Wauw Coolblue maakt zichzelf even goed belachelijk met deze pre-order prijzen van 80-85 EUR 
https://www.consoleshop.n...call-of-duty-wwii-pc.html
https://www.consoleshop.n...call-of-duty-wwii-pc.html
Verwijderd
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2017 16:36 ]
[ Voor 16% gewijzigd door chimera2 op 13-06-2017 07:35 ]
Helemaal met je eens, maar de titel zegt toch echt multiplayer.baronruud schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 09:01:
Trailer leek meer SP trailer dan een MP trailer.
[ Voor 27% gewijzigd door Pas08 op 13-06-2017 09:26 ]
Die kerel in het filmpje hierboven zegt dat hij de multiplayer gaat spelen vandaag op de E3.Batiatus schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 09:29:
Komt er ook echte multiplayer footage beschikbaar op de E3? Oftewel, is het speelbaar op E3 en komt daar footage van? Die cenematics zeggen me zo weinig.
[ Voor 6% gewijzigd door SPOXYWOXY op 13-06-2017 15:35 ]
Nu wel.... ToevalligSPOXYWOXY schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 15:35:
Gek dat deze MP video nog geen nieuwsbericht op de frontpage heeft gekregen...
Het ziet er allemaal grappig uit, maar ik ben niet direct verkocht.Batiatus schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 21:27:
YouTube: CALL OF DUTY: WWII WAR MODE GAMEPLAY - Operation Breakout
Hier al een filmpje van de War gamemode.
red dot sights... ww2... wat een fcking joke ditMosin schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 22:01:
[...]
Het ziet er allemaal grappig uit, maar ik ben niet direct verkocht.
[ Voor 11% gewijzigd door mierenmepper op 13-06-2017 22:09 ]
Idd Duitser met een m1 garand... Maar red dot sight?mierenmepper schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 22:02:
[...]
red dot sights... ww2... wat een fcking joke dit
ook jammer dat ik germans die spawnen met m1 garands....
toch kansloos... (neem aan dat het een red dot sight is op die BAR)baronruud schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 22:54:
[...]
Idd Duitser met een m1 garand... Maar red dot sight?
dit zal ik niet te hardop zeggen, ik denk ( hoop het niet!!! ) maar dat die tank. en die bom die je zag vallen in die cinematic, gewoon killstreaks zijn...Pas08 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 22:14:
Positief puntje: ik zag geen killstreak rewards
Ja, ben ik mee eens. Is het geen glaasje met punt ofzo? Dan nog trouwens....mierenmepper schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 22:55:
[...]
toch kansloos... (neem aan dat het een red dot sight is op die BAR)
[ Voor 35% gewijzigd door Witte8 op 13-06-2017 23:01 ]
Doe je dat nu expres of was het een typo?Pas08 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 22:14:
Cinematic trailers zijn ze wel goed in, maar ben verre van enthousiast na het zien van dot filmpje.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik kwam inderdaad niet op de benaming, maar zag ook een plaatje met een bout erop. Denk voor iets te repareren en het leek direct vanuit Black Ops te komen. De laatste game bedoel ik dan.mierenmepper schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 22:02:
[...]
red dot sights... ww2... wat een fcking joke dit
ook jammer dat ik germans die spawnen met m1 garands....
[ Voor 19% gewijzigd door Mosin op 14-06-2017 00:30 ]
[ Voor 27% gewijzigd door MaXeRs op 14-06-2017 05:18 ]
Is wel raar, in cod1 (2 durf ik niet te zeggen) kon dit niet! ja in eigen servers, Maar de normale settings, was het gewoon spawnen met je eigen wapen, en kon je ze wel oppakken/bewaren tot de volgende ronde..Mosin schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 00:25:
[...]
Ik kwam inderdaad niet op de benaming, maar zag ook een plaatje met een bout erop. Denk voor iets te repareren en het leek direct vanuit Black Ops te komen. De laatste game bedoel ik dan.
Dit kun je toch echt niet maken eigenlijk
Duitsers met een M1 Garand is in de multiplayer niet raar. Bij Call Of Duty World At War kun je ook zulke classes aanmaken. Ik speel vooral met een Russische Mosin Nagant, ongeacht of ik als Duitser, Rus of Amerikaan speel.
Oppakken is iets anders dan spawnen.....Het is ook ondenkbaar dat een soldaat van welke nationaliteit dan ook een ander wapen op pakt in tijd van oorlog.![]()
Want ja het staat zo gek he.
[ Voor 11% gewijzigd door mierenmepper op 14-06-2017 07:03 ]
Helaas, jij hebt gelijk. Erg jammer.mierenmepper schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 22:56:
[...]
dit zal ik niet te hardop zeggen, ik denk ( hoop het niet!!! ) maar dat die tank. en die bom die je zag vallen in die cinematic, gewoon killstreaks zijn...
Was een honest typo
[ Voor 7% gewijzigd door Pas08 op 14-06-2017 07:16 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Serieus? Ik heb er eigenlijk nooit op gelet, maar ik zou zeggen van niet. Maar dan is het in ieder geval wel zo dat ik er helemaal geen last van heb gehadmierenmepper schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 07:02:
[...]
Is wel raar, in cod1 (2 durf ik niet te zeggen) kon dit niet! ja in eigen servers, Maar de normale settings, was het gewoon spawnen met je eigen wapen, en kon je ze wel oppakken/bewaren tot de volgende ronde..
Dit dat het niet raar is tja... Ik had hoop, en die is weg
[...]
Oppakken is iets anders dan spawnen.....
Stand Alone Agent (GITS SAC)
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
[ Voor 8% gewijzigd door jantje 2 op 14-06-2017 09:54 ]
In cod2 kun je op servers zonder mod niet spawnen met wapens van een ander land. Je kunt ze wel oppakken en meenemen naar een volgende ronde.Mosin schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 09:36:
[...]
Serieus? Ik heb er eigenlijk nooit op gelet, maar ik zou zeggen van niet. Maar dan is het in ieder geval wel zo dat ik er helemaal geen last van heb gehad
Ik snap je wel, want ik vond het verre van next-gen. Het begint vergane glorie te worden.
[ Voor 46% gewijzigd door Paulus07 op 14-06-2017 10:36 ]
Verwijderd
Duitsers hadden vrouwen in het leger, maar die mochten echt niet (aan het front) vechten! Dat was enkel en alleen voor mannen.Pas08 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 11:21:
Wat is dat trouwens met die vrouwelijke stemmetjes in die filmpjes? Nodig omdat feministen anders gaan bitchen? Of zijm het gewoon hoge mannelijke stemmen?
Ik weet dat zowel Duitsers als Russen vrouwelijke eenheden hadden, maar klinkt toch wel apart.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Ouch. Hier hou ik toch een enorm 'meh' gevoel aan over. Dezelfde CoD crap. Vreemde puntentelling (oeh, hier, punten voor kills met een suppressor!), kleine maps met veel hoekjes en doolhofjes, gericht op close quarters TDM. houterige animaties.Paulus07 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 10:34:
Ik speel hem voor de single player en de multiplayer laat ik lekker liggen denk
je kan wel bruggen repareren zie ik in het begin van deze video:
[video]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
BF1 draait gewoon op 60FPS, net als BF3/4jantje 2 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 09:52:
Reden waarom de graphics niet zo heel goed zijn is omdat ze op console 60 FPS willen halen en ik denk niet dat battlefield 4 op de consoles op 60 FPS loopt? Dit was altijd een harde eis om hun grootste playerbase tevreden te stellen.
Nuja, je ziet ook een neger in de eerste trailer. Hoewel dat volgens mij ook gewoon authentiek is, zou een vrouwelijke frontsoldaat bij de Amerikanen/Britten dat niet zijn. Ze waren er wel, de auxilliaries maar hadden vziw geen gevechtsrol. Wat dan wel weer zou kunnen, is als je bijvoorbeeld een missie/MP variant hebt waarbij je met het verzet speelt.Pas08 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 11:21:
Wat is dat trouwens met die vrouwelijke stemmetjes in die filmpjes? Nodig omdat feministen anders gaan bitchen? Of zijm het gewoon hoge mannelijke stemmen?
Ik weet dat zowel Duitsers als Russen vrouwelijke eenheden hadden, maar klinkt toch wel apart.
[ Voor 4% gewijzigd door Vrijdag op 14-06-2017 13:00 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Pas08 op 14-06-2017 13:19 ]
Cod kennende zijn hitboxen gewoon copy/pastePas08 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 13:16:
Interessant om te achterhalen is of die speelbare vrouwelijke soldaten ook een andere fysiek hebben dan de mannen. Als dit namelijk zo is, en vrouwen kleiner en smaller zijn dan mannelijke tegenhangers, kan dit een klein voordeeltje opleveren. Hoe kleiner het personage, hoe kleiner de hitbox en hoe moeilijker om te raken, maar het lijkt mij dat de personages dezelfde grootte en breedte en dergelijke hebben.
Er waren wel een aantal vrouwelijke Nazis en SS'ers die bijvoorbeeld kampbewaking deden: http://kunst-en-cultuur.i...n-en-kampbewaaksters.html en http://www.welikeviral.co...right-disturbing-omg.htmlPas08 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 13:16:
De Duitsers hadden volgens mij wel enkele vrouwelijke eenheden die aan het front vochten. In één van de boeke van Sven Hassel (die ik gelelezen heb) beschrijft hij kort een vrouwelijke eenheid die aan het oostfront diende en russishce gevangenen martelde. Nou weet ik dat zijn boeken niet geheel en alleen op waarheid berusten, maar ook wat fantasie bevatten. Het zou dus best kunnen dat dit gedeelte op fantasie en creatieve toevoeging van de schrijver gebasseerd is.
De Amerikanen en Britten ben ik niet bekend mee.
Ik haat ook niet op vrouwelijke soldaten in cod ww2. Was mij onbekend dat deze erin zaten en aangezien die hoge stemmetjes mij opvielen vroeg ik me dat af. Ik lees inderdaad dat het al bevestigd was dat vrouwelijke soldaten speelbaar zijn.
Interessant om te achterhalen is of die speelbare vrouwelijke soldaten ook een andere fysiek hebben dan de mannen. Als dit namelijk zo is, en vrouwen kleiner en smaller zijn dan mannelijke tegenhangers, kan dit een klein voordeeltje opleveren. Hoe kleiner het personage, hoe kleiner de hitbox en hoe moeilijker om te raken, maar het lijkt mij dat de personages dezelfde grootte en breedte en dergelijke hebben.
Je schijnt als een Franse vrouwelijke verzetsstrijder te spelen dus dat kan op zich nog wel. Maar voor de rest is het natuurlijk pure waanzin. Of had je in de vorige Cods ook al vrouwelijke characters? ( Infinite war,ghosts en die ongein ? )Vrijdag schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 12:50:
[...]
Ze waren er wel, de auxilliaries maar hadden vziw geen gevechtsrol. Wat dan wel weer zou kunnen, is als je bijvoorbeeld een missie/MP variant hebt waarbij je met het verzet speelt.
Zoniet, dan is het gewoon SJW gelöl
ben niet gehinderd door ontzettend veel kennis van zaken trouwens
Had bij die brug een heel erg "lego game" gehalte in mijn hoofd. Als je zeg maar in die lego games zo'n bouw animatie kreeg om een object in elkaar te zettenJeroenimoes schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 12:28:
[...]
Ouch. Hier hou ik toch een enorm 'meh' gevoel aan over. Dezelfde CoD crap. Vreemde puntentelling (oeh, hier, punten voor kills met een suppressor!), kleine maps met veel hoekjes en doolhofjes, gericht op close quarters TDM. houterige animaties.
Als ik die MP ingame footage bekijk dan voelt de hele game aan als de zoveelste grote copy/paste alleen nu met een WW2 thema. Ik had veel meer gehoopt op een 'back 2 basics' game a la cod1/cod2 of een beetje zoals CSGO.baronruud schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 13:30:
[...]
Cod kennende zijn hitboxen gewoon copy/pastenet als de rest.
(nee, ben geen hater.)
Hier zijn in feite twee groepen te onderscheiden. Mensen die bij de mw series zijn ingehaakt en die gameplay kennen en fijn vinden. En aan de andere kant de mensen, waaronder ik, die de eerste call of dutys hebben gespeeld en hadden gehoopt dat back to basics die basics uit de eerste delen betekend.Chrosser schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 14:47:
Vind het juist wel goed uitzien. Wie een reboot verwacht met hele andere gamemechanics is gewoon niet realistisch. Dit is de typische cod speelstijl waar iedereen back in the days zo enthousiast over was. Ik heb na warfare 2 geen COD meer aangeraakt omdat ik er op uit gekeken was, lijkt me deze juist wel weer ok.
zelfde speelstijl, geen jetpacks of flauwekul. Ik zie het wel weer zitten.
[ Voor 9% gewijzigd door Pas08 op 14-06-2017 15:24 ]
Wat is er dan veel anders dan in de eerste twee COD delen. Ik heb beide gespeeld (ben ook al ietsje ouder haha) maar dit lijkt er toch wel heel veel op. Het is denk ik iets sneller nog qua gameplay dan COD 1 en 2, bij een game mode als search en destroy zal het spelbeeld er anders uit zienPas08 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 14:59:
[...]
Hier zijn in feite twee groepen te onderscheiden. Mensen die bij de mw series zijn ingehaakt en die gameplay kennen en fijn vinden. En aan de andere kant de mensen, waaronder ik, die de eerste call of dutys hebben gespeeld en hadden gehoopt dat back to basics die basics uit de eerste delen betekend.
De laatste groep zal ouder en kleiner zijn. Speelstijl zoals toen gaat denk ik niet snel terugkomen. Is natuurlijk in menig opzicht ook verouderd, maar in mijn ogen niet slechter. Wellicht dat battallion 1944 meer gaat lijken op de cod1 en cod2, maar dat moeten we nog gaan zien.
Wat betreft cod ww2: ik ga eerst rustig afwachten op meer beelden en filmpjes van maps, modes wapens en al die andere elementen die erin zitten. Van het weinige dat ik heb gezien, ben ik niet overtuigd dat het wat voor mij persoonlijk is.
Ik begin me het weer te herinnerenPas08 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 09:54:
[...]
In cod2 kun je op servers zonder mod niet spawnen met wapens van een ander land. Je kunt ze wel oppakken en meenemen naar een volgende ronde.
Met de pam mod is er wel soort van bug: als je tijdens de countdown spawned als allies met een garrant en vlak voor de ronde begint switch naar de Duitsers begin je die ronde met een garant, maar normaal gesproken kies je een wapen van de natie voor wie je speelt.
Nee, daar hoef je niet vanuit te gaan. Dat er vorig jaar COD 4 bij zat als remastered versie was met name om de verkopen een boost te geven. Ze hebben nu dit jaar weer een 'nieuwe' setting na een aantal jaar de Exosuit setting te hebben gehad dus ze willen de playerbase op WWII zo groot mogelijk willen houden. En daar past een remastered versie totaal niet bij natuurlijk.jasper2603 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 21:05:
Ik zit erover te denken om dit deel te gaan pre orderen, maar zou er nog een versie met een remastered oud deel van cod erbij komen, zoals vorig jaar? Mocht iemand dit weten dan hoor ik dat graag, dan wacht ik nog even met m'n pre order.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Waarom zou je 'm reserveren? Denk niet dat ze snel uitverkocht zullen zijn en via budgetgaming.nl kan je meestal wel een lage prijs vinden.jasper2603 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 21:05:
Ik zit erover te denken om dit deel te gaan pre orderen, maar zou er nog een versie met een remastered oud deel van cod erbij komen, zoals vorig jaar? Mocht iemand dit weten dan hoor ik dat graag, dan wacht ik nog even met m'n pre order.
Omdat als je de game reserveert dan krijg je toegang tot de gesloten beta op 25 augustus.Vrijdag schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 23:23:
[...]
Waarom zou je 'm reserveren? Denk niet dat ze snel uitverkocht zullen zijn en via budgetgaming.nl kan je meestal wel een lage prijs vinden.
Ah vandaar. Persoonlijk vind ik dat het niet waard. Vooral omdat er vaak toch nog een open beta later komt. Hoewel, met CoD is dat wellicht nog niet eerder gebeurd.jasper2603 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 23:48:
[...]
Omdat als je de game reserveert dan krijg je toegang tot de gesloten beta op 25 augustus.
[ Voor 16% gewijzigd door Vrijdag op 14-06-2017 23:52 ]
Verwijderd
Verwijderd
Wie weet, tijd gaat het lerenVerwijderd schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 23:57:
Wil het spel ook halen, is het spel het waard?
Heb naar Black ops 3 geen nieuwe COD gehaald, vandaar vraag ik dit.
Wat zijn dit voor een vragen lol. Lees ff rond en vorm zelf een mening. Hier zal de een zeggen dat hij het waard vind en de ander niet. Ben je dus helemaal niets verderVerwijderd schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 23:57:
Wil het spel ook halen, is het spel het waard?
Heb naar Black ops 3 geen nieuwe COD gehaald, vandaar vraag ik dit.
Lastig om te bewoorden. Ik heb de eerste call of duty's op de pc gespeeld, evenals mw2 een tijd later. WaW en black ops 1 op de playstation 3 gespeeld. De latere versies zijn qua gameplay sneller, maar op de een of andere manier voelen de personages, de besturing, het aimen en dergelijke logger aan, minder direct dan in de eerste delen.Chrosser schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 17:25:
[...]
Wat is er dan veel anders dan in de eerste twee COD delen. Ik heb beide gespeeld (ben ook al ietsje ouder haha) maar dit lijkt er toch wel heel veel op. Het is denk ik iets sneller nog qua gameplay dan COD 1 en 2, bij een game mode als search en destroy zal het spelbeeld er anders uit zien
[ Voor 6% gewijzigd door Pas08 op 15-06-2017 09:38 ]
Sorry, maar als ik de advocaat van de duivel mag spelen wil ik zeggen dat je zelf ook erg naast de plank slaat. Day of Defeat is totaal anders dan de nieuwe CoD, heb de beelden gezien en het deed mij meer aan CoD2 denken dan DoD, zijn toch twee aparte werelden.RoyK schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 09:44:
Ah jammer zeg. Na de gameplay beelden ben ik helemaal afgezakt. Het deed me erg denken aan Day of Defeat, voor wie die game wel eens heeft gespeeld, en een mix als return to castle of wolvenstein (de eerste ww2 game).
Vreemd om de hele tijd vrouwenstemmen te horen die soms een beetje klinken als een kind. Hebben ze ook niet 1 historisch boek gelezen over de WW2? Dan zouden ze toch wel weten dat vrouwen nagenoeg geen rol hadden tijdens het geweld op het slachtveld. Het lijkt een politieke keuze te zijn en daarmee historische feiten opzij geschoven worden. Het viel me ook op dat er geen nazi uitingen te zien zijn. Dat hebben ze weer politiek opgelost door een Duits embleem te gebruiken. Waarom een WW2 game maken die tot in de puntjes goed gedocumenteerd is, en er vervolgens zo mee omgaan om niet op teentjes te gaan staan.
De wapens waren ook flink minpunt. Het is vast allemaal nog beta maar toch is er wel al wat van te zeggen. Het geluid en de looks... het deed me daarom denk ik denken aan de games die ik aanhaalde.
En dan al die flashy bannertjes, geluidjes van medals die je om de oren vliegen... constant informatie die er naar mijn idee niet toe doet op je scherm. Dit had ik kunnen verwachten omdat dit nu eenmaal CoD is van de afgelopen jaren. Ik hoopte stilletjes dat ze wat serieuzer gingen.
Nee.. wat mij betreft slaan de makers van CoD WW2 de plank volledig mis, tonen ze geen ballen met hun twijfelachtige politiek correcte keuzes. Ook de graphics blijven in mijn ogen flink achter als je het vergelijk wat ze met BF1 hebben neergezet.
Jammer jammer jammer... mijn hype naar deze game is volledig voorbij. Hopen dat de makers achter Battlefield over een paar jaar een move willen doen naar WW2 en wel een tot zekere hoogte accurate game neer kunnen zetten.
Voor wie dit allemaal wel geweldig vinden.. wens ik je veel gameplezier. Ik hou mn 6 tientjes in mn spaarvarken!
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Verwijderd
Zoiets zou er natuurlijk standaard in moeten zittenVrijdag schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 17:55:
Wat natuurlijk ook zo is, is dat de gameplay die tot nu toe is gezien van softcore is. In HC heb je veel minder/geen informatie op het display. Ik zou het wel gaaf vinden als je in HC ook echt helemaal niets meer aan info hebt op je hud en dat je zelf maar moet bijhouden hoeveel granaten je hebt, luisteren naar je wapen wanneer de munitie op is* en opletten wanneer er een streak oid klaar is.
De Garand gaf als ik het me goed kan herinneren altijd een droge >kloenk< als het laatste patroon werd geladen.
Als je dit zo tof vindt verwijs ik je door naar Red Orchestra / Rising storm. Altijd HC mode je weet niet hoeveel ammo je nog hebt alleen het aantal magazijnen maar niet hoeveel kogels. geen irritante HUD. En als klap op de vuurpijl geen vrouwen die meespelen en per kant heb je eigen wapensVrijdag schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 17:55:
Wat natuurlijk ook zo is, is dat de gameplay die tot nu toe is gezien van softcore is. In HC heb je veel minder/geen informatie op het display. Ik zou het wel gaaf vinden als je in HC ook echt helemaal niets meer aan info hebt op je hud en dat je zelf maar moet bijhouden hoeveel granaten je hebt, luisteren naar je wapen wanneer de munitie op is* en opletten wanneer er een streak oid klaar is.
De Garand gaf als ik het me goed kan herinneren altijd een droge >kloenk< als het laatste patroon werd geladen.
Komt ook omdat CoD op een stabiele 60fps te spelen is en BF1 op de consoles dat ook probeert maar meestal niet haalt. Daarbij is de output van CoD 1080p native en die van Battlefield 1000p.Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 19:40:
YouTube: Call Of Duty: WWII First Multiplayer Gameplay - War in 4K
Is deze al hier voorbij gekomen, op hoge resolutie en je kan nu wel zien dat er redelijk maar niet top uitziet.
Dat maakt mij niet echt heel veel uit hoewel ik wel graag beste graphics zie zoals bf1.
Ben niet al tijdje uit COD en wordt hier nop steeds niet heel enthousiast van.
Mijmer nog teveel terug naar de eerste delen tot COD2 denk ik, en dit lijkt weer zoals uiteraard te verwachten op de latere delen. Als CTF er ook in zit ga ik er wel serieus over nadenken, maar dat ligt ook aan wat er nog meer te koop is.
[ Voor 3% gewijzigd door aDutchCow op 16-06-2017 09:30 ]
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Zeker om in de gaten te houden ja!Paulus07 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 15:25:
En voor de WW2 liefhebbers hoe ook deze in de gaten: https://www.hellletloose.com/
Erg gaaf, 100 man in een map waar je in 15min duur heen bent. Dit is wat we missenPaulus07 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 15:25:
En voor de WW2 liefhebbers hoe ook deze in de gaten: https://www.hellletloose.com/
Geen mp44, G40, grease gun, 30 cal, mg34 mobiel, mg42 mobiel, ect ect.Pas08 schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 11:55:
Iets wat me opvalt uit al die filmpjes is Het ontbreken van Russische en Engelse wapens. Ook zag ik geen mp44 voorbijkomen bij de Duitsers.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Het zijn de makers zelf die hebben gezegd dat de focus op de 1st Infantry Division ligt. Kan natuurlijk prima dat zij Franse verzetsstrijders en Britse militairen tegenkomen tijdens hun gevechten, zoals ze ook andere Amerikaanse troepen kunnen tegenkomen. Uit de informatie die we kunnen lezen komt echter niet naar voren dat er sprake is van een Russische of Britse campaign; Franse verzetsstrijders en Britse militairen lijken mij in dat opzicht dan ook gewoon bijzaak. Mogelijk dat men het bewaard voor DLC; dunno. Het verklaard in ieder geval wel waarom je geen Russische en/of Britse wapens tegenkomt (misschien hoogstens een Sten-Gun, omdat deze veel in gebruik waren bij het verzet).Pas08 schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 19:40:
Oke, ik denk dat er wel meer in zit dan alleen de first Infantry. Franse verzetstrijdster, Engelse officier meen ik ergens gelezen te hebben.
De greasegun heb ik in 1 van de trailers wel voorbije zien komen. Wellicht dat er meer beelden en info komt over wie wat en waarmee.
[ Voor 11% gewijzigd door Mosin op 18-06-2017 09:13 ]
Verwijderd
Is me(en velen) zeker opgevallen, ook het springen ziet zeer hopeloos en meer grappig uit.Kuhr89 schreef op zondag 18 juni 2017 @ 20:14:
Niemand heeft het hier over de animaties van lopen bij de game.
Zonet nog even wat gameplay beelden zitten kijken van de MP, maar hoe de poppetjes lopen is soms echt lachwekkend. Begin steeds meer een Free-to-play gevoel te krijgen bij de game. De manier waarop het klinkt het het geschreeuw, tot de manier waarop de poppetjes lopen en vooral zijwaarts er echt kut uit ziet....
Doet mij denken aan War Rock uit 2008 ofzo...
Hallo, mijn naam is Bob en ik ben verslaafd.Verwijderd schreef op zondag 18 juni 2017 @ 20:54:
[...]
Helaas denk ik dat ik toch deze aanschaf maar gun ze eigenlijk niet.
En daar heb je het antwoord waarom er nog steeds een oude engine gebruikt wordt.Verwijderd schreef op zondag 18 juni 2017 @ 20:54:
[...]
Is me(en velen) zeker opgevallen, ook het springen ziet zeer hopeloos en meer grappig uit.
Blijft frappant dat ze maar blijven borduren op zo'n oude engine. Blijkbaar te kostbaar oid, maar het is eigenlijk een beetje triest m.i. dat ze maar zo blijven aanmodderen. Helaas denk ik dat ik toch deze aanschaf maar gun ze eigenlijk niet.
Ja, ik moet Hells Highway eigenlijk nog even gaan uitspelen. Het zijn wel goede games. In principe kun je de game zien als die stiekeme leerling die nooit wat zegt, maar wel altijd resultaat haaltRoyK schreef op zondag 18 juni 2017 @ 10:31:
Dat was een leuke reeks. Soms iets teveel Find Fix Flank Finish. Maar het verhaal heh.. lijt me mooi! Thanks voor de info
Ik denk dat je misschien even moet onderbouwen waarom je hem toch wilt kopen. Dan snapt iedereen het, want als je het voor de setting doet, begrijp ik je heel erg goed. Vergeet wel niet dat deze game, de naam al jaren niet meer verdient. Na MW2 is het wel zo'n beetje gestopt.Verwijderd schreef op zondag 18 juni 2017 @ 20:54:
[...]
Is me(en velen) zeker opgevallen, ook het springen ziet zeer hopeloos en meer grappig uit.
Blijft frappant dat ze maar blijven borduren op zo'n oude engine. Blijkbaar te kostbaar oid, maar het is eigenlijk een beetje triest m.i. dat ze maar zo blijven aanmodderen. Helaas denk ik dat ik toch deze aanschaf maar gun ze eigenlijk niet.
[ Voor 10% gewijzigd door Mosin op 19-06-2017 09:32 ]
Ja zeker! is ook altijd 1 van de betere WOII games geweest.Mosin schreef op zondag 18 juni 2017 @ 09:11:
Offtopic:
Misschien zijn er ook mensen die dit heel leuk vinden!
Een nieuwe Brothers In Arms!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq