[XBO/PS4] Call of Duty: WWII

Pagina: 1 ... 18 ... 29 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09 01:12
dm-dutchman schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 08:47:
Weet iemand hoe lang je de tijd hebt om de speciale order te voltooien voor het mesje? (compleet 35 matches)

Btw ik heb nergens de order gezien voor de sten. Waar stond die?
Ik had 'm vanaf het begin van de winter siege, voor die van 't mesje. Die ben ik nu aan 't doen.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Weet iemand hoe lang je de tijd hebt om de speciale order te voltooien voor het mesje? (compleet 35 matches)
Volgens mij zolang als je wilt, er komen wel nieuwe orders maar je oude blijft staan tot je hem haalt / weghaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 21:16
Monda schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 08:53:
[...]

Ik had 'm vanaf het begin van de winter siege, voor die van 't mesje. Die ben ik nu aan 't doen.
Is de order voor de STEN gun dus ook een special order? dus als ik het mesje heb of de order weg gooi komt de volgende tevoorschijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
dm-dutchman schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:02:
[...]

Is de order voor de STEN gun dus ook een special order? dus als ik het mesje heb of de order weg gooi komt de volgende tevoorschijn?
Nee pas als deze geüpdate wordt denk ik. Ik was bezig met de sten en na het updaten van de orders, zag ik de nieuwe special order verschijnen (mes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Monda schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:06:
[...]

Nee pas als deze geüpdate wordt denk ik. Ik was bezig met de sten en na het updaten van de orders, zag ik de nieuwe special order verschijnen (mes).
Dit betekent dus dat ik de order voor de STEN heb gemist.... Gister avond voor het eerst de wintersiege gespeeld.. Jammer. dan maar hopen dat ik met supply drops de sten kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
dm-dutchman schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:08:
[...]

Dit betekent dus dat ik de order voor de STEN heb gemist.... Gister avond voor het eerst de wintersiege gespeeld.. Jammer. dan maar hopen dat ik met supply drops de sten kan krijgen.
Oh echt? Ja dan klinkt dat heel logisch. Wel jammer, maar zo bijzonder is het wapen in mijn ogen niet. Het is sowieso redelijk balanced, alleen de AR springen er misschien iets uit door de range. Het is bij mij meer het willen verzamelen van alles. Tussen die nieuwe wapens zit sowieso niet the holy grail ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Monda schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:12:
[...]

Oh echt? Ja dan klinkt dat heel logisch. Wel jammer, maar zo bijzonder is het wapen in mijn ogen niet. Het is sowieso redelijk balanced, alleen de AR springen er misschien iets uit door de range. Het is bij mij meer het willen verzamelen van alles. Tussen die nieuwe wapens zit sowieso niet the holy grail ofzo.
Ik speel altijd een wapen prestige en ga dan door naar de volgende. Als alles prestige is ga ik pas voor de camo's. En op die manier speel ik alles uiteindelijk vrij. dan is het wel ruk om erachter te komen dat je dus een wapen niet hebt omdat ik een weekendje niet kon spelen.... Maargoed, er komt vast nog wel een moment waar het wel mogelijk is om het wapen alsnog te krijgen. anders gooi ik al mijn armorycredits er tegen aan. of de gratis cod points die ik heb gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:06

Vrijdag

De Zwarte

Btw ik heb nergens de order gezien voor de sten. Waar stond die?
Volgens mij kon je gisteren nog de challenge pakken. VZIW blijft die order gewoon actief totdat je 'm hebt voltooid of laat vallen. Het zal wel ergens in de winterperiode voltooid moeten worden denk ik.

De Sten was de vorige special order. Die heb ik laten gaan want dat waren 50 matches en ik heb liever dat mesje. Voor de looks :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 21:20
Monda schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:12:
[...]

volgens mij kon je hem ook "kopen"met armory credits ( 31.000)
Vrijdag schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:32:
[...]

Volgens mij kon je gisteren nog de challenge pakken. VZIW blijft die order gewoon actief totdat je 'm hebt voltooid of laat vallen. Het zal wel ergens in de winterperiode voltooid moeten worden denk ik.

De Sten was de vorige special order. Die heb ik laten gaan want dat waren 50 matches en ik heb liever dat mesje. Voor de looks :P
Ik heb liever de normale wapens ipv de icepick en mesje

[ Voor 34% gewijzigd door chimera2 op 12-12-2017 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Hoe krijg ik trouwens m'n standaard helm terug die bij het desbetreffende uniform hoort? Ik heb special helm gebruikt en als ik deze uitzet heeft m'n character helemaal geen helm meer op. Als ik een nieuw uniform aantrek, verschijnt er ook geen helm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Monda schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 12:11:
Hoe krijg ik trouwens m'n standaard helm terug die bij het desbetreffende uniform hoort? Ik heb special helm gebruikt en als ik deze uitzet heeft m'n character helemaal geen helm meer op. Als ik een nieuw uniform aantrek, verschijnt er ook geen helm.
Volgens mij zijn de helmen bugged. Als ik mijn skin The Bleeders gebruik (met gasmasker) kan ik geen helm meer op. Het is óf de helm óf gasmasker.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

ben de laatste tijd AR's aan het proberen nadat ik de BAR niet meer zo super vind op lange afstanden na de vele nerfs....
Ik moet zeggen, de M1941 schiet echt lekker, wel even wennen maar vind dit een soort mix van de Bar en de STG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Monda schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 12:11:
In helmen scherm op vierkantje of driehoekje drukken voor standaard helm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Laatst online: 22-12-2024
Vrijdag schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 13:23:
[...]
Volgens mij zijn de helmen bugged. Als ik mijn skin The Bleeders gebruik (met gasmasker) kan ik geen helm meer op. Het is óf de helm óf gasmasker.
Dit is geen bug , je kunt alleen de standaard helm gebruiken icm gasmasker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-09 09:49
ik zie veel staan dat er mensen opdrachten krijgen in Headquarters. Waar haal je die opdrachten? ik kan contracten aangaan en de 24 uurs missies van "maak 100 kills" etc. Maar nooit een opdracht om uit te voeren in Headquesrters

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:48
jaydenjarno schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 14:28:
ik zie veel staan dat er mensen opdrachten krijgen in Headquarters. Waar haal je die opdrachten? ik kan contracten aangaan en de 24 uurs missies van "maak 100 kills" etc. Maar nooit een opdracht om uit te voeren in Headquesrters
Dat is een daily order. Die kun je in HQ doen. Geen garantie dat er elke dag zo'n order bij zit though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
die kan ik dan bij de Quartermaster halen of zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

SC4RF4C3 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 14:24:
[...]

Dit is geen bug , je kunt alleen de standaard helm gebruiken icm gasmasker.
Hm, zal het vanavond dan eens proberen. Ik gebruikte altijd de Pathfinder helm icm The Bleeders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
jaydenjarno schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 14:32:
die kan ik dan bij de Quartermaster halen of zoiets?
Nee in de bunker bij Major Howard.

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
top!!! ga ik de Major maar eens bezoeken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bierkwadraat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 13:54
Dit is mijn eerste COD sinds jaren, en ik kan gelukkig aardig mee online. Ben nu rank 29 met een KD van 1.32. De supply drops en Headquarters hebben voor mij persoonlijk weinig toegevoegde waarde.

Zitten wel rare issues in de matchmaking, zoals dat ik als spectator mee doe en niet spawn.
Vervolgens word ik gekickt wegens inactiviteit. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akatar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:07
bierkwadraat schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 17:58:
Dit is mijn eerste COD sinds jaren, en ik kan gelukkig aardig mee online. Ben nu rank 29 met een KD van 1.32. De supply drops en Headquarters hebben voor mij persoonlijk weinig toegevoegde waarde.

Zitten wel rare issues in de matchmaking, zoals dat ik als spectator mee doe en niet spawn.
Vervolgens word ik gekickt wegens inactiviteit. d:)b
Dit komt nog wel eens voor als een match "scheef" wordt ingedeeld, al een paar keer gezien dat het 8 tegen 4 werd. nr 7 en 8 blijven dan spectator en worden een tijdje later gekicked wegens inactiviteit.

Moet wel zeggen dat het na de laatste update nog slechter geworden is, gebeurt regelmatig dat ik eerst dood neerval en later de tegenstander begint te schieten, of dat ik al de hoek om ben en dan nog dood ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Pfff complete 50 matches voor een wapen. 50 x +-10 min = 500 min : 60 min is 8,3 uur

Lekker dan als je gewoon hele dagen werkt en ook nog een leven hebt naast werken en gamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-08 21:41
Heb trouwens regelmatig dat ik of als eerste sta te wachten op de rest in een game voordat hij start of dat er eerst 4 of 5 doden gevallen zijn (die trouwens zonder wapen rondrennen maar met lege handen) voordat ik kan in spawnen. Heb dan al 5 x opnieuw de klasse geselecteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

dm-dutchman schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 22:13:
Pfff complete 50 matches voor een wapen. 50 x +-10 min = 500 min : 60 min is 8,3 uur

Lekker dan als je gewoon hele dagen werkt en ook nog een leven hebt naast werken en gamen
FFA/TDM hardcore spelen, die zijn het snelste afgelopen meestal :) Ik ben nu voor het mesje bezig, dat zijn er "maar" 35.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
ben benieuwd welke special order we krijgen. alle wapens zijn nu wel geweest. Misschien beginnen ze weer opnieuw dat iedereen ze kan krijgen. Die knife en icepick boeien mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
chimera2 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 08:26:
ben benieuwd welke special order we krijgen. alle wapens zijn nu wel geweest. Misschien beginnen ze weer opnieuw dat iedereen ze kan krijgen. Die knife en icepick boeien mij niet.
Dat mag ik wel hopen. Dan heb ik ook nog een kans om ze allemaal vrij te spelen :D

Weet iemand al wat vandaag de Special order is?
djmelvee schreef op woensdag 13 december 2017 @ 10:03:
[...]

Geef me 9 minuten, dan switchen ze namelijk :D
we wachten in spanning af :P

[ Voor 25% gewijzigd door dm-dutchman op 13-12-2017 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
dm-dutchman schreef op woensdag 13 december 2017 @ 08:29:
[...]

Dat mag ik wel hopen. Dan heb ik ook nog een kans om ze allemaal vrij te spelen :D

Weet iemand al wat vandaag de Special order is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik kreeg gisteren een epic icepick uit een drop :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Vrijdag schreef op woensdag 13 december 2017 @ 10:13:
Ik kreeg gisteren een epic icepick uit een drop :D
Gefeliciteerd, krijg je de normale icepick ook als je de epic variant uit het kistje krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
djmelvee schreef op woensdag 13 december 2017 @ 10:03:
[...]

en ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 19:00
Ik hoop echt dat ze de scorestreak-kills uit HC halen, het is al zover dat ik een carpetbomber niet meer pak als ie in mijn emergency airdrop zit :(

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Doopy-X- schreef op woensdag 13 december 2017 @ 10:45:
Ik hoop echt dat ze de scorestreak-kills uit HC halen, het is al zover dat ik een carpetbomber niet meer pak als ie in mijn emergency airdrop zit :(
ik neem aan dat je scorestreak-TEAM kills bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
dm-dutchman schreef op woensdag 13 december 2017 @ 10:52:
[...]

ik neem aan dat je scorestreak-TEAM kills bedoeld?
Die aanname is correct 8)

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
misschien dat ricochet dan wel beter is. dan ga je alleen zelf dood.
Maar het is inderdaad fijner als die eruit word gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
chimera2 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 10:57:
misschien dat ricochet dan wel beter is. dan ga je alleen zelf dood.
Maar het is inderdaad fijner als die eruit word gehaald.
Het lijkt mij een easy fix die echt een hele hoop frustratie wegneemt, zeker aangezien de scorestreaks al zo ongelofelijk crap zijn in deze game. Carpetbomber (en fire bombing run) zijn nou juist wel leuke streaks om te gebruiken maar totaal niet te gebruiken in hardcore momenteel. :F

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Bij mij is het de GPMG vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

dm-dutchman schreef op woensdag 13 december 2017 @ 10:22:
[...]

Gefeliciteerd, krijg je de normale icepick ook als je de epic variant uit het kistje krijgt?
Net gecheckt, ja inderdaad. Zowel de gewone als de epic versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 18:14
Doopy-X- schreef op woensdag 13 december 2017 @ 10:45:
Gewoon je team ff verwittigen dat ze moeten schuilen helpt meestal wel.

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
djmelvee schreef op woensdag 13 december 2017 @ 11:02:
[...]

Bij mij is het de GPMG vandaag.
De gpmg die heb ik al sinds gisteren als contract staan. Moet er 50 matches voor doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Vrijdag schreef op woensdag 13 december 2017 @ 13:21:
[...]

Net gecheckt, ja inderdaad. Zowel de gewone als de epic versie :)
Nice, dan ga ik al mijn armory credits sparen en koop ik op 1 januari de collections van de wapens die ik nog niet heb.

Edit:

Maar ik mag toch hopen dat ze de spelers die het spel kopen na 2 januari ook nog een kans geven om de wapens te krijgen.

[ Voor 17% gewijzigd door dm-dutchman op 13-12-2017 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Opuske schreef op woensdag 13 december 2017 @ 14:00:
[...]

Gewoon je team ff verwittigen dat ze moeten schuilen helpt meestal wel.
dat gaat niet altijd als je met randoms speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
chimera2 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 14:20:
[...]

dat gaat niet altijd als je met randoms speelt
Exact, ik speel meestal wel met wat bekenden maar meestal ook met 2 randoms. En die luisteren niet ;)

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Heeft iemand een andere special order gesport dan de complete 50 matches voor GPMG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
dm-dutchman schreef op woensdag 13 december 2017 @ 15:18:
Heeft iemand een andere special order gesport dan de complete 50 matches voor GPMG?
Ja? Ik heb gisteren de 50 matches voor de Sten gehaald en daarna de special voor de GPMG aangezet. De andere wapens heb ik ook voorbij zien komen de de afgelopen dagen, volgens mij elke dag een andere.

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
dm-dutchman schreef op woensdag 13 december 2017 @ 15:18:
Ik had eerst de gewehr daarna die knife dan de bpmg en nu de sten als order

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Doopy-X- schreef op woensdag 13 december 2017 @ 15:27:
[...]

Ja? Ik heb gisteren de 50 matches voor de Sten gehaald en daarna de special voor de GPMG aangezet. De andere wapens heb ik ook voorbij zien komen de de afgelopen dagen, volgens mij elke dag een andere.
Ik bedoelde voor vandaag, zou de volgende keer duidelijker zijn. Zelf zag ik gisteravond dat de missie voor de GPMG verliep na 13 uur. dus deze zou vanochtend verlopen.
Opuske schreef op woensdag 13 december 2017 @ 15:35:
[...]

Ik had eerst de gewehr daarna die knife dan de bpmg en nu de sten als order
dat zou betekenen dat de hele serie blijft rouleren. Aangezien de sten volgens sommige spelers als eerste special order was.

[ Voor 27% gewijzigd door dm-dutchman op 13-12-2017 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Opuske schreef op woensdag 13 december 2017 @ 14:02:
[...]

De gpmg die heb ik al sinds gisteren als contract staan. Moet er 50 matches voor doen.
Had ik gisteren inderdaad ook maar vandaag blijkbaar ook. Zie nu net trouwens dat het de Sten is geworden, maar die heb ik al :D Sten was voor mij inderdaad ook de eerste Special Order.

[ Voor 7% gewijzigd door djmelvee op 13-12-2017 16:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chimera2
ik heb nu nog 50 potjes staan voor de GPMG
en zie dat je nu weer kan kiezen voor de sten.
Dus neem aan dat ze weer opnieuw beginnen. Morgen weer dus de icepick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Jezus wat lijkt die Sten op de Type 100. Lijkt wel een 1 op 1 kopie van de Type 100, maar dan met een ander uiterlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Vandaag die 6 redeems in 24 uur gedaan voor een special weet ik veel wat. Geen idee wat je ervoor krijgt want zie niets veranderd. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

mike30 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 23:01:
Vandaag die 6 redeems in 24 uur gedaan voor een special weet ik veel wat. Geen idee wat je ervoor krijgt want zie niets veranderd. Iemand een idee?
Supplydrop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Oh want er stond een special surprise maar dus gewoon een supply drop. Nou ja krijg altijd poep in die dingen :) Kreeg een epic van de Waffe28. Wat een prut apparaat is dat.

• Acid_Burn
  • Laatst online: 19-09 11:23

Acid_Burn

uhuh

djmelvee schreef op woensdag 13 december 2017 @ 22:24:
Jezus wat lijkt die Sten op de Type 100. Lijkt wel een 1 op 1 kopie van de Type 100, maar dan met een ander uiterlijk :D
Hij is qua stats nagenoeg een kopie van de mp40

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• djmelvee
Acid_Burn schreef op donderdag 14 december 2017 @ 00:16:
[...]

Hij is qua stats nagenoeg een kopie van de mp40
Heb je er al mee gespeeld? Dan begrijp je heel goed wat ik bedoel.. ;)

• Acid_Burn
  • Laatst online: 19-09 11:23

Acid_Burn

uhuh

djmelvee schreef op donderdag 14 december 2017 @ 00:52:
[...]

Heb je er al mee gespeeld? Dan begrijp je heel goed wat ik bedoel.. ;)
Tja, De stats in de code laat blijkbaar gewoon zien dat het een kopie van de MP40 is met een paar hele kleine aanpassingen.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• chimera2
Acid_Burn schreef op donderdag 14 december 2017 @ 08:13:
[...]

Tja, De stats in de code laat blijkbaar gewoon zien dat het een kopie van de MP40 is met een paar hele kleine aanpassingen.
En toch vind ik de sten lekkerder spelen dan de mp40

• Riesjart1974
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:37
Is er nog ergens een newbie guide beschikbaar? :) Man man, ik probeer voor het eerst in mijn leven online te spelen met COD en ik probeer dit topic te volgen, maar voor mij is het allemaal abracadabra. :'(

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-09 15:51
Riesjart1974 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 08:29:
Is er nog ergens een newbie guide beschikbaar? :) Man man, ik probeer voor het eerst in mijn leven online te spelen met COD en ik probeer dit topic te volgen, maar voor mij is het allemaal abracadabra. :'(
Je kan op Youtube even zoeken, zijn vast wel wat guides beschikbaar voor de nieuwe spelers. Ik volg zelf voornamelijk Drift0r. Geeft veel uitleg over wat de beste attachments zijn bij de wapens bijvoorbeeld.

Nu echt een heerlijke combinatie gevonden: STG-44, Rapid Fire, Extended mags en advanced Rifling met Infantry en Lookout.
FG42 met high caliber en extended mags is ook heel chill (gebruik ik met armored i.v.m. reduced explosive damage, maar normaal is infantry imo handiger).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doopy-X-
Vraag gewoon wat je niet begrijpt, we zitten hier om elkaar te informeren ;)

*burp*

• donvalentino

donvalentino

Misschien heb je hier iets aan: http://www.ign.com/wikis/call-of-duty-ww2

• djmelvee
chimera2 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 08:14:
[...]

En toch vind ik de sten lekkerder spelen dan de mp40
Zucht.. Ga er maar eens mee spelen, dan zie en voel je wat ik bedoel. Hij lijkt in de verste verte niet op de MP40.

• dm-dutchman
Nou ik heb 25 van de 50 potjes gespeeld voor de GPMG hopelijk kan ik vanavond de andere 25 halen. Word een latertje. Maar wil wel echt alle wapens halen voor 2 januari

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Net de singleplayer uitgespeeld op de PS4 Pro.

Het was een leuke achtbaan rit, maar het was niet de leukste CoD die ik uitgespeeld heb.

Ghosts is een leukere singleplayer voor mij dan WWII.

• dm-dutchman
Weet iemand hoe je de special helmets krijgt van de winter siege?

• chimera2
uit supply drops?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

dm-dutchman schreef op donderdag 14 december 2017 @ 13:58:
Weet iemand hoe je de special helmets krijgt van de winter siege?
Winter bribes. Ik kreeg er zojuist twee uit de winterbribe dat je 25 matches moest spelen. Een soort leren pilotenmuts en een britse helm dacht ik.
Heb ondertussen al een stuk of twintig wintercrates geopend maar daar zitten geen helmen in.

[ Voor 12% gewijzigd door Vrijdag op 14-12-2017 17:47 ]

• TLM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

Ik heb er al 2 uit winter supply drops gehad hoor....
Vrijdag schreef op donderdag 14 december 2017 @ 15:43:
[...]

Winter bribes. Ik kreeg er zojuist twee uit de winterbribe dat je 25 matches moest spelen. Een soort leren pilotenmuts en een britse helm dacht ik.
Heb ondertussen al eens tuk of twintig wintercrates geopend maar daar zitten geen helmen in.

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

TLM schreef op donderdag 14 december 2017 @ 16:46:
Ik heb er al 2 uit winter supply drops gehad hoor....

[...]
Echt? Ik krijg alleen maar pistol grips, calling cards, emblems en emotes (en dan het liefste allemaal nog dubbel uiteraard :P ) uit de winter crates. Af en toe een pakje. Dat dan weer wel. Had laatst Carpathian II ofzo gekregen. Da's wel een mooie blauwe trenchcoat met gouden liner. Was mijn tegenstander ook erg blij mee want die zagen me al van ver aan komen stampen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Laatst online: 02-07 14:26
Vrijdag schreef op donderdag 14 december 2017 @ 15:43:
[...]

Heb ondertussen al een stuk of twintig wintercrates geopend maar daar zitten geen helmen in.
Helmen zitten zeker wel in wintercrates. Heb er een stuk of 4 uit gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

servival7 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:42:
[...]

Helmen zitten zeker wel in wintercrates. Heb er een stuk of 4 uit gekregen.
Het is gewoon een soort loterij, je moet geluk hebben.
Heb echt super veel crates geopend en echt 1 of 2 helmen, en heel veel duplicates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

Gelukkig is het allemaal cosmetisch. Och wat vond ik dat is AW en BO3 irritant dat er mensen rond liepen met guns die jij maar niet kreeg. Terwijl je uren liep te gamen.
donvalentino schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:44:
[...]

Het is gewoon een soort loterij, je moet geluk hebben.
Heb echt super veel crates geopend en echt 1 of 2 helmen, en heel veel duplicates.

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Okee. Een contract én een order voor Gungame. Maar waar is gungame :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:19
Vrijdag schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 13:18:
Bij Wallie?

PSN: Maichel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• servival7
Vrijdag schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 13:18:
vanavond ergens rond 19:00 en 20:00 beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ah okee thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen die personen zoeken om samen cod ww2 te spelen, moet wel eerlijk zijn in het begin was ik super slecht, heb nog nooit cod gespeeld en dit was men eerste keer, speel het nu een weekje en begint iets te beteren, maar toch nog niet goed genoeg, enfin, oefening baart kunst zegt men altijd.
Dus als er mensen zijn die nog iemand zoeken let me know, heb wel geen headset,
Laat iets achter van gegevens indien interesse of voeg mij toe Agent hitmann 37 dacht ik :)
gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke sensitivity gebruiken jullie, ben een beginner :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik zag net iemand lopen met mijn emblem. Is dat een bug ofzo? Als ik bij de emblem gallery kijk staat daar "coming soon".

Heb er maar een screenshot van gemaakt :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mike30
Vind in deze COD de gungame beter dan de cod's hiervoor want als ik mij kan herinneren begon je altijd met een pistool en dan verder omhoog. Nu is het random waar je mee begint of wat je daarna krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
mike30 schreef op zondag 17 december 2017 @ 02:12:
Vind in deze COD de gungame beter dan de cod's hiervoor want als ik mij kan herinneren begon je altijd met een pistool en dan verder omhoog. Nu is het random waar je mee begint of wat je daarna krijgt.
Ik vind het ook echt vet. Ik kan alleen echt niet snipen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Nou COD is in de aanbieding met de kerst deals van Playstation. Ben benieuwd of er nu veel nieuwe spelers bij komen.

Ik hoef alleen nog maar de Sten Gun voor de Winster Siege, dat moet wel lukken voor 2 januari. Hopelijk komt die vandaag als Special order.
mike30 schreef op zondag 17 december 2017 @ 02:12:
Het is inderdaad een leuke afwisseling. Ik heb de laatste dagen alleen maar gungame gespeeld, 2X XP en wapens en rang ranken lekker door.
chimera2 schreef op maandag 18 december 2017 @ 09:58:
[...]

Het snipen lukt me nog wel, maar de Kar98k met iron sight :O

[ Voor 35% gewijzigd door dm-dutchman op 18-12-2017 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Vrijdag schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 20:25:
Ik zag net iemand lopen met mijn emblem. Is dat een bug ofzo? Als ik bij de emblem gallery kijk staat daar "coming soon".

Heb er maar een screenshot van gemaakt :P
Mij viel het ook al op dat er gisteren iemand met mijn Cartman rond liep.

De basic training Lookout werkt in Carentan af en toe gewoon als wallhack. Dan zie je het naampje van de tegenstander gewoon door een muur heen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 12:06
dm-dutchman schreef op maandag 18 december 2017 @ 09:58:Het snipen lukt me nog wel, maar de Kar98k met iron sight :O
Het is al een vervelend wapen, dan dan ook nog niets eens een one shot kill |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Racierox schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:50:
[...]

Het is al een vervelend wapen, dan dan ook nog niets eens een one shot kill |:(
ja echt zwaar vervelend, de makkelijkste manier om daar voorbij te komen is een kill jatten van iemand. als twee honden vechten om een been.... :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

wat pas vervelend is is in de WAR mode dat die meneer die steeds praat ineens keihard door je headset praat van A Bomb is planted bla bla maar dan met +20 volume.

Schrik me af en toe echt kapot hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 16:13:
Ik speel met een sensitivity van 4 of 5 op mijn PS4 Pro. Maar de juiste sensitivity is een heel persoonlijks iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
Jammer dat 2x xp alleen bij gun game is, niet mogelijk met party. Zo van wil je 2x xp? Speel maar zonder vrienden :|

Achja schiet toch niet op in gun game. Haal meer xp in een 1x xp potje dom of hard point

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Zijn er hier mensen die gebeuik maken van een skuf controller? Ben benieuwd of het nou echt zo'n voordeel heeft

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Het is maar iets kleins maar ik vind het eigenlijk best vervelend (:P) Opstarten van het spel duurt echt vre-se-lijk lang.

Activision scherm >KLIK< Loading... Join the fight! >KLIK< Loading... Fetching profile... Loading [SERVER ERROR! :P ] Activision scherm >KLIK< Loading... Join the fight! >KLIK< Loading... Fetching profile... Loading... Wat wil je doen? >KLIK< Loading... Headquarters... :N

Echt, het is net Assassin's Creed, waar je tegen een laadscherm aan kijkt om een laadscherm te laden... :F

Kunnen ze dat nou écht niet sneller maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
Begin gewoon op de standaard en pas het aan als je merkt dat je sneller of langzamer wil bewegen. Ik zit op een sensitivity van 7, gisteren geprobeerd om naar 8 te gaan maar dat was te 'snappy' dus ik hou het op 7 8)

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Ik speel op 9. Voornamelijk omdat snipen anders niet te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambler85
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 01-02-2021
Heel persoonlijk, maar heb hem zelf altijd wat lager staan want over het algemeen kijk je al redelijk in de hoek waar je de tegenstander verwacht. Ik zelf wil dan niet teveel afwijking / missen als ik het pookje iets beweeg, dus bij een tegenstander direct schieten. Probeer altijd zoveel mogelijk afwijkende routes te lopen, en het onverwachte te doen.

Als ik zelf verrast wordt is het met lage sens echter wel vaak gebeurd, maar neem ik voor lief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb het op 8 gezet, werkt voor mij het prettigst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-08 17:59
Weer zijn de save games weg en kan ik campaign opnieuw beginnen. Ik ben er klaar mee, nog nooit zo'n buggy game meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
DutchAddick schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 17:51:
Weer zijn de save games weg en kan ik campaign opnieuw beginnen. Ik ben er klaar mee, nog nooit zo'n buggy game meegemaakt.
Zuur zeg... Wat slecht. Ben ik even blij dat ik de campain nog nooit opgestart heb. Houd het voorlopig wel gewoon bij pvp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
chimera2 schreef op maandag 18 december 2017 @ 09:58:
[...]

Ik ook niet...nou ja de enfield en die 1903 gaat nog wel maar het ergste vind ik nog wel die svt40 en die gewehr. En dan krijg je echt zo'n ongelofelijk nare 'custom' setup erop waar je niets mee kan.
Wat ik trouwens nog steeds vreemd vind is dat als ik iemand met die launcher in z'n gelaat schiet hij soms gewoon vrolijk doorloopt en me neerknalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doopy-X-

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
ben benieuwd :)

Man man man gister een paar potjes.
wel gewonnen maar (bijna) het hele team ging negatief
leek wel alsof de tegenstander een halve seconde voor liep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
mike30 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 23:46:
[...]

Ik ook niet...nou ja de enfield en die 1903 gaat nog wel maar het ergste vind ik nog wel die svt40 en die gewehr. En dan krijg je echt zo'n ongelofelijk nare 'custom' setup erop waar je niets mee kan.
Wat ik trouwens nog steeds vreemd vind is dat als ik iemand met die launcher in z'n gelaat schiet hij soms gewoon vrolijk doorloopt en me neerknalt.
Ik heb flip de R1/L1 knoppen altijd met gun game. ik kan namelijk sneller de schieten met de 1 knoppen dan met de 2 knoppen. Met gun game maakt het niet uit hoeveel kogels je gebruikt als je ze maar eerder dood hebt dan dat ze jou dood hebben.
Pagina: 1 ... 18 ... 29 Laatste

Let op:
Er is een apart topic voor de PC versie: [PC] Call Of Duty WWII