[XBO/PS4] Call of Duty: WWII

Pagina: 1 ... 13 ... 29 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Okee, elke keer als je een positieve k/d ratio hebt wordt je aan het eind vd match er volgens mij uitgeknikkerd en telt het niet als een win. Weet niet of het als een verlies geldt en of je dan ook XP misloopt.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Vrijdag schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 22:36:
Okee, elke keer als je een positieve k/d ratio hebt wordt je aan het eind vd match er volgens mij uitgeknikkerd en telt het niet als een win. Weet niet of het als een verlies geldt en of je dan ook XP misloopt.
Als dit echt zo is lekker getest dan 8)7

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Nou, net met de volgende k/d's: 18-17, 13-10 en 7-5.

Disconnected from server

Ik had nét een play of the game challenge voltooid. Eruitgeknikkerd, opnieuw connected en maar natuurlijk, die is NIET meegeteld.
Prachtig. Echt prachtig dit :') 1000

Dus bij deze, als je te lekker gaat, loop een paar keer die vuurlinie in zodat je in elk geval challenges en orders niet kwijt bent en je ook niet disconnected wordt.

Het bijkomende vervelende punt is, dat je daarna vaak in een match komt die al aan de gang is. Waardoor je counter van de "win 25 matches" natuurlijk niet door loopt. Omdat je disconnect én omdat je in een lopende match komt.

Ah, blijkbaar is het al iets wat in de beta zat: https://community.activis...r-each-game/td-p/10464598
Gelukkig hebben ze nu genoeg tijd om belangrijke dingen te doen. Zoals skins en dlc maken enzo :')

[ Voor 59% gewijzigd door Vrijdag op 12-11-2017 01:03 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 12:51
Waar CoD echt faalt in multiplayer is de singleplayer _/-\o_

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-08 21:41
Mooi geregeld man die laatste update. Voor die update 1 x een disconnect en nu is het standaard ieder potje. Weer top geregeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 19:00
Tussen alle disconnects toch eerste prestige gehaald vanavond en weer opgeklommen naar lvl 18.

Na alle rifles/SMG'S/LMG'S getest te hebben is de BAR by far het beste wapen. Die dus ook maar permunlocked met mijn prestigetoken, ik verwacht dat de meeste mensen dat doen. ;)

Nu weer bezig met de lagere guns te prestigen voor extra XP en die mooie killcounter op je gun :9~

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 19:30

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Leuk een paar contracts actief. 100 en 130 kills in 40 min. 3 x disconnect en weg xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09 01:12
ApC_IcE schreef op zondag 12 november 2017 @ 02:40:
Leuk een paar contracts actief. 100 en 130 kills in 40 min. 3 x disconnect en weg xp.
Maar die kills worden wel geregistreerd mbt de contracts toch?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Doopy-X- schreef op zondag 12 november 2017 @ 02:24:
Tussen alle disconnects toch eerste prestige gehaald vanavond en weer opgeklommen naar lvl 18.

Na alle rifles/SMG'S/LMG'S getest te hebben is de BAR by far het beste wapen. Die dus ook maar permunlocked met mijn prestigetoken, ik verwacht dat de meeste mensen dat doen. ;)

Nu weer bezig met de lagere guns te prestigen voor extra XP en die mooie killcounter op je gun :9~
Wat is permunlocken en hoe werkt 't?
Is de Bar ondanks de nerf, nog steeds het beste wapen?

[ Voor 4% gewijzigd door Monda op 12-11-2017 07:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:29
Ook gewoon bijzonder slecht dat het week+ duurt om een item dat niet met pre orderen is ontvangen alsnog beschikbaar te maken.

Wilde graag een unlock token en wacht nu al een week.

https://support.activisio...sues-in-Call-of-Duty-WWII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Monda schreef op zondag 12 november 2017 @ 07:14:
[...]

Ja, en je xp verlies je ook niet.
Gisteren ook wat disconnects gehad maar mijn xp én contracts liepen gewoon door.

Na elke disconnects kwam ik in potjes waar niet te winnen viel.. ik ben geen slechte speler (al zeg ik het zelf) maar ik was aanzienlijk sneller te zien, kreeg veel hitmarkers waar de enemy mij er met 4 dood had (zelfs in mijn voeten) en play of the match werd gek gekozen.

Iemand met simpele 2 kills kreeg hem terwijl een ander een tripple had met 2 headshots erbij :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Draakje5 schreef op zondag 12 november 2017 @ 08:35:
Ook gewoon bijzonder slecht dat het week+ duurt om een item dat niet met pre orderen is ontvangen alsnog beschikbaar te maken.

Wilde graag een unlock token en wacht nu al een week.

https://support.activisio...sues-in-Call-of-Duty-WWII
Die lijst met problemen :')

Ik heb ook nog een code voor xp en unlock maar daar wacht ik nog maar mee totdat ze het op orde hebben. Wellicht ergens halverwege 2018 ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 20:43

greatgonzo

schit-te-rend!

Tis maar goed dat ik het spel nog niet gehaald heb zo te lezen :)

Tis over twee weken black vrijdag, en dan hoop ik het spel wel voor €35 op de kop te tikken (lukte vorig jaar met BF1 ook :) )

Hebben ze nog twee weken de tijd de server problemen op te lossen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Monda schreef op zondag 12 november 2017 @ 07:14:
[...]

Ja ik zag ze registreren. Mijn tijd was nog niet om maar ze waren wel foetsie.
Tijdens het spelen zag ik ze oplopen. Ik had 40min. En na 2 potjes dom had ik nog ongeveer 8 minuten. Disconnect en contract foetsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
Monda schreef op zondag 12 november 2017 @ 07:15:
[...]

Wat is permunlocken en hoe werkt 't?
Is de Bar ondanks de nerf, nog steeds het beste wapen?
Als je prestiged krijg je een unlocktoken waarmee je een item (basic training, scorestreak of wapen) direct permanent kan unlocken, ook al heb je het vereiste level er nog niet voor. Zo kan ik dus bij lvl 1 direct de BAR weer gebruiken.

BAR is wat mij betreft de beste rifle en de Type 100 de beste SMG waarbij ik wel opmerk dat ik alleen hardcore speel.

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 12:19
Het lijkt wel of de anti cheat functie erg aanwezig is. Bij k/d ratio van 2.5 of hoger dan is het meteen disconnect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Vibravis schreef op zondag 12 november 2017 @ 12:04:
Het lijkt wel of de anti cheat functie erg aanwezig is. Bij k/d ratio van 2.5 of hoger dan is het meteen disconnect
Totaal geen last van, speel regelmatig met een KD van 4/5/6.. en krijg geen disconnects.. Speel dan alleen maar TDM HC niks anders. Ik weet niet of het daar aan ligt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Frank1973 schreef op zondag 12 november 2017 @ 13:08:
[...]

Totaal geen last van, speel regelmatig met een KD van 4/5/6.. en krijg geen disconnects.. Speel dan alleen maar TDM HC niks anders. Ik weet niet of het daar aan ligt..
Welk platform? Want ik krijg alleen maar d/c's als ik soft/hardcore speel en het gaat lekker. De uitzondering is War.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
Levelling up zal vanaf maandag stuk trager gaan: https://mobile.twitter.co...status/929554672779694080

*burp*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TLM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

Man, heb me chats in twitter nog na gekeken. BO3 problemen Had ik rond 20 nov, rond 12 dec en zelfs halverwege januarie waren er problemen met lobbys en met partys etc. Dus ach moet zeggen dat ik vrijdag avond vrijwel probleemloos WAR heb gespeelt voor 3 uurtjes. met party van 6. Gisteravond zonder party maar dan ook zeker 3 uur lang amper problemen in KC. Dus vind het de afgelopen dagen echt prima!
NiQo schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 12:53:
[...]

Kan me niet zulke issues herinneren met bo3 (kan ook aan mij liggen ;) )
Maar een week na launch is het toch wel ernstig nu. Het ergste zijn de disconnects na afloop, was allang prestige 2 als ik die xp wel had gekregen. Heb nu vgm 4 clips op yt en alle 4 eindigen ze met disconnected from host server ;(

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Vrijdag schreef op zondag 12 november 2017 @ 13:48:
[...]

Welk platform? Want ik krijg alleen maar d/c's als ik soft/hardcore speel en het gaat lekker. De uitzondering is War.
PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-09 15:51
Zojuist 10 potjes dom gespeeld voor de daily challenge.. 5 gewonnen maar telkens disconnect na de game. Nog steeds die daily challenge niet gehaald. Kan me niet herinneren dat het zo verschrikkelijk brak was bij andere COD’s. Bij War overigens geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Als console FPS noob vind ik de War erg leuk om te spelen. Dan heb ik tenminste een overzichtelijke situatie.

* Oogje moet nog leren mikken

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 07:31
Hopelijk repareer morgen de monteur mijn internet, want elke keer valt m’n internet weg.

Erg irritant als je keer een lekker potje speel.
Moet wel zeggen dat op ps4 mensen toch echt wel voor het doel gaat met zowel domination als capture the flag & s&d.

Dat was in de vorige delen van COD wel anders.
Welk division spelen jullie meestal? Ik vind infantry wel erg lekker ivm 3 atachments..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

fevo-1190 schreef op zondag 12 november 2017 @ 21:13:
Hopelijk repareer morgen de monteur mijn internet, want elke keer valt m’n internet weg.
Ach, al werkt je internet, dan verkloot Activision het wel :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan nu niet spelen.

hij geeft aan dat er onderhoud is aan het playstation netwerk. is er nu onderhoud aan het playstation netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 23:26
diotav schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 23:19:
Waar CoD echt faalt in multiplayer is de singleplayer _/-\o_
Vooral dat einde. Heerlijk! Die ga ik sowieso nog een keer spelen.

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
fevo-1190 schreef op zondag 12 november 2017 @ 21:13:

Erg irritant als je keer een lekker potje speel.
Moet wel zeggen dat op ps4 mensen toch echt wel voor het doel gaat met zowel domination als capture the flag & s&d.

Dat was in de vorige delen van COD wel anders.
Welk division spelen jullie meestal? Ik vind infantry wel erg lekker ivm 3 atachments..
Ik infantry of Armored soms ook gecombineerd met primed. Dan heb je nog een attachment slot erbij.
Moet alleen de Bar nog vrijspelen. Begreep dat die ondanks de nerf nog erg sterk is.

Zag ook dat gunslinger veel gebruikt wordt, maar snap niet goed wat hier zo sterk aan is... Misschien voor de niet newbs als ik. Schieten tijdens duiken en rennen... Ik heb nog nooit gedoken in een vuurgevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revelry
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Na de update komt ik steeds halverwege in een pot terecht, uiteraard bij het verliezende team :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
https://community.activis...e-on-Issues/ba-p/10490379
Game Disconnects From Server – After much testing, our engineering teams identified the root cause of this issue, which can also result in lost stats and post match lobby freezes. Later tonight, we plan to deploy a patch across both consoles worldwide. We’ll monitor the results, and keep everyone updated.
Eindelijk! Dat is voor mij toch wel het vervelendste probleem.

*burp*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 15:12
Pff die Reddit is ook zo toxic als het maar zijn kan. Die kunnen echt niet stoppen met mauwen zeg.
Vrijdag heb ik gewoon met 5 man weer een heerlijke avond gehad, tuurlijk vielen we allemaal een paar keer weg maar voor de rest speelde het weer prima!

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 07:59

Griffin

Is mythical

Gister SP uitgespeelt dus stukje MP. Ik heb zo connectie en speelt lekker, soms gaat het super en soms schiet ik nog geen deuk ik een pakje boter. Moet nog even wennen aan welk wapen voor welke map etc etc.

Wat wel vervelend is dat voor mijn missie van HQ moet ik een DOM match winnen (weet niet of dit ook DOM HC mag zijn), maar uiteindelijk 1 gewonnen na een paar keer proberen en toen disconnected, dit gebeurde 2 keer. Erg zuur, maar mag verder de pret niet drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
aDutchCow schreef op maandag 13 november 2017 @ 09:17:
Pff die Reddit is ook zo toxic als het maar zijn kan. Die kunnen echt niet stoppen met mauwen zeg.
Vrijdag heb ik gewoon met 5 man weer een heerlijke avond gehad, tuurlijk vielen we allemaal een paar keer weg maar voor de rest speelde het weer prima!
Eens, ze proberen daar elkaar af te troeven qua negativiteit. Maar ik denk dat wij hier in Europa nog mazzel hebben hoor, wat ik lees is dat duizenden mensen in de US helemaal niet kunnen spelen... Dan zou ik ook gefrustreerd raken.

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20-09 10:04
Blijkbaar hebben ze bij Activision de dedicated servers uitgeschakeld (poging tot het fixen van de HQ). Hierdoor werken we nu weer via hosts. Hopelijk gooien ze de servers weer snel in de lucht zodat we weer normaal kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

dm-dutchman schreef op maandag 13 november 2017 @ 10:01:
Blijkbaar hebben ze bij Activision de dedicated servers uitgeschakeld (poging tot het fixen van de HQ). Hierdoor werken we nu weer via hosts. Hopelijk gooien ze de servers weer snel in de lucht zodat we weer normaal kunnen spelen.
Ik speel al heel het weekend, met een host.. Dat kan in je voordeel werken maar in het algemeen toch meer een nadeel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
Ik heb nu in totaal 26 uur gespeeld en dit zijn mijn bevindingen:

Als er geen server problemen zijn loopt het lekker soepel. Fijne wapens en mappen. Gibraltar is toch wel de slechtste map voor mij. Ik haal hier nooit een positief k/d. Voor nu speel ik eigenlijk alleen met de BAR. Wat een gun is dat zeg :). Als infantry met rapid fire, extended mags en advanced rifling. Heerlijk!

Jammer genoeg werkt HQ nog steeds niet :(
Hopelijk komt hier snel een fix voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Registratie: Maart 2015
  • Niet online
Ach ik heb er nu bijna een dag speeltijd op zitten, en moet zeggen dat ik aardig lekker ga.. Alleen doordat ik een aantal jaar geen COD heb gespeeld. Is mijn KDR om te janken.. 0.74 :+ voornamelijk door het feit dat ik niet fatsoenlijk kan spelen als men constant aan het campen is. Of, door ineens ontstane lag waardoor ik al een magazijn leeg vuur als het ware en de tegenstander mij overhoop heeft geknald zonder dat ik een hit heb of uberhaupt heb gezien hoe het is gebeurt.

Maar die 3XP kon ik niet ervaren dit weekend. Bij mijn ervaring is dit dubbel XP geweest.. maar oké wellicht dat ik blind ben.. haha!

Automatische meldingen voor Marktplaats en 2dehands? MarktAlert.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:32

MazeWing

The plot thickens...

Het lijkt er op dat sommige mensen echt niets beters te doen hebben. Al meerdere keren iemand tegen gekomen die al 3e prestige heeft...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Nu online
MazeWing schreef op maandag 13 november 2017 @ 14:17:
Het lijkt er op dat sommige mensen echt niets beters te doen hebben. Al meerdere keren iemand tegen gekomen die al 3e prestige heeft...
Ik kwam gisteren inderdaad ook tegen een hele clan vol met 3e, 4e en zelfs een 5e prestige. Dat was geen pretje :F

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:32

MazeWing

The plot thickens...

Echt gestoord hoeveel tijd je dan in het spel hebt gestopt. Volgens mij slaap je dan 7 uurtjes en de rest ben je non-stop aan het gamen. Eigenlijk zou de developer gewoon een stop op levelen moeten zetten na een X aantal uur per dag.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 08:19
MazeWing schreef op maandag 13 november 2017 @ 14:36:
Echt gestoord hoeveel tijd je dan in het spel hebt gestopt. Volgens mij slaap je dan 7 uurtjes en de rest ben je non-stop aan het gamen. Eigenlijk zou de developer gewoon een stop op levelen moeten zetten na een X aantal uur per dag.
Why? Als iemand die uren erin wilt stoppen om zo langzaamaan zijn of haar level omhoog te grinden, who cares?

Er zijn trouwens al mensen prestige 10. #TheRace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Volgens mij valt het op zich wel mee. Als je telkens de juiste orders doet krijg je er een tijdje xp bij en sommige wapens geven ook 10% xp. Ben gisteren prestige 1 in gegaan en heb toch echt niet bijzonder veel moeite voor gedaan. Uit mijn hoofd weet ik niet hoeveel uur spelen dat was. In elk geval is mijn W/L ratio wel positief, dat vind ik eigenlijk veel belangrijker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
Er is blijkbaar een ingame update geweest, zijn de disconnects er nog?

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

MazeWing schreef op maandag 13 november 2017 @ 14:36:
E n 3x XP stond aan.

Ben zelf ook rond level 35 en zoveel uur heb ik helemaal niet erin zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Famous schreef op maandag 13 november 2017 @ 19:45:
[...]

E n 3x XP stond aan.

Ben zelf ook rond level 35 en zoveel uur heb ik helemaal niet erin zitten..
5 keer prestige of level 35 is ook nogal een verschil. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

ApC_IcE schreef op maandag 13 november 2017 @ 19:59:
[...]

5 keer prestige of level 35 is ook nogal een verschil. 8)7
True, maar 3 uur of 30 uur ook.

Als je echt voor XP gaat dan red je het nu aardig snel denk ik..
Wapens levelen en je hebt nog de XP tokens die je krijgt.

Maar alsnog is het snel zat 8)7 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vibravis
Lastig om in te schatten. Het gaat ook om skills. Ik kan er echt helemaal geen hol van en ik ben al prestige 2 lvl 24 nu in 26 uur spelen. Dus iemand die wel de skills heeft kan makkelijk prestige 4 zijn lijkt me zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Ik vroeg me iets af mbt de attachments...
Stek ik heb een item dat mij 9 accuracy geeft. Hiermee is het het balkje van accuracy vol. Met een ander item krijg ik 14 accuracy. Doen die 5 punten extra dan nog iets ondanks dat het balkje bij 9 vol is?
Daarnaast staat er bijv bij steady aim attachment dat je een hogere accuracy krijgt bij schieten vanuit de heup. Maar de algemene accuracy (balkje) gaat ook omhoog... Geldt deze attachment dan enkel voor schieten uit de heup of vergroot het de accuracy ook in algemene zin?

[ Voor 35% gewijzigd door Monda op 13-11-2017 21:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Hee, we moeten een tank escorteren. Weet je wat écht helpt?

VAN ACHTER IN HET VELD GAAN STAAN SNIPEREN! JA, DAN BEN JE EEN BRILJANTE TOEVOEGING OP HET TEAM!

Mein Gott :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doopy-X-
Geen disconnect gehad de hele avond *O*

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-08 21:41
Iemand nog problemen met de hit registratie? Had vanavond een paar keer dat ik iemand begon te schieten terwijl hij met z'n rug naar me toe stond. Ik had al een paar hitmarkers hij draait zich om en boem ik lig. Op de killcam zie je me niet eens schieten, of registratie dat ik hem raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 15:53
^^

Dat heb ik ook regelmatig inderdaad :|

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
mike30 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 02:09:
Iemand nog problemen met de hit registratie? Had vanavond een paar keer dat ik iemand begon te schieten terwijl hij met z'n rug naar me toe stond. Ik had al een paar hitmarkers hij draait zich om en boem ik lig. Op de killcam zie je me niet eens schieten, of registratie dat ik hem raak.
Dat kan te maken hebben met de p2p-connecties/lag compensatie omdat de dedicated servers van Activision uit stonden. Ik las dat gisteravond de dedicated servers in de US weer aangezet waren en dat ze dat zouden monitoren voordat ze het global uit zouden rollen.

Ik heb er trouwens bij HC niet zo'n last van, geen hitmarkers en geen killcam waarover ik me op kan winden 8)

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

gisteren avond geen verbindings issues gehad.
Het vervelende wat ik wel had is dat, wanneer ik in een party zit en niet de host ben, ik na elke match geen stats zie na een potje, zie steeds na het einde van de match "joining session" en kom ik weer in dezelfde lobby lijst terecht,.

Best irritant.

Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ik hoop dat ze de HC gaan uitbreiden. HC War lijkt me geweldig :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Batiatus
Vrijdag schreef op maandag 13 november 2017 @ 23:25:
Hee, we moeten een tank escorteren. Weet je wat écht helpt?

VAN ACHTER IN HET VELD GAAN STAAN SNIPEREN! JA, DAN BEN JE EEN BRILJANTE TOEVOEGING OP HET TEAM!

Mein Gott :')
Ik ben dus niet de enige die zich hieraan kapot irriteert. Klote teammaten soms 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 16:12
Doopy-X- schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 00:10:
Geen disconnect gehad de hele avond *O*
Leek een update te zijn (moest even installeren voor ik kon starten), maar verder ook geen verbroken verbindingen! 8)
donvalentino schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 09:38:
gisteren avond geen verbindings issues gehad.
Het vervelende wat ik wel had is dat, wanneer ik in een party zit en niet de host ben, ik na elke match geen stats zie na een potje, zie steeds na het einde van de match "joining session" en kom ik weer in dezelfde lobby lijst terecht,.

Best irritant.

Meer mensen last van?
Heb ik ook, zeer irritant...

[ Voor 46% gewijzigd door SmithNL op 14-11-2017 10:01 ]

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsB97
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 03-09 15:36
Wat is jullie NAT Type bij dit spel? Heb alle porten open gezet en PS4 als DMZ ingesteld. UPnP staat aan. Ik heb een Ziggo connect box met ongeveer 150 mbp/s down en 10 mbp/s up maar de NAT Type blijft op 'moderate' staan.

Je kunt je NAT type checken bij de settings van het spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Ik vind de MP echt heerlijk. Sinds tijden niet meer zo fijne MP gespeeld.
Nog pas level 8, en maar 50 min gespeeld.

[ Voor 22% gewijzigd door Mars18 op 14-11-2017 10:17 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:43
Mars18 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:16:
Ik vind de MP echt heerlijk. Sinds tijden niet meer zo fijne MP gespeeld.
Nog pas level 8, en maar 50 min gespeeld.
Yep! Heb zelf al meer uurtjes erop zitten maar het speelt echt lekker weg!

Zeker de domination en war potjes zijn heerlijk!
Minder gespam vanuit de lucht, meer een op een gevechten, top!

Wel flink tempo en af en toe is de afslachting daar.. maar ach hehe dat is de leeftijd! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Batiatus schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 09:57:
[...]

Ik ben dus niet de enige die zich hieraan kapot irriteert. Klote teammaten soms 8)7
Ja dat is best ergerlijk inderdaad. Niks mis met snipen maar als je moet aanvallen/escorteren of de tank is al bijna bij de grens, pak dan een lmg of shottie.

En natuurlijk: smoke en flashbang. Vooral bij Operation Neptune als je aanvalt en je komt het strand niet op. Eventueel gekoppeld met de perk Undercover, of Flanker. Undercover is handig want als er rook wordt gegooid hoeft de tegenstander alleen even op "kruishoogte" er overheen te zwiepen om je tóch te zien. Geldt niet voor HC trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
NielsB97 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:02:
Wat is jullie NAT Type bij dit spel? Heb alle porten open gezet en PS4 als DMZ ingesteld. UPnP staat aan. Ik heb een Ziggo connect box met ongeveer 150 mbp/s down en 10 mbp/s up maar de NAT Type blijft op 'moderate' staan.

Ik heb nat type ' open'

Kpn glasvezel 500/500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsB97
Vibravis schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:21:
[...]

Ik heb nat type ' open'

Kpn glasvezel 500/500
Helaas nog geen glasvezel beschikbaar in mijn woonplaats.

Ik was meer op zoek naar tips waarmee ik zelf ook mijn NAT Type op 'open' krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:37
NielsB97 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:37:
[...]

Helaas nog geen glasvezel beschikbaar in mijn woonplaats.

Ik was meer op zoek naar tips waarmee ik zelf ook mijn NAT Type op 'open' krijg
Glas maakt ook niet veel uit. Lage ping is ook belangrijk.
Je kan: kabel gebruiken, geen wifi / port forwarden / UPnP aan / Console in DMZ zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsB97
baronruud schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:48:
[...]

Glas maakt ook niet veel uit. Lage ping is ook belangrijk.
Je kan: kabel gebruiken, geen wifi / port forwarden / UPnP aan / Console in DMZ zetten
Bedankt. Maar zoals ik hierboven al vermeld had heb ik dat allemaal al gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Monda schreef op maandag 13 november 2017 @ 21:03:
Ik vroeg me iets af mbt de attachments...
Stek ik heb een item dat mij 9 accuracy geeft. Hiermee is het het balkje van accuracy vol. Met een ander item krijg ik 14 accuracy. Doen die 5 punten extra dan nog iets ondanks dat het balkje bij 9 vol is?
Daarnaast staat er bijv bij steady aim attachment dat je een hogere accuracy krijgt bij schieten vanuit de heup. Maar de algemene accuracy (balkje) gaat ook omhoog... Geldt deze attachment dan enkel voor schieten uit de heup of vergroot het de accuracy ook in algemene zin?
Sorry voor het quoten van mezelf... Maar misschien weet iemand die dit spel al langer speelt dit? (is mn eerste fps sinds counterstrike).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
NielsB97 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:49:
[...]

Console ook vast IP gegeven? Anders wil die m nog wel eens buiten de DMZ plaatsen.
Heb je er nog een switch, router of access point tussen zitten?

Volgens mij heb ik wel gewoon een open NAT value, met Connectbox van Ziggo en extra access point ertussen. Moet dus wel mogelijk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

NielsB97 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:02:

Toevallig meerdere routers in je netwerk hangen? (nat achter nat)
Eventueel meerdere PS4's aangesloten in het netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsB97
Batiatus schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:55:
[...]

Console ook vast IP gegeven? Anders wil die m nog wel eens buiten de DMZ plaatsen.
Heb je er nog een switch, router of access point tussen zitten?

Volgens mij heb ik wel gewoon een open NAT value, met Connectbox van Ziggo en extra access point ertussen. Moet dus wel mogelijk zijn :)
Yes, console heeft een vast IP address. Er is geen switch of access point aangesloten. Er zijn wel twee PS4's op het netwerk. Beide hebben een vast IP address en beide heb ik geportforward, alleen op mijn PS4 staat de DMZ ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
NielsB97 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:49:
[...]

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/53173291

Ligt aan je Ziggo connect box waarschijnlijk.

[ Voor 8% gewijzigd door DeBaroN op 14-11-2017 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royced
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 27-07 18:46

royced

Hello!

Die-hard CoD fan hier, actief sinds WaW/MW2.
Laatste paar CoD's niet zo heel actief gespeeld (IW, AW) wegens de exosuits en dergelijke.

WW2 bevalt mij uitermate goed, op het moment bijna prestige 3.
Ik merk dat er een goede balans is qua scorestreaks & wapens.

Enige minpunt wat mij betreft was dat ik de game 10x op een dag moest herstarten wegens vastlopers na een potje.

Ik kamp ook met NAT problemen, volgende porten geforward:
TCP: 80,443,3074,3478-3480
UDP: 3074,3478-3479
Static IP aan PS4, maar helaas tevergeefs.
Er hangt geen router/switch tussen.

EDIT: Betreft KPN geen Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
Welke experiabox gebruik je? Heb op het kpn forum eens gelezen dat de v8 en v9 vaker problemen zouden hebben. Ik zelf heb een v10 en geen problemen mbt nat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonnieDoezoe
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22:53
Sledgehammer is nu op Reddit te vinden met updates: https://www.reddit.com/r/...tatus_update_monday_1113/

Ik heb echt te doen met die amerikanen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
DonnieDoezoe schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:14:
Sledgehammer is nu op Reddit te vinden met updates: https://www.reddit.com/r/...tatus_update_monday_1113/

Ik heb echt te doen met die amerikanen
Ik heb daar toevallig vanmorgen gereageerd, ongelofelijk wat een schreeuwers daar dat alles kut is. Verkoop de game dan gewoon weer en ga wat anders doen met je leven ipv de hele dag te haten op Reddit. Ik denk dat dit vooral 'jeugd' is waarvoor alles direct perfect moet werken, waar hun bedje gespreid is....

Tuurlijk zijn er problemen maar als je al ruim 30 jaar games speelt zoals ik, weet je dat dit peanuts zijn en dat die def's het gewoon gaan fixxen, geef het gewoon wat tijd. In de tijden van MW2/BO1 had je ook continue gezeik online, zelfs maanden na release (en dan heb ik het nog niets eens over de hackers).

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Doopy-X- schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:19:
[...]

Ik heb daar toevallig vanmorgen gereageerd, ongelofelijk wat een schreeuwers daar dat alles kut is. Verkoop de game dan gewoon weer en ga wat anders doen met je leven ipv de hele dag te haten op Reddit. Ik denk dat dit vooral 'jeugd' is waarvoor alles direct perfect moet werken, waar hun bedje gespreid is....

Tuurlijk zijn er problemen maar als je al ruim 30 jaar games speelt zoals ik, weet je dat dit peanuts zijn en dat die def's het gewoon gaan fixxen, geef het gewoon wat tijd. In de tijden van MW2/BO1 had je ook continue gezeik online, zelfs maanden na release (en dan heb ik het nog niets eens over de hackers).
Die mensen ondervinden behoorlijk meer problemen dan hier volgens mij.
Maar dat vind jij prima?! Omdat het altijd zo is geweest, moet je het maar voor lief nemen.
Als jij je tv aanzet en die gaat na elke 15min vanzelf uit, ach dat heeft dit merk altijd gehad, prima zo > peanuts. :o
Het is een fucking bedrijf wat honderden miljoen omzet draait, mag je toch wel is wat van verwachten na al die jaren. Amateurs zijn het gewoon, die met zo min mogelijk investeringen, dik verdienen.

[ Voor 8% gewijzigd door DeBaroN op 14-11-2017 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsB97
Dankjewel, dit zal het waarschijnlijk wel zijn ja. Nou dat is dan dus dikke pech...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
baronruud schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:26:
[...]

Die mensen ondervinden behoorlijk meer problemen dan hier volgens mij.
Maar dat vind jij prima?! Omdat het altijd zo is geweest, moet je het maar voor lief nemen.
Als jij je tv aanzet en die gaat na elke 15min vanzelf uit, ach dat heeft dit merk altijd gehad, prima zo > peanuts. :o
Je hoeft het niet voor lief te nemen en de problemen zijn daar misschien groter dan in Europa maar een beetje redelijkheid zou ook best fijn zijn. Ontwikkelaars de huid vol schelden omdat je niet al je supplydrops hebt gekregen of omdat je hitmarkers krijgt, schiet wat mij betreft zijn doel totaal voorbij.

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Doopy-X- schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:29:
[...]

Je hoeft het niet voor lief te nemen en de problemen zijn daar misschien groter dan in Europa maar een beetje redelijkheid zou ook best fijn zijn. Ontwikkelaars de huid vol schelden omdat je niet al je supplydrops hebt gekregen of omdat je hitmarkers krijgt, schiet wat mij betreft zijn doel totaal voorbij.
Idd, schelden heeft geen zin en het is en blijft cod. Enige manier is om de volgend cod helemaal te boycotten. Maar dat doen ze dan ook niet |:( .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doopy-X-
baronruud schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:32:
[...]

Idd, schelden heeft geen zin en het is en blijft cod. Enige manier is om de volgend cod helemaal te boycotten. Maar dat doen ze dan ook niet |:( .
Snap je ;)

Ik denk ook dat een hoop gezeik daar veroorzaakt is door het niet aanwezig zijn van dedicated servers in de US, het is tenslotte (ook op het gebied van internetsnelheden) best een ontwikkelingsland. Wij kunnen prima p2p spelen omdat in Europa veel snelle verbindingen liggen, dat is daar wel anders ;)

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Killstreaks... Ik haal die dingen echt nooit tenzij ik de molotovs gebruik en dan ook nog mazzel heb :P

Al het geklaag ten spijt vind ik dat ze qua balans en perks het deze keer best goed voor elkaar hebben. Het systeem dat niet alle perks enz. voor elke class beschikbaar is komt wel logisch over. Ook de lucht killstreaks zijn prima te ontwijken of tegen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
Vrijdag schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:48:
Killstreaks... Ik haal die dingen echt nooit tenzij ik de molotovs gebruik en dan ook nog mazzel heb :P

Al het geklaag ten spijt vind ik dat ze qua balans en perks het deze keer best goed voor elkaar hebben. Het systeem dat niet alle perks enz. voor elke class beschikbaar is komt wel logisch over. Ook de lucht killstreaks zijn prima te ontwijken of tegen te gaan.
Gewoon als basic training Requisitions of Ordnance nemen en je killstreaks komen vanzelf.

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Doopy-X- schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:51:
[...]

Gewoon als basic training Requisitions of Ordnance nemen en je killstreaks komen vanzelf.
Had ik aan gedacht idd maar ik heb bijna altijd Hustle omdat je dan én sneller herlaadt én dat kan doen terwijl je rent. Trouwens, lmg's laden echt enorm snel als je de bipod gebruikt. Als ik de Chatterbox gebruik ga ik meestal snel even liggen, dat werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
Vrijdag schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 12:00:
[...]

Had ik aan gedacht idd maar ik heb bijna altijd Hustle omdat je dan én sneller herlaadt én dat kan doen terwijl je rent. Trouwens, lmg's laden echt enorm snel als je de bipod gebruikt. Als ik de Chatterbox gebruik ga ik meestal snel even liggen, dat werkt prima.
Ik heb in deze game eigenlijk altijd Requisitions als basic training. Aangezien ik HC speel, zijn veel van de perks die je in core nodig hebt, overbodig. Puntjes tellen dus gewoon op, ook als ik doodga en de streaks komen vanzelf.

Denk dat ik mijn volgende prestigetoken ga gebruiken voor de Emergency Airdrop, dan ga ik Fighter Pilot, Glide Bomb en Emergency Airdrop gebruiken en die laatste dan ipv de Care Package 8)

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Doopy-X- schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 12:05:
[...]

Ik heb in deze game eigenlijk altijd Requisitions als basic training. Aangezien ik HC speel, zijn veel van de perks die je in core nodig hebt, overbodig. Puntjes tellen dus gewoon op, ook als ik doodga en de streaks komen vanzelf.

Denk dat ik mijn volgende prestigetoken ga gebruiken voor de Emergency Airdrop, dan ga ik Fighter Pilot, Glide Bomb en Emergency Airdrop gebruiken en die laatste dan ipv de Care Package 8)
Daar heb je een goed punt want in HC moet je eigenlijk andere "builds" gebruiken.

Als er paratroopers landen vind ik dat trouwens bloedirritant, het lijkt wel alsof die rotzakken een aimbot hebben en sneller bewegen dan reguliere spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

heb hier ziggo verbinding met eigenrouter (modem van ziggo staat in bridge mode), mijn router regelt dus alles zelf.

Met lan party o.i.d. heeft iedereen nat type 2 (geen port forwards) , mijn tip is dus sowieso eigen router te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predacore
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-08 15:37

predacore

@TychoV

Jaa, eerste prestige gehaald. Nog net op het randje van de triple XP.
Gelijk de Bar perma unlocked.

Ben tot nu toe zeer tevreden over de MP.
Het disconnecten op het einde is heel vervelend, maar het niet kunnen vinden van matches vind ik nog vervelender ;).

Bij de vorige CODs wilde je even spelen en zat je af en toe een half uur later nog steeds te wachten op je eerste game.

The Buddha Boy - Nemo - Liquidgenius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
predacore schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 14:18:
Bij de vorige CODs wilde je even spelen en zat je af en toe een half uur later nog steeds te wachten op je eerste game.
Ik heb ze allemaal gespeeld t/m blops2, maar dat herken ik totaal niet. Zal die daarna wel geweest zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predacore
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-08 15:37

predacore

@TychoV

baronruud schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 15:02:
[...]

Ik heb ze allemaal gespeeld t/m blops2, maar dat herken ik totaal niet. Zal die daarna wel geweest zijn?
Ja, precies die ;)

The Buddha Boy - Nemo - Liquidgenius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ongewoongewoon
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-08-2024
Gisteren tot wave 26 in de zombie modus. Wat is dat tof zeg, dit gaat voor vele uren vermaak zorgen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
Doopy-X- schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 12:05:
[...]

Geen UAV/CUAV in HC? O-)

Ik zou die ene waar je streaks maar eenmaal per potje verdient zeker vermijden. Die andere waarmee ze cheaper zijn is wel oké.

Ik denk dat als je iets terughoudender speelt en/of je teammates af en toe strategisch voor laat gaan je je streaks best wel kan halen ;)

Ik zou ook (in core maar zeerzekers in hardcore) in ieder geval de UAV aanzetten. A weet je waar de enemy's zijn en B waar je Teammates zijn. Blijf op lijn met je teammates en camp af en toe en die streaks komen ;)

Heb zelf ook geleerd rustiger te spelen, smgs rushen a la BO3 werkt in WW2 gewoon niet zo goed.

Tip: YT MarkofJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
NiQo schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 18:34:
[...]

Geen UAV/CUAV in HC? O-)

Ik zou die ene waar je streaks maar eenmaal per potje verdient zeker vermijden. Die andere waarmee ze cheaper zijn is wel oké.

Ik denk dat als je iets terughoudender speelt en/of je teammates af en toe strategisch voor laat gaan je je streaks best wel kan halen ;)

Ik zou ook (in core maar zeerzekers in hardcore) in ieder geval de UAV aanzetten. A weet je waar de enemy's zijn en B waar je Teammates zijn. Blijf op lijn met je teammates en camp af en toe en die streaks komen ;)

Heb zelf ook geleerd rustiger te spelen, smgs rushen a la BO3 werkt in WW2 gewoon niet zo goed.

Tip: YT MarkofJ
Dat zou je denken (in de vorige games runde ik die ook standaard), echter merk ik dat de UAV momenteel in HC niet heel veel toevoegt, zeker omdat veel mensen met de mountain-division rondlopen..

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:20
Enig idee waarom ik geen medespelers zie in de headquarters?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aDutchCow
chimera2 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:23:
Enig idee waarom ik geen medespelers zie in de headquarters?
Omdat dit standaard uit staat voorlopig ;)
Tenzij je je party bedoeld, die zou je wel moeten kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
aDutchCow schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:23:
[...]

Omdat dit standaard uit staat voorlopig ;)
Tenzij je je party bedoeld, die zou je wel moeten kunnen zien.
Laat ze dit dan ff fixen. Dan kan je social score ook omhoog :)
met alle gevolgen van dien
care package/wapens/points enz enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

chimera2 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 11:35:
[...]

Denk dat de prioriteit eerst ligt bij het fixen van die servers etc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
chimera2 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 11:35:
[...]

Lol u serious?
Laat ze eerst maar eens die dedicated servers weer aanzetten. Dat ik met meerdere mensen in Headquarters kan, boeit mij geen reet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
aDutchCow schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:11:
[...]

Lol u serious?
Laat ze eerst maar eens die dedicated servers weer aanzetten. Dat ik met meerdere mensen in Headquarters kan, boeit mij geen reet.
Die dedicated servers staan inmiddels toch weer aan?

Edit: ja dus, zie hieronder :)
https://twitter.com/SHGames/status/930601973836947456

[ Voor 10% gewijzigd door Nipje op 15-11-2017 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
Nipje schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:13:
[...]

Die dedicated servers staan inmiddels toch weer aan?
Oh echt? Volgens mij van het weekend werden deze alleen getest in de US, maar ik kan het fout hebben hoor.
Maar er zijn nog meer issues die imo veel belangrijker zijn dan die headquarters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

moet zeggen dat trouwens die War game mode echt top is, mooi gedaan met dat "verhaaltje" van te voren etc.
Je bent alleen wel echt afhankelijk van je teammates, als die ruk zijn of niet snappen wat de bedoeling is ga je het nooit winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
aDutchCow schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:11:
[...]

Lol u serious?
Ze kunnen zeker wel meerdere dingen tegelijk doen?
Het lijkt mij dat er niet maar 1 persoon zit daarzo die alles doet.
Pagina: 1 ... 13 ... 29 Laatste

Let op:
Er is een apart topic voor de PC versie: [PC] Call Of Duty WWII