Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[XBO/PS4] Call of Duty: WWII

Pagina: 1 2 3 ... 29 Laatste
Acties:

• Falcon
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 19:39
Mijn interesse is ook zeker terug bij deze COD. Vraag mij wel af of ze het besturen van voertuigen gaan doorvoeren.

Zolang er maar een super goeie single player story inkomt met een flink aantal fases, dan lijkt het mij al gaaf :).

Oh en v.r. support zou natuurlijk super zijn en dood eng :P

"You never come second by putting other people first"

• raiders
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 18:45
Ik ben benieuwd! De trailer zag er wel tof uit. Al vraag ik me af hoeveel daarvan terugkomt in de multiplayer.

Zo'n setting onder andere lijkt me echt tof met 32, 48 spelers. Al twijfel ik of ze afstappen van de kleine stadjes, met weinig spelers (en uiteraard moet ik niet verwachten dat dit Battlefield is :P).

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

• Paulus07
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
De custom maps destijds in de eerste cod delen mbt omaha etc waren redelijk leuk van opzet, maar in multiplayer redelijk saai om te spelen. De balans was vaak erg ver te zoeken. Dus als ze een beach map doen zullen ze flink hun best moeten doen om die balans lekker te krijgen.

Voor de cod2 liefhebbers:

Nog wat extra materiaal van de geannuleerde mod:

Zie dat de files er als download nog bij staan :)

Paulus07 wijzigde deze reactie 27-04-2017 23:09 (26%)

http://www.aquablog.nl | Alles over aquascaping

• jeka
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 15:45

jeka

Support your local club.

quote:
MenN schreef op woensdag 26 april 2017 @ 22:05:
Ik had graag iets anders gezien dan alweer D-day en Normandië,
Na Mohaa wil ik elk WW2 spel wel beginnen met het bestormen van het strand O+

Ik heb er nu al zin in. (Nee ben geen standaard COD fanboy. Heb na Black Ops 1 niks meer gekocht.)

Edit: Nu ik er over nadenk wil ik elk spel wel beginnen met het bestormen van het strand. :*) BV Fifa geef messi een M1 er rennen met die hap! Ben je boven>dan begint de wedstrijd. :+

jeka wijzigde deze reactie 28-04-2017 08:43 (21%)

FCG

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
quote:
jeka schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 08:39:
[...]

Na Mohaa wil ik elk WW2 spel wel beginnen met het bestormen van het strand O+

Ik heb er nu al zin in. (Nee ben geen standaard COD fanboy. Heb na Black Ops 1 niks meer gekocht.)

Edit: Nu ik er over nadenk wil ik elk spel wel beginnen met het bestormen van het strand. :*) BV Fifa geef messi een M1 er rennen met die hap! Ben je boven>dan begint de wedstrijd. :+
Gaat niet werken met die voetballers. Die struikelen al over grassprietjes. Dus ligt straks heel het strand vol met schwalbes :P

• jeka
  • Laatst online: 15:45

jeka

Support your local club.

MEDIC!!!
*Spons erop en weer verder* :+

FCG

• Pas08
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 18:50
Wat CoD van battlefield over mag nemen zijn de dynamische omgevingen en huizen e.d.

CoD is geen battlefield en dan moet het ook niet worden, juist dat oude call of duty gevoel moeten ze zien te overbrengen, maar hoe tof zou het zijn als schuurtjes en huizen (deels) vernietigd kunnen worden. Dat zou naar mijn mening het realisme verbeteren.

En natuurlijk zit ik noet te wachten op tanks en dergelijke, maar simpele houten schuurtjes of ramen die je aan flarden kunt schieten zou zeker tof zijn.

Trailer zag er goed uit, dit kan na cod 2 de eerste cod zijn die ik ook weer ga kopen.

• steveman
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 22:50

steveman

"Be curious"

quote:
Pas08 schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 09:13:
Wat CoD van battlefield over mag nemen zijn de dynamische omgevingen en huizen e.d.

CoD is geen battlefield en dan moet het ook niet worden, juist dat oude call of duty gevoel moeten ze zien te overbrengen, maar hoe tof zou het zijn als schuurtjes en huizen (deels) vernietigd kunnen worden. Dat zou naar mijn mening het realisme verbeteren.

En natuurlijk zit ik noet te wachten op tanks en dergelijke, maar simpele houten schuurtjes of ramen die je aan flarden kunt schieten zou zeker tof zijn.

Trailer zag er goed uit, dit kan na cod 2 de eerste cod zijn die ik ook weer ga kopen.
Dat zou inderdaad wel tof zijn, maar dat vraagt wel een eeerg grote aanpassing van de engine. Zou wel de bazooka's en panzerschrecks/-fausts een nieuwe dimensie geven.

blijft echt supermooi om een camper met huisje en al op te blazen

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MenN
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 13-06 08:55
quote:
raiders schreef op donderdag 27 april 2017 @ 20:34:
Ik ben benieuwd! De trailer zag er wel tof uit. Al vraag ik me af hoeveel daarvan terugkomt in de multiplayer.

...
Zo'n setting onder andere lijkt me echt tof met 32, 48 spelers. Al twijfel ik of ze afstappen van de kleine stadjes, met weinig spelers (en uiteraard moet ik niet verwachten dat dit Battlefield is :P).
Hoe tof zou het zijn om bijv. met 10 man aan de Duitse kant de overige 35 spelers aan de Amerikaanse kant van het strand te houden :D.

Dat zou dit soort maps wel tof maken, want met gebalanceerde teams word zo'n setting gewoon nooit een leuke map op te spelen. Maarja met deze aantallen gaat het wel teveel de battlefield kant op, CoD is toch altijd wat meer op kleinere maps en teams gefocust.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Flavius
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 23:52
Geef mij maar gewoon 5v5 S&D competitief.

• RoyK
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 14-06 22:38

RoyK

Tekenaar!

quote:
Flavius schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 12:00:
Geef mij maar gewoon 5v5 S&D competitief.
Met pixel aiming om je nades op de juiste plekjes te krijgen? man man man wat hebben we lang geoefend om een nade in een kerkje te krijgen door ergens in de map met je rug tegen de muur op een pixel te mikken, en al springend je nade te gooien.

De liefste decoraties met illustraties van Roy Korpel voor baby en kinderkamers > Lievespulletjes

• Aquila
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 22:26
Wat ik graag wil zien is de goede en grote variatie zoals bij United Offensive.
Daar had je een map en die heet: Rhinevalley. Daarin heb je tanks en Flak88 kanonnen staan met bunkers erbij. De balans was vaak niet super, maar dat kwam door de weinige spelers.
In het dorp was er eigenlijk altijd oorlog. Ik weet nog goed dat er op een gegeven moment een mod of toepassing was dat je na 10 seconden gemarkt werd, als je dan op die plaats bleef zitten.

De Russische levels in United Offensive zijn ook niet mis, dus ik verwacht echt heel veel van deze game. Ik verwacht geen COD1, UO of 2, maar wel een dikke en goede WW2 shooter op zichzelf.

\\ XBOX 360 & One X // AMD Ryzen 2600x \\ VoetbalShirtjes Topic// FC Bayern \\

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 00:10
quote:
Aquila schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 15:06:
Ik weet nog goed dat er op een gegeven moment een mod of toepassing was dat je na 10 seconden gemarkt werd, als je dan op die plaats bleef zitten.
Ja dat herken ik. Je kreeg dan een heel groot geel uitroepteken boven je hoofd en iedereen hoorde dan <cartoonstemmetje>Heeeeey, we've got a camper over here!
Kon je alleen vanaf komen door een stukje verderop te gaan zitten/bewegen.

Briljante mod was dat :P

• Aquila
quote:
Vrijdag schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 15:10:
[...]

Ja dat herken ik. Je kreeg dan een heel groot geel uitroepteken boven je hoofd en iedereen hoorde dan <cartoonstemmetje>Heeeeey, we've got a camper over here!
Kon je alleen vanaf komen door een stukje verderop te gaan zitten/bewegen.

Briljante mod was dat :P
Ja, dat zou best eens kunnen haha :D
Weet dat je wel een tekst in het beeld kreeg met iets in de richting van: "you'll be marked'' of zoiets.

• ghighoegha
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 00:19
quote:
RoyK schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 12:09:
[...]

Met pixel aiming om je nades op de juiste plekjes te krijgen? man man man wat hebben we lang geoefend om een nade in een kerkje te krijgen door ergens in de map met je rug tegen de muur op een pixel te mikken, en al springend je nade te gooien.
Haha ik weet nog precies de plekken in carenten en dawnville om nades op een bepaalde plek te krijgen.

Sowieso zaten de meeste maps erg goed in elkaar bij de eerste CoD. Zeer gebalanceerd. Dat was ook de kracht van de multiplayer. Het was gewoon een beetje counter strike in WOII

• RoyK

RoyK

Tekenaar!

quote:
ghighoegha schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 15:17:
[...]

Haha ik weet nog precies de plekken in carenten en dawnville om nades op een bepaalde plek te krijgen.

Sowieso zaten de meeste maps erg goed in elkaar bij de eerste CoD. Zeer gebalanceerd. Dat was ook de kracht van de multiplayer. Het was gewoon een beetje counter strike in WOII
Niet heel lang geleden heb ik nog een potje CoD2 gespeeld, maar dan merk je wel hoe verwend je ben geraakt aan de games van nu. Ik had het beter niet kunnen doen en de romantiek moeten bewaren. Het karaktertje voelde erg houterig aan en de mappen zijn zo ontzettend klein, terwijl ik dat heel anders heb ervaren of aan terug dacht. ;)

De liefste decoraties met illustraties van Roy Korpel voor baby en kinderkamers > Lievespulletjes

• Kaap
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 21:15
Voor veel van die vraagstukken blijft ook open staan, hoe zit het met de servers? Dedicated of partner, of zelfs personal?

"Political correctness will be the downfall of western society"

• Flavius
Lees dat best veel mensen ook nostalgisch zijn naar United Offensive, maar persoonlijk vond ik dat echt een slechte toevoeging voor CoD1 met z'n tanks en dergelijk. Neen, dat hoeft van mij niet. Zoals CoD1 en 2 vond ik eigenlijk wel het beste.

Wat @RoyK zegt ook waar. Ik heb zelf ook een tijdje terug even CoD2 online geprobeerd, maar je merkt inderdaad dat je redelijk gewend bent gewend aan de bewegingen van huidige games. Ik had continue het gevoel alsof ik werd tegengehouden, omdat je zo traag liep en je niet kon versnellen; dat terwijl in mijn herinnering CoD2 eigenlijk vrij rap was. In dat opzicht hoop ik natuurlijke dat het idee van CoD1 en 2 zeker meegenomen gaat worden. Het pure van die spellen. Als ze er skins bij doen kan ik dat nog wel slikken, maar als je allerlei wapens en toevoegingen moet gaan unlocken zou ik dat toch zeer spijtig vinden.

Ik ga dit spel zeker niet pre-orderen of snel na de release aanschaffen. Eerst maar eens kijken wat ze ervan gemaakt hebben. Tot die tijd houd ik het maar bij CS:GO matchmaking.

• Vrijdag
quote:
Flavius schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 17:51:
Het pure van die spellen. Als ze er skins bij doen kan ik dat nog wel slikken, maar als je allerlei wapens en toevoegingen moet gaan unlocken zou ik dat toch zeer spijtig vinden.
Ik denk dat je dat wel kan vergeten. De paar ranks die je eerst had en het handjevol wapens zal tegenwoordig niet meer voldoen.
Nu heb ik verder niet zo gek veel wapenkennis, laat staan van die periode maar er waren toen volgens mij niet zo gek veel mogelijkheden om wapens aan te passen. Hoewel ik denk dat ze zich daar niet door zullen tegenhouden en waarschijnlijk een shitload aan attachments en perks verzinnen.

• Aquila
quote:
Flavius schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 17:51:
Lees dat best veel mensen ook nostalgisch zijn naar United Offensive, maar persoonlijk vond ik dat echt een slechte toevoeging voor CoD1 met z'n tanks en dergelijk. Neen, dat hoeft van mij niet. Zoals CoD1 en 2 vond ik eigenlijk wel het beste.

Wat @RoyK zegt ook waar. Ik heb zelf ook een tijdje terug even CoD2 online geprobeerd, maar je merkt inderdaad dat je redelijk gewend bent gewend aan de bewegingen van huidige games. Ik had continue het gevoel alsof ik werd tegengehouden, omdat je zo traag liep en je niet kon versnellen; dat terwijl in mijn herinnering CoD2 eigenlijk vrij rap was. In dat opzicht hoop ik natuurlijke dat het idee van CoD1 en 2 zeker meegenomen gaat worden. Het pure van die spellen. Als ze er skins bij doen kan ik dat nog wel slikken, maar als je allerlei wapens en toevoegingen moet gaan unlocken zou ik dat toch zeer spijtig vinden.

Ik ga dit spel zeker niet pre-orderen of snel na de release aanschaffen. Eerst maar eens kijken wat ze ervan gemaakt hebben. Tot die tijd houd ik het maar bij CS:GO matchmaking.
Vind UO juist goed daardoor, omdat het aansluit en totaal iets anders is. Het is een uitbreiding, dus dat zegt ook wel iets. Nu betalen jij en ik ons er blut voor. Ik koop zelf zelden DLC, maar dat vind ik veel beter dan 10x DLC van 15 euro er doorheen rammen.

De speel snelheid van COD2 vind ik juist nog wel prima eigenlijk. Zelf geen moeite mee, uiteindelijk moet je toch z'n hoofd raken he :P

• RoyK

RoyK

Tekenaar!

Ik weet nog goed "dat toen", zeker in onze clan.. je BF spelers had en COD spelers. BF was wat groter opgezet, met vliegtuigen en tanks, en natuurlijk gebieden veroveren. En COD was kleiner, TDM en S&D. Dat waren echt twee kampen en ik was toen overduidelijk een COD speler. En UO kwam mij veel te veel richting BF toen in die tijd. Ik vond dat maar niets haha.

En nog steeds speel ik in BF amper met de voertuigen. Ik ben een infanterie persoon. Echter, ga ik ervan uit dat ze (de eigenaren van de gamereeks Call of Duty) Battlefield achterna zullen gaan. De vele dislikes op de laatste trailer videos van COD waren helder en een signaal voor het bedrijf. Ik zie ook ruimte voor Esports?

Ik denk dat ze met het WW2 thema nog best veel mensen kunnen aanspreken die teleurgesteld waren dat BF1 naar WW1 ging ipv WW2. We zullen het zien.

Is er naar jullie weten al wat info wanneer ze met nieuwe (gameplay) beelden gaan komen?

RoyK wijzigde deze reactie 28-04-2017 22:45 (16%)

• AntraXxX
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 21:53
quote:
RoyK schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 22:43:
Is er naar jullie weten al wat info wanneer ze met nieuwe (gameplay) beelden gaan komen?
Op de E3, van 13-15 juni, zullen er wel multiplayer gameplay beelden komen.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 19:35

Vuurvoske

Nunquam cede!

Ik was helemaal klaar met call of duty en battlefield. Ik speel eigenlijk alleen nog maar ARMA3 omdat ik in een superleuke community zit. Maar het feit dat COD teruggaat naar zijn roots, zorgt er bij mij voor dat ik met spanning alles afwacht.

Beroeps brabander

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 20:52
Sinds ik eigenlijk competitief CS speel, zo'n ruim 10 jaar nu heb ik eigenlijk vrijwel geen enkele single player shooter meer aangeraakt, puur omdat het als competitieve speler op een redelijk hoog niveau 0 uitdaging levert en je iedereen instant headshots uitdeelt.

Soms baal ik daar wel van, zelfs al zet je een game op hardcore modus, zelfs dan bied het 0 uitdaging.

Maar ww2 na kunnen spelen in een next gen game is toch wel een wens die ik al lang had, zeker door mijn interesse in geschiedenis en vooral ww2, ben dus erg benieuwd hoe ze de SP gaan neerzetten, de MP zal ik wss grotendeels overslaan of een weekje volhouden hooguit.

Zo vind ik tegenwoordig de MP van BF1 ook wel echt gaaf, met 64 man in een map en gewoon overal kogels, granaten, rookbommen, gasbommen en weet ik wat langs zien vliegen en ontploffen, als ik dat gevoel ook krijg bij cod:ww2 op het moment dat je het strand op D-day op rent, dan is de game al direct geslaagd in mijn ogen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Luuk_1987
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 10-09-2018
Deze call of duty heeft echt me aandacht weer eens getrokken sinds lange tijd. Ben altijd een diehard cod 2 speler geweest:)

Die goeie ouwe tijd, high+ games zoeken op IRC enzo! Van mij mag het wel weer zo'n game worden.

BTW: Heb hem gepreorderd bij bol en daar geven ze aan dat er geen beta komt voor de pc versie? Weet iemand of dat waar is ? :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• volkano
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 03-06 16:07
quote:
Luuk_1987 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 13:06:
Deze call of duty heeft echt me aandacht weer eens getrokken sinds lange tijd. Ben altijd een diehard cod 2 speler geweest:)

Die goeie ouwe tijd, high+ games zoeken op IRC enzo! Van mij mag het wel weer zo'n game worden.

BTW: Heb hem gepreorderd bij bol en daar geven ze aan dat er geen beta komt voor de pc versie? Weet iemand of dat waar is ? :)
Klopt, de closed beta is alleen voor PS4 en XBO.

Bron: https://www.callofduty.com/nl/wwii/beta

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Flavius
Pre-order? Jij durft! Met Ubisoft Activision z'n 'trackrecord' wacht ik eerst even af tot er voldoende reviews zijn.

Flavius wijzigde deze reactie 01-05-2017 15:48 (7%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bo0bz
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 21:54
quote:
Flavius schreef op maandag 1 mei 2017 @ 13:20:
Pre-order? Jij durft! Met Ubisoft z'n 'trackrecord' wacht ik eerst even af tot er voldoende reviews zijn.
Je bedoelt waarschijnlijk Activision? Ik koop sowieso nooit een Alpha!

http://wotlabs.net/eu/player/Bo0bz

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aquila
quote:
RoyK schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 22:43:
Ik weet nog goed "dat toen", zeker in onze clan.. je BF spelers had en COD spelers. BF was wat groter opgezet, met vliegtuigen en tanks, en natuurlijk gebieden veroveren. En COD was kleiner, TDM en S&D. Dat waren echt twee kampen en ik was toen overduidelijk een COD speler. En UO kwam mij veel te veel richting BF toen in die tijd. Ik vond dat maar niets haha.

En nog steeds speel ik in BF amper met de voertuigen. Ik ben een infanterie persoon. Echter, ga ik ervan uit dat ze (de eigenaren van de gamereeks Call of Duty) Battlefield achterna zullen gaan. De vele dislikes op de laatste trailer videos van COD waren helder en een signaal voor het bedrijf. Ik zie ook ruimte voor Esports?

Ik denk dat ze met het WW2 thema nog best veel mensen kunnen aanspreken die teleurgesteld waren dat BF1 naar WW1 ging ipv WW2. We zullen het zien.

Ooohw op die fiets. Dan is UO inderdaad de iets mindere game, maar opzich is 1 of 2 grote maps niet verkeerd. Dan heb je ook wat meer variatie en spreek je nog wat meer gamers aan.
Moet zeggen dat ik graag in een tank zit en een FLAK88 gebruik. Had laatst een potje WAW gedaan en eindigde 40/3. Natuurlijk door een tank :+

Ik denk dat dat bedrijf wel meer mag doen met al die makkelijk verdiende knaken. Als ik hierboven lees dat de PC geen BETA krijgt, dan heb ik al bijna genoeg gelezen. Het is de WW2 setting, dus ik zal hem waarschijnlijk aanschaffen..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 23:10
quote:
Scrtz schreef op maandag 1 mei 2017 @ 09:30:
Sinds ik eigenlijk competitief CS speel, zo'n ruim 10 jaar nu heb ik eigenlijk vrijwel geen enkele single player shooter meer aangeraakt, puur omdat het als competitieve speler op een redelijk hoog niveau 0 uitdaging levert en je iedereen instant headshots uitdeelt.

Soms baal ik daar wel van, zelfs al zet je een game op hardcore modus, zelfs dan bied het 0 uitdaging.

Maar ww2 na kunnen spelen in een next gen game is toch wel een wens die ik al lang had, zeker door mijn interesse in geschiedenis en vooral ww2, ben dus erg benieuwd hoe ze de SP gaan neerzetten, de MP zal ik wss grotendeels overslaan of een weekje volhouden hooguit.

Zo vind ik tegenwoordig de MP van BF1 ook wel echt gaaf, met 64 man in een map en gewoon overal kogels, granaten, rookbommen, gasbommen en weet ik wat langs zien vliegen en ontploffen, als ik dat gevoel ook krijg bij cod:ww2 op het moment dat je het strand op D-day op rent, dan is de game al direct geslaagd in mijn ogen.
Ok, ik ben nu wel heel benieuwd naar een filmpje van je waarin je in een recente CoD de singleplayer al headshottend op de hoogste difficulty doorloopt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Flavius
quote:
Bo0bz schreef op maandag 1 mei 2017 @ 14:07:
[...]

Je bedoelt waarschijnlijk Activision? Ik koop sowieso nooit een Alpha!
Oops. 8)7

Je hebt gelijk. :$

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Scrtz
quote:
bram1984 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 14:54:
[...]

Ok, ik ben nu wel heel benieuwd naar een filmpje van je waarin je in een recente CoD de singleplayer al headshottend op de hoogste difficulty doorloopt.
Ik speel op de PC he, zag dat je aardig veel tags hebt op console gebied dus ga er vanuit dat je op de console speelt.

Maar trust me, het is niet om op te scheppen, het is zo. En ik wil daar geeneens trots op zijn want het heeft het plezier dat ik vroeger had in shooters weggenomen. Vroeger kon ik al genieten van wat rond knallen met een 'vet wapen' en als ik dan 2-3 man killde voor ik dood ging was ik al helemaal blij. Tegenwoordig ligt die lat op 10-20 kills pakken voor ik eens dood ga in een BF/CoD public. Single player sla ik dus al helemaal over. Laatst de BF1 single player geprobeerd maar er is gewoonweg 0 uitdaging in, voor mij dus ook weinig tot geen plezier uit te halen.

Dit is al vaker besproken op reddit bijv en hier kampen wel meer competitief aangelegde gamers mee.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bram1984
quote:
Scrtz schreef op maandag 1 mei 2017 @ 16:11:
[...]

Ik speel op de PC he, zag dat je aardig veel tags hebt op console gebied dus ga er vanuit dat je op de console speelt.

Maar trust me, het is niet om op te scheppen, het is zo. En ik wil daar geeneens trots op zijn want het heeft het plezier dat ik vroeger had in shooters weggenomen. Vroeger kon ik al genieten van wat rond knallen met een 'vet wapen' en als ik dan 2-3 man killde voor ik dood ging was ik al helemaal blij. Tegenwoordig ligt die lat op 10-20 kills pakken voor ik eens dood ga in een BF/CoD public. Single player sla ik dus al helemaal over. Laatst de BF1 single player geprobeerd maar er is gewoonweg 0 uitdaging in, voor mij dus ook weinig tot geen plezier uit te halen.

Dit is al vaker besproken op reddit bijv en hier kampen wel meer competitief aangelegde gamers mee.
Ok, maar dan alsnog ben ik benieuwd. Je moet namelijk vrij goed cover zoeken en met 1 of 2 hits ben je dood. Dus alsnog knap.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Scrtz
quote:
bram1984 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 16:55:
[...]

Ok, maar dan alsnog ben ik benieuwd. Je moet namelijk vrij goed cover zoeken en met 1 of 2 hits ben je dood. Dus alsnog knap.
Tuurlijk moet je goed cover nemen, maar als je dan schiet, dan is het ook raak. Ik heb helaas geen filmpjes van singleplayer en momenteel ook geen zin/tijd om dat te gaan spelen om het voor je te bewijzen maar kan je wel 2 voorbeelden geven van hoe het er in CS aan toe gaat:

YouTube: scrtz 2shot
YouTube: scrtz 3hs

En dan bijv nog een goed verdienende pro:
YouTube: Scream Aim_BotZ Training Challenge

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wsLy
  • Laatst online: 13-06 20:14
quote:
volkano schreef op maandag 1 mei 2017 @ 13:11:
[...]

Klopt, de closed beta is alleen voor PS4 en XBO.

Bron: https://www.callofduty.com/nl/wwii/beta
Dan is het voor mij simpel... Dan wacht ik tot het spel is gereleased.. even een cracked versie downloaden en kijken hoe die bevalt, bevalt hij goed dan koop ik het spel en bevalt het me niet dan heb ik in ieder geval geen geld weggegooid.

Beetje BS dat je alleen de bèta kunt spelen als je het spel pre-ordered... Ik wil graag iets testen voordat ik er geld aan uitgeef... Hetzij dmv een bèta of een demo (zoals vroegah)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Scrtz
quote:
wsLy schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 08:32:
[...]

Dan is het voor mij simpel... Dan wacht ik tot het spel is gereleased.. even een cracked versie downloaden en kijken hoe die bevalt, bevalt hij goed dan koop ik het spel en bevalt het me niet dan heb ik in ieder geval geen geld weggegooid.

Beetje BS dat je alleen de bèta kunt spelen als je het spel pre-ordered... Ik wil graag iets testen voordat ik er geld aan uitgeef... Hetzij dmv een bèta of een demo (zoals vroegah)
Daarom heet het ook een closed beta, dan mogen alleen bepaalde groepen het spelen, zoals pre-order. Maar miss komt er nog een open beta en heb je geluk?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wsLy
  • Laatst online: 13-06 20:14
quote:
Scrtz schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 08:33:
[...]

Daarom heet het ook een closed beta, dan mogen alleen bepaalde groepen het spelen, zoals pre-order. Maar miss komt er nog een open beta en heb je geluk?
Betalen voor een closed bèta is in mijn ogen ook gewoon BS.
En ik betwijfel of er überhaupt een open bèta gaat komen en of dan ook naar de PC komt..

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0Henk 'm!

• crimby
  • Laatst online: 17-05 12:27
Idd geen pre-order voor mij als de closed beta niet voor PC is én er verder 0 toegevoegde waarde is om nu al mijn geld uit te geven....

Intel I5 3550/Asus ROG STRIX GTX1070 Gaming X 8G/Kingston HyperX 16gb 1600mhz/256gb Samsung EVO750

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Scrtz
Achja, als het spel gewoon via Steam beschikbaar komt kun je het daar kopen als het uitkomt en ook je geld terug vragen als je het niks vind.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 16-06 16:25
Wow wat een trailer, ik hoop op een stukje van A Bridge to Far in Arnhem, was zo gaaf in BF 1942.
Ohama Beach is al goud natuurlijk.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pas08
Zowiezo als dit weer een matige port van consoles word pas ik toch.

Als ze de game op pc goed neerzetten met een serverlist en dergelijke ga ik em na het zien van gameplay misschien toch wel halen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Flavius
Volgens Wikipedia was 'The Big Red One' actief op de volgende locaties:
  • Algeria-French Morocco
  • Tunisia
  • Sicily
  • Normandy
  • Northern France
  • Rhineland
  • Ardennes-Alsace
  • Central Europe
Hier ook nog wat informatie over hun locaties met onder andere "The Big Red One was a veteran of three amphibious assaults in North Africa, Sicily and Normandy." Genoeg potentie dus.

Arnhem kun je dus sowieso vergeten. Maar misschien wel via een DLC wanneer je als de Britten kunt spelen...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pas08
Of middels custom (mod) maps?
Kan me herinneren dat in cod1 de map Pegasus bestond. Was een brug over de Rijn, maar ik denk Renkum ipv Arnhem.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Flavius
quote:
Pas08 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 09:55:
Of middels custom (mod) maps?
Kan me herinneren dat in cod1 de map Pegasus bestond. Was een brug over de Rijn, maar ik denk Renkum ipv Arnhem.
Pegasus een brug over de Rijn? Dat klopt niet! Was wel een brug in Normandië, Frankrijk. Kun je hier lezen. Maar daar had de The Big Red One niets mee te maken.

Heb het natuurlijk niet over wat de community nog allemaal kan uitbrengen (al weet ik niet hoe dat tegenwoordig bij Activision wordt gefaciliteerd), maar alleen over officiële, mogelijke, content. Mijn vorige bericht was gewoon een idee welke mogelijke locaties er in de nieuwe Call of Duty kunnen komen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Mag hopen dat ze voor de PC variant weer mod tools als een radiant gaan uitbrengen. En als dat zo is........ Daar gaat mijn slaap :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pas08
@Flavius Dan zal het inderdaad die brug zijn geweest.

Die map zat niet in de big red one, maar ik meende dat het een door iemand genaakte map was voor de eerste call of duty. (Kan trouwens ookin United Offensive hebben gezeten)

En ik ben in de war met operatie Pegasus. 8)7

Die komt uit een Band of Brothers aflevering, waarin E-compagny Engelsen de Rijn helpt oversteken na de mislukking van Market Garden

Pas08 wijzigde deze reactie 03-05-2017 15:31 (28%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Zat ook een erg goed stukje muziek onder die pegasus missie in COD1 :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

quote:
Paulus07 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 16:16:

[video]
Michael Giacchino is ook altijd een baas geweest, ook bij alle keren dat hij muziek voor Medal of Honor heeft gemaakt.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Von Wiking
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 19:30
Jongens, maar er was toch al een mp map in Arnhem? Genaamd Arnhem, hoe bestaat het, in cod uo. Tevens een map Neunen. Ook in Nl.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Flavius
Hier vind je uitgebreide informatie over de campagnes van de 1st Infantry Division gedurdende de Tweede Wereldoorlog. Dan krijg je denk ik wel een aardig idee wat je kunt gaan verwachten van CoD:WW2.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• OB1
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 00:08

OB1

😡

Die beschrijving doet mij denken aan een van de meest belachelijk perks ooit, Second chance. Als ze dat zouden terugbrengen...

Of is het te ver gezocht?

Dell Inspiron 15 7000 | i7 7700HQ | 1050Ti | 4GB DDR4 | 240GB SSD | | Lenovo 330S 14" | 15 8250U | 20GB DDR4 | 256GB + 1TB Intel 600P SSD

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
quote:
Von Wiking schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 17:24:
Jongens, maar er was toch al een mp map in Arnhem? Genaamd Arnhem, hoe bestaat het, in cod uo. Tevens een map Neunen. Ook in Nl.
http://callofduty.wikia.com/wiki/Arnhem_(Map)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Vrijdag
quote:
OB1 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 18:05:
[afbeelding]

Die beschrijving doet mij denken aan een van de meest belachelijk perks ooit, Second chance. Als ze dat zouden terugbrengen...

Of is het te ver gezocht?
Lijkt me eerder een soort "bleed out" of "revive" ofzo?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Kent hier niemand nu werkelijk CoD 2: Big Red One? :P
Ja, die divisie is al eens behandeld, alles van Noord Afrika tot de Westwall.

Maar het valt te hopen dat deze game meer is dan alleen terugkeer naar de oude setting. "Oude" features zoals dedicated servers en wat stevige veranderingen in de gameplay zijn ook gewenst.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Von Wiking
quote:
DaniëlWW2 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 19:24:
Kent hier niemand nu werkelijk CoD 2: Big Red One? :P
Ja, die divisie is al eens behandeld, alles van Noord Afrika tot de Westwall.
Was het niet cod3? Nooit verschenen op de pc?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

quote:
Von Wiking schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 19:27:
[...]

Was het niet cod3? Nooit verschenen op de pc?
Nee, CoD 2: Big Red One was voor de Xbox, PS2 en Gamecube.
CoD 3 was voor de volgende generatie. Dat was overigens helemaal niet zo slecht. Ja, de game was echt niet af, met een ontwerpcyclus van 8 maanden because Activision, maar je kon tenminste 24 player spelen, met tanks, er was een redelijk goede balans met klassen, de mappen waren leuk, je kon reviven zoals in BF en het was geen volslagen laggende rotzooi. CoD 4, WaW etc waren daar minder in.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Flavius
Ik ben een pc-gamer, dus ik kende die CoD2: Console Only niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pas08
Cod2 is niet big red one.

Big red one was een console game, maar is eerder cod 2eneenbeetje.

Cod 3:mw
Cod4: mw2
Cod5: World at war enzovoorts

Big red one zat tussen cod2 en 3 in

Pas08 wijzigde deze reactie 03-05-2017 20:24 (32%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Flavius
Als ik deze pagina moet geloven is het wel degelijk Call of Duty 2 genoemd. Maar dus wel een CoD2 versie enkel en alleen voor de console.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Von Wiking
Cod 3 voor pc bestaat niet. Ging van cod2 naar cod4;mw

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pas08
Aah Oke, zat ik verkeerd. Niet alle titels zijn op alle platformen verschenen.
Soort expansion voor consoles dus

Acties:
  • 0Henk 'm!

• OB1

OB1

😡

quote:
Pas08 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 20:23:
Cod2 is niet big red one.

Big red one was een console game, maar is eerder cod 2eneenbeetje.

Cod 3:mw
Cod4: mw2
Cod5: World at war enzovoorts

Big red one zat tussen cod2 en 3 in
COD 3 is niet een MW spel, Cod 3 is door Treyarch gemaakt ;)

COD3 = Cod 3
COD4 = Mw1
COD5 = WaW
COD6 = MW2
etc.

Dell Inspiron 15 7000 | i7 7700HQ | 1050Ti | 4GB DDR4 | 240GB SSD | | Lenovo 330S 14" | 15 8250U | 20GB DDR4 | 256GB + 1TB Intel 600P SSD

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pas08
quote:
OB1 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 21:58:
[...]

COD 3 is niet een MW spel, Cod 3 is door Treyarch gemaakt ;)

COD3 = Cod 3
COD4 = Mw1
COD5 = WaW
COD6 = MW2
etc.
Ja zo was het ook. Zat net al ff te googelen Haha. Zoveel titels ondertussen gaat ze zo waar door elkaar halen.

Maar enfin laten we hopen dat deze cod er weer een word die, althans voor mij, interessant is.

• lucaspijnenburg
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 25-04-2018
quote:
jap85 schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 08:15:
Doen ze goed, werd hoog tijd! Maar zo leuk als BF1 zal het niet worden denk ik. Ga m toch wel ff checken op enig moment waarschijnlijk.
je moet call of duty en battlefield ook niet met elkaar vergelijken want het zijn 2 totaal verschillende games

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Aquila
quote:
Paulus07 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 16:16:

[video]
Het moment dat dit liedje meer kippenvel en inhoud bevat dan de laatste 5 COD games :w

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 02-06 10:24
quote:
lucaspijnenburg schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 17:55:
[...]

je moet call of duty en battlefield ook niet met elkaar vergelijken want het zijn 2 totaal verschillende games
Tja dat zal gerust, maar als je als shooterfan die af en toe eens een potje wil knallen gaat bepalen waar je je spaarzame vrije tijd aan gaat besteden, ga je toch vergelijken? Dat 1 dan meer snelle arcade actie is en de andere wat trager / meer tactisch neem je dan gewoon mee in de overweging.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
quote:
Aquila schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 19:42:
[...]

Het moment dat dit liedje meer kippenvel en inhoud bevat dan de laatste 5 COD games :w
Of ze dat niveau weer ooit zullen gaan halen.....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aquila
quote:
Paulus07 schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 09:53:
[...]

Of ze dat niveau weer ooit zullen gaan halen.....
Dat gaat ze niet meer lukken. Ik heb mezelf er heel kwaad om gemaakt, maar het is voor hun blijkbaar belangrijker om geld te verdienen dan een goede game neer te zetten. Dat mensen modern combat heel leuk vinden, snap ik en dat mag ook, maar ze hebben de naam Call Of Duty er goed mee verkracht.

Ik heb mezelf voorgenomen van deze game een review te gaan maken en daarin heel goed uit te gaan leggen waarom de game heel kut of juist heel goed is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Tekenaar!

quote:
jap85 schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 08:42:
[...]

Tja dat zal gerust, maar als je als shooterfan die af en toe eens een potje wil knallen gaat bepalen waar je je spaarzame vrije tijd aan gaat besteden, ga je toch vergelijken? Dat 1 dan meer snelle arcade actie is en de andere wat trager / meer tactisch neem je dan gewoon mee in de overweging.
Voorlopig is er nog niets bekend over de gameplay, en misschien is die helemaal niet snel, zit het niet vol met gekke kill streaks, is het niet gebaseerd op rambo kill/death ratio gameplay, en is het misschien wel een dijk van een teamplay spel, in een prachtige WW2 setting. BF1 vind ik een fantastische game met wat ditjes en datjes die ik minder vind. Noem een game waar alles perfect is, die is er niet.

Ik denk dat CoD zich richting de game type van BF gaat kruipen, want daar zullen ze een hoop spelers van proberen te winnen met hun WW2 game.

• Pas08
In de eerste twee cod's heb ik zat leuke, tactische teamplay potjes gehad. Dat was voornamelijk op de headquarters en search and destroy game modes, al dan wel via clanbase ranked of gewoon met cod maatjes in public servers.

Vooral bij s&d zijn er genoeg mogelijkheden om tactisch te spelen m.b.t. Verdediging en aanval.

Natuurlijk als je compleet solo speelt is dat minder, maar in bf1 zijn de games dat je Squad echt lekker meespeelt en full voor de objective gaat ook schaars ala je er als lone wolf bij komt.

Aan het einde van de dag draait het toch om fun, gameplay en de combinatie van de twee.

Tegen de tijd dat deze cod uitkomt is bf een jaar oud, de nieuwigheid zal zowiezo wel enkele spelers (tijdelijk) laten overstappen, maar de base qua spelers van beide games zijn toch wel twee verschillende.

• Ekstergroen
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 16-06 19:49
Misschien overbodige vraag:

Gaan er voertuigen in de multiplayer ala Battlefield? Of worden dat weer killstreak-rewards?

• Pas08
Niks is zeker, maar met een uitzondering hier en daar op alle verschenen cod titels zitten er over het algemeen geen voertuigen in de mp. Met de bewering dat deze call of duty weer "boots on the ground" is lijkt het bijna zeker dat die er ook niet in zitten.

En dat "boots on the ground" zou mijn inziens ook moeten betekenen dat er geen killstreaks zijn, maar daar ben ik minder zeker van.

Op de E3 begin juni gaan we meer zien van de game en multiplayer.

• Aquila
Met die quote: "Boots on the ground" kun je zeer weinig denk ik, want je kunt je er een hoop dingen bij bedenken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 15-06 21:59
Ergens hoop ik dat er geen killstreaks in gaan zitten maar het blijft cod dus wrs wishful thinking.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• storteboomtheo
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 10-07-2017
Geen toestemming, niet posten. Er is een centraal topic wat iemand heeft aangehaald, lees dat even door.

Grotman wijzigde deze reactie 16-05-2017 11:29 (91%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• storteboomtheo
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 10-07-2017

• Dennis585
  • Registratie: maart 2006
CoD WWII staat bij mij digitaal in de preorder op de PS4 Pro.

Vooral zin in de beta en bouncing betties.

Een soort CoD WaW gaat het worden,
maar dan met betere graphics.

Mijn YouTube / Mijn SoundCloud

• Solotov
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 16-06 21:32
quote:
Dennis585 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 12:29:
CoD WWII staat bij mij digitaal in de preorder op de PS4 Pro.

Een soort CoD WaW gaat het worden,
maar dan met betere graphics.
Zoals gewoonlijk ben je weer dingen aan het roepen waar nog niks van bekend is. Jij gaat door de speculaties er vanuit dat het een WaW gaat worden met betere graphics...
Maar goed, voor jou maakt t niet uit, zolang er maar S&D in zit en een explosive om mee te campen..

• Pas08
WaW was matig naar mijn mening.
Ook was WaW in de pacific en de trailer liet in ieder geval d-day zien in Europa.

Misschien dat ze beide theaters erin stoppen, maar zoals hier boven gezegd even afwachten.

• OB1

OB1

😡

quote:
Dennis585 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 12:29:
Bouncing betties, really?

Respect voor iedereen maar ik vind het persoonlijk nogal flauw..

• Dennis585
@OB1

Wikipedia: S-mine

Heerlijke bommen waren het in bv World at War.

Mijn YouTube / Mijn SoundCloud

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TLM
  • Laatst online: 20:14

TLM

The Laughing Man

Nog 2 weken en dan is de multiplayer reveal op de E3. Dan zullen we vast meer te weten komen.

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bjorn89
  • Laatst online: 04-05 16:05
quote:
Flavius schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 21:26:
Als ik deze pagina moet geloven is het wel degelijk Call of Duty 2 genoemd. Maar dus wel een CoD2 versie enkel en alleen voor de console.
COD is groot geworden op de PC.

MOH:AA (devs --> infinity ward) -> COD 1 -> COD 1:UO --> COD 2(niet die wat jij linkte; dat wordt gezien als cod3) --> COD4 MW 1

Daarna hebben ze het vernaggelt, dus ik hoop dat we eindelijk weer een skillbased shooter zoals 1 en 2 krijgen. En niet zomfg kijk al mijn perks, en hoe OP ik ben.

YouTube: e*star hardrockers! a cod 1 fragmovie!

e*star <3 nostalgie van COD 1 _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Bjorn89 wijzigde deze reactie 06-06-2017 17:04 (11%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bjorn89
  • Laatst online: 04-05 16:05
quote:
Ekstergroen schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 11:56:
Misschien overbodige vraag:

Gaan er voertuigen in de multiplayer ala Battlefield? Of worden dat weer killstreak-rewards?
AUB beiden niet, ze horen niet thuis in een echte COD game.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Flavius
quote:
Bjorn89 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 16:56:
[...]

COD is groot geworden op de PC.

MOH:AA (devs --> infinity ward) -> COD 1 -> COD 1:UO --> COD 2(niet die wat jij linkte; dat wordt gezien als cod3) --> COD4 MW 1

Daarna hebben ze het vernaggelt, dus ik hoop dat we eindelijk weer een skillbased shooter zoals 1 en 2 krijgen. En niet zomfg kijk al mijn perks, en hoe OP ik ben.

YouTube: e*star hardrockers! a cod 1 fragmovie!

e*star <3 nostalgie van COD 1 _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Nee. Die ik linkte wordt niet gezien als CoD3, want er is een aparte CoD3.

Ben het wel met je eens dat het met de console versies flink vernaggelt is.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

• Aquila
Weer een paar uurtjes fanatiek WAW gespeeld.
Zijn er hier ook mensen die met een machine gun niks raken om vervolgens het halve team met een rifle af te maken? Gebeurde me gisteren en vandaag al :')
To much COD2 rifles gespeeld waarschijnlijk.. :P

• Vrijdag
quote:
Aquila schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 18:02:
Weer een paar uurtjes fanatiek WAW gespeeld.
Zijn er hier ook mensen die met een machine gun niks raken om vervolgens het halve team met een rifle af te maken? Gebeurde me gisteren en vandaag al :')
To much COD2 rifles gespeeld waarschijnlijk.. :P
Met de automatische wapens kon ik vaak nog geen olifant die op mijn tenen stond raken. Met de bolt-action geweren daarentegen ging het altijd stukken beter. Denk omdat je dan veel gecontroleerder aan het spelen bent. Plus was de schade dacht ik ook groter.
Ik kan nooit een goede WaW server meer vinden eigenlijk, altijd van die gehackte lobbies enzo.

Ben wel benieuwd naar de nieuwe CoD.

• Aquila
quote:
Vrijdag schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 18:08:
[...]

Met de automatische wapens kon ik vaak nog geen olifant die op mijn tenen stond raken. Met de bolt-action geweren daarentegen ging het altijd stukken beter. Denk omdat je dan veel gecontroleerder aan het spelen bent. Plus was de schade dacht ik ook groter.
Ik kan nooit een goede WaW server meer vinden eigenlijk, altijd van die gehackte lobbies enzo.

Ben wel benieuwd naar de nieuwe CoD.
Ik speel nu veel in FastXP server, maar zoals de naam al zegt vlieg je door de prestiges en meuk heen.. Het verpest het principe nogal 8)7
Die machine guns zijn wat dat betreft echt vreselijk inderdaad (op de PPSH na, want die heeft weinig recoil). Met sleight of hand en deep impact kun je lekker knallen als je een PPSH pakt. De FG42 pak ik ook regelmatig.

Een Gewehr of Mosin-Nagant schiet ook veel gecontroleerder. Dat is wel heel skill gericht. Ik heb me aangeleerd om direct naar het hoofd te gaan.

• Daniel.
  • Laatst online: 23:17
Enig idee of er al echte gameplay beelden verschenen zijn van de MP. Ik begin nu wel nieuwsgierig te worden.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• Paulus07
  • Niet online
quote:
ShittyNL schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 18:27:
Enig idee of er al echte gameplay beelden verschenen zijn van de MP. Ik begin nu wel nieuwsgierig te worden.
E3

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 17-06 13:08

Gundogan

Rip and tear, until it is done

quote:
Aquila schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 18:24:
[...]

Ik speel nu veel in FastXP server, maar zoals de naam al zegt vlieg je door de prestiges en meuk heen.. Het verpest het principe nogal 8)7
Die machine guns zijn wat dat betreft echt vreselijk inderdaad (op de PPSH na, want die heeft weinig recoil). Met sleight of hand en deep impact kun je lekker knallen als je een PPSH pakt. De FG42 pak ik ook regelmatig.

Een Gewehr of Mosin-Nagant schiet ook veel gecontroleerder. Dat is wel heel skill gericht. Ik heb me aangeleerd om direct naar het hoofd te gaan.
De SMG's zijn juist dik OP in WaW omdat die game eigenlijk gewoon een CoD4 reskin is en dus met 0.0 recoil. Zeker de MP40 op consoles is en beest met 50+ damage. Maar op de pc is het ook gewoon gaan met de Type of Tommy.

De bolt action rifles zijn statistisch ongeveer hetzelfde als in CoD 1 en 2, maar omdat de SMG's een enorme boost hebben gehad, vallen ze een beetje in het niet.

Om over de mp44 nog maar de zwijgen.... Van een one head shot killing machine naar een proppenschietertje in WaW. 30 damage vs 40 van een Thompson bijvoorbeeld. 8)7

i7 4790K, 16GB, ASUS Z97-K, R9 Fury

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aquila
quote:
Gundogan schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 00:12:
[...]

De SMG's zijn juist dik OP in WaW omdat die game eigenlijk gewoon een CoD4 reskin is en dus met 0.0 recoil. Zeker de MP40 op consoles is en beest met 50+ damage. Maar op de pc is het ook gewoon gaan met de Type of Tommy.

De bolt action rifles zijn statistisch ongeveer hetzelfde als in CoD 1 en 2, maar omdat de SMG's een enorme boost hebben gehad, vallen ze een beetje in het niet.

Om over de mp44 nog maar de zwijgen.... Van een one head shot killing machine naar een proppenschietertje in WaW. 30 damage vs 40 van een Thompson bijvoorbeeld. 8)7
Je bent op het sterkste met het wapen dat je ligt natuurlijk, maar dat is ook afhankelijk van de map die je speelt.
Die SMG's zoals de Thompson en MP40 (zonder grip) zijn echt niet te doen. Met salvo's lossen ben je te laat en met een Rifle heb je aan 1 kogel genoeg. Blijft voor mij soms ook een lastig verhaal, want dan ben ik 10x gesloopt om dan pas het juiste wapen te hebben..

Zijn er trouwens mensen die zin hebben om een potje Rifles te doen in Roundhouse? Dat is een ideaale map :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• bram1984
De enige reden dat ik uitkijk naar deze game, is eigenlijk de single player. Hopelijk duurt deze weer 10 uur met de meests epische Omaha Beach landing ooit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• baronruud
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 23:42
Create a class gaat verdwijnen schijnbaar. Als BF gaan ze nu.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Tekenaar!

quote:
bram1984 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 14:57:
De enige reden dat ik uitkijk naar deze game, is eigenlijk de single player. Hopelijk duurt deze weer 10 uur met de meests epische Omaha Beach landing ooit.
Dat lijkt me ook wel wat inderdaad. Ik vond het systeem dat ze in de BF1 SP deden best wel mooi gemaakt. Dat als je dood ging je als een andere soldaat terug kwam en net even op een andere plek maar nog steeds dezelfde battle. Het verhaal ging daarmee lekker door ipv eindeloos overnieuw en overnieuw te gaan.

• Aquila
Ik ben bang dat de COD sp wel tegen gaat vallen hoor. COD is net de game waar je helemaal niks van moet verwachten, misschien dat je dan zegt: ''Oooh het is best leuk". Op basis van eerder games verwacht ik een matig spel, maar hoop ik natuurlijk anders. Het zou namelijk opvallen als ze nu wel opeens een goede game maken.. Weten de COD kopers ondertussen ook dat ze flink genaaid zijn de afgelopen jaren.

• Paulus07
  • Niet online
quote:
Aquila schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 17:45:
Ik ben bang dat de COD sp wel tegen gaat vallen hoor. COD is net de game waar je helemaal niks van moet verwachten, misschien dat je dan zegt: ''Oooh het is best leuk". Op basis van eerder games verwacht ik een matig spel, maar hoop ik natuurlijk anders. Het zou namelijk opvallen als ze nu wel opeens een goede game maken.. Weten de COD kopers ondertussen ook dat ze flink genaaid zijn de afgelopen jaren.
Cod1, UO en 2 gespeeld? Dat waren toch wel goede SP missies hoor :) alles daarna was meh :P

• Aquila
quote:
Paulus07 schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 18:24:
[...]

Cod1, UO en 2 gespeeld? Dat waren toch wel goede SP missies hoor :) alles daarna was meh :P
Die heb ik kapot gespeeld. Ik heb het dan ook over de laatste games.

Pagina: 1 2 3 ... 29 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Cartech

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True