[XBO/PS4] Call of Duty: WWII

Pagina: 1 ... 23 ... 29 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-09 06:54
OosterF schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 21:14:
Iemand enig idee wanneer de nieuwe DLC maps worden toegevoegd aan de rotatie? Heb de DLC aangeschaft maar na vele potjes TDM nog geen enkele nieuwe map tegengekomen.
Je weet dat de DLC maps (dus ook de nieuwe WAR map) niet in de rotatie zit hoop ik?

Je moet, wanneer je public match aangeklikt hebt, één tab naar links gaan ("Featured" heet het geloof ik) en daar kan je dan de nieuwe maps spelen.

Ik snap dit systeem ook echt niet, het zou echt vele malen leuker zijn als ze gewoon in de rotatie zouden zitten maar helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OosterF
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22:14
@Shifty47, bedoel je dat deze ook niet worden toegevoegd? Anders is die DLC zonde van mijn geld geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik denk dat ze op termijn wel aan de normale rotatie worden toegevoegd. is dat niet altijd al zo geweest?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-09 06:54
OosterF schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 12:42:
@Shifty47, bedoel je dat deze ook niet worden toegevoegd? Anders is die DLC zonde van mijn geld geweest.
Ik bedoel dat je ze apart aan moet klikken. Ik hoop dat het wel in de rotatie wordt toegevoegd maar geen idee of dat ook gaat gebeuren.
Carentan moet je vanaf het begin af aan al zo spelen en is ook (nog) niet in de rotatie opgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Gunner schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 12:43:
Ik denk dat ze op termijn wel aan de normale rotatie worden toegevoegd. is dat niet altijd al zo geweest?
Volgens mij in de laatste series is dit altijd een aparte playlist geweest, correct me if i'm wrong.
Laatste dat ik alles door elkaar had (nieuwe mappen en oude) was volgens mij Black ops 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20-09 10:04
donvalentino schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 13:11:
[...]

Volgens mij in de laatste series is dit altijd een aparte playlist geweest, correct me if i'm wrong.
Laatste dat ik alles door elkaar had (nieuwe mappen en oude) was volgens mij Black ops 2.
Misschien vind ik dat nog wel fijner ook. Bij blackops 2 had ik nog wel eens dat je bijna geen DLC map ziet omdat de mensen in de lobby geen seasonpass hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-08 21:41
RTM93 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 10:00:
Volk, Volk en nog eens Volk. verreweg het beste wapen. En van de SMG's MP40 of Type100. Af en toe wissel ik nog eens met een semi rifle, de Garand maar verder was dat het wel.
Volgens mij hebben ze wel iets aan de volk gedaan want sinds de laatste update haal ik er aanzienlijk minder goede scores mee. Enige wat al die tijd hetzelfde is voor me is de type 100 eigenlijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Al mijn divisions rust ik uit met of LookOut, Hunker en soms Primed. Vooral de mensen die objective gamemodes spelen kan ik hunker echt aanraden. Een mooie review over de Hunker Basic Training :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 19:00
Verwijderd schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 13:20:
Al mijn divisions rust ik uit met of LookOut, Hunker en soms Primed. Vooral de mensen die objective gamemodes spelen kan ik hunker echt aanraden. Een mooie review over de Hunker Basic Training :)

[video]
Toevallig had ik vanmorgen de beslissing genomen om niet langer requisitions te gebruiken maar hunker op de meeste van mijn classes, de scorestreaks zuigen toch mega hard (mijn paratroopers doen gemiddeld 2 kills) en ik word helemaal doodziek van de granaatspam. :+

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het leuke van Hunker is vaak ook dat je tegenstanders totaal niet verwachten dat je een garnaat overleeft en dat je nog aardig wat health hebt. Ik heb op die manier toch aardig wat tegenstanders verrast nadat ze een garnaat in mijn richting hadden gegooid ze met een SMG vol neer te maaien >:)

Ben het dan ook helemaal eens met nummer 1 en 2 van de top 3 basic trainings in dit filmpje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tukkerterror90 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 09:38:
Welke wapens vinden jullie fijn om mee te spelen? Speel zelf veel met de Type100 en soms met de Stg44.
Ik gebruik de volgende wapens:

SMG: Sten, Grease Gun en de Orso

Rifle: Volk, Bar, M1941

Shotgun: Combat Shotgun

LMG: MG15, Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-09 22:03
Smg: Type 100, Sten, grease gun.

Rifle: Volk

Shotgun: toggle action en combat.

De rest gebruik ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
dm-dutchman schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 13:54:
[...]

Misschien vind ik dat nog wel fijner ook. Bij blackops 2 had ik nog wel eens dat je bijna geen DLC map ziet omdat de mensen in de lobby geen seasonpass hebben.
Maar dan moeten ze wel de keuze geven welk type match je wilt spelen....tenminste dat is mijn mening ;-)

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Baatje schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 09:52:
[...]

Maar dan moeten ze wel de keuze geven welk type match je wilt spelen....tenminste dat is mijn mening ;-)
Die mening deel ik ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Laatst online: 02-07 14:26
Wat ben ik blij dat demolition weer terug is.
Het was wel even wennen dat je nu moet defusen aan de kant waar de bom ligt.

Ik speel met hunker, ppsh met advanced rifling, grip en silencer.

Mensen rennen als blinde op die bom af. Dus als je een beetje flankt kan je ontiegelijk veel kills halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-09 15:51
Ik probeer nu voor elke AR goud te halen zodat die Diamond beschikbaar komt. Dat valt nog niet mee. Die Carbine vooral, wat een paupergun. Echt helemaal niet competitief met enkele andere AR. SVT-40 heb ik inmiddels onder de knie, die gaat wel lukken.
Nu: STG-44 gold, BAR gold, FG-42 gold, M1-Garant gold (en natuurlijk de volk, maar die telt niet mee).

Snipers is al diamond en shotguns bijna, enkel de sawed-off shotgun nog.

SVT-40 gebruik ik nu met 4X scope, quickdraw en Grip, dan is het een prima gun.
Iemand nog tips voor die carbine?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Batiatus schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:56:
Ik probeer nu voor elke AR goud te halen zodat die Diamond beschikbaar komt. Dat valt nog niet mee. Die Carbine vooral, wat een paupergun. Echt helemaal niet competitief met enkele andere AR. SVT-40 heb ik inmiddels onder de knie, die gaat wel lukken.
Nu: STG-44 gold, BAR gold, FG-42 gold, M1-Garant gold (en natuurlijk de volk, maar die telt niet mee).

Met de Carbine alleen war of hardcore spelen met deze setup:

Divisions: Infantry

Basic Training: LookOut

Attachments:
Scope
High Caliber
FMJ

De caribine doet het heel goed in war en hardcore het is in die modes een heel sterk wapen zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

misschien een domme vraag maar wat is nu precies het verschil tussen S&D en demolition?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
donvalentino schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:45:
misschien een domme vraag maar wat is nu precies het verschil tussen S&D en demolition?
Je respawned bij demolition als je dood gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:24

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb eigenlijk geen favoriet wapen, gebruik ze allemaal. Ben bezig de marksman challenge te halen en moet nog de snipers en de launchers. Dus vooral HCDom spelen zodat ik de recon vliegtuigen uit de lucht kan schieten.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:07
Vanmorgen een bug gezien, tijdens het spelen van Operation Intercept ging de tank niet verder dan 83%, er lag niemand voor, twee man achter de tank. Maar geen centimeter verder. Ik dacht het al eerder te hebben gezien, maar toen twijfelde ik of er niemand voor lag. Maar nu was het vrij helder. De tegenstanders waren sowieso al een stel prutsers, de eerste twee opdrachten binnen 1,5 minuut als gehaald.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Batiatus schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:56:

Met scope in HC mode spelen, gaat vervolgens als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kw_nl schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 15:12:
Vanmorgen een bug gezien, tijdens het spelen van Operation Intercept ging de tank niet verder dan 83%, er lag niemand voor, twee man achter de tank. Maar geen centimeter verder. Ik dacht het al eerder te hebben gezien, maar toen twijfelde ik of er niemand voor lag. Maar nu was het vrij helder. De tegenstanders waren sowieso al een stel prutsers, de eerste twee opdrachten binnen 1,5 minuut als gehaald.
Ik had gisteravond echt pech met het spelen van War. Op een of andere manier zat ik constant in een team met spelers die of aan het snipen waren of aan het kamperen. Toch echt niet grappig om in Breakout alleen de brug te bouwen en zelf rook te moeten gooien om dat de rest van het team aan het snipen was. Of in Neptune niet te bunkers kunnen veroveren omdat iedereen in het water stond te snipen ......... :F |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 15:54:
[...]

Ik had gisteravond echt pech met het spelen van War. Op een of andere manier zat ik constant in een team met spelers die of aan het snipen waren of aan het kamperen. Toch echt niet grappig om in Breakout alleen de brug te bouwen en zelf rook te moeten gooien om dat de rest van het team aan het snipen was. Of in Neptune niet te bunkers kunnen veroveren omdat iedereen in het water stond te snipen ......... :F |:(
Die avonden heb ik soms ook wel, soms om gek van te worden maar voortijdig afbreken weiger ik :'(

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oogje schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 15:55:
[...]

Die avonden heb ik soms ook wel, soms om gek van te worden maar voortijdig afbreken weiger ik :'(
Het erge is dat het zo simpel kan zijn, ik speelde laatst tegen een clubje en die hadden die brug zo gebouwd. Gooiden met vier man smoke en een stel granaten er achteraan en dat deden ze een paar keer en klaar was de brug. Als je in zo'n team zit dat is echt heerlijk, maar het probleem is dat er spelers zijn die bang om dood te gaan en daarom kompleet nutteloos zijn in war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitsla2800
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20-09 13:04

fruitsla2800

PSN : Fruitsla379

Ik heb het echt gehad met die pistooltjes in hardcore; schieten je neer met 1 kogeltje van een gigantische afstand waar ikzelf hitmarkers krijg met mijn submachine of assailt rifle; te belachelijk voor woorden gewoon joh;

PSN : Fruitsla379

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

fruitsla2800 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 18:51:
Ik heb het echt gehad met die pistooltjes in hardcore; schieten je neer met 1 kogeltje van een gigantische afstand waar ikzelf hitmarkers krijg met mijn submachine of assailt rifle; te belachelijk voor woorden gewoon joh;
Ik wist niet dat ik je wel eens was tegengekomen dan O-) >:) :>

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:20
Vrijdag schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:24:
[...]

Ik wist niet dat ik je wel eens was tegengekomen dan O-) >:) :>
Ik doe die challenge altijd in HC

Net ook voor het eerst een AA gun event meegemaakt.
En toen klapte hij eruit :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

chimera2 schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 11:44:
[...]

Ik doe die challenge altijd in HC

Net ook voor het eerst een AA gun event meegemaakt.
En toen klapte hij eruit :S
Ja ik had eergisteren ook voor het eerst die AA event. Ik heb alleen geen idee hoe zoiets begint of wanneer. Toevallig kon ik nog een paar vliegtuigen uit de lucht schieten maar verder heb ik geen idee hoe dat nou zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spam

[ Voor 95% gewijzigd door Gropah op 10-02-2018 21:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OosterF
DLC maps zijn toegevoegd aan de rotatie. Erg fijn!

Spelen jullie ook met de Flanker basic training? Werkt deze ook wanneer je gewoon loopt? Of alleen wanneer je sprint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenbv1
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-06 15:03
OosterF schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 17:32:

Spelen jullie ook met de Flanker basic training? Werkt deze ook wanneer je gewoon loopt? Of alleen wanneer je sprint?
Ik gebruik hem zelf niet, maar heb wel dit filmpje erover gezien:

YouTube: How Does Flanker (Ghost) Work in CoD WW2? | (Basic Training Breakdown)

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTM93
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 25-05 12:54
Flanker werkt bij mij zodra ik in beweging ben. Lopend en sprinted. Een erg ondergewaardeerde BT. Ik heb hem unlocked met prestige. Je bent zover ik weet ook niet zichtbaar voor scorestreaks. In deze uav heavy meta mijn #1. Ik gebruik hem bij zowel resistance als infantry. Je staat versteld hoeveel mensen je verrast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20:33
RTM93 schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 21:15:
Flanker werkt bij mij zodra ik in beweging ben. Lopend en sprinted. Een erg ondergewaardeerde BT. Ik heb hem unlocked met prestige. Je bent zover ik weet ook niet zichtbaar voor scorestreaks. In deze uav heavy meta mijn #1. Ik gebruik hem bij zowel resistance als infantry. Je staat versteld hoeveel mensen je verrast.
wat is precies het voordeel aan die basic training? Ben je alleen met Recon niet zichtbaar of ook als je schiet zoals met een suppressor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OosterF
RTM93 schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 21:15:
Ik gebruikte Flanker op mijn rush SMG Airborne class. Je kunt inderdaad goed verassen wanneer er een vijandelijke UAV in de lucht is. Het nadeel vind ik dat je alleen voordeel hebt van de BT als er ook daadwerkelijk een UAV in de lucht is. Daarnaast miste ik mijn Energetic BT teveel. Als ik deze class gebruikt rush ik echt continu namelijk. Ik ben dus weer teruggegaan naar de Energetic BT.
tukkerterror90 schreef op zondag 11 februari 2018 @ 00:42:
[...]
wat is precies het voordeel aan die basic training? Ben je alleen met Recon niet zichtbaar of ook als je schiet zoals met een suppressor?
Alleen met rcon meen ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oogje
  • Niet online

Nog nooit gebruikt. Meestal gebruik ik Hunker, voor sniper Lookout en met een MG Hustler :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Jemig. Per ongeluk een prestige token gebruikt voor satchels. Gebruik die echt nooit :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Vrijdag schreef op zondag 11 februari 2018 @ 17:11:
Jemig. Per ongeluk een prestige token gebruikt voor satchels. Gebruik die echt nooit :')
Dan valt mijn sticky nade nog mee...
Waarom kan je niet net als bij oude CODs de tokens resetten? ;-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Batiatus schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:46:
[...]

Je respawned bij demolition als je dood gaat
En iedereen heeft een bom ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
satchels is echt lache :)

Ik heb hem ook gebruikt maar weet niet meer waarvoor. Zal wel de type100 zijn ofzo die je bij je lvl 11 krijgt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
Ja super leuk he!

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TLM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

Erg leuk op DOM. Tijdje geleden 5 kills meegepakt in 1x. Zodra je hoort dat een flag gepakt word. Klik, boem! 8)

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wimpie007
Leuk man op de Xbox hebben we nog niet eens de nieuw maps haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

TLM schreef op maandag 12 februari 2018 @ 09:40:
[...]

Erg leuk op DOM. Tijdje geleden 5 kills meegepakt in 1x. Zodra je hoort dat een flag gepakt word. Klik, boem! 8)
Da's eigenlijk wel een goed idee ja, misschien nog beter dan een mijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenbv1
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-06 15:03
Helemaal in combinatie met de laatst toegevoegde basic training 'Saboteur' en de Expeditionary Division zijn satchel charges absurd sterk.. :o

YouTube: Satchel Charge & Saboteur (Call of Duty: WWII)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

:o * Vrijdag gaat er gauw gebruik van maken! :9

Zo leer je toch elke keer weer wat nieuws.

[ Voor 29% gewijzigd door Vrijdag op 12-02-2018 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Zijn er nog aanbiedingen te vinden mbt de season pass voor de XBO?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Niet online
Sinds wanneer is die Luftwaffe drilling als sniper te gebruiken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Oogje schreef op maandag 12 februari 2018 @ 21:29:
Sinds de launch, is die laatste attachment meen ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Pistolbullet. Hilarische attachment :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Niet online
Vrijdag schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 08:56:
[...]

Pistolbullet. Hilarische attachment :9
Ik had echt zoiets van WTF is dit, kwam gister iemand tegen die er erg goed in was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OosterF
Valt het jullie ook op dat spelers in de laatste divisie (die met die gele ranknotitie) vrijwel nooit echt goed zijn? Je zou zeggen dat spelers met zoveel ervaring moeiteloos eerste worden in de meeste games. Maar die spelers die ik tegenkom halen vaak niet eens een positieve KD in TDM. Is er een manier om snel veel XP te halen zonder daadwerkelijk veel te spelen oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 11:23

Acid_Burn

uhuh

Veel spelen betekend niet noodzakelijk dat je goed bent. Hoge rang betekend eigenlijk alleen maar dat je veel gespeeld hebt en zegt weinig over je skills.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14-04 15:17
Gebeurd het bij jullie ook wel eens dat je wapen inneens verdwijnt? Bij mij gebeurd het regelmatig als ik splitscreen speel. Het maakt daarbij niet uit of we op mijn ps4 gamen of bij een maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Timpieturner schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:40:
Gebeurd het bij jullie ook wel eens dat je wapen inneens verdwijnt? Bij mij gebeurd het regelmatig als ik splitscreen speel. Het maakt daarbij niet uit of we op mijn ps4 gamen of bij een maat.
Gebruik je ps4 pro? zet boost modus dan uit (heeft somige dingen opgelost voor mij)

Wat ik wel eens tegen kom is dat mijn hele scope zwart word en dus niks meer zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14-04 15:17
dm-dutchman schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 12:30:
[...]

Gebruik je ps4 pro? zet boost modus dan uit (heeft somige dingen opgelost voor mij)

Wat ik wel eens tegen kom is dat mijn hele scope zwart word en dus niks meer zie.
Ik heb een PS4 slim 1TB. Mijn maat heeft de eerste versie PS4 versie, het Fat model.
Maar we hebben het allebei. We kunnen wel gewoon schieten, maar zien geen wapen in ons handen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Ik heb af en toe dat mijn wapen spontaan gaat herladen na het uit ads'en. Dan heb ik 2 of 3 kogels geschoten en heb ik er nog 17 over en dan gaat het wapen toch automatisch herladen. Zie het wel minder dan toen ik pas begon met spelen maar een enkele keer gebeurt het nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Timpieturner schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:40:
Ik heb dit ook wel eens met splitscreen. wisselen van class lijkt dan de enige oplossing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb niet dat wapenverdwijn probleem. Wel lijkt het wel alsof ik soms een magneet op mijn helm heb waardoor ik continu headshots krijg en granaten mijn kant op komen rollen :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dm-dutchman
Vrijdag schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 14:33:
Ik heb niet dat wapenverdwijn probleem. Wel lijkt het wel alsof ik soms een magneet op mijn helm heb waardoor ik continu headshots krijg en granaten mijn kant op komen rollen :')
Nee hoor je helm is gewoon van metaal. maar ze gebruiken waarschijnlijk FMJ Full magnetic jacket :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Hebben jullie na de laatste update ook weleens een zwarte scope? Je kan dan niet door je scope kijken, dat gedeelte wordt dan helemaal zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Laatst online: 22-12-2024
kw_nl schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 15:46:
Hebben jullie na de laatste update ook weleens een zwarte scope? Je kan dan niet door je scope kijken, dat gedeelte wordt dan helemaal zwart.
Ligt aan attachment dat je hebt gekoppeld aan je sniper :) verwijder deze en je kan weer kijken door je scope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Nee, dit is anders, want als je een paar centimeter opzij gaat bijvoorbeeld dat heb je weer wel beeld. Kijken of ik het anders vanavond kan reproduceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Laatst online: 22-12-2024
kw_nl schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 16:01:
Nee, dit is anders, want als je een paar centimeter opzij gaat bijvoorbeeld dat heb je weer wel beeld. Kijken of ik het anders vanavond kan reproduceren.
Ok zelf geen last van gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

dm-dutchman schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 15:31:
[...]

Nee hoor je helm is gewoon van metaal. maar ze gebruiken waarschijnlijk FMJ Full magnetic jacket :+
:D Dat is het waarschijnlijk ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Ik heb exact het zelfde probleem met de PGMG ik weet niet of het aan het wapen ligt of aan de X4 scope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Is er iets nieuws in de supply drop? Krijg nu een aantal Standard Issue kaarten waar je niets mee lijkt te kunnen?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Er zijn iig weer een zooi nieuwe calling cards en pistol grips te verdienen. Jeej.

En 2 revolvers, plus nog een variant op het 9mm resistance pistool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

ChrisLNFF schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 23:51:
Er zijn iig weer een zooi nieuwe calling cards en pistol grips te verdienen. Jeej.

Alweer? Ze hebben laatst nog een heleboel "epic" (:')) calling cards gemaakt. Met zo'n gouden randje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Vrijdag schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 00:55:
[...]

Alweer? Ze hebben laatst nog een heleboel "epic" (:')) calling cards gemaakt. Met zo'n gouden randje.
Dit keer zijn het wel echt nieuwe. Niet dat dat uitmaakt, gisteren 5 winter drops geopend en alles was dups of xp boost. Wat gewoon balen is, heb alleen de Orso en het combat knife compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
ChrisLNFF schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 23:51:

Jammer dat die pistols niet te krijgen zijn met gewoon potjes spelen.
Hier had ik laatst ook last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
dm-dutchman schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 17:16:
[...]

Ik heb exact het zelfde probleem met de PGMG ik weet niet of het aan het wapen ligt of aan de X4 scope
Het ligt aan de x4 scope. Ik heb die op met sniper zitten, alleen dan gebeurd het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Full notes below:

FEATURE UPDATES

New Resistance Weapons and Uniforms

9MM SAP is now available to equip in Zombies loadouts

MULTIPLAYER

Connectivity/Spawns/Performance/Split Screen/Mechanics

Fixed split screen issue with players in parties trying to leave a party

Fixed spawning issue causing enemy and friendly tags not showing properly

Fixed issue in split screen where player’s avatar defaults to Desert Rat when playing as Resistance Division and upon leaving a public match

Fixed issue where users were unable to pause the game in Local MP match

Fixed issue where players were receiving error message “Lost connection to host/server. Connection timed out.” when loading in HQ

Modes

Fixed issues with Prop Hunt crashing

Fixed issue in Demolition where there were no timers between round transitions Party System/HQ

Fixed issue with Mail where items were shown as placeholders

Fixed issue where players would be kicked out of HQ when attempting to watch a video in the Theater

Improved functionality of the Emblem Gallery

Fixed issues with party invites and loss of functionality

UI

Various UI fixes and improvements (text descriptions, Dossier menus, Emblem Editor, etc)

Fixed issue where additional losses were being incorrectly added to player’s record, driving down the win %

Fixed issue where expiration time was not showing up for Resistance Bribe Contract

Fixed issue where some items were showing incorrect image on supply drop cards

Progression/Divisions

Added Scrambler and Indicator toggle for Resistance Division

Fixed issue where players were unable to open supply drop menu after Prestiging

Audio

Fixed various SFX issues

Supply Drops

Fixed issue where Polish Underground II Uniform was appearing in supply drops

WEAPONS/SCORESTREAKS

Adjusted Paratroopers so they no longer target enemy aerial scorestreaks and no longer select Shovels or Serrated Basic Training

Fixed interactions between all fire weaponry and water (Anthropoid)

Fixed issue where sometimes view through the scope during ADS is blacked out

Fixed various weapon art issues

Fixed various display issues with the 9MM SAP
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Blij toe dat je de scrambler uit kan zetten.
Daardoor verraad je alleen maar je locatie

En gelukkig hebben paratroopers nu geen schepjes meer

Jammer dat die pistols 22.000 en 23.000 armory kosten

en die challenge van war is eindelijk te halen. Meeste kills

[ Voor 6% gewijzigd door chimera2 op 14-02-2018 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

OosterF schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 09:34:
Valt het jullie ook op dat spelers in de laatste divisie (die met die gele ranknotitie) vrijwel nooit echt goed zijn? Je zou zeggen dat spelers met zoveel ervaring moeiteloos eerste worden in de meeste games. Maar die spelers die ik tegenkom halen vaak niet eens een positieve KD in TDM. Is er een manier om snel veel XP te halen zonder daadwerkelijk veel te spelen oid?
Ja klopt, maar heb ook het idee dat die vaak andere dingen aan het uitproberen zijn, bv pistols / messen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clown1
  • Laatst online: 25-08 19:42
Heb het ook soms. Heb een van de eerste PS4 generatie. Maat van me heeft het ook met de pro. Hopen op een update denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TLM

TLM

The Laughing Man

Clown1 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 16:39:
[...]

Heb het ook soms. Heb een van de eerste PS4 generatie. Maat van me heeft het ook met de pro. Hopen op een update denk ik.
Fixed issue where sometimes view through the scope during ADS is blacked out

Zat in de update van gister.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
Meer mensen die er met splitscreen last van hebben dat er in gun game 1 iemand niks kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Laatst online: 20:39

joskuiper

PapaCooper

OK, wie weet dit?

Ik speel sinds gister met "the Goat II", heroic versie van het 'volkstuhrmgewehr".
Ik heb het originele wapen niet unlocked, dus alleen the Goat II.
Als ik nu prestige, het is bijna weer zover, kan ik het wapen dan meteen weer activeren?
Want volgens mij moet je altijd eerst de standaard versie unlocken met een token toch?
Graag bericht want wil m niet kwijt, superfijn wapen.

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

• RTM93
Nee hoef je niet te unlocken met token. Net als bij alle andere wapens die later in de game zijn gebracht.

Verwijderd

Gisteren wel heel veel lol gehad met een knife only class. Vooral in war kom je niet meer bij van het lachen :)

Een hele goede is theseknivesonly:

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2018 11:17 ]

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik moet zeggen dat Shifty ook wel handig is. Als je snel switcht is het in HC veel beter dan herladen, als je teruggaat naar je pistool is deze immers altijd vol. Zeker als je dan extende mags/steady aim, FMJ en advanced rifling er op gooit heb je meer aan je pistool in kleinere mappen dan aan een primary wapen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TLM

TLM

The Laughing Man

Vrijdag schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 13:54:
Ik moet zeggen dat Shifty ook wel handig is. Als je snel switcht is het in HC veel beter dan herladen, als je teruggaat naar je pistool is deze immers altijd vol. Zeker als je dan extende mags/steady aim, FMJ en advanced rifling er op gooit heb je meer aan je pistool in kleinere mappen dan aan een primary wapen.
Ik haal met mijn pistooltje op HC meestal betere potjes dan met smg / ar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
Heb de laatste 2 dagen last van lag en langdurige inlogpogingen (en veel inlogpogingen nodig). Iemand anders last van? (PS4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Batiatus schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:44:
Heb de laatste 2 dagen last van lag en langdurige inlogpogingen (en veel inlogpogingen nodig). Iemand anders last van? (PS4)
Zelf nergens last van gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Batiatus schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:44:
Ja heb ik ook (PS4). Moet dan vaak lang wachten en krijg dan een foutmelding te zien. Opnieuw proberen verhelpt dat dan weer. Sowieso duurt het vrij lang voordat je een potje kan starten of in HQ zit vind ik. Logo's wegklikken, join the fight wegklikken, inloggen, naar MP gaan, weer wachten, MP/HQ kiezen...
In vorige CoD's kon je kiezen dat je meteen naar het MP menu gaat, dat heb ik hier niet gevonden.

Voelt af en toe aan als de eerste Assassin's Creeds. Dan kreeg je bij vrijwel élke stap in het menu een laadscherm te zien. Of je moest wachten op het laadscherm voordat het laadscherm geladen was. Laadschermception :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

.....en echt laten ze nu eens er voor zorgen dat je STANDAARD IEDEREEN mute. Of dat het onthouden wordt.

/rage

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:10
Vrijdag schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 01:32:
.....en echt laten ze nu eens er voor zorgen dat je STANDAARD IEDEREEN mute. Of dat het onthouden wordt.

/rage
Zet gewoon begin je partychat aan. Dan krijgt deze prioriteit ten opzichte van ingame sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 21:38
Ik heb hem vandaag ook eindelijk gehaald! Ben erg benieuwd, heb COD 3 veel gespeeld op de 360, ben erg benieuwd naar de MP, vanavond eens kijken! #zinnin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

vanaf morgen is het weer doubleXP _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansPatat050
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-09 15:25
Nice, waar vind je dat terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Hermaniak88 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 14:31:
[...]

Nice, waar vind je dat terug?
vanaf vrijdag zie ik pas, sorry :P

Afbeeldingslocatie: https://assets.vg247.com/current//2018/01/cod_ww2_resistance_event_week5.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kijkt er iemand wel eens naar Lottie? Lottie is een female COD gamer die echt leuk gemonteerde filmpjes maakt :)

Nieuwe video van haar :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2018 @ 19:52:
Kijkt er iemand wel eens naar Lottie? Lottie is een female COD gamer die echt leuk gemonteerde filmpjes maakt :)

[video]
Ik wil best naar Lottie kijken. Maar niet naar haar CoD filmpjes O-) })

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RTM93
Na 1 minuut te hebben gekeken is dat ook mijn conclusie @Vrijdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
RTM93 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 00:17:
Na 1 minuut te hebben gekeken is dat ook mijn conclusie @Vrijdag
Dat duurde nog lang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2018 @ 19:52:

[video]
Ik kwam d'r vorige week ook ineens tegen in m'n aanbevolen lijst op youtube. Even wat gekeken en maar toegevoegd. Ze is niet echt super goed (maar wel veeeel beeter dan mij) maar is dan wel weer vermakelijk met d'r commentaar en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranja_Ranja
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-12-2024
Heb de Volkssturmgewehr helaas nog niet. Kan ik die na het event nog krijgen of moet ik dat deze week nog fixen? Zo ja, hoe krijg ik dat voor elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ranja_Ranja schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 21:29:
Heb de Volkssturmgewehr helaas nog niet. Kan ik die na het event nog krijgen of moet ik dat deze week nog fixen? Zo ja, hoe krijg ik dat voor elkaar?
Volgens mij komen die wapens nog wel eens voorbij met de weekly challenge. Soms zie ik bijvoorbeeld de Sten en trenchknife daar ook staan.

Iemand al die twee nieuwe pistooltjes gezien buiten gungame?

• mike30
Vrijdag schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 22:02:
[...]

Volgens mij komen die wapens nog wel eens voorbij met de weekly challenge. Soms zie ik bijvoorbeeld de Sten en trenchknife daar ook staan.

Iemand al die twee nieuwe pistooltjes gezien buiten gungame?
Die volk komt volgens mij eens in de zoveel tijd voorbij met die 50 multiplayer matches. Zo heb ik hem ook. En die 2 pistooltjes nog niet gezien. Vind het jammer dat gungame er niet gewoon standaard in zit. Nu weer dat zotte prophunt. Dat gaat echt helemaal nergens over. Verstoppertje met geweren.
Pagina: 1 ... 23 ... 29 Laatste

Let op:
Er is een apart topic voor de PC versie: [PC] Call Of Duty WWII