[XBO/PS4] Call of Duty: WWII

Pagina: 1 ... 20 ... 29 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:56
Sinds de update van gisteren zijn de items in de drops er niet op vooruit gegaan zeg. Van de 8 drops slechts 1 epic item, de rest was common of rare. Verder veel potten totaal kansloos verloren of met overmacht gewonnen, balans lijkt nog meer verstoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
ChrisLNFF schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:33:
Sinds de update van gisteren zijn de items in de drops er niet op vooruit gegaan zeg. Van de 8 drops slechts 1 epic item, de rest was common of rare. Verder veel potten totaal kansloos verloren of met overmacht gewonnen, balans lijkt nog meer verstoord.
uit mijn supply drop een epic en heroic, vervolgens uit mijn rare suply drop 2 commons en armory points ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

ChrisLNFF schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:33:
Ik weet niet of het toeval is maar sinds een dag of 2 merk ik dat wanneer ik alleen speel tegenwoordig alleen nog maar tegen party's wordt ingedeeld, voorheen was dit vaak wanneer ik zelf ook in een party zat.
Met als gevolg, me team wordt ingemaakt en ik kan nog enigszins bijbenen maar vlaggen pakken in DOM zit er dan niet in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

donvalentino schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:48:
[...]

Ik weet niet of het toeval is maar sinds een dag of 2 merk ik dat wanneer ik alleen speel tegenwoordig alleen nog maar tegen party's wordt ingedeeld, voorheen was dit vaak wanneer ik zelf ook in een party zat.
Met als gevolg, me team wordt ingemaakt en ik kan nog enigszins bijbenen maar vlaggen pakken in DOM zit er dan niet in...
Ik denk dat het toeval is maar meestal leave ik een game voortijdig als ik in een noob team zit tegenover een hele clan. Mijn lol is er heel erg snel vanaf om als kanonnenvoer te dienen en een heel team op sleeptouw te nemen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• servival7
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DStsnr-V4AA7LkE.jpg

Begint vanavond 19:00. Dat wordt weer even prestigen dit weekend. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Vraagje, ik zit al een tijdje met een probleem met m'n controller.

De controller die ik vanaf begin af aan heb heeft problemen met de L3 (linker pook).
Dit is merkbaar als ik wil rennen, vaak stopt hij nameiljk met rennen en door vaak in klikken en rennen doet hij het vaak wel maar is zeer irritant.
Is dit makkelijk op te lossen door b.v. schoon te maken of moet ik hem echt openschroeven etc?

Me andere controller (nieuwer) heeft (nog) geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
donvalentino schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:28:

De controller die ik vanaf begin af aan heb heeft problemen met de L3 (linker pook).
Dit is merkbaar als ik wil rennen, vaak stopt hij nameiljk met rennen en door vaak in klikken en rennen doet hij het vaak wel maar is zeer irritant.
Is dit makkelijk op te lossen door b.v. schoon te maken of moet ik hem echt openschroeven etc?

Ik heb dit soms ook met een controller van mij. Bij mij helpt het vaak om het pookje naar beneden bewegen en er dan boven een keer hard in blazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mett welke assault rifles spelen jullie het liefst? Ik speel het liefst met de STG44 en de FG42. De STG44 is niet een heel sterk wapen maar wel een zeer nauwkeurig wapen met nauwelijks recoil, het is echt een laser. De FG42 heeft wel de nodige recoil maar is op midrange en longrange een 3 shot kill monster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:38:
Mett welke assault rifles spelen jullie het liefst? Ik speel het liefst met de STG44 en de FG42. De STG44 is niet een heel sterk wapen maar wel een zeer nauwkeurig wapen met nauwelijks recoil, het is echt een laser. De FG42 heeft wel de nodige recoil maar is op midrange en longrange een 3 shot kill monster.
Die 2 wapens die jij noemt zijn volgens mij ook de populairste assault rifles. Ik speel er zelf zelden mee, bijna altijd smg’s (sten, ppsh en type 100). Op hardcore modus speel ik graag met de shotgun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

BAR, en soms STG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Het kan aan mij liggen maar ik heb bij de FG42 het idee dat hij zo traag op gang komt. In HC ben ik dan vaak te laat terwijl ik wel eerder reageer dan mijn tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

servival7 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:10:
[...]

Het kan aan mij liggen maar ik heb bij de FG42 het idee dat hij zo traag op gang komt. In HC ben ik dan vaak te laat terwijl ik wel eerder reageer dan mijn tegenstander.
Tsja, de FG42 is een midrange, longrange wapen op de korte afstand tegenover een ppsh-41 bijv. ben je redelijk kansloos. Maar je kan van de FG42 echt een monster maken:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:42:
[...]

Tsja, de FG42 is een midrange, longrange wapen op de korte afstand tegenover een ppsh-41 bijv. ben je redelijk kansloos. Maar je kan van de FG42 echt een monster maken:

[video]
Met core is hij inderdaad beter dan met HC. Wat ook al zou helpen is als SH eindelijk eens wat aan die sprint out times zou doen.
Las op reddit ergens dat ze die sprint out time nu express zo laag houden om minder goede spelers meer kans te geven tegen mensen met een snel reactie vermogen. Hoe langer het duurt voordat ze het fixen des te meer ik die theorie begin te geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 19:00
Mett welke assault rifles spelen jullie het liefst?
Ik ben bezig met alle rifles, SMG'S en LMG'S (op de Bren na) te max prestigen... Zodra ik daarmee klaar ben speel ik alleen nog met de Type 100 (short), STG44 (middle) en de MG-15 (long range). Ik speel trouwens alleen HC. Voor core zijn het de PPSH, BAR en MG-15.

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:51

Vrijdag

De Zwarte

Mett welke assault rifles spelen jullie het liefst?
Ik ben de laatste tijd eigenlijk wel gecharmeerd van de singleshot rifles. Voor korte afstand is een scope niet nodig, alleen quickdraw en rapid fire en eventueel nog de grip. Voor de grotere mappen dan de lens of 4x scope. Eigenlijk heb je dan een sniper zonder sway, zeker als je er nog advanced rifling op gooit. Hilarisch op Gustav kan ik je vertellen :+
Wel voornamelijk HC trouwens.

Merk dat de toggle action shotgun met advanced rifling ook nog wel redelijk ver komt trouwens.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem, schijnt een of andere fout te zijn.

Als je onderstaande link klik kan je er meer over vinden, helaas geen oplossing. Het heeft voor mij alle plezier van de game compleet weggevaagd in ieder geval 😓
https://community.callofd...rint-in-WW2/td-p/10467867

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozbro89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-01 09:24
aDutchCow schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 20:13:
Man man man, ik heb echt zware problemen met een vriend van mij. Elke keer als we elkaar joinen, wordt of hij of ik uit de party gekickt en kunnen we de hele game restarten. En zo gaat dit elk half uur. Iemand die dit herkent en heeft kunnen fixen?
Ik heb het spel sindskort, en ervaar dit ook. Is hier al een fix voor? Kon het zo snel niet vinden in de topic. Gaat om PS4 overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
aDutchCow schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 20:13:
Man man man, ik heb echt zware problemen met een vriend van mij. Elke keer als we elkaar joinen, wordt of hij of ik uit de party gekickt en kunnen we de hele game restarten. En zo gaat dit elk half uur. Iemand die dit herkent en heeft kunnen fixen?
Same here! Geen fix helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 11:23

Acid_Burn

uhuh

Is het niet gewoon dat er geen oneindige sprint in dit spel zit? Dan stop je met rennen na een paar een paar seconden. Alleen de airborne division kan langer (en sneller) rennen, zeker als deze een hoger level krijgt.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieter90
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 14-03-2024
Als ik een vriend probeer te joinen krijg ik altijd de melding; unable to connect to host. Is hier een fix voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 16:16
Kan aan je NAT type liggen, je moet volgens mij NAT type 1 of 2 hebben. Kameraad van mij had NAT type 3 en toen hadden wij hetzelfde probleem, hij heeft het inmiddels veranderd en nu is het probleem opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieter90
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 14-03-2024
tukkerterror90 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 09:47:
Kan aan je NAT type liggen, je moet volgens mij NAT type 1 of 2 hebben. Kameraad van mij had NAT type 3 en toen hadden wij hetzelfde probleem, hij heeft het inmiddels veranderd en nu is het probleem opgelost
Als ik in mijn internetinstellingen van mijn PS4 kijk zie ik staan dat ik nat 2 heb... is dat wat je bedoeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een spelletje op een verschrikkelijke irritante manier verloren :( Ik zat in een lobby met als tegenstander members van deze clan: Wikipedia: FaZe Clan

Die gasten liepen allemaal met een sniper rond en als je het puntje van je neus liet zien was je al dood. Heel knap maar ook heel irritant :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Beste shotguns in COD... de snipers :')

Ik heb echt een schurfthekel aan die quickscope mechanic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 10:49:
Gisteren een spelletje op een verschrikkelijke irritante manier verloren :( Ik zat in een lobby met als tegenstander members van deze clan: Wikipedia: FaZe Clan

Die gasten liepen allemaal met een sniper rond en als je het puntje van je neus liet zien was je al dood. Heel knap maar ook heel irritant :( :( :(

[video]

[video]
Ik kom eigenlijk bijna nooit een hele party met dezelfde clanleden tegen, laat staan uit de VS :?
Hoe dan ook is het altijd irritant als je tegen een bende quickscopers staat. Vervelender dan shotties, die hebben veel minder range.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Acid_Burn schreef op maandag 8 januari 2018 @ 00:14:
[...]

Is het niet gewoon dat er geen oneindige sprint in dit spel zit? Dan stop je met rennen na een paar een paar seconden. Alleen de airborne division kan langer (en sneller) rennen, zeker als deze een hoger level krijgt.
Nee, het is echt vaak als ik rennen inklik (l3) stopt hij letterlijk met lopen na een paar stappen, met me andere controller nergens last van, na het rennen loopt hij gewoon zoals het hoort.
Denk vuiligheid o.i.d. bij me linkerpook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het grootste probleem is dat je tegen goede quickscopers gewoon geen enkele kans hebt. Normaal kan je een gevecht winnen door goed te strafen te duiken of onverwacht te springen. Tegen zo'n goede quickscoper is het gewoon insta death :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 10:49:

[video]

[video]
Nou dan tref je ook wel zo'n beetje de beste spelers ter wereld. Vast geen pretje maar zou ze toch graag een keer tegenkomen om yt VS reality te vergelijken. Heb je een screenshot van de uitslag toevallig? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NiQo schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:51:
[...]

Nou dan tref je ook wel zo'n beetje de beste spelers ter wereld. Vast geen pretje maar zou ze toch graag een keer tegenkomen om yt VS reality te vergelijken. Heb je een screenshot van de uitslag toevallig? :)
Helaas geen screenshot :( We deden een potje War (Operation Griffin). In die youtube filmpjes is te zien dat ze niet alleen tegen andere clans spelen maar dat ze ook pubs joinen (misschien doen ze dat als warming up ofzo) :S

Vind het wel een beetje raar dat dat soort pro players even een pub game gaan gangbangen. Niet echt pro in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
Als ik in mijn internetinstellingen van mijn PS4 kijk zie ik staan dat ik nat 2 heb... is dat wat je bedoeld?
[/quote]

Ja dat bedoel Ik, nat type 2 is goed, Jou kameraad moet dat ook even na kijken, aan jou verbinding ligt het dan in ieder geval niet, verder raad ik aan om niet op Wi-Fi te spelen maar gewoon een vaste internet kabel achter in je ps4 te pluggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13-09 13:26
Dit weekend de singleplayer campaign uitgespeeld. Vond hem echt erg gaaf.

Jammer dat dit geen hele lange campaign was, al was dat op voorhand natuurlijk wel bekend bij mij.
De multiplayer speel ik namelijk verder niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:58:
[...]

Helaas geen screenshot :( We deden een potje War (Operation Griffin). In die youtube filmpjes is te zien dat ze niet alleen tegen andere clans spelen maar dat ze ook pubs joinen (misschien doen ze dat als warming up ofzo) :S

Vind het wel een beetje raar dat dat soort pro players even een pub game gaan gangbangen. Niet echt pro in mijn ogen.
Doen ze speciaal voor die slicke filmpjes van ze.

Hoe kan het dat die quickscopes zo veel raak gaan? Vaak is die crosshair niet gealignd, heeft dat te maken met aimassist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

wel sick hoor die quickscopers van Faze, probeer het ook te leren maar is echt niet zo makkelijk vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 18:14
Overlaatst waren er 2 van die faze mannekes in HC TD......ging ze toch niet goed af lol.
Ik was me een kreuk aan het lachen de hele tijd.
Helft van de tijd gingen ze ofwel net negatief ofwel net positief.
Echt dominant kan je ze dus niet noemen in HC. Alleen als de recon in de lucht was waren ze onstopbaar lol.

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 21:20
Opuske schreef op maandag 8 januari 2018 @ 17:51:
Overlaatst waren er 2 van die faze mannekes in HC TD......ging ze toch niet goed af lol.
Ik was me een kreuk aan het lachen de hele tijd.
Helft van de tijd gingen ze ofwel net negatief ofwel net positief.
Echt dominant kan je ze dus niet noemen in HC. Alleen als de recon in de lucht was waren ze onstopbaar lol.
waren het wel de echte?

Ik kan ook Faze in mijn clantag zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

ik zoek ps4 players om samen mee te spelen, voornamelijk core dom , hardpoint, war.
Zelf op dit moment prestige 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
Ik kan me niet voorstellen dat qua ping je gematched wordt met FaZe uit de US. Zoals hierboven ook al gemeld: iedereen kan een clantag maken ;)

Ontopic: Quickscopers zijn verschrikkelijk, het is 1 van de redenen waarom ik hardcore ben gaan spelen.

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DSzxVTPVoAAi6X8.jpg

Deze had ik hier nog niet voorbij zien komen, hoofd van Sledgehammer Games heeft zich uitgesproken over mogelijke balancechanges op 4 wapens. De STG44 is nu al een beest in hardcore, ik lach me kapot als die ook nog eens een buff krijgt :9~

De dubbelwapen-XP van afgelopen weekend was fijn, heb nu bijna alle wapens (rifles, SMG en LMG) op max prestige met alle attachments, alleen de Bren moet ik nog maar ik twijfel of ik daar ooit mee verder ga, in hardcore is dat ding totaal onbruikbaar. De meeste moeite had ik toch wel met de SVT-40, om die langzame firerate en recoil onder de knie te krijgen moest ik mijn speelstijl TOTAAL omgooien naar een slappe camper :'(

Voor mij zijn dit de topwapens:
STG44
Type 100
MG 15
M1A1 Carbine

[ Voor 44% gewijzigd door Doopy-X- op 09-01-2018 11:42 ]

*burp*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TLM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

Doopy-X- schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 11:36:
[afbeelding]

Deze had ik hier nog niet voorbij zien komen, hoofd van Sledgehammer Games heeft zich uitgesproken over mogelijke balancechanges op 4 wapens. De STG44 is nu al een beest in hardcore, ik lach me kapot als die ook nog eens een buff krijgt :9~

De dubbelwapen-XP van afgelopen weekend was fijn, heb nu bijna alle wapens (rifles, SMG en LMG) op max prestige met alle attachments, alleen de Bren moet ik nog maar ik twijfel of ik daar ooit mee verder ga, in hardcore is dat ding totaal onbruikbaar. De meeste moeite had ik toch wel met de SVT-40, om die langzame firerate en recoil onder de knie te krijgen moest ik mijn speelstijl TOTAAL omgooien naar een slappe camper :'(
Zodra je voor de SVT40 de 4x optic heb, die er meteen opzetten. Werkt erg prettig voor mij.

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
TLM schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 11:42:
[...]

Zodra je voor de SVT40 de 4x optic heb, die er meteen opzetten. Werkt erg prettig voor mij.
Klopt, het was 3x bikkelen tot de ACOG, met die lens werkt het inderdaad STUKKEN beter d:)b

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20-09 10:04
Doopy-X- schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 11:36:
[afbeelding]

Dalleen de Bren moet ik nog maar ik twijfel of ik daar ooit mee verder ga, in hardcore is dat ding totaal onbruikbaar.
De bren is een fantastische sniper in hardcore ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
dm-dutchman schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 12:01:
[...]

De bren is een fantastische sniper in hardcore ;)
Je moet er alleen niet mee gaan lopen want de ADS is gruwelijk traag, echt niet te doen :X

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Doopy-X- schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 12:11:
[...]

Je moet er alleen niet mee gaan lopen want de ADS is gruwelijk traag, echt niet te doen :X
Al schietend beginnen met zoomen werkt prima ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
dm-dutchman schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 13:44:
[...]

Al schietend beginnen met zoomen werkt prima ;)
We hebben het hier over hardcore he, waar je een milliseconde de tijd hebt om te reageren? 8)

*burp*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Speel sinds een week alleen nog maar hardcore modes, dit werkt voor mij veel fijner. De shotguns zijn niet meer nutteloos en hitmarkers zijn verleden tijd. Zelfs gustav canon is ineens een leuke map, elke keer dat kanon schoonvegen met de pump action...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Doopy-X- schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 14:06:
[...]

We hebben het hier over hardcore he, waar je een milliseconde de tijd hebt om te reageren? 8)
Jazeker, ik speel bijna geen core meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
Ik ga vanavond maar eens kijken of armoured echt helpt in hardcore DOM. Ik heb die division wel al geprestiged maar eigenlijk nooit gelet op het feit of ik echt minder door granaten werd gekilled tijdens het cappen.

*burp*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 18:14
Doopy-X- schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 11:34:
Ik kan me niet voorstellen dat qua ping je gematched wordt met FaZe uit de US. Zoals hierboven ook al gemeld: iedereen kan een clantag maken ;)

Ontopic: Quickscopers zijn verschrikkelijk, het is 1 van de redenen waarom ik hardcore ben gaan spelen.
Als je altijd in een party zit met enkel maar rednecks dan speel je zoiezo altijd op de usa servers :) . En ja het waren 2 echte members. ( Mss te stoned of te dronken ?? ) Hehe.

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
donvalentino schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 10:47:
ik zoek ps4 players om samen mee te spelen, voornamelijk core dom , hardpoint, war.
Zelf op dit moment prestige 7
Wat is je psn? Nog maar prestige 3 ivm tijdsgebrek, maar meestal wel wat uurtjes online savonds. Kd 1.5 voor zover dat relevant is. Psn NiQo90. Feel free to add

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag speel ik dit spel, en opeens er is een update aanwezig, dus downloaden die handel enz... en daarna de ene lag na de andere lag, niet normaal, ben gewoon gestopt met spelen , mss morgen beter e :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 15:53
Jup, had ik ook last van...

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Oké dus als je 3 weeklys binnen x periode haalt krijg je een "special reward". Wat is deze reward dan en waar vind ik em?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Gewoon een rare supply drop. Je krijgt daar geen melding van, maar dat is het. Ook niet dupe protected. Zelfde voor 6 daylies, dat is een gewone supply drop. .. het is de moeite niet waard vind ik.

[ Voor 3% gewijzigd door Acid_Burn op 10-01-2018 08:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

NiQo schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 17:53:
[...]

Wat is je psn? Nog maar prestige 3 ivm tijdsgebrek, maar meestal wel wat uurtjes online savonds. Kd 1.5 voor zover dat relevant is. Psn NiQo90. Feel free to add
Top, ik voeg je vanavond toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
donvalentino schreef op maandag 8 januari 2018 @ 17:20:
wel sick hoor die quickscopers van Faze, probeer het ook te leren maar is echt niet zo makkelijk vind ik.
Totaal niet makkelijk :( probeer het ook al een tijd maar zit er toch echt vaak naast.
Mikken duurt bij mij ook gewoon te lang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-09 22:36
servival7 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 12:16:
[...]

Totaal niet makkelijk :( probeer het ook al een tijd maar zit er toch echt vaak naast.
Mikken duurt bij mij ook gewoon te lang.
2 tips:

1. Kar98K, gebruik in 2 classes, 1 met primed en x4 scope en 1 met lookout en normale scope

2. Sensitivity minimaal op 6, als je daaronder zit ben je te sloom met bijsturen van je aim.

Voor de rest is het gewoon heel veel oefenen en niet opgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Ik merk sinds een paar dagen dat alles super traag is in splitsscreen.
Sensitivity 12 speelt nu hetzelfde als normaal 8. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doopy-X-
Shreddaaa schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 12:25:
[...]

2 tips:

1. Kar98K, gebruik in 2 classes, 1 met primed en x4 scope en 1 met lookout en normale scope
Nu het nog kan. Als die nerf op de Kar doorgaat, is het afgelopen met quickscopen 8)

*burp*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Singleshot assault rifle, 4x scope, Lookout, HC, Dikke fun 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doopy-X-
Vrijdag schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:36:
De M1A1 is onbruikbaar in core maar een laserbeest in hardcore _/-\o_

*burp*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• servival7
Vrijdag schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:36:
Op een SVT kan je elke scope zetten die je wilt maar met zo'n mikpunt maakt het allemaal weinig uit:
https://gfycat.com/gifs/detail/determinedsilverblueshark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OosterF
  • Registratie: Maart 2017
  • Nu online
Spelers ervaring met de MP40? Heb de heroic in een supply drop gekregen maar speel tot dusver altijd met de Type 100. Twijfel nu of ik zal gaan switchen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TLM

TLM

The Laughing Man

OosterF schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:17:
Spelers ervaring met de MP40? Heb de heroic in een supply drop gekregen maar speel tot dusver altijd met de Type 100. Twijfel nu of ik zal gaan switchen.
MP40 vind ik best fijn. Maar voorkeur gaat uit naar de Type 100!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel met de bar, is een sterk wapen, maar speel ook met de grease gun, de stg, type 100 en mp40
en is er nog lag gelijk gisteren of ist al beter na de update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Doopy-X- schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:41:
[...]

De M1A1 is onbruikbaar in core maar een laserbeest in hardcore _/-\o_
Zeker, heeft voor mijn gevoel weinig recoil en schiet ook lekker snel. Eventueel een lens of scope erop en het is echt een fijn wapen in HC. In SC is 'ie waardeloos helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Ik moest er echt aan wennen maar eenmaal alle attachments vrijgespeeld vond ik dit toch best een fijn wapen.
Sowieso is het niet verkeerd af en toe te switchen met guns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Gisteren toevallig behoorlijk beast gegaan met de Mp40. Infantry met rapid fire, extended mags en steady aim. Daarbij hustle of mijn voorkeur ordnance met een stun nade erbij. Ging erg lekker gisteren. Maar eigenlijk vind ik bijna alle smgs wel fijn, muv de waffe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Doopy-X- schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:23:
[...]

Nu het nog kan. Als die nerf op de Kar doorgaat, is het afgelopen met quickscopen 8)
Ik vind niet dat ie generfed moet worden. De Lee Enfield heeft aim assist voor de beginners, de Springfield (ben de naam ff kwijt) is icm FMJ altijd een OHK, maar is eigenlijk alleen geschikt voor hardscope en lange afstanden. De Kar heeft een snellere ADS maar geen aimassist en geen guaranteed OHK.
Als ik dit zo op som lijken de snipers tegenover elkaar wel in balans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
donvalentino schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 15:56:
[...]

Ik moest er echt aan wennen maar eenmaal alle attachments vrijgespeeld vond ik dit toch best een fijn wapen.
Sowieso is het niet verkeerd af en toe te switchen met guns.
Same here, hoewel ik de Sten (eigenlijk een variant op de MP-40, langzamere firerate maar grotere range) een stuk fijner te handelen vind dan de MP-40 zelf. In HC is echter de Type 100 niet te verslaan als SMG.

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
Shreddaaa schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 16:24:
[...]

Ik vind niet dat ie generfed moet worden. De Lee Enfield heeft aim assist voor de beginners, de Springfield (ben de naam ff kwijt) is icm FMJ altijd een OHK, maar is eigenlijk alleen geschikt voor hardscope en lange afstanden. De Kar heeft een snellere ADS maar geen aimassist en geen guaranteed OHK.
Als ik dit zo op som lijken de snipers tegenover elkaar wel in balans.
Mooi voorbeeld hoe OP de Kar momenteel is van mijn favoriete YT'er

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Doopy-X- schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 16:58:
[...]

Mooi voorbeeld hoe OP de Kar momenteel is van mijn favoriete YT'er
[video]
Wat is hier OP aan? Als je doorkijkt zie je dat die gast 36-23 haalt.
Dit is puur skill, niks wat je verandert met nerfs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Heeft iemand problemen met connectie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
Shreddaaa schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 17:51:
[...]

Wat is hier OP aan? Als je doorkijkt zie je dat die gast 36-23 haalt.
Dit is puur skill, niks wat je verandert met nerfs...
Een sniperrifle is niet bedoeld om mee rond te lopen en te quickscopen. Dus OP.

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
Hey everyone, hope your holidays were great and relaxing. Quick update here. We've seen all of your feedback on how we can improve our flow of communication and let you know more about some of our design choices. We want you to know that we take your input seriously and recognize that while commenting and replying to individuals is great, the community would also like to see more frequent posts from us on r/WWII. It's a fair and valid point, and seems to be a sentiment shared amongst many of you.

That's why while we have a Game Update coming for you soon, we would also like to expand on some of our high-priority items below that remain top issues in the community. Some of them are issues that need to be fixed, some of them are design choices that we'd like to explain. So stay tuned for a more detailed post on the below:

Sprint out times

Spectating issue at beginning of matches

Domination 50 score per kill

Announcer volume levels

Health regeneration

Shellshock from friendly explosions

Scorestreaks

Shotgun tuning

Please feel free to leave comments and let us know what else you'd like us to talk about. Upvoting comments you agree with or that represent your concerns is also great. Thanks, everyone!
https://www.reddit.com/r/...te_on_community_concerns/

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
100 per kill Domination playlist _/-\o_

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Zou fijn zijn idd!

Keerzijde hiervan, zullen mensen waarschijnlijk nog minder voor de objectives gaan |:(

[ Voor 4% gewijzigd door donvalentino op 11-01-2018 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
donvalentino schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 10:29:
[...]

Zou fijn zijn idd!

Keerzijde hiervan, zullen mensen waarschijnlijk nog minder voor de objectives gaan |:(
True maar ik denk wel dat het de meta (iedereen loopt met requisitions in HC) gaat veranderen. Ik zal iig niet meer elke game airdrop/paratroopers meenemen maar ook gewoon met een andere basic training UAV's gaan spammen en misschien zelfs met een launcher gaan lopen als andere dit ook doen.

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Sprint out times _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Dit zou het spel voor mij zoveel fijner maken. Maak je eindelijk kans tegen al die hoekjes kampeerders.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Doopy-X-
Mijn grootste frustratie is momenteel toch wel de zwakke scorestreaks en het feit dat je in HC geen carpetbomber kan gooien aangezien je in 95% van de gevallen gekicked wordt vanwege 3 teamkills.

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM

TLM

The Laughing Man

Doopy-X- schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 11:22:
Mijn grootste frustratie is momenteel toch wel de zwakke scorestreaks en het feit dat je in HC geen carpetbomber kan gooien aangezien je in 95% van de gevallen gekicked wordt vanwege 3 teamkills.
Hahaha echt he, is mij al een paar keer gebeurd! Zelfs als je goed probeert te gooien met een uav in de lucht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Doopy-X- schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 11:22:
fire bomber is er ook zo 1.
Ik ben sowieso van mening dat scorestreaks die je niet zelf kan mikken niet als teamkills moeten tellen.
Ook mag de score van een scorestreak kill wel wat omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer is het nog eens dubbel of trippel xp, en wanneer komt de season dlc voor de xbox , dacht voor ps4 30 januari...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 17:02:
Wanneer is het nog eens dubbel of trippel xp, en wanneer komt de season dlc voor de xbox , dacht voor ps4 30 januari...
Volgens mij ook. En Xbol een maand later als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das wel niet eerlijk eerst ps4 en een maand later de xbox ;-)
gewoon wat nieuwe mappen is altijd handig e :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Nu online
MP40 zeker een fijn wapen als je een rush speelstijl hebt. Ik ben onlangs wel overgestapt op de PPSH omdat deze gevoelsmatig fijner werkt. Volgens mij zijn de stats echter hetzelfde!

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
Luuksche schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 18:01:
[...]

Volgens mij zijn de stats echter hetzelfde!
MP-40 heeft een 3-shot range tot 3 meter, verder is bijna alles inderdaad bijna gelijk.

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb het idee dat de Sten wel sneller omhoog trekt en de MP-40 langer stabiel blijft. Ook met een grip trouwens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tukkerterror90
Vrijdag schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 18:28:
Ik heb het idee dat de Sten wel sneller omhoog trekt en de MP-40 langer stabiel blijft. Ook met een grip trouwens.
Type 100 heeft de minste recoil van alle smg's, dus ik ga altijd voor type 100 omdat je daar op afstand ook goed mee kunt schieten zonder grip of steady aim. Mp40 is voor dichtbij goed maar als je iemand op iets meer afstand wil neerschieten gaat je aim héél erg omhoog dus ik zeg gewoon lekker met type 100 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Doopy-X- schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 09:26:
[...]

Een sniperrifle is niet bedoeld om mee rond te lopen en te quickscopen. Dus OP.
Ja het is ook niet de bedoeling dat je met een smg long range kills kan maken. En ook denk ik niet dat ze tijdens de oorlog met een schep rondrende om iedereen dood te meppen.
Quickscopen is een belangrijk aspect van Call of Duty’s.
Tevens kan ik met de andere snipers ook quickscopen, moeten die dan ook generfed worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
Shreddaaa schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 07:34:
[...]

Ja het is ook niet de bedoeling dat je met een smg long range kills kan maken. En ook denk ik niet dat ze tijdens de oorlog met een schep rondrende om iedereen dood te meppen.
Quickscopen is een belangrijk aspect van Call of Duty’s.
Tevens kan ik met de andere snipers ook quickscopen, moeten die dan ook generfed worden?
Ok, laat ik een toevoeging doen: het moet niet te MAKKELIJK zijn om met een sniper rond te lopen en te quickscopen, aangezien ze met 1 kogel dodelijk zijn.

Verder zal het me een worst zijn, ik speel hardcore en daar heb je die quickscopers niet *O*

*burp*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
Ik lees overal dat mensen alleen maar HC spelen.
Verbaasd mij dat SHG daar niet beter op inspeeld dan dat ze nu doen met 5 game modes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Doopy-X- schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 08:53:
[...]

Ok, laat ik een toevoeging doen: het moet niet te MAKKELIJK zijn om met een sniper rond te lopen en te quickscopen, aangezien ze met 1 kogel dodelijk zijn.

Verder zal het me een worst zijn, ik speel hardcore en daar heb je die quickscopers niet *O*
Mee eens. Maar op dit moment is die balans goed. Het is gewoon zo dat de community zich al jaren lang op quickscopen focust en zodoende zijn er ook veel die t kunnen. Ik zit zelf niks boven het gemiddelde qua quickscopen. Ben er niet slecht in maar ook echt nog niet goed in.
Wat mij de beste nerf lijkt is bij de Kar de puncture damage nerfen. Te vaak wordt je (half) door walls, door teammates etc gekilled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-09 15:51
Mensen die hier ooit War spelen? Ik kwam gister tegen een team van 6 man, die ondanks dat ze niet echt goed waren, wel wonnen op Operation Neptune. Bij dat tweede gedeelte had iemand een Bren + FMJ volgens mij. Schoot werkelijk door alle muren heen. Dat hele team is nauwelijks in die ruimt geweest maar heeft wel alle equipment gesloopt. Mogen ze van mij wel aanpassen, anders is het helemaal niet te doen om dat gebouw te verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Nu online
@Batiatus Ik speel redelijk vaak War, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ze kunnen toch niet alle equipment slopen aangezien sommige onder andere hoeken / (extra) muren staan? Wel grappig als het zou werken!

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand of er vandaag een update is met dubbel xp gelijk vorig weekend of is er niets speciaals dit weekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Luuksche schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:02:
@Batiatus Ik speel redelijk vaak War, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ze kunnen toch niet alle equipment slopen aangezien sommige onder andere hoeken / (extra) muren staan? Wel grappig als het zou werken!
Vanaf bepaalde hoeken en plekken kan je al een aantal van die radio's slopen, zeker als je idd een LMG met FMJ hebt. Door die gemetselde muurtjes kan je in elk geval makkelijk schieten. Geen idee of je ook door bunkermuren kan schieten eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:56
Ik meld mij ook aan! Gisteren COD binnen gekregen voor de PlayStation.

Jaren geleden COD gespeeld, volgens mij black ops 2 als laatste en daarna af gehaakt omdat het mij allemaal wat te druk werd met dat heen en weer springen. Deze bevalt mij veel beter en de setting spreekt mij ook erg aan.

Nu maar eens gaan oefenen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Nu online
Vrijdag schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 18:48:
[...]

Vanaf bepaalde hoeken en plekken kan je al een aantal van die radio's slopen, zeker als je idd een LMG met FMJ hebt. Door die gemetselde muurtjes kan je in elk geval makkelijk schieten. Geen idee of je ook door bunkermuren kan schieten eigenlijk.
Vandaag ga ik proberen wat nieuwe characters in Zombies te unlocken. Desalniettemin leuk om morgen eens te proberen of het werkt!

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Is er trouwens al eens iemand geslaagd om een airsupportvliegtuig uit de lucht te knallen vóórdat de paratroopers/carepackage/bommen worden gedropt? Dat schijnt te kunnen als ik naar de challenges kijk maar ik heb al de grootste moeite met het uit de lucht schieten van een Reconvliegtuig :P

Pagina: 1 ... 20 ... 29 Laatste

Let op:
Er is een apart topic voor de PC versie: [PC] Call Of Duty WWII