Thanks, ik zal dat in de gaten houden, het heeft nu geen zin om door te gaan.SC4RF4C3 schreef op maandag 27 november 2017 @ 17:59:
[...]
Ik lees net op twitter @sledgehammergames dat er op de xbox problemen zijn. Servers zouden eruit liggen dus geen progress save helaas.
Mijn maatjes en ik laten bij DOM point A daar maar gewoon voor wat het is, B & C cappen en verdedigen, kan die sneue glitcher lekker wachten totdat ie een ons weegt in zijn kansloze glitchspot.servival7 schreef op zondag 26 november 2017 @ 16:13:
Tijd voor die glitch fix. Leave nu potjes point du hoc maar meteen. Geen lol aan te behalen.

*burp*
Zelfde techniek hier. Een enkeling die dan probeert A te flanken, om die voor een bepaalde periode vast te houden, is toch extra punten, die offert zich dan gewoon op.Doopy-X- schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:09:
[...]
Mijn maatjes en ik laten bij DOM point A daar maar gewoon voor wat het is, B & C cappen en verdedigen, kan die sneue glitcher lekker wachten totdat ie een ons weegt in zijn kansloze glitchspot.
Opofferen is sowieso nodig als je DOM speeltxoniq schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:15:
[...]
Zelfde techniek hier. Een enkeling die dan probeert A te flanken, om die voor een bepaalde periode vast te houden, is toch extra punten, die offert zich dan gewoon op.
Ik geef zelf niks om KD, vind de points cappen veel belangrijker...
*burp*
Tja, er zijn altijd van die mensen die DOM spelen alsof het TDM is... case in point:

28 kills, 1 cap
Maar ja, alles voor de KD 
Deze hebben we dus verloren met 195/200. Als meneer scrilex zich iets meer op de captures had gericht hadden we misschien nog wel gewonnen.

28 kills, 1 cap
Deze hebben we dus verloren met 195/200. Als meneer scrilex zich iets meer op de captures had gericht hadden we misschien nog wel gewonnen.
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Irri inderdaad. Ik ben momenteel de Expeditionary division na de eerste keer prestigen naar lvl 4 aan het brengen, ik kwam er van de week achter dat dat eigenlijk DE division voor veel DOM-maps is.Acid_Burn schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:33:
Tja, er zijn altijd van die mensen die DOM spelen alsof het TDM is... case in point:
[afbeelding]
28 kills, 1 capMaar ja, alles voor de KD
Ik kan zowel smoke als S-Mine 44 meenemen en ze zelfs resupplyen
*burp*
Speel tegenwoordig vooral kill comfirmed om het snelle levellen. SPM daar vergeleleken met andere modes ligt extreem hoog.
Flare op zijn knar. Zal m lerenAcid_Burn schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:33:
[afbeelding]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Typisch. M'n broertje laatst ook, gast je hebt minder kills dan deaths... Ik zat echt te kijken van; Serieus? Ik speel DOM. Ik heb 5x zoveel captures als de rest, daar gaat het in dat geval om.Acid_Burn schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:33:
[afbeelding]
Tja.... de eeuwen oude discussie over tactiek in DOM.
Iemand die de eerste vlag niet pakt en door rent voorbij vlag B om kills te maken.
Veel mensen verafschuwen de tactiek, terwijl hij wel de tegenstander laat weten dat er een vuurlinie is, waardoor je de tegenstander afhoudt om je teamgenoten de kans laat hebben om B te pakken.
Dan start je de game met 2 v 1 vlaggen.
Dat je dan geen vlaggen captured, wil niet zeggen dat je de verkeerde game mode speelt.
Als je met 6 vlaggen pakkers in je team speelt, ga je de game ook niet winnen.
Zelf ben ik iemand die continu tussen A of C en B rondloopt. De derde vlag laat ik altijd aan de tegenstander en in dat gedeelte van de map ga ik mij ook niet verplaatsen. Vind het zelf heerlijk als er 1 iemand in mijn team zit die geen vlaggen pakt en een vuurlinie opzet. Ik verafschuw juist de speler in mijn team die de 3e vlag gaat proberen te capturen, waardoor de tegenstander random gaat spawnen.
Het gaat om teamwerk en als je met 6 individuele spelers speelt, ben je bij voorbaat "vaak" kansloos tegen een party aan de andere kant.
Wat mij juist irriteert is de matchmaking. Speelde zondag DOM met 5 gasten onder lvl 16 (geen prestige). Was zelf lvl 43 (geen prestige). Speelde tegen 6 tegenstanders, waarvan 2 in 1e prestige, 1 in 2e prestige, 1 in 3e prestige en een lvl 42 en 53. Het hoeft niets te zeggen, alleen in dit geval haalde iedereen in mijn team scores van 2 - 32 etc....
Iemand die de eerste vlag niet pakt en door rent voorbij vlag B om kills te maken.
Veel mensen verafschuwen de tactiek, terwijl hij wel de tegenstander laat weten dat er een vuurlinie is, waardoor je de tegenstander afhoudt om je teamgenoten de kans laat hebben om B te pakken.
Dan start je de game met 2 v 1 vlaggen.
Dat je dan geen vlaggen captured, wil niet zeggen dat je de verkeerde game mode speelt.
Als je met 6 vlaggen pakkers in je team speelt, ga je de game ook niet winnen.
Zelf ben ik iemand die continu tussen A of C en B rondloopt. De derde vlag laat ik altijd aan de tegenstander en in dat gedeelte van de map ga ik mij ook niet verplaatsen. Vind het zelf heerlijk als er 1 iemand in mijn team zit die geen vlaggen pakt en een vuurlinie opzet. Ik verafschuw juist de speler in mijn team die de 3e vlag gaat proberen te capturen, waardoor de tegenstander random gaat spawnen.
Het gaat om teamwerk en als je met 6 individuele spelers speelt, ben je bij voorbaat "vaak" kansloos tegen een party aan de andere kant.
Wat mij juist irriteert is de matchmaking. Speelde zondag DOM met 5 gasten onder lvl 16 (geen prestige). Was zelf lvl 43 (geen prestige). Speelde tegen 6 tegenstanders, waarvan 2 in 1e prestige, 1 in 2e prestige, 1 in 3e prestige en een lvl 42 en 53. Het hoeft niets te zeggen, alleen in dit geval haalde iedereen in mijn team scores van 2 - 32 etc....
[ Voor 14% gewijzigd door SilverNL op 28-11-2017 10:36 ]
Vlag A/C kan je sowieso beter laten staan omdat je dan over het algemeen een beter beeld hebt waar de tegenstanders vandaan spawnen. In de meeste maps loont het wel om meteen naar B te rennen omdat als je die eenmaal hebt het makkelijker is te verdedigen (mijnen, sticky, flares etc.) dan m achteraf nog te pakken.
Ik vind het trouwens briljant dat de KD in War geen ene fuck uitmaakt. Je kan alleen qua score zien wie het goed doet. Het loont daar ook om agressief te spelen, zelfs als je moet verdedigen. Veel naar voren zodat je tegenstander geen kans krijgt om de tanks te verplaatsen of het huisje te pakken.
Ik vind het trouwens briljant dat de KD in War geen ene fuck uitmaakt. Je kan alleen qua score zien wie het goed doet. Het loont daar ook om agressief te spelen, zelfs als je moet verdedigen. Veel naar voren zodat je tegenstander geen kans krijgt om de tanks te verplaatsen of het huisje te pakken.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Heb er ook een hekel aan als mensen het 3e punt pakken.
Waar ik een nog grotere hekel aan heb is als ik B aan het pakken ben mijn team genoten gewoon langs mij op doorlopen en ik vervolgens bij 95% van het pakken van B doodgeschoten wordt.
Help dan gewoon even mee
Waar ik een nog grotere hekel aan heb is als ik B aan het pakken ben mijn team genoten gewoon langs mij op doorlopen en ik vervolgens bij 95% van het pakken van B doodgeschoten wordt.
Help dan gewoon even mee

Verwijderd
Wie kan me helpen?!
Ik probeerde gisteravond om samen met een vriend online te gamen, echter zegt hij telkens: Unable to connect to host.
Het nat-type van onze ps4's zijn beide type 2.
Wat kan ik nu doen om dit probleem te wijzigen?
Alvast dank!
Ik probeerde gisteravond om samen met een vriend online te gamen, echter zegt hij telkens: Unable to connect to host.
Alvast dank!
Herkenbaar, aan andere kant proberen ze wel de linie tegen te houden waardoor jij easy B kan pakken. Alleen het zijn allemaal zulke ronde maps, dat je van alle kanten gepakt kan worden.servival7 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 11:28:
Heb er ook een hekel aan als mensen het 3e punt pakken.
Help dan gewoon even mee![]()
Die glitch bij Point du Hoc is btw wel geinig. Weet nu ongeveer vanuit welke hoek ik mijn nades moet gooien. Iedere keer als ik in de buurt kom toch vaak weer een kill te pakken. Vermijd zelf gewoon vlag A, alleen je kan wel van stuk of 4 kanten nades gooien op dat plekje.
Controleer in spel via settings/console info/ of nat type op open staat bij jou en je vriend, zo niet dan betreffende poort open zetten.Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 11:46:
Wie kan me helpen?!
Alvast dank!
Zou liever hebben dat ze gewoon even bij B blijven zadat je binnen een paar seconde dat punt hebt.SilverNL schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:43:
[...]
Herkenbaar, aan andere kant proberen ze wel de linie tegen te houden waardoor jij easy B kan pakken. Alleen het zijn allemaal zulke ronde maps, dat je van alle kanten gepakt kan worden.
Die glitch bij Point du Hoc is btw wel geinig. Weet nu ongeveer vanuit welke hoek ik mijn nades moet gooien. Iedere keer als ik in de buurt kom toch vaak weer een kill te pakken. Vermijd zelf gewoon vlag A, alleen je kan wel van stuk of 4 kanten nades gooien op dat plekje.
Die glitch mogen ze er nog echt wel even uithalen. Je kan toch niet serieus ranked gaan spelen deze week als die glitch er nog in zit.
Ik had dit plotseling ook. M'n nat type stond altijd op open, maar nu ineens op Moderated oid (ingame).Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 11:46:
Wie kan me helpen?!
Alvast dank!
Ik heb m'n een statisch ip gegeven aan m'n ps4 + de desbetreffende poorten ge-forward. Daarna stond m'n nat type ingame op open.
PSN: Mondaatje
Dom is eigenlijk super simplel. als je 2 punten hebt en niet te ver loopt weet je altijd waar ze spawnen. als er 1 te ver loopt dan heb je ze achter je zitten. 1man pakt punt A (of C) en de rest loopt door naar B
Exact hetzelfde probleem gisteren. Het lijkt erop dat ze een poort gewijzigd hebben?Monda schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 15:40:
[...]
Ik had dit plotseling ook. M'n nat type stond altijd op open, maar nu ineens op Moderated oid (ingame).
Ik heb m'n een statisch ip gegeven aan m'n ps4 + de desbetreffende poorten ge-forward. Daarna stond m'n nat type ingame op open.
Na het openzetten van 3074 UDP op de router had ik weer een open NAT
*burp*
Ja als je in een party speelt. Ga dat maar eens communiceren met 6 individuen met allen headset op mutechimera2 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 07:34:
Dom is eigenlijk super simplel. als je 2 punten hebt en niet te ver loopt weet je altijd waar ze spawnen. als er 1 te ver loopt dan heb je ze achter je zitten. 1man pakt punt A (of C) en de rest loopt door naar B

Was gister heel even overgestapt op Kill Confirmed, ben bijna lvl 55, even wat extra challenges halen voor snelle xp.
Alleen na 3 potjes alweer terug naar DOM. Wat een campers opeens in alle hoekjes, dat is toch wel lekker aan DOM dat je daar minder echte hoekjescampers hebt zoals onze bekende youtube vriend.
Gisteren met een paty van 6 man War gedaan. De tegenstander wist niet wat er gebeurde
Operation Breakout 2x in 5 minuten gehaald. Daarna nog een potje Operation Neptune waarbij de tegenstander 0% op beide bunkers haalde, en ik achter de turret een leuke 28 killstreak.
Operation Breakout 2x in 5 minuten gehaald. Daarna nog een potje Operation Neptune waarbij de tegenstander 0% op beide bunkers haalde, en ik achter de turret een leuke 28 killstreak.
Weapon stats: https://stealthypancake.github.io/ww2/

*burp*
Het is bevestigd dat je geen betere pakketjes krijgt als er meer mensen kijken. De pakketjes blijven gewoon random, al kijkt er niemand, of al kijken er 50 man. (bron twitter michael condrey, sledgehammer).
chimera2 schreef op maandag 27 november 2017 @ 09:37:
[...]
Ik heb er ook 70
Volgens mij heb ik ergens gelezen/gehoord dat je betere spullen krijgt als er mensen naar je pakketjes kijken.
Of als je een hogere social score hebt.
Maar dan moet onderhand wel is een keer die HQ online komen.
Stand Alone Agent (GITS SAC)
Ja war is echt het beste te spellen met een party van 6. Beetje communiceren met elkaar en je wint zoveel meer.
servival7 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 09:54:
Gisteren met een paty van 6 man War gedaan. De tegenstander wist niet wat er gebeurde![]()
volgens mij krijg je wel een paar punten social score.TLM schreef op woensdag 29 november 2017 @ 11:43:
Het is bevestigd dat je geen betere pakketjes krijgt als er meer mensen kijken. De pakketjes blijven gewoon random, al kijkt er niemand, of al kijken er 50 man. (bron twitter michael condrey, sledgehammer).
[...]
Ja voor social score is het beter dat er meer mensen kijken.
chimera2 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 12:09:
[...]
volgens mij krijg je wel een paar punten social score.
Die social score kan mijn eerlijk gezegt gestolen worden. Zie het hele nut er niet van in.
1 social point per speler die meekijkt.chimera2 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 12:09:
[...]
volgens mij krijg je wel een paar punten social score.
Update komt vandaag en daar zit een Ice Pick in

[ Voor 15% gewijzigd door Doopy-X- op 29-11-2017 16:39 ]
*burp*
Ben benieuwd, laatste tijd steeds meer plezier in de game, echt weer ouderwets zin om COD te spelen.
Vooral ook omdat me vrienden eindelijk ook weer is de game hebben gekocht (zit vaak met man of 7 a 8 in party's).
Tijd voor de grotere speellijsten
Vooral ook omdat me vrienden eindelijk ook weer is de game hebben gekocht (zit vaak met man of 7 a 8 in party's).
[ Voor 8% gewijzigd door donvalentino op 29-11-2017 16:51 ]
Dat is al om 18:00 vanavondDoopy-X- schreef op woensdag 29 november 2017 @ 16:38:
Update komt vandaag en daar zit een Ice Pick in![]()
[afbeelding]
Hier hetzelfde! Zaten gisteren met 7 man in een party en omdat dat te veel mensen zijn om samen te spelen zijn we maar custom tegen elkaar gaan spelen, dikke fundonvalentino schreef op woensdag 29 november 2017 @ 16:51:
Ben benieuwd, laatste tijd steeds meer plezier in de game, echt weer ouderwets zin om COD te spelen.
*burp*
Haha ja hadden wij gisteren ook. Ook is custom ook wel erg leuk met maten tegen elkaar
Flinke update:
MULTIPLAYER UPDATES:
XB1 and PS4 crash fixes
Server/connectivity improvements
Fixed an issue preventing users from entering local play match if booting game without internet connection
Fixed an issue of players being kicked to ghost lobby then start screen with “Lost connection to host” message after Public matches
Fixed an issue of showing black screen when host leaves match
Fixed an issue where players who are not the host see black and screen and no AAR between matches
General Leaderboard fixes and improvements
Fixed an issue of 2XP not being granted when indicated, sometimes granted 3XP
Fixed HQ progression exploits
Fixed an issue preventing Scorestreak Training from functioning due to Custom Match settings applied prior
Fixed an issue user from backing out into HQ if user accepts an invite to a lobby while in Scorestreak Training
Fixed map exploits on Pointe du Hoc, USS Texas, London Docks, and Flak Tower
Fixed an issue allowing “snaking” exploits
Fixed one-way smoke screen issue
Paratroopers in HC modes now have HC health, not normal health
Fixed the issue of granting free Flamethrower with partial fuel if another Flamethrower is equipped already
Fixed S&D issue where players are stuck when planting the Bomb after tossing a Molotov
Fixed an issue when party leader changes game mode, members are taken to a ghost lobby
Fixed an issue where when party leader leaves lobby before user loads out of match, users enter a ghost lobby
Fixed an issue where if party leader leaves in middle of match without bringing the rest of the party, shows that party leader is still there
General party improvements, including crash fixes, connectivity fixes, and access to HQ after a match
Fixed firing range issue causing continuous emoting
Fixed not allowing players who have Prestiged to accept, complete, or turn in Orders and Contracts
Fixed an issue not rewarding completed Mastery Challenges
Fixed an issue not tracking Division Skill Challenge progression in War Mode matches
Fixed Weekly Order issue not registering Hill Taker win
Fixed Daily Order Breathing Fire issue not tracking progress
Fixed an issue not properly tracking Panzerschreck Challenge, preventing players from receiving snow camo unlock
Fixed Zombies issue preventing players from earning supply drops
Various MP and Zombies splitscreen improvements
Cinematics resolution fixes on enhanced consoles
Fixed an issue pushing update to stats before AAR has been displayed (no more lost/unviewed stats)
Fixed an issue showing incorrect leaderboard data
Fixed an issue where changing character’s face and equipping Division uniform displays previous character face and kicks player out of the menu
Fixed an issue causing Headquarters death, weapon, and division stats to be logged in the Combat Record
Various UI improvements (Includes Order/Challenge completion instructions)
MP WEAPON TUNING UPDATES:
BAR nerfed to add more recoil
Reticle unlock fix for STG-44 reflex sight
Custom reticle fixes for scopes of Kar98K and Lee Enfield
MP BASIC TRAINING UPDATES:
Primed Basic Training nerf
GAMEBATTLES UPDATES:
Fixed delayed start of GameBattles matches
Increased GameBattles Hardpoint time limit from 5 min to 10 min
Other general GameBattles improvements
CAMPAIGN UPDATES:
Fixed Campaign issue causing user to lose progression and re-lock missions when selecting New Game in the menu
SOURCE: Reddit
MULTIPLAYER UPDATES:
XB1 and PS4 crash fixes
Server/connectivity improvements
Fixed an issue preventing users from entering local play match if booting game without internet connection
Fixed an issue of players being kicked to ghost lobby then start screen with “Lost connection to host” message after Public matches
Fixed an issue of showing black screen when host leaves match
Fixed an issue where players who are not the host see black and screen and no AAR between matches
General Leaderboard fixes and improvements
Fixed an issue of 2XP not being granted when indicated, sometimes granted 3XP
Fixed HQ progression exploits
Fixed an issue preventing Scorestreak Training from functioning due to Custom Match settings applied prior
Fixed an issue user from backing out into HQ if user accepts an invite to a lobby while in Scorestreak Training
Fixed map exploits on Pointe du Hoc, USS Texas, London Docks, and Flak Tower
Fixed an issue allowing “snaking” exploits
Fixed one-way smoke screen issue
Paratroopers in HC modes now have HC health, not normal health
Fixed the issue of granting free Flamethrower with partial fuel if another Flamethrower is equipped already
Fixed S&D issue where players are stuck when planting the Bomb after tossing a Molotov
Fixed an issue when party leader changes game mode, members are taken to a ghost lobby
Fixed an issue where when party leader leaves lobby before user loads out of match, users enter a ghost lobby
Fixed an issue where if party leader leaves in middle of match without bringing the rest of the party, shows that party leader is still there
General party improvements, including crash fixes, connectivity fixes, and access to HQ after a match
Fixed firing range issue causing continuous emoting
Fixed not allowing players who have Prestiged to accept, complete, or turn in Orders and Contracts
Fixed an issue not rewarding completed Mastery Challenges
Fixed an issue not tracking Division Skill Challenge progression in War Mode matches
Fixed Weekly Order issue not registering Hill Taker win
Fixed Daily Order Breathing Fire issue not tracking progress
Fixed an issue not properly tracking Panzerschreck Challenge, preventing players from receiving snow camo unlock
Fixed Zombies issue preventing players from earning supply drops
Various MP and Zombies splitscreen improvements
Cinematics resolution fixes on enhanced consoles
Fixed an issue pushing update to stats before AAR has been displayed (no more lost/unviewed stats)
Fixed an issue showing incorrect leaderboard data
Fixed an issue where changing character’s face and equipping Division uniform displays previous character face and kicks player out of the menu
Fixed an issue causing Headquarters death, weapon, and division stats to be logged in the Combat Record
Various UI improvements (Includes Order/Challenge completion instructions)
MP WEAPON TUNING UPDATES:
BAR nerfed to add more recoil
Reticle unlock fix for STG-44 reflex sight
Custom reticle fixes for scopes of Kar98K and Lee Enfield
MP BASIC TRAINING UPDATES:
Primed Basic Training nerf
GAMEBATTLES UPDATES:
Fixed delayed start of GameBattles matches
Increased GameBattles Hardpoint time limit from 5 min to 10 min
Other general GameBattles improvements
CAMPAIGN UPDATES:
Fixed Campaign issue causing user to lose progression and re-lock missions when selecting New Game in the menu
SOURCE: Reddit
Eindelijk weer users in HQ!
Division prestige is wel stuk nu lol.
Je kan dus geen divisiin prestigen in de HQ.
Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24
Zijn de primed gebruikers, inmiddels overgestapt op een andere basic training?
Ik gebruik nog altijd requisitions.Monda schreef op donderdag 30 november 2017 @ 00:13:
dan haal ik mijn streaks tenminste
Voel mij wel een beetje genaaid. Primed en BAR waren 2 prestige tokensMonda schreef op donderdag 30 november 2017 @ 00:13:
Ja snap ik absoluut! Bar die van mij ook en wilde idd ook primed gaan doen, maar wacht nu nog even af...servival7 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 09:34:
[...]
Voel mij wel een beetje genaaid. Primed en BAR waren 2 prestige tokens
Is vannacht gefixtOpuske schreef op woensdag 29 november 2017 @ 23:43:
Division prestige is wel stuk nu lol.
*burp*
Ik had ook de BAR de eerste keer gebruikt maar dat ding is nu best crap geworden...gelukkig maakt het voor HC niet zo heel veel uit en heb ik hem al 2x geprestiged...servival7 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 09:34:
[...]
Over HC gesproken, ik speelde gisteren een potje TDM ipv mijn normale DOM en gebruikte daar de Basic Training Undercover voor. Die kan ik iedereen aanraden, je naam staat namelijk niet rood boven je character als je door het veld heenloopt en het enemy team denkt 3x na voordat ze je schieten (want HC, kan zomaar je eigen maat zijn). Ik kon in alle rust rondlopen, zelfs tussen enemies in
*burp*
haha ik heb precies hetzelfdeservival7 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 09:34:
[...]
Al schoot die BAR gisteren avond nog steeds wel fijn, alleen grotere afstanden zit er veel recoil op
[ Voor 17% gewijzigd door donvalentino op 30-11-2017 09:54 ]
Up close was de BAR altijd al prima maar voor middel/grote afstanden is hij nu echt niet goed meer, zelfs met grip...donvalentino schreef op donderdag 30 november 2017 @ 09:53:
[...]
Al schoot die BAR gisteren avond nog steeds wel fijn, alleen grotere afstanden zit er veel recoil op
*burp*
Gelukkig heb ik de BAR al gold en was ik al met andere wapens bezig.
Ik zou willen dat mijn team eens 3x na zou denken voordat ze schieten.Doopy-X- schreef op donderdag 30 november 2017 @ 09:46:
[...]
Over HC gesproken, ik speelde gisteren een potje TDM ipv mijn normale DOM en gebruikte daar de Basic Training Undercover voor. Die kan ik iedereen aanraden, je naam staat namelijk niet rood boven je character als je door het veld heenloopt en het enemy team denkt 3x na voordat ze je schieten (want HC, kan zomaar je eigen maat zijn). Ik kon in alle rust rondlopen, zelfs tussen enemies in
Oh fucking handig, gisteren Primed unlocked met prestige token. Had dat allemaal niet gelezen.
It's dogged that does it
Gister een lading (40-+) aan supply drops open gemaakt, krijg behoorlijk wat epic's en horoic wapens, STG, BAR, FG42, PPSH, die machine pistol. Ook flink wat social score bij gekregen, al betwijfel ik of dat wat uitmaakt.
SavageBrother schreef op donderdag 30 november 2017 @ 10:29:
Oh fucking handig, gisteren Primed unlocked met prestige token. Had dat allemaal niet gelezen.

*burp*
Kan je alles weer resetten?SavageBrother schreef op donderdag 30 november 2017 @ 10:29:
Want ze hebben nu en de BAR en Primed generft en die had ik beide unlocked
Ook is prestigen van Divisions FUBAR
Wat een prutsers!
Doen ze met DLC's zombiemappen apart van multiplayer mappen of is het 1 geheel wat ze dan releasen?
Prestigen van divisions schijnt weer te werken.wimpie007 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 10:37:
[...]
Kan je alles weer resetten?
Want ze hebben nu en de BAR en Primed generft en die had ik beide unlocked
Ook is prestigen van Divisions FUBAR
Wat een prutsers!
Help: Ik speel voornamelijk de Zombie mode. Ik heb de casual easter egg (de boss fight) nu 3 keer gehaald, maar het is toch ook al meerdere keren mislukt omdat ik het opgeladen apparaat niet aan de grote zombie kan hangen als hij "stunned" is. Ik zie wel dat ik Vierkantje (PS4) ingedrukt moet houden, maar er gebeurt met enige regelmaat niks.
Doe ik iets verkeerd? Is dit een bug en hoe kan ik hier omheen werken?
Doe ik iets verkeerd? Is dit een bug en hoe kan ik hier omheen werken?
Mag ik vragen waarom primed niet meer nuttig is?
Meestal in 1 geheel: 4 multiplayer maps en 1 zombie map.tillietom schreef op donderdag 30 november 2017 @ 12:01:
Doen ze met DLC's zombiemappen apart van multiplayer mappen of is het 1 geheel wat ze dan releasen?
Maar het duurt nog wel even voordat de eerste DLC er is, op 30 januari voor de PS4 en 30 dagen later pas voor de X1 en PC.
[ Voor 18% gewijzigd door AntraXxX op 30-11-2017 17:22 ]
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Primed verminderde de flinch (schokken van je beeld omdat je geraakt wordt), na de update van gisteren is deze vermindering met 85% teruggedraaid.Mahone schreef op donderdag 30 november 2017 @ 17:01:
Mag ik vragen waarom primed niet meer nuttig is?
*burp*
85%...Doopy-X- schreef op donderdag 30 november 2017 @ 17:35:
[...]
Primed verminderde de flinch (schokken van je beeld omdat je geraakt wordt), na de update van gisteren is deze vermindering met 85% teruggedraaid.
Ik gebruik meestal Inconspicuous, of op dat je twee lethal en een tactical hebt. Vooral handig als je een bunker moet bestormen.
Eigenlijk is alleen het extra attachment nog nuttig dan... Heb geen idee wat ik nog meer kan gebruiken ipv Primed.Doopy-X- schreef op donderdag 30 november 2017 @ 17:35:
[...]
Primed verminderde de flinch (schokken van je beeld omdat je geraakt wordt), na de update van gisteren is deze vermindering met 85% teruggedraaid.
Hustle, Gunslinger, Bang, Scoped, Inconspicuous, Concussed. Die gebruik ik vaak, afhankelijk van de class en de mode die ik speelMonda schreef op donderdag 30 november 2017 @ 20:32:
[...]
Eigenlijk is alleen het extra attachment nog nuttig dan... Heb geen idee wat ik nog meer kan gebruiken ipv Primed.
Bang en Concussed zijn handig als je moet aanvallen in War
Verwijderd
Ik snap echt iets niet van deze game. Heb je de game gekocht met pre order kreeg ik alleen de double xp en een unlock token. Game is nu paar weken oud en heb nog steeds de zombie camo niet en de devision pack uniforms niet. Lijkt erop dat ik die ook nooit meer krijg.
Na rank 6 (social rank) zou je de wilco versie krijgen van de thompsen of hoe dat ding ook heet. Niet gekregen. Emotes krijg ik ook niet. Ik open ook maar geen drops. Krijg ik de zooi die daar uit komt dadelijk ook niet. Word hier nu schijt ziek van. Zit te zoeken op youtube overal maar nergens een antwoord te vinden wat je hier mee moet. Dus probeer ik het hier maar even. Wie o wie kan mij vertellen hoe ik dit allemaal wel functionerend krijg?
Na rank 6 (social rank) zou je de wilco versie krijgen van de thompsen of hoe dat ding ook heet. Niet gekregen. Emotes krijg ik ook niet. Ik open ook maar geen drops. Krijg ik de zooi die daar uit komt dadelijk ook niet. Word hier nu schijt ziek van. Zit te zoeken op youtube overal maar nergens een antwoord te vinden wat je hier mee moet. Dus probeer ik het hier maar even. Wie o wie kan mij vertellen hoe ik dit allemaal wel functionerend krijg?
Enige wat je nog kan doen is contact opnemen met activision support.Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2017 @ 22:24:
Ik snap echt iets niet van deze game. Heb je de game gekocht met pre order kreeg ik alleen de double xp en een unlock token. Game is nu paar weken oud en heb nog steeds de zombie camo niet en de devision pack uniforms niet. Lijkt erop dat ik die ook nooit meer krijg.
Flinch blijkbaar gebuffedIn addition, based on player feedback and validated through internal playtests, today we released new tuning adjustments to global flinch on all weapon classes. These reduced flinch values provide better consistency while engaged in head-to-head combat. Jump online and let us know what you think.
*burp*
ben ook benieuwd of die special order nog terug komt. en ze mogen ook wel is nieuwe challenges bedenken
Generfed bedoel je?
Wat een irritante chaos die nieuwe HQ. Kunnen ze dat niet limiteren tot 10 man ofzo?
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Iedereen blijft beetje hangen in eerste gedeelte. Als je naar scorestreak training of 1vs1 gaat loopt er niemand.
Malfunctions schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 11:49:
Wat een irritante chaos die nieuwe HQ. Kunnen ze dat niet limiteren tot 10 man ofzo?
Iemand ranked al geprobeerd?
Edit: Laat maar is nog niet live.
https://community.sledgeh...PS4-and-XB1/ba-p/10524587
Edit: Laat maar is nog niet live.
https://community.sledgeh...PS4-and-XB1/ba-p/10524587
[ Voor 72% gewijzigd door servival7 op 01-12-2017 13:05 ]
Euuhhh...depends
Flinch is an sich generfed maar de overall experience is gebuffed
*burp*
Stoor me zo aan het feit dat er praktisch geen sprake is van skill based matchmaking. Ook wanneer de teams gemaakt worden komt het met grote regelmaat voor dat 1 team met relatief lage levels wordt gevuld en het andere team met spelers die schijnbaar geen leven hebben en al prestige 4638273 hebben.
Oh, en zouden ze spelers met shotguns niet kunnen verplichten mee te werken aan het testen van euthanasiemedicijnen???
Daarnaast is de nieuwe HQ een ramp. Welke idioot heeft ooit bedacht dat je niet alle spelers kan muten. Zeer irritant!
Oh, en zouden ze spelers met shotguns niet kunnen verplichten mee te werken aan het testen van euthanasiemedicijnen???
Daarnaast is de nieuwe HQ een ramp. Welke idioot heeft ooit bedacht dat je niet alle spelers kan muten. Zeer irritant!
[ Voor 12% gewijzigd door MazeWing op 01-12-2017 16:24 ]
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Ik maak op de PS4 gewoon een audio party aan (zelfs af en toe zonder microfoon).
Dan heb je nergens last van
Dan heb je nergens last van
MazeWing schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 16:23:
Stoor me zo aan het feit dat er praktisch geen sprake is van skill based matchmaking. Ook wanneer de teams gemaakt worden komt het met grote regelmaat voor dat 1 team met relatief lage levels wordt gevuld en het andere team met spelers die schijnbaar geen leven hebben en al prestige 4638273 hebben.
Omdat een SBMM enorm veel vertraging kan veroorzaken, nu kom je tenminste met mensen in een lobby terecht die relatief bij jou in de buurt zitten.MazeWing schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 16:23:
Beetje een onnodige opmerking, shotguns zijn altijd een onderdeel geweest van CoD.Oh, en zouden ze spelers met shotguns niet kunnen verplichten mee te werken aan het testen van euthanasiemedicijnen???
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Hoezo vertraging? Je kunt willekeurig mensen in een lobby stoppen dat hoeft niet skill based te zijn, maar dan kun je de teams daarna wel maken aan de hand van de lvls en prestige niveaus van de spelers in die lobby.aDutchCow schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 16:52:
[...]
Omdat een SBMM enorm veel vertraging kan veroorzaken, nu kom je tenminste met mensen in een lobby terecht die relatief bij jou in de buurt zitten.
[...]
Beetje een onnodige opmerking, shotguns zijn altijd een onderdeel geweest van CoD.
En met je eens. De shotguns kunnen irritant zijn, maar zijn altijd onderdeel geweest van de game.
En al vanaf dag 1 hebben ze nooit de balans goed gekregen. Die dingen hebben een verder bereik dan een gemiddelde sniper rifle.aDutchCow schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 16:52:
[...]
Beetje een onnodige opmerking, shotguns zijn altijd een onderdeel geweest van CoD.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Wat dus onzin isMazeWing schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 17:08:
[...]
En al vanaf dag 1 hebben ze nooit de balans goed gekregen. Die dingen hebben een verder bereik dan een gemiddelde sniper rifle.

Ik zelf vind de range echt wel meevallen
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Ik verwacht een hoop noobies vanavond om af te slachten
Dan is het toch vrij spijtig dat er wederom SBMM isVrijdag schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 13:01:
Ik verwacht een hoop noobies vanavond om af te slachten
PSN: xMaurice93
Ik denk dat je in de war bent met battlefield 4. De shotguns in ww2 zijn bagger, niemand die die dingen gebruikt. De range is echt maar een meter of 4, daarna doe je of geen of heel weinig damage. Jammer, want ik vind het zelf altijd wel tof om met die dingen te spelen.MazeWing schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 17:08:
[...]
En al vanaf dag 1 hebben ze nooit de balans goed gekregen. Die dingen hebben een verder bereik dan een gemiddelde sniper rifle.
Vanmiddag klein hickup geweest, alles werkt ondertussen weer. Headquarters bleef ook leeg maar die zit ondertussen ook weer netjes vol.Lizardz schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 14:19:
Zijn er meer mensen die geen Public Match kunnen vinden? Ik blijf maar in de lobby.
Voor mij mogen ze 2 type wapens nerfen:
- snipers (hit markers, je gaat al dood als iemand met een sniper je teen of je vinger raakt.)
- inc shell shotguns (je gaat altijd dood)
- snipers (hit markers, je gaat al dood als iemand met een sniper je teen of je vinger raakt.)
- inc shell shotguns (je gaat altijd dood)
[ Voor 51% gewijzigd door SC4RF4C3 op 03-12-2017 02:56 ]
pff incindiary shells hebben een range van 4m ofzo verder weg is geen insta kill.. en na 8 meter wordt je niet eens meer geraakt.
Echt? Ik dacht per regio. Omdat ik bijna alleen maar Nederlanders, Belgen, Duitsers en Engelsen tegenkom. Naja, maakt ook niet uit.Maurice079 schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 13:55:
[...]
Dan is het toch vrij spijtig dat er wederom SBMM is
Qua shotties: Kom kom, het valt best mee. Als ik niet iemand van heel dichtbij raak leg ik niemand om, zelfs niet met inc shells. Tenzij met HC maar daar is één kogel van een 1911 ook al voldoende.
Shotties zijn behalve in de greppels en indoor volkomen kansloos tegen vrijwel alles op het gebied van range en snelheid. Beste setup is steady aim, advanced rifling en eventueel rapid fire (helpt volgens mij geen zak) en de basic training dat je kan schieten als je rent/duikt.
En dan nog moet je mazzel hebben dat iemand niet doorheeft dat je er aankomt. Daarom heb ik bijna altijd flashbangs bij me.
[ Voor 7% gewijzigd door Vrijdag op 03-12-2017 11:12 ]
Ja ik merk het wel echt in extreme mate. In WW2 draai ik vaak rond KD-ratio 1 en kom ik S&D sporadisch bovenaan. Aangezien ik nu nog steeds MWR speel, kan ik het daar goed mee vergelijken. Ik sta daar gewoon non-stop bovenaan in S&D-potjes en kom gerust mensen tegen die net beginnen met spelen. Bij WW2 ben ik ze tot op heden nog niet tegen gekomen.Vrijdag schreef op zondag 3 december 2017 @ 11:10:
[...]
Echt? Ik dacht per regio. Omdat ik bijna alleen maar Nederlanders, Belgen, Duitsers en Engelsen tegenkom. Naja, maakt ook niet uit.

PSN: xMaurice93
De meesten hier hebben hun prestige token gebruikt voor oa de Bar en Primed. Maar wat is nu nog een item waar je aan zou moeten denken?
Nou, in elk geval niet de Bren. Wat een waardeloos wapen is dat zeg
Dat is er niet....Maurice079 schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 13:55:
[...]
Dan is het toch vrij spijtig dat er wederom SBMM is
Zo, na vanmiddag wat mindere potjes gehad te hebben.. leek alsof ik ze niet kon doden enkel hitmarkers, ging het net een stuk beter!
Elk potje (op 1 na) boven aan met flink wat kills. Deaths vielen goed mee, k/d zal stuk omhoog gekrikt zijn.
Gelijk maar gestopt op het hoogte punt
Toch gek hoe erg het kan verschillen.
Elk potje (op 1 na) boven aan met flink wat kills. Deaths vielen goed mee, k/d zal stuk omhoog gekrikt zijn.
Gelijk maar gestopt op het hoogte punt
Toch gek hoe erg het kan verschillen.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Verwijderd
Nou dat heb ik geprobeerd. Contact opnemen met activision is compleet waardeloos. Je kan op een probleem klikken je krijgt een soort advies en daar moet je het mee doen en als het niet werkt heb je dus kennerlijk een probleem.En dat noemen ze dan contact opnemen.
SC4RF4C3 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 23:00:
[...]
Enige wat je nog kan doen is contact opnemen met activision support.
Ik contact ze altijd via twitter heb dan gelijk binnen paar uur een DM van zeVerwijderd schreef op maandag 4 december 2017 @ 00:32:
Nou dat heb ik geprobeerd. Contact opnemen met activision is compleet waardeloos. Je kan op een probleem klikken je krijgt een soort advies en daar moet je het mee doen en als het niet werkt heb je dus kennerlijk een probleem.En dat noemen ze dan contact opnemen.
[...]
Ik vind de ranked play nog zwaar tegenvallen.
1) Ik vind de gamemodes niet zo leuk (had liever een soort TDM zonder respawn gehad).
2) 9/10 keer leaved een teammate al in de 1e ronde en dan ben je eigenlijk al kansloos.
3) Je kan bijvoorbeeld een potje Capture the flag nog zo goed spelen maar als je overige teamgenoten er niks van bakken waardoor je alsnog verliest gaat je rank gewoon omlaag. Ik had liever gezien dat dit wat meer op induviduele prestatie ging.
4) Ik wil ranked met een eigen party spelen maar dat kan (nog) niet.
1) Ik vind de gamemodes niet zo leuk (had liever een soort TDM zonder respawn gehad).
2) 9/10 keer leaved een teammate al in de 1e ronde en dan ben je eigenlijk al kansloos.
3) Je kan bijvoorbeeld een potje Capture the flag nog zo goed spelen maar als je overige teamgenoten er niks van bakken waardoor je alsnog verliest gaat je rank gewoon omlaag. Ik had liever gezien dat dit wat meer op induviduele prestatie ging.
Dat ja, ik vind het ook heel raar dat je met je eigen party geen free-for-all kan doen, dat kon vroeger wel gewoon en vind ik altijd een leuke mode.servival7 schreef op maandag 4 december 2017 @ 09:18:
Ik vind de ranked play nog zwaar tegenvallen.
Je zegt (nog) niet, weet je of dat nog gaat komen dat dat wel kan?
PSN: Maichel
Hoe dan? Misschien unranked maar niet in de normale playlists hoorMaichel schreef op maandag 4 december 2017 @ 10:21:
[...]
Dat ja, ik vind het ook heel raar dat je met je eigen party geen free-for-all kan doen, dat kon vroeger wel gewoon en vind ik altijd een leuke mode.
Met vroeger bedoel ik COD op de PS3 toendertijd....dat weet ik niet meerwimpie007 schreef op maandag 4 december 2017 @ 10:57:
[...]
Hoe dan? Misschien unranked maar niet in de normale playlists hoor
Ik wil nu ook met party friends free for all kunnen doen, maybe komt dat nog ofzo.
Ik zweer bij de STG44, met Primed inderdaad, en in de Infantry class heb er ik dan dus 4 attachments op. Genieten.Monda schreef op zondag 3 december 2017 @ 16:35:
De meesten hier hebben hun prestige token gebruikt voor oa de Bar en Primed. Maar wat is nu nog een item waar je aan zou moeten denken?
(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)
Ik speel toch al een tijdje alle CODs maar deze optie is me niet bekendMaichel schreef op maandag 4 december 2017 @ 11:19:
[...]
Met vroeger bedoel ik COD op de PS3 toendertijd....dat weet ik niet meer![]()
Ik wil nu ook met party friends free for all kunnen doen, maybe komt dat nog ofzo.
Dit heeft er volgens mij nooit ingezeten om boosten tegen te gaan
Ja ik neig hier eigenlijk ook wel naar... Maar omdat primed zo generfd is, twijfel ik of 't een permanente token waard is...Tweakjur schreef op maandag 4 december 2017 @ 11:26:
[...]
Ik zweer bij de STG44, met Primed inderdaad, en in de Infantry class heb er ik dan dus 4 attachments op. Genieten.
Hmm, maybe deed ik het toen anders dan. Kan je wel friends joinen die al free-for-all aan t doen zijn dan?wimpie007 schreef op maandag 4 december 2017 @ 11:27:
[...]
Ik speel toch al een tijdje alle CODs maar deze optie is me niet bekend
Dit heeft er volgens mij nooit ingezeten om boosten tegen te gaan
Wat is er generfd? Dat moet dan die mindere flinch zijn.. heb ik persoonlijk niet zo veel last van. Het blijft een extra attachment opleveren en daar gaat t mij om.Monda schreef op maandag 4 december 2017 @ 11:29:
[...]
Ja ik neig hier eigenlijk ook wel naar... Maar omdat primed zo generfd is, twijfel ik of 't een permanente token waard is...
(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je in de toekomst wel met een party ranked kan doen.Maichel schreef op maandag 4 december 2017 @ 10:21:
[...]
Dat ja, ik vind het ook heel raar dat je met je eigen party geen free-for-all kan doen, dat kon vroeger wel gewoon en vind ik altijd een leuke mode.
Je zegt (nog) niet, weet je of dat nog gaat komen dat dat wel kan?
Dat zou mooi zijnservival7 schreef op maandag 4 december 2017 @ 11:32:
[...]
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je in de toekomst wel met een party ranked kan doen.
Let op:
Er is een apart topic voor de PC versie: [PC] Call Of Duty WWII
Er is een apart topic voor de PC versie: [PC] Call Of Duty WWII