Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dat zei ik eerder ook al... Of hij moet verdedigend perfect werk leveren.Grrrrrene schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:08:
Ik denk niet dat Ricciardo p3 kan vasthouden....
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
De banden van Ricciardo zijn in het voordeel straks.Grrrrrene schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:08:
Ik denk niet dat Ricciardo p3 kan vasthouden....
Podium.PatrickC schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:08:
Stroll die Alonso inhaalt op DRS en dan applaus uit de Williams pistraat. Die moeten zich allemaal diep gaan schamen... Wat zou Alonso in die Williams met Mercedes motor kunnen doen???
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Ja, maar als de ultra Softs een halve race afstand kunnen... Denk ik dat Vettel probeert naar het einde te gaan.Vos schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:08:
[...]
FI niet nee, maar Vettel ging natuurlijk al heel vroeg.
Edit: ah daar is ie toch!
"When you grow up your heart dies"
Ben een grote RBR fan, maar ik zou het gaaf vinden als Ocon RIC nog paktthijszor schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:12:
Zou tof vinden als Ocon Perez nog kan pakken!

Die knul hoort niet in de F1 thuis.vhal schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:12:
Wat een zure reacties weer voor Stroll, ik gun die jongen wel zijn puntje in zijn thuisrace.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
scheelt dat de topsnelheid van de Williams veel hoger isSpotmatic schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:12:
Ik zeg meestal geen onvertogen woord over STR. Maar hij moet straks wel aan de bak met ALO in z'n kielzog.
Ik vind Ocon ook een aanwinst, hij doet het erg goed.UltraSub schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:13:
[...]
Ben een grote RBR fan, maar ik zou het gaaf vinden als Ocon RIC nog pakt

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
En Olav zegt nu al twee keer Ricciardo, die is ook niet wakker

Hum cola wel ja__fred__ schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:17:
Red bull geeft je een kater.
Nooit een kater gehad van RB, wel van RB met Vodka__fred__ schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:17:
Red bull geeft je een kater.
Deze week dus PU problemen voor Ricciardo, Verstappen (2x), Sainz en Kvyat... Wow, wat een betrouwbaar ding zegRoD schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:16:
Oei, oei, oei... KVY.... wat een ongelofelijk drama voor TR dit weekend.
En Olav zegt nu al twee keer Ricciardo, die is ook niet wakker

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Vraag is, waarom doen ze dat niet. Eén mannetje extra is niet zo'n probleem of is Olav's ego te groot?Dijkstraat schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:17:
Merk je toch maar weer dat Olav nodig een tweede man nodig is. Hij kan gewoon niet alles in de gaten houden alleen.
Veel te laat.sjaool schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:18:
FI gaat switchen. Tenminste is de bedoeling.
Betere vraag: waarom werd Kvyat met nog 15 rondjes te gaan op Softs gezetSpotmatic schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:18:
Is Olav kleurenblind???
Gelukkig zeggen beide rijdens "laat ons racen"thijszor schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:18:
Teamorders bij ForceIndia. Eigenlijk kansloos dat 'normaal' inhalen dus zelfs hier ook niet mogelijk is..
Het is geen 1-op-1 kopie maar er zijn ook geen 2 auto's die meer op elkaar lijken in de F1 dan de RB en de STR.
Klaagde over vibraties achterin.Grrrrrene schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:19:
[...]
Betere vraag: waarom werd Kvyat met nog 15 rondjes te gaan op Softs gezet
Even serieus, zou het zo kunnen zijn dat ze toch het vermogen wat hebben bijgeschroefd? Gezien de opmerkingen afgelopen weekend over vermogen wat er wel in zit maar icm betrouwbaarheid niet gebruikt kan worden, én de ingelopen seconden? Gegokt en misgegokt dan.Grrrrrene schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:18:
[...]
Deze week dus PU problemen voor Ricciardo, Verstappen (2x), Sainz en Kvyat... Wow, wat een betrouwbaar ding zegZelfs beide Honda's rijden nog rondjes
Omdat de SS niet werkteGrrrrrene schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:19:
[...]
Het ging mis met de US monteren daarom pakte ze SGrrrrrene schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:19:
[...]
Max kwam op P2!The_Scarabial schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:19:
Iemand nog een replay van de start ergens? schakel net in, zie dat onze medelander er al weer uit ligt
http://www.ziggosporttota...2508d9145ce6fff3-mp4.htmlThe_Scarabial schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:19:
Iemand nog een replay van de start ergens? schakel net in, zie dat onze medelander er al weer uit ligt
Een van de twee Force IndiasMartinspire schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:20:
Driver of the day, zeg het maar...
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
StrollMartinspire schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:20:
Ik dacht dat ik alleen Perez over de radio hoorde met please please let me tryJasphur schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:19:
[...]
Gelukkig zeggen beide rijdens "laat ons racen"
Xbox Live: Miesjh NL
Hulkenberg?Martinspire schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:20:
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Een bezoekje aan de opticien kan wonderen doen voor je ...Smultie schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:19:
Jezus jongens, hij verbeterde zich binnen 10 seconden.
Het is geen 1-op-1 kopie maar er zijn ook geen 2 auto's die meer op elkaar lijken in de F1 dan de RB en de STR.
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat is een goeie, Hamilton is uiteraard een kandidaat: gewoon met overmacht de snelste. Maar Ocon en Perez doen het ook erg goed hoor en dan zou ik zeggen: Ocon. Bottas en Ricciardo verdienen het niet, RAI ook niet, VET misschien. Ik zeg OconMartinspire schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:20:
Want? Ik kan ze prima uit elkaar halen hoor. Het ging mij meer om iedereen die continue loopt te zaniken op Olav.Breezers schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:21:
[...]
Een bezoekje aan de opticien kan wonderen doen voor je ...
Heeft niets met Olav z'n ego te maken maar met centen. Misschien dat Ziggo voortaan wat minder geld aan het voetbal moet geven, dan blijft er meer voor belangrijkere zaken over.vhal schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:19:
[...]
Vraag is, waarom doen ze dat niet. Eén mannetje extra is niet zo'n probleem of is Olav's ego te groot?
Ik ben een van diegenen die Mol altijd verdedigd. Maar hey, ze lijken totaal niet op elkaar, tenzij je in zwart/wit kijkt.Smultie schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:19:
Jezus jongens, hij verbeterde zich binnen 10 seconden.
Ach ze zijn wel veel in beeld. En daar zal het ze ook om gaan denk ik zoLekker Ventje schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:20:
Fijn weekend zo voor Red Bull.
Always look on the bright side of life.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Sainz... was het meest spectaculair en dat willen die nieuwe F1 bazen zo graag...Martinspire schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:20:
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
OconMartinspire schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:20:
Klopt vorig jaar was het soms moeilijk te zien. Nu zijn het echt heel verschillende autos. Maar ach zon foutje kun je in je eentje maken. Een tweede mannetje voor het commentaar zou geen kwaad kunnen.UltraSub schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:22:
[...]
Ik ben een van diegenen die Mol altijd verdedigd. Maar hey, ze lijken totaal niet op elkaar, tenzij je in zwart/wit kijkt.
Always look on the bright side of life.
Yes, we krijgen een spannend slot met 5 auto's. Laten we hopen op wat vuurwerk.Spotmatic schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:23:
Mooi, nu komt de echte actie.
alles kan off-topic
Aan de kant gegaan voor VET.Harrie schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:24:
Huh? RAI een 1min18?!
Of doorgeschoten.
[ Voor 7% gewijzigd door sjaool op 11-06-2017 21:25 ]
Raki niet te zuipenredfoxert schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:24:
Iemand een linkje? Kan het zo snel niet vinden. Sta ook nog te bbq-en met wat Raki achter de kiezen
Rechtdoor geweest.Harrie schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:24:
Huh? RAI een 1min18?!
EDIT. Ligt dus aan de ERS
[ Voor 7% gewijzigd door -ION- op 11-06-2017 21:27 ]
https://www.formula1.com/en/f1-live.htmlredfoxert schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:24:
Iemand een linkje? Kan het zo snel niet vinden. Sta ook nog te bbq-en met wat Raki achter de kiezen
https://www.formula1.com/en/vote.htmlredfoxert schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:24:
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1