[XBO/PS4] Call of Duty: WWII

Pagina: 1 ... 15 ... 29 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 19:00
servival7 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 09:17:
[...]

Vind het dan weer zonde dat je bij HC maar vier game modes hebt. Kan toch niet zo moeilijk zijn om de rest ook over te zetten.
Eens. Ik heb toch nog wel de hoop dat ook Kill Confirmed nog naar HC komt.

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 12:19
HC speelt wel beter weg idd maar ik vind de zichtbaarheid van de tegenstander maar slecht. Ik heb heel vaak dat ik een teamgenoot neermaai omdat er te laat een kleur boven verschijnt. Hoe vaak mag je eigenlijk een teamgenoot killen voor je een kick krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
Vibravis schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 09:21:
HC speelt wel beter weg idd maar ik vind de zichtbaarheid van de tegenstander maar slecht. Ik heb heel vaak dat ik een teamgenoot neermaai omdat er te laat een kleur boven verschijnt. Hoe vaak mag je eigenlijk een teamgenoot killen voor je een kick krijgt?
Probeer eens Lookout als Basic Training 8)

Kicks bestaan in deze versie niet, wel wordt de tijd dat je niet kan spelen (alleen meekijken) steeds langer

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
Doopy-X- schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 09:24:
[...]

Probeer eens Lookout als Basic Training 8)
[video]

Kicks bestaan in deze versie niet, wel wordt de tijd dat je niet kan spelen (alleen meekijken) steeds langer
Mooie tip. Zal er eens naar kijken.

Wel fijn dat je geen kick kunt krijgen. De balans van de wapens is een stuk minder van belang in HC dus dat is wel fijn om je camo's te halen. Ik heb nu helaas na 32 uur spelen alleen de ppsh gold dus dat schiet niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
Vibravis schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 09:34:
[...]
De balans van de wapens is een stuk minder van belang in HC dus dat is wel fijn om je camo's te halen.
True, ik ben bezig om alle rifle's/SMG's en LMG's maximaal te unlocken (na 2x prestige), cammo's vind ik dan weer iets minder belangrijk. Gold haal ik hierna wel op mijn favoriete wapens 8)

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
En ik zie het prestige van wapens niet zitten. Zie de toegevoegde waarde niet echt als ik eerlijk ben. Als ik dan naar mezelf kijk speel ik alleen maar met de BAR,Type 100, PPSH en combat shotgun met vuurkogels :)

Die shotgun is echt fun. Zeker op saint monde. In dat huis zitten, op de trap een mijn zetten en genieten maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
Vibravis schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 09:41:
En ik zie het prestige van wapens niet zitten. Zie de toegevoegde waarde niet echt als ik eerlijk ben. Als ik dan naar mezelf kijk speel ik alleen maar met de BAR,Type 100, PPSH en combat shotgun met vuurkogels :)

Die shotgun is echt fun. Zeker op saint monde. In dat huis zitten, op de trap een mijn zetten en genieten maar
Ach, die killcounter is wel fun 8)
En ik vind het leuk om met verschillende wapens te spelen, houdt het unlocken ook leuk (bij unlock switchen). Anders loop ik inderdaad alleen maar met de BAR ;)

Ik ben nooit liefhebber geweest van shoties, denk ook dat die het beter in core doen dan in HC.

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Shotguns doen het juist erg goed in HC, zeker met incendairy rounds en advanced rifling. Je hoef nauwelijks te ads'en, Gewoon de loop globaal richting de vijand richten en >BLAMMO< :9

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doopy-X-
Vrijdag schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 09:54:
Shotguns doen het juist erg goed in HC, zeker met incendairy rounds en advanced rifling. Je hoef nauwelijks te ads'en, Gewoon de loop globaal richting de vijand richten en >BLAMMO< :9
Zodra ik klaar ben met de rest, zal ik er eens voor gaan zitten ;)

*burp*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vibravis
shotguns zijn echt dikke fun momenteel. Beetje OP maar goed. Met gemak een K/D van 2.0 op bijna alle mappen. In het begin moet je er even inkomen. Het vergt een andere manier van spelen. Beetje sneaky de hoekjes om en iets andere looproutes gebruiken. Vooral het vermijden van lange afstanden want dan ben je kansloos. Probeer de afstanden zo kort mogelijk te houden. Rennen van hoekje naar hoekje en knallen maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Ik moet ook maar eens met shotguns gaan lopen.
Heb een heroic voor de shotgun die je krijgt als je die division prestiged.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Vibravis schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:11:
shotguns zijn echt dikke fun momenteel. Beetje OP maar goed. Met gemak een K/D van 2.0 op bijna alle mappen. In het begin moet je er even inkomen. Het vergt een andere manier van spelen. Beetje sneaky de hoekjes om en iets andere looproutes gebruiken. Vooral het vermijden van lange afstanden want dan ben je kansloos. Probeer de afstanden zo kort mogelijk te houden. Rennen van hoekje naar hoekje en knallen maar :)
Inderdaad, zwaar overpowered icm die powershells of hoe dat ook heet.
Vaak win ik nog wel het gevecht van iemand met shotgun maar doordat hij me 1keer raakt en ik in vuur sta ga ik alsnog dood, echt WTF .. haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

donvalentino schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 11:45:
[...]

Vaak win ik nog wel het gevecht van iemand met shotgun maar doordat hij me 1keer raakt en ik in vuur sta ga ik alsnog dood, echt WTF .. haha
Ja da's altijd mooi. Krijg je een kill, een afterlife en een payback medaille :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
servival7 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 11:42:
Ik moet ook maar eens met shotguns gaan lopen.
Heb een heroic voor de shotgun die je krijgt als je die division prestiged.
Je kan ook gewoon met rifle's of SMG's lopen icm met die division hoor ;)

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
donvalentino schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 11:45:
[...]

Die fire-shells zijn eigenlijk juist slechter op korte afstand aangezien je tegenstander de tijd krijgt je te doden, zie ook deze video

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
Ik vind die fire shells ook maar niks (ook omdat ik me kapot erger als ik er door gekilled word :p)

Maar shotty werkt imo ook veel fijner met airborne division en gunslinger. Lekker hipfiren da kreng. Op grote mappen wissel ik gunslinger voor rifleman en zet ik een fg42 oid als secundary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 16:17
Weet iemand of de nieuwe maps straks in de season pass ook maps bevatten voor het type ‘war’. Dat is het voornaamste wat ik namelijk speel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

KookSpook schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 19:21:
Weet iemand of de nieuwe maps straks in de season pass ook maps bevatten voor het type ‘war’. Dat is het voornaamste wat ik namelijk speel
Ik denk dat één van de toekomstige mappen een remake is van de volgende:
- Airport
- Shipyard
- Overgrown
- Nuketown

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 15:12
Als ze over 2 maanden DLC hebben die alleen maar uit War mappen bestaan dan koop ik m :P, ik vind het echt een hele toffe mode, mits je speelt met vrienden of in ieder geval zonder retards.

Gister was ik de enige met prestige in mijn team, tegen een team met 4 gasten die prestige 3 waren. Ja dat schiet niet op natuurlijk :P

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 21:20
aDutchCow schreef op woensdag 22 november 2017 @ 08:54:
Als ze over 2 maanden DLC hebben die alleen maar uit War mappen bestaan dan koop ik m :P, ik vind het echt een hele toffe mode, mits je speelt met vrienden of in ieder geval zonder retards.

Gister was ik de enige met prestige in mijn team, tegen een team met 4 gasten die prestige 3 waren. Ja dat schiet niet op natuurlijk :P
en een grote+ dat je kd niet meetelt :)
de ene ronde knal je alles af. de volgende ronde ben je een sitting duck :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

Vanaf vandaag dubbel xp tot maandag. Winter versie van Carantan komt er aan begin dec. En er komt weer een patch update volgende week.

Bron: https://charlieintel.com/

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

https://charlieintel.com/...-now-live-call-duty-wwii/

Oh gelukkig, CoDpoints zijn live! Dan kan je weer zooi kopen om kans te maken op iets... Hebben de stagiaires de afgelopen drie jaar tenminste resultaat van hun designwerk :')

#sarcasme :+

[ Voor 17% gewijzigd door Vrijdag op 22-11-2017 10:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:48
Vibravis schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 09:41:
Campen dus? Kan daar nou niet echt de fun van inzien.. :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18:29
djmelvee schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:52:
[...]

Tactische hinderlaag heet dat ;)

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Korkss schreef op woensdag 22 november 2017 @ 13:11:
[...]

Tactische hinderlaag heet dat ;)
Campen dus :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• servival7
2x snel pijltje naar beneden. Dan zet je je tentje op. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Achja, ieder z'n ding toch? Zolang hij plezier heeft in de game door alleen een beetje een plek te bewaken prima toch.
Vaak als ik "campers" tegen kom die me echt irriteren zorg ik dat ze van plaats moeten veranderen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Achja campen is toch een standaard uitspraak in de shooterscene? Hoor niet anders, als je via je headset iemand hoort aankomen, wacht m netjes op, kill, oooooo camper. ja daaaag 8)7
maargoed ook een oorzaak dat ik best klaar ben met de shooters. Iedereen probeert met zn ''KD'' te pronken. Niemand gaat nog voor objectives of wins.
Ik ga wel lekker andere games spelen 8)

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Korkss schreef op woensdag 22 november 2017 @ 16:03:
[...]

Achja campen is toch een standaard uitspraak in de shooterscene? Hoor niet anders, als je via je headset iemand hoort aankomen, wacht m netjes op, kill, oooooo camper. ja daaaag 8)7
maargoed ook een oorzaak dat ik best klaar ben met de shooters. Iedereen probeert met zn ''KD'' te pronken. Niemand gaat nog voor objectives of wins.
SPM SPM SPM 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 15:12
[...]

Iedereen probeert met zn ''KD'' te pronken. Niemand gaat nog voor objectives of wins.
Hier irriteer ik mezelf ook echt kapot aan, ik ga namelijk wel voor de wins en als ik dan van die tryhards in mijn team heb die alleen voor de kills gaan, word ik gek :(

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Registratie: Maart 2015
  • Niet online
Ach, campen.. Dat soort gastjes maak ik echt korte metten mee.. Ze zijn zo weg omdat ze niet kunnen winnen van iemand die wel constant in beweging is.. en ze op leuke manieren te grazen neemt.

Laatst was ik namelijk op Flak tower bezig, en zat er eentje de hele tijd bij dat artillery geweer, granaat links en rechts aimen.. Doei Doei.. 8)7 :+

Automatische meldingen voor Marktplaats en 2dehands? MarktAlert.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09:00
[...]

Hmm dat ligt eraan, en dan vooral met wie je speelt.
Indien ik alleen speel en merk dat ik de enige van mijn team ben die de objectives probeert te doen, dan stop ik er ook snel mee omdat het anders alleen maar zelfmoord is.
Speel ik met 6 familieleden/vrienden dan gaat het wel weer tactisch en winnen we ook vrijwel alles wat we doen (nja vooral domination of war, rest van de gametypes doen we niet echt).

Een ''neef'' van mij die heeft een k/d ratio van boven de 2.5 (3e prestige), die campt gewoon vrijwel nooit en houdt zich vooral met de objectives bezig. Die gast kan gewoon schieten dat is echt wow. Potjes van 30-0 / 50-5 zijn geen uitzondering bij hem, zijn k/d stijgt elke avond weer opnieuw.
Zelf heb ik een k/d ratio van 0.9x waarbij ik volgens mij na de eerste week op 0.4 zat haha (na cod blackops 1 geen cod meer gedaan).

COD heeft gewoon veel dingen om voor te ''strijden'' in het spel verwerkt, voor ieder wat wils (vind ik), de 1 houd zich bezig met zijn k/d, de ander met orders, de ander met de objectives (en dus vooral de xp / rank).

Dan zie ik hier mensen klagen over de fire shells van de shotgun (ander is weer positief), voor de mensen die erover klagen: weleens ermee gespeeld? Het is niet een wapen wat je een dik voordeel geeft, van dichtbij heeft het een voordeel (wel logisch met een shotgun haha), op een afstand een flink nadeel. De gehele tijd ergens campen met je shotgun heeft ook weinig nut want je krijgt wel een granaat op je harses.

Persoonlijk speel ik vooral met de BasicTraining: Rifleman. De BAR en daarnaast een shotgun (deze heeft dan geen fire shells, mja zo goed zijn die nu ook weer niet...).

Tip: wil je snel wapens levelen of divisions waar je niet goed mee bent? Speel war :D Niet de ergernis dat je k/d ratio 5/100 is en je hebt zoveel om te schieten dat je het gelijk goed kan beoefenen.

Persoonlijk heeft dit spel mij wel weer te pakken, wel jammer van de vele bugs waaronder; indien je niet de leider van je groep bent en het potje is afgelopen dan krijg je niet je rewards/xp te zien. Zo weet ik wel 100% zeker dat ik de score-xp krijg, maar weet ik niet hoe het met de matchbonus zit (en die is zeer hoog bij WAR). Je ziet namelijk direct na afloop van het potje dat hij de lobby verlaat en vervolgens de lobby weer gaat joinen, heel het reward systeem heb je zo gemist (volgens mij heeft iedereen dit probleem indien je niet de leider van de groep bent).
Dan zijn er maps (in war die waarbij je de brug moet bouwen) waarin mensen bepaalde glitches weten zodat je door zo'n 5 muren kan schieten (gaat maar 1 kant op, indien jij de ''defender'' bent kunnen ze je direct op je spawn killen terwijl hun praktisch op hun eigen spawn staan).
Dan de map met die loopgraven in het midden (B in domination), daar is een steen op de rand van de loopgraaf en daar kan je in zitten.
Maar goed buiten de kleine (maar toch wel vervelende) bugs, is het in mijn ogen weer eens een leuke en snelle shooter :D

Oja... Amen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

[...]

Speel is de nieuwe Game Mode WAR...

Hier merk ik dat spelers echt vol voor de objectives gaan, waarschijnlijk omdat de KD toch niet telt wat ik positief vind.

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-09 15:51
donvalentino schreef op woensdag 22 november 2017 @ 16:34:
[...]

Speel is de nieuwe Game Mode WAR...

Hier merk ik dat spelers echt vol voor de objectives gaan, waarschijnlijk omdat de KD toch niet telt wat ik positief vind.
Hmwa, voor een Call of Duty game gaan ze inderdaad redelijk goed voor de objectives. Enkele waar dat tegenvalt is die map waar je de brug moet bouwen. Daar heb ik regelmatig teams die gewoon blijven campen in het huisje met hun sniper, kun je zoveel smokes neergooien als je wil, in je eentje ga je dat niet winnen.

Heeft iemand hier redelijk recent nog populated HQ's gehad? Ik spawn nog steeds in lege headquarters.

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09 01:12
Batiatus schreef op donderdag 23 november 2017 @ 08:22:
[...]

Hmwa, voor een Call of Duty game gaan ze inderdaad redelijk goed voor de objectives. Enkele waar dat tegenvalt is die map waar je de brug moet bouwen. Daar heb ik regelmatig teams die gewoon blijven campen in het huisje met hun sniper, kun je zoveel smokes neergooien als je wil, in je eentje ga je dat niet winnen.

Heeft iemand hier redelijk recent nog populated HQ's gehad? Ik spawn nog steeds in lege headquarters.
Altijd leeg geweest en nog steeds idd.

PSN: Mondaatje

• servival7
Dubbel xp tot en met maandag.
En eindelijk een weekend niks te doen. Dat wordt een prestige erbij :9

• servival7
https://www.reddit.com/r/...ty_wwii_game_update_1121/
BAR wordt generfed en glitches worden gefixed volgende week.
en Winter Carentan voor iedereen.

[ Voor 10% gewijzigd door servival7 op 23-11-2017 10:38 ]

• chimera2
servival7 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:37:
https://www.reddit.com/r/...ty_wwii_game_update_1121/
BAR wordt generfed en glitches worden gefixed volgende week.
en Winter Carentan voor iedereen.
Zal tijd worden. Elk potje zitten ze in de rotsen in point du hoc

• DikkeDijk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04-2024
chimera2 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:30:
[...]

Precies, bloed-irritant!! 8)7

• TLM

TLM

The Laughing Man

Ergste is dat je ze ook moeilijke dood krijgt, als ze daar zitten.

• Vibravis
djmelvee schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:52:
[...]

Volgens mij is campen dat iemand stil in een hoekje zit. Dit doe ik dus nu niet aangezien ik steeds binnen het huis heen en weer aan het lopen ben omdat je via meerdere wegen naar binnen kunt. Dat je mijn op de trap zet is puur om te voorkomen dat ze makkelijk via de trap kunnen komen.

Dus campen, nee zeker niet

• djmelvee
Vibravis schreef op donderdag 23 november 2017 @ 13:06:
[...]

Volgens mij is campen dat iemand stil in een hoekje zit. Dit doe ik dus nu niet aangezien ik steeds binnen het huis heen en weer aan het lopen ben omdat je via meerdere wegen naar binnen kunt. Dat je mijn op de trap zet is puur om te voorkomen dat ze makkelijk via de trap kunnen komen.

Dus campen, nee zeker niet
Dat valt bij mij toch onder campen hoor :') Ach, ieder z'n ding..

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

TLM schreef op donderdag 23 november 2017 @ 12:46:
Ergste is dat je ze ook moeilijke dood krijgt, als ze daar zitten.

[...]
Ik zie ze daar wel eens zitten maar als je op ze schiet leg ik ze gewoon om hoor? LMG of sub, maakt niet uit.

• TLM

TLM

The Laughing Man

Gister zat ik dus in een potje. Ik kwam er niet eens in de buurt. Ze zaten met ze 2en.. Hopelijk word het gauw gefixed, de fix zou volgende week komen.
Vrijdag schreef op donderdag 23 november 2017 @ 13:15:
[...]

Ik zie ze daar wel eens zitten maar als je op ze schiet leg ik ze gewoon om hoor? LMG of sub, maakt niet uit.

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

TLM schreef op donderdag 23 november 2017 @ 15:13:
Gister zat ik dus in een potje. Ik kwam er niet eens in de buurt. Ze zaten met ze 2en.. Hopelijk word het gauw gefixed, de fix zou volgende week komen.

[...]
Ah da's wel kak inderdaad. Anders een sticky er opgooien? Of een flare? Dan zien ze ook niks meer :P

• donvalentino

donvalentino

Batiatus schreef op donderdag 23 november 2017 @ 08:22:
[...]

Ja klopt, al moet ik zeggen, wanneer je met vrienden / party speelt is dit best makkelijk te doen.
Gewoon 1 of 2 snipers in je team die beide huisjes clearen en de rest smoke gooien en bouwen!!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Is het mogelijk om te cheaten (aimbot/wallhack) op de ps4? Ik kom soms mensen tegen waarvan ik echt vermoed dat ze iets gebruiken, zoals dat ze geen 1 kogel missen en scores halen van 40-1 enz. (Team deathmatch)

Ik weet dat op pc veel cheaters zijn maar dacht dat dit niet mogelijk was op de ps4.

• servival7
SC4RF4C3 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 16:39:
Is het mogelijk om te cheaten (aimbot/wallhack) op de ps4? Ik kom soms mensen tegen waarvan ik echt vermoed dat ze iets gebruiken, zoals dat ze geen 1 kogel missen en scores halen van 40-1 enz. (Team deathmatch)

Ik weet dat op pc veel cheaters zijn maar dacht dat dit niet mogelijk was op de ps4.
toen ik na een week in de leaderboards keek was er al iemand max prestige level 100.
Zal dus best iets van cheaten mogelijk zijn.

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Kan misschien dat ze zo'n muis/tobo combi gebruiken?

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:23

Je bedoelt die mensen achter een bureau met een xim of strike pack en dan op een pc monitortje.

• SC4RF4C3
Ik dacht niet aan een xim of speciale controller voor fps games, maar meer een aimbot of iets dergelijks. Nogmaals ik was meer benieuwd of dit wel mogelijk zou zijn, zover ik weet kan je geen apps of programmas installeren op je ps4 buiten de psstore.

Misschien zijn ze gewoon heel erg goed :) verbaas me alleen dat ze bijna geen kogel mis schieten..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-09 08:22
Kan zins gister geen Mp meer spelen .. in game zegt dat die moet updaten en dan geeft die update failure code 5 . Moet ik restart doen en dan begint die opnieuw met downloading updates en dan bij restart weer zelfde code 5..

Meer mensen hier last van ??

Soms geeft die ook ineens error code 1.
Maar gamen ho maar 😰

[ Voor 12% gewijzigd door k1978 op 23-11-2017 20:12 ]

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14:14
Zit je net lekker in een potje, krijg je een zwart scherm..
“Call of Duty: WWII service not available”

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM

TLM

The Laughing Man

Heb gister van 1930 tot 2215 zonder problemen gegamed. (PS4)
DutchCrownNL schreef op donderdag 23 november 2017 @ 21:06:
Zit je net lekker in een potje, krijg je een zwart scherm..
“Call of Duty: WWII service not available”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-08 17:59
Ik als n00b loop vast in Singleplayer, missie 1 D-Day: ik ga een bunker binnen en een Duitser gaat met me vechten. Ik zie een "X" in beeld, maar wat ik ook doe hij steekt me neer. Wat moet ik doen? De X button ingedrukt houden, of blijven klikken of iets anders? Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

DutchAddick schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 16:36:
Ik als n00b loop vast in Singleplayer, missie 1 D-Day: ik ga een bunker binnen en een Duitser gaat met me vechten. Ik zie een "X" in beeld, maar wat ik ook doe hij steekt me neer. Wat moet ik doen? De X button ingedrukt houden, of blijven klikken of iets anders? Thanks!
Het is een soort quicktime event. Je moet de knop ingedrukt houden/bashen (weet ik niet meer precies) en daarna met de linkerstick de crosshair naar een bepaalde plek bewegen.

Als het goed is heb je dit in de "tutorial" ook voorbij zien komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
Vrijdag schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 16:46:
[...]

Het is een soort quicktime event. Je moet de knop ingedrukt houden/bashen (weet ik niet meer precies) en daarna met de linkerstick de crosshair naar een bepaalde plek bewegen.

Als het goed is heb je dit in de "tutorial" ook voorbij zien komen :P
Nou, het lukt niet, geen idee wat ik aan het doen ben :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

DutchAddick schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 16:58:
[...]

Nou, het lukt niet, geen idee wat ik aan het doen ben :'(
Misschien heb je hier wat aan? Gewoon op die knoppenaanwijzingen op het scherm letten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
Thanks, ik ga het bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jocd
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:50
Ik vind die stahlhelm die je voor de mp voor zombies easter eggs krijgt wel heel vet, maar zombies is niet mijn favo onderdeel. Hoelang duurt het om die te voltooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Laatst online: 14-08 21:41
chimera2 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:30:
[...]

Zit ook een plek in die map met marie in de naam dacht ik. Die map met de paardenstallen achterin bij dom A punt. Zit een hoek met een boom en daar liep er eentje in achterwaarts en die was pleite en niet meer te raken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Even een andere vraag tussendoor. Ik zie op youtube al die bekendere youtubers lopen in volgepakte hq's. Maar ik sta telkens in m'n eentje. Moet dat hier nog doorgevoerd worden of moet je dan in een party zitten met al die mensen?
En nog 1 vraagje maar: zijn er mensen die xbox spelen en snipen en wat tips hebben wbt sensitivity en hoe ik m'n aim meer gecontroleerd kan krijgen?
Ik ren doorgaans met een ppsh of een mp40 met silencer door het veld maar als ik dan ga snipen heb ik moeite om goed gericht te schieten.
Tegen de tijd dat ik m'n schot aangelegd heb heb ik al 4 kogels te pakken dus ik denk dat m'n sens te hoog staat omdat ik te veel moet corrigeren?

[ Voor 48% gewijzigd door mike30 op 25-11-2017 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glasscar
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 09:23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17:08
Ik heb net het spel gekocht en alle updates gedaan. Als ik online wil dan blijft het spel steeds continue updates downloaden binnen het spel. En dan krijg ik steeds een error (update failure) met dat ik t spel opnieuw moet opstarten. Steeds in dezelfde loop. T lukt mij dus niet om online te kunnen spelen... wat een drama dit..

Edit: nou het lukte mij eindelijk, word ik 1 potje spelen gelijk weer eruit geflikkerd en kan ik niet meer spelen. Krijg elke keer verschillende rare error codes. Wat een grafspel, een maand na release nog steeds niet speelbaar. Dit kan toch niet?

[ Voor 29% gewijzigd door hotymoty op 25-11-2017 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Hier zelfde probleem kom niet door de updates .. gaat weer in de verkoop . Te triest dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
op welk platform zitten jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
mike30 schreef op zondag 26 november 2017 @ 02:06:
Vraag ik me ook af, ik heb nergens last van op de PS4?
Net nog 3 uurtjes lopen knallen.

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike30
Ik dus op de xbox. Vanavond vanaf 8 uur gespeeld en m'n laatste potje een disconnect aan het einde van de ronde. Als ze op pc zitten is het wel weer als vanouds. Speel al sinds COD2 op de pc en dit is mn eerste COD op console en behalve de disconnects in de eerste 2 weken nog nooit zo weinig problemen gehad. Ja problemen om franse en duitse schreeuwerds te muten. Had eerst geen idee hoe dus maak nu standaard een party voor mezelf

De pc community word sinds BO1 & 2 wel achtergooid bij COD.

[ Voor 6% gewijzigd door mike30 op 26-11-2017 02:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
PS4. Ik krijg steeds de melding dat de services van COD unavailable zijn, met langere error codes. Heel vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Ps 4

Zijn veel mensen die dit hebben blijkt.

https://community.callofd...rror/td-p/10456222/page/2

[ Voor 50% gewijzigd door k1978 op 26-11-2017 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Wat voor mij heeft gewerkt uiteindelijk is op de ps4 je internet uitzetten.

- Spel opstarten
- Online gaan (krijgt melding geen internet)
- Internet aanzetten
- En weer online gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Tijd voor die glitch fix. Leave nu potjes point du hoc maar meteen. Geen lol aan te behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 20:43

greatgonzo

schit-te-rend!

Ik ben benieuwd.. Dit spel voor de ps4 gehaald in de Black Friday actie...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hotymoty
Het lukt mij maar steeds niet... elke keer krijg ik dit scherm maar dan steeds andere error code. Als ik er een keer ik doorheen kom. Dan probeer ik match te zoeken en dan krijg ik: “Communication with de Activision dervers has been interrupted”. Wat een drama dit...
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/g0jyqsE_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium

[ Voor 63% gewijzigd door hotymoty op 26-11-2017 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Al eens een re-install vd game gedaan? Ik heb namelijk echt nergens last van. Werkt als een trein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Een collega van me had ook problemen ermee. Die heeft uiteindelijk z'n ps4 gereset. En vergeten om z'n savegames in de cloud te gooien. Dus mocht je dit willen proberen doe eerst je savegames uploaden.
Heeft bij hem geholpen maar is geen zekerheid natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
mike30 schreef op zondag 26 november 2017 @ 18:50:
Een collega van me had ook problemen ermee. Die heeft uiteindelijk z'n ps4 gereset. En vergeten om z'n savegames in de cloud te gooien. Dus mocht je dit willen proberen doe eerst je savegames uploaden.
Heeft bij hem geholpen maar is geen zekerheid natuurlijk
Wat een onzin zeg, moet ik om een spel te spelen mijn ps4 volledig resetten, waar gaat dit heen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike30
hotymoty schreef op zondag 26 november 2017 @ 19:03:
[...]

Wat een onzin zeg, moet ik om een spel te spelen mijn ps4 volledig resetten, waar gaat dit heen...
Ik zei in m'n post niet dat het moest of dat het ZEKER ging helpen maar het is iets om te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 20:39

joskuiper

PapaCooper

Bij mij loopt de game op zich soepel maar zodra ik in-game kom zie ik vaak de eerste 10 seconden alleen maar een paar handen zonder een wapen. Die is nog aan het laden.
Wat kan dit zijn? Mijn verbinding is 400mbps dus dat kan het probleem niet zijn.

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
joskuiper schreef op zondag 26 november 2017 @ 19:34:
Bij mij loopt de game op zich soepel maar zodra ik in-game kom zie ik vaak de eerste 10 seconden alleen maar een paar handen zonder een wapen. Die is nog aan het laden.
Wat kan dit zijn? Mijn verbinding is 400mbps dus dat kan het probleem niet zijn.
Bij mij hetzelfde. Is niet altijd maar een paar keer per avond. Vaak is dit wel weg voordat de ronde start. Denk eerder dat het aan de serverkant van sledgehammer zit. Ik sta vaak als eerste in de map en de laatste persoon spawnt pas 1 of 2 seconde voor de start in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Pfff, ik heb echt een enorme berg aan supply drops maar ik wil ze pas openen als HQ werkt :9 Moeilijk moeilijk moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
Vrijdag schreef op maandag 27 november 2017 @ 00:30:
Pfff, ik heb echt een enorme berg aan supply drops maar ik wil ze pas openen als HQ werkt :9 Moeilijk moeilijk moeilijk.
Zul je zien dat na de update veel minder heroic and epic items uit supply drops komen. Ik lees overal dat mensen klagen dat iedereen nu al alles heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Kan je nu wel of niet supply drops kopen? Dacht dat dat bij deze niet ging gebeuren maar ik zag die kwal van een Ali A van de week weer voor 2k aan supply drops kopen geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

SC4RF4C3 schreef op maandag 27 november 2017 @ 00:56:
[...]

Zul je zien dat na de update veel minder heroic and epic items uit supply drops komen. Ik lees overal dat mensen klagen dat iedereen nu al alles heeft.
Daar heb ik helemaal nog niet aan gedacht :{
Misschien moet ik ze maar gewoon open maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Vrijdag schreef op maandag 27 november 2017 @ 00:30:
Wat zou wachten als voordeel hebben? Maakt toch niets uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Hann1BaL schreef op maandag 27 november 2017 @ 08:20:
[...]

Wat zou wachten als voordeel hebben? Maakt toch niets uit?
Vanwege de socialscore/challenge :) Of maakt dat niet uit en kan je het ook gewoon zo doen?
* Vrijdag twijfelt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
mike30 schreef op zondag 26 november 2017 @ 22:33:
[...]

Bij mij hetzelfde. Is niet altijd maar een paar keer per avond. Vaak is dit wel weg voordat de ronde start. Denk eerder dat het aan de serverkant van sledgehammer zit. Ik sta vaak als eerste in de map en de laatste persoon spawnt pas 1 of 2 seconde voor de start in.
Ik heb dit ook. Vooral bij domination irritant wanneer je pas kan spelen als het 1e punt al gepakt is.
Tip voor mensen die snel willen levellen: Speel kill comfirmed, ik haal daar makkelijk een SPM van 350+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Vrijdag schreef op maandag 27 november 2017 @ 08:43:
[...]

Vanwege de socialscore/challenge :) Of maakt dat niet uit en kan je het ook gewoon zo doen?
* Vrijdag twijfelt
Ik heb er ook 70
Volgens mij heb ik ergens gelezen/gehoord dat je betere spullen krijgt als er mensen naar je pakketjes kijken.
Of als je een hogere social score hebt.
Maar dan moet onderhand wel is een keer die HQ online komen.

[ Voor 11% gewijzigd door chimera2 op 27-11-2017 09:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

chimera2 schreef op maandag 27 november 2017 @ 09:37:
[...]

Ik heb er ook 70
Volgens mij heb ik ergens gelezen/gehoord dat je betere spullen krijgt als er mensen naar je pakketjes kijken.
Tijd voor een tweakers pakjesavond dan maar? Allemaal bij elkaar in de party en dan makin' it rain 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
chimera2 schreef op maandag 27 november 2017 @ 09:37:
[...]

Ik heb er ook 70
zonder dat er iemand kijkt krijg je ook gewoon heroics. En als ik een pakje gooi terwijl een paar maten meekijken krijg je iets van 7 social score. Ook niet echt de moeite dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
servival7 schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:36:
[...]

zonder dat er iemand kijkt krijg je ook gewoon heroics. En als ik een pakje gooi terwijl een paar maten meekijken krijg je iets van 7 social score. Ook niet echt de moeite dus.
als je er 100 hebt is dat toch 700 social score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
chimera2 schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:23:
[...]

als je er 100 hebt is dat toch 700 social score.
Van social level 6 naar 7 heb je uit mijn hoofd 1500 punten nodig. Vervolgens krijg je een hele mooie emote. :+
Dan pak ik toch liever nu een paar heroics dan dat ik het risico loop dat straks de droprates worden aangepast.

Met een paar potjes shooting range of 1 vs 1 stijgt je social core harder van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
servival7 schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:01:
[...]

Van social level 6 naar 7 heb je uit mijn hoofd 1500 punten nodig. Vervolgens krijg je een hele mooie emote. :+
Dan pak ik toch liever nu een paar heroics dan dat ik het risico loop dat straks de droprates worden aangepast.

Met een paar potjes shooting range of 1 vs 1 stijgt je social core harder van.
Dan moet je wel in een party zitten de HQ is nog steeds niet online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM

TLM

The Laughing Man

Die hele HQ is een leuke toevoeging. Ik open me pakketjes gewoon meteen, en die social points zijn toch wel het minst spannend. Ben daar alleen om nieuwe contracts op te pikken en supply drops te openen, en dan meteen weer MP knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
chimera2 schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:06:
[...]

Dan moet je wel in een party zitten de HQ is nog steeds niet online.
Een party vinden is voor mij nooit zo'n probleem aangezien 90% van mijn vriendenlijst CoD speelt momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

@servival7 ik heb trouwens het idee dat er een heleboel emotes zijn die precies hetzelfde doen met alleen een andere tekst. Er zijn alleen al met het zwaaien al een stuk of vier/vijf die alleen een andere tekst hebben.

Ik ga vanavond maar al mijn drops uitpakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Vrijdag schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:42:
@servival7 ik heb trouwens het idee dat er een heleboel emotes zijn die precies hetzelfde doen met alleen een andere tekst. Er zijn alleen al met het zwaaien al een stuk of vier/vijf die alleen een andere tekst hebben.

Ik ga vanavond maar al mijn drops uitpakken :P
https://www.psx-sense.nl/...pens-voor-call-duty-wwii/

Ik wacht denk nog even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
Er komen nieuwe wapens uit nieuwe supply drops genaamd legendary. Verwachting is dat de huidige supply drops minder heroic items bevatten na de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
Hmm, in Campain wordt de voortgang niet meer opgeslagen :(
Telkens als ik weer opstart dan begint hij weer aan een missie die al klaar is (Xbox One), erg vervelend dit :'(

[ Voor 3% gewijzigd door DutchAddick op 27-11-2017 16:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SC4RF4C3
DutchAddick schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:20:
Hmm, in Campain wordt de voortgang niet meer opgeslagen :(
Telkens als ik weer opstart dan begint hij weer aan een missie die al klaar is (Xbox One), erg vervelend dit :'(
Ik lees net op twitter @sledgehammergames dat er op de xbox problemen zijn. Servers zouden eruit liggen dus geen progress save helaas.
Pagina: 1 ... 15 ... 29 Laatste

Let op:
Er is een apart topic voor de PC versie: [PC] Call Of Duty WWII