[XBO/PS4] Call of Duty: WWII

Pagina: 1 ... 25 ... 29 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:24

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb een order "win een DOM match". Resultaat, 15 matches gespeeld. NUL gewonnen. :')

...het wordt er niet beter op. Kom télkens in een team met lage levels tegn een team met hoge levels en alleen maar volledige clanparties. Ik vraag me af wat ik gedaan heb. Geen zeehondjes geknuppeld of bejaarden geld afgetroggeld.

[ Voor 57% gewijzigd door Vrijdag op 14-03-2018 00:33 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:20
Vrijdag schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 20:13:
Patchnieuws:

https://support.activisio...layStation-4-and-Xbox-One

[...]
Nog meer? Ik vond dat ding al een behoorlijke recoil hebben eigenlijk :?

Ah, gelukkig. Nog meer nutteloze collectibles toegevoegd. Dit keer heten ze charms en ze hangen aan de zijkant van je wapen. Maargoed, ik zal wel een zure ouw lul zijn :P
Wat word het volgende?? Handtasjes? 8)7

Man man man wat mis ik ricochet
bezig met de bloodthirstyvoor de M30 Luftwaffe Drilling
2x 4 kills en dan heb je weer zo'n $#%%$^%$ teamgenoot die je neerschiet of een randaom grenade gooit:@:@

[ Voor 15% gewijzigd door chimera2 op 14-03-2018 08:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

chimera2 schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 07:53:
[...]

Wat word het volgende?? Handtasjes? 8)7

Man man man wat mis ik ricochet
bezig met de bloodthirstyvoor de M30 Luftwaffe Drilling
2x 4 kills en dan heb je weer zo'n $#%%$^%$ teamgenoot die je neerschiet of een randaom grenade gooit:@:@
Ik denk dat het volgende iets bijzonder essentieels en uitermate zichtbaars
zal zijn. Zoals gekleurde veters, een camo slagpin of speciale, epische magazijnen :+

Je moet maar denken dat ze in elk geval goed bezig zijn om de stagiaires van het grafisch lyceum bezig te houden :7

Helaas is de ricochet moshpit weer uit roulatie gehaald. Waarom vraag ik je. Wáárom! ;(

[ Voor 6% gewijzigd door Vrijdag op 14-03-2018 08:50 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20-09 10:04
Patchnieuws:

[...]

Ah, gelukkig. Nog meer nutteloze collectibles toegevoegd. Dit keer heten ze charms en ze hangen aan de zijkant van je wapen. Maargoed, ik zal wel een zure ouw lul zijn :P
Hmm, hebben ze zeker afgekeken van Rainbox Six Siege :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Die nieuwe playlist, waarin dat kleine mannentje tevoorschijn komt, Leprechaun ofzoiest.
Wat een heerlijke toevoeging is dat zeg hahaha.

Met zn alle achter dat ding als die spawnt en zo al je streaks in één keer haalt. haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-09 15:51
Heb die nieuwe SMG al uit een supply drop gekregen, schiet best lekker. Erg fijn dat de ADS flink minder is dan de andere wapens, is het niet zo'n eenheidsworst meer.
Overigens: yeey shipment! Goede herinneringen aan. Gister in hardpoint 91-20 k/d. De Bren is daar echt een beest. 8)7
P.S. de paratroopers zijn echt ontiegelijk overpowered in die map. Lijken wel te kunnen spawn killen omdat het spawnsysteem er geen rekening mee houdt(?)

[ Voor 21% gewijzigd door Batiatus op 14-03-2018 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Wat ben ik blij dat ik vanavond nog niks in de planning had staan. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RTM93
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 25-05 12:54
TIP van de dag:

Die lepra moshpit geeft je dus al je scorestreaks als je hem doodt. Iedereen heeft dikke streaks natuurlijk ingeladen, maar vergeten vaak de flak guns.
Ik moest de challenges nog doen om oa een supply airplane/paratroopers uit de lucht te knallen. En de ball out challende en een firebombing run kapot schieten. Deze challenges worden zo heel makkelijk. Eenmaal zo'n lepra weten te killen wacht je met je flakguns tot de tegenstander de lepra te pakken krijgt en zodra ze een streak callen ga je lekker los met je flaks. De kans dat je flaks hebt en je tegenstander een hoge streak gebruikt is normaal in een potje relatief laag. Nu heb ik elk potje bijna wel flaks gehad en de tegenstanders een hoge streak. Nu alleen nog een recon plane kapot maken dmv de fighterpilot en dan heb ik die challenges klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
RTM93 schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 11:35:
TIP van de dag:

Die lepra moshpit geeft je dus al je scorestreaks als je hem doodt. Iedereen heeft dikke streaks natuurlijk ingeladen, maar vergeten vaak de flak guns.
Ik moest de challenges nog doen om oa een supply airplane/paratroopers uit de lucht te knallen. En de ball out challende en een firebombing run kapot schieten. Deze challenges worden zo heel makkelijk. Eenmaal zo'n lepra weten te killen wacht je met je flakguns tot de tegenstander de lepra te pakken krijgt en zodra ze een streak callen ga je lekker los met je flaks. De kans dat je flaks hebt en je tegenstander een hoge streak gebruikt is normaal in een potje relatief laag. Nu heb ik elk potje bijna wel flaks gehad en de tegenstanders een hoge streak. Nu alleen nog een recon plane kapot maken dmv de fighterpilot en dan heb ik die challenges klaar.
oeh dat is wel een goeie inderdaad. Ik moet ook nog een firebombing kapot maken voordat hij wat laat vallen

[ Voor 3% gewijzigd door chimera2 op 14-03-2018 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14-04 15:17
Gisteravond even twee potjes gedaan op dat nieuwe mappie. Wat een heerlijke chaos om je af en toe even op uit te leven.
75-100+ kills zonder echt je best te doen.
Echt een strategie kun je er ook niet echt op loslaten, het is meer spray ´nd play. Wel leuk om af en toe eens te spelen voor de afwisseling, en je XP´s binnen te harken.
potje Hardpoint: 20000XP
potje Domination: 17.500XP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Timpieturner schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 12:00:
Gisteravond even twee potjes gedaan op dat nieuwe mappie. Wat een heerlijke chaos om je af en toe even op uit te leven.
Echt een strategie kun je er ook niet echt op loslaten, het is meer spray ´nd play. Wel leuk om af en toe eens te spelen voor de afwisseling, en je XP´s binnen te harken.
Volgens mij is het helemaal chaos met ball turet of firebom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Timpieturner schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 12:00:
komt die nieuwe map ook nog beschikbaar voor enkel DLC houders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik dacht net "laat ik de laatste contract ook even meepakken, 15 headshots met een smg. Die kost gewoon 4000 credits(!) en de beloning is de Sten. Die laat ik dus maar voor wat het is want de Sten heb ik al :P

Ik vind het trouwens wel fijn dat je nu tussen twee potjes door gewoon even naar de quartermaster of Howard kan zonder direct het spel te moeten verlaten.

[ Voor 27% gewijzigd door Vrijdag op 14-03-2018 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
donvalentino schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 13:21:
[...]

Volgens mij dit weekend. Of na het weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
donvalentino schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 13:21:
[...]

Voor seasonpasshouders vanaf gisteren dus. En non-seasonpasshouders vanaf 16maart. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OosterF
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22:14
Patchnieuws:

[...]

Potverdorie, ik vroeg me al hele ochtend af wat er aan de hand was met dat ding. Helaas ook niet echt fijne AR alternatieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
chimera2 schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 12:31:
[...]

Volgens mij is het helemaal chaos met ball turet of firebom
Die map is zo klein dat bepaalde scorestreaks de hele map bedekken, incl een paar rookgranaten en je hebt echt geen idee wat je nou eigenlijk aan het doen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
Vrijdag schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 13:22:

Ik vind het trouwens wel fijn dat je nu tussen twee potjes door gewoon even naar de quartermaster of Howard kan zonder direct het spel te moeten verlaten.
Dit vind ik ook een van de beste verbeteringen in deze update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Timpieturner schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 14:13:
[...]

Die map is zo klein dat bepaalde scorestreaks de hele map bedekken, incl een paar rookgranaten en je hebt echt geen idee wat je nou eigenlijk aan het doen bent.
Een keer met een full 6 man party met alleen maar rookgranaten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranja_Ranja
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-12-2024
Hopelijk wordt Shipment permanent toegevoegd aan de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

chimera2 schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 14:36:
[...]

Een keer met een full 6 man party met alleen maar rookgranaten :D
Of flares en gasgranaten, komen die ook nog eens van pas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTM93
Ik kom nog even terug op mijn tip van de dag. Ik had op dat moment nog geen shipment gespeeld, maar dit is bij uitstek de beste map voor scorestreak challenges. Gewoon requisition BT nemen en hopen op DOM /Hardpoint/ Kill Confirmed. Neem als scorestreak Flakes en 2 assault streaks en ga voor je challenges. Wacht geduldig met je flaks tot iemand van de enemy 1 called. Carpet is de meest voorkomende. Daarna ball out challenge en af en toe wat paratroopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

RTM93 schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 18:11:
Ik kom nog even terug op mijn tip van de dag. Ik had op dat moment nog geen shipment gespeeld, maar dit is bij uitstek de beste map voor scorestreak challenges. Gewoon requisition BT nemen en hopen op DOM /Hardpoint/ Kill Confirmed. Neem als scorestreak Flakes en 2 assault streaks en ga voor je challenges. Wacht geduldig met je flaks tot iemand van de enemy 1 called. Carpet is de meest voorkomende. Daarna ball out challenge en af en toe wat paratroopers.
Man, ik heb zo'n hekel aan die mensen die Requisitioins gebruiken hahaha.
Dit kan echt een potje zo kantelen als je tegenstanders met 3 man dit gebruiken, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTM93
donvalentino schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 12:01:
[...]

Man, ik heb zo'n hekel aan die mensen die Requisitioins gebruiken hahaha.
Dit kan echt een potje zo kantelen als je tegenstanders met 3 man dit gebruiken, maar goed.
Op Shipment is gelukkig geen serieuze strategie te bedenken. Dus lekker scorestreaks spammen. Liever 80 om 40 dan 25 om 15 kdr potjes >:)

Shipment is trouwens rete goeie EXP . SPM ook standaard 600+ Level 45-51 in 6 uurtjes ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
RTM93 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 13:33:
[...]

Op Shipment is gelukkig geen serieuze strategie te bedenken. Dus lekker scorestreaks spammen. Liever 80 om 40 dan 25 om 15 kdr potjes >:)

Shipment is trouwens rete goeie EXP . SPM ook standaard 600+ Level 45-51 in 6 uurtjes ofzo.
Gisteren in 3 uur van lvl 49 naar 53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

RTM93 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 13:33:
[...]

Ja inmiddels al bijna prestige master 100 dus die SPM maakt me niet zo veel meer uit.
In principe haal je ook makkelijk 500+ met hardpoint.

Ik ben benieuwd, ga morgen de map is spelen (dan komt ie voor mij als het goed is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Omfg, die keiharde stem in war is weer terug, prudsers

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranja_Ranja
Oogje schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 21:58:
Omfg, die keiharde stem in war is weer terug, prudsers
Nice!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Gisteravond even heerlijk een paar potjes gespeeld. En de eerste supply drop voor die avond gelijk de heroic variant van de mg 81 gekregen. Wat een heerlijk wapen is dat in hardcore :O Echt niet normaal, 60 kogels dus je kunt gewoon een merciless krijgen zonder te laden :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ranja_Ranja
Als je in Shipment in die container spawnt en iemand leegt z'n LMG op die container dan leef je minder dan een seconde :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Ranja_Ranja schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 09:41:
Als je in Shipment in die container spawnt en iemand leegt z'n LMG op die container dan leef je minder dan een seconde :')
Ja echt triest haha, veel kill cams gezien waarin iemand met zo'n lmg een heel team kapot knalt.

Leuke is dat je dus 8 van de 10 keer in zo'n kut container spawnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 11:23

Acid_Burn

uhuh

Shipment is ook gewoon een kutmap... ik snap niet dat die weer terug gekomen is.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Omdat lekker makkelijk. Zowel voor de makers als de spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
Acid_Burn schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 08:20:
Shipment is ook gewoon een kutmap... ik snap niet dat die weer terug gekomen is.
Hij zit nu zelfs in de Hardcore maprotatie. Gister 1 match op domination hardcore gespeeld. Ik heb het niet uitgehouden tot de eerste helft, geloof niet dat er iemand in de lobby was die de hele match heeft afgemaakt. 3 teamkills zijn daar echt zo gemaakt.

Overigens best een lachen map, alleen die spawn kills zijn zo verschrikkelijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Batiatus schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 09:14:
[...]

Hij zit nu zelfs in de Hardcore maprotatie. Gister 1 match op domination hardcore gespeeld. Ik heb het niet uitgehouden tot de eerste helft, geloof niet dat er iemand in de lobby was die de hele match heeft afgemaakt. 3 teamkills zijn daar echt zo gemaakt.

Overigens best een lachen map, alleen die spawn kills zijn zo verschrikkelijk irritant.
Ik heb het gisteren een potje kunnen volhouden zonder gekicked te worden. Stond 52/3 dus echt geluk gehad dat ik geen teamkills had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
dm-dutchman schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 09:51:
[...]

Ik heb het gisteren een potje kunnen volhouden zonder gekicked te worden. Stond 52/3 dus echt geluk gehad dat ik geen teamkills had :P
hoe krijg je dat in hemelsnaam voor elkaar?
52/3 EN niet gekickt worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
chimera2 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 14:38:
[...]

hoe krijg je dat in hemelsnaam voor elkaar?
52/3 EN niet gekickt worden
Ik stond zelf ook van versteld, helaas heb ik geen V2 rocket gekregen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTM93
Ik heb helaas wel het gevoel na shipment dat alles buiten shipment ongeloofdlijk langzaam gaat. Zowel actie als experience wise. Ik denk dat ik wel aan shipment vast zit tot vrijdag EIN-DE-LIJK DOM XL er is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Dat moest ik even opzoeken. Is dus dat je 100 punten per kill krijgt. Tof, dan gaat er in HCDom nooit meer iemand voor de vlaggen. Tenzij je daar 250 punten voor kan krijgen. Maargoed, alles om de k/d kindjes maar te pleasen :')

Nog even zeuren: laat ze eens wat doen aan die enorme aantallen luchtstreaks die blijkbaar allemaal tegelijk kunnen. Net: carpetbomber, uav, glidebomb, arty, precisionbombing en para's. Allemaal tegelijk. Ik ben maar wat drinken gaan pakken want ik kon toch niets zien vanwege een schuddend scherm. Bovendien ging ik toch na iedere spawn meteen dood. Boots on the ground. Ja, heus :')

[ Voor 47% gewijzigd door Vrijdag op 20-03-2018 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
Vrijdag schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 17:15:
Dat moest ik even opzoeken. Is dus dat je 100 punten per kill krijgt. Tof, dan gaat er in HCDom nooit meer iemand voor de vlaggen. Tenzij je daar 250 punten voor kan krijgen. Maargoed, alles om de k/d kindjes maar te pleasen :')

Nog even zeuren: laat ze eens wat doen aan die enorme aantallen luchtstreaks die blijkbaar allemaal tegelijk kunnen. Net: carpetbomber, uav, glidebomb, arty, precisionbombing en para's. Allemaal tegelijk. Ik ben maar wat drinken gaan pakken want ik kon toch niets zien vanwege een schuddend scherm. Bovendien ging ik toch na iedere spawn meteen dood. Boots on the ground. Ja, heus :')
Bij HC Dom gebeurde dat toch al nauwelijks, gewone domination zal nu wel dat probleem ervaren. Aan de andere kant, 10 kills voor een UAV was ook wat te gortig imo. 75 punten was misschien beter geweest.
Ben wel benieuwd als Shipment + Dom XL.. dan heb je dus geen requisitions meer nodig :+ . Standaard flag guns in mn killstreak lijstje.

Overigens: Alle primary guns diamond, bijna alle killstreak challenges gedaan: alleen counter recon nog en flag guns. zo vervelend als je tegenstander geen UAV's gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranja_Ranja
Hoe werkt de puntentelling in DOM nou precies?

Shipment is trouwens wel ideaal voor de knives challenges.

[ Voor 40% gewijzigd door Ranja_Ranja op 21-03-2018 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
Ranja_Ranja schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 15:25:
Hoe werkt de puntentelling in DOM nou precies?

Shipment is trouwens wel ideaal voor de knives challenges.
Gewone dom: 50 punten voor een kill, 50 punten voor capture van neutrale vlag, 150(?) of 100(?) voor een tegenstander vlag. 50 punten extra per kill als je iemand killt terwijl je bij een vlag staat of als je de tegenstander op een vlag killt.
Dan heb ik de bonussen van mounten van LMG even niet erbij gerekend.

Dom XL (komt dacht ik vrijdag): 100 punten voor een kill. De rest hetzelfde (als ik af moet gaan op de Beta van WW2).

Oftewel: wordt een shitload aan killstreaks, zeker op Shipment. Flak Guns permanent in mn killstreak lijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranja_Ranja
Batiatus schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 15:57:
[...]

Gewone dom: 50 punten voor een kill, 50 punten voor capture van neutrale vlag, 150(?) of 100(?) voor een tegenstander vlag. 50 punten extra per kill als je iemand killt terwijl je bij een vlag staat of als je de tegenstander op een vlag killt.
Dan heb ik de bonussen van mounten van LMG even niet erbij gerekend.

Dom XL (komt dacht ik vrijdag): 100 punten voor een kill. De rest hetzelfde (als ik af moet gaan op de Beta van WW2).

Oftewel: wordt een shitload aan killstreaks, zeker op Shipment. Flak Guns permanent in mn killstreak lijstje.
Precies, maar hoe werkt die teamscore? Want die gaat tot 200.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Batiatus
Ranja_Ranja schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 16:10:
[...]

Precies, maar hoe werkt die teamscore? Want die gaat tot 200.
Elke paar seconde krijg je 1 punt per vlag die je op dat moment in bezit hebt. Dus max 3 punten per paar seconden. Wanneer een van de teams op 100 punten zit, wordt er van kant gewisseld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranja_Ranja
Wat is jullie setup wanneer je gebruik maakt van de sawed off shotgun en de toggle action shotgun? Het is echt lastig om mensen dood te krijgen met die 2 shotguns.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chimera2
Ranja_Ranja schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 17:35:
Wat is jullie setup wanneer je gebruik maakt van de sawed off shotgun en de toggle action shotgun? Het is echt lastig om mensen dood te krijgen met die 2 shotguns.
Dan moet je Hardcore spelen.
Ik moet nog 2 bloodies met die M30 en dan heb ik ze diamond :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTM93
Op DOM XL wordt het denk ik: UAV - Paratroopers of emergency drop en flak guns met ordnance. Kijk er naar uit om al die teleurgestelde requisition gebruikers te zien. Hahaha. Die 5-8 kills tot flak pak ik toch 9vd 10x in de eerste helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

In elk geval advanced rifling. En dan niet incend rounds gebruiken. Die hebben korter bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-09 22:03
Hardcore mode spelen. Op normal is het bijna niet te doen.

Steady aim en advanced rifling erop en gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:07
Kom er net achter dat je bayonet kills niet worden geteld in de challenges (Infantry class challenge). Nog iemand anders die dit is opgevallen?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

kw_nl schreef op maandag 26 maart 2018 @ 11:20:
Kom er net achter dat je bayonet kills niet worden geteld in de challenges (Infantry class challenge). Nog iemand anders die dit is opgevallen?
Gewone bajonet kills niet, je moet echt chargen. Alleen steken telt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Ah, oke. Met een aanloop zeg maar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

kw_nl schreef op maandag 26 maart 2018 @ 14:22:
Ah, oke. Met een aanloop zeg maar?
Ja dat hij dat geluid maakt van AAAAAAH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

donvalentino schreef op maandag 26 maart 2018 @ 14:29:
[...]

Ja dat hij dat geluid maakt van AAAAAAH
Ik moest lachen 😂

@kw_nl Ja inderdaad. Eerst sprinten en dan de melee knop. Je ziet dan je wapen aan de rechterkant hangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kw_nl
Thnx! Maakt het iets minder makkelijk helaas :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

kw_nl schreef op maandag 26 maart 2018 @ 15:04:
Thnx! Maakt het iets minder makkelijk helaas :p
Als BT kan je Concussion, Inconspicuous of Flanker het beste gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranja_Ranja
kw_nl schreef op maandag 26 maart 2018 @ 11:20:
Jup heb ik ook last van. Ik sta op 15 bayonet kills wat echt niet klopt. Laatst ook getest en toen telde die kill niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranja_Ranja
Vrijdag schreef op maandag 26 maart 2018 @ 11:36:
[...]

Gewone bajonet kills niet, je moet echt chargen. Alleen steken telt niet.
Aha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Ranja_Ranja schreef op maandag 26 maart 2018 @ 21:05:
[...]

Jup heb ik ook last van. Ik sta op 15 bayonet kills wat echt niet klopt. Laatst ook getest en toen telde die kill niet.
op naar de 100.
Ik moet er denk ook nog een stuk of 90
Gister wel eindelijk de laaste prestige ingegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Ik zag het, 100 stuks...

Gisteren ermee begonnen, maar het is nog niet zo makkelijk. Het duurt net een halve seconden voordat de charge begint, daardoor prik ik ze meestal per ongeluk zonder de charge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
ik heb net voor het eerst sinds lange tijd weer eens een potje gedaan en ik kom letterlijk alleen maar LMG's tegen.
Zijn die dingen zo OP tegenwoordig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
servival7 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 13:16:
ik heb net voor het eerst sinds lange tijd weer eens een potje gedaan en ik kom letterlijk alleen maar LMG's tegen.
De nieuwste LMG is inderdaad best OP zeker in HC is het echt een beest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

servival7 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 13:16:
Heb het idee dat ze wel sterker zijn gemaakt ja.
De overige guns zijn in verhouding wat minder geworden, ik vind b.v. de Volks minder geworden na diverse downgrades (al zijn de meningen hierover verdeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTM93
Voor mij nooit meer een SHG CoD. Echt wat een troep uitgever. DOM XL was de druppel. Gewoon alweer weg na 3 dagen. De game is onafgemaakt en rammelt aan alle kanten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dm-dutchman
Nog twee weken en dan komt de volgende DLC alweer voor de PS4 nieuws: Activision kondigt tweede dlc voor Call of Duty: WWII aan

Ze gaan wel lekker vlot door met het uitbrengen van nieuwe content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 16:12
dm-dutchman schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 09:32:
Nog twee weken en dan komt de volgende DLC alweer voor de PS4 nieuws: Activision kondigt tweede dlc voor Call of Duty: WWII aan

Ziet er allemaal goed uit, en lijkt de mogelijkheid te geven tot luchtgevechten in Operation Husky?
Mooie settings van de nieuwe levels, lijkt wat afwisselender dan de bestaande set levels..

Afbeeldingslocatie: https://eikmo72643.i.lithium.com/t5/image/serverpage/image-id/66020i298D67AFAC5022FF/image-size/large?v=1.0&px=999
Afbeeldingslocatie: https://eikmo72643.i.lithium.com/t5/image/serverpage/image-id/66021iFF44453E53D26295/image-size/large?v=1.0&px=999
Afbeeldingslocatie: https://eikmo72643.i.lithium.com/t5/image/serverpage/image-id/66022i970F1439F10FF6C3/image-size/large?v=1.0&px=999
Afbeeldingslocatie: https://eikmo72643.i.lithium.com/t5/image/serverpage/image-id/66023iA183EED777840EFE/image-size/large?v=1.0&px=999

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
donvalentino schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 14:16:
[...]

Heb het idee dat ze wel sterker zijn gemaakt ja.
De overige guns zijn in verhouding wat minder geworden, ik vind b.v. de Volks minder geworden na diverse downgrades (al zijn de meningen hierover verdeeld)
LMG's ADS en sprintout time tijden zijn zwaar verlaagd. Hierdoor zijn ze een stuk acceptabeler om te gebruiken. Die nieuwe LMG heeft al helemaal een snelle ADS tov de andere LMG's, lijkt meer op een AR.
De Volk heeft een (flinke) nerf gekregen in damage range, waardoor je soms 6 hits nodig hebt om iemand neer te knallen. Een van de weinige AR's waarbij Advanced Rifling wel nuttig is, sinds de laatste nerf.
(bron: XclusiveAce op YT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Ik hoop dat de nieuwe maps wel allemaal origineel zijn. En dat ze eventuele remakes gratis maken net als shipment en carantan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

dm-dutchman schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 09:32:

BO4 komt bijna een maand eerder uit dan normaal. Dus je heb 4x dlc wat ineens in een maand korter moet gepropt. Niet dat ik het erg vind, nieuwe maps, altijd goed!

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ranja_Ranja
Die maps van DLC 1 vind ik echt tegenvallen. Die war mode vond ik echt gaar maar vind ik tegenwoordig wel ok. De orginele war maps vind ik iig wel beter.

Ben daarom wel benieuwd naar de nieuwe map met die dog fights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranja_Ranja
Die backfire medals voor de melee weapons zijn wel lastig. Iemand nog tips?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timpieturner
De trailer van DLC 2 staat online!!
Ik ben echt benieuwd naar Egypt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmithNL
Timpieturner schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 22:49:
De trailer van DLC 2 staat online!!
Ik ben echt benieuwd naar Egypt.

[video]
Ziet er echt goed uit, veel leuker dan de eerste DLC met een eenheidsworst aan maps (ik haal Anthropoid en Occupation nog steeds amper uit elkaar.. 8)7 ) en matig nieuw war-level.
Hopelijk maakt het de verwachtingen waar... Dinsdag zullen we het weten ;)

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Occupation is toch een remake van een MW2 map? Of was dat nou MW3? Anthropoid vind ik niet zo'n leuke map. Het is een kleine map maar om de één of andere manier voelt het te groot aan. Geen idee hoe ik dat beter kan uitleggen :P

Ben wel benieuwd naar de nieuwe mappen in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTM93
Snap precies wat je bedoelt met het ziet er groot uit, maar er zijn weinig paden en ingangen waar je in kan. Heb de eerste DLC dan ook weer uitgezet zodat ik die maps niet meer in rotatie heb. Volgens mij zit die error namelijk ook nog steeds erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Ik vond de eerste DLC pack wel tof. Vrij veel lange afstand maar ook genoeg ruimte om dichterbij te komen zonder problemen. Met name valkery is favoriet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
dm-dutchman schreef op woensdag 4 april 2018 @ 14:57:
Ik vond de eerste DLC pack wel tof. Vrij veel lange afstand maar ook genoeg ruimte om dichterbij te komen zonder problemen. Met name valkery is favoriet.
Ik vind Valkery ook de leukste map van DLC 1. Antropoid is ook te doen, occupation vind ik niks.

Gevoelsmatig voelt deze DLC beter aan. Ik ben dan ook erg benieuwd naar dinsdag.
Ook naar wat deze DLC ons nog meebrengt aan extra wapens.
Ik hou het ook in de gaten wanneer er een event-tabel online komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Vrijdag schreef op woensdag 4 april 2018 @ 14:48:
Occupation is toch een remake van een MW2 map? Of was dat nou MW3? Anthropoid vind ik niet zo'n leuke map. Het is een kleine map maar om de één of andere manier voelt het te groot aan. Geen idee hoe ik dat beter kan uitleggen :P

Ben wel benieuwd naar de nieuwe mappen in elk geval.

Occupation is gelijk aan MW3 map. Shipment ook al een remake, lekker makkelijk werken voor Sledgehammer :9

Hier overigens al een uitgebreide beschrijving van het nieuwe war-level: https://blog.us.playstati...y-wwiis-new-war-mode-map/

Afbeeldingslocatie: https://farm1.staticflickr.com/822/40498873054_d8b9682221_z.jpgCall of Duty: WWII – Operation Husky (Newest) by PlayStation.Blog, on Flickr

[ Voor 32% gewijzigd door SmithNL op 05-04-2018 09:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timpieturner
Hierbij een map-briefing van een van de nieuwe DLC-maps; Egypt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTM93
dm-dutchman schreef op woensdag 4 april 2018 @ 14:57:
Vind valk 1 groot camperfest helaas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timpieturner
Vandaag ook een briefing voor de map V2 online gezet. Morgen de andere map denk ik. En zondag War en maandag de zombie-map? Klinkt logisch :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Ze gooien divisions trouwens ook stevig overhoop dinsdag, wat mij betreft positief!

Drift0r heeft de nieuwe maps overigens al gespeeld..

[ Voor 22% gewijzigd door SmithNL op 08-04-2018 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Okee, dus division specifieke eigenschappen zoals mounten, melee mes en focus kun je straks bij elke divisie gebruiken? En een extra attachment kan je bij elke div kiezen? Waarom dan nog divisions aanhouden, lijkt me dat het dan geen moer meer uitmaakt behalve dat het een skin is. Nuja, goed nieuws voor de stagiaires bij SHG. Kunnen ze weer nieuwe verfjes maken en emotes voorzien van een nieuwe naam.

Wel fijn dat je een bazooka gewoon als secondary kan nemen. Wel zo handig met al die zooi in de lucht (boots on the ground. Goeie grap :') ). En eindelijk door kunnen sprinten.

/edit: Blitzkrieg perk. Tof. Nóg minder motivatie om voor objectives te gaan ;w

[ Voor 9% gewijzigd door Vrijdag op 07-04-2018 20:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RTM93
Dan heb jij het niet goed begrepen. Want elk van de divisie heeft zijn eigen perks. Die worden alleen nu nog belangrijker.

Wat ik vooral vet vind is dat ik straks met mountain en een suppressed smg kan rond lopen.

En die blitzkrieg BT wordt mijn favoriet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Hm, wat ik er van uit opmaak is dat division specifieke eigenschappen gewoon als attachment oid gekozen kunnen worden. Alleen Armored krijgt een buff. Dat maakt het dus vrij zinloos om nog over divisies te spreken als ze straks gewoon álles kunnen. Dan is het niet meer dan een MP skin voor je poppetje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dm-dutchman
De ghost class is terug :D Mountain division met SMG+suppressor ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmithNL
Nieuwe warlevel, alles behalve positief... |:(

En hier de video van Dunkirk..

[ Voor 55% gewijzigd door SmithNL op 10-04-2018 09:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chimera2
nieuwe mappen zijn wel weer vet :)
vliegen is nog wel wat lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Weet iemand hoe groot de update precies is? Er staat vanavond namelijk een game avond geplant maar mn PS4 staat al een paar dagen uit. Dus de update is nog niet gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Is de update al uit? Ik dacht dat ze altijd de VS Oostkust tijd aanhielden, waardoor het voor ons effectief pas een halve dag later was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chimera2
Vrijdag schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 10:01:
Is de update al uit? Ik dacht dat ze altijd de VS Oostkust tijd aanhielden, waardoor het voor ons effectief pas een halve dag later was.
Ja die is al uit
dm-dutchman schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 09:50:
Weet iemand hoe groot de update precies is? Er staat vanavond namelijk een game avond geplant maar mn PS4 staat al een paar dagen uit. Dus de update is nog niet gedownload.
dlc map is 5.8 gb en er is nog een update van 4 gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

chimera2 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 10:03:
[...]

Ja die is al uit

[...]

dlc map is 5.8 gb en er is nog een update van 4 gb
Goed om te weten, slinger ik vanmiddag meteen de PS4 aan (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Vrijdag schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 10:04:
[...]

Goed om te weten, slinger ik vanmiddag meteen de PS4 aan (y)
Waarom laat je 'm niet in de slaapstand staan...? de DLC is al gedownload zie ik op m'n telefoon, dus als het goed is vanavond meteen knallen!

Hier trouwens nog een goed overzicht van alle veranderingen in divisions..
Here’s the new level ranking unlocks for each Division in Call of Duty: WWII:

Infantry:

Additional Primary Attachment
Second Pistol Attachment & swap weapons faster
While aiming down sights, have less idle sway
Move faster while aiming
Airborne:

Fire guns while sprinting & diving
Reload while sprinting
Climb over obstacles faster & no damage from falling
Sprint faster over time
Armored:

Take significantly less explosive & fire damage
Immune to Shell Shock and Tactical Equipment
Increased bullet penetration through surfaces
Greatly reduced flinch when shot
Mountain:

Invisible to enemy Recon Aircraft & controlled streaks
Killed enemy death locations hidden
No name or reticle change when enemies aim at you
Silent movement
Expeditionary:

Double Lethal + Tactical & enhanced equipment use
Munitions replenish from killed enemies & over time
Improved Tacticals & Easier to destroy War buildables
Equipment damage paints enemies on mini-map
Resistance:

Mini-map indicator & scrambler of close hostiles
Enemy movements are easier to hear
Kills & assists grant Intel Ping of nearby enemies
Easier to spot targets & increased mini-map coverage
Here is all of the brand new Division Changes, including Unlimited Sprint for all Players, a 4th Perk option, and more:

Loadout Selection Changes:

LMG Bipod and Sniper Sharpshooter are automatically available when using an LMG or Sniper
Remaining Division Skills (weapon class attachments) are selectable in CAC (and no longer given by division)
Each Division has a 4th perk and their levels have been adjusted & rebalanced
All players have unlimited sprint & sprint speed is slightly slower
3 Primary Attachments for all loadouts
One piece of both Lethal & Tactical equipment for all loadouts
Launchers can be equipped for all loadouts
The Rifle Grenade is an available attachment for all rifles
The Suppressor is an available attachment for all pistols
The Pistol Suppressor has a 15% range reduction vs. the SMG Suppressor’s 30% range reduction
The following Basic Trainings are cut & no longer selectable: Primed & Bang
Prestige tokens spent on these are refunded & associated challenges are auto-completed
The following Basic Trainings are newly added: Blitzkrieg & Clandestine
Blitzkrieg: “Streaks are earned by Kills (instead of Score). Bonus: Streaks are improved & select a 4th Streak.”
Clandestine: “Slain enemies drop Intel Packs that reveal nearby hostiles. Bonus: Intel ping at the start of each life.”
Resistance/Infantry Shifts:

Moved “Second pistol attachment & swap weapons faster” to Infantry to align with its marksmanship focus
Filled gap in Resistance with “Enemy movements are easier to hear” to align with its counter-intelligence focus
Weapon/Mechanic Tuning Changes:

Global sprint speed reduced (to account for Unlimited Sprint)
1.3x instead of previously 1.4x
Reduced Launcher effectiveness against players
Panzerschreck nerfed damage & projectile speed
Bazooka buffed radius, buffed projectile speed & nerfed damage
Bazooka should more reliably give hitmarkers than before & increased projectile speed should make it better than Panzer against streaks.
Frag & Sticky grenade max damage nerfed
~10% max damage reduction to account for all players having both Lethal & Tactical and address existing complaints of grenade spam
Shellshock & Earthquake effects from Lethal Equipment significantly reduced
Reduced effect radius and duration to address existing complaints and account for all players having both Lethal & Tactical
Tactical Equipment strength adjusted
All tacticals without Expeditionary III got a small nerf
Smoke lasts 10 seconds (previously: 14 seconds; Expeditionary III: 14 seconds)
Signal Flare lasts 3.5 seconds (previously: 5 seconds; Expeditionary III: 5.5 seconds)
Stun effects last between 1.75-3.5 seconds (previously: 2-4 seconds; Expeditionary III: 2.5-4.25 seconds)
Tabun Gas deals 1 dmg every 1 second 5 times (previously: 10 dmg every 1 second 5 times; Expeditionary III: 5 dmg every 0.625 seconds 8 times)
The following Basic Trainings have had their benefits changed:
Energetic: Adds “Increased sprint speed”. Removes “Sprint again sooner”
Forage: Adds “Resupply bullets over time”. Adds “Extra magazines”. “Removes “Swap weapons faster”.
Ordnance: Adds “Killed enemies drop Streak packs that fill your meter”. Removes “Re-roll your own care packages”.
Launched: Adds “Additional launcher ammunition”. Removes “Only way to take a Launcher”.
Concussed: Adds “Take two pieces of Lethal & Tactical equipment”. Removes “presetting what the equipment is”.
Instincts: Adds “Immune to Shell Shock and Tactical Equipment”. Esports-only change to remove “warning when targeted off-screen” benefit (with the intention for this BT to be unbanned by MLG and used in competitive to counter Tacticals).
Incendiary Shells attachment buffed
Gives Additional Shells (7 for Combat Shotgun; 8 for all other shotguns)
Range reduction of Shells buffed to -10% from -15%
Sped up loading of shells for Combat Shotgun
M30 Rifle Bullet ammo buffed
Gives Additional Bullets (8 bullets instead of previous 6)
LMG Bipod Buffed
Increased fire rate while mounted (+9% which is equal to Rapid Fire attachment for LMGs [which stacks])
Firing while mounted initially draws ammo from reserve then once exhausted draws from current clip (removing the need to reload).
Sniper Sharpshooter Duration Buffed
Hold breath increased to 10 seconds from 4 seconds. Promotes using snipers the “proper” way rather than quickscoping.
Buffed “Take Significantly less fire & explosive damage” from Armored
80% reduction from fire & explosive damage (previously was 65% reduction)
“Reduced idle sway” from Infantry III & Scoped now affects snipers
30% reduction for Snipers; vs. all other weapon classes’ 65% reduction
This does stack with Ballistic Calibration attachment
Buffed “Move faster while aiming” from Infantry IV & Scoped
Maintained separation between weapon classes (Sniper < LMG < Rifle < SMG < Pistol / Shotgun)
LMGs mostly got their ADS firing speed buffed since that was previously very slow even with Infantry IV
Snipers got a smaller buff than other weapon classes since it isn’t beneficial to move too fast
Pistols & Shotguns already equaled non-ads speed with Infantry IV so they were not adjusted
https://charlieintel.com/2018/04/06/wwii-divisions-update/

[ Voor 91% gewijzigd door SmithNL op 10-04-2018 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

SmithNL schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 10:06:
[...]

Waarom laat je 'm niet in de slaapstand staan...? de DLC is al gedownload zie ik op m'n telefoon, dus als het goed is vanavond meteen knallen!

Hier trouwens nog een goed overzicht van alle veranderingen in divisions..

[...]

https://charlieintel.com/2018/04/06/wwii-divisions-update/
Thx voor de info!

Ik gooi altijd al mijn elektronische apparatuur uit (tv, pc, monitor, consoles etc.) Heb ze aan een stekkerblok met killswitch. Zo ga ik lekstroom tegen :) Enige uitzondering is mijn router, die staat bijna altijd aan.

Ohja, heb nu een shitload aan rank tokens, daar kan je echt niks meer mee helaas. Zou wel fijn als je die bijvoorbeeld zou kunnen inwisselen voor credits ofzo.

[ Voor 11% gewijzigd door Vrijdag op 10-04-2018 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
Weet iemand toevallig al of er nieuwe wapens met de DLC/Event zijn meegekomen ?? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Timpieturner schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 10:58:
Weet iemand toevallig al of er nieuwe wapens met de DLC/Event zijn meegekomen ?? :*)
nee deze keer niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
Oké, thanks!! Straks ook meteen uit het werk de PS4 maar updaten. Dan kunnen we vanavond eens een blik werpen op de nieuwe Maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

dm-dutchman schreef op maandag 9 april 2018 @ 10:04:
De ghost class is terug :D Mountain division met SMG+suppressor ;)
Ligt het nu aan mij of is heel die supressor verdwenen? zie hem niet meer onder airbornee..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dm-dutchman
donvalentino schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 13:30:
[...]

Ligt het nu aan mij of is heel die supressor verdwenen? zie hem niet meer onder airbornee..
Dit is nu een standaard attachment voor de SMG

SmithNL schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 10:06
Remaining Division Skills (weapon class attachments) are selectable in CAC (and no longer given by division)

[ Voor 6% gewijzigd door dm-dutchman op 10-04-2018 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Je moet wel aardig wat kills maken voor de supressor/bayonet/rifle granade
Pagina: 1 ... 25 ... 29 Laatste

Let op:
Er is een apart topic voor de PC versie: [PC] Call Of Duty WWII