[XBO/PS4] Call of Duty: WWII

Pagina: 1 ... 22 ... 29 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 19:00
chimera2 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 07:32:
prob hunt is inderdaad wel leuk. Maar het duurt te lang :)
Ik vind het echt belachelijk :X

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

ChrisLNFF schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 23:51:
Prop hunt kan met een party best grappig zijn denk ik, met randoms wat minder. Verder weer wat nieuwe hebbedingetjes te unlocken, vooral die Duitse varianten van outfits zijn erg gaaf!
Klopt alleen als je eenmaal die objects weet lijkt het me niet heel uitdagend meer.
Tevens niet echt goed voor je SPM maar goed, wel lachen opzich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremedch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-11-2022

Supremedch

PSN: supremedch

Doopy-X- schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 09:26:
[...]

Ik vind het echt belachelijk :X
Yep, me2!!!! Gaat helemaal nergens over.......

Had gehoopt dat Demo er inzat na de update maar helaasch!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

wanneer komt die domination 100 punten per kill eigenlijk is een keer?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 18:14
donvalentino schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 10:38:
wanneer komt die domination 100 punten per kill eigenlijk is een keer?
Ik hoop nooit......domination zou je zelfs maar 0 punten moeten krijgen per kill.
Anders krijg je alleen maar tdm gedoe in dom.

Meeste mensen die 100 punten per kill willen in dom zijn gewoon niet goed genoeg in tdm :) .

[ Voor 13% gewijzigd door Opuske op 24-01-2018 11:11 ]

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RTM93
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 25-05 12:54
Bullshit. Dan mogen de streaks ook wel goedkoper in dom want momenteel is zelfs het cappen van points het niet waard om streaks te krijgen. Liep 9/0 vanaf start en all I get was een uav. Terwijl ik met 100pt /kill mijn emergency drop kan hebben. Ik haal dat ding nooit in Dom en dat is mijn favoriete game mode (heb ook dom mastery).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
RTM93 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 13:35:
Bullshit. Dan mogen de streaks ook wel goedkoper in dom want momenteel is zelfs het cappen van points het niet waard om streaks te krijgen. Liep 9/0 vanaf start en all I get was een uav. Terwijl ik met 100pt /kill mijn emergency drop kan hebben. Ik haal dat ding nooit in Dom en dat is mijn favoriete game mode (heb ook dom mastery).
mee eens. Ik vind dat je na het capturen van 2 punten best al een UAV zou mogen krijgen. Is nu niet het geval.

Gisteren zat er een foutje in de xp van prob hunt. Je kreeg per potje gewoon tussen de 30k ~ 60k exp.
Helaas snel opgelost maar toch nog even van level 50 naar 52 in 4 potjes :9

Wel typisch dat dit binnen een paar uur wordt opgelost. En A BOM HAS BEEN PLANTED ON OUR AMMO SUPLY duurt 2 maanden :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:24

Vrijdag

De Zwarte

servival7 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 13:50:
[...]

. En A BOM HAS BEEN PLANTED ON OUR AMMO SUPLY duurt 2 maanden :X
Da's bij design. Dan voel je ook eens hoe het is om als arme soldaat door je officieren te worden afgeblaft :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
Hoppa uit mijn 3e kistje al GOAT II te pakken.
Dat is de heroic van die nieuwe resinstance rifle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
servival7 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 15:31:
Ik hoor YT Ace net zeggen dat het een verbeterde versie van de STG is, klopt dat? If so: _/-\o_ :9~ *O*

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Doopy-X- schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 16:01:
[...]

Ik hoor YT Ace net zeggen dat het een verbeterde versie van de STG is, klopt dat? If so: _/-\o_ :9~ *O*
ik heb er 1 potje mee gespeeld toen moest ik gaan.
1e indruk was: erg veel recoil, enorme fire rate. Had het idee met een soort opgevoerde SMG te schieten.
Maar wellicht dat met een gripje erop het al een stuk beter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/23c3ux.jpg

:')

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:20
nu veranderen de challenges om 19.00 was dat eerst niet om 11.00?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-

Thunder heeft dezelfde ervaring als ik bij de eerste keer spelen van Prop Hunt _O- _O- _O-

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

servival7 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 15:31:
Heb gister twee keer een Resistance supply drop gehad met ook resistance kaarten maar ik kan ze nergens in m'n Collection vinden. Klinkt iemand dat bekend of doe ik iets fout?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Gunner schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 08:53:
[...]

Heb gister twee keer een Resistance supply drop gehad met ook resistance kaarten maar ik kan ze nergens in m'n Collection vinden. Klinkt iemand dat bekend of doe ik iets fout?
Niet alles wat in die pakjes zit is ook onderdeel van een collectie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

servival7 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 09:58:
[...]

Niet alles wat in die pakjes zit is ook onderdeel van een collectie. ;)
That makes sense. Aan de andere kant, ik had het gevoel dat er een Resistance Uniform bij zat die ik nergens terug kan vinden.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14-04 15:17
Gisteren had ik ook wat goede supplydrops. Een aantal kekke uniformpjes en Heroic weapons.
Ik weet niet of het puur toeval was, maar met 1 potje domination had ik 4 supplydrops te pakken.
Ik had geen contracts of orders open staan op dat moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Timpieturner schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:15:
Gisteren had ik ook wat goede supplydrops. Een aantal kekke uniformpjes en Heroic weapons.
Ik weet niet of het puur toeval was, maar met 1 potje domination had ik 4 supplydrops te pakken.
Ik had geen contracts of orders open staan op dat moment.
Je kan per potje maar 1 supplydrop krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-09 22:03
Frustrerend dat je bij je 3e of 4e resistance drop al een duplicate van een nieuw item krijgt.

Anyway, de nieuwe smg is binnen. Gelijk de epic skin even unlocked, vanavond verder ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

ChrisLNFF schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 14:46:
Frustrerend dat je bij je 3e of 4e resistance drop al een duplicate van een nieuw item krijgt.

Anyway, de nieuwe smg is binnen. Gelijk de epic skin even unlocked, vanavond verder ermee.
Alles zou dupplicate proof moeten zijn. Sinds die hele supply drops onzin begonnen is, irriteert mij dat nog het meest.

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

TLM schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 15:13:
[...]

Alles zou dupplicate proof moeten zijn. Sinds die hele supply drops onzin begonnen is, irriteert mij dat nog het meest.
Tja...

Vrijdag in "\[XBO/PS4] Call of Duty: WWII"

:P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

En dan moet je nog één pistol kill voor de order in anderhalve minuut. Dan haal je er acht. Dan krijg je te zien dat de order failed is. Moeilijk, een goedwerkende tracker. Nuja, begrijpelijk. Ze moeten natuurlijk wel pistol grips maken en emotes kopiëren en van een andere naam voorzien. Dat is al moeilijk zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:02

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik heb last van een bug: vrijwel iedereen ziet eruit als een paratroeper, zowel de tegenstanders als in mijn team. Nogal jammer, want die pakjes houden het geinig.

Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTM93
Op PC hier ook vandaag last van gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-09 15:51
Die volksturmgewehr.. wat een leip apparaat. Heb m nu even gebruikt, maar voor mij veruit de beste AR in de game nu, voor de STG-44. Die zal binnenkort wel weer generfd worden.

Heb iets van 40 van die supply drops van resistance geopend, geen enkele heroic of epic gun gekregen van de nieuwe wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Batiatus schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:57:
Die volksturmgewehr.. wat een leip apparaat. Heb m nu even gebruikt, maar voor mij veruit de beste AR in de game nu, voor de STG-44. Die zal binnenkort wel weer generfd worden.

Heb iets van 40 van die supply drops van resistance geopend, geen enkele heroic of epic gun gekregen van de nieuwe wapens.
Zullen ze vast wel weer nerfen, gisteren eindelijk 1 nieuw wapen gekregen (na 50 potjes), heb die SMG , weet niet hoe die zo heet. Schoot ook best wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batiatus schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:57:

Het is op dit ogenblik in de ogen van velen de beste AR. Ben zelf ook helemaal gek van het ding ik vind het net een soort kruising tussen een SMG en AR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Ik speel er ook alleen maar mee. Kan mij inderdaad niet voorstellen dat hij niet generfed wordt.
gebeurde met de BAR en FG 44 ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

servival7 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:52:
Ik speel er ook alleen maar mee. Kan mij inderdaad niet voorstellen dat hij niet generfed wordt.
gebeurde met de BAR en FG 44 ook.
Het meest bizarre is dat men dit soort wapens uitbrengt maar op het punt de Garand te nerfen (een wapen wat je niet of nauwelijks ziet in pub matches en die redelijk wat skill vereist). En dat we nog met een shitload aan wapens zitten die compleet waardeloos zijn denk aan de sawed-off shotgun, luftwaffe drilling, de launchers, de svt-40 etc, etc.

Sledgehammer 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Garand een nerf? Dat is bijna net zo'n achterlijke prio als pistol grips. Bijna :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag schreef op maandag 29 januari 2018 @ 16:14:
Garand een nerf? Dat is bijna net zo'n achterlijke prio als pistol grips. Bijna :')
Inderdaad:

https://www.reddit.com/r/..._tuning_thoughts_codwwii/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Vrijdag schreef op maandag 29 januari 2018 @ 16:14:
Komt omdat een paar pro's hebben gevraagt om de Garand uit esport potjes te halen.
Sledgehammer vat dat dan weer op als een vraag om het wapen te nerfen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

OP when close range... Weet je wat OP close range is? Instakill quickscope. Maar dat is wat de "pro's" prachtig vinden dus daar zullen ze nooit wat aan doen :')

De Garand is eigenlijk alleen handig op middel tot lange afstanden omdat het nú al drama is met recoil en rof (welke trouwens wel authentiek aan voelt). Alleen op Gustav met 4x scope en rapid fire en eventueel grip is dat ding fantastisch.

Spelen ze hun eigen spel eigenlijk wel bij SHG?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Ben zo blij dat ik overgestapt ben op hc game modes. Werd gek van de quickscopers en hitmarkers, 2 dingen die je op hardcore dus niet tegenkomt.

Nadeel zijn de teamkills, dat wel. Daarom met een stun grenade gaan spelen ipv de gewone granaat. Verder bijna altijd een smg met advanced rifling en steady aim, of de toggle action shotgun die op hc zeer dodelijk is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ChrisLNFF schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 00:03:
Ben zo blij dat ik overgestapt ben op hc game modes. Werd gek van de quickscopers en hitmarkers, 2 dingen die je op hardcore dus niet tegenkomt.

Nadeel zijn de teamkills, dat wel. Daarom met een stun grenade gaan spelen ipv de gewone granaat. Verder bijna altijd een smg met advanced rifling en steady aim, of de toggle action shotgun die op hc zeer dodelijk is.
Ik heb altijd hardcore gespeeld, en gisteravond ben ik na een tijdje core gespeeld te hebben weer overgestapt op hardcore.

Wat een genot (voor mij geen core meer op war na) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
Heeft iemand van jullie enig idee hoelaat de DLC-update beschikbaar zal zijn voor PS4 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Timpieturner schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:34:
Heeft iemand van jullie enig idee hoelaat de DLC-update beschikbaar zal zijn voor PS4 ?
Ik gok 19:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Net mijn Garand eerste prestige gedaan dus al mijn attachments kwijt. Wat een drama wapen is het dan zeg :') Langzaam, onnauwkeurig, traag met aimen.

Maar geef dat ding gerust een nerf door nóg lagere accuracy, nóg langere ads tijd en nóg langer tussen schoten. En nóg minder schade inderdaad.

Dan kunnen de pro(noob)smgspelers ook weer stoppen met janken :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Kon het verder niet vinden, maar kun je deze CoD tweedehands ook online spelen? Je hebt geen code nodig verder toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
Ik heb hem al gedownload en geïnstalleerd....nog niet gespeeld.

*burp*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Booth schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 12:32:
Kon het verder niet vinden, maar kun je deze CoD tweedehands ook online spelen? Je hebt geen code nodig verder toch?
Dat kan, er is geen code nodig. Wel móet je eerst een patch downloaden, anders start het spel niet eens op. Verder niet gekoppeld aan een account.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 12:29:
Net mijn Garand eerste prestige gedaan dus al mijn attachments kwijt. Wat een drama wapen is het dan zeg :') Langzaam, onnauwkeurig, traag met aimen.

Maar geef dat ding gerust een nerf door nóg lagere accuracy, nóg langere ads tijd en nóg langer tussen schoten. En nóg minder schade inderdaad.

Dan kunnen de pro(noob)smgspelers ook weer stoppen met janken :')
Even hardcore gaan spelen en je hebt weer zo al je attachments :)

Ik gebruik meestal de volgende setup voor de Garand:

Basic Training: LookOut
Attachments: Red Dot Sight, Extended Mags, Quick Draw of Red Dot Sight, Grip, Quick Draw
Class: Infantry

LookOut is echt mijn go to basic training met een smg of een shotgun is dat meestal Hunker

Kan iedereen LookOut aanraden:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
De DLC mappen zijn al te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt die nieuwe dlc mappen niet in team deathmatch zie het Alleen in featured en dan moshpit maar dat is alles door elkaar en wil alleen team deathmatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
Dezelfde vraag als hierboven eigenlijk. Zijn de nieuwe Maps alleen bij featured te spelen of ook in een zelf te kiezen match type?

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Laatst online: 23:26
Net een half uurtje door de nieuwe zombies map gelopen. Ziet er wel weer erg tof uit. Ik moet wel toegeven dat het mij nog niet gelukt is om speciale dingen te unlocken. Met andere woorden: geef mij een duidelijke quest, COD..

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
Baatje schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 17:39:
Dezelfde vraag als hierboven eigenlijk. Zijn de nieuwe Maps alleen bij featured te spelen of ook in een zelf te kiezen match type?
Gisteravond (nog) niet. Enkel bij featured. Maar dit was bij Carentan ook meen ik mij nog te herinneren.
Deze verschijnt nu ook gewoon om zelf te kiezen in een lobby.

Ik moet wel zeggen dat ik de nieuwe maps erg tof vind. Misschien ook omdat ik al een beetje uitgekeken was op de 'oude' maps.
De maps zijn mooi en ruim opgezet, maar niet zo ruim dat je gesnipert wordt van een km afstand.

Ik vond de eerste paar uurtjes erg tof. Vanavond nog maar even kijken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chimera2
nieuwe mappen zijn zeker VET
Maar zal nog wel een paar dagen/weken duren voor dat ze in de roulatie zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
15 euro voor 2 nieuwe mp maps, ik twijfel nog. Ik speel nooit War of Zombies, dus voor mij zou het echt alleen om de mp maps gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timpieturner
ChrisLNFF schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:21:
15 euro voor 2 nieuwe mp maps, ik twijfel nog. Ik speel nooit War of Zombies, dus voor mij zou het echt alleen om de mp maps gaan.
3 nieuwe MP-maps: Anthropoid, Occupation, Valkyrie.
War of Zombies heb ik ook nog nooit gespeeld. Maar vind het toch wel de moeite waard om die MP-maps te hebben voor de afwisseling.
Ben benieuwd wat de volgende DLC's ons gaan brengen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Wat ik ook erg storend vind is dat ik nog steeds winter cards krijg en items die daaruit komen.
Maar hij unlockt de rewards van die collectie niet ;-( ook al staat er dat ik 6/6 heb

[ Voor 9% gewijzigd door wimpie007 op 31-01-2018 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

die nieuwe war map is echt top!
Jammer dat het er maar ééntje is maar goed, zeker goede toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
chimera2 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:02:
nieuwe mappen zijn zeker VET
Maar zal nog wel een paar dagen/weken duren voor dat ze in de roulatie zitten.
Ok gelukkig dan komen ze wel in de normale roulatie. Had nog nooit een season pass o.i.d. gekocht. Vroeg het me daarom ook af 8)7

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

wimpie007 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:24:
Wat ik ook erg storend vind is dat ik nog steeds winter cards krijg en items die daaruit komen.
Maar hij unlockt de rewards van die collectie niet ;-( ook al staat er dat ik 6/6 heb
Wat je had moeten doen is op het item klikken die je dan zou moeten krijgen. Pas dan wordt het toegevoegd, dat gebeurt niet automatisch en omdat er geen winterday event is krijg je ook niets. Ik zit ook nog met een paar complete collecties waar ik nu dus niks mee kan.

En ohja, nieuwe calling cards. Die gewoon hetzelfde zijn maar dan met een randje. Net als die 30 emotes die precies hetzelfde zijn maar dan een ander naampje. Bravo, SHG, wat doen jullie je best :') /s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
donvalentino schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:43:
die nieuwe war map is echt top!
Jammer dat het er maar ééntje is maar goed, zeker goede toevoeging.
Alleen jammer dat hij vrij donker is. soms zie ik niet eens de enemy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenoD87
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-11-2024

RenoD87

Arnhem

Vrijdag schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:58:
[...]

Wat je had moeten doen is op het item klikken die je dan zou moeten krijgen. Pas dan wordt het toegevoegd, dat gebeurt niet automatisch en omdat er geen winterday event is krijg je ook niets. Ik zit ook nog met een paar complete collecties waar ik nu dus niks mee kan.

En ohja, nieuwe calling cards. Die gewoon hetzelfde zijn maar dan met een randje. Net als die 30 emotes die precies hetzelfde zijn maar dan een ander naampje. Bravo, SHG, wat doen jullie je best :') /s
Ik dacht al dat het aan mij lag met die emotes, maar ze zijn dus echt hetzelfde.. wauw 8)7

PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Ik verwacht sowieso niks uit die pakjes. Pas zodra ik zie dat er een heroic in zit veer ik even op.

Heeft er trouwens ooit iemand wel eens een epic/heroic van de BAR gehad? Ik ken letterlijk niemand die zo'n ding heeft.

[ Voor 38% gewijzigd door servival7 op 31-01-2018 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

RenoD87 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 12:09:
[...]

Ik dacht al dat het aan mij lag met die emotes, maar ze zijn dus echt hetzelfde.. wauw 8)7
Ja, bijvoorbeeld Over here, What's buzzin, Hey, What's cooking, GG, Hi, Hang it up en What's up ace zijn hetzelfde. Hot damn en Bust your chops ook, Done for en Facepalm ook. En die staan ook nog eens vlak onder elkaar. Zo zijn er nog tig anderen. Gezien je die dingen krijgt uit supply drops waar je voor kan betalen vind ik het eigenlijk grenzen aan misleiding.
Betaal je er niet voor maar krijg je ze uit orders en challenges dan mwoah, krijg je er in elk geval scrap voor terug maar dan nog voelt het als een vreselijk gemakkelijke copy/paste.

@servival7 Ik heb Fly Boy en Dude Up I van de Bar. Van een aantal wapens heb je ook een kortere variant. Als ik er zoéén heb gebruik ik die, want doordat die korter zijn kan je makkelijker om een hoekje wachten. Zien ze de loop niet :P

[ Voor 13% gewijzigd door Vrijdag op 31-01-2018 12:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Doopy-X-
Prima DLC wat mij betreft, leuke levels waarbij het niet de standaard 3-lanes zijn!

*burp*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-09 15:51
[...]

En dan hebben we het nog niet eens over de pistol grips gehad.. Heb echt het idee dat ze 10 stagiairs in dienst hebben gehad die ze continue die pistol grips hebben laten ontwikkelen. Niemand die die dingen gebruikt, je ziet er niks van. Alleen opvulling voor je supply drops.

Ik speel bijna alleen maar War, wat me op is gevallen aan die nieuwe map is dat de XP die ik krijg veel minder is dan bij de andere War modes. Maak er gemiddeld veel minder kills en je kan er geen bombs defusen (scheelt heel veel in XP).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
[...]

Dat snap ik ja, dat is mijn frustratie. Had natuurlijk wel op alles geklikt tijdens het event.
Maar ik krijg nog steeds winter items maar ik heb geen mogelijkheid om te klikken. Dat is toch super lame.
Stop die winter items dan niet in die boxen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

servival7 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 12:15:
Ik verwacht sowieso niks uit die pakjes. Pas zodra ik zie dat er een heroic in zit veer ik even op.

Heeft er trouwens ooit iemand wel eens een epic/heroic van de BAR gehad? Ik ken letterlijk niemand die zo'n ding heeft.
Jup, één van de weinige die ik vrij snel kreeg, Dude Up II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

chimera2 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:58:
[...]

Alleen jammer dat hij vrij donker is. soms zie ik niet eens de enemy.
Ja inderdaad, het is ook vrij snel chaos in dat huisje waar je die radio's moet destroyen haha, zoveel ingangen etc.
Zelfde als die tank verplaatsen, ze komen echt vanuit zoveel hoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

wimpie007 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:24:
[...]

Dat snap ik ja, dat is mijn frustratie. Had natuurlijk wel op alles geklikt tijdens het event.
Maar ik krijg nog steeds winter items maar ik heb geen mogelijkheid om te klikken. Dat is toch super lame.
Stop die winter items dan niet in die boxen
Ja, dat vind ik ook zo zinloos. Gooi dan die items eruit, óf zorg dat je die collection rewards alsnog gewoon kan claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Updates:

https://support.activisio...layStation-4-and-Xbox-One

Paar punten:

- Sped up health regeneration
- Removed shell shock from friendly explosions
- Improved map voting functionality
- Fixed unlock Token issues with split screen
- Fixed various split screen functionality issues
- Fixed issue with weapon stats failing to track properly
- Fixed inconsistencies and issues with TDM and DOM Kill Contracts
- Fixed issue where various Orders were not tracking properly
- Fixed issue where various Orders were not completing properly
- Fixed issue where players were not able to obtain certain Weekly Orders from Major Howard
- Fixed issue where only Concussion Grenades were counting towards the "Get 5 kills on enemies affected by a tactical grenade" Order
- Fixed issue where volume of some announcer VO lines in War Mode were louder than intended
- Turned down foley footstep volume, as well as other players' footstep volume

Jeej *O*

[ Voor 78% gewijzigd door Vrijdag op 01-02-2018 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-09 19:07
Hoe kan ik aan die volkssturmgewehr komen. In de weekopdracht staat hij niet. Heb nu de orso vrijgespeeld. De combatknive bijna. Maar de opdracht die klaar staat is de sten. Maar die heb ik al.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chimera2
kw_nl schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 03:33:
Hoe kan ik aan die volkssturmgewehr komen. In de weekopdracht staat hij niet. Heb nu de orso vrijgespeeld. De combatknive bijna. Maar de opdracht die klaar staat is de sten. Maar die heb ik al.
De volkssturmgewehr zal vast nog wel langskomen. Je hebt elke dag een andere.
En anders kan je naar Kapitein Butcher

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Je kunt deze wapens ontgrendelen door middel van Collection Rewards. Je hebt tot 27 februari om deze wapens vrij te spelen, want anders neemt Kapitein Butcher ze weer mee terug naar waar ze vandaan komen!
Bron:
https://www.xgn.nl/call-of-duty-ww2-resistance-dlc/all
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een paar spelletjes met de GPMG gespeeld. Het is een fijn schietende LMG erg fijn zelfs. Op een ding na: de reload time :X

Het ding is niet te gebruiken zonder Hustle en zelfs dan duurt het reloaden een eeuwigheid. Echt wie verzint zoiets 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:54:
Gisteren een paar spelletjes met de GPMG gespeeld. Het is een fijn schietende LMG erg fijn zelfs. Op een ding na: de reload time :X

Het ding is niet te gebruiken zonder Hustle en zelfs dan duurt het reloaden een eeuwigheid. Echt wie verzint zoiets 8)7

[video]
Ik heb ondertussen alle guns (met uitzondering van de snipers) 3x volgespeeld en dit ding is echt een bitch |:(
Firerate/recoil is top maar zodra je moet gaan herladen kan je direct ff koffie gaan zetten. Ik was blij toen ik er klaar mee was 8)

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

[video]
LMG's zijn het beste wat mij betreft met deze instelling:
- Hardcore
- Primed
- Grip+large magazine+willekeurige scope

Als je Infantery speelt kan je daar nog bijvoorbeeld FMJ bij doen. Eventueel Primed inwisselen voor Rifleman om snel te switchen naar een andere LMG/primary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF

[video]
Eens, is echt een drama en doet mij met weemoed terugdenken aan de ‘sleight of hand’ perk van oudere CoD’s.

Kreeg een heroic skin voor die GPMG dus dan wil je ‘m toch even proberen. Schiet lekker maar het reloaden haalt de lol er idd wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Doopy-X- schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:59:
[...]

Ik heb ondertussen alle guns (met uitzondering van de snipers) 3x volgespeeld en dit ding is echt een bitch |:(
Firerate/recoil is top maar zodra je moet gaan herladen kan je direct ff koffie gaan zetten. Ik was blij toen ik er klaar mee was 8)
Precies daarom nog niet veel mee gespeeld, die reload time jongen pfff. Met m'n ppsh kill ik in die tijd weer een paar mensen haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is een heerlijke LMG (echt een topper) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Wanneer komt de DLC eigenlijk voor de XBO uit?

[ Voor 13% gewijzigd door Slasher op 03-02-2018 14:43 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 18:14
Slasher schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 14:41:
[...]

Wanneer komt de DLC eigenlijk voor de XBO uit?
Tegen eind feb is die er. Altijd 1 maand na de ps4.

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Met de lmg herladen kan je beter de tripod gebruiken. Scheelt meer dan de helft.

Wie kan er trouwens met de Bren omgaan? Wat een verschrikkelijk ding. Schiet traag en niet genoeg damage. Valt me ook op dat ik er bijna nooit door gekillt wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

kw_nl schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 19:47:
Met de lmg herladen kan je beter de tripod gebruiken. Scheelt meer dan de helft.

Wie kan er trouwens met de Bren omgaan? Wat een verschrikkelijk ding. Schiet traag en niet genoeg damage. Valt me ook op dat ik er bijna nooit door gekillt wordt.
Vreselijk wapen inderdaad als je hem als LMG gebruikt. Je kan de Bren beter inzetten als sniper met een scope, rapid fire en foregrip met Lookout. In plaats van de trekker ingedrukt houden, doen alsof het een semi-automaat is. Dat gaat het wat beter maar alsnog kan je hem dan het beste gebruiken op grotere Dom mappen of in War.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:53:
Dit is een heerlijke LMG (echt een topper) :)

[video]
Het is een geweldige gun overall, ik loop er al weken mee op de iets grotere levels: snelle firerate, weinig recoil en groot magazijn O+

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
Gisteren eens geprobeerd met de M1A1+4x optic op Anthropoid DOM te spelen, dat was een feestje!

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
kw_nl schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 19:47:

Als je twee kogels in het bovenlichaam pompt is je slachtoffer mors dood, ik vind het een fijn wapen. Pas mijn speelstijl er wel een beetje op aan aangezien je er iets trager mee bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Ik werd toevallig gisteren avond een paar keer te grazen genomen door een bren. Was idd op afstand met een scope.

Misschien maar weer eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20-09 10:04
kw_nl schreef op maandag 5 februari 2018 @ 12:11:
Ik werd toevallig gisteren avond een paar keer te grazen genomen door een bren. Was idd op afstand met een scope.

Misschien maar weer eens proberen.
Ik vind de bren fantastisch en ja ik gebruik deze als semi automatische sniper met Grip, X4 scope en FMJ. wel in HC uiteraard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 23:13
Hebben jullie die nieuwe War map al een keer gespeeld? Ik gewoon nog steeds niet, terwijl ik dit weekend aardig wat potjes heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NotSoSteady schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:06:
Hebben jullie die nieuwe War map al een keer gespeeld? Ik gewoon nog steeds niet, terwijl ik dit weekend aardig wat potjes heb gespeeld.
Erg mooie en leuke map en voor beide teams gelijkwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Verwijderd schreef op maandag 5 februari 2018 @ 17:14:
[...]

Erg mooie en leuke map en voor beide teams gelijkwaardig.

[video]
Heb jij hem al wel gespeeld? Ik speel bijna alleen maar War en hij is niet 1x voorbij gekomen (PS4).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NotSoSteady schreef op maandag 5 februari 2018 @ 17:15:
[...]

Heb jij hem al wel gespeeld? Ik speel bijna alleen maar War en hij is niet 1x voorbij gekomen (PS4).
Jazeker meerdere keren zelfs, maar let op de nieuwe map zit nog niet in de normal map rotation :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2018 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Verwijderd schreef op maandag 5 februari 2018 @ 17:17:
[...]

Jazeker meerdere keren zelfs :)
Vreemd. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambrium91
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-03 18:11
NotSoSteady schreef op maandag 5 februari 2018 @ 17:15:
[...]

Zover ik weet zit hij alleen in de aparte playlist waarbij je hem 24/7 kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
Wat vinden jullie van de nieuwe maps? Word wel weer extreem veel gecamped en geheadglitched. Komt die m1 grand toch weer van pas 😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieter90
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 14-03-2024
NiQo schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:10:
Wat vinden jullie van de nieuwe maps? Word wel weer extreem veel gecamped en geheadglitched. Komt die m1 grand toch weer van pas 😋
Headglitch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dm-dutchman schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:04:
[...]

Ik vind de bren fantastisch en ja ik gebruik deze als semi automatische sniper met Grip, X4 scope en FMJ. wel in HC uiteraard ;)
Lol LMG snipers, deze game is zo WW2 accurate als een banaan :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dm-dutchman
Verwijderd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:37:
[...]

Ja bizar hea, dat verwacht je niet van deze WW2 simulator van Activision :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OosterF
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 07:42
Iemand enig idee wanneer de nieuwe DLC maps worden toegevoegd aan de rotatie? Heb de DLC aangeschaft maar na vele potjes TDM nog geen enkele nieuwe map tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:37:
[...]

Zeker weten! Vroegah kregen de soldaten ook hun uniformen uit kratjes die uit de lucht kwamen vallen, of heb je op school nooit zitten opletten? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 21:20:
[...]

Zeker weten! Vroegah kregen de soldaten ook hun uniformen uit kratjes die uit de lucht kwamen vallen, of heb je op school nooit zitten opletten? :+
Klopt echter gedeeltelijk :P air supplies, wapens, ammo, rations etc :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 02:05:
[...]

Klopt echter gedeeltelijk :P air supplies, wapens, ammo, rations etc :D
Vergeet de pistol grips niet. Daar hadden ze er ook veel van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20:33
Welke wapens vinden jullie fijn om mee te spelen? Speel zelf veel met de Type100 en soms met de Stg44.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RTM93
Volk, Volk en nog eens Volk. verreweg het beste wapen. En van de SMG's MP40 of Type100. Af en toe wissel ik nog eens met een semi rifle, de Garand maar verder was dat het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
tukkerterror90 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 09:38:
Welke wapens vinden jullie fijn om mee te spelen? Speel zelf veel met de Type100 en soms met de Stg44.
Ik speel alle wapens uit tot diamant en ga vervolgens door naar de volgende. De volksturmgewehr was ik het snelst door heen. Deze had ik eerder goud dan dat ik maximaal prestige had.
Pagina: 1 ... 22 ... 29 Laatste

Let op:
Er is een apart topic voor de PC versie: [PC] Call Of Duty WWII