dat dergelijke mappen niet (meer) in een CoD zullen komen:

• AntraXxX
  • Registratie: augustus 2009
  • Nu online

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• Vrijdag
quote:
M_eater schreef op donderdag 7 december 2017 @ 09:37:
[...]

Super dat de Mode Gun Game erbij komt en de Carentan-map nu ook gespeeld kan worden
met vrienden die de standaard versie hadden gekocht.
Hoop dat er uiteindelijk meerdere War modes worden toegevoegd.
Wat kan ik me daar heerlijk mee vermaken.
Ik hoop ook op One in the chamber en sticks&stones. Dat waren drie hilarische modi om te spelen toen :)

Daarnaast verwacht ik ook nog minstens twee nieuwe melee wapens, er was al een trenchknife te zien

En misschien wel een sneeuwballengevecht mode. Was die niet ooit eens als wintergrapje verschenen bij CoD? Of ben ik nu in de war met Guild Wars :?

• servival7
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 09-10 20:09

Begint vanavond 19:00. Dat wordt weer even prestigen dit weekend. :9

• Doopy-X-
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 20-09 13:30

Deze had ik hier nog niet voorbij zien komen, hoofd van Sledgehammer Games heeft zich uitgesproken over mogelijke balancechanges op 4 wapens. De STG44 is nu al een beest in hardcore, ik lach me kapot als die ook nog eens een buff krijgt :9~

De dubbelwapen-XP van afgelopen weekend was fijn, heb nu bijna alle wapens (rifles, SMG en LMG) op max prestige met alle attachments, alleen de Bren moet ik nog maar ik twijfel of ik daar ooit mee verder ga, in hardcore is dat ding totaal onbruikbaar. De meeste moeite had ik toch wel met de SVT-40, om die langzame firerate en recoil onder de knie te krijgen moest ik mijn speelstijl TOTAAL omgooien naar een slappe camper :'(

Voor mij zijn dit de topwapens:
STG44
Type 100
MG 15
M1A1 Carbine

Doopy-X- wijzigde deze reactie 09-01-2018 11:42 (44%)

*burp*

• chimera2
  • Registratie: mei 2008
  • Nu online
ben benieuwd met de nieuwe resistance
nieuwe wapens
nieuwe devision
nieuwe map

1. Pistol Tactical Knife
2. Scramble nearby enemy mini-maps
3. Additional Pistol Attachment
4. Mini-map indicator in the direction of close hostiles

chimera2 wijzigde deze reactie 20-01-2018 08:43 (95%)

• Vrijdag

:')

• donvalentino
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 30-09 18:58

donvalentino

psn: Walllie-G

quote:
Hermaniak88 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 14:31:
[...]

Nice, waar vind je dat terug?
vanaf vrijdag zie ik pas, sorry :P

• Vrijdag
quote:
chimera2 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 09:35:
[...]

en heeeeeeeeeeeeel veel duplicates
8)7

:') :+

• chimera2
  • Registratie: mei 2008
  • Nu online
quote:
RTM93 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 16:20:
Ben er blij van. Heb liever pistol grips, daar heb je veel meer aan. /s

Happy TWOsday, everyone! What's with the pun, you ask? We have TWO additions we're excited about:

GUN GAME and PROP HUNT are back as permanent #CODWWII game modes by popular demand! Find them in the Featured playlist tab.

Enjoy from now until... a really long time from now!

Nu Demo nog terug :D

chimera2 wijzigde deze reactie 07-03-2018 07:07 (39%)

• SmithNL
  • Laatst online: 09-10 13:27
quote:
dm-dutchman schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 09:32:
Nog twee weken en dan komt de volgende DLC alweer voor de PS4 nieuws: Activision kondigt tweede dlc voor Call of Duty: WWII aan

Ze gaan wel lekker vlot door met het uitbrengen van nieuwe content.
Ziet er allemaal goed uit, en lijkt de mogelijkheid te geven tot luchtgevechten in Operation Husky?
Mooie settings van de nieuwe levels, lijkt wat afwisselender dan de bestaande set levels..

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air

• SmithNL
  • Laatst online: 09-10 13:27
quote:
Vrijdag schreef op woensdag 4 april 2018 @ 14:48:
Occupation is toch een remake van een MW2 map? Of was dat nou MW3? Anthropoid vind ik niet zo'n leuke map. Het is een kleine map maar om de één of andere manier voelt het te groot aan. Geen idee hoe ik dat beter kan uitleggen :P

Ben wel benieuwd naar de nieuwe mappen in elk geval.

Occupation is gelijk aan MW3 map. Shipment ook al een remake, lekker makkelijk werken voor Sledgehammer :9

Hier overigens al een uitgebreide beschrijving van het nieuwe war-level: https://blog.us.playstati...y-wwiis-new-war-mode-map/

Call of Duty: WWII – Operation Husky (Newest) by PlayStation.Blog, on Flickr

SmithNL wijzigde deze reactie 05-04-2018 09:56 (32%)

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air

• Timpieturner
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 12-10 13:58
quote:
Ik hoorde ook dat de HQ als bonusmap komt. Ben benieuwd hoe dit gaat zijn.

Timpieturner wijzigde deze reactie 16-04-2018 09:51 (24%)
Reden: Afbeelding toegevoegd.

• Vrijdag
quote:
tukkerterror90 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 12:28:
Ik heb ongeveer 25000 amory credits, kan nog net die nieuwe SMG unlocken en dan ben ik er al weer zo goed als door heen😂

:P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vrijdag
Omdat money to burn, maar vijf keer een weapon bribe gekocht à 10k credits.

• SemperFidelis
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 13-10 19:56

DLC 3!

SemperFidelis wijzigde deze reactie 19-06-2018 17:08 (6%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Timpieturner
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 12-10 13:58

FEATURE UPDATES

NEW Liberty Strike Community Event is now live!

NEW Weapons: ZK-383, De Lisle, AVS-36, and Push Dagger

NEW Content: Weapon Camos, Weapon Charms, Helmets, etc.

NEW Community Challenge: 260 Million Multiplayer Match Wins!

NEW Ranked Play Season 5 is now live! Keep an eye out for top 100 rewards from Season 4.

MULTIPLAYER

Connectivity/Spawns/Performance/Split Screen/Mechanics

Fixed functionality issues experienced when restarting the game after backing out to a previous menu

Fixed split screen issue where players would get stuck while viewing another player using a mounted LMG

Fixed issue where players would crash when trying to load into MP after idling for 5 minutes

Fixed issue where CWL Team Pack Weapon Camos were locked in LAN

Maps

Fixed issue where players were receiving memory error messages when attempting to load into Gibraltar

Fixed wall exploit in Valkyrie

Modes

Fixed split screen issue where players would crash in between rounds of a War Mode match

Implemented AFK timer for Infected

HQ

Fixed Paintshop menu issues caused by the Combat Knife

Fixed display issues with Paintjobs on the Fire Axe

Fixed functionality loss issue experienced when players tab to the Contracts option in Quartermaster

UI/Art

Various UI fixes and improvements (typos, text descriptions, error messages, notification icons, AAR)

Fixed issue where white background was appearing in Match selection menus

Fixed issue where incorrect Uniform was showing up when players selected a Helmet

WEAPONS/SCORESTREAKS

Fixed issue where shotguns loaded with Incendiary Shells were disappearing when players were killed

Adjusted angle at which Mortar Strikes and Artillery Barrage fire, so that these streaks’ paths behave as expected

DIVISIONS

Fixed issue where switch Cavalry to another Division would cause players to have 2 Primary Weapons

ZOMBIES

Various UI fixes and improvements (Camouflage menus, subtitles, supply drop icons, timers, AAR, typos, prompt messages, Jack in the Box cards)

Fixed UI issue with chapter progress boxes in split screen

Fixed issue in The Tortured Path with Geist Bomb steps in Sword of Barbarossa

Fixed UI issue where Special Camos were unlocked and appearing twice in menus

Fixed UI issue in The Tortured Path where incorrect wave number was displayed in AAR after players failed an objective wave

Fixed issue where players’ progression on The Tortured Path was being interrupted by playlist updates

Timpieturner wijzigde deze reactie 03-07-2018 09:26 (95%)

• OosterF
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 05:33
Na -voor mijn doen- heel erg veel spelen is het me toch gelukt om voor het uitkomen van de nieuwe CoD nog Master Prestige te worden. Na MW2 is dit de tweede Call of Duty waarbij me dat gelukt is. Ik denk dat ik ook best trots mag zijn op de stats waarmee me dat gelukt is.

Is de nieuwe DLC overigens de moeite waard? Heb geen seasonpass maar al de DLC's tot dusver wel gekocht.

Master
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Formule 1

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True