Olav gaat weer lekker los op SAI..
VER wordt gewoon opgehouden door PER...
"When you grow up your heart dies"
Bottas gaat weer zo verdomd vroeg op zijn rem in de eerste bocht... Daarna als een ezel over de kerbs
Wat ligt ham weer een fkng end voor zeg
DUGG
Wat een eikel die Sainz
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Was een vrij domme actie ja.Grimmie187 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:12:
Bottas gaat weer zo verdomd vroeg op zijn rem in de eerste bocht... Daarna als een ezel over de kerbs
Wat duurde die stop van RIC lang zeg.
En terecht ook, rare actie van SAI. Er was ruimte genoeg en KVY kan ook niet door die muur.nachtnet schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:11:
Olav gaat weer lekker los op SAI..
RIC al een pit gedaan 
/edit
Fuck, live timing loopt een seconde of 10-15 voor op Ziggo Sport
/edit
Fuck 2, ik keek gewoon met 20 sec delay omdat ik blijkbaar was vergeten dat ik ergens een uur geleden had terug gespoeld en was vergeten weer vooruit te spoelen.
/edit
Fuck, live timing loopt een seconde of 10-15 voor op Ziggo Sport
/edit
Fuck 2, ik keek gewoon met 20 sec delay omdat ik blijkbaar was vergeten dat ik ergens een uur geleden had terug gespoeld en was vergeten weer vooruit te spoelen.
[ Voor 107% gewijzigd door UltraSub op 25-06-2017 15:16 ]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
He, zit eens niet de trippelposten jij.
Maar Bottas is helemaal klaar, Rai gaat denk ik ook wegvallen. P3 zit er dus in.

Oh en Sainz gaat echt niet meer naar een topteam op deze manier...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Misschien iets aan z'n voorvleugel? Kon het niet zien.sjaool schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:13:
Wat duurde die stop van RIC lang zeg.
Zou kunnen. Het was helaas niet te zien op de beelden.Bartske schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:14:
[...]
Misschien iets aan z'n voorvleugel? Kon het niet zien.
Moet ie eerst Perez voorbijDaniëlWW2 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:14:
[...]
He, zit eens niet de trippelposten jij.![]()
Maar Bottas is helemaal klaar, Rai gaat denk ik ook wegvallen. P3 zit er dus in.![]()
Oh en Sainz gaat echt niet meer naar een topteam op deze manier...
FI knap hoor tegen de RB van max
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Max moet uit de Dirty air..alwaysleft schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:14:
Perez loopt uit op Max.
Ik kan me goed voorstellen dat SAI schrok van hoe snel KVY terug de baan op stuurde. Als hij net in de hoek van zijn gezichtsbeeld plots instuurt dan zou ik daar ook van schrikkenTheBrut3 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:13:
[...]
En terecht ook, rare actie van SAI. Er was ruimte genoeg en KVY kan ook niet door die muur.
Evengoed onhandig dat hij spinde
Dirty airalwaysleft schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:14:
Perez loopt uit op Max.
Hah had gelijksjaool schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:15:
[...]
Zou kunnen. Het was helaas niet te zien op de beelden.
Toch nog best knap dat RAI ondanks de schade redelijke tijden kan rijden
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Ze hebben debri uit de rem duct gehaald. Geen vleugel dus.
Hoe vaak zal Sainz op de snelweg schrikken als een auto wil invoegen?
PAL > OUT
Oh dacht dat dat uit z'n voorvleugel gehaald werd, excuussjaool schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:17:
[...]
Ze hebben debri uit de rem duct gehaald. Geen vleugel dus.
De paardjes helpen hun goed mee. Al gaat de auto ook gewoon lekker.spartacusNLD schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:15:
FI knap hoor tegen de RB van max
Waarschijnlijk een stuk voorvleugel jaBartske schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:18:
[...]
Oh dacht dat dat uit z'n voorvleugel gehaald werd, excuus
Dan sta je al omder druk m.b.t. je toekomst, faalt de renault nog maar eens een keer...
damn Palmer is wel een magneet voor ellende
39
Red Bull wees naar Mercedes. Nu bleek het Ferrari te zijn en heeft Mercedes het geheim van Ferrari verklaptpinda powerrr schreef op zondag 25 juni 2017 @ 14:10:
[...]
Was het niet Ferrari die het vingertje richting Mercedes wees mbt de olieverbranding?
Hogere engine modes zijn publiek bekend. Dat men het framed als een magisch knopje... Het is een feature van alle auto's, enkel krijgen Renault en Honda het nog niet voor elkaar om dat goed te doennachtnet schreef op zondag 25 juni 2017 @ 14:20:
Bottas bevestigd gewoon bij Olav dat ze een quali knop hebben en gebruiken..
Publiek geheim natuurlijk..
Hij zal wel niet meer durven en een versnellingsbak error faken, haha!Fietsbel schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:19:
damn Palmer is wel een magneet voor ellende
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Oh en wat voor onzin is het dat de stewards kennelijk Bottas laten lopen...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
VET > snelste ronde
Agree. Gewoon een racing incident. Vind het juist goed hoe ze daar dit jaar mee om gaan.DaniëlWW2 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:20:
Mjah, helaas zien ze dit soort dingen in de eerste ronde meestal als race-incident.DaniëlWW2 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:20:
Vond het ook onnodig van BOT, maar hij rijd nu toch achteraan.
-
Mooi RIC!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Nieuwe manier van kijken. Eerste ronde zijn ze soepeler en geven ze minder straffen. Het wordt dus gewoon beschouwd als een race-incident.DaniëlWW2 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:20:
Jammer voor Kvyat
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Bij een start mag dit jaar bijna alles zolang het niet doelbewust is. Zijn ze consequent in…DaniëlWW2 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:20:
offtopic:
Zou het op prijs stellen als men een beetje neutraal kan kijken óf een I<3MAX fantopic aanmaakt
Zou het op prijs stellen als men een beetje neutraal kan kijken óf een I<3MAX fantopic aanmaakt
Max lekker aan het opjagen
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Mooi gevecht tussen VER en PER.
RAI op 0.4s van VER.
Nee, niet weer!
Niet alweer!!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Neeeeeee
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
RBR bye
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Gvd
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Als hij de PIT maar haalt...
Tijd om red bull op te doeken, zo heeft racen toch geen zin
Zonde
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
Zou Max knoppie hebben gebruikt voor meer vermogen? Gebeurt wel meteen na een hele serie bochten vol aanvallen ineens bij Perez.

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
OK dit begint wel problematische vormen aan te nemen voor Redbull met de betrouwbaarheid
Renault 
Donder maar op ook uit de F1... met je kut motoren.

Donder maar op ook uit de F1... met je kut motoren.
Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find
Kom op het is een race auto, wat moet je dan doen? Dit ding gaat al kapot als je normaal gas geeft.UltraSub schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:24:
Zou Max knoppie hebben gebruikt voor meer vermogen? Gebeurt wel meteen na een hele serie bochten vol aanvallen ineens bij Perez.
[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 25-06-2017 15:25 ]
nee, een SC omdat de wagen van KVY niet weg komt? wat een prutsers!!

Stel je voor dat je wilt racen met een formule 1 auto.. te triest dat RB het al races niet voor elkaar krijgt een stabiele auto te maken bahUltraSub schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:24:
Flickr PSN ID= cheironnl
O god, wat een bende
Je zag duidelijk een plofje op het einde van het rechte stuk idd..UltraSub schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:24:
Geen verrassing natuurlijk dat Red Bull weer stuk is. Verstappen moet wel klaar zijn met Red Bull inmiddels.
Ah, de nep F1 fans gaan ook weer los...
Precies. Max is niks te verwijten qua techniek.cheiron schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:25:
[...]
Stel je voor dat je wilt racen met een formule 1 auto.. te triest dat RB het al races niet voor elkaar krijgt een stabiele auto te maken bah
Waar?
Wat een waardeloze troep zeg, een SC nodig hebben omdat je hele circuit omheind is met hekken en je een auto niet weg krijgt.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Vos schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:25:
[...]
Kom op het is een race auto, wat moet je dan doen? Dit ding gaat al kapot als je normaal gas geeft.
cheiron schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:25:
[...]
Stel je voor dat je wilt racen met een formule 1 auto.. te triest dat RB het al races niet voor elkaar krijgt een stabiele auto te maken bah
Zeg ik dat ergens dat je er niet mee mag racen? Ik zoek gewoon een mogelijke verklaring voor ineens plof.
Man, man, man.... Het wordt er niet gezelliger op!
Waiting on the world to change
Bijna net zo beroerd als Honda, ook wel knap opzich.
Dat zag je aan de manier waarop ie rustig z'n handschoenen uitdeed?alwaysleft schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:27:
Max is woedend.
Wat een schijt bak
Ik had dit gewoon verwacht. De Renault motoren kunnen niet tegen de rijstijl van Max.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
4/6 races uitgevallen. Max ga alsjeblieft weg daar.
is natuurlijk ook niet persoonlijk bedoeldUltraSub schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:26:
[...]
[...]
Zeg ik dat ergens dat je er niet mee mag racen? Ik zoek gewoon een mogelijke verklaring voor ineens plof.
Flickr PSN ID= cheironnl
Hamilton meteen weer janken
Wat verschrikkelijk zonde voor max.
DUGG
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1