IK. Maar toen werd ik wakker en regende het..
Wat een bullshit dat vettel gewoon weg lijkt te komen met zijn gedrag..
Wat een onzin..
Wat een onzin..
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Kostbare fout van HUL maar wel netjes geparkeerd
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Er is toch nog geen beslissing genomen?v8power67 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:24:
Wat een onzin..
Zolang er geen "No further action" komt kun je daar echt niets van zeggen...
Alonso op P6! Nu nog een Honda motor die het moet uithouden! Zou hem goed doen denk ik.
Zul je straks zien dat RAI de race nog wint
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Reparaties moeten in de Fast Lane worden gedaan, hun auto's zijn in de garage gemaakt, dat mag niet bij een rode vlag.L1nt schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:24:
Serieus? Perez en raikonen under investigation
Waiting on the world to change
Mooi om de afgunst te zien van de max fans richting Ric. Hij maakt gewoon een geniale inhaalmanoeuvre, we zouden op de banken staan als max dat zou doen. Tevens is het geen geluk meer als je elke race uit de problemen blijft.
Kan toch nog komen? Volgende race 5 plekken straf ofzo.v8power67 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:24:
Wat een onzin..
Sorry niet mee eens. Tegen anderen aanrijden is vele malen erger.L1nt schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:19:
[...]
Een ieder die dat doet zou direct de pit mogen opzoeken en 3 wedstrijden blijven staan
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
Stroll rijdt heel goed vanmiddag. Samen met Alonso en Ricciardo man van de wedstrijd.
"rondetijden van Stroll zitten in de buurt van die van Ricciardo"
die heb ik nog niet eerder gehoord.
Grote kans dat de leiding gewoon even niet weet wat ze aanmoeten met deze situatie. En dan is het beter even niks te vertellen. Ik geloof er niks van dat er geen actie op komt. Geldboete zou ook kunnen maar zou ik echt heeeeeel stom vindenv8power67 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:24:
Wat een onzin..
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik ben nu serieus aan het duimen voor ALO joh. Hoop echt voor hem en het team dat hij niet uitvalt
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
en dan zijn we pas net over de helft van de race...
De inhaalactie was zeker goed, maar RIC heeft zeker geluk dat niet zijn auto maar die van Max de hele tijd uitvalt.nick93192 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:25:
Mooi om de afgunst te zien van de max fans richting Ric. Hij maakt gewoon een geniale inhaalmanoeuvre, we zouden op de banken staan als max dat zou doen. Tevens is het geen geluk meer als je elke race uit de problemen blijft.
Hoe ziet Olav dat nietEdd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:27:
HAM straks naar binnen voor zijn headrest? Die komt omhoog?
Das zeker iets dat je me voor dit weekend niet wijs had hoeven maken. Beide heren rijden uitstekend deze race. Met het nodige geluk, maar je moet er maar rijden.Finntasy schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:26:
"rondetijden van Stroll zitten in de buurt van die van Ricciardo"
There once was a lady of Wight --- Who travelled much faster than light --- She departed one day --- In a relative way --- And arrived on the previous night
En Olav mist de hele headrest weer...
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Volgens mij stonden beide al in de box toen de rode vlag kwam.pinda powerrr schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:25:
[...]
Reparaties moeten in de Fast Lane worden gedaan, hun auto's zijn in de garage gemaakt, dat mag niet bij een rode vlag.
Beide zwaar straffen. Dat het een erger is wil niet zeggen dat het ander onbestraft mag blijvenRacing_Reporter schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:25:
[...]
Sorry niet mee eens. Tegen anderen aanrijden is vele malen erger.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Bottas die met de snelste auto van het veld niet langszij Ocon en Sainz komt. B materiaal die Bottas.
Laatste ronde pas.DoubleYouPee schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:28:
Wanneer valt Alonso eigenlijk uit?
Probleem is alleen dat het ander niet strafbaar isL1nt schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:28:
[...]
Volgens mij stonden beide al in de box toen de rode vlag kwam.
[...]
Beide zwaar straffen. Dat het een erger is wil niet zeggen dat het ander onbestraft mag blijven
HAM heeft het druk met zijn headrest.
"When you grow up your heart dies"
Dat blijkt het toch te zijn iddBreezers schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:34:
Het zal me niets verbazen als achteraf blijkt dat bij VER er toch wat rommel in de radiatoren is gezogen door zo dicht op je tegenstander te zitten en de motor overhit is geraakt oid....
Ham moet weer even headbangen als laatst.
Nu naar binnen
Nu naar binnen
[ Voor 17% gewijzigd door TinusTegengas op 25-06-2017 16:32 ]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Wat een zure mensen in dit topic... Zuren op ric, olav, ham en alles wat geen max is.Señor Sjon schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:27:
En Olav mist de hele headrest weer...
Ik ben weg hier.
Karma voor Hamilton en Vettel op deze manier hopelijk..
Gewoon even wachten op SC...Odessa schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:28:
Ai..HAM kan/mag zo niet blijven rijden.Die zal naar binnen moeten
Kwalitatief blaten
Zet Alonso alsjeblieft in de Mercedes volgend jaar. Vuurwerk!
Is dat nieuw trouwens met die fastlane / pitbox reparatie regels? Heb ze toch in het verleden wel eens auto's zien repareren in de pitbox die dan toch echt met 5+ laps weer de wedstrijd in gingen om data te verzamelen bijv. of hopen op veel uitvallers.
De veiligheid van een coureur is over-rated. Zolang ze geen officiele instructie krijgen dit aan te passen zullen ze dat niet doen lijkt me.Paulus07 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:30:
Dat gaat pit worden
En ze hebben die instructie nu dussoulcrusher schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:31:
[...]
De veiligheid van een coureur is over-rated. Zolang ze geen officiele instructie krijgen dit aan te passen zullen ze dat niet doen lijkt me.
K.u.t.
Haters everywhere but I don’t really care
Oei dat gaat veel tijd kosten Hamilton. Denk p10/11.
[ Voor 14% gewijzigd door Vos op 25-06-2017 16:32 ]
De zon staat lekker laag. Mooi mooi
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
En donker!Paulus07 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:30:
Dat gaat pit worden
gaat om regels onder de rode vlag, regulier heb je gelijk.Dennism schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:31:
Is dat nieuw trouwens met die fastlane / pitbox reparatie regels? Heb ze toch in het verleden wel eens auto's zien repareren in de pitbox die dan toch echt met 5+ laps weer de wedstrijd in gingen om data te verzamelen bijv. of hopen op veel uitvallers.
Doei Hamilton :W
Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find
P1 voor RIC?
VET 10S stop go
[ Voor 36% gewijzigd door nachtnet op 25-06-2017 16:33 ]
Wat erg voor Hamilton
Flickr PSN ID= cheironnl
Vettel stop and go. Ricciardo gaat winnen!!!!!!!
Verwijderd
Vettel DSQ of 10 sec penalty en Ricciardo #1!
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2017 16:33 ]
Vettel maar 10sec straf wtfffd
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
STROLLLLLLLLLLL
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
DSQ voor Vettel, honestly...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zou wel komisch zijn als dit door de beuk van Vettel komt
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Dit ja. En daar komt ieMJHH93 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:32:
En nu snel die straf voor VET aub..
RIC op nummer 1 whaha.
Ricciardo gaat winnen. Shit man was 1,2 geweest.
Vet penalty, wat een feest voor ricardo
Ducttape....

[ Voor 14% gewijzigd door Breezers op 25-06-2017 16:33 ]
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Stroll op podium
Knowledge reigns supreme over nearly anything
RICCCCIARDOOO
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
Serieus vet maar 10 sec? Nou die leiding kan er ook uit

RIC win!!!!
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ja, hij is echt zielig.cheiron schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:32:
Wat erg voor Hamilton
Vind-ie zelf.
Ik had het all voorspeld, Max zal nu echt link zijn
Stroll naar het podium ole ole
wat een race
wat een race
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Eerste podium voor STR als het goed gaat!
10 sec stop & go slaat natuurlijk nergens op. licht strafje natuurlijk..
Where did i do dangerous driving? Vettel fuck you
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1