[XBO/PS4] Call of Duty: WWII

Pagina: 1 ... 14 ... 29 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
donvalentino schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:19:
moet zeggen dat trouwens die War game mode echt top is, mooi gedaan met dat "verhaaltje" van te voren etc.
Je bent alleen wel echt afhankelijk van je teammates, als die ruk zijn of niet snappen wat de bedoeling is ga je het nooit winnen.
Ik speel dat eigenlijk alleen maar, overzichtelijk voor een trage opa :P
En ik heb hier inderdaad briljante potjes meegemaakt, maar ook 3x knipperen en tis voorbij omdat de rest van je team er verloren bijloopt.
Maar dan nog een leuke game mode :)

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

chimera2 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:25:
[...]

Ze kunnen zeker wel meerdere dingen tegelijk doen?
Het lijkt mij dat er niet maar 1 persoon zit daarzo die alles doet.
Je zou het verwachten ja... Wie weet is het een stagiair die het op mag knappen :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:37
donvalentino schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:19:
moet zeggen dat trouwens die War game mode echt top is, mooi gedaan met dat "verhaaltje" van te voren etc.
Je bent alleen wel echt afhankelijk van je teammates, als die ruk zijn of niet snappen wat de bedoeling is ga je het nooit winnen.
Ja, dat ze hebben daar goed "bedacht" net als de HQ.... :o

Heb het spel ook sinds kort, maar deze review vat hem goed samen:
YouTube: Call of Duty WWII Angry Review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 15:12
chimera2 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:25:
[...]

Ze kunnen zeker wel meerdere dingen tegelijk doen?
Het lijkt mij dat er niet maar 1 persoon zit daarzo die alles doet.
Nee klopt, er zit 225 man. Maar het netwerk team zal niet veel groter zijn dan een man of 20. En de stabiliteit van die servers wordt niet verbeterd door er simpelweg meer server bij te knallen, maar door de code te optimaliseren.

En je kunt wel stellen: "Hadden ze dat niet kunnen testen".

Ehm, nee. Dit is een zoveel grotere schaal dan de beta, ze moeten zoveel meer informatie verwerken, dat kunnen ze niet simuleren.

Daarom is die prioriteit zo hoog, want het is simpelweg niet mogelijk om heel die studio daar aan te laten werken. En HQ is geen "primaire behoefte" in de multiplayer voor de meeste mensen. Die willen gewoon dat hun XP en stats worden bijgeschreven en dat ze niet telkens uit een lobby worden geflikkerd.

Dus ik vind het persoonlijk wel fijn dat ze HQ even laten voor wat het is.

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 09:51
aDutchCow schreef op woensdag 15 november 2017 @ 14:52:
[...]

Nee klopt, er zit 225 man. Maar het netwerk team zal niet veel groter zijn dan een man of 20. En de stabiliteit van die servers wordt niet verbeterd door er simpelweg meer server bij te knallen, maar door de code te optimaliseren.

En je kunt wel stellen: "Hadden ze dat niet kunnen testen".

Ehm, nee. Dit is een zoveel grotere schaal dan de beta, ze moeten zoveel meer informatie verwerken, dat kunnen ze niet simuleren.

Daarom is die prioriteit zo hoog, want het is simpelweg niet mogelijk om heel die studio daar aan te laten werken. En HQ is geen "primaire behoefte" in de multiplayer voor de meeste mensen. Die willen gewoon dat hun XP en stats worden bijgeschreven en dat ze niet telkens uit een lobby worden geflikkerd.

Dus ik vind het persoonlijk wel fijn dat ze HQ even laten voor wat het is.
Eens, maar ook oneens. Het is natuurlijk begrijpelijk dat ze met een beta maar een fractie kunnen testen. Maar om met zulke performance issues te kampen na het uitbrengen van X aantal games mogen ze toch wel een keer met wat beters komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 15:12
ak0nnmgn schreef op woensdag 15 november 2017 @ 15:18:
[...]

Eens, maar ook oneens. Het is natuurlijk begrijpelijk dat ze met een beta maar een fractie kunnen testen. Maar om met zulke performance issues te kampen na het uitbrengen van X aantal games mogen ze toch wel een keer met wat beters komen.
True, maar vergeet niet dat de implementatie van HQ nieuw is voor Call of Duty en dat dit dus kan zorgen voor onvoorziene problemen. En kijk eens naar DICE en de lancering van BF4, dat was al helemaal een drama, ook door de netcode. En van hun mag je al helemaal verwachten dat dit goed zou gaan want die werken alleen maar aan BF games. Dit is Sledgehammer's tweede volwaardige CoD ;)

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 00:22
Vanavond voor het eerst gespeeld, kan er nog geen hout van, maar wordt constant uit m'n party gegooid. Heel irritant.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09 01:12
Ik heb ook eindelijk de BAR. Lekker wapen zeg! En dan te bedenken dat ie nog iets beter was voor de nerf.

Ik neem aan dat je 'm alleen permanent kunt unlocken als je gepre-ordered hebt?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Jemig die drie ballen in HQ... Bij de AA lukt me nog wel, maar die andere twee :F

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Vrijdag schreef op donderdag 16 november 2017 @ 04:56:
Jemig die drie ballen in HQ... Bij de AA lukt me nog wel, maar die andere twee :F
Ach, beetje klimmen en klauteren..
Op die bunker moet je toch, daar zit namelijk ook je 38ft drop..
Die ballen tellen trouwens ook als iemand anders ze in je handen gooit, dus als je een handige buddy hebt is het ook geen probleem.

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 21:20
Only schreef op donderdag 16 november 2017 @ 08:05:
[...]

Die ballen tellen trouwens ook als iemand anders ze in je handen gooit, dus als je een handige buddy hebt is het ook geen probleem.
Ik kom die bunker niet eens meer op. Nog Bedankt voor die ballen he :P
Heb je de rest al van de challenges?
Monda schreef op donderdag 16 november 2017 @ 02:01:
Ik heb ook eindelijk de BAR. Lekker wapen zeg! En dan te bedenken dat ie nog iets beter was voor de nerf.

Ik neem aan dat je 'm alleen permanent kunt unlocken als je gepre-ordered hebt?
Je krijgt een token als je prestige doet

• Monda
chimera2 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 08:16:
[...]

Ik kom die bunker niet eens meer op. Nog Bedankt voor die ballen he :P
Heb je de rest al van de challenges?

[...]

Je krijgt een token als je prestige doet
Oh gelukkig maar! Top thnx.

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-09 15:51
Iemand al in en HQ gekomen waarin anderen zitten (zonder party)?
Schijnt weer up-en-running te komen als ik het twitter account van Charlie Intel mag geloven.
Scheelt weer in de social score straks. Geen idee hoeveel nut die social score heeft overigens.

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 15:53
Pakken jullie altijd contracts? Ik heb 5k credits maar geen idee wat ik er verder mee kan doen. Ik zie bijvoorbeeld een contract waarbij ik 100 kills moet maken in 40 minuten. Een game duurt 10 min ofzo? Zou dat betekenen dat ik 25 kills per game moet maken? Als dat het geval is, laat ik ze lekker voor wat ze zijn :)

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 19:00
Batiatus schreef op donderdag 16 november 2017 @ 10:17:
Iemand al in en HQ gekomen waarin anderen zitten (zonder party)?
Schijnt weer up-en-running te komen als ik het twitter account van Charlie Intel mag geloven.
Scheelt weer in de social score straks. Geen idee hoeveel nut die social score heeft overigens.
Ik zit nog bij mijn baas dus nog niet kunnen testen, een hogere social score schijnt goed te zijn voor betere supplydrops... Ik heb geloof ik nu een score van 6 maar ontvang nog steeds vooral grips en taunts.

*burp*

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

jaihel schreef op donderdag 16 november 2017 @ 11:41:
Pakken jullie altijd contracts? Ik heb 5k credits maar geen idee wat ik er verder mee kan doen. Ik zie bijvoorbeeld een contract waarbij ik 100 kills moet maken in 40 minuten. Een game duurt 10 min ofzo? Zou dat betekenen dat ik 25 kills per game moet maken? Als dat het geval is, laat ik ze lekker voor wat ze zijn :)
Klopt, je moet dus 100 kills maken in 40 minuten, dit is alleen dus de minuten qua speeltijd.

Het komt dus vaak voor dat een potje maar 7 of 8 min duurt, blijft natuurlijk wel dat je dus 100 kills moet maken.
Heb hem pas 2 keer gehaald, blijft verdomde lastig, zeker omdat ik niet veel met party's speel en dus niet elk potje gemakkelijk af gaan :)

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
donvalentino schreef op donderdag 16 november 2017 @ 12:07:
[...]

Klopt, je moet dus 100 kills maken in 40 minuten, dit is alleen dus de minuten qua speeltijd.

Het komt dus vaak voor dat een potje maar 7 of 8 min duurt, blijft natuurlijk wel dat je dus 100 kills moet maken.
Heb hem pas 2 keer gehaald, blijft verdomde lastig, zeker omdat ik niet veel met party's speel en dus niet elk potje gemakkelijk af gaan :)
Die 100 kills lukt mij nog wel. Die van 130 heb ik 3 keer gemist op 1 kill :(

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Only schreef op donderdag 16 november 2017 @ 08:05:
[...]

Oh, als iemand ze naar me toe zou kunnen gooien... O+
Het lukt me gewoon echt niet om bij het theater op die muur te klimmen. En bij de wachttoren kan ik wel op de eerste step komen naast de trap maar vervolgens spring ik of te ver of niet ver genoeg. Vannacht bijna een uur geprobeerd ;(

• Sjoerdje131
  • Laatst online: 19-09 17:47
Vrijdag schreef op donderdag 16 november 2017 @ 12:20:
[...]
Oh, als iemand ze naar me toe zou kunnen gooien... O+
Het lukt me gewoon echt niet om bij het theater op die muur te klimmen. En bij de wachttoren kan ik wel op de eerste step komen naast de trap maar vervolgens spring ik of te ver of niet ver genoeg. Vannacht bijna een uur geprobeerd ;(
Ik heb geen idee waar jullie het over hebben... Is die headquarters een gigantische easter egg farm ofzo? Heb er wel wat rondgerend en gesproken met die mensen enzo, maar vooral door naar de game. Ook die hele social score waar ik iedereen over hoor is langs me heen gegaan. Moet zeggen, heb jaren geen cod meer gespeeld, toen ik het opstarten was het wel wat overweldigend voor me wat je allemaal wel niet qua customization krijgt enzo.

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:02

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Sjoerdje131 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 12:52:
[...]

Ik heb geen idee waar jullie het over hebben... Is die headquarters een gigantische easter egg farm ofzo? Heb er wel wat rondgerend en gesproken met die mensen enzo, maar vooral door naar de game. Ook die hele social score waar ik iedereen over hoor is langs me heen gegaan. Moet zeggen, heb jaren geen cod meer gespeeld, toen ik het opstarten was het wel wat overweldigend voor me wat je allemaal wel niet qua customization krijgt enzo.
Yup, wat verborgen jump puzzels voor challenges.
1e is rechts van Spawn bij Flak-canon,
2e is in de toren van de scorestreak training
3e is boven op de headquarters bunker, maar je begint helemaal links achterin in het theater.

De 2e en 3e zijn lastig!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Sjoerdje131 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 12:52:
[...]

Er zitten een aantal easter eggs en challenges verstopt in HQ. Drie gridiron ballen vinden, een Sledgehammer sledgehammer, drie verschillende sequenties op de firerange en 38ft vallen.

Hier heb je ze:

• donvalentino

donvalentino

SqueakyClean schreef op donderdag 16 november 2017 @ 13:01:
[...]

Yup, wat verborgen jump puzzels voor challenges.
1e is rechts van Spawn bij Flak-canon,
2e is in de toren van de scorestreak training
3e is boven op de headquarters bunker, maar je begint helemaal links achterin in het theater.

De 2e en 3e zijn lastig!
en wat gebeurt er als je ze alle 3 hebt gehaald?

• Sjoerdje131
Dank voor jullie uitleg! Zal dat filmpje eens gaan kijken!

Had al wel wat random geschoten op de gun range voor een order (10 hits in 10 seconds ofzo?) en toen kreeg ik wel iets in beeld idd van zo'n volgorde unlocked te hebben maar had echt geen idee waar het over ging :P

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

donvalentino schreef op donderdag 16 november 2017 @ 13:03:
[...]

en wat gebeurt er als je ze alle 3 hebt gehaald?
Als je challenges haalt krijg je meestal calling cards.
Dus voor bijv. die ballen moet je ze allemaal pakken om een kaart te krijgen.

Kijk anders eens onder challenges en dan bij headquarters. Daar zie je alles wat je moet doen.

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Sjoerdje131 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 13:05:

Had al wel wat random geschoten op de gun range voor een order (10 hits in 10 seconds ofzo?) en toen kreeg ik wel iets in beeld idd van zo'n volgorde unlocked te hebben maar had echt geen idee waar het over ging :P
Alleen jammer dat je niet alle gunrange challenges alleen kan doen. Maar misschien ook niet de bedoeling?

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Sjoerdje131 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 13:05:

Ja, dat zijn daily orders. Een andere is om vijf granaten in een band te gooien. Beste is om de band linksvoor te nemen en een sticky te gebruiken. Vervolgens richt je zo dat het onderste streepje op de witte rand van de bovenkant van de band is en dan gooien. Die sequenties zijn een challenge :)
SqueakyClean schreef op donderdag 16 november 2017 @ 13:07:
[...]

Alleen jammer dat je niet alle gunrange challenges alleen kan doen. Maar misschien ook niet de bedoeling?
Ik denk dat dat voor een deel de bedoeling is inderdaad. Gezien de focus op het social aspect van HQ.

• Sjoerdje131
Vrijdag schreef op donderdag 16 november 2017 @ 13:10:
[...]

Ja, dat zijn daily orders. Een andere is om vijf granaten in een band te gooien. Beste is om de band linksvoor te nemen en een sticky te gebruiken. Vervolgens richt je zo dat het onderste streepje op de witte rand van de bovenkant van de band is en dan gooien. Die sequenties zijn een challenge :)
[...]

Ik denk dat dat voor een deel de bedoeling is inderdaad. Gezien de focus op het social aspect van HQ.
Oja die band had ik ook. Maar dat was gewoon 1maal de juiste hoogte vinden en dan gewoon R2 blijven gooien... maar die sequenties moet je dus samen doen om ze allemaal te krijgen? Weet ik dat ook weer ;) Had die challenge tab in het menu nog niet eens gezien... speel nu denk ik 8 uur ofzo de MP, level 35, maar ben toch voornamelijk bezig met gewoon het spel ipv de HQ :P Maar ga die ballen wel even proberen, hoewel ik wss vooral bij die toren klim wel zal gaan afhaken :P

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-09 08:12

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Ik speel cod nu een week op de ps4 met alle plezier en vermaak me echt goed! Alleen de bonus map carentan ben ik nog niet mischien tegen gekomen...

• jaihel
Coldbullet schreef op donderdag 16 november 2017 @ 13:18:
Ik speel cod nu een week op de ps4 met alle plezier en vermaak me echt goed! Alleen de bonus map carentan ben ik nog niet mischien tegen gekomen...
Die krijg je alleen als je een season pass hebt.

Vraagje: Ik heb net een heroic weapon unlocked, maar ik weet niet meer hoe die heet. Hoe kan ik zien welke epics/heroics wapens ik heb?

• Doopy-X-
jaihel schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:00:
[...]

Hoe kan ik zien welke epics/heroics wapens ik heb?
Niet. :/

*burp*

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Wel hoor: bij de mevrouw van de orders kijken bij Collections en daar zie je per wapencategorie wat je al hebt unlocked dm bijv 2/7. Handvatten, calling cards, uniformen kan je daar vinden :) Ook of je een specifiek wapen al hebt of wat je er voor moet hebben staat daar.

[ Voor 10% gewijzigd door Vrijdag op 16-11-2017 14:36 ]

• jaihel
Vrijdag schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:35:
[...]

Wel hoor: bij de mevrouw van de orders kijken bij Collections en daar zie je per wapencategorie wat je al hebt unlocked dm bijv 2/7. Handvatten, calling cards, uniformen kan je daar vinden :) Ook of je een specifiek wapen al hebt of wat je er voor moet hebben staat daar.
Voor zover ik kan zien worden daar niet je heroics weergegeven :)

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

jaihel schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:42:
[...]

Voor zover ik kan zien worden daar niet je heroics weergegeven :)
* Vrijdag denkt even na... Nee je hebt gelijk! Je kan je heroics/legendary outfits en wapens alleen zien als je de betreffende division/wapen kiest en er dan nog eens op X/A drukt. Mijn fout!
Ik gebruik zelf de Chatterbox LMG en de French Medic outfit vaak. Ziet er wel tof uit met een camo trenchcoat en gasmasker. Heb ook nog een Russian sailor pakje, maar dan ben je zo'n overduidelijk zichtbare blauw/witte matroos :')

• donvalentino

donvalentino

Vrijdag schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:58:
[...]

* Vrijdag denkt even na... Nee je hebt gelijk! Je kan je heroics/legendary outfits en wapens alleen zien als je de betreffende division/wapen kiest en er dan nog eens op X/A drukt. Mijn fout!
Ik gebruik zelf de Chatterbox LMG en de French Medic outfit vaak. Ziet er wel tof uit met een camo trenchcoat en gasmasker. Heb ook nog een Russian sailor pakje, maar dan ben je zo'n overduidelijk zichtbare blauw/witte matroos :')
los van het feit of je het kan zien of niet, heeft het ook een toegevoegde waarde of is het enkel een "camo" ?

• NielsD91
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 08:45
Even een vraag tussendoor. Ik ben vaak niet goed online op de PS4, maar de War Mode kan ik goed bijbenen en vind dat echt leuk. Alleen is het qua maps wel erg weinig, weten jullie of er binnenkort nog meer maps bijkomen (DLC) voor de War mode?

• Coldbullet

Coldbullet

jaihel schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:00:
[...]

Vraagje: Ik heb net een heroic weapon unlocked, maar ik weet niet meer hoe die heet. Hoe kan ik zien welke epics/heroics wapens ik heb?
Dat is het hem ook, ik heb de seasonpass..

• Coldbullet

Coldbullet

NielsD91 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:04:
Even een vraag tussendoor. Ik ben vaak niet goed online op de PS4, maar de War Mode kan ik goed bijbenen en vind dat echt leuk. Alleen is het qua maps wel erg weinig, weten jullie of er binnenkort nog meer maps bijkomen (DLC) voor de War mode?
Nee gewoon blijven oefenen. Als je beter wilt worden en je reactiesnelheid omhoog wilt hebben kan je het beste free for all doen teminste dat doe ik altijd als ik wil oefenen of iets wil uitproberen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaihel
Coldbullet schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:06:
[...]

Dat is het hem ook, ik heb de seasonpass..
Als je naar find match gaat en vervolgens public match zou het bij featured moeten staan. Carentan 24/7

• Coldbullet

Coldbullet

jaihel schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:10:
[...]

Als je naar find match gaat en vervolgens public match zou het bij featured moeten staan. Carentan 24/7
Ik ga vanavond gelijk kijken.

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Wel de Season Pass? Ander heb je 'm niet...

Ik mis 'm iig niet. De 9 core maps zijn opzich best goed.

Ik vermaak me ook erg met t spel.

• Coldbullet

Coldbullet

SqueakyClean schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:40:
[...]

Wel de Season Pass? Ander heb je 'm niet...

Ik vermaak me ook erg met t spel.
Jazeker ik heb de seasonpass.

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 09:06
SqueakyClean schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:40:
[...]

Hier kan ik me eerlijk gezegd niet vinden. Vind veel van de maps echt heel beroerd in elkaar steken en diepgang missen. Toen ik afgelopen week MWR opstartte, merkte je pas echt het verschil wat betreft de kwaliteit van de maps. :-(

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
De bonusmap staat apart bij match starten.
Links is carentan, in het midden standaard modus en rechts staat hardcore.

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

donvalentino schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:03:
[...]

los van het feit of je het kan zien of niet, heeft het ook een toegevoegde waarde of is het enkel een "camo" ?
Een pakje doet niets, de wapens hebben soms (niet allemaal) dacht ik ook nog een 10%XP boost voor de speler.

/edit: Ik zit me net te bedenken dat je overal XP voor kan krijgen. Je poppetje, de divisie, de wapens... En voor bijna alles wat je doet krijg je ook weer XP. Het verbaasd me niets dat er nu al mensen max prestige kunnen zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door Vrijdag op 16-11-2017 16:24 ]

• NielsD91
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 08:45
Coldbullet schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:08:
[...]

Nee gewoon blijven oefenen. Als je beter wilt worden en je reactiesnelheid omhoog wilt hebben kan je het beste free for all doen teminste dat doe ik altijd als ik wil oefenen of iets wil uitproberen
Ah, balen dat er geen nieuwe maps bijkomen voor War.

• servival7
Vrijdag schreef op donderdag 16 november 2017 @ 16:08:
[...]

Een pakje doet niets, de wapens hebben soms (niet allemaal) dacht ik ook nog een 10%XP boost voor de speler.

/edit: Ik zit me net te bedenken dat je overal XP voor kan krijgen. Je poppetje, de divisie, de wapens... En voor bijna alles wat je doet krijg je ook weer XP. Het verbaasd me niets dat er nu al mensen max prestige kunnen zijn.
Voor heroic wapens krijg je zelfs 15% exp.

• Coldbullet

Coldbullet

NielsD91 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 16:44:
[...]

NielsD91 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 16:44:
[...]

Denk bij de uitbreidingen dat die er dan bij komen. War is ook een heel nieuw spel modus, denk dat ze eerst kijken hoe het gespeeld wordt

Verwijderd

Ik heb de game sinds het begin op de PS4 Pro.

Door alle multiplayer problemen liet ik de game snel links liggen.

Nu weer geprobeerd met potjes hardcore search and destroy.
Het gaat nu redelijk goed en ik heb nu een KDR van 1.01. :+

Ik ga voor minimaal 1 keer prestigen voor de gouden trofee.
Ik weet niet of ik het tot maximaal prestige ga volhouden.

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

servival7 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 17:08:
[...]

Voor heroic wapens krijg je zelfs 15% exp.
Oh dan gaat het erg snel! Stacken al die percentages eigenlijk allemaal? Ik dacht van wel maar heb het niet zelf geprobeerd/ontdekt.

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 12:19
Heeft er iemand eigenlijk een goede setup voor de BAR? Ben al een tijdje aan het kloten maar kom er niet echt uit.

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Vibravis schreef op donderdag 16 november 2017 @ 20:15:
Heeft er iemand eigenlijk een goede setup voor de BAR? Ben al een tijdje aan het kloten maar kom er niet echt uit.
Basis: red dot & grip

Toevoegen wat je leuk vindt. Ik hou t meestal op high caliber.

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 10:36
YouTube: SavageBrother's CoD WW2 Game #2 TDM

Vandaag even met de Lewis gespeeld, geen verkeerd wapen. Moest wel flink wennen, dus vandaar soms wat statisch (duur woord voor campen, ik weet 't).

It's dogged that does it

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

SavageBrother schreef op donderdag 16 november 2017 @ 22:44:
YouTube: SavageBrother's CoD WW2 Game #2 TDM

Vandaag even met de Lewis gespeeld, geen verkeerd wapen. Moest wel flink wennen, dus vandaar soms wat statisch (duur woord voor campen, ik weet 't).
Als je een LMG moet herladen kan je beter even gaan liggen en de tripod uitklappen. Volgens mij is dat sneller dan standaard herladen, zelfs als je de basic training hustle hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 10:36
Vrijdag schreef op donderdag 16 november 2017 @ 23:04:
[...]

Als je een LMG moet herladen kan je beter even gaan liggen en de tripod uitklappen. Volgens mij is dat sneller dan standaard herladen, zelfs als je de basic training hustle hebt.
Goeie tip, zal em eens uitproberen morgen!

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

Vandaag eindelijk carentan gespeeld op de manier zoals meerderen hier aangaven en ja hoor! Heerlijk kreeg meteen flashbacks naar “vroegah de goeie auwe tijd”..
Wel raar dat hij niet in de custom game roulatie zit, ik bedoel kicken doen ze toch 😱omdat de servers niet werken.. waarom dan niet omdat je eenuitbreiding map mist🤔 bij battlefield doen ze dat allang en alle mappen zitten in de roulatie.

Nee ik ben blij met deze cod! Serieus!😀 ondanks de mooie hitboxen die vooral bij de snipers zichtbaar zijn op de killcam.
Ik voel me net weer.. ff tellen... 2003 1e versie nu 2017..😰 alweer 15 gamejaar geleden. Uhh basischool groep 7 of 8🤓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 07:59

Griffin

Is mythical

Gisteravond de STG44 unlocked en dat ding is echt fijn. Ervoor altijd met iets van een greasegun rond gelopen maar die mist toch wat snelheid in het schieten, maar de STG44 niet.

Begin ook steeds meer te wennen aan HC Dom en vind dat toch een fijne mode. Ook wat War gedaan gister, en god o god was is de Neptunes missie lastig als aanvallend team, maar als je eenmaal de bunkers hebt is het minder lastig. * Griffin ging vol gas over het strand 'LEERROOOYYYY JENNNKINNSSS' 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 19:06:
Ik heb de game sinds het begin op de PS4 Pro.

Door alle multiplayer problemen liet ik de game snel links liggen.

Nu weer geprobeerd met potjes hardcore search and destroy.
Het gaat nu redelijk goed en ik heb nu een KDR van 1.01. :+

Ik ga voor minimaal 1 keer prestigen voor de gouden trofee.
Ik weet niet of ik het tot maximaal prestige ga volhouden.
Waar blijven die mooie actie filmpjes van je 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@donvalentino

Ik ben dit jaar gebanned voor het posten van filmpjes hier.
Dus daarom post ik ze niet meer. Aan elk feestje komt een einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
SqueakyClean schreef op donderdag 16 november 2017 @ 21:11:
[...]

Basis: red dot & grip

Toevoegen wat je leuk vindt. Ik hou t meestal op high caliber.
Mijn voorkeur ligt bij extended mags aangezien er maar 20 kogels in n magazijn zitten bij die BAR. Heb er volgens mij nog advanced rifling op staan en rapid fire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 08:18
Wat is dat toch tegenwoordig met die games, koop je cod ww2 het installeren duurt 20 minuten daarna nog even een patch van 10 gb wat 6 uur duurt. Zucht! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Ik speel nu met quick aim, grip en high caliber. Maar mis mijn Lens Sight toch een beetje.
Misschien toch mijn quick reloaden maar opofferen voor een 4e attachment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

harryvos schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 11:58:
Wat is dat toch tegenwoordig met die games, koop je cod ww2 het installeren duurt 20 minuten daarna nog even een patch van 10 gb wat 6 uur duurt. Zucht! :(
Bereid je maar voor, dit gaat niet minder worden vermoed ik.
Overigens was die er bij mij zo doorheen (ssd / 200mbit verbinding)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonnieDoezoe
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22:53
10gb en 6 uur? Zit je op Lebara mobiel ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 15:53
Dat is bij PSN wel vaker zo ... soms helpt het om de dns servers van google te gebruiken of de download even te pauzeren en weer te starten. Hoe snel je eigen verbinding ook mag zijn, je blijft afhankelijk van de serverkant ...

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

renzo4000 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 15:36:
Dat is bij PSN wel vaker zo ... soms helpt het om de dns servers van google te gebruiken of de download even te pauzeren en weer te starten. Hoe snel je eigen verbinding ook mag zijn, je blijft afhankelijk van de serverkant ...
Klopt, al moet ik zeggen, de laatste maanden heb ik geen last meer van kwakkelende snelheden, lijkt na de laatste paar (grote) updates voor mij i.i.g opgelost. (gebruik ook google DNS servers btw).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Een vraagje wat niet direct hier thuishoort, maar stel 'm toch.
Iemand hier adviseerde mij om bij KontrolFreek thumbs te bestellen.

Ik heb ze zojuist binnen gekregen, maar vind het tot dusver echt verschrikkelijke dingen. Nouja, ik heb er dus 2 met verschillende lengtes. De hoogste zou ik moeten gebruiken voor precision control, dus die heb ik aan de rechterjoystick vastgemaakt. Ik krijg na 1 pot al last van mijn duim omdat die voor mijn gevoel in een zwaar onnatuurlijke positie zit. Is dit iets waar ik aan moet wennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cptbuttlick
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 19-09 19:12

cptbuttlick

Team green

Kan iemand mij vertellen of de game er ook zo blurry uitziet op jou 144 hz monitor? Het ziet er niet uit op de xbox one s

Op pc is het strak hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

jaihel schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 16:45:
Een vraagje wat niet direct hier thuishoort, maar stel 'm toch.
Iemand hier adviseerde mij om bij KontrolFreek thumbs te bestellen.

Ik heb ze zojuist binnen gekregen, maar vind het tot dusver echt verschrikkelijke dingen. Nouja, ik heb er dus 2 met verschillende lengtes. De hoogste zou ik moeten gebruiken voor precision control, dus die heb ik aan de rechterjoystick vastgemaakt. Ik krijg na 1 pot al last van mijn duim omdat die voor mijn gevoel in een zwaar onnatuurlijke positie zit. Is dit iets waar ik aan moet wennen?
Ik heb ze zelf niet, maar ja, het is ff wennen. De gedachte is dat met langere sticks je een groter bereik hebt, waardoor je beter kan mikken. Misschien je sens aanpassen...?

Maar volgens mij kan je beter een Scuf kopen als je een plusje zoekt, met extra knoppen onderop.
Vandaag weer sinds afgelopen weekend gespeeld en de eerste potje speels voor geen meter. Vooral HC lagde zo ontzettend veel, dat t niet leuk meer is. Net bog een paar potjes Gridiron gespeeld en dat is toch verrassend leuk, al erger ik me aan de ontbrekende deaths.

Wat ik trouwens “mis”: kan je nu loot crates kopen of droppen ze alleen bij levellen, challenges en at random?
Ik spaar ze tot nog toe op (35 normale en 26 rares) en heb ook al heel veel scrap (rond d 10.000). Nu wil ik nog niets spenderen, maar vraag me toch af of die scraps echt alleen voor het unlocken van collections zijn.

Maar het blijft een geinige game. Jammer dat er maar 9 maps zijn...

Ohja, en wat zuigt die Grease gun, zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

SqueakyClean schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 22:36:
[...]

Wat ik trouwens “mis”: kan je nu loot crates kopen of droppen ze alleen bij levellen, challenges en at random?
Ik spaar ze tot nog toe op (35 normale en 26 rares) en heb ook al heel veel scrap (rond d 10.000). Nu wil ik nog niets spenderen, maar vraag me toch af of die scraps echt alleen voor het unlocken van collections zijn.

Maar het blijft een geinige game. Jammer dat er maar 9 maps zijn...
Je kan ze niet kopen, itt bijvoorbeeld Infinite Warfare dat je met CoD Points ook kistjes kon kopen. Nog niet in elk geval, misschien dat dat nog komt maar ik hoop van niet. Gezien de ophef over Star Wars BF2 doen ze het misschien helemaal niet maar dat is wishfull thinking.

Met scrap koop ik af en toe een order/challenge als ik denk dat het me lukt :P Je kan ze ook gebruiken voor de collections maar volgens mij kan je beter gewoon de daily/weekly orders uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Vrijdag schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 22:45:
[...]

Je kan ze niet kopen, itt bijvoorbeeld Infinite Warfare dat je met CoD Points ook kistjes kon kopen. Nog niet in elk geval, misschien dat dat nog komt maar ik hoop van niet. Gezien de ophef over Star Wars BF2 doen ze het misschien helemaal niet maar dat is wishfull thinking.

Met scrap koop ik af en toe een order/challenge als ik denk dat het me lukt :P Je kan ze ook gebruiken voor de collections maar volgens mij kan je beter gewoon de daily/weekly orders uitvoeren.
Ik bedoel niet kopen met echt geld, maar inruilen voor m’n scraps of zoals in Blops3 met 10 of 30 keys. De kistjes kopen met echt geld zal vast wel komen, maar daar heb ik nog nooit een euro aan uitgegeven. d:)b
Wat ik trouwens wel “grappig” vind is dat er nu een ontzettende shit storm woedt omtrent pay-to-win micro DLC, die ik goed begrijp. CoD wordt vaak als voorbeeld gebruikt, onterecht vind ik, van de slechte kant van loot boxes. Pay-to-win vind ik in CoD ontzettend meevallen. AW had wel weaponvariants die beter waren dan de basic guns. Maar Blops3 had alleen cosmetische dingen. Nieuwe wapens in loot boxes is wel irritant.
Daarnaast wordt veel geklaagd over de DLC: 4/5 maps per twee maanden voor 15 euro. Het breekt de playerbase (eens) en het spel is incompleet (oneens).

Nu heb je in Battlefront II voor het eerst geen DLC meer zoals gebruikelijk: geen season pass of map packs. In plaats daarvan is er veel meer als gebruikelijk micro DLC geïntroduceerd.
Dus dat is de keerzijde van de medaille. Het was mi te verwachten dat ze niet zo maar de seasonpass DLC opbrengsten laten vallen zonder de inkomstenbron op een andere manier aan te vullen.

Dus wat is nu beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-09 08:22
Speelt hier iemand met een rapid fire controller ?

Of valt dit onder cheaten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

k1978 schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 08:50:

Het laatste..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-09 08:22
Maar wat is er een voordeel van dan. Je moet toch nog zelf de knop indrukken. Als je dit te laat doet dan heeft toch geen nut ? Of wordt de knop dan gevoeliger..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
k1978 schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 08:50:

Dan kun je beter met muis en toetsenbord spelen, geeft een ongelooflijk voordeel. Ik herken ze gelijk. Echt een hekel aan, maar het is je goed recht (helaas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:56
k1978 schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 10:00:
Maar wat is er een voordeel van dan. Je moet toch nog zelf de knop indrukken. Als je dit te laat doet dan heeft toch geen nut ? Of wordt de knop dan gevoeliger..
Semi auto rifles worden op die manier full auto. Kwam er gisterenavond ook een tegen, beetje jammer is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Laatst online: 14-08 21:41
Iemand een idee of sledgehammer nog iets gaat doen aan de glitch op Sainte Marie du Mont? Als je achterin de map begint en je gaat naar rechts naar de eerste bunker met de FG42 mount en je loopt naar buiten dan zit er links boven in een glitch waar van de week een gast in zat. Af en toe zie je een paar stenen bewegen en word je door je paasei geschoten maar geen idee hoe die gast er gekomen is of hoe je er wat aan kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Glitches zijn geen prio, hè. CoD points wel. En nieuwe lootkisten (Elite, Legendary en Weapon). En nieuwe wapens natuurlijk!

- Gewehr 43
- Type 5
- Volkstrumgewehr
- Beretta 38
- Sten
- Breda 30
- M1919
- MG81
- Arisaka
- Winchester 94 Lever Action
- Enfield No. 2
- Walther P38
- Reichsrevolver
- Icepick
- Combat Knife
- Trench Knife

De meeste met 4 varianten.

Bron = Reddit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
SqueakyClean schreef op maandag 20 november 2017 @ 08:15:
Glitches zijn geen prio, hè. CoD points wel. En nieuwe lootkisten (Elite, Legendary en Weapon). En nieuwe wapens natuurlijk!

- Gewehr 43
- Type 5
- Volkstrumgewehr
- Beretta 38
- Sten
- Breda 30
- M1919
- MG81
- Arisaka
- Winchester 94 Lever Action
- Enfield No. 2
- Walther P38
- Reichsrevolver
- Icepick
- Combat Knife
- Trench Knife

De meeste met 4 varianten.

Bron = Reddit
Mag hopen dat het alleen cosmetische varianten zijn of eventueel die een % xp boost geven. Als ze de stats aanpassen stop ik met de game. Dat heeft AW helemaal verkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

SqueakyClean schreef op maandag 20 november 2017 @ 08:15:
Glitches zijn geen prio, hè. CoD points wel. En nieuwe lootkisten (Elite, Legendary en Weapon)
It is sad. Because it's true :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
mike30 schreef op zondag 19 november 2017 @ 19:06:
Iemand een idee of sledgehammer nog iets gaat doen aan de glitch op Sainte Marie du Mont? Als je achterin de map begint en je gaat naar rechts naar de eerste bunker met de FG42 mount en je loopt naar buiten dan zit er links boven in een glitch waar van de week een gast in zat. Af en toe zie je een paar stenen bewegen en word je door je paasei geschoten maar geen idee hoe die gast er gekomen is of hoe je er wat aan kan doen.
point du hoc zitten ze ook vol te glitchen. :(
Dat mogen ze echt nog wel even fixen voordat de ranked play begint.

[ Voor 5% gewijzigd door servival7 op 20-11-2017 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Batiatus schreef op maandag 20 november 2017 @ 08:34:
[...]

Mag hopen dat het alleen cosmetische varianten zijn of eventueel die een % xp boost geven. Als ze de stats aanpassen stop ik met de game. Dat heeft AW helemaal verkloot.
Zijn op dit moment de varianten compleet gelijk naast uiterlijk?
Maar ga er maar vanuit dat alle wapens in kisten zitten, dus ook de basis versies. Gelukkig heb ik nog geen kist opengemaakt, dus wie weet krijg ik er een paar... d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Batiatus
SqueakyClean schreef op maandag 20 november 2017 @ 11:47:
[...]

Zijn op dit moment de varianten compleet gelijk naast uiterlijk?
Maar ga er maar vanuit dat alle wapens in kisten zitten, dus ook de basis versies. Gelukkig heb ik nog geen kist opengemaakt, dus wie weet krijg ik er een paar... d:)b
Je hebt een paar Epic's en Heroic's die 10% of 15% meer xp geven per kill volgens mij. Ik heb er daar 2 van. Geen idee of het werkt, maar als dat de enige extra's zijn die ze geven heb ik daar vrede mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ik ben een ouwe lul en snap er natuurlijk tegenwoordig niets meer van. Vroeger speelde je met COD je gun vrij en wat attachments en dat was het. Nu komen er kistjes uit de lucht met 3 kaartjes.

Wat doe ik met die kaartjes? Waar komt dat terecht en heb ik dat nodig? Ik zie ze keurig staan, maar dat is het wel.

Hoewel ik altijd op de PC heb gespeeld en nu voor het eerst op de console; PS4, gaat het nog niet eens zo slecht als ik had verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

In deze supply drops zitten callingcards, player outfits, emotes, wapen varianten, 10min dubbel xp, wapen xp, division xp etc.
Hann1BaL schreef op maandag 20 november 2017 @ 11:58:
Ik ben een ouwe lul en snap er natuurlijk tegenwoordig niets meer van. Vroeger speelde je met COD je gun vrij en wat attachments en dat was het. Nu komen er kistjes uit de lucht met 3 kaartjes.

Wat doe ik met die kaartjes? Waar komt dat terecht en heb ik dat nodig? Ik zie ze keurig staan, maar dat is het wel.

Hoewel ik altijd op de PC heb gespeeld en nu voor het eerst op de console; PS4, gaat het nog niet eens zo slecht als ik had verwacht.

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
Die pistol gribs moeten toch ook wel het meest nutteloze ooit in een game zijn.
Heb medelijden met de stagair die 89 pistol gribs heeft ontworpen, die ingame totaal onzichtbaar zijn omdat je hand er voor zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

servival7 schreef op maandag 20 november 2017 @ 12:27:
Heb medelijden met de stagair die 89 pistol gribs heeft ontworpen, die ingame totaal onzichtbaar zijn omdat je hand er voor zit.
Inderdaad ja, er is werkelijk niemand die ziet dat je zoiets hebt, inclusief jezelf :')
Maargoed, daar hebben ze dan wel weer drie jaar de tijd voor gehad :P

Ik heb geen flauw benul hoe je het kan testen maar leveren die XP wapens ook extra xp op als je zo'n ding oppakt ingame? Niet dat je er veel aan hebt maar toch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

servival7 schreef op maandag 20 november 2017 @ 12:27:
Eens. Je weet toch wel dat je met driehoekje ingedrukt houden je wapen ingame kan showcasen? Enige manier om die grips goed te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
SqueakyClean schreef op maandag 20 november 2017 @ 14:51:
[...]

Eens. Je weet toch wel dat je met driehoekje ingedrukt houden je wapen ingame kan showcasen? Enige manier om die grips goed te zien.
Iemand killen, dan wapen wisselen om vervolgens een pistolgrip te showen 8)7
Ik skip denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Er lijkt wel iets veranderd. Vanavond een potje of 15 tdm gedaan en maar 3 negatief met 2 kills of zo. Kan ook zijn dat m'n tegenpartij nog slechter was dan dat ik ben natuurlijk. Maar speelde vanavond wel lekker. Ppsh met supressor is wel aardig te pruimen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsTn
  • Laatst online: 19-09 19:57
Hoe kom ik als single player bij COD WW2 op de shooting range? Ik wil eens wat wapens en manouvres oefenen, maar zie in de menustructuur deze niet

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

NielsTn schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 00:00:
Hoe kom ik als single player bij COD WW2 op de shooting range? Ik wil eens wat wapens en manouvres oefenen, maar zie in de menustructuur deze niet
Kan alleen in MP. Moet je naar de shootingrange wandelen, of een poppetje maken en dan op de touchpad drukken. Geen idee welke knop dat is op de Xbox :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsTn
  • Laatst online: 19-09 19:57
Vrijdag schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 00:04:
[...]

Kan alleen in MP. Moet je naar de shootingrange wandelen, of een poppetje maken en dan op de touchpad drukken. Geen idee welke knop dat is op de Xbox :P
Thanks! Ik zal kijken (voorlopig ben ik kanonvoer, dus een Ps-abo ga ik nog niet aan (game op PS4pro)

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
NielsTn schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 00:07:
[...]

Thanks! Ik zal kijken (voorlopig ben ik kanonvoer, dus een Ps-abo ga ik nog niet aan (game op PS4pro)
Gewoon beginnen. In het begin word je veel neergemaaid maar een sp kan je niet voorbereiden op de mp. De dingen die je af en toe ziet in de mp ga je echt stuk van. Stond vanavond zo'n gast met zo'n big ass bazooka constant op een punt op 2 deuren te mikken. Het hele potje en dan staat hij nog 18-8
Dit is m'n eerste fps op de xbone die ik nu 9 maanden heb. Heb heel even BO3 geprobeerd maar daar werd ik knettergek van. Ik speel al cod sinds cod2 op de pc. En ben vandaag 21-11 jarig en ben 37 lentes jong geworden dus iedereen kan het blijkbaar leren :)
Laatste wijziging: zijn er hier nog meer mensen die een beetje actief op de xbox ww2 spelen en af en toe eens samen willen spelen? M'n maatje heeft hem ook maar die is nogal snel gefrustreerd dus die speelt amper.

[ Voor 31% gewijzigd door mike30 op 21-11-2017 00:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

[...]

Kwestie van vaak spelen :) Ik kon in het begin ook niks van FPS op een console maar ik doe inmiddels al bijna tien jaar niets anders meer. Wat mij trouwens wel hielp is de sens omhoog gooien. Staat nu op 8 en dat vind ik prettiger werken.
Je kan trouwens ook een custom match doen en dan vullen met bots. Krijg je in elk geval een idee van de maps en wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Vrijdag schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 00:15:
[...]

Kwestie van vaak spelen :) Ik kon in het begin ook niks van FPS op een console maar ik doe inmiddels al bijna tien jaar niets anders meer. Wat mij trouwens wel hielp is de sens omhoog gooien. Staat nu op 8 en dat vind ik prettiger werken.
Je kan trouwens ook een custom match doen en dan vullen met bots. Krijg je in elk geval een idee van de maps en wapens.
En wat je ook kan helpen: ik speel nu sinds een week op een elite controller en heb er weliswaar maar 1 paddle op zitten waar ik mee ADS maar dit icm de triggerstops op de triggers scheelt het toch aanzienlijk. Wil als ik hier goed aan gewend ben nog 1 of 2 paddles er bij gaan zetten voor jumpen en crouchen maar voorlopig voldoet de ene. Heb gemerkt dat als je gelijk met alle paddles begint dat je ze vaak onnodig indrukt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Doopy-X-
[...]

Wat hier al eerder gezegd is, niks in SP is vergelijkbaar met MP. Je zou wel wat bot-matches kunnen doen maar uiteindelijk zal je het the hard way moeten leren online. Voel je niet gefrustreerd als je in het begin echt totaal niet weet waar je moet kijken en dat je elke keer te langzaam lijkt te zijn: je wordt geslacht. De beste tips die ik je kan geven is: in het begin met getrokken geweer rondlopen (altijd door je vizier kijken) en volhouden.

Iedereen die begint met MP op de console (in mijn geval van pc naar Halo) ondergaat dezelfde harde lessen. Leer de levels kennen, leer de lijnen waarop de tegenstanders lopen (zodat je daar alvast kan richten) en loop nooit een hoekje om zonder klaar te zijn om te schieten. Begin nog niet aan het aanpassen van de sensitiviteit, de standaard is prima. Als je na een tijdje merkt dat je toch iets sneller/langzamer wil draaien/richten, ga dan pas aanpassingen maken (1 puntje omhoog /omlaag). Sensitiviteit is persoonlijk, 5 was voor mij te langzaam, 7 voor mij te snel dus ik speel op 6.

Succes en hou ons op de hoogte van je verrichtingen d:)b

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

mike30 schreef op maandag 20 november 2017 @ 23:54:
Er lijkt wel iets veranderd. Vanavond een potje of 15 tdm gedaan en maar 3 negatief met 2 kills of zo. Kan ook zijn dat m'n tegenpartij nog slechter was dan dat ik ben natuurlijk. Maar speelde vanavond wel lekker. Ppsh met supressor is wel aardig te pruimen
Inderdaad, gisteren avond ineens potjes boven de 50 Kills in Dom _/-\o_
Dit spel speelt echt heerlijk wanneer er geen connectie problemen zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
pff ik wil graag standaard gamemodes spelen, omdat ranked dat straks waarschijnlijk ook is, maar het duurt gewoon veel te lang voordat die gasten dood gaan. Dan raak ik een kogel of 4 met een BAR en dan heb ik nog geen kill. Dan kom ik uiteindelijk uit op scoren van 20-16 ofzo terwijl ik op HC makkelijk 30-8 haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
servival7 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 09:11:
pff ik wil graag standaard gamemodes spelen, omdat ranked dat straks waarschijnlijk ook is, maar het duurt gewoon veel te lang voordat die gasten dood gaan. Dan raak ik een kogel of 4 met een BAR en dan heb ik nog geen kill. Dan kom ik uiteindelijk uit op scoren van 20-16 ofzo terwijl ik op HC makkelijk 30-8 haal.
Ik heb het opgegeven vooral vanwege al die hitmarkers, soms speel ik een potje vanwege een order die ik opgepikt heb maar als ik casual speel, heb ik veel meer plezier in hardcore.

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Doopy-X- schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 09:14:
[...]

Ik heb het opgegeven vooral vanwege al die hitmarkers, soms speel ik een potje vanwege een order die ik opgepikt heb maar als ik casual speel, heb ik veel meer plezier in hardcore.
Vind het dan weer zonde dat je bij HC maar vier game modes hebt. Kan toch niet zo moeilijk zijn om de rest ook over te zetten.
Pagina: 1 ... 14 ... 29 Laatste

Let op:
Er is een apart topic voor de PC versie: [PC] Call Of Duty WWII