Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
Flickr PSN ID= cheironnl
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ja, ik snap het ook niet, Olav zit daar in z'n eentje naar tig schermen te kijken, en moet op die manier gewoon veel missen, ook af en toe nog contact met Jack.. Best lastig lijkt me.Bartske schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:30:
[...]
Wat een zure mensen in dit topic... Zuren op ric, olav, ham en alles wat geen max is.
Ik ben weg hier.
BTW VET komt echt veeeeeeel te makkelijk weg met die 10S S&G
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
2. Magnussen
3. Ocon
Ricciardo en Alonso gaan nog kapot

Haters everywhere but I don’t really care
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find
Doe alsjeblieft niet alsof het allebei in dezelfde categorie valt................L1nt schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:28:
[...]
Volgens mij stonden beide al in de box toen de rode vlag kwam.
[...]
Beide zwaar straffen. Dat het een erger is wil niet zeggen dat het ander onbestraft mag blijven
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
God dat zal wat zijn zeg..Richard117 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:34:
1. Stroll
2. Magnussen
3. Ocon
Ricciardo en Alonso gaan nog kapot
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
✌
Heerlijk, jammer voor VER, maar ik mag en gun het RIC zeker zo veel. Super relaxte gozer.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja, nogal.nachtnet schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:34:
Weet je wat, laat de motor van RIC maar stuk gaan in de laatste ronde en Stroll een p1 pakken..
Als als als. Zonder die actie van Bottas lag Max ook weer op andere plek.DaniëlWW2 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:34:
Zonder dat stukje puin dat Max kreeg door Bottas zijn achterlijke actie, had hij nu gewoon kunnen winnen.
Ik wilde net zeggen....Edd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:35:
Let wel het is wel 10s + inrijden/uitrijden pit. Duurt wat langer dan puur 10 seconden..
Wat een race niet normaal
Verwijderd
Dan doeken we F1 op.nachtnet schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:34:
Weet je wat, laat de motor van RIC maar stuk gaan in de laatste ronde en Stroll een p1 pakken..
Absoluut.Trevor schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:35:
Dit moet geen shoey worden maar booty
Heerlijk, jammer voor VER, maar ik mag en gun het RIC zeker zo veel. Super relaxte gozer.
Prachtig.
En ik wilde vandaag op pad gaan ipv "saai" Baku kijken

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Nou, in het dagelijks verkeer loop je de kans een knuppel in je nek te krijgen als je pestend remt omdat de ander dan schuld heeft.DaniëlWW2 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:33:
Wat een waardeloze straf. Dat was gewoon DSQ...
Dus HAM heeft mazzel, voorlopig.
Inderdaad. Is ook duidelijk anders dan 10 sec op het einde..Edd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:35:
Let wel het is wel 10s + inrijden/uitrijden pit. Duurt wat langer dan puur 10 seconden..
Reageer eens niet zo.Racing_Reporter schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:34:
[...]
Doe alsjeblieft niet alsof het allebei in dezelfde categorie valt................
[ Voor 17% gewijzigd door DaniëlWW2 op 25-06-2017 17:31 ]
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja vond het ook erg rare timing. Op beelden was al duidelijk wat er gebeurde en hadden meteen actie moeten ondernemen.Tacoos schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:33:
Wel erg toevallig dat Vet zijn 10 sec penalty krijgt als Ham zijn headrest moet laten fixen?
Nu lijkt het idd meer erop dat ze nu toch maar straf geven omdat Hamilton onverwacht naar binnen moest.
Edit: Nvm Ocon is Alonso al voorbij

[ Voor 29% gewijzigd door lochpatje op 25-06-2017 16:37 ]
PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Verwijderd
Dat zijn de meeste mensen achter het stuur...Goron schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:36:
Vettel, buiten de baan altijd relaxt en vriendelijk in interviews, op de baan een compleet ander persoon
There once was a lady of Wight --- Who travelled much faster than light --- She departed one day --- In a relative way --- And arrived on the previous night
En weet zelf ook dat hij liegt, kom op. De beelden zijn 200% duidelijk.Grimmie187 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:36:
Vettel claimt dus dat het per ongeluk ging, vandaar zijn reactie.
- DaniëlWW2
- Niet online
NOOOOOOOOOO.Lasmibalsingh schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:36:
Zou ook wel grappig zijn als Stroll vandaag het record van Verstappen uit de geschiedenisboeken rijdt van jongste f1-racewinnaar.
Uiteraard speelt hij de vermoorde onschuld. Wie zou dat niet doen?Grimmie187 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:36:
Vettel claimt dus dat het per ongeluk ging, vandaar zijn reactie.
-
Als ie hemlochpatje schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:37:
Nog 1 uitvaller in de top 3 en alonso heeft een podium!
Uitrijdt en niet een 'canadatje' doet
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Alsof Stroll die auto heel houdt als hij op een podiumplek rijdtlochpatje schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:37:
Nog 1 uitvaller in de top 3 en alonso heeft een podium!
Ik denk dat de heren monteurs weinig moeite zullen hebben met het afbreken van het motorhome, daar Max alles al kapot heeft getrokken.Jackson6 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:37:
Als ik Max was had ik nu helemaal gek geworden.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
- DaniëlWW2
- Niet online
Moet na de straf ook nog eens.boe.i schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:38:
Waarom wisselt Vettel niet meteen zijn banden? Nu is het eigenlijk een penalty van 27 sec ipv 10 of zie ik dat verkeerd?
Hmmmm....wie heeft dat toch ook zo.... een of andere Nederlander....en een Braziliaan had dat ook.Goron schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:36:
Vettel, buiten de baan altijd relaxt en vriendelijk in interviews, op de baan een compleet ander persoon
Hmmmm.....
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Dat mag niet bij een straf.boe.i schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:38:
Waarom wisselt Vettel niet meteen zijn banden? Nu is het eigenlijk een penalty van 27 sec ipv 10 of zie ik dat verkeerd?
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Volgens mij mag je niet aan de wagen zitten tijdens een tijdtraf uitzittenboe.i schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:38:
Je kunt tijdens het zwaaien toch het stuur een tik geven? Ik claim niet dat het zo is, maar dat verklaard wel de penalty 'dangerous driving'.Vos schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:37:
[...]
En weet zelf ook dat hij liegt, kom op. De beelden zijn 200% duidelijk.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik denk wij een totaal verkeerd beeld hebben van Max als we dit met zijn allen denken.scorpie schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:38:
[...]
Ik denk dat de heren monteurs weinig moeite zullen hebben met het afbreken van het motorhome, daar Max alles al kapot heeft getrokken.
Die jongen is pissig maar zit gewoon de race te kijken.
"When you grow up your heart dies"
Net als over de vsc versus de safety caralwaysleft schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:38:
Hamilton heeft helemaal gelijk.
Flickr PSN ID= cheironnl
Dat mag alleen met een 5 of 10 seconden straf. Dit is 10 seconden stop&go.boe.i schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:38:
5 of 10 seconden straf krijg je op het eind bij je tijd als je het niet inlost tijdens de race. Stop&go en drive-through moet binnen 2 of 3 ronden ingelost worden.
[ Voor 4% gewijzigd door soulcrusher op 25-06-2017 16:41 ]
Mwah. Wat zou zn pa en opa doen haha. Nee dat mag ik niet zeggensjaool schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:39:
[...]
Ik denk wij een totaal verkeerd beeld hebben van Max als we dit met zijn allen denken.
Die jongen is pissig maar zit gewoon de race te kijken.
Dat moment tussen HAM en VET gebeurde zo'n 45 min geleden. Het is zeker curieuze timing.Albinoraptor schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:36:
[...]
Ja vond het ook erg rare timing. Op beelden was al duidelijk wat er gebeurde en hadden meteen actie moeten ondernemen.
Nu lijkt het idd meer erop dat ze nu toch maar straf geven omdat Hamilton onverwacht naar binnen moest.
Bizar, Ocon lag laatste de vorige keer dat ik hem zag staan, nadat hij Perez eraf reed..alwaysleft schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:39:
Ocon zijn eerste podium zou leuk zijn. 2 verse kandidaten op het podium.
Verwijderd
Zeuren bij Charlie dat 10 stop&go te weinig is. Wat een fucking arsehole
Eens. VET die domme vragen stelt over waar hij een fout heeft gemaakt heeft enorm geluk gehad. Gok vanwege kampioenschap.alwaysleft schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:38:
Hamilton heeft helemaal gelijk.
Het is geen voetballer he.scorpie schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:38:
[...]
Ik denk dat de heren monteurs weinig moeite zullen hebben met het afbreken van het motorhome, daar Max alles al kapot heeft getrokken.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Jij kijkt een andere race?Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:41:
Hamilton had bij mij nog het voordeel van de twijfel. Maar nu is hij door mij officieel een lul verklaard.
Zeuren bij Charlie dat 10 stop&go te weinig is. Wat een fucking arsehole
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1