ik vind momenteel niks meer een prestige token waard
Is het trouwens mogelijk om op 1 PS4 met z'n 2en online te spelen en dan ieder op zijn eigen psn account?
Ik heb mijn schep getoken'dchimera2 schreef op maandag 4 december 2017 @ 11:34:
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ja dat is mogelijk, het werkt best prima eigenlijk.Gieter90 schreef op maandag 4 december 2017 @ 11:50:
Is het trouwens mogelijk om op 1 PS4 met z'n 2en online te spelen en dan ieder op zijn eigen psn account?
Ik ben maar begonnen met de wapens die je op en later level krijgt te unlocken want anders zou ik het ook niet weten.chimera2 schreef op maandag 4 december 2017 @ 11:34:
Moet ook eerlijk zeggen dat ik iets minder enthiousiast ben dan toen de game net uitkwam.
Had in voorgaande cod's altijd wel een vast wapen met setup waar ik dan vrij lang mee speelde.
Bij deze cod dacht ik dat dat mountain, BAR en primed was. Maar na de patch is dat het ook niet meer

Verder zijn vrijwel alle maps precies hetzelfde. De maps hebben allemaal ongeveer dezelfde opzet als League of Legends.

Ik mis maps zoals de terminal map van vroeger.
Verder is de sprint out time dergelijk traag dat een aggresieve speelstijl haast onmogelijk is.
Verder heb ik het idee dat in core het net te lang duurt voordat iemand dood is.
En dan heb je nog de supply drops, daar heb ik het na 130 pistol grips ook wel mee gehad.

Ik vermaak mij nog wel met de game maar heb na een maand spelen toch het idee dat ze op een aantal vlakken de plank hebben mis geslagen.
Ja dat kan/kon wel jaMaichel schreef op maandag 4 december 2017 @ 11:30:
[...]
Hmm, maybe deed ik het toen anders dan. Kan je wel friends joinen die al free-for-all aan t doen zijn dan?
ik mis echt nog steeds me supressor die ik normaal gesproken op me Assault rifle plaatste
Terminal
Wat een schijtmap was dat....
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Als ik je een class mag aanraden; infantry met fg42, hierop rapid fire, ext mags en high caliber /steady aim. Basic training hustle of primed.servival7 schreef op maandag 4 december 2017 @ 14:38:
[...]
Ik ben maar begonnen met de wapens die je op en later level krijgt te unlocken want anders zou ik het ook niet weten.
Moet ook eerlijk zeggen dat ik iets minder enthiousiast ben dan toen de game net uitkwam.
Had in voorgaande cod's altijd wel een vast wapen met setup waar ik dan vrij lang mee speelde.
Bij deze cod dacht ik dat dat mountain, BAR en primed was. Maar na de patch is dat het ook niet meer![]()
Verder zijn vrijwel alle maps precies hetzelfde. De maps hebben allemaal ongeveer dezelfde opzet als League of Legends.
[afbeelding]
2 tot 3 kogels voor een kill, ook op range. Ga er erg hard mee de laatste tijd.
Dit ervaar ik ook, jammer dat het zo moet, maar ben inmiddels gewend aan iets afwachtender spelen met een rifle (campen?)servival7 schreef op maandag 4 december 2017 @ 14:38:
[...]
Verder is de sprint out time dergelijk traag dat een aggresieve speelstijl haast onmogelijk is.
Ik ben zo gewend aan Hustle dat ik daar wel een token aan ga spenderen.chimera2 schreef op maandag 4 december 2017 @ 11:34:
Ik denk dat het X-in-een-vierkantje mapdesign, zeg maar dit: [X] kenmerkend is voor "arena" spellen. Het is herkenbaar, ze zijn redelijk eenvoudig te maken (kassa met dlc!) en ze kunnen lekker klein blijven.servival7 schreef op maandag 4 december 2017 @ 14:38:
[...]
Ik ben maar begonnen met de wapens die je op en later level krijgt te unlocken want anders zou ik het ook niet weten.
Bij deze cod dacht ik dat dat mountain, BAR en primed was. Maar na de patch is dat het ook niet meer![]()
[afbeelding]
Ik mis maps zoals de terminal map van vroeger.
De laatste versie van "die ander shooter" heb ik niet gespeeld, wellicht dat het daar anders is omdat die mappen vrijwel altijd een stuk groter zijn.
De mappen uit WaW vond ik trouwens erg tof, helaas vrees ik dat dergelijke mappen niet (meer) in een CoD zullen komen:

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Met die glitches in HQ kan ik mij wel erg vermaken
Net als gaan zitten en de hele HQ doorscheurenservival7 schreef op maandag 4 december 2017 @ 23:07:
Met die glitches in HQ kan ik mij wel erg vermaken![]()
![]()
[video]
hoop echt dat in in de nieuwe DLC meer dan 1 map WAR zit, vermaak me echt met deze gamemode alleen elke keer dezelfde mappen vind ik wel minder.
Hoop dat SH deze glitch er gewoon in laat zitten. Levert toch een hoop grappige momenten op.Vrijdag schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 00:06:
[...]
Net als gaan zitten en de hele HQ doorscheuren
In plaats van Primed gebruik ik Lookout. Met extended mags, advanced rifling en grip. Werkt echt heel erg fijn, waarbij je veel sneller je eerste kogel in de tegenstander hebt geknald. Op snipers trouwens een must, lookout.Tweakjur schreef op maandag 4 december 2017 @ 11:26:
[...]
Ik zweer bij de STG44, met Primed inderdaad, en in de Infantry class heb er ik dan dus 4 attachments op. Genieten.
Voor HC: Airborne, quickdraw + advanced rifling.Xeds schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 09:10:
Is er misschien iemand die een fijne PPSh-41 class ?
Succes
*burp*
https://www.reddit.com/r/...placement_season_is_live/
"SHG will be enabling parties in Ranked Play soon."
Euhhh remind me, wat doet Lookout ook alweer?Batiatus schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 09:10:
[...]
In plaats van Primed gebruik ik Lookout. Met extended mags, advanced rifling en grip. Werkt echt heel erg fijn, waarbij je veel sneller je eerste kogel in de tegenstander hebt geknald. Op snipers trouwens een must, lookout.
(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)
Laat je van een afstand de namen van de tegenstanders zien en vaak ook door de smoke heen. In ieder geval sneller dan zonder die basic training. Het heeft mij in de war gamemode echt veel extra kills opgeleverd. Vooral bij de brug als je een sniper hebt heb je veel voordeel.Tweakjur schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 10:09:
[...]
Euhhh remind me, wat doet Lookout ook alweer?
Oh wow! Werkt dat in Hardcore ook denk je? Groot voordeel zou zijn als ik sneller kan zien wie vriend/vijand is. Friendly Fire staat daar aan dus je kan niet altijd meteen schieten... dus dit is wel worth a try!Batiatus schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 10:22:
[...]
Laat je van een afstand de namen van de tegenstanders zien en vaak ook door de smoke heen. In ieder geval sneller dan zonder die basic training. Het heeft mij in de war gamemode echt veel extra kills opgeleverd. Vooral bij de brug als je een sniper hebt heb je veel voordeel.
(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)
Je hebt ook een counter basic training hiervoor, die heel irritant is (nooit je eigen naam laten zien). Gelukkig gebruiken niet veel mensen die.Tweakjur schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 10:59:
[...]
Oh wow! Werkt dat in Hardcore ook denk je? Groot voordeel zou zijn als ik sneller kan zien wie vriend/vijand is. Friendly Fire staat daar aan dus je kan niet altijd meteen schieten... dus dit is wel worth a try!
Ik denk dat het ook bij hardcore werkt, maar speel dat nooit dus heb eigenlijk geen idee.
Overigens is het niet zo dat je continue door de smoke kan 'kijken'. Enkel zie je de namen wat eerder voorbij komen. Probeer het eens uit zou ik zeggen
Zowel Lookout (Gustav Cannon-class) als Undercover (Team Deathmatch-class) gebruik ik succesvol in hardcoreBatiatus schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 11:05:
[...]
Je hebt ook een counter basic training hiervoor, die heel irritant is (nooit je eigen naam laten zien). Gelukkig gebruiken niet veel mensen die.
Ik denk dat het ook bij hardcore werkt, maar speel dat nooit dus heb eigenlijk geen idee.
*burp*
Lookout is voor elke sniper sowieso een must. Over snipers gesproken, ik heb bijna mijn 3e sniper goud.
Maar wat is de lee een traag ding met mikken. Ik heb nu die andere scope er maar opgezet want het was niet te doen.
Maar wat is de lee een traag ding met mikken. Ik heb nu die andere scope er maar opgezet want het was niet te doen.
Gisteen zat er in de tegenpartij een prestige met dat blauwe avondvierdaagse kruisje. Die had diamanten camo op zijn sniper. Het leek wel alsof hij UT instagib speelde, niet normaal hoe snel die gast kon quickscopen

Ja ziek soms... Kunnen vaardigheden zijn, maar kan ook simpelweg een modded controller zijn.Vrijdag schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 12:34:
Gisteen zat er in de tegenpartij een prestige met dat blauwe avondvierdaagse kruisje. Die had diamanten camo op zijn sniper. Het leek wel alsof hij UT instagib speelde, niet normaal hoe snel die gast kon quickscopen

PSN: Mondaatje
ik vind het altijd zo bijzonder in hc dat je hitmarkers kan krijgen:s
Hoezo? Ik vind voor sommige wapens (SMG's) 2 of 3 kogels niet meer dan normaal. Anders pak je gewoon het snelste sproeiwapen en klaar.chimera2 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 14:04:
ik vind het altijd zo bijzonder in hc dat je hitmarkers kan krijgen:s
Ik zat uit nieuwsgierigheid naar de killcams te kijken en volgens mij was het gewoon skill. Nuja, ik zou ook niet herkennen als het een gemodde controller of zo'n fragfx zou zijn dus mijn mening heeft niet zoveel waardeMonda schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 13:54:
[...]
Ja ziek soms... Kunnen vaardigheden zijn, maar kan ook simpelweg een modded controller zijn.
Dat hele quickscopen, ik heb het zo vaak geprobeerd maar kan het gewoon niet. Ben er denk ik te oud voor
Ken het probleem. Af en toe lukt het en dan denk je yes ik heb het onder de knie. En 2 deaths later ben ik weer genezen.Vrijdag schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 15:52:
[...]
Ik zat uit nieuwsgierigheid naar de killcams te kijken en volgens mij was het gewoon skill. Nuja, ik zou ook niet herkennen als het een gemodde controller of zo'n fragfx zou zijn dus mijn mening heeft niet zoveel waarde
Dat hele quickscopen, ik heb het zo vaak geprobeerd maar kan het gewoon niet. Ben er denk ik te oud voor
man wat zijn die shotguns toch irritant aan het worden, vooral met die shells erop en de hele tegenpartij dit gebruikt....
Je kunt geen normale game spelen zo
Kom ze alleen op Point du Hoc tegen, maarja op dat level speel ik er zelf ook mee 
donvalentino schreef op woensdag 6 december 2017 @ 11:57:
man wat zijn die shotguns toch irritant aan het worden, vooral met die shells erop en de hele tegenpartij dit gebruikt....
Stand Alone Agent (GITS SAC)
Incendiary Shells hebben echter wel een kortere range, afstand houden dus en je zit gebakken.donvalentino schreef op woensdag 6 december 2017 @ 11:57:
Gisteren even gespeeld met de Shovel, wat zorgt dit voor plezier zeg!
Gister ook de eerste prestige in gegaan en de token gelijk gebruikt voor het schepje
Volgens mij zat ik al op 36 kills in een avond spelen. Soms wordt je alleen wel te enthousiast en ga je dood maar het plezier wat je eruit krijgt is geweldig!
Edit; zulke zijn echt geweldig
https://account.xbox.com/...00-0000-0000-000000000000
Gister ook de eerste prestige in gegaan en de token gelijk gebruikt voor het schepje
Volgens mij zat ik al op 36 kills in een avond spelen. Soms wordt je alleen wel te enthousiast en ga je dood maar het plezier wat je eruit krijgt is geweldig!
Edit; zulke zijn echt geweldig
https://account.xbox.com/...00-0000-0000-000000000000
[ Voor 22% gewijzigd door Famous op 06-12-2017 14:43 ]
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Alleen op point du hoq en af en toe ardenne last van. Voor de rest van de maps zijn ze redelijk makkelijk te killen. Gewoon afstand houden.donvalentino schreef op woensdag 6 december 2017 @ 11:57:
Ik blijf op point du hoq gewoon weg uit de loopgraven, scheelt 90% aan shotgunsservival7 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 14:46:
[...]
Alleen op point du hoq en af en toe ardenne last van. Voor de rest van de maps zijn ze redelijk makkelijk te killen. Gewoon afstand houden.
*burp*
Ik speel daar meestal met een smg dan heb je opzich ook nog wel kans. En als er meerdere met een shotgun lopen dan pak ik die van mij er ook gewoon bij.Doopy-X- schreef op woensdag 6 december 2017 @ 14:55:
[...]
Ik blijf op point du hoq gewoon weg uit de loopgraven, scheelt 90% aan shotguns
Ja precies, m'n ergernis kwam ook vanuit de map Point du hoc ofzoiets.servival7 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 15:37:
[...]
Ik speel daar meestal met een smg dan heb je opzich ook nog wel kans. En als er meerdere met een shotgun lopen dan pak ik die van mij er ook gewoon bij.
Vaak kill ik die gasten gewoon maar omdat hij me toch licht raakt en ik in brand sta ben ik alsnog de lul
Volgende keer pak ik inderdaad ook maar is lekker die shotgun haha
Winter is coming
Ja met shotgun de loopgraven in met range wapens dan loopgraven mijden.Doopy-X- schreef op woensdag 6 december 2017 @ 14:55:
[...]
Ik blijf op point du hoq gewoon weg uit de loopgraven, scheelt 90% aan shotguns
Soms ben ik bezig met LMG en dat fijn buiten om. Maar ja als bijna iedereen het uitvecht in de loopgraven kom je niet veel tegen
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Verwijderd
Super dat de Mode Gun Game erbij komt en de Carentan-map nu ook gespeeld kan worden
met vrienden die de standaard versie hadden gekocht.
Hoop dat er uiteindelijk meerdere War modes worden toegevoegd.
Wat kan ik me daar heerlijk mee vermaken.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2017 09:40 ]
Ik moet nog 2 missies en dan heb ik de singleplayer uit. Vermakelijke game. Ik vind 'm er bij vlagen best wel mooi uitzien (PS4 Pro).
Erg verfrissend verder, na alle futuristische campaigns van de afgelopen jaren.
Erg verfrissend verder, na alle futuristische campaigns van de afgelopen jaren.
zullen ook wel weer veel uniforms inzitten. En cammo's en weinig wapens. Die je dan weer kan kopen met cod punten
Voor 30,- van MP gehaald 
Man man, wat ziet het er slecht uit
Voelt ook veel minder soepel aan dan BO3. Maar we gaan er eens wat uurtjes in stoppen.
Man man, wat ziet het er slecht uit
Ik hoop ook op One in the chamber en sticks&stones. Dat waren drie hilarische modi om te spelen toenVerwijderd schreef op donderdag 7 december 2017 @ 09:37:
[...]
Super dat de Mode Gun Game erbij komt en de Carentan-map nu ook gespeeld kan worden
met vrienden die de standaard versie hadden gekocht.
Hoop dat er uiteindelijk meerdere War modes worden toegevoegd.
Wat kan ik me daar heerlijk mee vermaken.
Daarnaast verwacht ik ook nog minstens twee nieuwe melee wapens, er was al een trenchknife te zien
En misschien wel een sneeuwballengevecht mode. Was die niet ooit eens als wintergrapje verschenen bij CoD? Of ben ik nu in de war met Guild Wars
Bij GTA5 zat dat iig zeker tijdens de kerst periodesVrijdag schreef op donderdag 7 december 2017 @ 12:17:
[...]
Ik hoop ook op One in the chamber en sticks&stones. Dat waren drie hilarische modi om te spelen toen
Daarnaast verwacht ik ook nog minstens twee nieuwe melee wapens, er was al een trenchknife te zien
[afbeelding]
En misschien wel een sneeuwballengevecht mode. Was die niet ooit eens als wintergrapje verschenen bij CoD? Of ben ik nu in de war met Guild Wars
PSN: Maichel
Ik dacht dat de update morgen kwam, maar net al een grote update geïnstalleerd...
Wel gezellig nu in HQ, sneeuw en een kerstboom.
Wel gezellig nu in HQ, sneeuw en een kerstboom.
[ Voor 23% gewijzigd door Monda op 07-12-2017 19:05 ]
Updates van 2.39GB. Luie programmeurs. Gelukkig download de Xbox met 200Mb maar dan is het nog lang wachten.
Vind de menu's wel erg onduidelijk geworden. Veel zaken verstopt op veel verschillende plekken.
Vind de menu's wel erg onduidelijk geworden. Veel zaken verstopt op veel verschillende plekken.
[ Voor 31% gewijzigd door PWM op 07-12-2017 19:12 ]
Beetje jammer dat je nu niet een gasmasker meer met een helm kan combineren. Ik heb als HQ skin de Bleeders en die heeft zo'n tof gasmasker op. Doe ik een helm op, dan verdwijnt het masker.
ik heb een raar probleem met een aantal vrienden als ik daarmee in een party wil gamen.
Toevallig ook allemaal ziggo, wellicht is dat het probleem.
Wanneer ik met 2 vrienden in een party wil kan 1 van de 3 niet joinen en krijgt dan unable to connect party of wordt er 1 gekickt tijdens het laden van een game..
Er is ook geen mogelijkheid dat we met zijn 3e samen kunnen spelen wanneer er geen 4e persoon is.
Als er een andere vriend bijkomt en hij wordt de "leader" dan kunnen we wel allemaal joinen..
Meer mensen die dit soort rare party problemen hebben ?
Wanneer ik met 2 vrienden in een party wil kan 1 van de 3 niet joinen en krijgt dan unable to connect party of wordt er 1 gekickt tijdens het laden van een game..
Er is ook geen mogelijkheid dat we met zijn 3e samen kunnen spelen wanneer er geen 4e persoon is.
Als er een andere vriend bijkomt en hij wordt de "leader" dan kunnen we wel allemaal joinen..
[ Voor 5% gewijzigd door donvalentino op 08-12-2017 11:23 ]
iemand al een winter supply drop geopend ?
Ik dacht dat je er vandaag 1 kreeg, maar heb nog niets...chimera2 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 12:10:
iemand al een winter supply drop geopend ?
zal denk ik vanaf 18:00 live gaan denk ik (dan start volgens mij ook altijd double xp weekend)Monda schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 12:34:
[...]
Ik dacht dat je er vandaag 1 kreeg, maar heb nog niets...
Ah daarom dus, weer wat geleerd, ty!donvalentino schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 13:40:
[...]
zal denk ik vanaf 18:00 live gaan denk ik (dan start volgens mij ook altijd double xp weekend)
Zeker een PlaystationPWM schreef op donderdag 7 december 2017 @ 12:13:
Voor 30,- van MP gehaald
Man man, wat ziet het er slecht uitVoelt ook veel minder soepel aan dan BO3. Maar we gaan er eens wat uurtjes in stoppen.
Ranked play van 19:00. Verwacht dat dit hetzelfde zal zijn.donvalentino schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 13:40:
[...]
zal denk ik vanaf 18:00 live gaan denk ik (dan start volgens mij ook altijd double xp weekend)
Exact zelfde probleem hier, heeft niets met ziggo te maken, wij hebben hier allemaal verschillende providers, hebben allemaal nat type 2 en open in game. Toch krijgt een van ons altijd de melding unable to connect to host. We hebben alles al geprobeerd (ip in dmz, enz) geen oplossing gevondendonvalentino schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 11:22:
ik heb een raar probleem met een aantal vrienden als ik daarmee in een party wil gamen.
oke, dan zat ik er een uurtje naastservival7 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 14:10:
[...]
Ranked play van 19:00. Verwacht dat dit hetzelfde zal zijn.

In ieder geval vanavond dan haha
Ik heb met de groep waar ik mee speel ook veel problemen. Eigenlijk wordt er elke 3 potjes die je speelt wel iemand uit de party gegooid. Dan moet diegene wachten tot het potje is afgelopen en moet weer een nieuwe uitnodiging krijgen. Heel soms lukt het nog wel eens om heel snel via het social menu het potje te joinen, maar dat werkt lang niet altijd.SC4RF4C3 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 14:32:
[...]
Exact zelfde probleem hier, heeft niets met ziggo te maken, wij hebben hier allemaal verschillende providers, hebben allemaal nat type 2 en open in game. Toch krijgt een van ons altijd de melding unable to connect to host. We hebben alles al geprobeerd (ip in dmz, enz) geen oplossing gevonden
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Nou, in elk geval hebben ze hun uiterste best gedaan op nieuwe cosmetische items. Ik zie een behoorlijke hoeveelheid nieuwe pakjes per divisie. Zullen ook wel een berg nieuwe pistol grips bijkomen
Double xp is actief
[ Voor 23% gewijzigd door SC4RF4C3 op 08-12-2017 21:17 ]
Heb net m'n nieuwe supply drop opgehaald in de mail... Maar klopt het dat HQ weer leeg is?
15 min later weer goed gevuld...
Hoe kun je trouwens 15 mensen naar het openen van je supply drop laten kijken...? (order)
Hier met 15 mensen afspreken of is de max 6
Hoe kun je trouwens 15 mensen naar het openen van je supply drop laten kijken...? (order)
[ Voor 50% gewijzigd door Monda op 08-12-2017 22:18 ]
Die heb ik al opgegeven ondertussenMonda schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 20:38:
Heb net m'n nieuwe supply drop opgehaald in de mail... Maar klopt het dat HQ weer leeg is?
Hoe zit dat eigenlijk met die daily en weekly HQ orders? Af en toe moet je X doelwitten raken en 5 granaten in autobanden gooien maar ik heb het idee dat die niet altijd worden meegeteld. Tot nu toe ook nog maar één weekly maar ik heb echt geen flauw benul wanneer ik dat gedaan zou moeten hebben 
Kreeg vandaag ook de derde bal naar me toegegooid, dat scheelde weer die rottoren beklimmen
Kreeg vandaag ook de derde bal naar me toegegooid, dat scheelde weer die rottoren beklimmen
Tot op heden vermaak ik mijzelf echt prima met deze game! Samen met vrienden een paar potjes WAR of HC TDM spelen én samen resultaten behalen. Bij zombies vind ik de samenwerking nog veel leuker. Het stoort mij wel dat het niet mogelijk is om zo’n game te pauzeren. Afgelopen week bijna 5 uur achtereenvolgens bezig geweest met het slachten van die beesten. Ben eigenlijk wel benieuwd of jullie deze modus ook (veel) spelen?!
Stack Sats
Zombies vind ik wel gaaf maar het beste werkt als je inderdaad met een groepje samenspeelt. Ook wel lastig dat je inderdaad niet even pauze kan nemen. Vraagt om strakke planning tussendoor
Haha ja toch? Niet echt een realistisch doel. Of je zou het echt moeten organiseren ofzo. Nou ik doe' m ook wel weg dandjmelvee schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 23:43:
[...]
Die heb ik al opgegeven ondertussenNiet te doen man. Er staan nooit 15 mensen te kijken.

1x 1 level geprobeerd, vond wel geinig, maar was alleen... 5 uur achter elkaar?! Ben je niet goed?!Luuksche schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 01:42:
Tot op heden vermaak ik mijzelf echt prima met deze game! Samen met vrienden een paar potjes WAR of HC TDM spelen én samen resultaten behalen. Bij zombies vind ik de samenwerking nog veel leuker. Het stoort mij wel dat het niet mogelijk is om zo’n game te pauzeren. Afgelopen week bijna 5 uur achtereenvolgens bezig geweest met het slachten van die beesten. Ben eigenlijk wel benieuwd of jullie deze modus ook (veel) spelen?!

Als ik dat doe, liggen de scheidingspapieren wel klaar denk... Denk geen modus voor mij zo te lezen. Kun je niet gewoon 2 levels spelen en klaar?
Gisteren voor het eerst in mijn leven ( ja I know, ik heb onder een steen geleefd
) online gespeeld. Geprobeerd met COD WWII. Nou, ik had geen schijn van kans. Haha
. Wat is dé manier voor een über rookie om hier beter in te worden? Dit is echt drama..
Oefenen. Heel veel oefenenRiesjart1974 schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 09:57:
Gisteren voor het eerst in mijn leven ( ja I know, ik heb onder een steen geleefd) online gespeeld. Geprobeerd met COD WWII. Nou, ik had geen schijn van kans. Haha
. Wat is dé manier voor een über rookie om hier beter in te worden? Dit is echt drama..
Gezien je naam denk ik dat je al wat ouder bent. Dan moet je het, net als ik, vaak afleggen tegen "de jonkies" die meestal veel sneller kunnen reageren.
Ik zou vooral de mode War spelen. Loop gewoon met de anderen mee zodat je een idee hebt wat de bedoeling is. Kijk naar de killcams zodat je kan zien wat je "fout" deed en neem rustig de tijd om de mappen te leren kennen.
Je kan ook lokaal zelf een match starten, handig om dingen te leren.
Lees ook de beschrijvingen van de basic trainingen, niet elke is even geschikt voor elke klasse of situatie.
En gewoon veel spelen en niet gefrustreerd raken
Weet niet op welk platform je speelt maar er zijn hier altijd wel mensen die je willen helpen.
Gewoon een kwestie van goed oefenen. Je zou eens tegen bots kunnen spelen maar online tegen echte mensen werkt toch het best.Riesjart1974 schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 09:57:
Gisteren voor het eerst in mijn leven ( ja I know, ik heb onder een steen geleefd) online gespeeld. Geprobeerd met COD WWII. Nou, ik had geen schijn van kans. Haha
Wat is carentan een brute map zeg. Vele malen beter dan de originele ww2 maps.
Ik ben inderdaad een wat oudere speler jaVrijdag schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 10:12:
[...]
Oefenen. Heel veel oefenen
Gezien je naam denk ik dat je al wat ouder bent. Dan moet je het, net als ik, vaak afleggen tegen "de jonkies" die meestal veel sneller kunnen reageren.
Ik zou vooral de mode War spelen. Loop gewoon met de anderen mee zodat je een idee hebt wat de bedoeling is. Kijk naar de killcams zodat je kan zien wat je "fout" deed en neem rustig de tijd om de mappen te leren kennen.
Je kan ook lokaal zelf een match starten, handig om dingen te leren.
Lees ook de beschrijvingen van de basic trainingen, niet elke is even geschikt voor elke klasse of situatie.
En gewoon veel spelen en niet gefrustreerd raken
Weet niet op welk platform je speelt maar er zijn hier altijd wel mensen die je willen helpen.
Bedankt voor de tips!
Vanuit het perspectief van langdurig online gamen is er op dit moment geen wederhelft die haar invloed kan uitoefenen. Desalniettemin vind ik de game soms wel te lang duren, maar iedere keer is het een uitdaging om toch weer verdeer te komen dan de vorige keer..Monda schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 07:16:
[...]
1x 1 level geprobeerd, vond wel geinig, maar was alleen... 5 uur achter elkaar?! Ben je niet goed?!![]()
Als ik dat doe, liggen de scheidingspapieren wel klaar denk... Denk geen modus voor mij zo te lezen. Kun je niet gewoon 2 levels spelen en klaar?
Stack Sats
De manier is tijd. Leer de looproutes, leer de zichtlijnen zodat je kan pre-aimen en vermoei jezelf niet met heel veel verschillende wapens uit te proberen. Speel in het begin gewoon behoudend en het eerste wapen dat je hebt, de m1941 is een prima wapen om voorlopig mee rond te lopen. Als je tegenstanders wel raakt maar ze gaan niet dood, stap over op de hardcore-modus. Probeer niet gefrustreerd te raken, we zijn allemaal deze fase doorgegaan 😉Riesjart1974 schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 09:57:
*burp*
Haha I feel you. Niet voor 't eerst online gespeeld, maar (misschien nog erger) voor het eerst een first-person shooter op de console. En het is echt zoals iedereen hier zegt, veel spelen.Riesjart1974 schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 09:57:
Ik heb 3 weken zeer veel gespeeld (vrijwel iedere dag, minimaal een uurtje) en merk nu pas dat ik echt een stuk beter geworden ben. Eindigde de eerste week alleen maar in de richting van 4-14. Nu zitten er nog steeds hele slechte soort scores tussen, maar eindig ook al wel eens in de top 3.
Het scheelt echt enorm als je de maps leert kennen, dus de plekken waar vaak enemies verschijnen. Zo kun je daar alvast aimen en ben je soms een tiende van een seconde eerder
Je zult vast gefrustreerd raken, maar als 't te erg wordt, leg de controller even weg en ga even later gewoon weer door. Vooral niet opgeven! Succes!
Ik heb behoorlijk veel moeite constant goede scores te halen. Ben helaas op dit moment veel te afhankelijk van m'n teammates... En die zijn over het algemeen behoorlijk slecht....
Verder voor mijzelf totaal nog niet duidelijk welke wapens ik fijn vind. Ben veel te veel aan 't switchen
Verder voor mijzelf totaal nog niet duidelijk welke wapens ik fijn vind. Ben veel te veel aan 't switchen
[ Voor 23% gewijzigd door Daiov97 op 09-12-2017 16:09 ]
Qua scores snap ik je, bij mij is het exact hetzelfde... Soms 40 kills, soms maar 12...Daimen schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 16:06:
Ik heb behoorlijk veel moeite constant goede scores te halen. Ben helaas op dit moment veel te afhankelijk van m'n teammates... En die zijn over het algemeen behoorlijk slecht....
Ik ben gisteravond prestige 3 ingegaan en heb de meeste rifles, SMG's en LMG' s 3x gemaxt. Ik vind het erg zonde dat er zoveel single shot rifles zijn, gisteravond ook weer een heroïc versie van de nieuwe Gewehr 43 unlocked... Weer een single...Ik mis bijvoorbeeld echt een burst-wapen...
*burp*
Kan je de game ergens tussentijds opslaan? Ik moet elke keer weer opnieuw beginnen!
Wat doe ik verkeerd?
Hoor het graag
Wat doe ik verkeerd?
Hoor het graag
Clantag/killcounter op je wapen. Die niet/nauwelijks te zien zijnk1978 schreef op zondag 10 december 2017 @ 20:28:
Wat is het nut om je wapen te prestige ?
Én je kan de challenges opnieuw halen, inclusief xp dus.
Als je sneller hoger wil komen is het dus ook je wapens prestige.
Zelf erg fan van de STG44 met rapid fire, grip en headshot damage.
Speelt echt heerlijk!
Gisteren nog even samen gespeeld met een vriend en had “stiekem” tussendoor de sensitivity naar 7 gezet.
Was even wennen voor hem maar ging daarna ook een stuk beter. 4 of 5 is echt te laag.
Speelt echt heerlijk!
Gisteren nog even samen gespeeld met een vriend en had “stiekem” tussendoor de sensitivity naar 7 gezet.
Was even wennen voor hem maar ging daarna ook een stuk beter. 4 of 5 is echt te laag.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ik speel tegenwoordig standaard op 9.Famous schreef op zondag 10 december 2017 @ 22:54:
Én je kan de challenges opnieuw halen, inclusief xp dus.
Speelt echt heerlijk!
Ik speel nu vooral HC met de sten en dna grip en advanced rifling erop. Erg fijn wapen.
Probeer elke dag/2 dagen de sensivity één puntje hoger te zetten. Hierdoor train je de accuraatheid. Op deze manier heb ik geleerd met BO2 op 14 (insane) te spelen. Je bent flink in het voordeel als je sneller kunt reageren.
Ik zou eerst eens de basics onder de knie krijgen voordat je sensitivity aanpast. Ook een beetje behoudender spelen dan continue rushen naar bepaalde punten. Rustiger spelen heeft me al snel 0.25 in K/D ratio gescheeld. Daarmee bedoel ik niet campen, maar niet continue naar B rushen in domination bijvoorbeeld.
Merk wel dat de tegenstand in WW2 een stuk beter is dan in Modern Warfare remastered. K/D ratio van 1.80 naar 1.47
Merk wel dat de tegenstand in WW2 een stuk beter is dan in Modern Warfare remastered. K/D ratio van 1.80 naar 1.47

Dat helpt ook heel veel ja, ik ren bijvoorbeeld nooit met Point du Hoc, hierdoor ben ik stiller maar blijf ik in beweging. Maar het hangt heel erg af wie je tegenstanders zijn. Soms is van de ene kant van de map naar de andere sprinten met een smg de beste optie. andere keer kun je met de Sniper gewoon rondlopen.Batiatus schreef op maandag 11 december 2017 @ 11:19:
Ik zou eerst eens de basics onder de knie krijgen voordat je sensitivity aanpast. Ook een beetje behoudender spelen dan continue rushen naar bepaalde punten. Rustiger spelen heeft me al snel 0.25 in K/D ratio gescheeld. Daarmee bedoel ik niet campen, maar niet continue naar B rushen in domination bijvoorbeeld.
Waar ik helemaal schijt ziek van aan het worden ben is de carpet bombing met harcore. Dan heb je zo' n ding en dan meteen een kick voor team killing. Wat een achterlijk gedoe
Die Bren. Wat. Een. Waardeloos. Wapen 
Langzaam, blokkeert bijna je hele fov, gaat alle kanten op als je schiet en attachments helpen geen zier...
Langzaam, blokkeert bijna je hele fov, gaat alle kanten op als je schiet en attachments helpen geen zier...
Die Bren krijg je toch na 50 mp matches? Zit nu op 34/50 maar is het unlocken niet waard dus? Ben nu die beetje met die FG42 bezig maar ben ik ook niet helemaal wild van. M'n favo is op het moment toch nog wel de type 100.
Ook iets raars...soms als ik met die fg42 speel doet hij soms na 3 kogels ineens reloaden. Zonder dat ik daarvoor op de knop druk. Erg irritant als je op iemand staat te schieten
Nog iemand problemen gehad met die featured lijst van winter karenthen? Probeerde vanavond te joinen maar krijg telkens een host error maar de normale lijst werkt gewoon prima.
Ook iets raars...soms als ik met die fg42 speel doet hij soms na 3 kogels ineens reloaden. Zonder dat ik daarvoor op de knop druk. Erg irritant als je op iemand staat te schieten
Nog iemand problemen gehad met die featured lijst van winter karenthen? Probeerde vanavond te joinen maar krijg telkens een host error maar de normale lijst werkt gewoon prima.
[ Voor 18% gewijzigd door mike30 op 12-12-2017 00:27 ]
Nee da's de Sten 
Trouwens die daily order dat je 20 denies moet hebben bij KC werkt niet. Ik heb al tich denies maar geen progressie. ook niet verwijderen en weer opnieuw aannemen.
Trouwens die daily order dat je 20 denies moet hebben bij KC werkt niet. Ik heb al tich denies maar geen progressie. ook niet verwijderen en weer opnieuw aannemen.
[ Voor 81% gewijzigd door Vrijdag op 12-12-2017 00:36 ]
Excuus je hebt gelijkVrijdag schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 00:36:
Nee da's de Sten
Ik heb hetzelfde probleemVrijdag schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 00:36:
Nee da's de Sten

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Ik weet het niet, heb die order geannuleerd want ik wilde liever het mesjemike30 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 00:39:
[...]
Excuus je hebt gelijkIs die Sten wel wat? Ben altijd meer van de AR's geweest maar kan in die spel niet echt een AR vinden wat ik echt lekker vind spelen. Mede omdat als ik zeg maar ipv infantry dan airborne kies ik toch wat attachments mis op zo'n AR waar die toch beter van gaat schieten. Maar met infantry loop je zo verschrikkelijk sloom
Die supply drops zijn trouwens ook weer zoiets waar ik nooit wat mee ga krijgen. Had er in bo3 ook alleen pech mee. Opende er van de week 27 en kreeg heb geloof ik 30 pistol grips gekregen en een variant van de FG42 de stinkaroo geloof ik en een heroic schep. Geen idee wat ik daar mee moet maar goed.
mijn 2e winter suply drop was een duplicate. I feel your painmike30 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 00:50:
Die supply drops zijn trouwens ook weer zoiets waar ik nooit wat mee ga krijgen. Had er in bo3 ook alleen pech mee. Opende er van de week 27 en kreeg heb geloof ik 30 pistol grips gekregen en een variant van de FG42 de stinkaroo geloof ik en een heroic schep. Geen idee wat ik daar mee moet maar goed.
Weet iemand hoe lang je de tijd hebt om de speciale order te voltooien voor het mesje? (compleet 35 matches)
Btw ik heb nergens de order gezien voor de sten. Waar stond die?
Btw ik heb nergens de order gezien voor de sten. Waar stond die?
Let op:
Er is een apart topic voor de PC versie: [PC] Call Of Duty WWII
Er is een apart topic voor de PC versie: [PC] Call Of Duty WWII