Oxigeon schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 09:28:
Beste mensen,
Ik heb eigenlijk toch nog een klein vraagje voor jullie. Voorheen speelde ik eigenlijk altijd COD tot ik battlefield ontdekte in de tijden dat het hoge jumpen etc begon te komen in COD. Dat was voor mij de druppel om over te gaan naar Battlefield. Nu is met WWII eigenlijk weer de overstap genomen naar het "normale" cod.
Nu weet ik eigenlijk ook wel dat als ik in een topic als dit vraag hoe speelt de game nu eigenlijk. Ik alleen maar lovende reacties krijg. Maar iets in me zegt:
Moet ik deze game wel kopen? Dit is een zeer snelle shooter... Hier ga ik me alleen maar op ergeren etc... Is het nu zo dat de gameplay echt enorm hoog ligt? De laatste COD van mij is volgens mij alweer de Black Ops II. De versies met die gekke sprongen etc heb ik allemaal links laten liggen. Maar de WII setting spreek me gewoon enorm aan.
Als ik de reviews mag geloven zie je dat de snelheid iets omlaag is gegaan. Maar nu 4 maanden na de release zou natuurlijk weer eea veranderd kunnen zijn (snelheid, nieuwe maps etc). Maar hoe zit het nu echt?
Ik zat in hetzelfde schuitje. Ik had COD WaW gespeeld en heel even COD MW2.
Daarna 8 jaar niet meer gegamed. In de tussentijd wel veel naar streams enzo blijven kijken, maar wist voor mezelf al dat die 'moderne' COD's niks voor mij zouden zijn met al dat springen en sliden etc.
Toen de aankondiging van ww2 kwam heb ik de overwoging genomen een ps4 aan te schaffen. En hier heb ik tot de dag van vandaag nog geen spijt van gehad.
Ik vind de snelheid van ww2 niet hoger liggen dan WaW of MW2. Het ligt ook een beetje aan de speelstijl die je zelf ontwikkeld of aan een bepaalde map waarop je speelt.