Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[XBO/PS4] Call of Duty: WWII

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 17:10

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Topicstarter
Mede-auteur:
  • Aquila
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 25-06 15:25

Aquila

Ook tweakers heeft er een artikel aan gewijdt

Het lijkt dan toch te gaan gebeuren!
Nieuwe Call of Duty gaat 'back to it's roots, with feet on the ground' naar de Tweede Wereldoorlog. Zoals het eigenlijk hoort!
Release datum is 3 November 2017 en wordt uitgebracht op: PC, Playstation 4 & XBOX One.

Call of Duty keert terug naar zijn roots met Call of Duty: WWII, een adembenemende belevenis die een compleet nieuwe draai geeft aan WOII-games voor een nieuwe generatie. Maak de landing in Normandië op D-Day mee en reis naar de beroemdste locaties van het Europese strijdtoneel uit de grootste oorlog ooit. Beleef de klassieke gevechten uit Call of Duty, de kameraadschappen en de keiharde strijd. - Activision site.

Aquila wijzigde deze reactie 14-06-2017 18:56 (123%)

Steam ID = Ackerfiets

• Family Guy
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 17:10

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Topicstarter
Ugh. Daar gaan we weer.

Steam ID = Ackerfiets

• Aquila
Er stond onderaan het filmpje: "In game footage". Eerlijk gezegs zag het er niet slecht uit, maar ik neem het nog steeds met een korrel zout.. ofja 3 potten :9

\\ XBOX 360 & One X // AMD Ryzen 2600x \\ VoetbalShirtjes Topic// FC Bayern \\

• Aquila
Wat ik graag wil zien is de goede en grote variatie zoals bij United Offensive.
Daar had je een map en die heet: Rhinevalley. Daarin heb je tanks en Flak88 kanonnen staan met bunkers erbij. De balans was vaak niet super, maar dat kwam door de weinige spelers.
In het dorp was er eigenlijk altijd oorlog. Ik weet nog goed dat er op een gegeven moment een mod of toepassing was dat je na 10 seconden gemarkt werd, als je dan op die plaats bleef zitten.

De Russische levels in United Offensive zijn ook niet mis, dus ik verwacht echt heel veel van deze game. Ik verwacht geen COD1, UO of 2, maar wel een dikke en goede WW2 shooter op zichzelf.

• Aquila
quote:
Vrijdag schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 15:10:
[...]

Ja dat herken ik. Je kreeg dan een heel groot geel uitroepteken boven je hoofd en iedereen hoorde dan <cartoonstemmetje>Heeeeey, we've got a camper over here!
Kon je alleen vanaf komen door een stukje verderop te gaan zitten/bewegen.

Briljante mod was dat :P
Ja, dat zou best eens kunnen haha :D
Weet dat je wel een tekst in het beeld kreeg met iets in de richting van: "you'll be marked'' of zoiets.

• Aquila
quote:
Flavius schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 17:51:
Lees dat best veel mensen ook nostalgisch zijn naar United Offensive, maar persoonlijk vond ik dat echt een slechte toevoeging voor CoD1 met z'n tanks en dergelijk. Neen, dat hoeft van mij niet. Zoals CoD1 en 2 vond ik eigenlijk wel het beste.

Wat @RoyK zegt ook waar. Ik heb zelf ook een tijdje terug even CoD2 online geprobeerd, maar je merkt inderdaad dat je redelijk gewend bent gewend aan de bewegingen van huidige games. Ik had continue het gevoel alsof ik werd tegengehouden, omdat je zo traag liep en je niet kon versnellen; dat terwijl in mijn herinnering CoD2 eigenlijk vrij rap was. In dat opzicht hoop ik natuurlijke dat het idee van CoD1 en 2 zeker meegenomen gaat worden. Het pure van die spellen. Als ze er skins bij doen kan ik dat nog wel slikken, maar als je allerlei wapens en toevoegingen moet gaan unlocken zou ik dat toch zeer spijtig vinden.

Ik ga dit spel zeker niet pre-orderen of snel na de release aanschaffen. Eerst maar eens kijken wat ze ervan gemaakt hebben. Tot die tijd houd ik het maar bij CS:GO matchmaking.
Vind UO juist goed daardoor, omdat het aansluit en totaal iets anders is. Het is een uitbreiding, dus dat zegt ook wel iets. Nu betalen jij en ik ons er blut voor. Ik koop zelf zelden DLC, maar dat vind ik veel beter dan 10x DLC van 15 euro er doorheen rammen.

De speel snelheid van COD2 vind ik juist nog wel prima eigenlijk. Zelf geen moeite mee, uiteindelijk moet je toch z'n hoofd raken he :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aquila
quote:
RoyK schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 22:43:
Ik weet nog goed "dat toen", zeker in onze clan.. je BF spelers had en COD spelers. BF was wat groter opgezet, met vliegtuigen en tanks, en natuurlijk gebieden veroveren. En COD was kleiner, TDM en S&D. Dat waren echt twee kampen en ik was toen overduidelijk een COD speler. En UO kwam mij veel te veel richting BF toen in die tijd. Ik vond dat maar niets haha.

En nog steeds speel ik in BF amper met de voertuigen. Ik ben een infanterie persoon. Echter, ga ik ervan uit dat ze (de eigenaren van de gamereeks Call of Duty) Battlefield achterna zullen gaan. De vele dislikes op de laatste trailer videos van COD waren helder en een signaal voor het bedrijf. Ik zie ook ruimte voor Esports?

Ik denk dat ze met het WW2 thema nog best veel mensen kunnen aanspreken die teleurgesteld waren dat BF1 naar WW1 ging ipv WW2. We zullen het zien.

Is er naar jullie weten al wat info wanneer ze met nieuwe (gameplay) beelden gaan komen?
Ooohw op die fiets. Dan is UO inderdaad de iets mindere game, maar opzich is 1 of 2 grote maps niet verkeerd. Dan heb je ook wat meer variatie en spreek je nog wat meer gamers aan.
Moet zeggen dat ik graag in een tank zit en een FLAK88 gebruik. Had laatst een potje WAW gedaan en eindigde 40/3. Natuurlijk door een tank :+

Ik denk dat dat bedrijf wel meer mag doen met al die makkelijk verdiende knaken. Als ik hierboven lees dat de PC geen BETA krijgt, dan heb ik al bijna genoeg gelezen. Het is de WW2 setting, dus ik zal hem waarschijnlijk aanschaffen..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Aquila
quote:
Paulus07 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 16:16:
Zat ook een erg goed stukje muziek onder die pegasus missie in COD1 :)

[video]
Het moment dat dit liedje meer kippenvel en inhoud bevat dan de laatste 5 COD games :w

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aquila
quote:
Paulus07 schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 09:53:
[...]

Of ze dat niveau weer ooit zullen gaan halen.....
Dat gaat ze niet meer lukken. Ik heb mezelf er heel kwaad om gemaakt, maar het is voor hun blijkbaar belangrijker om geld te verdienen dan een goede game neer te zetten. Dat mensen modern combat heel leuk vinden, snap ik en dat mag ook, maar ze hebben de naam Call Of Duty er goed mee verkracht.

Ik heb mezelf voorgenomen van deze game een review te gaan maken en daarin heel goed uit te gaan leggen waarom de game heel kut of juist heel goed is.

• Aquila
Met die quote: "Boots on the ground" kun je zeer weinig denk ik, want je kunt je er een hoop dingen bij bedenken.

• Aquila
Weer een paar uurtjes fanatiek WAW gespeeld.
Zijn er hier ook mensen die met een machine gun niks raken om vervolgens het halve team met een rifle af te maken? Gebeurde me gisteren en vandaag al :')
To much COD2 rifles gespeeld waarschijnlijk.. :P

• Aquila
quote:
Vrijdag schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 18:08:
[...]

Met de automatische wapens kon ik vaak nog geen olifant die op mijn tenen stond raken. Met de bolt-action geweren daarentegen ging het altijd stukken beter. Denk omdat je dan veel gecontroleerder aan het spelen bent. Plus was de schade dacht ik ook groter.
Ik kan nooit een goede WaW server meer vinden eigenlijk, altijd van die gehackte lobbies enzo.

Ben wel benieuwd naar de nieuwe CoD.
Ik speel nu veel in FastXP server, maar zoals de naam al zegt vlieg je door de prestiges en meuk heen.. Het verpest het principe nogal 8)7
Die machine guns zijn wat dat betreft echt vreselijk inderdaad (op de PPSH na, want die heeft weinig recoil). Met sleight of hand en deep impact kun je lekker knallen als je een PPSH pakt. De FG42 pak ik ook regelmatig.

Een Gewehr of Mosin-Nagant schiet ook veel gecontroleerder. Dat is wel heel skill gericht. Ik heb me aangeleerd om direct naar het hoofd te gaan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aquila
quote:
Gundogan schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 00:12:
[...]

De SMG's zijn juist dik OP in WaW omdat die game eigenlijk gewoon een CoD4 reskin is en dus met 0.0 recoil. Zeker de MP40 op consoles is en beest met 50+ damage. Maar op de pc is het ook gewoon gaan met de Type of Tommy.

De bolt action rifles zijn statistisch ongeveer hetzelfde als in CoD 1 en 2, maar omdat de SMG's een enorme boost hebben gehad, vallen ze een beetje in het niet.

Om over de mp44 nog maar de zwijgen.... Van een one head shot killing machine naar een proppenschietertje in WaW. 30 damage vs 40 van een Thompson bijvoorbeeld. 8)7
Je bent op het sterkste met het wapen dat je ligt natuurlijk, maar dat is ook afhankelijk van de map die je speelt.
Die SMG's zoals de Thompson en MP40 (zonder grip) zijn echt niet te doen. Met salvo's lossen ben je te laat en met een Rifle heb je aan 1 kogel genoeg. Blijft voor mij soms ook een lastig verhaal, want dan ben ik 10x gesloopt om dan pas het juiste wapen te hebben..

Zijn er trouwens mensen die zin hebben om een potje Rifles te doen in Roundhouse? Dat is een ideaale map :D

• Aquila
Ik ben bang dat de COD sp wel tegen gaat vallen hoor. COD is net de game waar je helemaal niks van moet verwachten, misschien dat je dan zegt: ''Oooh het is best leuk". Op basis van eerder games verwacht ik een matig spel, maar hoop ik natuurlijk anders. Het zou namelijk opvallen als ze nu wel opeens een goede game maken.. Weten de COD kopers ondertussen ook dat ze flink genaaid zijn de afgelopen jaren.

• Aquila
quote:
Paulus07 schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 18:24:
[...]

Cod1, UO en 2 gespeeld? Dat waren toch wel goede SP missies hoor :) alles daarna was meh :P
Die heb ik kapot gespeeld. Ik heb het dan ook over de laatste games.

• Aquila
quote:
Het ziet er allemaal grappig uit, maar ik ben niet direct verkocht.

• Aquila
quote:
mierenmepper schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 22:02:
[...]

red dot sights... ww2... wat een fcking joke dit

ook jammer dat ik germans die spawnen met m1 garands....
Ik kwam inderdaad niet op de benaming, maar zag ook een plaatje met een bout erop. Denk voor iets te repareren en het leek direct vanuit Black Ops te komen. De laatste game bedoel ik dan.
Dit kun je toch echt niet maken eigenlijk ;(

Duitsers met een M1 Garand is in de multiplayer niet raar. Bij Call Of Duty World At War kun je ook zulke classes aanmaken. Ik speel vooral met een Russische Mosin Nagant, ongeacht of ik als Duitser, Rus of Amerikaan speel.

Aquila wijzigde deze reactie 14-06-2017 00:30 (19%)

• Aquila
quote:
mierenmepper schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 07:02:
[...]

Is wel raar, in cod1 (2 durf ik niet te zeggen) kon dit niet! ja in eigen servers, Maar de normale settings, was het gewoon spawnen met je eigen wapen, en kon je ze wel oppakken/bewaren tot de volgende ronde..

Dit dat het niet raar is tja... Ik had hoop, en die is weg

[...]

Oppakken is iets anders dan spawnen.....
Serieus? Ik heb er eigenlijk nooit op gelet, maar ik zou zeggen van niet. Maar dan is het in ieder geval wel zo dat ik er helemaal geen last van heb gehad :)

Ik snap je wel, want ik vond het verre van next-gen. Het begint vergane glorie te worden.

• Aquila
quote:
Pas08 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 09:54:
[...]

In cod2 kun je op servers zonder mod niet spawnen met wapens van een ander land. Je kunt ze wel oppakken en meenemen naar een volgende ronde.

Met de pam mod is er wel soort van bug: als je tijdens de countdown spawned als allies met een garrant en vlak voor de ronde begint switch naar de Duitsers begin je die ronde met een garant, maar normaal gesproken kies je een wapen van de natie voor wie je speelt.
Ik begin me het weer te herinneren :) Het heeft wel zijn dingetje natuurlijk en alle landen hebben hun sterke wapens inderdaad. World At War is sowieso wel een hele rommelige game, met een aantal zwakke multiplayer maps.

• Aquila
Het is natuurlijk wat raar dat Family Guy met mij dit topic runt, terwijl ik vrij kritisch ben richting de game. Ik zal hem kopen, maar wel terecht door de stront halen mocht het zo zijn. Die beelden kunnen mij misschien wel helemaal op het foute padje zetten en dat hoop ik stiekem ook, want je mag dit spel echt niet gaan verpesten. En op basis van reacties krijg je toch wel een beeld van de game.

Trailer zag er goed uit en na de gameplay trailer zakte het bij mij wel voor een groot deel weg..

• Aquila
quote:
Vrijdag schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 17:55:
Wat natuurlijk ook zo is, is dat de gameplay die tot nu toe is gezien van softcore is. In HC heb je veel minder/geen informatie op het display. Ik zou het wel gaaf vinden als je in HC ook echt helemaal niets meer aan info hebt op je hud en dat je zelf maar moet bijhouden hoeveel granaten je hebt, luisteren naar je wapen wanneer de munitie op is* en opletten wanneer er een streak oid klaar is.

De Garand gaf als ik het me goed kan herinneren altijd een droge >kloenk< als het laatste patroon werd geladen.
Zoiets zou er natuurlijk standaard in moeten zitten :o
Die M1 Garand maakt inderdaad een ping geluid als die op is en als ik me niet vergis vliegt de clip met kogels er dan uit.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Aquila
Offtopic:
Misschien zijn er ook mensen die dit heel leuk vinden!
Een nieuwe Brothers In Arms!

Aquila wijzigde deze reactie 18-06-2017 09:13 (11%)

• Aquila
quote:
RoyK schreef op zondag 18 juni 2017 @ 10:31:
Dat was een leuke reeks. Soms iets teveel Find Fix Flank Finish. Maar het verhaal heh.. lijt me mooi! Thanks voor de info
Ja, ik moet Hells Highway eigenlijk nog even gaan uitspelen. Het zijn wel goede games. In principe kun je de game zien als die stiekeme leerling die nooit wat zegt, maar wel altijd resultaat haalt :o

• Aquila
quote:
dezekeer schreef op zondag 18 juni 2017 @ 20:54:
[...]

Is me(en velen) zeker opgevallen, ook het springen ziet zeer hopeloos en meer grappig uit.
Blijft frappant dat ze maar blijven borduren op zo'n oude engine. Blijkbaar te kostbaar oid, maar het is eigenlijk een beetje triest m.i. dat ze maar zo blijven aanmodderen. Helaas denk ik dat ik toch deze aanschaf maar gun ze eigenlijk niet.
Ik denk dat je misschien even moet onderbouwen waarom je hem toch wilt kopen. Dan snapt iedereen het, want als je het voor de setting doet, begrijp ik je heel erg goed. Vergeet wel niet dat deze game, de naam al jaren niet meer verdient. Na MW2 is het wel zo'n beetje gestopt.

Wat de engine betreft, dat vind ik triest. Maar laten we even heel eerlijk zijn, consoles verpesten het zaakje. Alhoewel ik van mening ben dat ze er bij IW/Activision ook helemaal geen reet aan doen om er wel voor te zorgen. Kijk maar wat met Crysis gebeurde na dat ze de console opzochten. Dat is vragen om problemen.
60 FPS op consoles is daarbij hun onderbouwing, maar doe mij dan 1 plezier en breng de game niet meer voor de PC uit. Dat scheelt ons weer 80 euro (of iets minder..) en hebben andere ontwikkelaars wat meer kans om een leuke WW2 game te maken.

Aquila wijzigde deze reactie 19-06-2017 09:32 (10%)

• Aquila
quote:
Pas08 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 09:50:
@Aquila
Het is jammer, maar helaas de realiteit. Er zijn weinig pc dedicated shooters onderweg, de meesten die het zijn worden toch vaak ontwikkeld door kleinere(lees minder bekende) gamestudios, maar zodra zij slagen met een titel op pc en een reputatie hebben opgebouwd zullen ze waarschijnlijk met vervolg games zich ook richten op consoles.
Het is inderdaad vanuit een financieel oogpunt zeer aantrekkelijk, maar ook extreem risicovol. Zoals je zegt gamen daar mensen op die vaak weinig technische kennis hebben en ook geen uitbundige gamers zijn. Een potje FIFA of COD is mooi, maar Crysis en de Metro reeks kennen we niet (even heel kort door de bocht). Op de PC zijn gamers wel bereid te betalen voor een goede game, dus als een ontwikkelaar echt wil.. Waar een wil is, is een weg he :)

• Aquila
quote:
Pas08 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 16:33:
[...]

Ja die zullen wel bereid zijn om te betalen, maar die markt, zoals ik al zei, is velen malen kleiner.
VG247.com heeft op 20 januari van dit jaar een artikel geplaats waarin ze verkoopcijfers over het jaar 2016 bespraken. Dit betreft enkel cijfers uit de VS.

De console software markt was in 2016 in de VS 5.79 billion (5.790.000.000) waard, waar de Pc software markt 333.8 million dollar waard was. De console software markt in de VS is dus ongeveer 17 keer groter dan de PC software markt in de VS)

Volgens een top 20 van gamespot van duurste games om te ontwikkelen staat call of duty modern warfare 2 op een 3e plaats. development kosten: $50 million + $200 million in launch (incl. marketing kosten).

Als deze sites de cijfers juist hebben (wat nog wel te bediscusieren valt), dan waren de kosten voor de launch en het ontwikkelen van MW2 in totaal dus $250 million (in 2009), waar de hele PC markt in 2016 maar $333.8 million waard was.

Nu loopt de vergelijking scheef vanwege verschillende jaren. Uitgave MW 2009, cijfers over 2016 (alhoewel de pc markt in 2016 niet ineens 5, of laat staan 10 keer groter zou zijn geweest dan die het afgelopen jaar was).

Ook zal het heel goed kunnen dat de nieuwe games minder gekost hebben dan mw2, maar het punt dat ik wil maken is:

Als je een dergelijke game, met zulke kosten wilt ontwikkelen en lanceren, zul je, in dit voorbeeld, 75% van die pc markt moeten weten te bereiken en bedienen met je ene game wil je, puur alleen op ontwikkeling en lanceringskosten, break-even draaien.

Dat gaat natuurlijk een nagenoeg onmogelijke opgave worden, waar je in de console markt aan het bedienen van ruwweg 5% die kosten eruit haalt.

Zoals gezegd cijfers van die websites zouden best niet de waarheid kunnen zijn en kosten voor nieuwe games kunnen best wel wat lager, maar het idee lijkt me duidelijk.

(mocht je website artiekelen willen lezen)
https://www.vg247.com/201...d-1-was-hot-on-its-heels/

https://www.gamespot.com/...mes-ever-made/2900-104/3/
Ik snap je en het punt wat je maakt is zeer duidelijk.
Het is eigenlijk erg om te zien dat je voor de PC dan nog maar heel moeilijk iets kunt ontwikkelen. Ik vind het maar iets heel erg naars om te zien :/

• Aquila
quote:
Pas08 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 18:03:
Ben het helemaal met je eens. PC is toch ook een beetje het platform waarmee en waarop het begonnen is. Maar blijkbaar toch te complex (en duur) voor de meeste (casual) mensen.
Neemt niet weg dat van tijd tot tijd er wel een jueweeltje verschijnt, ze zijn alleen wat schaars.
Is ook zo inderdaad, maar er zijn inmiddels weer wat WO2 games in aantocht. Batallion, Brothers In Arms en nog eentje waarvan ik de naam even kwijt ben.
quote:
Korkss schreef op maandag 19 juni 2017 @ 18:43:
Ik heb juist het idee dat er tegenwoordig weer meer pc gamers bijkomen. Kan ook zijn dat toevallig ikzelf en vrienden om me heen allemaal overstappen.
Dat idee heb ik ook wel. Geen idee waar je dit kan checken.
quote:
Kuhrtje schreef op maandag 19 juni 2017 @ 19:11:
Ik speel echt al jaren geen CoD meer. Juist vanwege de setting wil ik deze game een kans gaan geven. Wat structureel jammer blijft is natuurlijk dat de grafische engine niet aangepast wordt. Hierdoor zie je gewoon dat ze op verschillende aspecten gewoon achterlopen op de rest.

Dat ze die 60fps willen behalen kan ook prima met andere engines. Kijk eens naar een BF, wat er retestrak uitziet en toch vaak zijn fps wel haalt. Natuurlijk zal het een keer dippen, maar zoals de textures er nu uitzien is eigenlijk schandalig. Vooral in een tijd waarin 4K gaming steeds 'belangrijker' wordt. Het valt dus nóg sneller op de dat de textures niet relaxed zijn.

Kijk eens naar de grond waarop ze lopen, kijk naar de muurtjes. Is het van een afstandje nog prima te doen, kom je dichterbij is het een vage oppervlakte.

Ik merk dat ik nogal aan het zeiken ben, maar dat komt denk ik meer door mijn verbazing.... Ik wil deze game zo graag vet vinden, maar zoveel dingen stellen mij nu alweer teleur. Even afwachten dus..
Dat is omdat de engine van Battlefield gewoon top is en ze hebben er tijd in gestoken. Die engine wordt weliswaar voor meerdere games gebruikt, maar het is gewoon goed.
Ik vind persoonlijk dat de anti-aliasing in de Frostbite engine te triest voor woorden is, die zie je op de aller hoogste settings nog.

• Aquila
quote:
Kuhrtje schreef op maandag 19 juni 2017 @ 19:31:
[...]

Ja dat zou inderdaad nog een puntje van kritiek kunnen zijn.
Moet zeggen op de PS4pro met supersampeling naar 1080p (aangezien ik nog FHD game) is het wel goed te doen.
Ligt er denk ik ook wel aan of je genoeg afstand tot je scherm hebt. Dan zie je het sowieso wel stukken minder. Maar ach, als dat het enigste is. Het blijft natuurlijk wel prachtig :o

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aquila
@dezekeer
Het is gewoon onzin wat hun verkopen. Als ze deze game onder een andere naam uitbrachten, vond ik het allemaal minder erg. Aan de ene kant zijn ze commercieel en durven ze daardoor waarschijnlijk niet veel te veranderen. Het is allemaal een beetje pijnlijk om aan te zien en ik vind het jammer dat de game weg zinkt in de dollar tekentjes.. :(

• Aquila
quote:
Het ziet er leuk uit, maar ik vind dat sommige status balkjes aan de linker kant nogal modern ogen. Dat vind ik er dus niet helemaal zo tussen passen. We zullen het toch even moeten afwachten. Ik wil hem eerst gespeeld hebben voordat mijn conclusie definitief is.

• Aquila
Plotseling komt EA met goed nieuws. Medal Of Honor Allied Assault remake :D
Ik denk dat EA die serie nooit van de hand heeft moeten doen, maar er juist op een strategische en kwalitatieve manier gebruik van heeft moeten maken.

• Aquila
quote:
Paulus07 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 19:56:
[...]

Huh?

Maar hoe bruut ooki MoH:AA was, de games erna werden minder en minder.
Tijdje terug kwam ik deze nog tegen die goed laat zien hoe die serie verlopen is:

[video]

Oh en van mij mogen best een MoH:AA remake maken in de frostbite 3 engine hoor. Laat omaha beach maar komen :)
Ik zei het bewust nogal vaag.
Hierboven zijn al een aantal niet tevreden over de beta, dus als EA op deze game in had gespeeld met MOH dan hadden ze mooie verkopen kunnen maken.
Je weet bijna vantevoren dat ze bij de ontwikkelaar van de game toch niks bijzonders gaan maken. Vooralsnog heb ik dat idee bij deze game ook, maar ik wil de game eventjes voelen voordat ik echt iets erover zeg.

EA is ook gewoon een kreupel bedrijf. Als je 2 games onder 1 tent hebt met dezelfde engine dan is het vragen om problemen. Hopelijk kan iemand de naam opkopen om er iets moois van te maken!

• Aquila
Ik geef de mensen die voor hun plezier een potje absoluut gelijk in hun mening tegen over de graphics. Alhoewel ik het zeker niet netjes vind hoe COD/Activision omgaat met hun fan base door maar voor alles een dik bedrag te vragen en dat elk jaar opnieuw.. Dan verdienen de spelers ook een nette game, zonder die fratsen en met prachtig geluid.
Misschien durven ze het niet om iets te veranderen, wat begrijpelijk is in economisch opzicht, maar om het nu echt zo te behouden.. Hmm :/

Aquila wijzigde deze reactie 04-09-2017 19:34 (4%)

• Aquila
quote:
dm-dutchman schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 08:52:
[...]

Als je jaarlijks een nieuwe COD wil ben je inderdaad flink wat geld kwijt, voor de mensen die dus al een aantal jaar geen COD hebben gekocht is het dus niet zoo erg, en 100 euro voor een AAA game met season pass is best wel standaard tegenwoordig. is het veel geld? jazeker. Maar als je er vervolgens dik 300 uur mee vermaakt is het wat mij betreft prima.

Nu hoop ik dat ze de Zombie mode net zo vermakelijk maken als BO2 en met name de map Origins was echt tof.

Weet iemand trouwens of er nog meer Beta weekenden komen?
Ik heb ook al jaren geen COD meer gekocht, maar dat betekent niet dat het dan per se mee valt. Een bedrag van 100 euro is in mijn ogen gewoon schandalig en die season hoeft pas voor mij ook niet. Maak gewoon een nette game (waar hun vaak moeite mee hebben) en laat die onzin mooi achterwegen. Ik vind het bij Battlefield ook zo'n smet op de game.
Maar het zijn de ontwikkelingen van nu en ik juich het absoluut niet toe. De kwaliteit van veel games roept al veel vraag tekens op en om dan nog zoveel geld ervoor te gaan vragen, dat mag je rustig het besodemieteren van je eigen achterban noemen.

Ik ben wel heel eerlijk om te zeggen dat ik deze game koop, ondanks dat ik er een hard hoofd in heb. Het voordeel is dat ik eindelijk met een maat van me kan gaan spelen. Hem lijkt het vet, mij ook wel, maar ik heb toch wel mijn twijfels aan het een en ander. Ik hoop oprecht dat ik daar niet nog een keer over ga vallen en dat de game gewoon prima uitgewerkt is.

Fan van de serie blijf ik uiteindelijk toch wel.. :+

Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True