Onzin.Spotmatic schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:28:
Ik had dit gewoon verwacht. De Renault motoren kunnen niet tegen de rijstijl van Max.
Misschien moeten ze gewoon overstappen op Honda.Cubic X schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:27:
Bijna net zo beroerd als Honda, ook wel knap opzich.
Dan heb je tenminste iets meer zekerheid dat die stuk gaat..
-
Inderdaad, op het moment zelf zal hij wel pissig zijn maar hij weet ook dat zijn team z'n best doet en het geen zin heeft met dingen te gaan gooien op tv.Smultie schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:27:
[...]
Dat zag je aan de manier waarop ie rustig z'n handschoenen uitdeed?
Wat is het dan wel?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Goede vraag. Waarom duurde het tijdens FP zolang voordat de wagen van PER weg was.. Prutsers..Sijhtam schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:28:
Waarom staat daar geen kraan?

Hij zit juist goed bij RBR, het zijn de motoren die de problemen geven..alwaysleft schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:28:
4/6 races uitgevallen. Max ga alsjeblieft weg daar.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Dit. +10DutchCrownNL schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:29:
[...]
Hij zit juist goed bij RBR, het zijn de motoren die de problemen geven..
FTFY
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Over twee weken Oostenrijk.
"When you grow up your heart dies"
Scherpalbino71 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:30:
3 uitvallers, alledrie een Renault

Volgende keer maar vanuit de pits starten? En dan een inhaalrace, dat gaat meestal beter.
Waiting on the world to change
Go RIC!
Wel frappant.. En dat in 2/3 rondjes?albino71 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:30:
3 uitvallers, alledrie een Renault
-
Afaik was er slechts 1x een probleem met de renault motor, en de rest van de fouten waren allemaal te wijten aan RBR zoals de hydraulics)DutchCrownNL schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:29:
[...]
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
- Kut auto
- Kut RBR
- Max moet weg naar een ander team
Zo. Hebben we dat gehad en kunnen we weer over naar de race die gewoon nog loopt jongens
Maar ondertussen ligt die problematische motor wel in diezelfde RBR!?DutchCrownNL schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:29:
[...]
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Joh.Spotmatic schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:32:
Ik zeg niet dat Max naar een ander team moet, maar de betrouwbaarheid mag zeker beter.
Ik zou het doen!
Ik denk dat Max engineers moet wisselen met RIC.Spotmatic schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:32:
Ik zeg niet dat Max naar een ander team moet, maar de betrouwbaarheid mag zeker beter.
Nee nee, Hamilton is gewoon een jankerd lees ik net. Geen probleemJasphur schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:32:
Koude softs straks? Lekker glijden met zijn allen haha
Haters everywhere but I don’t really care
Haha ja die race loopt echt lekker achter de SC!UltraSub schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:31:
TL;DR na problemen voor Max:
- Kut auto
- Kut RBR
- Max moet weg naar een ander team
Zo. Hebben we dat gehad en kunnen we weer over naar de race die gewoon nog loopt jongens
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zoiets. Mss net zoals RAI nu heeftBreezers schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:34:
Het zal me niets verbazen als achteraf blijkt dat bij VER er toch wat rommel in de radiatoren is gezogen door zo dicht op je tegenstander te zitten en de motor overhit is geraakt oid....
Channel 4: Oliedruk volledig weg.Breezers schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:34:
Het zal me niets verbazen als achteraf blijkt dat bij VER er toch wat rommel in de radiatoren is gezogen door zo dicht op je tegenstander te zitten en de motor overhit is geraakt oid....
Dat ligt niet aan Renault… Ben benieuwd hoe RB dit probeert te spinnen.
Ze waren het aan het monitoren. Als het echt een probleem zou zijn, hadden ze hem wel binnengehaald.Breezers schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:34:
Neemt niet weg dat debris wel iets anders heeft kunnen raken/veroorzaken.
[ Voor 8% gewijzigd door Edd op 25-06-2017 15:35 ]
-
Van het lachen?zetje01 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:34:
Ik moest toch bijna huilen, daarnet ...
Ik kan helaas op het werk niet kijken, maar toen ik zag hoeveel berichten er opeens bij kwamen, was het vrij snel duidelijk dat er iets met Max was
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Vraag dat eens aan Hamilton... vorig seizoenExocet schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:35:
Hoe kan Max zoveel problemen hebben en RIC niet? Het is niet alsof ze geen enkele auto aan de finish kunnen krijgen
I have no special talent. I am only passionately curious.
Dit. Hij kan nog zo'n professional zijn, het zal zijn weerslag op hem hebben.Exocet schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:35:
Hoe kan Max zoveel problemen hebben en RIC niet? Het is niet alsof ze geen enkele auto aan de finish kunnen krijgen
RIC heeft al wat gelukjes gehad, doordat VER voor hem reed, kapot ging en RIC daarna in "fuel save mode" kon rijden, omdat de Mercedessen te ver weg waren.sjaool schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:32:
[...]
Ik denk dat Max engineers moet wisselen met RIC.
Denk dat een andere engineer dat niet gaat verhelpen.
Waiting on the world to change
Die auto zit vol sensoren, dat komt niet ineens out of the blue.Breezers schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:34:
Maaky niet uit. Als er een stuk carbon de luchttoevoer blokt word het kokend heet daarbinnen. Of heter. Lava
Wel leuk, met zo'n groot blikje op het dakscorpie schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:35:
Ok, het is nu wel echt duidelijk.. ik ga nooit een Red Bull auto kopen, want die gaan steeds stuk
Die bocht heeft hetzelfde effect op je lichaam.scorpie schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:35:
Ok, het is nu wel echt duidelijk.. ik ga nooit een Red Bull auto kopen, want die gaan steeds stuk
Ik zou renault overslaan..... En die blikjes in de supermarkt laten staanscorpie schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:35:
[ Voor 52% gewijzigd door Vos op 25-06-2017 15:37 ]
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Hoi!
Was een verwijzing naar HAM > ROSpinda powerrr schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:36:
[...]
RIC heeft al wat gelukjes gehad, doordat VER voor hem reed, kapot ging en RIC daarna in "fuel save mode" kon rijden, omdat de Mercedessen te ver weg waren.
Denk dat een andere engineer dat niet gaat verhelpen.
Waarom ligt dat niet aan Renault? Dat is toch ook onderdeel van de motor?ANdrode schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:35:
[...]
Channel 4: Oliedruk volledig weg.
Dat ligt niet aan Renault… Ben benieuwd hoe RB dit probeert te spinnen.
red bull auto?scorpie schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:35:
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Hij reed op 4, was bezig met Perez inhalen en opeens POEF, afgelopen. Wéér.Moofnor schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:35:
[...]
Van het lachen?
Ik kan helaas op het werk niet kijken, maar toen ik zag hoeveel berichten er opeens bij kwamen, was het vrij snel duidelijk dat er iets met Max was
Hallo!
Vals alarm, het kwam van de auto van RAI af.
Stuk barge board van RAI + eventueel iets dat Magnussen heeft gedaan. Geen beelden van Magnussennachtnet schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:38:
3 sec op telefoon een SMS gestuurd, weer een SC... Waarom? Wat heb ik gemist?
Omdat Baku faalt in het snel weghalen van een racewagen. In dit geval KVYnachtnet schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:38:
3 sec op telefoon een SMS gestuurd, weer een SC... Waarom? Wat heb ik gemist?

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
Breezers schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:37:
ah ik zie dat @DaniëlWW2 toch weer de wedstrijd staat te kijken, dat verklaart alles

Haters everywhere but I don’t really care
- DaniëlWW2
- Niet online
Oi, doe eens niet. Really not in the mood...Breezers schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:37:
ah ik zie dat @DaniëlWW2 toch weer de wedstrijd staat te kijken, dat verklaart alles
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Handig op vakantie als je dat blikje kan voltanken in Luxemburg
Geen Aston Martin deze keer?scorpie schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:35:
Lol@ de heen en weer tussen Hamilton en z'n engineer.
Flickr PSN ID= cheironnl
Het veld zat nog nooit zo dicht op elkaarsjaool schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:40:
De race is een stuk vermakelijker dan vorig jaar moet ik zeggen.
- DaniëlWW2
- Niet online
Die van dit jaar is - op het uitvallen van Max daargelaten - best vermakelijk te noemen, er gebeurt genoeg!
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Dat heb ik hier ook, die Ziggo stream scheelt een halve minuut met de TV geloof ik.Jasphur schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:40:
@nachtnet ah. Mijn stream loopt ver achter! Never mind mijn reactie van net
Terwijl er zoooooo weinig aan de hand is.
Waarom kosten zulke kleine ingrepen zoveel tijd.
Op Monaco hadden we al dit binnen 3 rondjes gefixt gehad.
How do you save a random generator ?
DaniëlWW2 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:39:
[...]
Oi, doe eens niet. Really not in the mood...
![]()
maar wel serieus, dan moet je ook tijdens FP en Q ook niet deze GAG voeding blijven geven..
Ehm...not!DaniëlWW2 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:41:
Oke, iedereen is nu voor Vettel?
Er zijn grenzen.DaniëlWW2 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:41:
Oke, iedereen is nu voor Vettel? en laten we vooral de marshalls gaan bashen, want die bakken er echt niks van.

Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Mogelijk. Maar de koeling wordt ontworpen door Red Bull en het team is er natuurlijk ook verantwoordelijk voor dat je alles goed vastschroeft.Oscar Mopperkont schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:37:
[...]
Waarom ligt dat niet aan Renault? Dat is toch ook onderdeel van de motor?
Sowieso komen energy store en turbo van Magneti Marelli af en niet van Renault?
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1