[XBO/PS4] Call of Duty: WWII

Pagina: 1 ... 12 ... 29 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 20-09 18:51
servival7 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 14:16:
[...]

Met de basic training flanker heb je deze voordelen op elke divisie.
Dus bijvoorbeeld ook in combinatie met de silencer van airborne :D

Enig minpunt vind ik toch wel dat je silincers alleen op SMG's kwijt kant.
Kleine nuance, da's alleen tijdens het sprinten. Dus als je normaal loopt/stilstaat, verschijn je alsnog op de minimap. Neemt niet weg dat het een bruikbare basic-training is!

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 19:00
Over basic training gesproken, welke gebruiken jullie?
Ik ga met deze COD flink meer dood dan de vorige versies en volgens mij zijn de killstreaks ook duurder geworden, ik haal dus met veel moeite soms een carepackage. Vandaar dat ik gekozen heb voor Requisitions (Scorestreaks do not reset on death, but cost more and can only be earned once.)

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
Doopy-X- schreef op woensdag 8 november 2017 @ 14:26:
Ik ga met deze COD flink meer dood dan de vorige versies en volgens mij zijn de killstreaks ook duurder geworden, ik haal dus met veel moeite soms een carepackage. Vandaar dat ik gekozen heb voor Requisitions (Scorestreaks do not reset on death, but cost more and can only be earned once.)
Verschilt. Op de sniper-class neem ik twee primary's mee. Met veel SMG/Assault-classes kies ik voor primed. Zo'n extra attachment vind ik handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Ik speel hetzelfde als @Maurice079
Verder heb je ook een basic training waardoor je killstreaks juist minder kosten en je een carepackage kan re-rollen. Dat is misschien ook een idee voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-09 15:51
Monda schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:33:
[...]

Waarom je supply drops opsparen?
Als je ze in de HQ opent waarbij anderen kijken naar wat je krijgt, krijg je daar iets voor, iets van social score ofzo en de kijkers krijgen volgens mij XP bij een rare item. Als je dat dus met wat vrienden doet is het wel gunstig als je ze allemaal opspaart. Geen idee wat die social score inhoud.

EDIT: ik lees net dat je odds hoger zijn op betere items uit supply drops.

[ Voor 7% gewijzigd door Batiatus op 08-11-2017 14:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-09 22:03
Vlassie1980 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:14:
Als ik hier al het relaas hoor denk ik dat ik nog even wacht en eerst voor Battlefront 2 ga :)
Klagers schreeuwen het hardst, de tevreden spelers hoor en zie je hier niet. Is met elke game zo trouwens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

ChrisLNFF schreef op woensdag 8 november 2017 @ 14:55:
[...]

Klagers schreeuwen het hardst, de tevreden spelers hoor en zie je hier niet. Is met elke game zo trouwens.
Jup, zo is het inderdaad.

Vermaak me erg met deze game, ondanks dat ik nog te vaak dood ga naar mijn inziens.
Lekker oldskool schieten, zonder rare jumps etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
servival7 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 14:50:
[...]

Ik speel hetzelfde als @Maurice079
Verder heb je ook een basic training waardoor je killstreaks juist minder kosten en je een carepackage kan re-rollen. Dat is misschien ook een idee voor je.
Dat heb ik geprobeerd maar dan nog zijn de scores laag....misschien dat ik over een weekje die nog eens ga proberen als ik nog wat meer meters in de game heb gemaakt.

*burp*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:04
Vrijdag schreef op woensdag 8 november 2017 @ 14:03:
En dan unlock je een grip maar heb je géén idee voor welk wapen :P :')
Grip is altijd voor pistol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 15:12
Hoe kan je trouwens je wapen bekijken? Ik zie op Reddit meerdere foto's voorbij komen maar kom er zelf niet achter haha.

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djmelvee
aDutchCow schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:31:
Hoe kan je trouwens je wapen bekijken? Ik zie op Reddit meerdere foto's voorbij komen maar kom er zelf niet achter haha.
Driehoekje ingedrukt houden ingame :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 23:26
ChrisLNFF schreef op woensdag 8 november 2017 @ 14:55:
[...]

Of ze lezen wel mee, maar posten zelf niet erg veel :). Ik ben blij met deze versie van COD. Blijf het wel zeer frustrerend vinden dat er soms zo weinig consistentie zit in de scores. Van 27-6 naar 13-11 naar 6-12 in slechts drie potjes.

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:24

Vrijdag

De Zwarte

Die schep. Mein Gott, dat is hilarisch _O- Achter iemand aanrennen met dat ding :P
djmelvee schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:27:
[...]

Grip is altijd voor pistol.
Hmm, Er is wat mij betreft toch een hoop onduidelijk in dit spel. Waar je beloningen kan terugvinden, waar ze voor zijn, wat er met dubbele gebeurt (krijg je daar nou scrap voor ofzo?) etc. Dat hadden ze wel iets duidelijker mogen maken. Of ik word gewoon een ouwe lul, dat kan ook :P

[ Voor 85% gewijzigd door Vrijdag op 08-11-2017 16:56 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09 01:12
Batiatus schreef op woensdag 8 november 2017 @ 14:52:
[...]

Als je ze in de HQ opent waarbij anderen kijken naar wat je krijgt, krijg je daar iets voor, iets van social score ofzo en de kijkers krijgen volgens mij XP bij een rare item. Als je dat dus met wat vrienden doet is het wel gunstig als je ze allemaal opspaart. Geen idee wat die social score inhoud.

EDIT: ik lees net dat je odds hoger zijn op betere items uit supply drops.
Oh jammer, heb er al een boel geopend... Nu maar beginnen met sparen dan. Want het moet binnenkort wel zo zijn dat er ook andere mensen in HQ zijn toch(fix) ? Tot nu toe nog nooit iemand anders gezien.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Maurice079 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:55:
[...]

Elke division heeft z'n voordelen naarmate je deze levelt (score behalen met de division). Deze voordelen zie je bij de selectie van de division in je class-setup. De voordelen zaten in de vorige delen iets anders in de class-setup verwerkt, de oude namen van deze voordelen zijn dead silence/UAV-jammer. Dead silence (laatste voordeel van de Mountain Division) wil zeggen dat je weinig tot geen geluid maakt bij het lopen, waardoor je de voetstappen van de tegenstander beter hoort. UAV-jammer (2e voordeel van de Mountain Division) wil zeggen dat je niet als rood puntje op de tegenstanders' minimap komt, als zij een recon in de lucht hebben (killstreak). Vooral deze laatste is extreem handig, aangezien iedere speler zich blind staart op de minimap tijdens een recon. Zoek dus zelf aparte looplijnen op, ga niet bij je teammaten lopen. Via deze manier zal je merken dat je tegenstanders heel goed kunt ontwijken en zelf meer kills kunt maken :)
Oke dankjewel voor de duidelijke uitleg! Ik snap weer wat meer van het systeem. Ik was met airborne trouwens het hoogste level (alle voordelen). Loont t om prestige te doen en weer opnieuw die division op te bouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
Monda schreef op woensdag 8 november 2017 @ 17:06:
[...]

Oke dankjewel voor de duidelijke uitleg! Ik snap weer wat meer van het systeem. Ik was met airborne trouwens het hoogste level (alle voordelen). Loont t om prestige te doen en weer opnieuw die division op te bouwen?
Door de prestige unlock je de laatste SMG (MP-40). Volgensmij is dat een behoorlijk goede gun, dus de 1e prestige is het denk ik zeker waard! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Maurice079 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 17:08:
[...]

Door de prestige unlock je de laatste SMG (MP-40). Volgensmij is dat een behoorlijk goede gun, dus de 1e prestige is het denk ik zeker waard! :Y
Oke! Ik ga dat eens bekijken, thnx.
Vroeg me nog af of er, wat betreft attachments op wapens nog dingen zijn die je beslist wel of niet moet gebruiken. Qua beschrijving kan iets bijvoorbeeld aantrekkelijk lijken, maar in de praktijk weinig voordeel opleveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• be3a18
  • Laatst online: 16-09 17:29
Net gelezen. Betreft waarschijnlijk wel de verkoop op alle platformen.

https://rarbg.to/index8.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacoo__
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-09 17:38
Hustle(?) geloof ik, fast reload and while sprinting, in domination, war etc. Heb verder nog niet veel unlocked, zit nog even te kijken wat ik voor S&D ga gebruiken.

Connecten ging vandaag trouwens stukken beter. Met een 2 persoons party in tegenstelling tot gisteren veel kunnen spelen vanmiddag. Al scheelt het misschien wel dat het rond 16:00u was en niet prime-time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Monda schreef op woensdag 8 november 2017 @ 17:16:
[...]

Oke! Ik ga dat eens bekijken, thnx.
Vroeg me nog af of er, wat betreft attachments op wapens nog dingen zijn die je beslist wel of niet moet gebruiken. Qua beschrijving kan iets bijvoorbeeld aantrekkelijk lijken, maar in de praktijk weinig voordeel opleveren...
In softcore raad ik de PPsh af. Dat ding heeft een enorme trek naar boven als je niet in burst schiet. In HC is het dan wel weer praktisch want hoge fire rate en redelijk groot magazijn, perfect tegen groepjes. Ook met extra grips werkt het niet echt lekker vind ik.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Laatst online: 14-08 21:41
Ik weet niet wat het is vanavond maar, van het een op andere potje ben ik standaard te laat en m'n kogels lijken geen damage te doen. En als ik dan killcams zie dan zie ik alleen maar lag. Lijkt wel of ik met Amerika op de server zit of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
be3a18 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 17:46:
Net gelezen. Betreft waarschijnlijk wel de verkoop op alle platformen.

https://rarbg.to/index8.php
Huh, wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Gek, die challenge dat je 20 objective based potjes moet winnen telt niet op :{
Oh, en nu heb je na elk potje "disconnect with server". maar erg lang hoef je niet meer te wachten op de nieuwe match.

[ Voor 43% gewijzigd door Vrijdag op 09-11-2017 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Vrijdag schreef op woensdag 8 november 2017 @ 18:54:
[...]

In softcore raad ik de PPsh af. Dat ding heeft een enorme trek naar boven als je niet in burst schiet. In HC is het dan wel weer praktisch want hoge fire rate en redelijk groot magazijn, perfect tegen groepjes. Ook met extra grips werkt het niet echt lekker vind ik.
Oke duidelijk! En wat attachments op wapens betreft? Ik zie bij zo'n uitbreiding met een plaatje van een kogel, bijv dat je damage toeneemt. Maar bij de criteria, staat dat je hiermee meer damage doet door bijv wandjes. Doe je hiermee alleen door muurtjes en wandjes meer damage, of gaan enemies ook in normale vuurgevechten eerder neer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-09 22:03
Misschien wel het leukste onderdeel, de 1 v 1 arena. Met een schep achter je maat aanrennen, het gevloek als je wint of verliest, heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
ChrisLNFF schreef op donderdag 9 november 2017 @ 07:35:
Misschien wel het leukste onderdeel, de 1 v 1 arena. Met een schep achter je maat aanrennen, het gevloek als je wint of verliest, heerlijk!
Haha mooi. Dit werkt vooralsnog alleen met een vriend toch? Anders is HQ nog leeg begreep ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
Monda schreef op donderdag 9 november 2017 @ 08:45:
[...]

Haha mooi. Dit werkt vooralsnog alleen met een vriend toch? Anders is HQ nog leeg begreep ik...
Correct, ik gok dat het volgende week ergens online gezet wordt en dat er dan een hele dikke patch komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-09 08:22
Moet zeggen dat deze COD weer echt goed vind.. Vermaak me hier super mee. Lang geleden bij deze serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• be3a18
  • Laatst online: 16-09 17:29
Excuses, dit is blijkbaar de algemene url naar nieuws op rarbg. Hierbij een werkende link.

Verkopen COD WWII over de 500 miljoen dollar.
https://www.vg247.com/201...ide-over-release-weekend/

[ Voor 6% gewijzigd door be3a18 op 09-11-2017 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:20
Gister de hele avond hardcore gespeeld. Wat een verademing.
k/d van 0.90 naar de 1 getild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
chimera2 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 09:23:
Ik vind het ook echt heerlijk, geen gezeur met hitmarkers, espionage, rare wapens etc. Wat me wel opvalt is dat soundhoeren erg lastig in deze game is....ik hoor vooral mijn teammaten super hard lopen :'(

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Doopy-X- schreef op donderdag 9 november 2017 @ 09:25:
[...]

Ik vind het ook echt heerlijk, geen gezeur met hitmarkers, espionage, rare wapens etc. Wat me wel opvalt is dat soundhoeren erg lastig in deze game is....ik hoor vooral mijn teammaten super hard lopen :'(
daar werd ik ook wel "gek" van. dacht lke keer dar er 1 achter me liep.
Was het een teamgenoot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacoo__
Doopy-X- schreef op donderdag 9 november 2017 @ 09:25:
[...]

Gisteren nog een keer hard gekilled door iemand die mij achter zich hoorde aankomen terwijl ik hem wou gaan knifen. Heb zelf ook wel moeite de geluiden te onderscheiden, en dan vooral of iets voor of achter me is. Speel met de officiele PS headset overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ongewoongewoon
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-08-2024
Ik denk dat black ops mijn laatste COD was, sindsdien met veel plezier en succes Battlefield gespeeld. Gisteren WWII gekocht en oei. Ik heb hier de reflexen niet meer voor :+

6-24 k/d gaan in een potje domination op die boot....ugh. Ik ben het andersom gewend in BF1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
ongewoongewoon schreef op donderdag 9 november 2017 @ 09:32:
Ik denk dat black ops mijn laatste COD was, sindsdien met veel plezier en succes Battlefield gespeeld. Gisteren WWII gekocht en oei. Ik heb hier de reflexen niet meer voor :+

6-24 k/d gaan in een potje domination op die boot....ugh. Ik ben het andersom gewend in BF1 :P
Ik heb ook het afgelopen jaar traag BF1 gespeeld en zoals ik al eerder hier zei: geef het een paar dagen de tijd. Je reflexen moeten weer on point worden en je moet musclememory opbouwen. De eerste 2 dagen raakte ik geen pepernoot maar sindsdien gewoon de hardcore-dom lobbys aan het ownen :P

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 15:53
^^

BF1 zit ik altijd in de + kills maar bij COD is het nu echt een drama. KD van 0.5 :|

Ik vind wel dat ik veel hitmarkers heb en te vaak dood ga in een directe battle. In de killcam lijkt het dan alsof ik de ander helemaal niet raak. Dit lijkt nog niet echt te kloppen ...

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
renzo4000 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 09:35:
^^

BF1 zit ik altijd in de + kills maar bij COD is het nu echt een drama. KD van 0.5 :|

Ik vind wel dat ik veel hitmarkers heb en te vaak dood ga in een directe battle. In de killcam lijkt het dan alsof ik de ander helemaal niet raak. Dit lijkt nog niet echt te kloppen ...
Niet focussen op KD, gewoon fun hebben ;)
Beste oplossing voor hitmarkers is hardcore spelen 8)

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Laatst online: 02-07 14:26
Weet iemand of er nog hardcore modes bijkomen. Vind 4 modes wel erg weinig.
En is er al iets meer bekend over die ranked matches?
Als die niet in hardcore komen moet ik toch even switchen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Doopy-X-
Ik hoop eerlijk gezegd dat HC Kill Confirmed nog toegevoegd wordt....

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ongewoongewoon
Doopy-X- schreef op donderdag 9 november 2017 @ 09:34:
[...]

Ik heb ook het afgelopen jaar traag BF1 gespeeld en zoals ik al eerder hier zei: geef het een paar dagen de tijd. Je reflexen moeten weer on point worden en je moet musclememory opbouwen. De eerste 2 dagen raakte ik geen pepernoot maar sindsdien gewoon de hardcore-dom lobbys aan het ownen :P
Ik zie het wel, ik zet mij over mijn gekrenkte ego heen en knoei vrolijk verder. Eerst maar eens wat nazi zombies slopen, want daar heb ik dit spel min of meer voor gekocht. Beetje dom zombies hakken werkt goed tegen stress ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
chimera2 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 09:27:
[...]

daar werd ik ook wel "gek" van. dacht lke keer dar er 1 achter me liep.
Was het een teamgenoot :P
Daar heb je toch ook de minimap voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
aDutchCow schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:28:
[...]

Die heb je niet in HC ;)
Juist daar ga je veel af op geluid maar dat is momenteel bijna niet te doen, ik hoor overal harde voetstappen van mijn teamgenoten...gekmakend.

[ Voor 27% gewijzigd door Doopy-X- op 09-11-2017 10:33 ]

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
Och ja, tuurlijk :F
Moet ik toch wat vaker gaan spelen, soms word ik gek van die hitmarkers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
aDutchCow schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:28:
[...]

in hc heb je geen minimap
tenzij je een uav hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gehoord dat er weer clan wars komen.
Klopt dat??

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

chimera2 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 09:23:
Ik zou me niet te druk maken om je "kd", zolang je plezier hebt komt die hogere KD vanzelf.
Gewoon veel spelen en maps leren kennen.

Mij boeit die KD overigens echt geen zak, elk potje kan weer anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
donvalentino schreef op donderdag 9 november 2017 @ 11:06:
[...]

Ik zou me niet te druk maken om je "kd", zolang je plezier hebt komt die hogere KD vanzelf.

Als ik bijna elk potje 5 om 10 ga dan is de lol er voor mij wel snel vanaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20-09 10:04
chimera2 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 11:30:
[...]

Als ik bijna elk potje 5 om 10 ga dan is de lol er voor mij wel snel vanaf
Je zou eventueel een eigen lobby aan kunnen maken en dan tegen bots. Op die manier heb je mooie training.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Waarom geen s&d carentan.... jezus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20-09 10:04
Ik heb Carantan uberhaupt nog niet kunnen spelen in multplayer,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TLM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

Die staat in aparte playlist 24/7 carantan.
dm-dutchman schreef op donderdag 9 november 2017 @ 12:06:
Ik heb Carantan uberhaupt nog niet kunnen spelen in multplayer,

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Monda schreef op donderdag 9 november 2017 @ 01:33:
[...]

Oke duidelijk! En wat attachments op wapens betreft? Ik zie bij zo'n uitbreiding met een plaatje van een kogel, bijv dat je damage toeneemt. Maar bij de criteria, staat dat je hiermee meer damage doet door bijv wandjes. Doe je hiermee alleen door muurtjes en wandjes meer damage, of gaan enemies ook in normale vuurgevechten eerder neer?
Dat is full metal jacket en zorgt voor betere bullet penetration. Doet meer schade aan scorestreaks en je schiet beter door wanden heen. Ik weet eigenlijk niet if je tegenstanders dan ook makkelijker neergaan maar je kan denk ik wel sneller met bijvoorbeeld één sniperkogel twee mannetjes die achter elkaar lopen omleggen.
Voor mijn gevoel werkt quickdraw nauwelijks op lmg's, die zijn eenvoudig te zwaar. Daar heb je meer aan rapid fire gecombineerd met grip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 15:53
Ben een beetje aan t zoeken naar de juiste combi van division en wapen + attachments. Wat zijn jullie favorieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacoo__
jaihel schreef op donderdag 9 november 2017 @ 12:34:
Ben een beetje aan t zoeken naar de juiste combi van division en wapen + attachments. Wat zijn jullie favorieten?
Gisteren de MP-40 unlocked, vind het tot nu toe een heerlijk wapentje. Airborne silencer + Extended Mag & Rapid Fire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Pacoo__ schreef op donderdag 9 november 2017 @ 12:53:
[...]

Gisteren de MP-40 unlocked, vind het tot nu toe een heerlijk wapentje. Airborne silencer + Extended Mag & Rapid Fire.
Die krijg je pas als je prestiged toch? In dat geval heb ik nog een aardige weg te gaan helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
donvalentino schreef op donderdag 9 november 2017 @ 11:06:
[...]

Helemaal mee eens ben echt heel slecht maar vermaak me er super mee. Daar gaat het om..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
jaihel schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:12:
[...]

Die krijg je pas als je prestiged toch? In dat geval heb ik nog een aardige weg te gaan helaas.
Je kan je ook je Divisions upgraden en dat gaat redelijk snel, ik ben nu lvl 36 en heb de Airborne division ook al geprestiged. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
aDutchCow schreef op donderdag 9 november 2017 @ 14:10:
[...]

Je kan je ook je Divisions upgraden en dat gaat redelijk snel, ik ben nu lvl 36 en heb de Airborne division ook al geprestiged. :)
Ah ik zie het. Ik dacht dat ik zelf moest prestigen. Scheelt weer wat werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
Over prestige gesproken, nog een reden dat meer mensen eigenlijk HC zouden moeten spelen, via die mode is het namelijk veel makkelijker al je wapens te prestigen aangezien daar de verschillen tussen wapens veel minder spelen en het dus makkelijker is met wapens te spelen die in core slecht zijn.

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

jaihel schreef op donderdag 9 november 2017 @ 14:11:
[...]

Ah ik zie het. Ik dacht dat ik zelf moest prestigen. Scheelt weer wat werk :)
Ga ik ook maar is doen, tot gisteren wist ik niet eens dat je dit ook kon prestigen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Hoe doe je dit precies?
Gisteren een wapen geprestiged in de Airborne divisie. Nu staat het wapen weer op level 0 (type-100).

Hoe kan ik de mp40 unlocken?

Cons:::BB4E

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

shameblaster schreef op donderdag 9 november 2017 @ 14:56:
Hoe doe je dit precies?
Gisteren een wapen geprestiged in de Airborne divisie. Nu staat het wapen weer op level 0 (type-100).

mp40 kan dacht ik pas na je "level" prestige dus je rank weer naar level 1 is gegaan.
Of je moet via een preorder een unlock token hebben gehad, dan kun je hem nu al unlocken.

[ Voor 11% gewijzigd door donvalentino op 09-11-2017 15:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chimera2
dan moet je de airborn classe prestige
shameblaster schreef op donderdag 9 november 2017 @ 14:56:
Hoe doe je dit precies?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Doopy-X- schreef op donderdag 9 november 2017 @ 14:14:
Over prestige gesproken, nog een reden dat meer mensen eigenlijk HC zouden moeten spelen, via die mode is het namelijk veel makkelijker al je wapens te prestigen aangezien daar de verschillen tussen wapens veel minder spelen en het dus makkelijker is met wapens te spelen die in core slecht zijn.
Core gebruik ik om mijn schep te levelen in Warmode 8)
Ik heb nu ook een speciale schep uit een kistje gekregen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-09 08:12

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Ook ik was heel erg sceptisch over het spel, maar speel het heel graag en moet de maps nog goed leren. Maar man beetje meer realisme mag wel o.a met de wapens met upgrades zoals de vizier iron sight was toch wel stukke beter en moeilijker. En inderdaad zoals meerdere aangeven het geluid, die voetstappen.... en hier willen ze een E sport game van proberen te maken??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Mocht je nou de mappen een beetje willen leren, hier heb je ze allemaal: https://www.dexerto.com/n...uty-wwii-map-layout/38145

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Weet iemand hoe het zit met de matchmaking? Ik heb het idee dat sinds de update ik steeds vaker in een lobby zit met mensen met een beroerde verbinding of dat ze niet in de buurt wonen zeg maar. Zit wel eens te kijken als het potje bezig is maar zie regelmatig oranje verbindingen ipv groen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 20-09 06:00
Ik heb gisteren ook maar Call of Duty gehaald voor de PS4. Ik zag veel maten spelen en had nog een tegoedbon van Gamemania van € 15,- waar ook nog die inruilactie geldig was dus ik heb uiteindelijk maar € 4.- bij hoeven te betalen. Maar ik krijg me toch een gigantisch pak slaag in de multiplayer :9 Hier moet ik wel weer even aan wennen. Afgelopen jaar best veel BF1 en gespeeld en daar eindigde ik regelmatig ergens bovenin met een goede spm en eigenlijk altijd meer kills dan deaths. Gisteren was ik al blij als ik überhaupt een paar kills maakte, scores van 3-14, 6-16 en 4-15 waren meer regel dan uitzondering haha. Maargoed, ik weet uit ervaring dat dit even tijd nodig heeft, komt vast wel goed ;)

Klopt het dat er een double xp weekend aanstaande is ? Dat zou wel mooi zijn eigenlijk, dan kan deze noob ook wat sneller levelen :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 11:23

Acid_Burn

uhuh

Joetje079 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 06:54:
Klopt het dat er een double xp weekend aanstaande is ? Dat zou wel mooi zijn eigenlijk, dan kan deze noob ook wat sneller levelen :9
Yup:
https://twitter.com/SHGames/status/928871925249540098

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

chimera2 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 15:06:

[...]
Hoe doe je dat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
dan moet je in de headquarters. daar moet tussen de mailbox en dat mannetje links lopen. Dan heb je aan de rechterkant iemand staan en daar kan je prestige doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17-09 10:32

n2theb

Tweakers Abonnee

chimera2 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 15:06:

[...]
En lekker dat de MP40 speelt ! :D

Moet wel zeggen dat ik stiekem ook gewoon met een st44 speel op de airborn prestige! Vind airborn tot nu toe lekkerst spelen (iets meer rennen als je level 4 met Airborn bent)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
n2theb schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 08:27:
[...]

En lekker dat de MP40 speelt ! :D

Moet wel zeggen dat ik stiekem ook gewoon met een st44 speel op de airborn prestige! Vind airborn tot nu toe lekkerst spelen (iets meer rennen als je level 4 met Airborn bent)
Ik vind de MP40 maar niks. Geef mij de BAR maar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doopy-X-

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM

TLM

The Laughing Man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Speel je Hc.
Heb je een care package
word je door een teamgenoot dood geschoten ;(
Hoe triest ben je dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
chimera2 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 09:23:
Speel je Hc.
Heb je een care package
Hoe triest ben je dan
Zulke kansloze figuren heb ik ook af en toe, gelukkig bewaken de meeste mensen gewoon de drop.

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ongewoongewoon
Mijn 2e avond multiplayer was nog steeds verre van een succes. Het is wel iets beter geworden nadat ik de 3e SMG heb vrijgespeeld, de hogere rate of fire doet wonderen. Ik hoop snel rapid fire vrij te spelen, dan hoop ik dat het nog iets beter gaat.

De Zombie mode is wel écht goed. Wat een pret =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-10-2023

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Activision Support:

"We're aware that players are experiencing issues getting into matches, we're currently working to resolve, stay tuned for updates."

Source: hier

[ Voor 3% gewijzigd door FraxleNL op 10-11-2017 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

chimera2 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 09:23:
Speel je Hc.
Heb je een care package
Hoe triest ben je dan
Drie keer in zijn vuurlinie lopen. Wordt ie gekickt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Laatst online: 22-12-2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TLM

TLM

The Laughing Man

BAR had ook te veel damage en geen recoil. Dus daar mocht best iets aan gedaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
TLM schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 09:19:
Kijk, dat is goed nieuws!

[...]
Dat zou je denken he, alle disconnects zijn er nog steeds, en als bonus probleem is het sinds de patch ook nog bijzonder vaak heel laggy geworden, echt stuiterbal laggy..
Ik voorzie niet veel goeds voor aankomend weekend helaas..

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM

TLM

The Laughing Man

Haha, ja damn. Was er al een beetje bang voor. Bij BO3 werd het na een update ook niet beter. Kan ik mij nog goed herinneren.
Only schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 12:20:
[...]

Dat zou je denken he, alle disconnects zijn er nog steeds, en als bonus probleem is het sinds de patch ook nog bijzonder vaak heel laggy geworden, echt stuiterbal laggy..
Ik voorzie niet veel goeds voor aankomend weekend helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
TLM schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 12:35:
Haha, ja damn. Was er al een beetje bang voor. Bij BO3 werd het na een update ook niet beter. Kan ik mij nog goed herinneren.

[...]
Kan me niet zulke issues herinneren met bo3 (kan ook aan mij liggen ;) )
Maar een week na launch is het toch wel ernstig nu. Het ergste zijn de disconnects na afloop, was allang prestige 2 als ik die xp wel had gekregen. Heb nu vgm 4 clips op yt en alle 4 eindigen ze met disconnected from host server ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
NiQo schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 12:53:
[...]

Kan me niet zulke issues herinneren met bo3 (kan ook aan mij liggen ;) )
Maar een week na launch is het toch wel ernstig nu. Het ergste zijn de disconnects na afloop, was allang prestige 2 als ik die xp wel had gekregen. Heb nu vgm 4 clips op yt en alle 4 eindigen ze met disconnected from host server ;(
Ik vind dat er ook wel erg veel fouten zitten in de game, deze disconnects vind ik 1 van de meest vervelende. De XP die ik er blijkbaar mee verlies boeit me nog niet eens zo maar het voelt gewoon slecht en staat erg knullig. Ik begrijp echt niet dat ze 3 jaar aan deze game gewerkt hebben en dat er dan nog zoveel fouten inzitten. Wat heeft deze studio in godsnaam in deze 3 jaar gedaan?! Het is nou ook niet zo dat de er een volledige nieuwe engine is ontworpen... |:(

Ik ben dan niet zo negatief als al die schreeuwers op Reddit, als het spel loopt vind ik het erg leuk om te spelen maar de fouten zijn erg hinderlijk.
Gisteren kwam ik helemaal iets geks tegen, kwam met 2 vrienden in een HC DOM game terecht waarbij er inderdaad geen minimap was maar waarbij ik wel 3 kogels moest gebruiken om iemand te vellen....hoe KAN dat nou?! 8)7

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

"The service is unavailable at this time"

Hun pagina ook :') https://support.activisio...l%2Bof%2BDuty%253A%2BWWII

Nu werkt het weer wel :? Naja, da's fijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Vrijdag op 10-11-2017 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
Voordeel is dat ik hem nog niet unlockt had, ben lvl 45 8)

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Voor de update 1x disconnect gehad. Nu 3 potjes war en 3x na winst disconnected... Nog meer mensen last van?

De 4e war pot die ik verlies... Geen disconnect. Apart...

[ Voor 22% gewijzigd door Monda op 10-11-2017 21:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doopy-X-
90% van de potjes disconnecten.... Echt ongelooflijk

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Doopy-X- schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 02:10:
90% van de potjes disconnecten.... Echt ongelooflijk
Dit had ik dus ook vanavond. Hiervoor 1 x een disconnect gehad in 5 dagen en nu 6 x deze avond. Ook telkens precies als het potje afgelopen is.

Even wat anders heeft iemand nog tips voor snipen op de xbox? Ben pc gamer maar gewoon een vraagje voor tips en bijvoorbeeld sensitivity settings en zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonnieDoezoe
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22:53
Hoge kd bug is echt heel irritant. Bij een hoge kd wordt je na de game gedisconnected. Als ik m vrienden speel laat ik mezelf maar de laatste minuut maar zovaak doodgaan om een 1.0 kd te krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
DonnieDoezoe schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 06:42:
Hoge kd bug is echt heel irritant. Bij een hoge kd wordt je na de game gedisconnected. Als ik m vrienden speel laat ik mezelf maar de laatste minuut maar zovaak doodgaan om een 1.0 kd te krijgen.
Dan hoef ik me de komende weken geen zorgen te maken :+

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 12:19
Wat een ruk update. De hele tijd disconnect. Kan nog eens niet fatsoenlijk een paar potjes spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Is toch bizar dat ze het spel met een update weten te slopen...
Heb zelf de eerste 5 uur speeltijd, geen disconnects gehad, na de update nu 6 in anderhalf uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
Nog mensen die objective game modus (m. n. Domination) samen willen spelen? Best lastig met randoms. Psn NiQo90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-09 15:51
Iemand hier die Call of Duty WW2 met een PS4 Pro en LG OLED B6 tv speelt? Ik heb heel erg het vermoeden dat de input lag flink verhoogd is ten opzichte van een gewone PS4 (zonder 4K en HDR).
Iemand anders die daar last van heeft?

EDIT: nevermind, er is een HDR-Game modus op mn TV zie ik net. Scheelt veel. :o

[ Voor 15% gewijzigd door Batiatus op 11-11-2017 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Laatst online: 22-12-2024
Maakt het nog een verschil om motion blur aan of uit te zetten? Qua inputlag of framerate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Batiatus schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 16:24:
Iemand hier die Call of Duty WW2 met een PS4 Pro en LG OLED B6 tv speelt? Ik heb heel erg het vermoeden dat de input lag flink verhoogd is ten opzichte van een gewone PS4 (zonder 4K en HDR).
Iemand anders die daar last van heeft?

EDIT: nevermind, er is een HDR-Game modus op mn TV zie ik net. Scheelt veel. :o
Hoe kan je die selecteren .. heb zelfde tv en zelfde probleem ..

Edit : is gelukt dus alleen in te stellen HDR game zelf..

[ Voor 5% gewijzigd door k1978 op 11-11-2017 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno90
  • Laatst online: 20-09 15:22
Hebben jullie nog tips voor een goed combi van wapen, attachments en perks? Ik ben op dit moment level 21. Lang geleden dat ik COD gespeeld heb. Alle tips zijn welkom. Ik speel vooral Domination.

Wel tips gelezen al, alleen die wapens nog niet vrij gespeeld..
Pagina: 1 ... 12 ... 29 Laatste

Let op:
Er is een apart topic voor de PC versie: [PC] Call Of Duty WWII