Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[XBO/PS4] Call of Duty: WWII

Pagina: 1 ... 27 28 29 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 22-10 08:11

donvalentino

psn: Walllie-G

quote:
Vrijdag schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 19:06:
[...]

http://updatecrazy.com/ca...ate-patch-notes-released/

Ground War is weer weg (waarom vraag ik je?!) en wat nieuwe aanpassingen aan de orders. En natuurlijk stabiliteit optimalisaties. Zeg maar dezelfde als dat je ook altijd bij een PS4 update krijgt :+
En dat voor 1.6 GB... 8)7 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: januari 2018
  • Nu online
quote:
Vrijdag schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 19:06:
[...]

http://updatecrazy.com/ca...ate-patch-notes-released/

Ground War is weer weg (waarom vraag ik je?!) en wat nieuwe aanpassingen aan de orders. En natuurlijk stabiliteit optimalisaties. Zeg maar dezelfde als dat je ook altijd bij een PS4 update krijgt :+
Haha niks bijzonders dus😅

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 18:55
Gelukkig wordt er in War nog wel eens KEIHARD IN JE OOR GESCHREEUWD. Stel je voor, dat zouden ze maar opgelost hebben.

• kw_nl
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 15:54
Ja, dat is echt super lame. Ze hadden het gefixed, maar bij een volgende update was het weer terug. Lijkt me toch niet de moeilijkste fix...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl

• OosterF
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 18:34
Speel net 105 kills om 5 deaths met Hardpoint (2XP) in Shipment. Mijn tweede V2 rocket met een 68 killstreak (hoogste ooit). Heb er alleen spijtig genoeg helemaal niets aan. Helemaal op het einde van de game waarbij de scorelijst moest komen kreeg ik “lost connection to host”. Blijkt dat helemaal niets geregistreerd is. Kreeg ook “maar” 10k XP erbij. Moest ook veel meer zijn. Wachten op de volgende goede game dan maar! Hebben jullie dit vaker gehad?

OosterF wijzigde deze reactie 10-05-2018 10:25 (4%)

• akatar
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 18:51
Laat ik het zo zeggen, in het begin speelden ongeveer 30-35 mensen uit mijn friendslist dit spel. Nu nog 1.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vrijdag
Omdat money to burn, maar vijf keer een weapon bribe gekocht à 10k credits.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 16:26
Wat is er nou aan de hand met die Winter- en resistance bribe challenges? Dat gaat toch helemaal nergens over... je hebt er geen bal aan mits je de wapens eruit krijgt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

quote:
Vrijdag schreef op zondag 13 mei 2018 @ 22:21:
Omdat money to burn, maar vijf keer een weapon bribe gekocht à 10k credits.

[afbeelding]
Nice, ik heb me 5x weapon herioc bribe nog aan staan, op dit moment "al" op 80 van de 150 matches... :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vrijdag
quote:
donvalentino schreef op maandag 14 mei 2018 @ 11:31:
[...]

Nice, ik heb me 5x weapon herioc bribe nog aan staan, op dit moment "al" op 80 van de 150 matches... :P
Die heb ik gisteren ook gehaald. Heeft me zowat een week gekost :P

Die bribes die ik heb gekocht kon je met de credits kopen trouwens. En omdat ik toch al 150k credits had dacht ik, waarom ook niet :9 Kan ik ze tenminste nog een beetje nuttig besteden. Van de week maar eens kijken wat er in zit.

@dm-dutchman Inderdaad vrij weinig, je kan die collecties toch niet meer claimen. Wel jammer dat ze dat niet hebben aangepast.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dm-dutchman
quote:
Vrijdag schreef op maandag 14 mei 2018 @ 11:45:
[...]

@dm-dutchman Inderdaad vrij weinig, je kan die collecties toch niet meer claimen. Wel jammer dat ze dat niet hebben aangepast.
Ik speel ze wel aangezien je 2 andere items erbij krijgt. verder spaar ik nu al mijn kistjes op voor het volgende event.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

nog mensen die veel domination/ shipment spelen op de PS4?
geef je psn dan voeg ik je toe (zelf nu level 230).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 15:19
ik speel van alles. voeg me maar toe :

Ch1mera2

Acties:
  • +1Henk 'm!

• OosterF
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 18:34
quote:
chimera2 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 07:14:

Ch1mera2
Ik heb je zojuist ook toegevoegd :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

quote:
chimera2 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 07:14:

Ch1mera2
Done, mijn psn is walllie-g

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dm-dutchman
Heeft iemand een idee wanneer de volgende DLC en/of event komt?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TLM
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 08-10 09:37

TLM

The Laughing Man

quote:
dm-dutchman schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 13:13:
Heeft iemand een idee wanneer de volgende DLC en/of event komt?
In oktober komt BO4, dus nog 5 maanden en nog 2 DLC's te gaan.
Dus kan vast niet lang meer duren voor de volgende DLC.
Voor events zijn geen vaste datum's, en geen vaste aantal per jaar. Dus dat is puur gis werk.

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Het Vosje
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 16:50
Iemand een link naar een goede XBO key voor een interessante prijs? Kom ze voor €35 alleen maar tegen als fysieke schijf of een of andere truc met een een account (al dan niet voor PS4)...

Het Vosje wijzigde deze reactie 22-05-2018 21:16 (4%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

ik zou graag nog in een update het volgende willen:

* Volledig weghalen van Requisition Basis Training, of iig op de map shipment
* Je zelf niet dood kan gaan door je eigen scorestreaks, met name de Carpet Bomber, ik ga hier altijd dood door hoever ik ook weg ren haha

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TLM

TLM

The Laughing Man

quote:
donvalentino schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 12:18:
ik zou graag nog in een update het volgende willen:

* Volledig weghalen van Requisition Basis Training, of iig op de map shipment
* Je zelf niet dood kan gaan door je eigen scorestreaks, met name de Carpet Bomber, ik ga hier altijd dood door hoever ik ook weg ren haha
Requisition op shipment, och heerlijk man. 1 grote chaos met DOM, mooi man. Lekker veel XP binnen harken. Alles met launcher en flak de lucht uit knallen. Ik speel bijna niets anders :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

quote:
TLM schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 12:28:
[...]

Requisition op shipment, och heerlijk man. 1 grote chaos met DOM, mooi man. Lekker veel XP binnen harken. Alles met launcher en flak de lucht uit knallen. Ik speel bijna niets anders :P
Werkt dat een beetje (launcher) ? wordt echt gek van die spelers die echt kei slecht gaan maar requisitions gebruiken en daardoor heel dat potje verzieken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vrijdag
quote:
donvalentino schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 12:31:
[...]

Werkt dat een beetje (launcher) ? wordt echt gek van die spelers die echt kei slecht gaan maar requisitions gebruiken en daardoor heel dat potje verzieken.
Launchers kan je alleen tegen Recon gebruiken. Counter recon gaan te snel. Ik moet eerlijk zeggen dat ik inmiddels best goed ben met het uit de lucht knallen van recons met de bazooka of panzerschreck. Meestal heb ik zo'n ding binnen een paar seconden al uit de lucht gehaald.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

quote:
Vrijdag schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 12:56:
[...]

Launchers kan je alleen tegen Recon gebruiken. Counter recon gaan te snel. Ik moet eerlijk zeggen dat ik inmiddels best goed ben met het uit de lucht knallen van recons met de bazooka of panzerschreck. Meestal heb ik zo'n ding binnen een paar seconden al uit de lucht gehaald.
Ja in principe heb ik nooit zo'n probleem met die Recons, gaat mij meer om de "zwaarde" streaks :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TLM

TLM

The Laughing Man

quote:
donvalentino schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 13:12:
[...]

Ja in principe heb ik nooit zo'n probleem met die Recons, gaat mij meer om de "zwaarde" streaks :P
Voor de zwaardere streaks is Flak een uitkomst.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vrijdag
Volgens mij kunnen alle andere luchtstreaks alleen maar met flak worden weggeknald trouwens.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TLM

TLM

The Laughing Man

quote:
Vrijdag schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 14:49:
Volgens mij kunnen alle andere luchtstreaks alleen maar met flak worden weggeknald trouwens.
Nee je kan er wel meer mee uit de lucht halen, alleen dat is een uitdaging opzich :-(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vrijdag
quote:
TLM schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 16:14:
[...]

Nee je kan er wel meer mee uit de lucht halen, alleen dat is een uitdaging opzich :-(
Echt? Dat is me echt nog nooit gelukt ;(

• kw_nl
Mij ook niet. Ook nooit zien gebeuren...

Je had eerst dat de HQ kon worden aangevallen. Is dat niet meer?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vrijdag
Toevallig gisteren voor het eerst een counter recon uit de lucht geknald met de panzerschreck. Ook voor het eerst.

Alle andere vliegtuigen gaan te snel en vliegen te hoog.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TLM

TLM

The Laughing Man

quote:
Vrijdag schreef op zondag 27 mei 2018 @ 09:26:
Toevallig gisteren voor het eerst een counter recon uit de lucht geknald met de panzerschreck. Ook voor het eerst.

Alle andere vliegtuigen gaan te snel en vliegen te hoog.
Ik heb gewoon een ball gunner turret geraakt hoor.

Panzerschreck is meer voor infantry, en die andere voor vliegtuigen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Timpieturner
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 15:30
quote:
TLM schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 14:43:
[...]

In oktober komt BO4, dus nog 5 maanden en nog 2 DLC's te gaan.
Dus kan vast niet lang meer duren voor de volgende DLC.
Voor events zijn geen vaste datum's, en geen vaste aantal per jaar. Dus dat is puur gis werk.
In de Community Update van Sledgehammer staat dat er deze week (dinsdag) een Title Update volgt, die je dus uit de PSN store moet downloaden ipv in-game.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 11:22
quote:
Timpieturner schreef op maandag 28 mei 2018 @ 10:22:
[...]

In de Community Update van Sledgehammer staat dat er deze week (dinsdag) een Title Update volgt, die je dus uit de PSN store moet downloaden ipv in-game.
Heb 165 supply drops klaarstaan, dus hoop op nieuwe wapens :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vrijdag
Nieuwe wapens inderdaad. Nambu Type 2, PTRS-41, bijl en een pakje.
Ook nog een zwaard, een nieuwe sniper, blunderbuss en zooi pakjes.

Daarnaast, als Masterprestige krijg je nu 300 credits. En je unlocktokens en class tokens zijn weg. Daar had je toch geen fuck aan :P

Vrijdag wijzigde deze reactie 29-05-2018 22:19 (34%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 15-10 03:27
Spel is nog best aardig maar moet zeggen dat nu ondanks ik alle dlc's tot nu toe heb gekocht de map rotatie echt beroerd is. Meeste wat ik voorbij zie komen is point du hoc en valkyrie en die map op dat schip. Ben ff de naam kwijt.
En kan aan mij liggen maar is de intensiteit van die vuurkogels uit die shotguns verhoogd? Deed gisteravond een paar potjes en zag op valkyrie alleen maar vlammen uit de bunkers komen. En als ik er nu zelf door beschoten word zie ik echt geen flikker meer.

• Solotov
  • Registratie: juli 2013
De nieuwe PTSR sniper is ziekelijk. Die gaat een nerf krijgen ben ik bang...
Heb m gelukkig meteen uit de supply drops gekregen!
Wel zonde dat ze bij ieder klacht de wapens nerfen. Zo is de ITRA al verpest, de Type 38, de M2, de BAR en de FG42...

• Vrijdag
Trailer trouwens:

Was die PTRS niet van origine een anti voertuig wapen? Kan me zoiets herinneren uit eerdere CoDs.

• chimera2
nice nieuwe wapens. :) ben ik blij dat ik 200+ supply drops opgespaard heb

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Timpieturner
Hierbij de PatchNotes van de update van gisteravond:

Game Update 5/29 – PlayStation 4 and Xbox One

FEATURE UPDATES
  • Attack of the Undead Community Event is live!
  • New Community Challenge is now live! Get 3 BILLION Zombie Kills! (Blog with more info coming soon. Kills in both Nazi Zombies and MP count towards community total)
  • Zombies HQ is live
  • Infected mode is live! (Hordepoint and Relic of the Undead coming soon)
  • Call of Duty Endowment "Fear Not" Pack now live in US and UK
  • New Community Event MP map: Gröesten Haus (live for Infected mode, Hordepoint and Relic of the Undead coming soon)
  • 7 new weapons (Blunderbuss, Nambu Type 2, Lever Action, PTRS 41, M1919, Fire Axe, Claymore)
  • New Supply Drop content
  • Master Prestige players now receive 300 AC log in bonus (more rewards are still in the works)
  • New item type: Face Camos (located in the Customize Division menu)
  • Ranked Play Season 4 is now live!
MULTIPLAYER
  • Connectivity/Spawns/Performance/Split Screen/Mechanics
  • Fixed issue where players were losing tokens after Prestiging
  • Fixed rare issue where players would crash after disconnecting their controller while accepting a party invite
  • Fixed rare issue where third card in supply drops would not flip over
  • Fixed issue where Paintjobs were disappearing and turning black
  • Fixed issue where players lost functionality and received error message during the After Action Report
  • Fixed issue where error message prevented players from accessing Local Play
  • Fixed issue where players receive error message when selecting attachment slots for the Type 38
  • Fixed rare issue with splitscreen crashes on Gustav Cannon
  • Fixed functionality loss issue when players attempt to collect AC from the Mail Vendor
  • Fixed functionality loss issue when players are pulled into a lobby while viewing Emblems
  • Fixed issue where players in Emblem Editor are joined by their party leader and then are booted with no saved progress on their Emblem
  • Fixed splitscreen issues in S&D
  • Fixed issue where splitscreen players lost functionality when simultaneously pressing Back and Select
  • Fixed issue where green star notification and AC were not appearing after opening supply drops until the Call of Duty: WWII app was restarted
Maps
  • Fixed issue on Egypt where Glide Bomb was not reaching the far corners of the map
  • Fixed map exploit on Dunkirk
  • Fixed issue on Operation Husky where players were unable to earn certain Scorestreaks during the dogfighting sequence
Modes
  • Fixed issue in Gun Game where players would not progress to the next weapon after gaining a kill with a mounted LMG
HQ
  • Fixed issue where some players' Paintjobs were appearing on other players' weapons in the Firing Range
  • Fixed rare issue where players were unable to navigate menus after sitting in Firing Range for extended period of time
  • Fixed functionality loss issue when pressing Options after loading into HQ
  • Fixed issue where players lose functionality after leaving the Theater
  • Fixed issue where players go into Firing Range with incorrect loadout
UI/Art
  • Fixed UI issue with opening supply drops after being pulled into the 1v1 pit
  • Fixed UI issues with the Dynamo variant in Multiplayer
  • Various UI and art fixes and improvements (menu navigation, select functionality, text prompts, typos, weapon display, Paintjob display and controls, Reticle display, floating Lens Sights inspect animations, clipping issues, Daily Order descriptions, Find Match menu, Soldier menu, incorrect error messages, supply drop cards, Firing Range, 1v1 pit, green star notification issues)
  • Fixed various issues with Orders not appearing to track properly
  • Added expiration message in the Orders menu for non-Community Event Contracts
Audio
  • Fixed issue where VO announcer audio was missing for Scorestreaks
  • Fixed issues with missing audio for various weapon actions and motions
WEAPONS
  • Fixed fire rate issues experienced when player has Combat Shotgun equipped with Incendiary Shells and Rapid Fire
DIVISIONS/BASIC TRAINING/ATTACHMENTS TUNING
  • Airborne: Buffed "Sprint faster over time"
  • Old: 4% faster and increase to 10%
  • New: 7% faster and increase to 10%
  • Explanation: The Energetic Basic Training is a flat 7% faster, so this change puts Airborne back on the map as the movement Division.
  • Saboteur Basic Training: Nerfed effectiveness of Satchel and S-Mine when using Saboteur Basic Training
Old: 0.0 sec fuse for Satchel and 0.1 sec delay for S-Mine detonation
New: 0.5 sec fuse for Satchel and 0.2 sec delay for S-Mine detonation
Explanation: We've heard your feedback about Saboteur and so we added a small delay before Satchel and S-Mines detonate to reduce strength. We've adjusted how Saboteur interacts with the Flanker Basic Training so that it no longer cancels it out and has its own detonation time.
  • Rifle Grenade Attachment: Buffed explosive min and max damage
Old: 25 min damage and 120 max damage
New: 35 min damage and 125 max damage
Explanation: The Rifle Grenade was relatively weak and wasn't as useful as we intended it to be, so this buff should make it a more viable option.
  • Launched Basic Training: Buffed by increasing launcher damage when using Launched Basic Training
New: Launchers now deal 30% more damage with Launched Basic Training than before
Explanation: When we rolled out our Divisions Overhaul in April, we nerfed the strength of launchers to ensure that they wouldn't dominate the play space and would rather be used primarily to take out Scorestreaks. This change makes this Basic Training and the use of launches a better option for a wider variety of playstyles.
  • Bayonet Charge/Attachment: Added a sprint speed increase while charging
New: +4% sprint speed
Explanation: With the addition of unlimited sprint for all, the Bayonet Charge lost its movement advantage, so we added a speed increase while charging that makes it more viable for closing space between you and an enemy.
  • Tactical Knife Attachment: Buffed by adding a melee speed increase when you have Tactical Knife Attachment equipped
New: 15% quicker than standard melee speed
Explanation: Now that Tactical Knife fills an Attachment slot, there is less of a reason to use it over a melee weapon. This small buff makes it more usable.
  • Shifty Basic Training: Buffed by increasing number of additional Pistol Attachments
Old: 1 additional pistol attachment
New: 2 additional pistol attachments
Explanation: Shifty Basic Training is currently on the low-end of Basic Training usage. This change should make using pistols more viable outside of the Infantry Division.

GAMEBATTLES/CoDCASTER/ESPORTS MODE
  • Fixed issue in GameBattles where Restricted Items were displaying in default loadouts
  • Fixed issue where when spectating in CoDCaster mode, players with Infantry Division equipped will not appear to have a Division patch in the Division info display
ZOMBIES
  • Fixed UI issues with the Dynamo variant for Nazi Zombies
  • Fixed functionality and UI issues with post-match lobbies
  • Fixed UI issue where notifications where not populating properly
  • Fixed issue in The Shadowed Throne where ammo was not able to be replenished for the Ripsaw
  • Fixed issue in The Shadowed Throne where players were able to kill to kill the human, as well as the zombie, in vignettes
  • Fixed various map exploits on The Shadowed Throne
  • Fixed issue where splitscreen players lost functionality when simultaneously pressing Back and Select
  • Fixed issues with completing certain quests in The Shadowed Throne
  • Fixed UI issue where incorrect rarities were displaying for Supply Drop item cards

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dm-dutchman
quote:
Shreddaaa schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 01:13:
De nieuwe PTSR sniper is ziekelijk. Die gaat een nerf krijgen ben ik bang...
Ja die is echt niet normaal, gisteren samen met m'n buurman gespeeld. Ik dacht dat we hardcore speelde, met dat ding maakt het niet eens uit waar je iemand raakt. Hij moest lachten toen ik vroeg of we zo even core konden spelen om het wapen te testen :F

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Batiatus
Nou, gister 170 supply drops geopend. Resultaat: 1x Blunderbuss variant, Lever Action variant, Fire Axe variant, Claymore variant x2.
Daarna met wat credits die Nambu Type 2 unlocked.

Na wat gebruik: Lever action is wel oke, lijkt een snelle ADS te hebben, maar ongeveer dezelfde 1-hit kill spread als de Lee Enfield.
Nieuwe submachine gun Nambu Type 2 lijkt op een soort volksturmgewehr maar dan als submachine gun, iets snellere ads, verder prima gun.
Blunderbuss: echt compleet ruk, die reload tijd slaat nergens op, na elk schot reloaden. De attachments lijken de gun iet echt sterker te maken.

De melees niet gebruikt, maar geloof niet dat die afwijken in stats met andere melees.
Hopelijk binnenkort even die andere sniper en de LMG unlocken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• chimera2
mijn veroveringen na 200 drops
Nambu The dragon II
NAmbu Wraith
Stinger Sentinel II
PTRS/41 Tank killer
PTRS/41 The Giant
Blunderbuss Devastator
Claymore Forgotten Honor

Nu nog de liver action en de axe

chimera2 wijzigde deze reactie 30-05-2018 18:42 (9%)

• Ranja_Ranja
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 22-10 11:41
Die AA HQ event zie ik nooit meer. Is die weg? Heb de challenge nog niet voltooid..

• mike30
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 15-10 03:27
quote:
chimera2 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 18:40:
mijn veroveringen na 200 drops
Nambu The dragon II
NAmbu Wraith
Stinger Sentinel II
PTRS/41 Tank killer
PTRS/41 The Giant
Blunderbuss Devastator
Claymore Forgotten Honor

Nu nog de liver action en de axe
Eigenlijk is het wel karig na 200 drops

• chimera2
quote:
mike30 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 00:11:
[...]

Eigenlijk is het wel karig na 200 drops
Voor de rest nog een hoop pakjes/face cammo/emote

Bla bla bla

• Timpieturner
Wat is er gebeurd met het geluid van de BAR.
Is het iemand opgevallen dat dit geweer nu klinkt als een klappertjespistool ??

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Batiatus
quote:
Timpieturner schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 10:25:
Wat is er gebeurd met het geluid van de BAR.
Is het iemand opgevallen dat dit geweer nu klinkt als een klappertjespistool ??
Lewis precies hetzelfde. Weet niet wat de developer allemaal aan het doen is, lijkt allemaal heel amateuristisch.

• donvalentino

donvalentino

Moet zeggen, die nieuwe SMG speelt echt heerlijk (volgens mij Nambu The dragon II).

Schiet echt lekker snel en zonder veel recoil en dat terwijl ik er nog geen attachments op had.

Het is echt de SMG variant van de Volssturmgewehr, zal dus snel generfd worden ben ik bang.

• chimera2
Ik vind die nieuwe wapens niet zo fijn spelen.
Misschien met de juiste attachments

• Timpieturner
quote:
Batiatus schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 11:41:
[...]

Lewis precies hetzelfde. Weet niet wat de developer allemaal aan het doen is, lijkt allemaal heel amateuristisch.
Slaat nergens op, die BAR gaf eerst echt lekkere klappen, nu trekt het echt op niks.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Kan maar niet wennen aan dat nieuwe menu.
Normaal klik ik al veel te vaak mis als ik een class wil aanpassen, nu is het helemaal een bende hahah.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Def87
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 21-10 15:24

Def87

DefXtreme

Kunnen ze dat quickscopen niet verwijderen ofzo, mijn god wat is dat *** zeg. Je aimed maar een beetje in de juiste richting en ze hebben al een double kill.

XBL/PSN Gamertag : DefXtreme

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vrijdag
Jemig, die Stinger. Dat is net de Bren. Maar dan nóg waardelozer :')

Acties:
  • 0Henk 'm!

• chimera2
quote:
Vrijdag schreef op zondag 3 juni 2018 @ 20:35:
Jemig, die Stinger. Dat is net de Bren. Maar dan nóg waardelozer :')
Met die stinger kan je nog een beetje mikken.
Bij die bren zit het magazijn in je halve beeld

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vrijdag
quote:
chimera2 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 07:45:
[...]

Met die stinger kan je nog een beetje mikken.
Bij die bren zit het magazijn in je halve beeld
Dat is dan ook het enige voordeel. Verder schiet ie veel te traag, ook met rapid fire en de ads is zelfs met quickdraw enorm langzaam.

Wederom een betere semi auto sniper dan lmg. 4x scope, lookout en gaan met die banaan op Gustav.

@Def87 nee, dat zullen ze er nooit uithalen. Dan gaan alle kinderen en "populaire streamers" moord en brand schreeuwen. Want "360quickscopenoscope4life!jwzlf!".
He kan het beste hardcore spelen. Daar heb je ze niet 8)

Vrijdag wijzigde deze reactie 04-06-2018 08:57 (20%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• chimera2
quote:
Vrijdag schreef op maandag 4 juni 2018 @ 08:54:
[...]
Dat is dan ook het enige voordeel. Verder schiet ie veel te traag, ook met rapid fire en de ads is zelfs met quickdraw enorm langzaam.

Wederom een betere semi auto sniper dan lmg. 4x scope, lookout en gaan met die banaan op Gustav.

@Def87 nee, dat zullen ze er nooit uithalen. Dan gaan alle kinderen en "populaire streamers" moord en brand schreeuwen. Want "360quickscopenoscope4life!jwzlf!".
He kan het beste hardcore spelen. Daar heb je ze niet 8)
nog 30 headshots en dan ben ik er ook bijna vanaf.En heb ik die ook Diamond.
dan raak ik die nooit meer aan :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vrijdag
quote:
chimera2 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 09:20:
[...]

nog 30 headshots en dan ben ik er ook bijna vanaf.En heb ik die ook Diamond.
dan raak ik die nooit meer aan :)
Maar dan moet je die andere camo challenges toch nog doen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• chimera2
quote:
Vrijdag schreef op maandag 4 juni 2018 @ 09:47:
[...]

Maar dan moet je die andere camo challenges toch nog doen?
Ja daarom zeg ik ook Bijna :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vrijdag
quote:
chimera2 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 09:50:
[...]

Ja daarom zeg ik ook Bijna :)
Ahja :+

Ik probeer ondertussen mijn launchers op diamond te krijgen. Maar die rapid kills zijn echt moeilijker dan ik dacht. Veel mensen gebruiken Armoured dus dan moet je zelfs op HC alsnog twee keer raken voordat ze omgaan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• chimera2
quote:
Vrijdag schreef op maandag 4 juni 2018 @ 10:09:
[...]

Ahja :+

Ik probeer ondertussen mijn launchers op diamond te krijgen. Maar die rapid kills zijn echt moeilijker dan ik dacht. Veel mensen gebruiken Armoured dus dan moet je zelfs op HC alsnog twee keer raken voordat ze omgaan.
en war? als ze dan achter de tank lopen?
Of veel geluk hebben met domination

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 10:02
Shipment man :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

hebben ze die shotguns weer sterker gemaakt?

Zie de laatste tijd op Shipment echt alleen maar mensen met shotguns lopen en vooral met die Fire bullit.

Was er een tijdje vanaf, eerst alleen maar "last" van LMG's die headglitchen, maar tis weer veranderd in shotguns...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Nu online
Iemand een idee wat er veranderd met de update van vandaag (1.16)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vrijdag
quote:
tukkerterror90 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:48:
Iemand een idee wat er veranderd met de update van vandaag (1.16)
Nog. Meer. Disconnects. :')

Vier achter elkaar vanavond.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• chimera2
een of ander times mode in hq
je moet een bom aan iemand weg geven en dan weg rennen :S

net met de blunderbuss aan de slag gegaan.
Wel leuk maar je moet er niet 2 enemy's tegenkomen

chimera2 wijzigde deze reactie 05-06-2018 09:47 (36%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vrijdag
Ik ga eens aan de slag met launched op Shipment en War vanavond :+ Moet en zal die twee launcher óók diamond hebben!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SemperFidelis
Heb nu die Nambu Type 2 Epic variant in een normale supply drop gekregen haha, best chill aangezien ik nooit credits heb en heel weinig speel. Dat ding schiet best lekker!

Daarnaast gebruik ik eigenlijk voornamelijk de Volk en STG, al zit ik nu met de Garand beetje te kloten. Wel chill dat ik bijna alleen wapens uit kratjes gebruik terwijl ik er pas 30 heb geopend ofzo :+

• tukkerterror90
  • Nu online
Ik zie steeds meer mensen die aan de hand van zo'n wit pijltje kunnen zien waar je loopt(ps4) ik zie dat op de killcam is dat een basic training of een cheat weet iemand dat toevallig?

• tukkerterror90
  • Nu online
Heb het idee dat er gecheat word ze zien gewoon continu waar je loopt of zit😡

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Vrijdag
Da's geen cheat. Dat is alleen zodat jij weet waar jij was.

• tukkerterror90
  • Nu online
Maar ik zie dat alleen als bepaalde spelers mij killen dus bij lang niet iedereen heel vreemd.

• Timpieturner
quote:
tukkerterror90 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 23:46:
Maar ik zie dat alleen als bepaalde spelers mij killen dus bij lang niet iedereen heel vreemd.
Ik heb diezelfde vraag hier ook al eens gesteld. Dit is dus alleen om aan te geven wanneer jij gekilld wordt in de killcam, zodat je nog eens makkelijk je eigen ondergang kunt herkennen.

Door de slomo lijkt het alsof de tegenstander exact weet waar en wanneer jij de hoek om komt.

• tukkerterror90
  • Nu online
quote:
Timpieturner schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 09:23:
[...]

Ik heb diezelfde vraag hier ook al eens gesteld. Dit is dus alleen om aan te geven wanneer jij gekilld wordt in de killcam, zodat je nog eens makkelijk je eigen ondergang kunt herkennen.

Door de slomo lijkt het alsof de tegenstander exact weet waar en wanneer jij de hoek om komt.
Oké bedankt voor je reactie.

• kw_nl
Nog meer mensen die niet kunnen connecten op de PS4.

• Vrijdag
Hier ook niet. En deze keer is het echt, want ook na een paar keer opnieuw opstarten werkt het nog steeds niet.

Naja, dan maar Doom uitspelen :P

• chimera2
pff in infected staat nu 1 op de 2 stil voor die challenge ( 5 bribes)

• Vrijdag
Stilstaan? Huh? * Vrijdag snapt dat niet?

Oh, is dat dat je 150 matches moet spelen? Ik zit inmiddels op de 45, maar ik pak elke avond die contracts. Dan kom je er vanzelf wel.

Vrijdag wijzigde deze reactie 19-06-2018 13:03 (59%)

• donvalentino

donvalentino

Echt irritant dat het menu bij de dagelijkse orders nog steeds na opstarten zo lang nodig heeft om de orders weer te geven.

Wordt ook wel is tijd voor nieuwe orders, zijn wel makkelijk te halen maar uitdagend is wat anders.

• donvalentino

donvalentino

quote:
Vrijdag schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 13:02:
Stilstaan? Huh? * Vrijdag snapt dat niet?

Oh, is dat dat je 150 matches moet spelen? Ik zit inmiddels op de 45, maar ik pak elke avond die contracts. Dan kom je er vanzelf wel.
Speel je op PS4?

• wimpie007
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 10:21
quote:
Vrijdag schreef op maandag 14 mei 2018 @ 11:45:
[...]

Die heb ik gisteren ook gehaald. Heeft me zowat een week gekost :P
Bij mij een nacht xbox aan laten staan haha ;-)

Gewoon infected afk spelen ;-)
Telt niet voor je KD dus lekker je joystick ergens opleggen dat ie beetje beweegt en je krijgt steeds match bonus en XP

Wel even je controller aan de kabel anders disconnect ie

wimpie007 wijzigde deze reactie 19-06-2018 14:52 (7%)

• SemperFidelis

DLC 3!

SemperFidelis wijzigde deze reactie 19-06-2018 17:08 (6%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Johnnnygoud
  • Laatst online: 17:55

Johnnnygoud wijzigde deze reactie 19-06-2018 20:29 (56%)

• Vrijdag
Hoe zit het nou met teamkills? Ik heb het idee dat de teller doorloopt als je niet uit de lobby gaat want ik maakte net een tweede TK en toen werd ik gekickt.

@donvalentino Dat gebeurt ook als je al connected bent. Meestal op het moment dat je weer je vier uurlijkse reward kan claimen. Verdwijnen ook meteen al je lopende orders en contracts.

Het enige wat helpt is óf heel lang wachten óf een paar keer(!) opnieuw opstarten. Negen van de tien keer krijg ik bij het opstarten sowieso eerst een error melding. Het is vrij zelden dat ik meteen de lobby in kan als ik het spel gewoon opstart. Krijg vrijwel altijd error code 36896 te zien.

Vrijdag wijzigde deze reactie 19-06-2018 22:39 (60%)

• dm-dutchman
@Roeli Ziet er goed uit, ik ben benieuwd of het allemaal originele maps zijn of dat er ook remakes tussen zit.
Heeft iemand toevallig al nieuwe wapens gezien in de trailer?

@Vrijdag Speel je op Xbox of PS4? zelf heb ik dat probleem namelijk nooit met de PS4 Pro, heel af en toe dat het iets langer duurt voordat de orders zichtbaar zijn maar eigenlijk nooit een crash of problemen met het joinen van een lobby.

• Vrijdag
@dm-dutchman Ik speel op de PS4 OG. Moet maar eens proberen of opnieuw installeren van CoD helpt want ik word er best moe van elke keer.

• dm-dutchman
@Vrijdag Een herinstallatie van CoD kan dit probleem wel verhelpen. En anders misschien een keer heel je PS4 herinstalleren.

• Vrijdag
Eerst maar eens opnieuw installeren :P Heel mijn PS4 opnieuw gaat me net wat te ver :P

Trouwens, die nieuwe maps, zit daar niet een map tussen van CoD WaW? Ik dacht zoiets te zien.

• dm-dutchman
quote:
Vrijdag schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 10:22:
Eerst maar eens opnieuw installeren :P Heel mijn PS4 opnieuw gaat me net wat te ver :P

Trouwens, die nieuwe maps, zit daar niet een map tussen van CoD WaW? Ik dacht zoiets te zien.
Ik heb mijn ps4 pro al een keer opnieuw geïnstalleerd, dit koste me een klein uurtje, daarna moet je uiteraard nog wel even de games opnieuw downloaden of kopiëren vanaf een externe HDD

• Vrijdag
Downloaden ga ik niet aan beginnen met mijn 20mbit adsl lijntje :X :P

Nuja, ik wil eigenlijk tzt een nieuwe 2tb hdd er in zetten, dus misschien kan ik dat wel met elkaar combineren.

Vrijdag wijzigde deze reactie 20-06-2018 10:47 (45%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dm-dutchman
quote:
Vrijdag schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 10:46:
Downloaden ga ik niet aan beginnen met mijn 20mbit adsl lijntje :X :P

Nuja, ik wil eigenlijk tzt een nieuwe 2tb hdd er in zetten, dus misschien kan ik dat wel met elkaar combineren.
Dan kun je simpelweg de games kopiëren naar een externe HDD en vervolgens weer terug zetten.

• donvalentino

donvalentino

Waarom kun je de artillery barrage niet tegenhouden met Flake Guns?
Dit vraag ik me al af sinds het begin van dit spel, Flake Guns zou toch gewoon elke score streak moeten killen?

• wimpie007
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 10:21
quote:
donvalentino schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 09:03:
Dit vraag ik me al af sinds het begin van dit spel, Flake Guns zou toch gewoon elke score streak moeten killen?
Artillery wordt toch niet vanuit de lucht gedropt.
Flak guns zijn Anti Air (AA)

• Vrijdag
quote:
donvalentino schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 09:03:
Arty zijn geen vliegtuigen maar kanonnen die een stukje verderop staan. Je kan de rooksporen ook zien :)

• SmithNL
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 21-10 12:34
Ook een NL-map in DLC 3, gebaseerd op Market Garden: https://www.facebook.com/...L/videos/616227085423201/

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air

• Vrijdag
Haha, alleen maar afk mensen in de Infected playlist :+

Acties:
  • +2Henk 'm!

• chimera2
moeten ze ook is wat aan doen aan die afk gasten

er komt een Cavalry Division met riot shield

En een nieuw dlc wapen ZK-383

en specialst

chimera2 wijzigde deze reactie 25-06-2018 09:24 (112%)

• Vrijdag
Haha, dat wordt hilarisch op Shipment. Iedereen tussen die containers door rammen :P

Is die DLC al uit? Was toch vandaag, of is dat CET dus morgen voor ons?

• Timpieturner
quote:
Vrijdag schreef op maandag 25 juni 2018 @ 09:40:
Haha, dat wordt hilarisch op Shipment. Iedereen tussen die containers door rammen :P

Is die DLC al uit? Was toch vandaag, of is dat CET dus morgen voor ons?
Morgen :D
Vanavond nog 40 potjes spelen voor mijn 5 bribes 8)7

Timpieturner wijzigde deze reactie 25-06-2018 09:43 (8%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Vrijdag
quote:
Timpieturner schreef op maandag 25 juni 2018 @ 09:42:
[...]

Morgen :D
Vanavond nog 40 potjes spelen voor mijn 5 bribes 8)7
Ha tof!

Als je legit wilt spelen is HCKC volgens mij het snelste. En anders gewoon in elk geval combineren met de contracts, dan heb je daar ook nog wat aan :)

Gisteravond een zooi standard crates geopend. Ik heb nu in elk geval álle wapens, er zat namelijk ook een epic fire-axe en lever action in. Die miste ik nog.
Vanavond de rest van de rare en al die andere soorten crates maar openmaken. Meteen wat socialpoints binnenharken.

• chimera2
of gewoon infected spelen. super easy. duurt soms maar 1 mnuut.
Ik moet alleen nog de liveraction

• SemperFidelis
Die AFK'ers zijn wel lachen, als je Infected speelt scoor je zo paar duizend XP per minuut.
Pagina: 1 ... 27 28 29 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Cartech

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True