Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[XBO/PS4] Call of Duty: WWII

Pagina: 1 2 3 ... 29 Laatste
Acties:

• SPOXYWOXY
  • Registratie: oktober 2009
  • Nu online
Wauw Coolblue maakt zichzelf even goed belachelijk met deze pre-order prijzen van 80-85 EUR :o

https://www.consoleshop.n...call-of-duty-wwii-pc.html

• dezekeer
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 21-06 09:53
( verwijderd, had een slecht humeur, maar bij deze graag een opmerking- wanneer je over een bepaald platform praat zet het erbij aub)

En 80 euro is wel erg gortig, speel vanaf deel 1 tot deel 4(part1) en kijk met toch wat interesse naar dit deel, maar heb toch wel bedenkingen over Activision gekregen met het gemelk en de verouderde engine.

dezekeer wijzigde deze reactie 12-06-2017 16:36 (61%)

• chimera2
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 07:19
YouTube: Call of Duty® WW2 – MULTIPLAYER GAMEPLAY TRAILER!

Ik heb er zinin :D

chimera2 wijzigde deze reactie 13-06-2017 07:35 (16%)

• Pas08
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 24-06 20:23
De multiplayer trailer ziet er tof uit.
Ondanks dat het "actual in-game footage" is, is dit natuurlijk wel een cinematic trailer.

Op basis van de trailer en het commentaar van bovengenoemde video:

- Divisies, ofwel specifieke classes waaruit de speler kan kiezen. (Net zoals in cod1, uo en cod2 (voor pc) )
- Lijken voertuigen in te zitten, tanks, vliegtuigen.
- Attachements en alternatieve ammo.

De mappen zien er gelikt uit, evenals de graphics. Ik twijfel nog over de toevoeging van voertuigen, deze trailer oogt als battlefield 1, maar dan 30 jaar later.

Ziet er in ieder geval wel tof uit, maar ben benieuwd naar daadwerkelijk gameplay footage van mensen die die de multiplayer op E3/twitch/youtube spelen. Laat die beelden maar komen zou ik zeggen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• baronruud
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 08:12
Trailer leek meer SP trailer dan een MP trailer.

• RoyK
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 20-06 19:05

RoyK

Tekenaar!

ik vind het er fantastisch uitzien!!!

De liefste decoraties met illustraties van Roy Korpel voor baby en kinderkamers > Lievespulletjes

• Pas08
quote:
baronruud schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 09:01:
Trailer leek meer SP trailer dan een MP trailer.
Helemaal met je eens, maar de titel zegt toch echt multiplayer.

Iemand die trouwens ook vond dat het geluid van de guns een beetje hol was?

Vooral die (ik denk browning) boven op de tank klinkt te veel als een proppenschietertje.

Pas08 wijzigde deze reactie 13-06-2017 09:26 (27%)

• Batiatus
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 13-06 21:54
Komt er ook echte multiplayer footage beschikbaar op de E3? Oftewel, is het speelbaar op E3 en komt daar footage van? Die cenematics zeggen me zo weinig.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pas08
quote:
Batiatus schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 09:29:
Komt er ook echte multiplayer footage beschikbaar op de E3? Oftewel, is het speelbaar op E3 en komt daar footage van? Die cenematics zeggen me zo weinig.
Die kerel in het filmpje hierboven zegt dat hij de multiplayer gaat spelen vandaag op de E3.
Kwestie van tijd dus voordat daadwerkelijk multiplayer filmpjes op youtube verschijnen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: oktober 2009
  • Nu online
Gek dat deze MP video nog geen nieuwsbericht op de frontpage heeft gekregen...

SPOXYWOXY wijzigde deze reactie 13-06-2017 15:35 (6%)

• baronruud
quote:
SPOXYWOXY schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 15:35:
Gek dat deze MP video nog geen nieuwsbericht op de frontpage heeft gekregen...
Nu wel.... Toevallig ;)

• Ari Gold
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 07:30
Er is nu een stream bezig op facebook met MP gameplay.

Bwoah

• Batiatus
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 13-06 21:54

• Aquila
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 24-06 10:35
quote:
Het ziet er allemaal grappig uit, maar ik ben niet direct verkocht.

\\ XBOX 360 & One X // AMD Ryzen 2600x \\ VoetbalShirtjes Topic// FC Bayern \\

• mierenmepper
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 22-06 22:23
quote:
Aquila schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 22:01:
[...]

Het ziet er allemaal grappig uit, maar ik ben niet direct verkocht.
red dot sights... ww2... wat een fcking joke dit

ook jammer dat ik germans die spawnen met m1 garands....

mierenmepper wijzigde deze reactie 13-06-2017 22:09 (11%)

• Pas08
Cinematic trailers zijn ze wel goed in, maar ben verre van enthousiast na het zien van dot filmpje.

Leuk dat ze een gamemode hebben waar je meerdere objectives achter elkaar moet behalen, alhoewel verschillende namen ben ik bang dat het riedeltje hetzelfde is. In feite de operations game mode van bf1.

Graphics zijn outdated, geen wauw factor. Geluiden van guns zoals ook de Mp trailer zijn dof. Red dots silencers etc leuk, maar totaal niet nodig.

Dit filmpje wordt duidelijk gespeeld op console, de bewegingen en dergelijke ademen dit, maar als ze deze net zoals mw2 rechtstreeks porten naar de pc, loop ik er met een hele grote boog omheen.

Maar goed dit is een eerste indruk. Wellicht (hopelijk) verandert deze nog de komende dagen na het zien van meer beelden.

Positief puntje: ik zag geen killstreak rewards

• baronruud
quote:
mierenmepper schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 22:02:
[...]

Idd Duitser met een m1 garand... Maar red dot sight?

• mierenmepper
quote:
baronruud schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 22:54:
[...]

Idd Duitser met een m1 garand... Maar red dot sight?
toch kansloos... (neem aan dat het een red dot sight is op die BAR)

• mierenmepper
quote:
Pas08 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 22:14:
Positief puntje: ik zag geen killstreak rewards
dit zal ik niet te hardop zeggen, ik denk ( hoop het niet!!! ) maar dat die tank. en die bom die je zag vallen in die cinematic, gewoon killstreaks zijn...

• baronruud
quote:
mierenmepper schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 22:55:
[...]

toch kansloos... (neem aan dat het een red dot sight is op die BAR)
Ja, ben ik mee eens. Is het geen glaasje met punt ofzo? Dan nog trouwens....

• Witte8
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:06
Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Heb op dit moment het gevoel dat de puur de WO2 setting de hele game moet dragen. Een fps blijft in se een fps dat begrijp ik hoor,maar ik mis wat peper en zout op dit moment.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• mierenmepper
Nou na deze gameplay beelden, echt ZWAAR teleur gesteld, ze begrijpen het gewoon NOG steeds NIET... Back to boots to the ground my ass.... dit is inderdaad gewoon de zoveelste cod met achterlijke kill streaks met een ww2 sausje erover die niet klopt..

toch gewoon wachten op batalion 1944

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 07:35
quote:
Pas08 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 22:14:
Cinematic trailers zijn ze wel goed in, maar ben verre van enthousiast na het zien van dot filmpje.
Doe je dat nu expres of was het een typo? ;) :P

• Aquila
quote:
mierenmepper schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 22:02:
[...]

Ik kwam inderdaad niet op de benaming, maar zag ook een plaatje met een bout erop. Denk voor iets te repareren en het leek direct vanuit Black Ops te komen. De laatste game bedoel ik dan.
Dit kun je toch echt niet maken eigenlijk ;(

Duitsers met een M1 Garand is in de multiplayer niet raar. Bij Call Of Duty World At War kun je ook zulke classes aanmaken. Ik speel vooral met een Russische Mosin Nagant, ongeacht of ik als Duitser, Rus of Amerikaan speel.

Aquila wijzigde deze reactie 14-06-2017 00:30 (19%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 05:47
Het is ook ondenkbaar dat een soldaat van welke nationaliteit dan ook een ander wapen op pakt in tijd van oorlog. :z ;) Want ja het staat zo gek he. :+

Pieuw pieuw roepen op het moment dat een Japanse soldaat een bajonet tussen je ribben steekt is zoooo call of duty.

MaXeRs wijzigde deze reactie 14-06-2017 05:18 (27%)

• mierenmepper
quote:
Aquila schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 00:25:
[...]

Ik kwam inderdaad niet op de benaming, maar zag ook een plaatje met een bout erop. Denk voor iets te repareren en het leek direct vanuit Black Ops te komen. De laatste game bedoel ik dan.
Dit kun je toch echt niet maken eigenlijk ;(

Duitsers met een M1 Garand is in de multiplayer niet raar. Bij Call Of Duty World At War kun je ook zulke classes aanmaken. Ik speel vooral met een Russische Mosin Nagant, ongeacht of ik als Duitser, Rus of Amerikaan speel.
Is wel raar, in cod1 (2 durf ik niet te zeggen) kon dit niet! ja in eigen servers, Maar de normale settings, was het gewoon spawnen met je eigen wapen, en kon je ze wel oppakken/bewaren tot de volgende ronde..

Dit dat het niet raar is tja... Ik had hoop, en die is weg
quote:
Het is ook ondenkbaar dat een soldaat van welke nationaliteit dan ook een ander wapen op pakt in tijd van oorlog. :z ;) Want ja het staat zo gek he. :+
Oppakken is iets anders dan spawnen.....

mierenmepper wijzigde deze reactie 14-06-2017 07:03 (11%)

• Pas08
quote:
mierenmepper schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 22:56:
[...]

dit zal ik niet te hardop zeggen, ik denk ( hoop het niet!!! ) maar dat die tank. en die bom die je zag vallen in die cinematic, gewoon killstreaks zijn...
Helaas, jij hebt gelijk. Erg jammer.
quote:
Vrijdag schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 23:46:
[...]

Doe je dat nu expres of was het een typo? ;) :P
Was een honest typo ;) .

Dit wordt voor mij niet een call of duty die ik ga spelen, wellicht als ie in de aanbieding is voor minder dan €20, maar zeker niet vanaf het begin.

Ik zit eigenlijk nog te wachten totdat ze jetpack dlc's en exosuits supesoldaten aankondigen 8)7 8)7 8)7

Pas08 wijzigde deze reactie 14-06-2017 07:16 (7%)

• Vrijdag
Ik denk dat we als eerste dlc mechanische nazizombiedino's kunnen verwachten :+

In een mp sessie zag ik al een recon drone (waarbij je vijanden "paint", gewoon een uav dus) en een glidebomb, wat je kan vergelijken met een Reaperdrone/hellfire raket.
Pure speculatie maar ik verwacht qua killstreaks ongeveer het volgende:
Uav
Guided missile (glide bomb)
Napalm/carpetbomb
Strafe run
Gasaanval
Honden
Nuke

Enigszins gebaseerd op de wapens van toen.

• Aquila
quote:
mierenmepper schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 07:02:
[...]

Is wel raar, in cod1 (2 durf ik niet te zeggen) kon dit niet! ja in eigen servers, Maar de normale settings, was het gewoon spawnen met je eigen wapen, en kon je ze wel oppakken/bewaren tot de volgende ronde..

Dit dat het niet raar is tja... Ik had hoop, en die is weg

[...]

Oppakken is iets anders dan spawnen.....
Serieus? Ik heb er eigenlijk nooit op gelet, maar ik zou zeggen van niet. Maar dan is het in ieder geval wel zo dat ik er helemaal geen last van heb gehad :)

Ik snap je wel, want ik vond het verre van next-gen. Het begint vergane glorie te worden.

• TLM
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 21-06 20:22

TLM

The Laughing Man

Wat maakt het uit dat in multiplayer een duitser met een m1 garand loopt. Of dat er een soort van red dot op zit. Multiplayer is om te gewoon lekker weg te knallen. Zullen genoeg mensen zijn die de M1 niet fijn vinden op mee te spelen en genoeg die een red dot niet nodig hebben. Maar jullie zijn niet alleen op de wereld, ze moeten ook rekening houden met andere mensen, minder ervaren of nieuwe cod spelers.

Stand Alone Agent (GITS SAC)

• chimera2
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 07:19
Hebben jullie al een pre-order staan ( voor de beta)
Ben nog aan het kijken waar ik hem eventueel ook gewoon kan annuleren.

• Kuhrtje
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 24-06 18:43
Hm trailer was vet en zette mij echt aan het denken.

Lange lange tijd geen CoD meer gespeeld, dit zou het moment weer zijn.

Als ik nu de Mp beelden bekijk twijfel ik weer. Hoe kan BF1 er nou zoveel beter uit zien met veel grotere maps dan CoD? Waarom krijgen ze dat nu niet voor elkaar? De animaties zijn lachwekkend soms, veel te hoog tempo lijkt wel.

De reflector sight is wel iets dat in de oorlog gebruikt is, maar niet vaak op guns.
Verder die perks vind ik maar mwa, uav in ww2 is best vreemd, dus waarom halen ze het er niet uit... veel spannendere gameplay. Het is toch een vorm van wallhack ofzo.

Als ww2 kenner en 'liefhebber' wil ik deze graag spelen, maar val denk ik weer snel terug op BF1.

Game PC || PS4 PSN: Kuhr25

• jantje 2
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 15-06 13:42
In cod1 en cod2 waren er per land verschillende wapens die je kon kiezen van het desbetreffende land. Amerikanen amerikaanse wapens en duitsers duitse wapens etc.

in cod WAW is dit concept overhoop gegooid en kon je elk wapen kiezen wat je wilde door middel van create a class, iets wat nog niet bestond bij de eerdere delen.( de WW2 varianten dan) Tegenwoordig is dit een standaard en zo te zien blijft dit ook zo in het nieuwe deel van COD. Ook in WAW had je al reddot sights en silencers etc, dus dat is niet iets nieuws of raars.

Ik hoop zelf dat ze de killstreaks, die er helaas inzitten, flink beperken tot 3-5 maximaal en niet 100 onzinnige dingen die de hele game verpesten.

Vond zelf die WAR modus er wel grappig uit zien dat je prikkeldraad kan leggen en MG's kan neerzetten etc. Zulke gamestijl vind ik over het algemeen wel leuk om te spelen. Soort RUSH van battlefield.

Potjes duurde wat ik heb gezien wel erg kort, gemiddeld tussen de 5 en 10 minuten. Voordat je begonnen ben ben je eigenlijk al klaar en dat trekt me niet zo. Minimaal 15-20 minuten per potjes zou wel lekker zijn.

Als ik de filmpjes zie is dit wel gewoon nog steeds een "echte" COD zoals het speelt. Niet zo tof als deel 1 en 2 als ik het zo zie en me enthousiasme is dan ook wel lichtelijk gedaald en zeker geen pre order waardig.

Reden waarom de graphics niet zo heel goed zijn is omdat ze op console 60 FPS willen halen en ik denk niet dat battlefield 4 op de consoles op 60 FPS loopt? Dit was altijd een harde eis om hun grootste playerbase tevreden te stellen.

jantje 2 wijzigde deze reactie 14-06-2017 09:54 (8%)

• Pas08
quote:
Aquila schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 09:36:
[...]

Serieus? Ik heb er eigenlijk nooit op gelet, maar ik zou zeggen van niet. Maar dan is het in ieder geval wel zo dat ik er helemaal geen last van heb gehad :)

Ik snap je wel, want ik vond het verre van next-gen. Het begint vergane glorie te worden.
In cod2 kun je op servers zonder mod niet spawnen met wapens van een ander land. Je kunt ze wel oppakken en meenemen naar een volgende ronde.

Met de pam mod is er wel soort van bug: als je tijdens de countdown spawned als allies met een garrant en vlak voor de ronde begint switch naar de Duitsers begin je die ronde met een garant, maar normaal gesproken kies je een wapen van de natie voor wie je speelt.

• vinom
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 08:33
Mwah, ben er niet zo fan van na het zien van de multi-player beelden. Als je het naast World at War legt had die game veel meer sfeer, meer het gevoel van een echte oorlog. Dat mis ik hier.

• Paulus07
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
Ik speel hem voor de single player en de multiplayer laat ik lekker liggen denk :P

je kan wel bruggen repareren zie ik in het begin van deze video:

Paulus07 wijzigde deze reactie 14-06-2017 10:36 (46%)

http://www.aquablog.nl | Alles over aquascaping

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pas08
Wat is dat trouwens met die vrouwelijke stemmetjes in die filmpjes? Nodig omdat feministen anders gaan bitchen? Of zijm het gewoon hoge mannelijke stemmen?

Ik weet dat zowel Duitsers als Russen vrouwelijke eenheden hadden, maar klinkt toch wel apart.

• ghighoegha
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 18-06 00:19
Dit ziet er toch gewoon heel erg matig uit allemaal. Eerste trailer vond ik vet. Maar na het zien van de multiplayer beelden laat ik deze denk ik lekker liggen

• Vaniska
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 24-06 20:30
Ik heb er zin in, de laatste CoD die ik gespeeld heb is echt jaren geleden aan het begin van de Xbox360, maar hier heb ik daadwerkelijk wel weer zin in. Snap overigens niet echt waarom mensen zo haten op vrouwelijke "soldaten", maakt het wellicht iets minder realistisch, maar meh. Zie het probleem er niet van.

“Never underestimate the determination of a kid who is time-rich and cash-poor.”

• Flavius
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 21:31
quote:
Pas08 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 11:21:
Wat is dat trouwens met die vrouwelijke stemmetjes in die filmpjes? Nodig omdat feministen anders gaan bitchen? Of zijm het gewoon hoge mannelijke stemmen?

Ik weet dat zowel Duitsers als Russen vrouwelijke eenheden hadden, maar klinkt toch wel apart.
Duitsers hadden vrouwen in het leger, maar die mochten echt niet (aan het front) vechten! Dat was enkel en alleen voor mannen.

• Frostbite
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 00:19
De red dot sight is een Nydar sight en is gewoon authentiek zoek er maar op.

Maar goed er zijn maar weinig iron sight die slecht zijn. Daarbij speel ik HC en zal daar 9 van de 10 lekker lopen te hipfiren.

De hele community liep te schreeuwen om een ww2 shooter en nu hebben ze er weer een. Ik denk wel dat ik hem ga halen al is het alleen maar omdat Slegdehammer toch een behoorlijke COD kan maken en ik de futuristische gedoe als jetpacks, laserguns en wallrunning beetje beu begin te raken. Sinds kort speel ik ook weer BO1. Blijf dat toch een van de betere COD's vinden. Bo2 ook maar dat was al een eerste toekomstige COD versie (zonder wallrunnen en energy wapens)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 256Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S7

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 06:55

Geronimous

Moderator Spielerij
quote:
Paulus07 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 10:34:
Ik speel hem voor de single player en de multiplayer laat ik lekker liggen denk :P

je kan wel bruggen repareren zie ik in het begin van deze video:

[video]
Ouch. Hier hou ik toch een enorm 'meh' gevoel aan over. Dezelfde CoD crap. Vreemde puntentelling (oeh, hier, punten voor kills met een suppressor!), kleine maps met veel hoekjes en doolhofjes, gericht op close quarters TDM. houterige animaties.

FT-17 FTW!

• Kuhrtje
quote:
jantje 2 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 09:52:

Reden waarom de graphics niet zo heel goed zijn is omdat ze op console 60 FPS willen halen en ik denk niet dat battlefield 4 op de consoles op 60 FPS loopt? Dit was altijd een harde eis om hun grootste playerbase tevreden te stellen.
BF1 draait gewoon op 60FPS, net als BF3/4
Dus ook daarin zie je dat het toch wel mogelijk is. Graphisch kan COD gewoon niet meten. Opzich niet erg hoor, maar op sommige punten valt het elke keer weer op. Ook de animaties tellen hierbij mee.
De vrouwelijke soldaten is idd een beetje bullshit. Dat dit aan het oostfront gebeurde, dan is het prima, maar in Normandië is dit eigenlijk niet aan de orde.

• Vrijdag
quote:
Pas08 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 11:21:

Nuja, je ziet ook een neger in de eerste trailer. Hoewel dat volgens mij ook gewoon authentiek is, zou een vrouwelijke frontsoldaat bij de Amerikanen/Britten dat niet zijn. Ze waren er wel, de auxilliaries maar hadden vziw geen gevechtsrol. Wat dan wel weer zou kunnen, is als je bijvoorbeeld een missie/MP variant hebt waarbij je met het verzet speelt.
Zoniet, dan is het gewoon SJW gelöl :P

ben niet gehinderd door ontzettend veel kennis van zaken trouwens :P

Of het zijn gewoon heel jonge jongens, dat kan ook natuurlijk.

Vrijdag wijzigde deze reactie 14-06-2017 13:00 (4%)

• Pas08
De Duitsers hadden volgens mij wel enkele vrouwelijke eenheden die aan het front vochten. In één van de boeke van Sven Hassel (die ik gelelezen heb) beschrijft hij kort een vrouwelijke eenheid die aan het oostfront diende en russishce gevangenen martelde. Nou weet ik dat zijn boeken niet geheel en alleen op waarheid berusten, maar ook wat fantasie bevatten. Het zou dus best kunnen dat dit gedeelte op fantasie en creatieve toevoeging van de schrijver gebasseerd is.

De Amerikanen en Britten ben ik niet bekend mee.

Ik haat ook niet op vrouwelijke soldaten in cod ww2. Was mij onbekend dat deze erin zaten en aangezien die hoge stemmetjes mij opvielen vroeg ik me dat af. Ik lees inderdaad dat het al bevestigd was dat vrouwelijke soldaten speelbaar zijn.

Interessant om te achterhalen is of die speelbare vrouwelijke soldaten ook een andere fysiek hebben dan de mannen. Als dit namelijk zo is, en vrouwen kleiner en smaller zijn dan mannelijke tegenhangers, kan dit een klein voordeeltje opleveren. Hoe kleiner het personage, hoe kleiner de hitbox en hoe moeilijker om te raken, maar het lijkt mij dat de personages dezelfde grootte en breedte en dergelijke hebben.

Pas08 wijzigde deze reactie 14-06-2017 13:19 (9%)

• baronruud
quote:
Pas08 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 13:16:
Interessant om te achterhalen is of die speelbare vrouwelijke soldaten ook een andere fysiek hebben dan de mannen. Als dit namelijk zo is, en vrouwen kleiner en smaller zijn dan mannelijke tegenhangers, kan dit een klein voordeeltje opleveren. Hoe kleiner het personage, hoe kleiner de hitbox en hoe moeilijker om te raken, maar het lijkt mij dat de personages dezelfde grootte en breedte en dergelijke hebben.
Cod kennende zijn hitboxen gewoon copy/paste ;) net als de rest.

(nee, ben geen hater.)

• Vrijdag
quote:
Pas08 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 13:16:
De Duitsers hadden volgens mij wel enkele vrouwelijke eenheden die aan het front vochten. In één van de boeke van Sven Hassel (die ik gelelezen heb) beschrijft hij kort een vrouwelijke eenheid die aan het oostfront diende en russishce gevangenen martelde. Nou weet ik dat zijn boeken niet geheel en alleen op waarheid berusten, maar ook wat fantasie bevatten. Het zou dus best kunnen dat dit gedeelte op fantasie en creatieve toevoeging van de schrijver gebasseerd is.

De Amerikanen en Britten ben ik niet bekend mee.

Ik haat ook niet op vrouwelijke soldaten in cod ww2. Was mij onbekend dat deze erin zaten en aangezien die hoge stemmetjes mij opvielen vroeg ik me dat af. Ik lees inderdaad dat het al bevestigd was dat vrouwelijke soldaten speelbaar zijn.

Er waren wel een aantal vrouwelijke Nazis en SS'ers die bijvoorbeeld kampbewaking deden: http://kunst-en-cultuur.i...n-en-kampbewaaksters.html en http://www.welikeviral.co...right-disturbing-omg.html

Ik speelde vroeger in UT en Quake meestal met vrouwelijke karakters omdat die slanker van bouw waren en daardoor moeilijker te zien. Hitboxen maakten toen al geen moer uit helaas :P

• Kuhrtje
Zover ik weet zijn er geen Amerikaanse vrouwelijke soldaten geweest i.v.m. totale oorlog. Vrouwen bleven toch wel thuis om te werken in de fabrieken en het leven in Amerika op peil te houden.

Alleen de Duitsers en de Sovjetten is van bekend dat zij vrouwelijke soldaten gebruikten. Welliswaar vaak uit noodgreep of vrijwillige basis.

• jantje 2
quote:
Vrijdag schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 12:50:
[...]
Ze waren er wel, de auxilliaries maar hadden vziw geen gevechtsrol. Wat dan wel weer zou kunnen, is als je bijvoorbeeld een missie/MP variant hebt waarbij je met het verzet speelt.
Zoniet, dan is het gewoon SJW gelöl :P

ben niet gehinderd door ontzettend veel kennis van zaken trouwens :P
Je schijnt als een Franse vrouwelijke verzetsstrijder te spelen dus dat kan op zich nog wel. Maar voor de rest is het natuurlijk pure waanzin. Of had je in de vorige Cods ook al vrouwelijke characters? ( Infinite war,ghosts en die ongein ? )

• Paulus07
  • Niet online
quote:
Jeroenimoes schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 12:28:
[...]

Ouch. Hier hou ik toch een enorm 'meh' gevoel aan over. Dezelfde CoD crap. Vreemde puntentelling (oeh, hier, punten voor kills met een suppressor!), kleine maps met veel hoekjes en doolhofjes, gericht op close quarters TDM. houterige animaties.
Had bij die brug een heel erg "lego game" gehalte in mijn hoofd. Als je zeg maar in die lego games zo'n bouw animatie kreeg om een object in elkaar te zetten :P _/-\o_

• Scrtz
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 08:27
quote:
baronruud schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 13:30:
[...]

Cod kennende zijn hitboxen gewoon copy/paste ;) net als de rest.

(nee, ben geen hater.)
Als ik die MP ingame footage bekijk dan voelt de hele game aan als de zoveelste grote copy/paste alleen nu met een WW2 thema. Ik had veel meer gehoopt op een 'back 2 basics' game a la cod1/cod2 of een beetje zoals CSGO.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Chrosser
  • Laatst online: 21-06 19:41
Vind het juist wel goed uitzien. Wie een reboot verwacht met hele andere gamemechanics is gewoon niet realistisch. Dit is de typische cod speelstijl waar iedereen back in the days zo enthousiast over was. Ik heb na warfare 2 geen COD meer aangeraakt omdat ik er op uit gekeken was, lijkt me deze juist wel weer ok.

zelfde speelstijl, geen jetpacks of flauwekul. Ik zie het wel weer zitten.

Laaaam!

• Pas08
quote:
Chrosser schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 14:47:
Vind het juist wel goed uitzien. Wie een reboot verwacht met hele andere gamemechanics is gewoon niet realistisch. Dit is de typische cod speelstijl waar iedereen back in the days zo enthousiast over was. Ik heb na warfare 2 geen COD meer aangeraakt omdat ik er op uit gekeken was, lijkt me deze juist wel weer ok.

zelfde speelstijl, geen jetpacks of flauwekul. Ik zie het wel weer zitten.
Hier zijn in feite twee groepen te onderscheiden. Mensen die bij de mw series zijn ingehaakt en die gameplay kennen en fijn vinden. En aan de andere kant de mensen, waaronder ik, die de eerste call of dutys hebben gespeeld en hadden gehoopt dat back to basics die basics uit de eerste delen betekend.

De laatste groep zal ouder en kleiner zijn. Speelstijl zoals toen gaat denk ik niet snel terugkomen. Is natuurlijk in menig opzicht ook verouderd, maar in mijn ogen niet slechter. Wellicht dat battallion 1944 meer gaat lijken op de cod1 en cod2, maar dat moeten we nog gaan zien.

Wat betreft cod ww2: ik ga eerst rustig afwachten op meer beelden en filmpjes van maps, modes wapens en al die andere elementen die erin zitten. Van het weinige dat ik heb gezien, ben ik niet overtuigd dat het wat voor mij persoonlijk is.

Pas08 wijzigde deze reactie 14-06-2017 15:24 (9%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
En voor de WW2 liefhebbers hoe ook deze in de gaten: https://www.hellletloose.com/

:)

• Chrosser
  • Laatst online: 21-06 19:41
quote:
Pas08 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 14:59:
[...]

Hier zijn in feite twee groepen te onderscheiden. Mensen die bij de mw series zijn ingehaakt en die gameplay kennen en fijn vinden. En aan de andere kant de mensen, waaronder ik, die de eerste call of dutys hebben gespeeld en hadden gehoopt dat back to basics die basics uit de eerste delen betekend.

De laatste groep zal ouder en kleiner zijn. Speelstijl zoals toen gaat denk ik niet snel terugkomen. Is natuurlijk in menig opzicht ook verouderd, maar in mijn ogen niet slechter. Wellicht dat battallion 1944 meer gaat lijken op de cod1 en cod2, maar dat moeten we nog gaan zien.

Wat betreft cod ww2: ik ga eerst rustig afwachten op meer beelden en filmpjes van maps, modes wapens en al die andere elementen die erin zitten. Van het weinige dat ik heb gezien, ben ik niet overtuigd dat het wat voor mij persoonlijk is.
Wat is er dan veel anders dan in de eerste twee COD delen. Ik heb beide gespeeld (ben ook al ietsje ouder haha) maar dit lijkt er toch wel heel veel op. Het is denk ik iets sneller nog qua gameplay dan COD 1 en 2, bij een game mode als search en destroy zal het spelbeeld er anders uit zien

Laaaam!

• Aquila
quote:
Pas08 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 09:54:
[...]

In cod2 kun je op servers zonder mod niet spawnen met wapens van een ander land. Je kunt ze wel oppakken en meenemen naar een volgende ronde.

Met de pam mod is er wel soort van bug: als je tijdens de countdown spawned als allies met een garrant en vlak voor de ronde begint switch naar de Duitsers begin je die ronde met een garant, maar normaal gesproken kies je een wapen van de natie voor wie je speelt.
Ik begin me het weer te herinneren :) Het heeft wel zijn dingetje natuurlijk en alle landen hebben hun sterke wapens inderdaad. World At War is sowieso wel een hele rommelige game, met een aantal zwakke multiplayer maps.

• jasper2603
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 24-06 11:13
Ik zit erover te denken om dit deel te gaan pre orderen, maar zou er nog een versie met een remastered oud deel van cod erbij komen, zoals vorig jaar? Mocht iemand dit weten dan hoor ik dat graag, dan wacht ik nog even met m'n pre order.

• AntraXxX
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 23-06 23:46
quote:
jasper2603 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 21:05:
Ik zit erover te denken om dit deel te gaan pre orderen, maar zou er nog een versie met een remastered oud deel van cod erbij komen, zoals vorig jaar? Mocht iemand dit weten dan hoor ik dat graag, dan wacht ik nog even met m'n pre order.
Nee, daar hoef je niet vanuit te gaan. Dat er vorig jaar COD 4 bij zat als remastered versie was met name om de verkopen een boost te geven. Ze hebben nu dit jaar weer een 'nieuwe' setting na een aantal jaar de Exosuit setting te hebben gehad dus ze willen de playerbase op WWII zo groot mogelijk willen houden. En daar past een remastered versie totaal niet bij natuurlijk.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• Vrijdag
quote:
jasper2603 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 21:05:
Waarom zou je 'm reserveren? Denk niet dat ze snel uitverkocht zullen zijn en via budgetgaming.nl kan je meestal wel een lage prijs vinden.

• jasper2603
  • Registratie: oktober 2005
quote:
Vrijdag schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 23:23:
[...]

Waarom zou je 'm reserveren? Denk niet dat ze snel uitverkocht zullen zijn en via budgetgaming.nl kan je meestal wel een lage prijs vinden.
Omdat als je de game reserveert dan krijg je toegang tot de gesloten beta op 25 augustus.

• Vrijdag
quote:
jasper2603 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 23:48:
[...]

Omdat als je de game reserveert dan krijg je toegang tot de gesloten beta op 25 augustus.
Ah vandaar. Persoonlijk vind ik dat het niet waard. Vooral omdat er vaak toch nog een open beta later komt. Hoewel, met CoD is dat wellicht nog niet eerder gebeurd.

Of er ook een remastered "iets" uitkomt, geen idee. Dan kan je misschien het beste pas op het laatste moment een eventuele reservering plaatsen.

Vrijdag wijzigde deze reactie 14-06-2017 23:52 (16%)

• MartinVBergen
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 15-06-2017
Wil het spel ook halen, is het spel het waard?

Heb naar Black ops 3 geen nieuwe COD gehaald, vandaar vraag ik dit.

• Vaniska
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 24-06 20:30
quote:
MartinVBergen schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 23:57:

Wie weet, tijd gaat het leren :)
Ik heb al geen CoD meer gekocht sinds de xbox 360, en ik ga hem wel kopen. WWII concept spreekt mij gewoon aan :)

“Never underestimate the determination of a kid who is time-rich and cash-poor.”

• ghighoegha
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 18-06 00:19
quote:
MartinVBergen schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 23:57:

Wat zijn dit voor een vragen lol. Lees ff rond en vorm zelf een mening. Hier zal de een zeggen dat hij het waard vind en de ander niet. Ben je dus helemaal niets verder

• Pas08
quote:
Chrosser schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 17:25:
[...]

Wat is er dan veel anders dan in de eerste twee COD delen. Ik heb beide gespeeld (ben ook al ietsje ouder haha) maar dit lijkt er toch wel heel veel op. Het is denk ik iets sneller nog qua gameplay dan COD 1 en 2, bij een game mode als search en destroy zal het spelbeeld er anders uit zien
Lastig om te bewoorden. Ik heb de eerste call of duty's op de pc gespeeld, evenals mw2 een tijd later. WaW en black ops 1 op de playstation 3 gespeeld. De latere versies zijn qua gameplay sneller, maar op de een of andere manier voelen de personages, de besturing, het aimen en dergelijke logger aan, minder direct dan in de eerste delen.

Bovenstaande kwam/komt denk ik doordat het meer realistischer is hoe iemand loopt, rent beweegt en dergelijke. Opzich een goede vooruitgang, maar het is iets waar ik nog steeds moeilijk aan kan wennen. Het feit dat ik nog regelmatig cod2 speel helpt daar natuurlijk niet bij 8)7 . Ook moet je erkennen dat al de latere delen nagenoeg gewoon een simpele port van console naar pc is geweest, waar de eerste delen voor de pc zijn ontwikkeld.

Wellicht dat na het zien van wat meer streams en video's ik toch wel instap op een punt.
S&D en HQ waren altijd favoriet bij mij, S&D zal er wel inzitten, maar iemand die al iets weet of er een HQ modus is?

Pas08 wijzigde deze reactie 15-06-2017 09:38 (6%)

• RoyK

RoyK

Tekenaar!

Ah jammer zeg. Na de gameplay beelden ben ik helemaal afgezakt. Het deed me erg denken aan Day of Defeat, voor wie die game wel eens heeft gespeeld, en een mix als return to castle of wolvenstein (de eerste ww2 game).

Vreemd om de hele tijd vrouwenstemmen te horen die soms een beetje klinken als een kind. Hebben ze ook niet 1 historisch boek gelezen over de WW2? Dan zouden ze toch wel weten dat vrouwen nagenoeg geen rol hadden tijdens het geweld op het slachtveld. Het lijkt een politieke keuze te zijn en daarmee historische feiten opzij geschoven worden. Het viel me ook op dat er geen nazi uitingen te zien zijn. Dat hebben ze weer politiek opgelost door een Duits embleem te gebruiken. Waarom een WW2 game maken die tot in de puntjes goed gedocumenteerd is, en er vervolgens zo mee omgaan om niet op teentjes te gaan staan.

De wapens waren ook flink minpunt. Het is vast allemaal nog beta maar toch is er wel al wat van te zeggen. Het geluid en de looks... het deed me daarom denk ik denken aan de games die ik aanhaalde.

En dan al die flashy bannertjes, geluidjes van medals die je om de oren vliegen... constant informatie die er naar mijn idee niet toe doet op je scherm. Dit had ik kunnen verwachten omdat dit nu eenmaal CoD is van de afgelopen jaren. Ik hoopte stilletjes dat ze wat serieuzer gingen.

Nee.. wat mij betreft slaan de makers van CoD WW2 de plank volledig mis, tonen ze geen ballen met hun twijfelachtige politiek correcte keuzes. Ook de graphics blijven in mijn ogen flink achter als je het vergelijk wat ze met BF1 hebben neergezet.

Jammer jammer jammer... mijn hype naar deze game is volledig voorbij. Hopen dat de makers achter Battlefield over een paar jaar een move willen doen naar WW2 en wel een tot zekere hoogte accurate game neer kunnen zetten.

Voor wie dit allemaal wel geweldig vinden.. wens ik je veel gameplezier. Ik hou mn 6 tientjes in mn spaarvarken! ;)

De liefste decoraties met illustraties van Roy Korpel voor baby en kinderkamers > Lievespulletjes

• Slavy
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

quote:
RoyK schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 09:44:
Ah jammer zeg. Na de gameplay beelden ben ik helemaal afgezakt. Het deed me erg denken aan Day of Defeat, voor wie die game wel eens heeft gespeeld, en een mix als return to castle of wolvenstein (de eerste ww2 game).

Vreemd om de hele tijd vrouwenstemmen te horen die soms een beetje klinken als een kind. Hebben ze ook niet 1 historisch boek gelezen over de WW2? Dan zouden ze toch wel weten dat vrouwen nagenoeg geen rol hadden tijdens het geweld op het slachtveld. Het lijkt een politieke keuze te zijn en daarmee historische feiten opzij geschoven worden. Het viel me ook op dat er geen nazi uitingen te zien zijn. Dat hebben ze weer politiek opgelost door een Duits embleem te gebruiken. Waarom een WW2 game maken die tot in de puntjes goed gedocumenteerd is, en er vervolgens zo mee omgaan om niet op teentjes te gaan staan.

De wapens waren ook flink minpunt. Het is vast allemaal nog beta maar toch is er wel al wat van te zeggen. Het geluid en de looks... het deed me daarom denk ik denken aan de games die ik aanhaalde.

En dan al die flashy bannertjes, geluidjes van medals die je om de oren vliegen... constant informatie die er naar mijn idee niet toe doet op je scherm. Dit had ik kunnen verwachten omdat dit nu eenmaal CoD is van de afgelopen jaren. Ik hoopte stilletjes dat ze wat serieuzer gingen.

Nee.. wat mij betreft slaan de makers van CoD WW2 de plank volledig mis, tonen ze geen ballen met hun twijfelachtige politiek correcte keuzes. Ook de graphics blijven in mijn ogen flink achter als je het vergelijk wat ze met BF1 hebben neergezet.

Jammer jammer jammer... mijn hype naar deze game is volledig voorbij. Hopen dat de makers achter Battlefield over een paar jaar een move willen doen naar WW2 en wel een tot zekere hoogte accurate game neer kunnen zetten.

Voor wie dit allemaal wel geweldig vinden.. wens ik je veel gameplezier. Ik hou mn 6 tientjes in mn spaarvarken! ;)
Sorry, maar als ik de advocaat van de duivel mag spelen wil ik zeggen dat je zelf ook erg naast de plank slaat. Day of Defeat is totaal anders dan de nieuwe CoD, heb de beelden gezien en het deed mij meer aan CoD2 denken dan DoD, zijn toch twee aparte werelden.

Daarnaast hebben vrouwen wel degelijk een rol gehad in WW2, van piloten tot sluipschutters tot helpen met communicatie, veelal rollen die ook mannen hadden. Vergeet daarnaast ook het verzet bijvoorbeeld niet waar veel vrouwen ook actief waren, zie ook deze link.

Daarentegen zijn er ook punten waar ik het met je eens ben. Geluid bijvoorbeeld, daar hoorde ik veel stemmen terug uit CoD2, ze hebben daar gewoon voice taunts uit geplukt want dezelfde acteurs waren te horen. Flashy bannertjes had ik toch niet op gehoopt (had kleine hoop dat ze er van hadden geleerd), maar toen ik de MP videobeelden zag en dat er bij vrijwel elke kill 3 van die popups kwamen was het alleen maar grootse afleiding.

Waarom ze de swastika hebben vervangen snap ik ook niet, menig spellen (zoals Wolfenstein) laten deze wel gewoon zien. Het is onderdeel van de historie, je maakt een historische game, gebruik het dan ook. Daarentegen begrijp ik dan niet dat je dan wel in eerdere CoD games op een vliegveld mag rondlopen en veel onschuldige burgers mag doodschieten. Iets met appels en peren.

CoD is zelf nooit echt van de Graphics geweest imo, de enige echte boost tussen graphics is nog altijd tussen CoD1 en 2 geweest, daarna is het niet echt veel "spannender" geworden, waar BF altijd innoverend is geweest met de FrostBite engine.

Ik heb getwijfeld of ik deze CoD de kans wilde geven, nu twijfel ik nog meer.

P.S. Alvorens je reageert, ik ben geen fanboy van beide IP's, heb laatste jaren geen van beiden gekocht omdat ik nogal kritisch ben geweest waar het heen ging met beide IP's.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• RoyK

RoyK

Tekenaar!

het maakt mij niet uit of je mijn reactie zint of niet. Ik vind het op Day of Defeat lijken en een mix van Wolvenstein. Beide games ik toen veel gespeeld. Ik kreeg het gevoel meteen bij de geluiden en de looks. Ik kan er niks aan doen. Dat is wat ik voel en dat is wat ik vind. Jij kan dat anders ervaren. Ook CoD1 en 2 heb ik veel gespeeld en ik ervaar niet hetzelfde sfeertje in de huidige gameplay beelden.

Ik heb niet gezegd dat vrouwen geen rol speelden. Vrouwen hebben hele belangrijke dingen gedaan in de oorlog. Ik had kunnen weten dat iemand daar meteen een punt van ging maken. Ik heb gezegd dat vrouwen nagenoeg geen rol hadden op het slachtveld. Dat is gewoon een feit. De gameplay beelden die ik heb gezien van verschillende youtubers hoor ik toch echt de hele tijd vrouwen schreeuwen. Het klopt gewoon niet. Het is voor mij dan een afzakker. Heeft niets met vrouwen te maken. Heeft met te maken hoe ik de game had verwacht met de WW2 als uitgangspunt. Als het allemaal niet uitmaakt, hoeven ze ook niet naar de WW2 te refereren.

Toch?

My 2 cents! ik zou zeggen.. lekker kopen die game en have fun. Ik had er zin in.. maar dit is het niet voor mij. O-)

• Aquila
Het is natuurlijk wat raar dat Family Guy met mij dit topic runt, terwijl ik vrij kritisch ben richting de game. Ik zal hem kopen, maar wel terecht door de stront halen mocht het zo zijn. Die beelden kunnen mij misschien wel helemaal op het foute padje zetten en dat hoop ik stiekem ook, want je mag dit spel echt niet gaan verpesten. En op basis van reacties krijg je toch wel een beeld van de game.

Trailer zag er goed uit en na de gameplay trailer zakte het bij mij wel voor een groot deel weg..

• Vrijdag
Wat natuurlijk ook zo is, is dat de gameplay die tot nu toe is gezien van softcore is. In HC heb je veel minder/geen informatie op het display. Ik zou het wel gaaf vinden als je in HC ook echt helemaal niets meer aan info hebt op je hud en dat je zelf maar moet bijhouden hoeveel granaten je hebt, luisteren naar je wapen wanneer de munitie op is* en opletten wanneer er een streak oid klaar is.

De Garand gaf als ik het me goed kan herinneren altijd een droge >kloenk< als het laatste patroon werd geladen.

• dezekeer
YouTube: Call Of Duty: WWII First Multiplayer Gameplay - War in 4K

Is deze al hier voorbij gekomen, op hoge resolutie en je kan nu wel zien dat er redelijk maar niet top uitziet.
Dat maakt mij niet echt heel veel uit hoewel ik wel graag beste graphics zie zoals bf1.
Ben niet al tijdje uit COD en wordt hier nop steeds niet heel enthousiast van.
Mijmer nog teveel terug naar de eerste delen tot COD2 denk ik, en dit lijkt weer zoals uiteraard te verwachten op de latere delen. Als CTF er ook in zit ga ik er wel serieus over nadenken, maar dat ligt ook aan wat er nog meer te koop is.

• Kuhrtje
Dat er geen swastika's in zitten heeft te maken met regelgeving schijnbaar in Multiplayer. In de SP zit het dus wel volgens de developer.

In de multiplayer zitten die dingen dus niet. Ik weet verder niks van regelgeving, misschien dat er mensen zijn die dit hier wel weten.

Over die vrouwen is gewoon heel duidelijk: er waren geen vrouwelijke soldaten aanwezig bij de veldslagen in Frankrijk aan de geallieerden kant. Dat wil niet zeggen dat er geen vrouwen waren die belangrijke dingen deden, maar op de slagvelden waren ze er gewoon niet, punt.

• Aquila
quote:
Vrijdag schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 17:55:
Wat natuurlijk ook zo is, is dat de gameplay die tot nu toe is gezien van softcore is. In HC heb je veel minder/geen informatie op het display. Ik zou het wel gaaf vinden als je in HC ook echt helemaal niets meer aan info hebt op je hud en dat je zelf maar moet bijhouden hoeveel granaten je hebt, luisteren naar je wapen wanneer de munitie op is* en opletten wanneer er een streak oid klaar is.

De Garand gaf als ik het me goed kan herinneren altijd een droge >kloenk< als het laatste patroon werd geladen.
Zoiets zou er natuurlijk standaard in moeten zitten :o
Die M1 Garand maakt inderdaad een ping geluid als die op is en als ik me niet vergis vliegt de clip met kogels er dan uit.

• baronruud

• jantje 2
quote:
Vrijdag schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 17:55:

Als je dit zo tof vindt verwijs ik je door naar Red Orchestra / Rising storm. Altijd HC mode je weet niet hoeveel ammo je nog hebt alleen het aantal magazijnen maar niet hoeveel kogels. geen irritante HUD. En als klap op de vuurpijl geen vrouwen die meespelen en per kant heb je eigen wapens

Bij COD HC zal je dit waarschijnlijk niet gaan vinden :+ Het blijft COD

• aDutchCow
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 19-06 16:44
quote:
dezekeer schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 19:40:
YouTube: Call Of Duty: WWII First Multiplayer Gameplay - War in 4K

Is deze al hier voorbij gekomen, op hoge resolutie en je kan nu wel zien dat er redelijk maar niet top uitziet.
Dat maakt mij niet echt heel veel uit hoewel ik wel graag beste graphics zie zoals bf1.
Ben niet al tijdje uit COD en wordt hier nop steeds niet heel enthousiast van.
Mijmer nog teveel terug naar de eerste delen tot COD2 denk ik, en dit lijkt weer zoals uiteraard te verwachten op de latere delen. Als CTF er ook in zit ga ik er wel serieus over nadenken, maar dat ligt ook aan wat er nog meer te koop is.
Komt ook omdat CoD op een stabiele 60fps te spelen is en BF1 op de consoles dat ook probeert maar meestal niet haalt. Daarbij is de output van CoD 1080p native en die van Battlefield 1000p.

aDutchCow wijzigde deze reactie 16-06-2017 09:30 (3%)

Als het regent in mei, dan is april voorbij

• Rdit
  • Laatst online: 23-06 22:05

Rdit

Gewoon, omdat het kan

quote:
Paulus07 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 15:25:
En voor de WW2 liefhebbers hoe ook deze in de gaten: https://www.hellletloose.com/

Zeker om in de gaten te houden ja!

==/\== 500px ==/\==

• rudyman85
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 24-06 08:19
quote:
Paulus07 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 15:25:

Erg gaaf, 100 man in een map waar je in 15min duur heen bent. Dit is wat we missen :D Ben benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkeld. bedankt voor de link.

• s0kkie
  • Laatst online: 24-06 15:35
Misschien handig om deze topic titel aan te passen naar XBONE en PS4 ;)
Er is nu een aparte PC topic zodat niet alles door elkaar heen gaat.

PSN: https://psnprofiles.com/s0kkie-NL

• Coldbullet
  • Registratie: maart 2013

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Waar ik wel zeker blij mee ben is dat de health niet zomaar terug komt en je echt afhsnkelijk van de medic bent.
Ik ben Allang uit cod weg door de futurisisvh gebeuren ik wordt nu toch evht wel lichtelijk vrolijk van dit maar de oude cod gevoel met cod 1 en uo komt noit meet terug hellaas..

• Pas08
Iets wat me opvalt uit al die filmpjes is Het ontbreken van Russische en Engelse wapens. Ook zag ik geen mp44 voorbijkomen bij de Duitsers.

Zullen ze a la battlefield 1 andere naties pas met dlc's introduceren?

Dus een Russische dlc
Een Engelse (Afrika misschien) dlc.

Moet zeggen dat, als dit zo is, dat wel een afknapper is. Vond dat bij bf1 ook heel vreemd dat er geen Fransen in de basis game zitten.
De game voelde daardoor niet af en eigenlijk meer als een half afgemaakte game.

• Flavius
Dat komt denk ik omdat het zich richt op de 1st Infantry Division van de VS (welke ook in Noord-Afrika hebben gevochten). Dan is het niet vreemd dat de Russen en Britten ontbreken.

• Gundogan
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 01:05

Gundogan

Rip and tear, until it is done

quote:
Pas08 schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 11:55:
Iets wat me opvalt uit al die filmpjes is Het ontbreken van Russische en Engelse wapens. Ook zag ik geen mp44 voorbijkomen bij de Duitsers.
Geen mp44, G40, grease gun, 30 cal, mg34 mobiel, mg42 mobiel, ect ect.

Zelfs de US en wehrmacht selectie is zeer karig.

(Geen idee of de wapens die ze hebben laten zien de definitieve selectie is)

i7 4790K, 16GB, ASUS Z97-K, R9 Fury

• Pas08
Oke, ik denk dat er wel meer in zit dan alleen de first Infantry. Franse verzetstrijdster, Engelse officier meen ik ergens gelezen te hebben.

De greasegun heb ik in 1 van de trailers wel voorbije zien komen. Wellicht dat er meer beelden en info komt over wie wat en waarmee.

• Flavius
quote:
Pas08 schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 19:40:
Oke, ik denk dat er wel meer in zit dan alleen de first Infantry. Franse verzetstrijdster, Engelse officier meen ik ergens gelezen te hebben.

De greasegun heb ik in 1 van de trailers wel voorbije zien komen. Wellicht dat er meer beelden en info komt over wie wat en waarmee.
Het zijn de makers zelf die hebben gezegd dat de focus op de 1st Infantry Division ligt. Kan natuurlijk prima dat zij Franse verzetsstrijders en Britse militairen tegenkomen tijdens hun gevechten, zoals ze ook andere Amerikaanse troepen kunnen tegenkomen. Uit de informatie die we kunnen lezen komt echter niet naar voren dat er sprake is van een Russische of Britse campaign; Franse verzetsstrijders en Britse militairen lijken mij in dat opzicht dan ook gewoon bijzaak. Mogelijk dat men het bewaard voor DLC; dunno. Het verklaard in ieder geval wel waarom je geen Russische en/of Britse wapens tegenkomt (misschien hoogstens een Sten-Gun, omdat deze veel in gebruik waren bij het verzet).

Ik kan het natuurlijk mis hebben, maar op basis van vrijgegeven informatie lijkt me dit het meest logisch.

• Pas08
@Flavius Thx voor de info. Ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden.

Eerste gedachten na zien van beelden zijn toch nee, maar ben wel benieuwd wellicht dat ik toch wel instap.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Aquila
Offtopic:
Misschien zijn er ook mensen die dit heel leuk vinden!
Een nieuwe Brothers In Arms!

Aquila wijzigde deze reactie 18-06-2017 09:13 (11%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Tekenaar!

Dat was een leuke reeks. Soms iets teveel Find Fix Flank Finish. Maar het verhaal heh.. lijt me mooi! Thanks voor de info

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kuhrtje
Niemand heeft het hier over de animaties van lopen bij de game.

Zonet nog even wat gameplay beelden zitten kijken van de MP, maar hoe de poppetjes lopen is soms echt lachwekkend. Begin steeds meer een Free-to-play gevoel te krijgen bij de game. De manier waarop het klinkt het het geschreeuw, tot de manier waarop de poppetjes lopen en vooral zijwaarts er echt kut uit ziet....

Doet mij denken aan War Rock uit 2008 ofzo...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dezekeer
quote:
Kuhrtje schreef op zondag 18 juni 2017 @ 20:14:
Niemand heeft het hier over de animaties van lopen bij de game.

Zonet nog even wat gameplay beelden zitten kijken van de MP, maar hoe de poppetjes lopen is soms echt lachwekkend. Begin steeds meer een Free-to-play gevoel te krijgen bij de game. De manier waarop het klinkt het het geschreeuw, tot de manier waarop de poppetjes lopen en vooral zijwaarts er echt kut uit ziet....

Doet mij denken aan War Rock uit 2008 ofzo...
Is me(en velen) zeker opgevallen, ook het springen ziet zeer hopeloos en meer grappig uit.
Blijft frappant dat ze maar blijven borduren op zo'n oude engine. Blijkbaar te kostbaar oid, maar het is eigenlijk een beetje triest m.i. dat ze maar zo blijven aanmodderen. Helaas denk ik dat ik toch deze aanschaf maar gun ze eigenlijk niet.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Pas08
quote:
dezekeer schreef op zondag 18 juni 2017 @ 20:54:
[...]

Helaas denk ik dat ik toch deze aanschaf maar gun ze eigenlijk niet.
Hallo, mijn naam is Bob en ik ben verslaafd.

Hallo Bob welkom bij de club.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vrijdag
quote:
[...]

Is me(en velen) zeker opgevallen, ook het springen ziet zeer hopeloos en meer grappig uit.
Blijft frappant dat ze maar blijven borduren op zo'n oude engine. Blijkbaar te kostbaar oid, maar het is eigenlijk een beetje triest m.i. dat ze maar zo blijven aanmodderen. Helaas denk ik dat ik toch deze aanschaf maar gun ze eigenlijk niet.
En daar heb je het antwoord waarom er nog steeds een oude engine gebruikt wordt.
Het wordt toch wel gekocht.

• Aquila
quote:
RoyK schreef op zondag 18 juni 2017 @ 10:31:
Dat was een leuke reeks. Soms iets teveel Find Fix Flank Finish. Maar het verhaal heh.. lijt me mooi! Thanks voor de info
Ja, ik moet Hells Highway eigenlijk nog even gaan uitspelen. Het zijn wel goede games. In principe kun je de game zien als die stiekeme leerling die nooit wat zegt, maar wel altijd resultaat haalt :o

• Aquila
quote:
[...]

Ik denk dat je misschien even moet onderbouwen waarom je hem toch wilt kopen. Dan snapt iedereen het, want als je het voor de setting doet, begrijp ik je heel erg goed. Vergeet wel niet dat deze game, de naam al jaren niet meer verdient. Na MW2 is het wel zo'n beetje gestopt.

Wat de engine betreft, dat vind ik triest. Maar laten we even heel eerlijk zijn, consoles verpesten het zaakje. Alhoewel ik van mening ben dat ze er bij IW/Activision ook helemaal geen reet aan doen om er wel voor te zorgen. Kijk maar wat met Crysis gebeurde na dat ze de console opzochten. Dat is vragen om problemen.
60 FPS op consoles is daarbij hun onderbouwing, maar doe mij dan 1 plezier en breng de game niet meer voor de PC uit. Dat scheelt ons weer 80 euro (of iets minder..) en hebben andere ontwikkelaars wat meer kans om een leuke WW2 game te maken.

Aquila wijzigde deze reactie 19-06-2017 09:32 (10%)

• Pas08
@Aquila

In feite is het simpel. Mainstream gamen is toch voornamelijk console. Geen technische kennis of know how nodig, goedkoper en het enigste wat je hoeft te doen is kastje aansluiten op tv en spelen maar.

De console markt is nu eenmaal veel groter dan de pc markt. Om ontwikkelingskosten te sparen (dus niet 2 keer een game ontwikkelen voor zowel pc als voor console) wordt de game ontwikkeld voor consoles en simpelweg geport naar pc.

De marketing van die games is primair gericht op de console markt, maar met kleine aanpassingen kunnen ze ook de pc markt bereiken wat ook weer leuk wat opleverd.

Die games komen niet voor niets rond oktober/november uit. De game kan gedurende een maand a twee genoeg awareness genereren om de sales te boosten rond de feestdagen

Er zijn nog maar weinog games die puur voor pc worden ontwikkeld. Voornaamste categorie die mij te binnen schiet is RTS. En een uitzondering is naar mijn mening Bethesda die met TeS en fall-out veel meer doet voor de pc community.

Het is jammer, maar helaas de realiteit. Er zijn weinig pc dedicated shooters onderweg, de meesten die het zijn worden toch vaak ontwikkeld door kleinere(lees minder bekende) gamestudios, maar zodra zij slagen met een titel op pc en een reputatie hebben opgebouwd zullen ze waarschijnlijk met vervolg games zich ook richten op consoles.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rdit
  • Laatst online: 23-06 22:05

Rdit

Gewoon, omdat het kan

quote:
Aquila schreef op zondag 18 juni 2017 @ 09:11:
Offtopic:
Misschien zijn er ook mensen die dit heel leuk vinden!
Een nieuwe Brothers In Arms!
Ja zeker! is ook altijd 1 van de betere WOII games geweest.

==/\== 500px ==/\==

• Koen-VD
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 04-07-2017
Iemand die bekend is met: http://www.yourgamezone.nl/ ?

Prijs is daar redelijk goedkoop: 52 euro.
Pagina: 1 2 3 ... 29 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 KPN

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True