[XBO/PS4] Call of Duty: WWII

Pagina: 1 ... 26 ... 29 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14-04 15:17
chimera2 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 14:01:
Je moet wel aardig wat kills maken voor de supressor/bayonet/rifle granade
Hoe werkt dat nu dan? Worden deze attachements als beloning toegevoegd nadat je wapen een level omhoog gaat?
Of kun je die meteen al kiezen na de update.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:20
Timpieturner schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 14:23:
[...]

Hoe werkt dat nu dan? Worden deze attachements als beloning toegevoegd nadat je wapen een level omhoog gaat?
Of kun je die meteen al kiezen na de update.
Je moet gewoon kills maken. Net zoals je kills moet maken voor je ext mags of rapid fire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

ik heb trouwens nog een 2x heroic bribe open staan, twijfel een beetje om die weg te doen.

Moet in totaal 150 games spelen, echt mega veel haha, zit nu pas op 20..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
donvalentino schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 15:02:
ik heb trouwens nog een 2x heroic bribe open staan, twijfel een beetje om die weg te doen.

die heb ik geannuleerd ik ga wel voor de 40 potjes en de epic bribe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

donvalentino schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 15:02:

Gewoon hckc doen, gaat het snelste. Of 24/7 shipment :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranja_Ranja
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-12-2024
Hoeveel man heb je nodig om die laatste fire range sequence uit te voeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Als je de bayonet voor bv de volk binnen heb dan heb je hem voor alle rifles. Dus gelukkig niet per wapen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Vrijdag schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 10:19:
[...]

Thx voor de info!

Ik gooi altijd al mijn elektronische apparatuur uit (tv, pc, monitor, consoles etc.) Heb ze aan een stekkerblok met killswitch. Zo ga ik lekstroom tegen :) Enige uitzondering is mijn router, die staat bijna altijd aan.

Ohja, heb nu een shitload aan rank tokens, daar kan je echt niks meer mee helaas. Zou wel fijn als je die bijvoorbeeld zou kunnen inwisselen voor credits ofzo.
Tip, je kan via store.playstation.com ook alvast je download "starten" .

Via de download lijst kun je iig al naar je PS4 e.e.a. binnen trekken, scheelt bij mij ook altijd een hoop wachttijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

Zag dat er 5 nieuwe guns komen, de challenges staan er al tussen.

https://charlieintel.com/...ksmen-challenges-in-wwii/

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
donvalentino schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 15:56:
[...]

Tip, je kan via store.playstation.com ook alvast je download "starten" .

Via de download lijst kun je iig al naar je PS4 e.e.a. binnen trekken, scheelt bij mij ook altijd een hoop wachttijd.
Hij stond er bij mij in 10min op. Gedownload en geinstalleerd 😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20:33
Ik speelde voor de update vaak met airborne vanwege het snelle rennen en de suppressor maar dat kan nu in elke divisie, kan ik dus net zo goed met infantry gaan spelen dan heb ik nog een extra attachtment. Hoe denken jullie hier over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Kan iemand bevestigen (of ontkennen) dat teamkills meegaan naar het vólgende potje zolang je de lobby niet verlaat? Ik heb het vermoeden dat dit zo is.

@Timpieturner Ik speel eigenlijk alleen met infantery vanwege de attachment of met armoured als ik Shipment ga spelen. Op het moment is het airborne maar da's vanwege de order.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 16:12
tukkerterror90 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 22:01:
Ik speelde voor de update vaak met airborne vanwege het snelle rennen en de suppressor maar dat kan nu in elke divisie, kan ik dus net zo goed met infantry gaan spelen dan heb ik nog een extra attachtment. Hoe denken jullie hier over?
Met airborne sprint je sneller dan bij andere divisies, dus dat kan nog een voordeel zijn...

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:07
Er zit nu een vertraging op de explosieven (soort van C4). Jammer, maar begrijpelijk.

Echt honderden over de klink gejaagd met het gooien van explosieven.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-08 21:41
Stomme vraag misschien maar ik gebruikte als basic training primed veel. Is die nu weg of gewoon hernoemd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

@kw_nl het is veranderd dat de satchel nu ergens opgeplakt moet zijn. In de lucht kan dus niet meer.

@mike30 Primed is weg. Infantery heeft nu altijd een extra attachment (ook op pistool) en Armoured heeft minder flinch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-08 21:41
Vrijdag schreef op woensdag 11 april 2018 @ 01:15:
@kw_nl het is veranderd dat de satchel nu ergens opgeplakt moet zijn. In de lucht kan dus niet meer.

@mike30 Primed is weg. Infantery heeft nu altijd een extra attachment (ook op pistool) en Armoured heeft minder flinch.
Ja sorry kwam er idd net achter tijdens het spelen dat ik een attachment open had staan. Is een vrouwelijk trekje van me: eerst zeiken dan kijken >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chimera2
Gister prestige master geworden :)
En wat krijg ik?
Een prestige token.
Die heb ik ook echt nog nodig :S ( blijkbaar is dit omdat primed eruitgehaald is en daarom heb je deze terug gekregen.)

en moet zeggen dat ik de WAR map niet zo vind.

[ Voor 39% gewijzigd door chimera2 op 11-04-2018 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
Gister avond even de nieuwe maps geprobeerd, dunkirk en V2 al snel onder de knie. Egypt is nog even wennen omdat er zoveel kleine paadjes zijn en hoogteverschillen in het level.

Ik heb ook nog even jullie mening nodig, ik speelde normaal altijd met primed als BT, behalve bij LMG's, dan was het meestal Hustle.

Maar nu primed weg is, ben ik dus aan het zoeken naar een goede BT.
Mijn speelstel is eigenlijk voornamelijk snel en over de flanken. Meestal met een SMG en af en toe de VOLK of STG44.

Welke BT of class-setup gebruiken jullie ??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chimera2
dunkirk is wel sniper heaven voor mij wel de minste map. V2 is leuk en Egypt wil ik nog wel is verdwalen :)

de juiste class heb ik nog niet echt gevonden.
Gister middag was de verbinding wel goed. In de avond was het drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

man, het voelt net als een "nieuwe" game met al die changes hahaah.
Nieuwe maps is weer even wennen, voelt echt anders dat continu rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
Timpieturner schreef op woensdag 11 april 2018 @ 09:14:
Gister avond even de nieuwe maps geprobeerd, dunkirk en V2 al snel onder de knie. Egypt is nog even wennen omdat er zoveel kleine paadjes zijn en hoogteverschillen in het level.

Ik heb ook nog even jullie mening nodig, ik speelde normaal altijd met primed als BT, behalve bij LMG's, dan was het meestal Hustle.

Maar nu primed weg is, ben ik dus aan het zoeken naar een goede BT.
Mijn speelstel is eigenlijk voornamelijk snel en over de flanken. Meestal met een SMG en af en toe de VOLK of STG44.

Welke BT of class-setup gebruiken jullie ??
Misschien is flanker wat voor jou? Ben je onzichtbaar voor Recon en mijnen gaan langzamer af als je er overheen loopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tukkerterror90
Wat ik zelf vaak doe is dat ik een potje begin met requisitions zodat mijn scorestreak blijft staan ondanks een death, op het moment dat ik alle 3 mijn scorestreaks gehaald heb schakel ik over naar Flanker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
tukkerterror90 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 09:38:
[...]

Misschien is flanker wat voor jou? Ben je onzichtbaar voor Recon en mijnen gaan langzamer af als je er overheen loopt.
Ik ga die vanvaond eens op mijn airborne classes zetten.
Had gisteren ook hustle op de infantery divisions gedaan, dat werkte ook wel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn momenteel drie divisions die wel heel krachtig zijn Armored, Mountain en Resistance. En Airborne, Infantry en Expeditionary zijn eigenlijk niet meer interessant om te gebruiken.

Infantry:

Additional Primary Attachment
Second Pistol Attachment & swap weapons faster
While aiming down sights, have less idle sway
Move faster while aiming

Airborne:

Fire guns while sprinting & diving
Reload while sprinting
Climb over obstacles faster & no damage from falling
Sprint faster over time

Armored:

Take significantly less explosive & fire damage
Immune to Shell Shock and Tactical Equipment
Increased bullet penetration through surfaces
Greatly reduced flinch when shot

Mountain:

Invisible to enemy Recon Aircraft & controlled streaks
Killed enemy death locations hidden
No name or reticle change when enemies aim at you
Silent movement

Expeditionary:

Double Lethal + Tactical & enhanced equipment use
Munitions replenish from killed enemies & over time
Improved Tacticals & Easier to destroy War buildables
Equipment damage paints enemies on mini-map

Resistance:

Mini-map indicator & scrambler of close hostiles
Enemy movements are easier to hear
Kills & assists grant Intel Ping of nearby enemies
Easier to spot targets & increased mini-map coverage

Mooie video hoe goed Mountain is qua stealth:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
Wat houdt die 2e van mountain precies in? Killed enemy death locations hidden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Irritant. Heb je twee keer een satchel, kan je ze niet los van elkaar laten ontploffen. Dus dan maar twee gooien en hopen dat je er wat aan hebt :')

@tukkerterror90 Vooral handig in SC, omdat je dan een idee hebt waar je teamgenoot is neergegaan zodat je van tevoren een nade oid kan gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
Vrijdag schreef op woensdag 11 april 2018 @ 14:39:
Irritant. Heb je twee keer een satchel, kan je ze niet los van elkaar laten ontploffen. Dus dan maar twee gooien en hopen dat je er wat aan hebt :')

@tukkerterror90 Vooral handig in SC, omdat je dan een idee hebt waar je teamgenoot is neergegaan zodat je van tevoren een nade oid kan gooien.
Oké thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Vrijdag schreef op woensdag 11 april 2018 @ 14:39:

ook niet met dubbel tap op het vierkantje? (PS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

chimera2 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 14:45:
[...]

ook niet met dubbel tap op het vierkantje? (PS)
Gisteren nog volop mee gespeeld, volgens mij kun je ze nog steeds in de lucht laten ontploffen, in ieder geval, dat was mijn beleving.

Niks van een vertraging gemerkt.

(wel inclusief saboteur basic training)

[ Voor 5% gewijzigd door donvalentino op 11-04-2018 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tukkerterror90 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 14:38:
Wat houdt die 2e van mountain precies in? Killed enemy death locations hidden ?
Normaal als iemand een teammate killed dan zie je zo'n doodskopje. Dat doodskopje zie je dus niet meer als je teammate door iemand van de mountain division wordt gekilled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Ik zie wel dat de image van de quartermaster veranderd is op de Xbox maar het is nog steeds dat meisje en niet die gast van dat plaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

donvalentino schreef op woensdag 11 april 2018 @ 14:51:
[...]

Gisteren nog volop mee gespeeld, volgens mij kun je ze nog steeds in de lucht laten ontploffen, in ieder geval, dat was mijn beleving.

Niks van een vertraging gemerkt.

(wel inclusief saboteur basic training)
Dat zal het zijn denk ik, want als je een andere BT gebruikt moet je echt een seconde of twee/drie wachten voordat je het kan laten ontploffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren gespeeld met een hele fijne en sneaky steallth class (zowel is Hardcore als in Core):

Division: Mountain LvL 4
Basic Training: Instincts ("Warning when targeted off-screen, and detect enemy explosive equipment. Bonus: Immune to Shell Shock and Tactical equipment." )
Primary Weapon: MP40, Quickdraw, Grip, Silencer
Secondary Weapon: Sap Pistol, Extended Mags, (heb nog niet de Silencer voor deze gun)
Lethal: Grenade
Tactical: Smoke

Voordeel van deze class: je bent vrijwel onzichtbaar en onhoorbaar, en zaken als trip mines houden je ook niet tegen.

Nadeel van deze class: ongeschikt voor long range, en niet bestand tegen granaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
Ik zie af en toe in de killcam dat er zo´n pijltje naast mijn hoofd staat voordat ik bijv om een hoekje kom en vervolgens wordt neergeschoten.
Is dit een division perk, of een BT perk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Vrijdag schreef op woensdag 11 april 2018 @ 01:15:
Wat raar is, een maat van me kan ze nog gewoon mid-air laten ontploffen. Maar ik idd niet meer. Hij ontploft pas als hij op de grond ligt...

Hij heeft er een filmpje van gemaakt, dus ik snap er echt geen zak van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

kw_nl schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:05:
[...]

Wat raar is, een maat van me kan ze nog gewoon mid-air laten ontploffen. Maar ik idd niet meer. Hij ontploft pas als hij op de grond ligt...

Hij heeft er een filmpje van gemaakt, dus ik snap er echt geen zak van.
Probeer is je class inclusief basic training Saboteur, zie hieronder de belangrijkste eigenschap:

Decreses the fuse time of your lethals making it explode faster

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chimera2
Timpieturner schreef op donderdag 12 april 2018 @ 09:30:
Ik zie af en toe in de killcam dat er zo´n pijltje naast mijn hoofd staat voordat ik bijv om een hoekje kom en vervolgens wordt neergeschoten.
Is dit een division perk, of een BT perk ?
volgens mij is deze pijl dat je kan zien wie je ben. Als er bijvoorbeeld meerdere poppetjes in beeld lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
chimera2 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 15:18:
[...]

volgens mij is deze pijl dat je kan zien wie je ben. Als er bijvoorbeeld meerdere poppetjes in beeld lopen.
Ahaaa, Het is dus geen perk die een tegenstander aan heeft staan en mij zo al om een hoekje kan zien komen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-09 15:51
Timpieturner schreef op donderdag 12 april 2018 @ 15:56:
[...]

Ahaaa, Het is dus geen perk die een tegenstander aan heeft staan en mij zo al om een hoekje kan zien komen ?
Klopt, hij kan je hoogstens horen. Alleen moet ik zeggen dat ik dat voor de update nauwelijks gebruik van kon maken. Na de update heb ik nog niet echt kunnen testen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kw_nl
donvalentino schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:42:
[...]

Probeer is je class inclusief basic training Saboteur, zie hieronder de belangrijkste eigenschap:

Decreses the fuse time of your lethals making it explode faster
Ja, dat is het! Suf van mezelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tukkerterror90
Kan iemand mij uitleggen welke voordelen je precies hebt met de basic training Instincts?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RTM93
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 25-05 12:54
Je ziet mines en lethals en als een tegenstander jou in het vizier heeft komt er een gele gloed langs de randen van je scherm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timpieturner
RTM93 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 04:02:
Je ziet mines en lethals en als een tegenstander jou in het vizier heeft komt er een gele gloed langs de randen van je scherm.
Hahahah, die gele gloed verklaard nu een hele hoop. Was gisteren even bij een maat aan het gamen, ik dacht dat zijn TV kapot was _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-09 22:36
tukkerterror90 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 09:47:
Wat ik zelf vaak doe is dat ik een potje begin met requisitions zodat mijn scorestreak blijft staan ondanks een death, op het moment dat ik alle 3 mijn scorestreaks gehaald heb schakel ik over naar Flanker.
Dit vind ik het lafste wat ik ooit gehoord hebt. Dat je requisitions gebruikt omdat je te slecht bent om hogere streaks te halen, nog tot daar aan toe. Maar dat je vervolgens zodra je je streaks hebt switcht naar een andere class zodat je alsnog meer streaks kan halen is gewoon triest. Zo verziek je het spel.

Wordt ook helemaal ziek van de requisitions spam in Shipment. Op een gegeven moment kan je niks meer door de continue spam van ball turret gunners, artillery, mortars en diverse bombers. En t zijn altijd mensen die van te voren 23-50 staan qua k/d, die vervolgens op 70-50 eindigen, enkel door scorestreaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10:04
Ja die basic training mogen ze zeker uit het spel halen... Maargoed, daar klagen al veel mensen over.

Maar wat speelt de mountain division nu heerlijk :O gisteravond continue minimaal 2.0 en hoger gestaan met mij K/D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Pff, ze doen ook elke keer weer wat nieuws bij de quartermaster. Ben nu bezig met de 35 matches TDM. Maar wat is dat enorm saai zeg :O

Ben ook maar gestopt met de 3000 xp orders, ben toch al prestige master. Dan heeft dat weinig zin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
Shreddaaa schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 10:38:
[...]

Dit vind ik het lafste wat ik ooit gehoord hebt. Dat je requisitions gebruikt omdat je te slecht bent om hogere streaks te halen, nog tot daar aan toe. Maar dat je vervolgens zodra je je streaks hebt switcht naar een andere class zodat je alsnog meer streaks kan halen is gewoon triest. Zo verziek je het spel.

Wordt ook helemaal ziek van de requisitions spam in Shipment. Op een gegeven moment kan je niks meer door de continue spam van ball turret gunners, artillery, mortars en diverse bombers. En t zijn altijd mensen die van te voren 23-50 staan qua k/d, die vervolgens op 70-50 eindigen, enkel door scorestreaks.
Dat is een mening wat jij mag hebben maar waarom zou ik niet switchen op het moment dat ik mijn streaks Heb? Als je je streaks hebt gehaald heb je niks meer aan requisitions dus dan ben je gewoon dom bezig als je niet switcht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
tukkerterror90 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 12:32:
[...]

Dat is een mening wat jij mag hebben maar waarom zou ik niet switchen op het moment dat ik mijn streaks Heb? Als je je streaks hebt gehaald heb je niks meer aan requisitions dus dan ben je gewoon dom bezig als je niet switcht.
Nee, dat is juist de logica zoals die aan CoD is gehangen.
Jij kan schijnbaar op de normale manier geen hogere streaks halen, dus krijg je ze bij requisitions kado.
Dat je daarna geen streaks meer kan halen is om misbruik te voorkomen.
Jij gaat eerst voor de gratis streaks, om daarna als een tryhard nog op de "gewone" manier streaks proberen te behalen.

Wat mij betreft mogen ze dat requisitions permanent uit COD verwijderen. Mensen leren er niet beter door spelen, sterker nog, mensen worden er gemakzuchtig en slechte spelers van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 11:23

Acid_Burn

uhuh

Afbeeldingslocatie: https://media3.giphy.com/media/Ph8OWoJA2M3eM/giphy.gif

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Shreddaaa schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 13:29:
[...]

Jij kan schijnbaar op de normale manier geen hogere streaks halen, dus krijg je ze bij requisitions kado.
Jij gaat eerst voor de gratis streaks, om daarna als een tryhard nog op de "gewone" manier streaks proberen te behalen.

Wat mij betreft mogen ze dat requisitions permanent uit COD verwijderen. Mensen leren er niet beter door spelen, sterker nog, mensen worden er gemakzuchtig en slechte spelers van.
Ik snap je frustratie, ik ervaar dit ook continu op shipment waardoor ik soms ook zwicht en een keer requisitions instel, puur om een keer die gasten terug te pakken.

Overigens, als je eenmaal je score streaks hebt gehaald kun je daarna geen streaks meer halen ongeacht je verandert van class/ basictraining als ik het goed heb (in ieder geval, voor de DLC).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tukkerterror90
Shreddaaa schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 13:29:
[...]

Ik kan zonder ook prima aan mijn streak komen speel ook vaak genoeg met andere basic training. Elke basic training heeft zijn eigen voordelen, jij gaat nu wel heel zielig lopen doen, het is gewoon normaal om tijdens een potje van Class te switchen, en jij wil mij gaan vertellen dat ik niet mag switchen tijdens een potje als ik mijn streaks Heb met requisitions. Laat me niet lachen😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb momenteel op shipment wel heel veel lol met:

Division: Infantry lvl 4
Primary Weapon: MG42
Attachments: Rapid Fire, Grip, Quick Draw, Extended Mags
Basic training: Hunker
Lethal: Grenade
Tactical: Smoke
Secondary: Sap 9MM
Attachments: Extended Mags

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TLM

TLM

The Laughing Man

tukkerterror90 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 14:52:
[...]

Ik kan zonder ook prima aan mijn streak komen speel ook vaak genoeg met andere basic training. Elke basic training heeft zijn eigen voordelen, jij gaat nu wel heel zielig lopen doen, het is gewoon normaal om tijdens een potje van Class te switchen, en jij wil mij gaan vertellen dat ik niet mag switchen tijdens een potje als ik mijn streaks Heb met requisitions. Laat me niet lachen😂
Het zit nou eenmaal in de game. Dus mag je er gebruik van maken zoals jij zelf wilt. Mensen klagen altijd wel ergens over. Van noobtube, quickscope tot tactical insertions... elke COD is er wel iets wat men niet aanstaat.

Dont hate the player, hate the game :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Op shipment is mijn standaard setup:

Armored
MG-42 of MG15 met grip, FMJ, ext. mags
BT: Concussed, of in elk geval twee lethals & tacticals
Sticky of satchel
Concussion
Launcher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
tukkerterror90 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 14:52:
[...]

Jij promoot het. Dus het is je go 2 class.
Dan zegt me dat genoeg over hoe je speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
Shreddaaa schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 17:28:
[...]

Jij promoot het. Dus het is je go 2 class.
Dan zegt me dat genoeg over hoe je speelt.
Jou reacties zegt mij genoeg over jou frustraties, je zult het toch een plekje moeten geven vrolijke vriend😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
tukkerterror90 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 00:54:
[...]

Jou reacties zegt mij genoeg over jou frustraties, je zult het toch een plekje moeten geven vrolijke vriend😊
Doe ik ook, maar ik geef enkel een mening.
(Het is btw jouw niet jou)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OosterF
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22:14
@Shreddaaa, het enige moment wanneer requisitions vervelend is, is als je Shipment speelt met Domination als gamemode. In alle andere gevallen is het voordeel van requisitions zeer beperkt. Ik zou er inderdaad ook geen moment om treuren als requisitions verwijderd wordt, maar als je je er nu al zo aan ergert is de oplossing simpel toch? Gewoon geen Shipment meer spelen i.c.m. Domination.

Persoonlijk speel ik wel veel Domination-Shipment met een Lewis en Blitzkrieg. Die twee keer per game dat een requisitions Ball Turret Gunner mij neerschiet neem ik voor lief. Ook dan is een positief KD namelijk totaal niet moeilijk als je even oefent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ranja_Ranja
Ground War komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Ik hoop niet dat het op shipment komt :)
dan word het helemaal Chaos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
Ik hoorde ook dat de HQ als bonusmap komt. Ben benieuwd hoe dit gaat zijn.

Afbeeldingslocatie: https://eikmo72643.i.lithium.com/t5/image/serverpage/image-id/66626i942A495277B19D96/image-size/large?v=1.0&px=999

[ Voor 24% gewijzigd door Timpieturner op 16-04-2018 09:51 . Reden: Afbeelding toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren als test met de Garand op shipment gespeeld. Als je met dat ding een beetje in een hoekje gaat campen kan je echt monster scores halen. Stond er echt van te kijken elke keer een 1 shot (omdat enemies vaak erg verzwakt rondlopen door granaten en dergelijke) of 2 shot kill _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

chimera2 schreef op maandag 16 april 2018 @ 09:36:
[...]

Ik hoop niet dat het op shipment komt :)
dan word het helemaal Chaos.
Dan ga ik @tukkerterror90 zijn setup ook gebruiken :+ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2018 @ 10:08:
Gisteren als test met de Garand op shipment gespeeld. Als je met dat ding een beetje in een hoekje gaat campen kan je echt monster scores halen. Stond er echt van te kijken elke keer een 1 shot (omdat enemies vaak erg verzwakt rondlopen door granaten en dergelijke) of 2 shot kill _/-\o_
dan moet je het is doen met een LMG+ ext mags
helemaal als je bij de a vlag gaat staan. en dan net naast de container mikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

chimera2 schreef op maandag 16 april 2018 @ 10:21:
[...]

dan moet je het is doen met een LMG+ ext mags
helemaal als je bij de a vlag gaat staan. en dan net naast de container mikt.
Nee niet nog meer van die laffe headglitchersss !!!!
hahahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Pfff, laten ze het starten eens versnellen. Opstarten -> logo's -> wachten -> join the wait! -> wachten -> kiezen welke mode -> connecting to servers -> wachten -> fetching profile -> wachten -> service is unavailable -> logo's -> wachten -> join the wait! -> wachten -> kiezen welke mode -> connecting to servers -> wachten -> fetching profile -> wachten -> geweldige afbeelding van War machine -> wachten -> WE ZITTEN IN HET MENU!

Call of Duty: World Wait 2.

Echt. Bijna. Elke. Keer. :') Kost gewoon bijna tien minuten voordat je een potje kan spelen :') Gewoon opstarten en dan meteen naar het MP menu als je daar voor gekozen hebt. Hoe moeilijk kan het zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Vrijdag schreef op maandag 16 april 2018 @ 22:42:
Pfff, laten ze het starten eens versnellen. Opstarten -> logo's -> wachten -> join the wait! -> wachten -> kiezen welke mode -> connecting to servers -> wachten -> fetching profile -> wachten -> service is unavailable -> logo's -> wachten -> join the wait! -> wachten -> kiezen welke mode -> connecting to servers -> wachten -> fetching profile -> wachten -> geweldige afbeelding van War machine -> wachten -> WE ZITTEN IN HET MENU!

Echt. Bijna. Elke. Keer. :') Kost gewoon bijna tien minuten voordat je een potje kan spelen :') Gewoon opstarten en dan meteen naar het MP menu als je daar voor gekozen hebt. Hoe moeilijk kan het zijn?
Je kan jezelf een minuutje besparen door "standaard" in te stellen dat hij start in b.v. Multiplayer, dacht driehoekkje oid als je in dat menu komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

donvalentino schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 08:13:
[...]

Je kan jezelf een minuutje besparen door "standaard" in te stellen dat hij start in b.v. Multiplayer, dacht driehoekkje oid als je in dat menu komt.
Volgens mij heb ik dat al gedaan.... *twijfelt*..... Vanavond even checken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dm-dutchman
Vanavond gaat als het goed is het nieuwe event van start. Ben benieuwd of er nieuwe wapens in de game komen.

Weet iemand of de inhoud van de kistjes word bepaald als je deze krijgt of pas als je ze opent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
dm-dutchman schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 10:06:
Vanavond gaat als het goed is het nieuwe event van start. Ben benieuwd of er nieuwe wapens in de game komen.

Weet iemand of de inhoud van de kistjes word bepaald als je deze krijgt of pas als je ze opent?
hopelijk komen die 5 nieuwe wapens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ground War in Shipment! Bombers! Mortars! Ball turret gunners! Schermschudden to the max!

Vreuge ende jolijt! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
Vrijdag schreef op maandag 16 april 2018 @ 22:42:

Wat voor console heb je ? Ik herken dit wachten echt totaal niet op mijn PS4 slim 1TB.
Vanaf het moment van de PS4 aanslingeren tot de start van mijn eerste potje zit echt maximaal 4-5 minuten. Maar bij mij start hij wel automatisch in de MP-modus op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Timpieturner schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 10:30:
[...]

Wat voor console heb je ? Ik herken dit wachten echt totaal niet op mijn PS4 slim 1TB.
Vanaf het moment van de PS4 aanslingeren tot de start van mijn eerste potje zit echt maximaal 4-5 minuten. Maar bij mij start hij wel automatisch in de MP-modus op.
Een PS4 OG. Misschien doe ik iets fout maar ik heb echt zovaak dat er geen verbinding gemaakt kan worden met de servers. Heb een simpel Telfort 20mbit lijntje maar dat werkt gewoon prima. Ik ga er nog maar eens naar op zoek en anders heb ik denk ik gewoon pech :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Ik denk als je ze pas opent?

Ik heb er iig nog een hoop staan voor dit nieuwe event.. .:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb er gisteren nog een hele zwik geopend. Zat niks leuks tussen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Vrijdag schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 11:36:
Ik heb er gisteren nog een hele zwik geopend. Zat niks leuks tussen ;(
Het grappige bij mis is, ik haal de beste dingen uit een "standaard supply" .
Ik haal daar vaak eppics en heroic uit, Rare supply vrijwel niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Ik snap niet dat er mensen zijn die kistjes kopen met echt geld in deze game. Aangezien het niet een hele grote bijdrage is aan de game en de kans dat je iets "cools" krijgt echt minimaal is.
Er is nog geen één spel geweest waar ik de neiging had om überhaupt geld uit te geven aan cosmetic items in game.

EDIT: en pay to win games doe ik sws niet aan ;)

[ Voor 7% gewijzigd door dm-dutchman op 17-04-2018 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

donvalentino schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 11:39:
[...]

Het grappige bij mis is, ik haal de beste dingen uit een "standaard supply" .
Ik haal daar vaak eppics en heroic uit, Rare supply vrijwel niets.
Ja dat idee heb ik ook inderdaad. Had ook een heroic uniform bribe. Krijg ik daar een epic pakje uit... die ik al had... En twee crappy common dingen. Uit de standaard kistjes kreeg ik inderdaad veel meer heroic, epic en legendary dingen.

Ik hoop eigenlijk ook dat ze die collecties eens fixen. Ik heb van de winterevent nog een aantal complete sets maar die kan ik niet meer claimen. Dat zal dan pas volgend jaar worden vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06:54

Vanavond het nieuwe event? Ik kan hier niets over vinden? Heb je een linkje oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
Vrijdag schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 10:58:
[...]

Een PS4 OG. Misschien doe ik iets fout maar ik heb echt zovaak dat er geen verbinding gemaakt kan worden met de servers. Heb een simpel Telfort 20mbit lijntje maar dat werkt gewoon prima. Ik ga er nog maar eens naar op zoek en anders heb ik denk ik gewoon pech :P
Het zou ook aan de internet snelheid misschien kunnen liggen ja. Is je PS4 bekabeld of via wifi ?
Bij mij is hij bekabeld met een stabiele 75Mbit/s snelheid, die ik ook ruimschoots haal.

De modem resetten helpt ook wel eens.

Laadproblemen had ik vooral bij GTAV, maar dat lijkt me meer aan de servers van Rockstar te liggen dan aan mijn hardware.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TLM

TLM

The Laughing Man

Shifty47 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 12:08:
[...]

Vanavond het nieuwe event? Ik kan hier niets over vinden? Heb je een linkje oid?
https://charlieintel.com/...me-event-begins-april-17/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chimera2
Shifty47 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 12:08:
[...]

YouTube: NEW Event Tomorrow + My thoughts on Paintjobs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
iemand enig idee waarom je bij Domi + shipment soms game over ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM

TLM

The Laughing Man

chimera2 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 13:39:
Als 1 van de vlaggen door niemand gecaptured word, is het game over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
Weet iemand al of er daadwerkelijk vanavond een update is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranja_Ranja
War 9 tegen 9 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

chimera2 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 13:39:
Ik had dat laatst ook. Scores waren 4-4 en toen was het game over. Echt heel plotseling, geen timer of wat dan ook. Ik kwam wel de match halverwege binnen maar ik dacht echt even van WTF is dit nu weer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chimera2
Yes geen pistolgrips meer
Shit nu alleen maar weapon charms :S

YouTube: 6 NEW Weapons, Camouflage, & Community Challenge!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dm-dutchman
prophunt in de HQ is echt geniaal, beste map van COD WW2 zover ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ze hebben nieuwe stagiairs. Die moeten ze weer wat anders laten doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
dm-dutchman schreef op woensdag 18 april 2018 @ 08:46:
prophunt in de HQ is echt geniaal, beste map van COD WW2 zover ;)
Hopelijk kunnen we daar binnenkort ook gewoon DOM en TDM op spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timpieturner
Voor de mensen die hem nog niet gezien hebben;
De trailer van het huidige event :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
Iemand de nieuwe SMG al geprobeerd? Zit eraan te denken die vanmiddag even te unlocken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chimera2
tukkerterror90 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 09:35:
Iemand de nieuwe SMG al geprobeerd? Zit eraan te denken die vanmiddag even te unlocken.
Helaas nog niet
volgens mij als je alle wapens wil "kopen"kost het je 120.000 armory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Het lijkt wel alsof sledgehamer van de armory credits af wil. Er komt steeds minder bij en alles word steeds duurder. ik wacht mooi de laatste dag van het event af, de wapens die ik dan nog niet heb ga ik kopen. Maar we hebben een maand dus misschien heb ik wel veel geluk met kistjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
duurt maar tot 8 mei dus minder dan een maand.
Ik heb liever dat we nog wat kunnen doen met onze prestige token of dat ding die je krijgt als je een lvl omhoog gaat. Waar je dus niks aan hebt als je prestige master ben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

dm-dutchman schreef op woensdag 18 april 2018 @ 10:09:
Het lijkt wel alsof sledgehamer van de armory credits af wil. Er komt steeds minder bij en alles word steeds duurder. ik wacht mooi de laatste dag van het event af, de wapens die ik dan nog niet heb ga ik kopen. Maar we hebben een maand dus misschien heb ik wel veel geluk met kistjes.
Ja echt he, duurste van die 8 dingen is nu geloof ik 12000 nog iets.

Gisteren het "geluk" gehad dat ik met standaard supply's 2 nieuwe Assault rifles heb gehad.
Ik vind ze echter bagger, de m2 carbine schiet veel te sloom en weinig damage, die 1 schots assault nog niet veel gebruikt maar houd daar niet zo van.

Ik ben persoonlijk wel benieuwd naar die 3 burst wapen + SMG maar ik hoop dat ik ze uit een pakketje haal ipv al me coins weer uitgeven zonder dat ik weet dat het echt de moeite waard is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb nog 140k credits. Lang leve de dupes :')

Wacht wel tot de laatste dag, kan ik alsnog kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Vrijdag schreef op woensdag 18 april 2018 @ 10:47:
Ik heb nog 140k credits. Lang leve de dupes :')

Wacht wel tot de laatste dag, kan ik alsnog kopen.
Wauw, heb je supply drops gekocht? of gewoon heel veel geluk gehad?
Pagina: 1 ... 26 ... 29 Laatste

Let op:
Er is een apart topic voor de PC versie: [PC] Call Of Duty WWII