jaihel schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 16:45:
Een vraagje wat niet direct hier thuishoort, maar stel 'm toch.
Iemand hier adviseerde mij om bij KontrolFreek thumbs te bestellen.
Ik heb ze zojuist binnen gekregen, maar vind het tot dusver echt verschrikkelijke dingen. Nouja, ik heb er dus 2 met verschillende lengtes. De hoogste zou ik moeten gebruiken voor precision control, dus die heb ik aan de rechterjoystick vastgemaakt. Ik krijg na 1 pot al last van mijn duim omdat die voor mijn gevoel in een zwaar onnatuurlijke positie zit. Is dit iets waar ik aan moet wennen?
Ik heb ze zelf niet, maar ja, het is ff wennen. De gedachte is dat met langere sticks je een groter bereik hebt, waardoor je beter kan mikken. Misschien je sens aanpassen...?
Maar volgens mij kan je beter een Scuf kopen als je een plusje zoekt, met extra knoppen onderop.
Vandaag weer sinds afgelopen weekend gespeeld en de eerste potje speels voor geen meter. Vooral HC lagde zo ontzettend veel, dat t niet leuk meer is. Net bog een paar potjes Gridiron gespeeld en dat is toch verrassend leuk, al erger ik me aan de ontbrekende deaths.
Wat ik trouwens “mis”: kan je nu loot crates kopen of droppen ze alleen bij levellen, challenges en at random?
Ik spaar ze tot nog toe op (35 normale en 26 rares) en heb ook al heel veel scrap (rond d 10.000). Nu wil ik nog niets spenderen, maar vraag me toch af of die scraps echt alleen voor het unlocken van collections zijn.
Maar het blijft een geinige game. Jammer dat er maar 9 maps zijn...
Ohja, en wat zuigt die Grease gun, zeg!