De resistance map uit mw3 is terug. Ik vond dat altijd best een leuke map.
Helaas maar 1 extra WAR map....servival7 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 10:13:
[...]

Eigenlijk is het sowieso maar een matige dlc.
En hergebruikte map die zoals ik lees in 1 van de laatste cod's ook al een keer herhaald is.
Blijven er nog 2 maps en een war map over. En ik lees dat 1 van die 2 maps eigenlijk al in het spel had moeten zitten.
Maar ja ze weten dondersgoed dat ik wel weer die 15 euro lap omdat ik ook wel eens wat anders wil spelen dan de huidige maps.
Koop dan seasonpassservival7 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 11:16:
[...]
Maar ja ze weten dondersgoed dat ik wel weer die 15 euro lap omdat ik ook wel eens wat anders wil spelen dan de huidige maps.
No way dat ik ook nog een season pass koop. Is bij mij een principe dingetje geworden. Buiten dat ik 50 euro voor een spel dat al 55 euro kostte teveel geld vind.
Bij BF1 heb ik hem gekocht, maar de laatste DLC ga ik niet eens spelen en de één na laatste vond ik niet zo boeiend dat ik er weken mee heb gespeeld. Ik was dus goedkoper uit met een losse...
Maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Bij BF1 heb ik hem gekocht, maar de laatste DLC ga ik niet eens spelen en de één na laatste vond ik niet zo boeiend dat ik er weken mee heb gespeeld. Ik was dus goedkoper uit met een losse...
Maar dat is natuurlijk persoonlijk.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
seasonpass is uiteindelijk 10 euro goedkoper. Misschien ben ik aan het halverwege volgend jaar wel uitgekeken op cod en koop ik geen dlc's meer. Dan kan ik ze beter los kopen.
Ik koop nooit de seasonpass. Ik wil weten wat ik krijg namelijk. Bovendien is mijn ervaring dat tegen de tijd dat de laatste mappack uitkomt ik het spel al nauwelijks meer speel/de nieuwe CoD uitkomt/ik met andere spellen bezig ben.
Dan is het voor mij alsnog goedkoper om eventuele losse packs te kopen.
Dan is het voor mij alsnog goedkoper om eventuele losse packs te kopen.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ja, ik vond dat 1 van de beste maps uit MW3. Geen simpele 3-lanesservival7 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 10:13:
[...]

*burp*
Inderdaad en 1x is niet zo erg, maar het is al de 3e keer en ook nog regelmatig complete vastlopers, pfffMonda schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 23:19:
[...]
Zuur zeg... Wat slecht. Ben ik even blij dat ik de campain nog nooit opgestart heb. Houd het voorlopig wel gewoon bij pvp.
Gebruik zelf een elite controller en daar zitten trigger stops op dus voor mij maakt het persoonlijk denk ik niet uit. Ben gewoon niet snel genoegdm-dutchman schreef op woensdag 20 december 2017 @ 09:42:
[...]
Ik heb flip de R1/L1 knoppen altijd met gun game. ik kan namelijk sneller de schieten met de 1 knoppen dan met de 2 knoppen. Met gun game maakt het niet uit hoeveel kogels je gebruikt als je ze maar eerder dood hebt dan dat ze jou dood hebben.
Gruwelijk irritant. Na een match zie je niets, je hoort de timer meteen aflopen en je kan niets doen en meteen ga je naar een nieuwe match. Geen idee waar dat aan ligt. Host migratie oid?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Sorry verkeerde forumdeel

[ Voor 88% gewijzigd door oldsmelly op 22-12-2017 09:45 ]
MuziekLiefhebbert
Geen scuf maar wel een elite controller. En merk dat ik nu ik springen en crouch/prone onder een flipper heb gezet dat ik toch wel makklijker speelservival7 schreef op maandag 18 december 2017 @ 20:41:
Zijn er hier mensen die gebeuik maken van een skuf controller? Ben benieuwd of het nou echt zo'n voordeel heeft
Welke elite controller heb je?mike30 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:32:
[...]
Geen scuf maar wel een elite controller. En merk dat ik nu ik springen en crouch/prone onder een flipper heb gezet dat ik toch wel makklijker speel
Er is maar 1 Elite controller en dat is die van microsoft zelf.
Alle andere merken hebben andere namen
Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24
Hij heeft een PS4. Dat wist ik niet. Een scuf is dan geen slechte investering. Maar ik persoonlijk zou er een nemen met 2 paddles en van marktplaats want een nieuwe scuf kost volgens mij rond de 200 en ik vind dat persoonlijk best veel om te kijken of iets je bevalt.
Ik heb de elite controller gekocht omdat een vriend van mij die al had en ik die dus even 2 dagen kon proberen.
Ik heb de elite controller gekocht omdat een vriend van mij die al had en ik die dus even 2 dagen kon proberen.
Ik heb een convertertje gekocht zodat ik mijn Elite controller op mijn PS4 kan gebruiken aangezien ik PS4 controllers niet fijn vind. Een stuk goedkopen dan een scuff kopen als je al een Elite hebt
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Verwijderd
Inderdaad zeker omdat ik eigenlijk alleen maar War speel, van mij mogen ze de War modus in Call Of Duty flink uitbouwen
Alleen maar War! Hoe dan?Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 14:10:
[...]
Inderdaad zeker omdat ik eigenlijk alleen maar War speel, van mij mogen ze de War modus in Call Of Duty flink uitbouwen
Operation Neptune komt mij na 1 keer al de strot uit.
Of je probeert ff bumper jumper tactical te spelen, helemaal gratischmike30 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:56:
Hij heeft een PS4. Dat wist ik niet. Een scuf is dan geen slechte investering. Maar ik persoonlijk zou er een nemen met 2 paddles en van marktplaats want een nieuwe scuf kost volgens mij rond de 200 en ik vind dat persoonlijk best veel om te kijken of iets je bevalt.
Geen idee wat je bedoelt? Kan je dat eens uitleggen?NiQo schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 17:42:
[...]
Of je probeert ff bumper jumper tactical te spelen, helemaal gratisch
Je kunt bij controller settings verschillende instellingen kiezen. Met bumper jumper tac spring je met L1 en buk je met R3. Zo kan je dus springem/bukken terwijl je richt/schiet zonder je duim van de aimstick af te halen. Probeer het maar eens. Is ff wennen maar ik speel al jaren zo cod.mike30 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 17:49:
[...]
Geen idee wat je bedoelt? Kan je dat eens uitleggen?
Verwijderd
Tussen dit spel en BF1 (voor de mensen die beide spellen hebben) welke ziet er mooier uit op een 4K tv?
Verwijderd
Qua looks zeg ik BF1!Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 18:21:
Tussen dit spel en BF1 (voor de mensen die beide spellen hebben) welke ziet er mooier uit op een 4K tv?
Domination word weer bevolkt door mensen die gewoon TDM spelen. En nog denken dat ze goed zijn ook. Jammer. Gewoon geen kills toekennen in Domination.
ik zoek eigenlijk nog 1 of 2 mensen voor zombies die weten wat ze moeten doen voor de objectives . ik kom vaak gasten tegen die alleen maar voor de punten of voor de kills spelen en weinig snappen van de objectives .. ik moet zeggen dat ik ze ook nog niet allemaal door heb , maar begin het aardig te leren nu
psn: taker-mart
Wat is het toch iedere keer frustrerend om te spelen met mensen die niks van het hele spel snappen. Meestal komen we niet verder dan ronde 20 (medespelers continu reviven gaat ook vervelen).taker1987 schreef op zondag 24 december 2017 @ 19:51:
ik zoek eigenlijk nog 1 of 2 mensen voor zombies die weten wat ze moeten doen voor de objectives . ik kom vaak gasten tegen die alleen maar voor de punten of voor de kills spelen en weinig snappen van de objectives .. ik moet zeggen dat ik ze ook nog niet allemaal door heb , maar begin het aardig te leren nu
Weet je wel hoe je de verschillende tesla guns kunt upgraden? De Midnight is gemakkelijk om alleen te doen, zo heb je de anderen niet nodig!
Hoogste wave momenteel: 42
Stack Sats
wave 23 hier .. tesla gun upgraden snap ik wel degelijkLuuksche schreef op zondag 24 december 2017 @ 20:36:
[...]
Wat is het toch iedere keer frustrerend om te spelen met mensen die niks van het hele spel snappen. Meestal komen we niet verder dan ronde 20 (medespelers continu reviven gaat ook vervelen).
Weet je wel hoe je de verschillende tesla guns kunt upgraden? De Midnight is gemakkelijk om alleen te doen, zo heb je de anderen niet nodig!
Hoogste wave momenteel: 42
psn: taker-mart
Ik speel Zombies wel eens met een collega maar ik vind het best moeilijk
Dan doe ik maar wat hij zegt dat ik moet doen, anders gaat het alsnog fout 
Ohja, en laat ze alsjeblieft er eens voor zorgen dat je iedereen in HQ kan muten
Ohja, en laat ze alsjeblieft er eens voor zorgen dat je iedereen in HQ kan muten
[ Voor 22% gewijzigd door Vrijdag op 25-12-2017 01:00 ]
Je moet wel natuurlijk in ogenschouw nemen dat als je zit te spelen in de actie dat er van die pracht en praal niet zoveel overblijft. Tenminste als je midden in de actie zit want dan ben je meer aan het zoeken naar vijanden dan bezig met het letten op eyecandy. Dat heb ik tenminste. ]Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 18:21:
Met een spel als GTA V zie je veel beter de verschillen.
Verwijderd
Het appreciëren van graphics moet je los zien van het spelen van een game. Eigenlijk kan beide prima. Voor veel mensen maakt het zeker wel uit.mike30 schreef op maandag 25 december 2017 @ 16:02:
[...]
Je moet wel natuurlijk in ogenschouw nemen dat als je zit te spelen in de actie dat er van die pracht en praal niet zoveel overblijft. Tenminste als je midden in de actie zit want dan ben je meer aan het zoeken naar vijanden dan bezig met het letten op eyecandy. Dat heb ik tenminste. ]
Met een spel als GTA V zie je veel beter de verschillen.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2017 16:08 ]
Het trracken van order kan ook wel een update gebruiken. Meestal komt dat óf te laat of werkt gewoon helemaal niet. Moet nog tien flame kills maar heb al zat incendiary kills gemaakt maar wordt gewoon niet oppgeteld.
Ja maar denk wel dat het genre spel ook een rol speelt. Met zoiets als The Witcher 3 of GTA V, MAFIA 3 (nou is mafia misschien niet de beste vergelijking) speelt het voor mij een grotere rol dat het er grafisch mooi uit ziet dan met een spel als COD of BF.Verwijderd schreef op maandag 25 december 2017 @ 16:07:
[...]
Het appreciëren van graphics moet je los zien van het spelen van een game. Eigenlijk kan beide prima. Voor veel mensen maakt het zeker wel uit.
BF1 staat zowel grafisch als qua physics, map design (en grootte) destructability, stijl, sfeer etc op een veel hoger plan. Eigenlijk niet eens vergelijkbaar. De engine waar cod op draait is dan ook al 13 jaar oud. Niet dat het er slecht uit ziet maar BF1 is mooier.Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 18:21:
Verwijderd
Volgens mij is COD enhanced met 4K op de Xbox One X en battlefield 1080P HDR.jap85 schreef op maandag 25 december 2017 @ 20:10:
[...]
BF1 staat zowel grafisch als qua physics, map design (en grootte) destructability, stijl, sfeer etc op een veel hoger plan. Eigenlijk niet eens vergelijkbaar. De engine waar cod op draait is dan ook al 13 jaar oud. Niet dat het er slecht uit ziet maar BF1 is mooier.
Ook lekker. Een spelletje FFA verliezen met 30-31 tegen 28-2.
Dit spel is volledig ingericht op matige spelers. Ik hoop op een playlist waar gewoon echte dingen tellen. Zoals het aantal punten in Domination en K/D in FFA
Dit spel is volledig ingericht op matige spelers. Ik hoop op een playlist waar gewoon echte dingen tellen. Zoals het aantal punten in Domination en K/D in FFA
Ga naar social, ->HQ en dan (Y) op xbox of 3-hoekje op PS4 om iedereen te muten. PC key weet ik niet, maar dat staat wel ergens onder in je beeld.Vrijdag schreef op zondag 24 december 2017 @ 23:46:
I'll be damned...Acid_Burn schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 02:05:
[...]
Ga naar social, ->HQ en dan (Y) op xbox of 3-hoekje op PS4 om iedereen te muten. PC key weet ik niet, maar dat staat wel ergens onder in je beeld.

Dankjewel!

ik begrijp wat je zegt, maar bij Domination telt het aantal punten en bij FFA het aantal kills. Ik ken weinig shooters waar het bij FDA om K/D ratio gaat.PWM schreef op maandag 25 december 2017 @ 22:01:
Je moet ook meenemen dat je tegenstander dit wist en misschien wel heel anders zou spelen als het wel om K/D ratio zou gaan. Dus je zou dan niet zondermeer gewonnen hebben.
Maar een FFA mod waar het wel om K/D ratio zou gaan is best een goed idee.
( Bij TDM gaat het om de team score en dus heb je daar direct last van je deaths omdat het bij de score van de enige tegenstander, het andere team komt)
Ik heb nog nooit een shooter gezien waar KD een factor was in FFA. Simpel, de ander had meer kills dan jou.. dus je hebt verloren. Als KD het uitgangspunt zou zijn promoot dat alleen maar campen. Want dan is het een paar kills maken en uit zicht blijven voor de rest van de game, want ja, dan heb je gewonnen met 3 kills en 0 deaths.. woohoo.PWM schreef op maandag 25 december 2017 @ 22:01:
Er moet toch wel iets op te verzinnen zijn. Net zoals mensen in TDM met een negatieve K/D bovenaan kome te staan, terwijl ze een negatieve bijdrage leveren aan het potje.
Of mensen die bij Domination de ene na de andere killing spree halen, wat niet moeilijk is als je niet voor de objectives gaat. En die staan dan boven mensen me 9 captures en 10 defends.
Of mensen die bij Domination de ene na de andere killing spree halen, wat niet moeilijk is als je niet voor de objectives gaat. En die staan dan boven mensen me 9 captures en 10 defends.
TDM en FFA zijn daarom niet te vergelijken. Voor TDM ben ik het best met je eens.PWM schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 13:48:
Er moet toch wel iets op te verzinnen zijn. Net zoals mensen in TDM met een negatieve K/D bovenaan kome te staan, terwijl ze een negatieve bijdrage leveren aan het potje.
Ik vind het ook super irritant met Domination, maar het kan een bijdrage aan het team zijn die het andere team te onderdrukken. De werkelijkheid is echter dat mensen zich vooral druk maken om hun k/d ratio. Moet niet relevant zijn.
Verwijderd
Weet er iemand als je nu de season pass aankoopt via de xbox store , wat je daar allemaal voor in de plaats krijgt?
Eventuele dubbel xp :-) supply drops enz...
En vanaf wanneer is de eerste DLC beschikbaar, heeft het dan wel nut als je deze nu al koopt dat je er nog niets kunt mee doen tot de eerste DLC beschikbaar is
gr
En vanaf wanneer is de eerste DLC beschikbaar, heeft het dan wel nut als je deze nu al koopt dat je er nog niets kunt mee doen tot de eerste DLC beschikbaar is
gr
Vraagje, ik wil graag weten of ik een gesloten server kan opzetten waar alleen vrienden in kunnen (voordat ik t spel koop) ik heb een ps4 pro
[ Voor 7% gewijzigd door Isane op 26-12-2017 21:25 ]
Een handjevol nieuwe mappen van het formaat Amsterdamse achtertuin en een paar mappen uit eerdere CoD'sVerwijderd schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 17:13:
Weet er iemand als je nu de season pass aankoopt via de xbox store , wat je daar allemaal voor in de plaats krijgt?
Je kan carentan spelen. Dat is volgens mij het enige voordeel momenteel.Verwijderd schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 17:13:
gr
Je kan een private game maken. Deze kan je volgens mij wel op invite only zetten waardoor er alleen vrienden in kunnen.Isane schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 21:25:
Vraagje, ik wil graag weten of ik een gesloten server kan opzetten waar alleen vrienden in kunnen (voordat ik t spel koop) ik heb een ps4 pro
Je kan het ook zo bekijken: Hij wordt beloondt voor zijn agressieve speelstijl aangezien hij 2x zoveel interacties met een enemy heeft dan jij.PWM schreef op maandag 25 december 2017 @ 22:01:
[ Voor 47% gewijzigd door servival7 op 27-12-2017 10:36 ]
Verwijderd
Speel eens een keer Gridiron en War dat is echt een verademing vergeleken met bijvoorbeeld domination.PWM schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 13:48:
Zou wel willen, maar speel alleen HC. Core kan mij niet bekoren. Hopelijk snel wat HC modi erbij.Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2017 @ 14:17:
[...]
Speel eens een keer Gridiron en War dat is echt een verademing vergeleken met bijvoorbeeld domination.
Vraagje
ik ben met 2 accounts ingelogd op de PS4
Gebruiker 1 (PS plus)
Gebruiker 2 (PS plus)
Ik moet toch nu met zn 2en (split screen?) online COD WW2 kunnen spelen?
Gebruiker 1 (PS plus)
Gebruiker 2 (PS plus)
Ja, probeer maar eens een potje Gridiron te spelen. Ze hebben volgens mij geen flauw idee wat je nou moet doen en blijven met z'n allen gezellig "1337noscpopequickscope360" achter in het veld de stoere "mijn K/D is hoger dan de jouwnes" sniper uithangen.NiQo schreef op maandag 25 december 2017 @ 10:45:
Zijn de Christmas noobs er al? 😋
Yes kan. Player 2 press x to join voordat je lobby zoekt.Isane schreef op woensdag 27 december 2017 @ 20:35:
Vraagje
Gebruiker 1 (PS plus)
Gebruiker 2 (PS plus)
Heerlijk Christmas noobs geknald gister. Gemiddeld spm van 400 ofzo in tdm😁
Edit Is een nuke nou 25 of 30 kills?
[ Voor 4% gewijzigd door NiQo op 28-12-2017 07:47 ]
V2 is 30 kills. Een paar weken geleden was er iemand die het haalde. Van de tegenpartij helaas 😒
Volgens mij is het 25 kills.Vrijdag schreef op donderdag 28 december 2017 @ 08:16:
V2 is 30 kills. Een paar weken geleden was er iemand die het haalde. Van de tegenpartij helaas 😒
Ik ben helaas nog niet verder gekomen dan 22kills.
Verwijderd
Ik merk dat ik erg veel moeite heb met sprinten (L3) knop ingedrukt houden. Maar het lijkt wel alsof hij niet sprint of maar heel erg kort (2 a 3 stappen). Hebben meer mensen hier last van? Ik speel infantry.
Ja met 1 controller. Een keer blazen onder het pookje werkt meestal wel.Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 10:42:
Ik merk dat ik erg veel moeite heb met sprinten (L3) knop ingedrukt houden. Maar het lijkt wel alsof hij niet sprint of maar heel erg kort (2 a 3 stappen). Hebben meer mensen hier last van? Ik speel infantry.
Is een CoD kwaaltje. Supersoldaten die ongeveer vijf meter kunnen sprintenVerwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 10:42:
Maar volgens mij is Airborne de snelste divisie, op level 4 gaat die dacht ik het snelste en verste. Je kan ook nog die basic training Energetic gebruiken, dan kan je sneller nogmaals sprinten.
Ligt bij mij ook aan de controller, heb het bij andere games ook. Recht vooruit lukt niet, maar beetje schuin naar voren wel.Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 10:42:
PSN: Kidjuh
Oké, net misgelopen gisterenVrijdag schreef op donderdag 28 december 2017 @ 08:16:
Verwijderd
Gisteren de hele avond gespeeld met de Combat Shotgun met Incendiary Shells. En het is een van de leukere wapens in het spel. Vooral met de onderstaande klasse 
Class: Expeditionary
Weapon: Combat Shotgun
Attachments: Steady Aim en Advanced Rifling
Basic Training: Energetic of Hustle (ik heb Energetic gekozen)
Secondary: Machine Pistol met Extended Mags
Non-Lethal: Flashbang
Lethal: Grenade
thnx, geluktNiQo schreef op donderdag 28 december 2017 @ 07:46:
[...]
Yes kan. Player 2 press x to join voordat je lobby zoekt.
Heerlijk Christmas noobs geknald gister. Gemiddeld spm van 400 ofzo in tdm😁
Edit Is een nuke nou 25 of 30 kills?
Ik denk dat het aan mij ligt, maar voor de zekerheid check ik is 't hier toch even.
Speel al een aantal maanden CoD ww2. Enkel pvp. 3x prestige nu, dus we redelijk wat speeltijd. Ben niet super goed maar eindig met regelmaat wel in de top 5.
Van de week kwam er een maat langs en die wilde splitscreen online spelen.
Tot m'n verbazing voelde de gameplay veel smooth'er en directer aan. Ik haalde al m'n potjes plotseling scores van over de 30 kills, terwijl ik dit normaal bijna nooit red. Ik zat natuurlijk ook wat dichter op m'n tv, maar toen ik weer met normaal beeld speelde was het (ook vanaf dezelfde afstand) heel anders en weer het oude gevoel.
Ik vond dit erg opvallend. Kan 't zijn dat de graphics bijv wat worden geminimaliseerd waardoor de game beter aanvoelt? Leek net of de input lag lager was namelijk...
Herkent iemand dit? Zo niet dan zal 't wel tussen de oren zitten. De verschillen waren echter enorm...
Speel al een aantal maanden CoD ww2. Enkel pvp. 3x prestige nu, dus we redelijk wat speeltijd. Ben niet super goed maar eindig met regelmaat wel in de top 5.
Tot m'n verbazing voelde de gameplay veel smooth'er en directer aan. Ik haalde al m'n potjes plotseling scores van over de 30 kills, terwijl ik dit normaal bijna nooit red. Ik zat natuurlijk ook wat dichter op m'n tv, maar toen ik weer met normaal beeld speelde was het (ook vanaf dezelfde afstand) heel anders en weer het oude gevoel.
Ik vond dit erg opvallend. Kan 't zijn dat de graphics bijv wat worden geminimaliseerd waardoor de game beter aanvoelt? Leek net of de input lag lager was namelijk...
Herkent iemand dit? Zo niet dan zal 't wel tussen de oren zitten. De verschillen waren echter enorm...
PSN: Mondaatje
Ik heb dat gevoel ook hoor.
Wanneer ik splitscreen met men zoontje gaat het spel veel beter en haal ik nog betere scores als dan ik alleen speel.
Het is ook net of het spel in overdrive gaat en veel soepeler en vloeiender loopt.
Wanneer ik splitscreen met men zoontje gaat het spel veel beter en haal ik nog betere scores als dan ik alleen speel.
Het is ook net of het spel in overdrive gaat en veel soepeler en vloeiender loopt.
Tot je met Dom een punt wilt pakken en die laadbalk dwars door je mikpunt heen gaat.
Ik speel zelf vaak samen met mijn buurman. Ik heb daar een 24" monitor neergezet zodat we beide een eigen scherm hebben. Maar ook dan speel ik beter dan alleen. waarschijnlijk komt dat door dat ik ook zijn scherm kan zien. Je hebt dus een voordeel omdat je meer informatie hebt en waardoor je soms dwars door de muur iemand neer kan schieten terwijl je die anders nooit had kunnen zien.Monda schreef op maandag 1 januari 2018 @ 19:39:
...
Tot m'n verbazing voelde de gameplay veel smooth'er en directer aan. Ik haalde al m'n potjes plotseling scores van over de 30 kills, terwijl ik dit normaal bijna nooit red.
Verwijderd
Ik had via https://gamecardsdirect.n...y-points-voor-playstation 5000 COD points gehaald echter was ik teleurgesteld over de content in de lootboxes.
Ik heb, uiteraard, meteen alle codpoints uitgegeven maar echt maar 2 epic items gekregen. Heeft hier iemand goede ervaringen met de loot uit de lootboxes?
Ik heb, uiteraard, meteen alle codpoints uitgegeven maar echt maar 2 epic items gekregen. Heeft hier iemand goede ervaringen met de loot uit de lootboxes?
Waarom zou je überhaupt COD points kopen?Verwijderd schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 10:07:
Ik had via https://gamecardsdirect.n...y-points-voor-playstation 5000 COD points gehaald echter was ik teleurgesteld over de content in de lootboxes.
Verwijderd
Goede vraag, ik was nieuwsgierig naar de loot in deze game. Ik koop eigenlijk al sinds de COD points er zijn iedere cod voor 50 euro aan points. Ik vind het altijd wel leuk om een paar epic weapons te hebben of mooie skins (hoewel de skins van de wapens in deze game sws tegenvallen)dm-dutchman schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 10:13:
[...]
Waarom zou je überhaupt COD points kopen?
Ik ben nu prestige 5, en door het spelen heb ik genoeg varianten gekregen. en de enige reden dat ik ze gebruik is voor die 10% en 15% xp boost.Verwijderd schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 10:15:
[...]
Goede vraag, ik was nieuwsgierig naar de loot in deze game. Ik koop eigenlijk al sinds de COD points er zijn iedere cod voor 50 euro aan points. Ik vind het altijd wel leuk om een paar epic weapons te hebben of mooie skins (hoewel de skins van de wapens in deze game sws tegenvallen)
De camo's die je vrij kunt spelen vind ik veel toffer. Daar heb ik wat voor gedaan en heb ik niet toevallig geluk mee gehad.
Verwijderd schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 10:15:
[...]
Goede vraag, ik was nieuwsgierig naar de loot in deze game. Ik koop eigenlijk al sinds de COD points er zijn iedere cod voor 50 euro aan points. Ik vind het altijd wel leuk om een paar epic weapons te hebben of mooie skins (hoewel de skins van de wapens in deze game sws tegenvallen)
No offence hoor, je mag uiteraard helemaal zelf weten waar je je geld aan uitgeeft.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Verwijderd
Ik heb een wapen goud, de Epic waffe. vind de goud en brons skins persoonlijk de enige vette. De headshot skins heb ik niet zoveel mee.dm-dutchman schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 10:19:
[...]
Ik ben nu prestige 5, en door het spelen heb ik genoeg varianten gekregen. en de enige reden dat ik ze gebruik is voor die 10% en 15% xp boost.
De camo's die je vrij kunt spelen vind ik veel toffer. Daar heb ik wat voor gedaan en heb ik niet toevallig geluk mee gehad.
ik vind die camma's ook tegenvallen. Hoop dat er nog paintjobs inkomen. Die vind ik persoonlijk vetter dan een goud kleurtje over mijn wapen.
Hahaha ja dat is dus zwaar irritant moeten we toegeven.servival7 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 09:03:
Tot je met Dom een punt wilt pakken en die laadbalk dwars door je mikpunt heen gaat.
Domi is bijna niet te doen in splitscreen om die reden....
Ik krijg om de een of andere vage reden enkel maar epics voor guns waar ik nooot mee speel.
Zo heb ik alle shotguns en snipers in epic bijna....maar nog nooit heb ik een van die gebruikt.
Van de mg15, stg44 en de grease gun krijg ik dus nooit iets en net die 3 guns zijn de enige die ik dus gebruik
Zo heb ik alle shotguns en snipers in epic bijna....maar nog nooit heb ik een van die gebruikt.
Van de mg15, stg44 en de grease gun krijg ik dus nooit iets en net die 3 guns zijn de enige die ik dus gebruik
Ach dat heeft iedereen. Ik krijg bijna alleen heroics voor single shot rifles en shotguns.Opuske schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 13:32:
Ik krijg om de een of andere vage reden enkel maar epics voor guns waar ik nooot mee speel.
Er vanuit gaande dat ik geen dublicates krijg.
[ Voor 4% gewijzigd door servival7 op 02-01-2018 13:36 ]
De laatste tijd krijg ik bijna alleen nog maar dublicates
*duplicates*
Ik heb mijn combat shotgun gold, maar wat ziet dat er lelijk uit zeg. Ze maar verroest met wat goud er tussen. bah.
Ik heb mijn combat shotgun gold, maar wat ziet dat er lelijk uit zeg. Ze maar verroest met wat goud er tussen. bah.
Op HC zijn singleshot rifles best fijn trouwens op de grotere mappen zoals Gustav. 4x scope er op, lookout, advanced rifling, grip en rapid fire. Gaan met die banaan
Verwijderd
Ik heb laatst de shingle stg 44 gekregen. COD vind het bij mij nodig om de wapens die je vrij moet spelen epic te geven. Ik heb de mg42 en de double barreled shotgun. Speel alleen nooit met die divisions.Opuske schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 13:32:
Als ik de 4de level van Expeditionary ben, kan ik mijn gear restocken van gedode tegenstanders.
Als ik een mijn neerleg en restock, kan ik weer een mijn neerleggen. Het staat mij bij dat de max tegelijk 2 is van vorige COD's. Is dat nog steeds zo? Anders lijkt het een behoorlijke overkill.
Als ik een mijn neerleg en restock, kan ik weer een mijn neerleggen. Het staat mij bij dat de max tegelijk 2 is van vorige COD's. Is dat nog steeds zo? Anders lijkt het een behoorlijke overkill.
Ieder z'n ding maar ik heb zo de schurft aan die shotguns. Ga je net lekker komt er een om de hoek sprinten die van veel te ver af met en shotgun kapot schiet. Had gisteravond 3 potjes met 4 gasten in de tegenpartij met ongeveer dezelfde klasse als beschreven en was er gelijk klaar meeVerwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 18:03:
Gisteren de hele avond gespeeld met de Combat Shotgun met Incendiary Shells. En het is een van de leukere wapens in het spel. Vooral met de onderstaande klasse
Dat klopt, als je kiest voor een mijn bij lethal komt er ook een kleine anno dat je max 2 mijnen per leven kan hebben. Als je de derde plaatst verdwijnt de eerste ook volgens mij.PWM schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 17:09:
Als ik de 4de level van Expeditionary ben, kan ik mijn gear restocken van gedode tegenstanders.
De shotguns zijn iets sterker gemaakt, ze waren voorheen echt waardeloos door de zeer beperkte range. Je ziet ze nu dan ook steeds vaker. Prima, vind het zelf wel leuk om af en toe met een shotgun te spelen.mike30 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 18:18:
[...]
Ieder z'n ding maar ik heb zo de schurft aan die shotguns. Ga je net lekker komt er een om de hoek sprinten die van veel te ver af met en shotgun kapot schiet. Had gisteravond 3 potjes met 4 gasten in de tegenpartij met ongeveer dezelfde klasse als beschreven en was er gelijk klaar mee
Zelf ben ik meer allergisch voor de quickscopende snipers. Achteloos dat half inzoomen en meteen een insta kill. In de kill cam zie je dat het vaak gewoon mis is. Irritant.
De supply drops die je bij level-ups krijgt toebedeeld (nadat een ronde is afgelopen) die krijg ik er niet bij. Is al 2 week zo, komt dat bekend voor?
[PS4 Pro]
[PS4 Pro]
[ Voor 3% gewijzigd door vizion88 op 02-01-2018 20:01 ]
Ja, beetje jammer is dat.vizion88 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 20:00:
De supply drops die je bij level-ups krijgt toebedeeld (nadat een ronde is afgelopen) die krijg ik er niet bij. Is al 2 week zo, komt dat bekend voor?
[PS4 Pro]
Op xbox X krijg ik die perfect door.vizion88 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 20:00:
[PS4 Pro]
YESSSSSS!!!!!

Valt het jullie ook op dat er zoveel spelers AFK zijn bij bv Gun game? Meestal zijn er slechts 5 actieve spelers waarbij de 3 AFK spelers ook niet gekickt worden.
Ik ga het eens proberen met een shotgun denk ik. En idd die snipers kunnen irritant zijn. Alleen het vreemde is als ik dat quickscopen probeer is het altijd mis. Je moet wel centreren is mij verteld door Optic Spratt op youtube maar dat wil niet echt lukken.ChrisLNFF schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 18:46:
[...]
De shotguns zijn iets sterker gemaakt, ze waren voorheen echt waardeloos door de zeer beperkte range. Je ziet ze nu dan ook steeds vaker. Prima, vind het zelf wel leuk om af en toe met een shotgun te spelen.
Zelf ben ik meer allergisch voor de quickscopende snipers. Achteloos dat half inzoomen en meteen een insta kill. In de kill cam zie je dat het vaak gewoon mis is. Irritant.
Dat is te merken ja. Werd gisteren gekilled vanuit het raampje in het middelste gebouw in de map Sainte marie du mont. Ik liep aan de overkant van de straat.ChrisLNFF schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 18:46:
[...]
De shotguns zijn iets sterker gemaakt, ze waren voorheen echt waardeloos door de zeer beperkte range. Je ziet ze nu dan ook steeds vaker. Prima, vind het zelf wel leuk om af en toe met een shotgun te spelen.

Wat heb ik gisteren een lol gehad op Sainte Marie du Mont met deze trol-class:
Basic training: Concussed (2x lethal equipment)
Division: Expeditionary (resupply from dead enemies)
Primary: MG 15 (Grip + reflex)
Lethal equipment: S-mine 44
In het middelste gebouw gaan zitten, 1x mine op de trap en 1x mine aan de achterkant bij de zandzakken. Elke keer als iemand het gebouw binnen wil komen, gaat de mine af en zet je een nieuwe neer, enige wat je hoeft te doen is het window aan de voorkant in de gaten te houden (zodat ze daar niet omhoog komen) en oppassen voor de granaten die naar binnen gegooid worden. Wat een lol.

Dit zal ongetwijfeld ook goed werken op London Docks en Carentan..
Basic training: Concussed (2x lethal equipment)
Division: Expeditionary (resupply from dead enemies)
Primary: MG 15 (Grip + reflex)
Lethal equipment: S-mine 44
In het middelste gebouw gaan zitten, 1x mine op de trap en 1x mine aan de achterkant bij de zandzakken. Elke keer als iemand het gebouw binnen wil komen, gaat de mine af en zet je een nieuwe neer, enige wat je hoeft te doen is het window aan de voorkant in de gaten te houden (zodat ze daar niet omhoog komen) en oppassen voor de granaten die naar binnen gegooid worden. Wat een lol.

Dit zal ongetwijfeld ook goed werken op London Docks en Carentan..
[ Voor 5% gewijzigd door Doopy-X- op 03-01-2018 09:59 ]
*burp*
Vind de spawntraps in Uss texas en Carentan toch wel de grootste faal van dit spel.
Ook haat ik het dat ik van elk wapen wel een epic/heroic heb behalve van de Bar.
En deze is via collecties natuurlijk ook al niet te krijgen.
Ook haat ik het dat ik van elk wapen wel een epic/heroic heb behalve van de Bar.
En deze is via collecties natuurlijk ook al niet te krijgen.
Verwijderd
Alleen de combat shotgun is sterker gemaakt en zeker niet overdreven sterk. Ondanks dat dat ding sterker is geeft dat ding soms onverklaarbare hitmarkersservival7 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 08:56:
[...]
Dat is te merken ja. Werd gisteren gekilled vanuit het raampje in het middelste gebouw in de map Sainte marie du mont. Ik liep aan de overkant van de straat.
Om een idee te geven hoe de nieuwe shotgun nu is:
De combat shotgun is makkelijk uit te spelen. Maar wat is de Sawed-off shotgun naarVerwijderd schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:59:
[...]
Alleen de combat shotgun is sterker gemaakt en zeker niet overdreven sterk. Ondanks dat dat ding sterker is geeft dat ding soms onverklaarbare hitmarkersDe rest van de shotguns sucken nog steeds overigens
Om een idee te geven hoe de nieuwe shotgun nu is:
[video]

Zo gedaan op HC Domination. Shoguns zijn IMO het makkelijkst om Diamond te halen.dm-dutchman schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:17:
[...]
De combat shotgun is makkelijk uit te spelen. Maar wat is de Sawed-off shotgun naarHardcore is voor mij de enige manier om daar een beetje kills me te maken.
PSN: Kidjuh
Ja dat wel, maar als ik ze allemaal goud heb raak ik ze ook niet meer aan.Kidjuh schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 13:10:
[...]
Zo gedaan op HC Domination. Shoguns zijn IMO het makkelijkst om Diamond te halen.
echt waar, was gisteren super blij dat ik de diamond cammouflage unlockt heb voor de submachine.
maar wat een graf lelijk ding is dat zeg, lijkt niet eens op diamond....
Dat ik daar me tijd in heb gestoken pfff...
maar wat een graf lelijk ding is dat zeg, lijkt niet eens op diamond....
Dat ik daar me tijd in heb gestoken pfff...
Ik vind het zo raar dat die killcounter soms wel en soms niet te zien is
Hoewel ik de meeste wapens niet meer gebruik als ik er 500 kills mee gemaakt heb vind ik het toch wel leuk om te zien 
Kijken jullie naar de challenges trouwens? Ik probeer ze als het logisch te doen is wel te halen. Meestal komt het gewoon neer op iets een X aantal keren doen. Sommigen zijn bijna onmogelijk en hebben meer met geluk dan skill te maken. Heb gisteren toevallig alle challenges van Team Deathmatch gehaald, de laatste die ik moest was "meeste kills, minste deaths" in de lobby. Had gelukkig een hele boel christmasnoobs om me heen
Diezelfde challenge heb je ook bij War alleen is het daar niet zichtbaar te volgen omdat alleen de score wordt weergegeven.
Kijken jullie naar de challenges trouwens? Ik probeer ze als het logisch te doen is wel te halen. Meestal komt het gewoon neer op iets een X aantal keren doen. Sommigen zijn bijna onmogelijk en hebben meer met geluk dan skill te maken. Heb gisteren toevallig alle challenges van Team Deathmatch gehaald, de laatste die ik moest was "meeste kills, minste deaths" in de lobby. Had gelukkig een hele boel christmasnoobs om me heen
Diezelfde challenge heb je ook bij War alleen is het daar niet zichtbaar te volgen omdat alleen de score wordt weergegeven.
Let op:
Er is een apart topic voor de PC versie: [PC] Call Of Duty WWII
Er is een apart topic voor de PC versie: [PC] Call Of Duty WWII