[XBO/PS4] Call of Duty: WWII

Pagina: 1 ... 24 ... 29 Laatste
Acties:

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:20
mike30 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 02:14:
[...]

Die volk komt volgens mij eens in de zoveel tijd voorbij met die 50 multiplayer matches. Zo heb ik hem ook. En die 2 pistooltjes nog niet gezien. Vind het jammer dat gungame er niet gewoon standaard in zit. Nu weer dat zotte prophunt. Dat gaat echt helemaal nergens over. Verstoppertje met geweren.
Demo en gun game mogen van mij blijven.
Vrijdag schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 22:02:
[...]

Volgens mij komen die wapens nog wel eens voorbij met de weekly challenge. Soms zie ik bijvoorbeeld de Sten en trenchknife daar ook staan.

Iemand al die twee nieuwe pistooltjes gezien buiten gungame?
Ja heeel af en toe. Ze "kosten"mij teveel.

Ik heb nu die challenge aanstaan van 80 potjes maar twijfel of ik hem annuleer en voor die normale bribe ga

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20:33
Ranja_Ranja schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 21:29:
Heb de Volkssturmgewehr helaas nog niet. Kan ik die na het event nog krijgen of moet ik dat deze week nog fixen? Zo ja, hoe krijg ik dat voor elkaar?
Bij collections en dan moet je bij resistance kijken daar staat de Volkssturmgewehr wel tussen, als je die 7 kaartjes hebt krijg je een epic edition.

• TLM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

tukkerterror90 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 08:31:
[...]

Bij collections en dan moet je bij resistance kijken daar staat de Volkssturmgewehr wel tussen, als je die 7 kaartjes hebt krijg je een epic edition.
Heb hem gewoon gekocht met die armory credits.

Stand Alone Agent (GITS SAC)

• RTM93
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 25-05 12:54
Ik heb hem vrij gespeeld. Geef nooit credits uit en zit nu op 49k.
Heb 4x die 80 matches bribe en nu onderweg voor mijn 30 potjes bribe.

Ben alleen heel bang om mijn bribes te openen met oog op teleurstelling. Die heroic VOLK lijkt mij wel wat.. Maar ik heb ondertussen alleen maar heroic emblems en helmets gekregen. En 1x calling card...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chimera2
RTM93 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 11:57:
Ik heb hem vrij gespeeld. Geef nooit credits uit en zit nu op 49k.
Heb 4x die 80 matches bribe en nu onderweg voor mijn 30 potjes bribe.

Ben alleen heel bang om mijn bribes te openen met oog op teleurstelling. Die heroic VOLK lijkt mij wel wat.. Maar ik heb ondertussen alleen maar heroic emblems en helmets gekregen. En 1x calling card...
pfff tijd teveel?
Wat speel je meestal?

• RTM93
Gun game toen ten tijde van de 80 matches. En anders vooral Dom / War.

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-09 22:03
Hoop vanavond de 80 potjes voor de bribes te halen. Daarna zo’n 12k credits uitgeven, want ga een weekje op vakantie. Twijfel nog waar aan, want er zit niet zo gek veel moois bij de resistance items.

• Ranja_Ranja
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-12-2024
Om die volks te kopen ben ik 22000 credits kwijt en zit nu op 16000. Ga in die paar dagen nooit die 6000 credits fixen al krijg ik bij m'n volgend Social level 3500 credits. Moet daarvoor 500 social points scoren, maar dat gaat ook niet zo snel...

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

zijn er hier ook al prestige masters ?

• chimera2
Nope.

Bijna P8

• tukkerterror90
Ranja_Ranja schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 13:42:
Om die volks te kopen ben ik 22000 credits kwijt en zit nu op 16000. Ga in die paar dagen nooit die 6000 credits fixen al krijg ik bij m'n volgend Social level 3500 credits. Moet daarvoor 500 social points scoren, maar dat gaat ook niet zo snel...
Dat is balen... ik had 5 van de 7 kaartjes gehaald met credits en toen kreeg ik gister uit een resistance supply drop de Volkssturmgewehr, had ik dus even mazzel, alleen jammer van de credits wat ik nu voor niks heb uitgegeven.

• chimera2
Daarom koop ik pas alles aan het einde.

• tukkerterror90
chimera2 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 14:45:
Daarom koop ik pas alles aan het einde.
Ga ik in het vervolg ook doen, goede leer voor de volgende keer haha.

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:24

Vrijdag

De Zwarte

Ik gebruik de credits alleen maar voor de orders eigenlijk. Zit telkens zo rond de 100k aan credits :')

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Mack80
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 18-09 23:43
Na een tijd op de Xbox 360 gespeeld te hebben deze weer uit het stof gehaald. Meteen weer in de kast en een one gekocht😜. Ww2 erbij en gaan..... dacht dat ik alles gied ingesteld had. Maar in ene een kreunende en scheldende Duitser over de speaker. Ik moet dat geouwehoer niet van spelers. Kan dat standaard ook uit? Of per potje mensen gaan muten.
(Alvast mijn excuses als het al eerder gevraagd is)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-09 22:03
Mack80 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 23:24:
Na een tijd op de Xbox 360 gespeeld te hebben deze weer uit het stof gehaald. Meteen weer in de kast en een one gekocht😜. Ww2 erbij en gaan..... dacht dat ik alles gied ingesteld had. Maar in ene een kreunende en scheldende Duitser over de speaker. Ik moet dat geouwehoer niet van spelers. Kan dat standaard ook uit? Of per potje mensen gaan muten.
(Alvast mijn excuses als het al eerder gevraagd is)
In de HQ is het 2 x driehoekje, op de PS that is....

Tijdens een potje even op start drukken en dan zie je de optie ‘mute all’.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Laatst online: 20-09 16:15

Oxigeon

En zo is dat!

Beste mensen,

Ik heb eigenlijk toch nog een klein vraagje voor jullie. Voorheen speelde ik eigenlijk altijd COD tot ik battlefield ontdekte in de tijden dat het hoge jumpen etc begon te komen in COD. Dat was voor mij de druppel om over te gaan naar Battlefield. Nu is met WWII eigenlijk weer de overstap genomen naar het "normale" cod.

Nu weet ik eigenlijk ook wel dat als ik in een topic als dit vraag hoe speelt de game nu eigenlijk. Ik alleen maar lovende reacties krijg. Maar iets in me zegt:

Moet ik deze game wel kopen? Dit is een zeer snelle shooter... Hier ga ik me alleen maar op ergeren etc... Is het nu zo dat de gameplay echt enorm hoog ligt? De laatste COD van mij is volgens mij alweer de Black Ops II. De versies met die gekke sprongen etc heb ik allemaal links laten liggen. Maar de WII setting spreek me gewoon enorm aan.

Als ik de reviews mag geloven zie je dat de snelheid iets omlaag is gegaan. Maar nu 4 maanden na de release zou natuurlijk weer eea veranderd kunnen zijn (snelheid, nieuwe maps etc). Maar hoe zit het nu echt?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 07:59

Griffin

Is mythical

@Oxigeon In mijn ogen is het sneller dan dat CoD2,3,4 was... ver een stuk langzamer dan Black Ops etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Griffin schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:28:
@Oxigeon In mijn ogen is het sneller dan dat CoD2,3,4 was... ver een stuk langzamer dan Black Ops etc.
Dat klopt. COD2 was ook vrij langzaam. En in de reviews wordt vermeld dat deze game sneller is dan cod 2. Maar weer langzamer dan de vorige laatste versies. Maar als jij dit zo kan bevestigen dan zal ik niet langer twijfelen en vanmiddag eens eventjes langs een Game Mania gaan waar hij ligt voor €40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-09 15:51
donvalentino schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 13:54:
Bijna, level 36 prestige 10.
Nu War dubbel XP is gaat het wel lekker met levelen. 25-30K exp per match

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20-09 10:04
Oxigeon schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 09:28:
(...)
Moet ik deze game wel kopen? Dit is een zeer snelle shooter... Hier ga ik me alleen maar op ergeren etc... Is het nu zo dat de gameplay echt enorm hoog ligt? De laatste COD van mij is volgens mij alweer de Black Ops II. De versies met die gekke sprongen etc heb ik allemaal links laten liggen. Maar de WII setting spreek me gewoon enorm aan.
Zelf ben ik ook gestopt met COD na BO2, en ik heb altijd battlefield erbij gespeeld. COD WW2 was weer de eerste COD die echt fijn speelt en geen moment spijt gehad dat ik de seasonpass heb aangeschaft.

Maarja wat de één een tof spel vind, vind de andere weer helemaal niks. Dus kijk of je het bij iemand kan spelen om zelf ervaring op te doen. Of waag de gok.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

dm-dutchman schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 11:17:
[...]

Zelf ben ik ook gestopt met COD na BO2, en ik heb altijd battlefield erbij gespeeld. COD WW2 was weer de eerste COD die echt fijn speelt en geen moment spijt gehad dat ik de seasonpass heb aangeschaft.

Maarja wat de één een tof spel vind, vind de andere weer helemaal niks. Dus kijk of je het bij iemand kan spelen om zelf ervaring op te doen. Of waag de gok.
Ik waag de gok. Als ik een beetje youtube bekijk lijkt me deze weer een stuk beter dan de vorige edities. Heb eigenlijk ook altijd BF erbij gespeeld. maar wil toch nog een keertje voor de setting deze proberen eigenlijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Batiatus schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:55:
[...]

Bijna, level 36 prestige 10.
Nu War dubbel XP is gaat het wel lekker met levelen. 25-30K exp per match
Nice, ik moet ook nog maar 5 levels, dat moet dit weekend wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14-04 15:17
Beste mensen,

Ik heb eigenlijk toch nog een klein vraagje voor jullie. Voorheen speelde ik eigenlijk altijd COD tot ik battlefield ontdekte in de tijden dat het hoge jumpen etc begon te komen in COD. Dat was voor mij de druppel om over te gaan naar Battlefield. Nu is met WWII eigenlijk weer de overstap genomen naar het "normale" cod.

Nu weet ik eigenlijk ook wel dat als ik in een topic als dit vraag hoe speelt de game nu eigenlijk. Ik alleen maar lovende reacties krijg. Maar iets in me zegt:

Als ik de reviews mag geloven zie je dat de snelheid iets omlaag is gegaan. Maar nu 4 maanden na de release zou natuurlijk weer eea veranderd kunnen zijn (snelheid, nieuwe maps etc). Maar hoe zit het nu echt?
Ik zat in hetzelfde schuitje. Ik had COD WaW gespeeld en heel even COD MW2.
Daarna 8 jaar niet meer gegamed. In de tussentijd wel veel naar streams enzo blijven kijken, maar wist voor mezelf al dat die 'moderne' COD's niks voor mij zouden zijn met al dat springen en sliden etc.

Toen de aankondiging van ww2 kwam heb ik de overwoging genomen een ps4 aan te schaffen. En hier heb ik tot de dag van vandaag nog geen spijt van gehad. :*)

Ik vind de snelheid van ww2 niet hoger liggen dan WaW of MW2. Het ligt ook een beetje aan de speelstijl die je zelf ontwikkeld of aan een bepaalde map waarop je speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:07
Beste mensen,

Ik had exact hetzelfde als jij. Gestopt met COD toen het de toekomst in ging. Daarna alleen maar BF4 en BF1. Maar BF1 was ik zat, dus de gok genomen en naar COD WW2 gegaan. De eerste uurtjes waren even frustrerend, maar als je het eenmaal door hebt gaan het best lekker. Nu zou ik weer heel erg moeten wennen aan BF denk ik.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
donvalentino schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 12:46:
[...]

Nice, ik moet ook nog maar 5 levels, dat moet dit weekend wel lukken.
Welke gamemode speel je? Speel regelmatig met wat vrienden War. In je eentje COD spelen frustreert me de laatste tijd steeds meer, veel te veel spelers die totaal niet voor de objective spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Batiatus schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 13:56:
[...]

Welke gamemode speel je? Speel regelmatig met wat vrienden War. In je eentje COD spelen frustreert me de laatste tijd steeds meer, veel te veel spelers die totaal niet voor de objective spelen.
Voornamelijk War, Domination, Hardpoint.

Speel ook regelmatig met vrienden maar in me ééntje lukt het ook nog vrij aardig.
Al gaat inderdaad niet iedereen van je team voor de objectives en je daardoor verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Batiatus schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 13:56:
[...]

Het blijft een uitdaging, alleen objective matches spelen. Gisteren weer een aantal potjes War gespeeld. Dan zit ik ineens met een paar lui die gaan sniperen. Dat kan prima zijn bij bijv verdedigen van de brug, maar ze deden het ook bij het begeleiden van de tank. Puur met eigen stats bezig waardoor we kinderlijk eenvoudig het potje verloren. Dat is dan erg jammer. Dit is al een probleem sinds ik CoD online speel (MW.)

FFA vind ik dat weer helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

kw_nl schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 13:43:
[...]

Ik had exact hetzelfde als jij. Gestopt met COD toen het de toekomst in ging. Daarna alleen maar BF4 en BF1. Maar BF1 was ik zat, dus de gok genomen en naar COD WW2 gegaan. De eerste uurtjes waren even frustrerend, maar als je het eenmaal door hebt gaan het best lekker. Nu zou ik weer heel erg moeten wennen aan BF denk ik.
Precies dit dus. Ik heb ook veel BF gespeeld omdat dit lekker rustig gedaan kan worden. Rustig een kwartiertje liggen snipen zonder dat iemand je ziet. Dat het voor mij de eerste uurtjes frustrerend gaat worden weet ik ook. Je komt in een game terecht bij mensen die al 4 maanden aan een stuk speelt. Als je daar dan als beginner bij komt zul je de eerste keer met gemak neergeknald worden. Echter hoort dit erbij (vind ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Oxigeon schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 14:48:
[...]

Precies dit dus. Ik heb ook veel BF gespeeld omdat dit lekker rustig gedaan kan worden. Rustig een kwartiertje liggen snipen zonder dat iemand je ziet. Dat het voor mij de eerste uurtjes frustrerend gaat worden weet ik ook. Je komt in een game terecht bij mensen die al 4 maanden aan een stuk speelt. Als je daar dan als beginner bij komt zul je de eerste keer met gemak neergeknald worden. Echter hoort dit erbij (vind ik).
Met die instelling kom je er wel! ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fruitsla2800
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20-09 13:04

fruitsla2800

PSN : Fruitsla379

donvalentino schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 13:54:
Prestige 162 momenteel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Holy shit... Hoeveel dagen heb er nu in zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik ben nu P8 (of is dat negen? Het ziet er uit als een zwart nuclear tekentje :P ) en dat vind ik al heel wat :o

Wat is nou de snelste gamemode? Voor mijn gevoel is dat HCKC omdat je een limiet hebt van 65 score maar als iedereen die tags laat liggen duurt het nog lang. En in HCTDM zijn er volgens mij weer meer campers.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Batiatus
Vrijdag schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 17:50:
Ik ben nu P8 (of is dat negen? Het ziet er uit als een zwart nuclear tekentje :P ) en dat vind ik al heel wat :o

Wat is nou de snelste gamemode? Voor mijn gevoel is dat HCKC omdat je een limiet hebt van 65 score maar als iedereen die tags laat liggen duurt het nog lang. En in HCTDM zijn er volgens mij weer meer campers.
Ik denk ook HCKC. HCDOM zit in ieder geval vol campers.. maarja, toch die M1A1 carbine headshots moeten maken in hardcore. Inmiddels diamond voor de AR :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Hebben we hier nergens een lijstje wie er nog speelt? Met een paar man spelen idd natuurlijk leuker dan alleen. Als iemand met een noob wil spelen. Voeg me maar toe: Oxigeon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Een party vormen voor een potje war ben ik ook wel voor te porren 😎

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-08 21:41
Oxigeon schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 14:48:
[...]

Toen ik WW2 ging spelen was dit m'n eerste shooter op de xbox. Altijd pc gamer geweest. Speel hoofdzakelijk core TDM en sta nu wel redelijk vaak boven met minimaal een 1.5 of 2.0 kd. Maar omdat ik in den beginne schietvoer was heb ik nu een kd van 0,83. Al interesseert m'n KD me niet zoveel. Maar ik kon me in het begin wel goed irriteren aan het feit dat ik om de haverklap voor m'n paasei geschoten werd

[ Voor 8% gewijzigd door mike30 op 24-02-2018 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranja_Ranja
De Volks is nu een order deze dagen. Zie in de challanges dat je ook vliegtuigen moet neerschieten, iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oogje schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 09:11:
Een party vormen voor een potje war ben ik ook wel voor te porren 😎
Voor war ben ik ook wel te porren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2018 @ 22:32:
[...]

Voor war ben ik ook wel te porren :)
Ben bijna elke avond wel online met 2of3 man
Ranja_Ranja schreef op zondag 25 februari 2018 @ 22:13:
De Volks is nu een order deze dagen. Zie in de challanges dat je ook vliegtuigen moet neerschieten, iemand hier ervaring mee?
dat is die AA Gun event. die er volgens mij heeeeeeeeeel even was.
En nu weer weg is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

chimera2 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 08:47:
[...]

dat is die AA Gun event. die er volgens mij heeeeeeeeeel even was.
En nu weer weg is
Die komt echt heel sporadisch voor. Ik heb deze nog maar twee keer meegemaakt en heb van die challenge net de eerste tier kunnen doen in die twee keer. Heb serieus geen flauw idee waardoor het getriggerd wordt of dat het gewoon een RNG is. Best wel irritant eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Vrijdag schreef op maandag 26 februari 2018 @ 09:31:
[...]

Die komt echt heel sporadisch voor. Ik heb deze nog maar twee keer meegemaakt en heb van die challenge net de eerste tier kunnen doen in die twee keer. Heb serieus geen flauw idee waardoor het getriggerd wordt of dat het gewoon een RNG is. Best wel irritant eigenlijk.
Ja, na 9 dagen speeltijd kwam ik hem vorige week voor het eerst tegen, wist me god niet wat er aan de hand was hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Die AA event is totaal random in HQ. Je moet dus geluk hebben.

Iets anders, ik heb wel eens een memory error tijdens het laden van een map. Is dat aan mijn PS4 gerelateerd of hebben hier meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Sinds het weekend ook eindelijk master _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
donvalentino schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:06:
[...]

Nice maar wat heb je er eigenlijk aan? (legit question.) Krijg je nog fatsoenlijke rewards of moet je het met een supply drop doen |:(

Ben zelf nu op een haar na p5, maar speel niet heel veel meer de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

NiQo schreef op maandag 26 februari 2018 @ 17:57:
[...]

Nice maar wat heb je er eigenlijk aan? (legit question.) Krijg je nog fatsoenlijke rewards of moet je het met een supply drop doen |:(

Ben zelf nu op een haar na p5, maar speel niet heel veel meer de laatste tijd.
Helemaal niets 8)7
Enkel dat je nu niet elke keer meer je classes opnieuw moet instellen etc, alles is en blijft unlocked.

Voor de rest zijn er geen extra dingen die je krijgt (volgens mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is het idee van master vooral dat je door kunt levelen na de 10e prestige. Daardoor blijf je uiteindelijk toch door spelen in tegenstelling tot eerdere cod's waar het na 10e prestige gewoon stopte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
kw_nl schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:37:
Die AA event is totaal random in HQ. Je moet dus geluk hebben.

Iets anders, ik heb wel eens een memory error tijdens het laden van een map. Is dat aan mijn PS4 gerelateerd of hebben hier meer mensen last van?
Ik heb er ook 1x per dag last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

chimera2 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 08:58:
[...]

Vreemd, heb dit ooit wel is tijdens het 1e weekend na launch gehad maar daarna niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2018 @ 18:20:
Volgens mij is het idee van master vooral dat je door kunt levelen na de 10e prestige. Daardoor blijf je uiteindelijk toch door spelen in tegenstelling tot eerdere cod's waar het na 10e prestige gewoon stopte.
In één van de eerdere CoD's, (WaW, MW1?) kon je na het bereiken van hoogste prestige level kiezen voor een fresh start. Dan was álles weer naar nul gezet en kon je opnieuw beginnen. Dat lijkt me eigenlijk ook best een idee.

Gisteren eindelijk de laatste Division alle challenges gehaald. Moest nog zeven tegenstanders aan mijn bajonet rijgen. Erm.... dat klinkt fouter dan dat het is :P
Ben nu de camo challenges aan het doen, dat valt lang niet altijd mee. Zeker de Luftwaffe Drilling en Sawed Off zijn erg lastig om daar die 5x spree mee te krijgen. In SC doe je vaak niet genoeg schade en in HC is de ander je vaak net te snel af als je moet herladen. Ben nu maar met de rifles begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranja_Ranja
chimera2 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 08:58:
[...]

Ik heb er vooral last van bij het laden van een map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Vrijdag schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 10:09:
[...]

In één van de eerdere CoD's, (WaW, MW1?) kon je na het bereiken van hoogste prestige level kiezen voor een fresh start. Dan was álles weer naar nul gezet en kon je opnieuw beginnen. Dat lijkt me eigenlijk ook best een idee.

Gisteren eindelijk de laatste Division alle challenges gehaald. Moest nog zeven tegenstanders aan mijn bajonet rijgen. Erm.... dat klinkt fouter dan dat het is :P
Ben nu de camo challenges aan het doen, dat valt lang niet altijd mee. Zeker de Luftwaffe Drilling en Sawed Off zijn erg lastig om daar die 5x spree mee te krijgen. In SC doe je vaak niet genoeg schade en in HC is de ander je vaak net te snel af als je moet herladen. Ben nu maar met de rifles begonnen.
Die bajonet krijg ik maar niet voor elkaar.
Ik krijg elke keer een charge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

chimera2 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 12:09:
[...]

Die bajonet krijg ik maar niet voor elkaar.
Ik krijg elke keer een charge
Dat moet juist, met alleen een melee wordt het niet opgeteld. Het lastigste vond ik om die aanloop te nemen want dan horen ze je al komen aanstormen. Hoe vaak ik wel niet heb gehad dat ze zich omdraaiden en ik (natuurlijk) een headshot kreeg :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TLM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

Vrijdag schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 12:17:
[...]

Dat moet juist, met alleen een melee wordt het niet opgeteld. Het lastigste vond ik om die aanloop te nemen want dan horen ze je al komen aanstormen. Hoe vaak ik wel niet heb gehad dat ze zich omdraaiden en ik (natuurlijk) een headshot kreeg :')
Ik zou basic training gebruiken zoiets als flanker, niet zichtbaar op radar en ze proberen van achter te pakken. En je heb nog een basic training dat je voetstappen stiller zijn, wellicht dat dat iets helpt. Of de basic training dat je langer kan sprinten...

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
zal het nog is proberen. Moet er nog maar 94 :)

En Gister een potje HC Domi. ik had een care package met paratroopers. Word ik WEER neergeschoten door een teamgenoot. Waar is het goeie oude Riccorcete?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Crap, vergeten credits uit te geven. Pistooltje gemist :( !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Vrijdag schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 09:25:
Crap, vergeten credits uit te geven. Pistooltje gemist :( !
Nu maar hopen dat je hem met de bribe krijgt.
Ik heb ze gelukkig wel. Geen idee of ik er ook mee ga spelen. Ik vind het wel jammer dat je deze niet kon krijgen met gewoon potjes spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Gisteravond heb ik de 200 kills met het schepje gemaakt. Vanavond maar eens kijken of de vijf bloodthirsies een beetje snel haalbaar zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

chimera2 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 09:54:
[...]

Nu maar hopen dat je hem met de bribe krijgt.
Ik heb ze gelukkig wel. Geen idee of ik er ook mee ga spelen. Ik vind het wel jammer dat je deze niet kon krijgen met gewoon potjes spelen.
Ik hoop het ook. Tot zover krijg ik uit bribes voornamelijk grips, credits, paar minuten XP en cards die je allang hebt.

Vind het vooral erg karig dat je nog steeds wel van die event items krijgt maar ze verder niet kan inwisselen. Heb niet het idee dat die resistance dingen nog unlocked kunnen worden zomaar. Winterday items misschien volgend jaar maar dan speel ik dit niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Heeft iemand hier een sony gold headset zo ja, welke settings/preset gebruiken jullie om voetstappen beter te horen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

SC4RF4C3 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 13:45:
Heeft iemand hier een sony gold headset zo ja, welke settings/preset gebruiken jullie om voetstappen beter te horen?
Ik heb de Sony Gold headset (van een jaar of 2 terug), ik heb standaard de "shooter" instelling ingesteld.
Weet alleen niet of dit zoveel verschil is met de standaard setting. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timpieturner
SC4RF4C3 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 13:45:
Ik heb ook de gold headset, 2e versie. En gebruik gewoon de standaard modus (1) met VSS ingeschakeld.
Heb de bassboost modus (2) vervangen door ook het Shooter-profiel uit de companion-app, maar ik hoor geen verschil met de standaard-modus.
Ik ervaar echter niet het probleem dat ik voetstappen niet of slecht kan horen. Ik was echter verbaasd over hoe goed deze headset is. Ik merk duidelijk verschil of de vijand links/rechts of boven/onder mij staat. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 18:14
De dlc is live mannen go ahead and kill kill kill 😀

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fruitsla2800

fruitsla2800

donvalentino schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:06:
[...]

Congrats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Ik merk de laatste dagen, vooral als ik met een paar vrienden speel en we allemaal SPM minimaal 300 hebben en hardpoint spelen vaak in een niet te spelen lobby;s komen.

Er lijkt een soort van Lag/ vertraging in te zitten waardoor het lijkt dat zij ons eerder zien dan wij.
Heel wazig maar het voelt gewoon niet soepel zoals het hoort.

Hebben meer mensen soms het gevoel dat ze "achter lopen" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akatar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:38
Dit is al een tijdje het geval, vaak gematched worden met Italianen en fransen, en dan merk je dat zij 1 seconde voorsprong krijgen.
wat ik vaak merk:
eerst val ik dood neer, seconde later komt er iemand de hoek om schieten
ik ben de hoek al om en alsnog val ik dood neer
granaten gaan niet af

Om eerlijk te zijn spelen de meeste mensen uit mijn friendslist dit spel om deze reden niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb daar eigenlijk nooit last van, maar misschien komt dat omdat ik eigenlijk altijd altijd één of andere download op mijn laptopje aan heb staan?

Of ben ik nu zo'n smerige lagcompensator? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitsla2800

fruitsla2800

Speel voornamelijk hardcore en daar ondervind ik wel veel hitmarkers tegenover in het begin. Daar is lag echt niet handig haha. Lekker potje war gespeeld trouwens;

YouTube: Throwing knife

Lekker met messen werpen terwijl men team rustig de deur kan openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Het is een beetje karig dat je teamkills bijgehouden blijven zolang je niet de lobby verlaat. Al zovaak gehad dat ik in het ene potje een tk maak en dan in de volgende potjes nog een en dat je alsnog gekickt wordt. Waarom is dat niet gewoon per match?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2

ben benieuwd met een nieuw event en wapen

[ Voor 53% gewijzigd door chimera2 op 05-03-2018 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

chimera2 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 07:59:
[video]

ben benieuwd met een nieuw event en wapen
Nog meer grips. Nog meer petjes. Nog meer "klein beetje anders" kaartjes.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Vrijdag schreef op maandag 5 maart 2018 @ 09:06:
[...]

Nog meer grips. Nog meer petjes. Nog meer "klein beetje anders" kaartjes.

:+
en heeeeeeeeeeeeel veel duplicates
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

chimera2 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 09:35:
[...]

en heeeeeeeeeeeeel veel duplicates
8)7
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/25rau1.jpg

:') :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo jammer dat er uit supplydrops geen extra xp minuten meer komt. Ik spaar altijd per prestige al mn kistjes op om ze vervolgens in 1x te openen. Met de extra xp level je nog net iets sneller, helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Verwijderd schreef op maandag 5 maart 2018 @ 17:50:
Zo jammer dat er uit supplydrops geen extra xp minuten meer komt. Ik spaar altijd per prestige al mn kistjes op om ze vervolgens in 1x te openen. Met de extra xp level je nog net iets sneller, helaas!
Achja, het is bijna om de week double xp 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Nu je het zegt inderdaad.
Ik spaar ze ook altijd op tot ik lvl 55 ben.
En ik krijg ze ook niet meer.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RTM93
Ben er blij van. Heb liever pistol grips, daar heb je veel meer aan. /s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
RTM93 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 16:20:
Ben er blij van. Heb liever pistol grips, daar heb je veel meer aan. /s
Afbeeldingslocatie: https://memeexplorer.com/cache/550.jpg

Happy TWOsday, everyone! What's with the pun, you ask? We have TWO additions we're excited about:

GUN GAME and PROP HUNT are back as permanent #CODWWII game modes by popular demand! Find them in the Featured playlist tab.

Enjoy from now until... a really long time from now!

Nu Demo nog terug :D

[ Voor 39% gewijzigd door chimera2 op 07-03-2018 07:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

weet iemand de release date van de volgende DLC al toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Zijn er hier meer die nog wel eens problemen hebben met de order van de quartermaster? Heel vaak zie ik ze niet verschijnen of duurt het erg lang voordat je ze kan kiezen. Ook wil het nog wel eens voorkomen dat bij Howard er geen orders te zien zijn.

Opnieuw opstarten helpt helaas ook niet, geen idee waar het aan zou kunnen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
donvalentino schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 10:06:
weet iemand de release date van de volgende DLC al toevallig?
Exacte datum niet, maar verwacht eind april.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chimera2
Vrijdag schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:15:
Zijn er hier meer die nog wel eens problemen hebben met de order van de quartermaster? Heel vaak zie ik ze niet verschijnen of duurt het erg lang voordat je ze kan kiezen. Ook wil het nog wel eens voorkomen dat bij Howard er geen orders te zien zijn.

Opnieuw opstarten helpt helaas ook niet, geen idee waar het aan zou kunnen liggen.
Dat niet maar wel dat ik ze soms niet kan accepteren. En 10 seconden later wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Batiatus
chimera2 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 07:20:
[...]

Dat niet maar wel dat ik ze soms niet kan accepteren. En 10 seconden later wel
Dit heb ik ook. Of even opnieuw praten met de NPC.

P.S. Dit weekend prestige master (level 62 inmiddels) geworden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranja_Ranja
Vandaag is er een order met 500 Social points. Zal dat een foutje zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OosterF
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22:14
Waarom hebben ze dit veranderd eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
komen eindelijk wel weer een hoop veranderingen aan.

[ Voor 37% gewijzigd door chimera2 op 13-03-2018 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTM93
Ranja_Ranja schreef op maandag 12 maart 2018 @ 18:19:
Is een PS4 only order. Heeft te maken met zo'n E-sports event of zoiets. Op PC hebben we deze order niet, alleen van 25 socialpoints. En op de Xbox volgens mij ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
Komen vaker voor, 500 social score met een supply drop volgens mij. Heeft te maken met CWL e-sports.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Crap, gemist :'( Waar was die dan? Ik kon geen orders vinden met zo'n score. Alleen de 3 drop open order.

[ Voor 17% gewijzigd door Vrijdag op 13-03-2018 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Vrijdag schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 09:24:
[...]

Crap, gemist :'( Waar was die dan? Ik kon geen orders vinden met zo'n score. Alleen de 3 drop open order.
stond gister bij major howard (dus denk vandaag ook nog tot 7uur?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

donvalentino schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 11:56:
[...]

stond gister bij major howard (dus denk vandaag ook nog tot 7uur?)
Ik ga vanmiddag meteen kijken! Gisteravond zag ik er in elk geval niet een. Paar game modes, 3 drops zien openen en nog wat standaard dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Gisteren voor het eerst vliegtuigen neergeschoten in de HQ, ik vraag me wel af wanneer die aanvallen komen. of dat ze compleet random zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Nou, net gekeken maar ik kon geen 500social score order vinden ;(

@dm-dutchman is volledig random helaas.

[ Voor 25% gewijzigd door Vrijdag op 13-03-2018 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Vrijdag schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 14:41:
Nou, net gekeken maar ik kon geen 500social score order vinden ;(

@dm-dutchman is volledig random helaas.
Balen man, ja kan zijn dat ik hem misschien nog voor 7 uur gisteren had gepakt, weet dit niet meer zeker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranja_Ranja
Vrijdag schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 09:24:
[...]

Volgens mij was 5 grenades in een band gooien oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Ranja_Ranja schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 15:22:
[...]

Volgens mij was 5 grenades in een band gooien oid.
Nee je moest content in de theater kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Jemig, dat waren dan de meest makkelijke 500 social score ooit ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ranja_Ranja
Vrijdag schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 16:02:
Jemig, dat waren dan de meest makkelijke 500 social score ooit ;(
[/quote]
Nu is er 1 van 200 :P

[ Voor 42% gewijzigd door Ranja_Ranja op 13-03-2018 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Patchnieuws:

https://support.activisio...layStation-4-and-Xbox-One
Nerfed the Volkssturmgewehr (increased recoil and decreased damage range to be more on par with other rifles in its class)
Nog meer? Ik vond dat ding al een behoorlijke recoil hebben eigenlijk :?

Ah, gelukkig. Nog meer nutteloze collectibles toegevoegd. Dit keer heten ze charms en ze hangen aan de zijkant van je wapen. Maargoed, ik zal wel een zure ouw lul zijn :P

[ Voor 65% gewijzigd door Vrijdag op 13-03-2018 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranja_Ranja
Vrijdag schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 20:13:
Patchnieuws:

https://support.activisio...layStation-4-and-Xbox-One

[...]
Nog meer? Ik vond dat ding al een behoorlijke recoil hebben eigenlijk :?

Ah, gelukkig. Nog meer nutteloze collectibles toegevoegd. Dit keer heten ze charms en ze hangen aan de zijkant van je wapen. Maargoed, ik zal wel een zure ouw lul zijn :P
Mooi zo, dat ding was veel te sterk.
Pagina: 1 ... 24 ... 29 Laatste

Let op:
Er is een apart topic voor de PC versie: [PC] Call Of Duty WWII