Hier precies hetzelfde. Wordt sowieso erg lastig, maar alles liever dan Lyon.Deadsy schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:42:
[...]
Dus Lyon verder? De, voor mij, top favoriet om de EL te winnen?
Ik zie Ajax meer kans maken tegen Besiktas dan Lyon
8 pingels, 8 goals. En allemaal goede pingels, dat kunnen wij Nederlanders niet
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ajax kan wel winnen van Celta.Lekkerboeie86 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:44:
Celta - Ajax
Lyon - Man Utd
zou mijn voorkeur zijn. Jammer voor Memphis dat hij in dat geval niet tegen z'n oude club mag spelen. Guidetti naar Amsterdam is altijd mooi
Maar ik denk dat de UEFA de voorkeur geeft aan Lyon en United in de finale.
Dan weet ik nog wel een scheidsrechter die dat kan regelenDeadsy schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:45:
[...]
Maar ik denk dat de UEFA de voorkeur geeft aan Lyon en United in de finale.
Ah, slechts 546 berichten vanaf iets voor de wedstrijd.
Zeeeeeer onverwachte wending, Viergever man of the match

Zeeeeeer onverwachte wending, Viergever man of the match
...
10 goedegambieter schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:44:
Wedstrijdje Europa League doet ook wonderenmartinusz schreef op donderdag 20 april 2017 @ 09:22:
Jawel joh makkelijk, want in die 3/4 wedstrijden wordt Ajax bevoordeeld, Feyenoord benadeeld en wordt Ajax kampioen op doelsaldo door een onterecht penalty in de 99ste minuut. Moet jij eens opletten hoe snel die posts gaan
Mocht Onana weggaan dan moeten ze Piet kopen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Volgens mij ging psv vorig jaar tegen atlethico tot de 7-7 zonder te missen.gambieter schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:44:
Die van het weer? Of Veldhuis?Gonadan schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:48:
Mocht Onana weggaan dan moeten ze Piet kopen.
Dat was een vreemdelingenlegioenaicaramba schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:48:
Volgens mij ging psv vorig jaar tegen atlethico tot de 7-7 zonder te missen.
Beide ploegen missen de 7e pingel, Besiktas ook de 8e pingel.
[ Voor 13% gewijzigd door gambieter op 20-04-2017 23:50 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Piet Paulusma is een goed-weer-voetballer. Ik zou 'm niet halen.
Volgens mij excelleert piet paulusma met name in de 3e helft
En Lyon door.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ik wil Veltman alleen nog maar in eredivisie tegen Go Ahead oid zien. Ben die gozer zo zat.
Europees en internationaal... Altijd ten nadele van het eigen team.
Tete veel beter.
Viergever man vd wedstrijd, vanwege het karakter.
Ajax kan volgens mij maar op één manier spelen : aanvallen. Op een andere manier lijkt het minder te werken
Tete veel beter.
Ajax kan volgens mij maar op één manier spelen : aanvallen. Op een andere manier lijkt het minder te werken
Nick drinkt maar twee biertjes, ik heb er al 5 op na de 3-2
Je moet bij die foto van die dame dan zeg maar die hak naar beneden denken en dan kijken wat er met de pezen gebeurt

Doe es niet?!
Mijn knie heeft vreemdere capriolen uitgemaakt een sindsdien krijg ik altijd plaatsvervangende pijntjes als ik zoiets zie.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verdedigend wel maar aanvallend en opbouwend viel die me tegen Italië ook niet mee.Harribo schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:52:
Tete veel beter.
Dit is de eerste keer dat Tete goed invalt.Harribo schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:52:
Ik wil Veltman alleen nog maar in eredivisie tegen Go Ahead oid zien. Ben die gozer zo zat.
Tete veel beter.
Als invaller heeft hij de laatste weken toch wel vaker slecht gespeeld.
Bij Gladbach is het huilen met de pet op!
Echt vreselijk mooi dit. Ik werd wel schijtziek van Dolberg en Traore.. jemig man..
[ Voor 18% gewijzigd door Mosin op 20-04-2017 23:56 ]
haha 5 ik zit aan mn 10e nu en morgenochtend 6.30 naar dubai voor werkloewie1984 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:52:
Ik wil gewoon geen veltman meer zien in cruciale wedstrijden. Als het er echt op aan komt, valt hij door de mand.Deadsy schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:54:
[...]
Dit is de eerste keer dat Tete goed invalt.
Als invaller heeft hij de laatste weken toch wel vaker slecht gespeeld.
Mmm dat zal maar dat is mij dan ontschoten dat tete slecht speelde. Ken hem alleen als redder eigenlijk
Tete is aanvallend dramatisch, maar nu was Veltman ondermaats.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Aanvallend is tete minder inderdaad. Maar ik heb liever een stabiele verdediger achterin.martinusz schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:58:
Tete is aanvallend dramatisch, maar nu was Veltman ondermaats.
Veltman komt tekort mi en probeert dat dan altijd te compenseren met harde onnodige overtredingen.
Allemaal Hosanna, maar het is pas echt Hosanna als je naar Solna doorstoot. daar heb je kans tegen wie je ook staat, het is maar 1 match. Voorkeur loting? Celta, en dan eerst uit. Anders Manchester, omdat het gewoon lekker is.
Zo, nou niet meer aan jezelf twijfelen heGonadan schreef op donderdag 20 april 2017 @ 22:13:
Waar is die @Leon Zwiers als je hem nodig hebt? Meestal als hij Ajax affikt is dat een fijne jinx en scoren ze ineens.
Zal wel Lyon worden, dan is de hosanna helaas ook weer voorbij.
Tete krijgt bij mij de voorkeur, maar Veltman speelde vorige week wel prima tegen Schalke volgens mij. Wie ik vandaag vooral slecht vond, is Sanchez. Ben groot fan van hem, dus dat zeg ik niet snel.
Oja, bij die goal van Viergever was hij wel een soort van 'betrokken'.
...
Man m'n koelkast gaat leeg voor ik naar bed ga, kan voorlopig nog niet slapen.loewie1984 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:52:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wat speelde Ajax slecht zeg, heerlijk lucky doorgegaan, maar wel lekker! Dit moeten ze niet flikken tegen de overgebleven ploegen want dan gaan ze gewoon keihard af.
Bijna heel Ajax viel keihard door de mand, en wat heeft het ongelofelijke kracht gekost!
Gefeliciteerd Ajacieden, ik doe mijn Ajax pet weer af tot de volgende eu wedstrijd.
*Zet pet af* Booooooeeeeeh ajax
Wel verstandig van Veltman met het oog op zondag dat ie wat rust heeft gepakt
Bijna heel Ajax viel keihard door de mand, en wat heeft het ongelofelijke kracht gekost!
Gefeliciteerd Ajacieden, ik doe mijn Ajax pet weer af tot de volgende eu wedstrijd.
Dat vrees ik ook, het geluk is nu wel opmartinusz schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 00:06:
Zal wel Lyon worden, dan is de hosanna helaas ook weer voorbij.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Tete lijkt zo'n goede verdediger vanwege zijn tackles, maar heel vaak heeft hij die situatie ook zelf veroorzaakt. Veldman brengt wat dat betreft meer rust en helpt met buiten zijn positie.Harribo schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:59:
[...]
Aanvallend is tete minder inderdaad. Maar ik heb liever een stabiele verdediger achterin.
Veltman komt tekort mi en probeert dat dan altijd te compenseren met harde onnodige overtredingen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ja, niet zo moeilijk om vanaf de tribune rust te brengen.Gonadan schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 00:17:
[...]
Tete lijkt zo'n goede verdediger vanwege zijn tackles, maar heel vaak heeft hij die situatie ook zelf veroorzaakt. Veldman brengt wat dat betreft meer rust en helpt met buiten zijn positie.
Met 10 man diep in de verlenging een 2-3 ombuigen naar een 4-3 is nu geluk? Weet je zelf überhaupt nog wat voor onzin je uitkraamt?Leon Zwiers schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 00:17:
Wat speelde Ajax slecht zeg, heerlijk lucky doorgegaan, maar wel lekker! Dit moeten ze niet flikken tegen de overgebleven ploegen want dan gaan ze gewoon keihard af.

Slecht spelend Ajax maar op spirit doorgegaan. Nu weer opladen voor PSV, die spelen de laatste weken ook niet best dus daar moet ook wat mogelijk zijn.
Hopelijk in de volgende ronde Celta loten.
Wedstrijd wel gezien kerel? Schalke had veel meer goals kunnen/moeten maken, zeker tegen 10 man. Ajax is vanavond op doorzettingsvermogen met 10 man ( dat absoluut wel natuurlijk ) met heel veel geluk ( goal Viergever, gemiste kansen Schalke ) doorgegaan.Krukar schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 00:20:
[...]
Met 10 man diep in de verlenging een 2-3 ombuigen naar een 4-3 is nu geluk? Weet je zelf überhaupt nog wat voor onzin je uitkraamt?
Knap? Ja natuurlijk, enorm knap zelfs, en ik ben er enorm blij mee voor NL en voor de Ajaxieden hier... maar ga nu niet beweren dat het allemaal volgens plan is verlopen zo

[ Voor 5% gewijzigd door LZ86 op 21-04-2017 00:23 ]
Jeetje....bedtijd voor jou geloof ikKrukar schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 00:20:
[...]
Met 10 man diep in de verlenging een 2-3 ombuigen naar een 4-3 is nu geluk? Weet je zelf überhaupt nog wat voor onzin je uitkraamt?
Slecht spelend Ajax maar op spirit doorgegaan. Nu weer opladen voor PSV, die spelen de laatste weken ook niet best dus daar moet ook wat mogelijk zijn.
Hopelijk in de volgende ronde Celta loten.
Waarom zo fel? Hij zegt geen gekke dingen.
Ik zeg ook niet dat het volgens plan verliep, het was zelfs op momenten zeer slecht. Maar zo goed speelde Schalke ook niet, en als we het over meer goals hebben, wedstrijd vorige week gezien waar Ajax er 5 of 6 had kunnen maken?Leon Zwiers schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 00:23:
[...]
Wedstrijd wel gezien kerel? Schalke had veel meer goals kunnen/moeten maken, zeker tegen 10 man. Ajax is vanavond op doorzettingsvermogen met 10 man ( dat absoluut wel natuurlijk ) met heel veel geluk ( goal Viergever, gemiste kansen Schalke ) doorgegaan.
Knap? Ja natuurlijk, enorm knap zelfs, en ik ben er enorm blij mee voor NL en voor de Ajaxieden hier... maar ga nu niet beweren dat het allemaal volgens plan is verlopen zo
Eén wedstrijd domineren ze de tegenstander, de volgende gaan ze op wilskracht door, wat heeft dat met geluk te maken? Klinkt als afgunst, maar misschien bedoelde je het niet zo.
Die gaan straks met zijn allen in zo'n cryo diepvries zitten, paar pintjes en wat vrouwelijk schoon erbij (deden ze in de tijd van Cruijff ook) en die kunnen er weer helemaal tegenaan
Ajax thuis had natuurlijk ook gewoon met 4 / 5 - 0 moeten winnen van Schalke maar die vallen ook niet. Over 2 wedstrijden gezien redelijk gelijk maar gelukkig Ajax doorLeon Zwiers schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 00:23:
[...]
Wedstrijd wel gezien kerel? Schalke had veel meer goals kunnen/moeten maken, zeker tegen 10 man. Ajax is vanavond op doorzettingsvermogen met 10 man ( dat absoluut wel natuurlijk ) met heel veel geluk ( goal Viergever, gemiste kansen Schalke ) doorgegaan.

Nou het plan was om te scoren, want Schalke maakt er vast geen vier. In die zin is het plan wel gelukt. De manier waarop daarentegen....Leon Zwiers schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 00:23:
maar ga nu niet beweren dat het allemaal volgens plan is verlopen zo
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nu alleen nog even op halve kracht met 1-0 winnen in Eindhovenloewie1984 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 00:25:
Die gaan straks met zijn allen in zo'n cryo diepvries zitten, paar pintjes en wat vrouwelijk schoon erbij (deden ze in de tijd van Cruijff ook) en die kunnen er weer helemaal tegenaan

Afgunst? Kerel, ik ben geen Feyenoord supporter met diepe haat voor Ajax, die zitten hier uberhaupt amper/niet. Ik gun Ajax in europa alle goeds, en ben oprecht superblij dat ze doorzijn.Krukar schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 00:25:
[...]
Ik zeg ook niet dat het volgens plan verliep, het was zelfs op momenten zeer slecht. Maar zo goed speelde Schalke ook niet, en als we het over meer goals hebben, wedstrijd vorige week gezien waar Ajax er 5 of 6 had kunnen maken?
Eén wedstrijd domineren ze de tegenstander, de volgende gaan ze op wilskracht door, wat heeft dat met geluk te maken? Klinkt als afgunst, maar misschien bedoelde je het niet zo.
Op basis van de wedstrijd van vanavond verdiende Schalke het om door te gaan, op basis van vorige week Ajax. Dat kan gebeuren.
Die goal van Viergever ( die eigenlijk de halve finaleplek inluidde, want toen moest Schalke echt komen en kon Ajax een paar x eruit met de counter ) was echt ontzettend geluk. Verdediger schiet m tegen de knie van Viergever aan en zo zeilt ie het doel in.
Nogmaals.. heerlijk dat het gebeurt is, want het gebeurt NL ploegen te vaak dat we door dit soort goals eruitvliegen.
Maar verwijt me geen afgunst zonder onderbouwing
Tsja, Ajax schiet in de eerste helft ook op de lat en mist in de 2de helft een zuivere kans, zo kan je alles wel lucky noemen ("lucky Ajax" is een term die vaak in de zin van afgunst wordt gebruikt, vandaar).Leon Zwiers schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 00:31:
[...]
Afgunst? Kerel, ik ben geen Feyenoord supporter met diepe haat voor Ajax, die zitten hier uberhaupt amper/niet. Ik gun Ajax in europa alle goeds, en ben oprecht superblij dat ze doorzijn.
Op basis van de wedstrijd van vanavond verdiende Schalke het om door te gaan, op basis van vorige week Ajax. Dat kan gebeuren.
Die goal van Viergever ( die eigenlijk de halve finaleplek inluidde, want toen moest Schalke echt komen en kon Ajax een paar x eruit met de counter ) was echt ontzettend geluk. Verdediger schiet m tegen de knie van Viergever aan en zo zeilt ie het doel in.
Nogmaals.. heerlijk dat het gebeurt is, want het gebeurt NL ploegen te vaak dat we door dit soort goals eruitvliegen.
Maar verwijt me geen afgunst zonder onderbouwing
Laten we het erop houden dat we een meningsverschil hebben.
Die wedstrijd kan alle kanten op, PSV speelt de laatste 2 rondes ondermaats en Ajax is wisselvallig. Durf daar niet op in te zetten.toolkist schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 00:31:
[...]
Nu alleen nog even op halve kracht met 1-0 winnen in Eindhoven
Buiten dat zie ik Feyenoord het landskampioenschap toch niet meer weggeven, Vitesse hebben ze echt wel in de pocket.
13 uur.Leon Zwiers schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 00:46:
Hoe laat is morgen de loting btw?
1300 toch?Leon Zwiers schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 00:46:
Hoe laat is morgen de loting btw?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Eurosport zendt het ook uit.Leon Zwiers schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 00:48:
Check, bedankt. Fox zal het wel uitzenden. Tabletje maar mee naar kantoor
Beste kansen denk ik tegen Celta overigens, Maar MU zou wel een mooier affiche zijn 
Hopelijk niet Lyon, al is het ook geen schande als je daartegen eruit gaat... (heb eigenlijk ook geen idee hoe sterk die echt zijn, volg de Franse competitie niet maar daar staan ze nummer 4 met 20 punten achterstand op de nummer 3).
Hopelijk niet Lyon, al is het ook geen schande als je daartegen eruit gaat... (heb eigenlijk ook geen idee hoe sterk die echt zijn, volg de Franse competitie niet maar daar staan ze nummer 4 met 20 punten achterstand op de nummer 3).
[ Voor 32% gewijzigd door Krukar op 21-04-2017 00:53 ]
Beetje lucky was het wel, het doelpunt van Viergever dan. Aan de andere kant vond ik Ajax de eerste helft beter spelen en eigenlijk begin tweede helft ook. Het eerste doelpunt van Schalke kwam uit de lucht vallen. Over twee wedstrijden denk ik dat Ajax wel verdiend door is.
Maar knock-out-voetbal blijft toch wel het mooiste wat er is. Tactisch uitspelen tot aan de penalties, of toch voor de goal gaan... Schalke scoorde misschien wel te vroeg. Daardoor had Ajax 20 minuten om va banque te gaan spelen. Een apotheose in de laatse 8 minuten: prachtig. Ik ben niet echt een Ajacied, maar de beleving zat er goed in vanavond.
Veltman is wel echt ruk in wedstrijden die er toe doen trouwens. Vanavond liep het goed af, maar ik kan me meer Europese avondjes herinneren waarin hij cruciale penalties veroorzaakte danwel het veld af moest.
Maar knock-out-voetbal blijft toch wel het mooiste wat er is. Tactisch uitspelen tot aan de penalties, of toch voor de goal gaan... Schalke scoorde misschien wel te vroeg. Daardoor had Ajax 20 minuten om va banque te gaan spelen. Een apotheose in de laatse 8 minuten: prachtig. Ik ben niet echt een Ajacied, maar de beleving zat er goed in vanavond.
Veltman is wel echt ruk in wedstrijden die er toe doen trouwens. Vanavond liep het goed af, maar ik kan me meer Europese avondjes herinneren waarin hij cruciale penalties veroorzaakte danwel het veld af moest.
Regeren is vooruitschuiven
Alle Ajacieden gefeliciteerd! Ik had er geen vertrouwen meer in maar Viergever heeft Ajax gered.
Complimenten naar de supporters trouwens. Hoorde op meerdere moment echt alleen de ajax aanhang. Moet op het veld toch de nodige hulp bieden lijkt me
PSN: DutchTrickle PVoutput
Wat. Een. Wedstrijd.
In de reguliere speeltijd was het echt belabberd, gelukkig kwam het toch nog goed.
In de reguliere speeltijd was het echt belabberd, gelukkig kwam het toch nog goed.
Verwijderd
Heerlijk wakker worden dit zeg. Wedstrijd was matig aan Ajax kant, maar met een jeugdelftal mag je dit eens in de zoveel tijd verwachten.
Nu afwachten wat de loting ons brengt
Nu afwachten wat de loting ons brengt
Moet je de 1 - 0 kijken. Die vent begint aan een sprint vanaf de middenlijn en drie man laten hem lopen. Younes haakt af, Klaasen haakt af en Ziych geeft hem een soort van duwtje en haakt ook af. Vent krijgt de bal mee en scoort. Geweldige prestatie van Ajax maar dit soort dingetjes moeten er echt uit.
Gefeliciteerd Ajacieden. Ik heb het niet gekeken, maar toen mijn baby dochtertje rond middernacht ineens keihard begon te huilen wist ik hoe laat het was.
Heb haar maar uitgelegd dat we in Europa niet tegen Ajax zijn.
Wat een verschil tussen uit en thuis begreep ik en wat een kracht moet het gekost hebben. Hopelijk kan PSV hier van profiteren.
Wat een verschil tussen uit en thuis begreep ik en wat een kracht moet het gekost hebben. Hopelijk kan PSV hier van profiteren.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Mee eens... maar het oogde niet zozeer als slordigheid, maar vooral als vermoeidheid... en dat in de 50e minuut... dat belooft wat voor zondagchim0 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 08:16:
Moet je de 1 - 0 kijken. Die vent begint aan een sprint vanaf de middenlijn en drie man laten hem lopen. Younes haakt af, Klaasen haakt af en Ziych geeft hem een soort van duwtje en haakt ook af. Vent krijgt de bal mee en scoort. Geweldige prestatie van Ajax maar dit soort dingetjes moeten er echt uit.
Dat was behoorlijk billenknijpen zeg. Na die domme 2e gele kaart van Veltman zag ik de bui al hangen, maar gelukkig toch door. Benieuwd wie we loten
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
En toch valt het wel mee denk ik met vermoeidheid zondag:
Onana -> keepers kunnen nooit moe zijn
Veltman -> geen volledige wedstrijd
Tete -> anders Tete erin, fris genoeg
Sanchez -> oogde niet moe, maar was niet scherp
Viergever -> die was naar de klote, misschien is Sinkgraven weer fit?
De Ligt -> jonge hond, die kan dat nog aan
Schone -> niet volledige wedstrijd
Ziyech -> die kan weleens over vermoeid zijn (v.d. Beek, Nouri, Frenkie opties)
Klaassen -> is volgens mij niet moe te krijgen, maar ook hier nog eventueel opties, liever niet.
Younes -> was matig, maar zag er niet over vermoeid uit, anders Neres
Traore -> niet moe
Kluivert -> niet moe
Dolberg -> niet moe
Eigenlijk zijn Viergever en Ziyech de zorgenkindjes denk ik.
Onana -> keepers kunnen nooit moe zijn
Veltman -> geen volledige wedstrijd
Tete -> anders Tete erin, fris genoeg
Sanchez -> oogde niet moe, maar was niet scherp
Viergever -> die was naar de klote, misschien is Sinkgraven weer fit?
De Ligt -> jonge hond, die kan dat nog aan
Schone -> niet volledige wedstrijd
Ziyech -> die kan weleens over vermoeid zijn (v.d. Beek, Nouri, Frenkie opties)
Klaassen -> is volgens mij niet moe te krijgen, maar ook hier nog eventueel opties, liever niet.
Younes -> was matig, maar zag er niet over vermoeid uit, anders Neres
Traore -> niet moe
Kluivert -> niet moe
Dolberg -> niet moe
Onana moet nog maar blijken, die speelde ondanks z'n pijn na die blessure gewoon door. Dat kan het erger maken.
Bij Ziyech en vooral Viergever zag je wel dat er echt vermoeidheid was.
Maar over het algemeen valt het inderdaad wel mee en mag het geen probleem zijn.
Bij Ziyech en vooral Viergever zag je wel dat er echt vermoeidheid was.
Maar over het algemeen valt het inderdaad wel mee en mag het geen probleem zijn.
overduidelijk inderdaad... viergever zat er echt doorheen en ziyech begon zich zo'n kwartier voor het eind van de officiële speeltijd te verstoppen en won weinig meer. in de tweede verlening kreeg hij echter weer een beetje spirit leek het.martinusz schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 09:05:
Dolberg vond ik ook niet zo fris meer ogen. Die heeft ook gewoon 90 minuten gemaakt he.
Nee Dolberg heeft 60 minuutjes gespeeldP.O. Box schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 09:13:
[...]
overduidelijk inderdaad... viergever zat er echt doorheen en ziyech begon zich zo'n kwartier voor het eind van de officiële speeltijd te verstoppen en won weinig meer. in de tweede verlening kreeg hij echter weer een beetje spirit leek het.
Dolberg vond ik ook niet zo fris meer ogen. Die heeft ook gewoon 90 minuten gemaakt he.
Zo wat heb ik heerlijk geslapen! Heeft wel even geduurd voordat ik in slaap kwam want de adrenaline hield me wel wakker. Slecht voetbal en dan met strijd de wedstrijd over de streep trekken, gebeurd zelden in Europa met een Nederlandse ploeg.
Qua vermoeidheid zal het wel goed komen denk ik. De fysio heeft een druk dagje.
Qua vermoeidheid zal het wel goed komen denk ik. De fysio heeft een druk dagje.
Voor Dolberg kan het nooit vermoeidheid zijn, die heeft juist eerder te weinig ritme. Die staat er zondag echt wel weer fit genoeg.
Maar wat een pot was het gisteren!
De reguliere speeltijd was gewoon de wedstrijd van vorige week maar dan exact andersom. Nu was Schalke veel beter, feller, scherper en effectiever, net zoals Ajax dat vorige week was. Ze vergeten alleen, ook net als Ajax, om het écht af te maken.
Over twee wedstrijden heen gezien zou je op basis van die reguliere speeltijd zeggen dat de ploegen gelijkwaardig waren. Maar als je als Schalke zijnde thuis tegen tien man in de verlenging op voorsprong komt en het dan nóg weggeeft, dan heb je het dus uiteindelijk niet verdiend.
Het had gisteren echt zomaar over en uit kunnen zijn voor Ajax natuurlijk, en dan was er niks op af te dingen geweest (behalve dat je het zelf thuis niet hebt afgemaakt), maar over de hele 210 minuten heen vind ik dat Ajax toch terecht door is!
Maar wat een pot was het gisteren!
De reguliere speeltijd was gewoon de wedstrijd van vorige week maar dan exact andersom. Nu was Schalke veel beter, feller, scherper en effectiever, net zoals Ajax dat vorige week was. Ze vergeten alleen, ook net als Ajax, om het écht af te maken.
Over twee wedstrijden heen gezien zou je op basis van die reguliere speeltijd zeggen dat de ploegen gelijkwaardig waren. Maar als je als Schalke zijnde thuis tegen tien man in de verlenging op voorsprong komt en het dan nóg weggeeft, dan heb je het dus uiteindelijk niet verdiend.
Het had gisteren echt zomaar over en uit kunnen zijn voor Ajax natuurlijk, en dan was er niks op af te dingen geweest (behalve dat je het zelf thuis niet hebt afgemaakt), maar over de hele 210 minuten heen vind ik dat Ajax toch terecht door is!
[ Voor 75% gewijzigd door Jorizzz op 21-04-2017 09:25 ]
Dat zei ik dus. Moet je de 2-0 zien, soortgelijke situatie.chim0 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 08:16:
Het middenveld moet dan echt mee gaan rennen hoor!
Pfff wat een wedstrijd gisteren. Ben bij de tweede verleden maar gaan douchen. Toen ik daarna langs de tv liep zag ik die goal van Viergever.
Man wat een doorzettingsvermogen had die Viergever! Echt man van de wedstrijd.
Ja ook dat was schande.SR8 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 09:26:
En toch was Viergever de enige die naar voren sprintte tijdens de op een-na-laatste counter.
Het leek verdorie wel alsof iedereen het opgaf.
Bij counter mogelijkheden werd totaal niet gelopen, ongelooflijk.
En dat terwijl Schalke als ze verdedigen al niet sterk zijn, laat staan als ze veel ruimte achterin weggeven.
Ik snap hier weinig van. Ik zou er als trainer van uit mijn dak gaan.
Misschien goed dat ik dan geen trainer ben.
Al met al gelukkig goed gekomen echt dankzij Viergever!
[ Voor 29% gewijzigd door Harribo op 21-04-2017 09:37 ]
Echt bizar idd van Viergever dat je hem al een paar keer zag lopen dat je denkt "die kan amper nog een stap verzetten" en dan is hij toch op momenten weer vol energie bij zowel de aanval als verdediging betrokken.
Sowieso vind ik hem op links de laatste tijd qua inzet echt heerlijk om te zien.
Sowieso vind ik hem op links de laatste tijd qua inzet echt heerlijk om te zien.
Dat kwam omdat ik dat gezegd hadSR8 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 09:26:
En toch was Viergever de enige die naar voren sprintte tijdens de op een-na-laatste counter.

Zo, lekker wakker geworden vanmorgen, benieuwd naar de loting straks. Kom maar op met Celta!
Maar het geluk moet eens op zijn, dus het zal wel Lyon worden
Maar het geluk moet eens op zijn, dus het zal wel Lyon worden
Ja een echte verdediger op links.Coocoocachoo schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 09:38:
Echt bizar idd van Viergever dat je hem al een paar keer zag lopen dat je denkt "die kan amper nog een stap verzetten" en dan is hij toch op momenten weer vol energie bij zowel de aanval als verdediging betrokken.
Veltman ook wieberen en Tete daar neer zetten, moet je dan kijken, dan staat Ajax achterin een stuk steviger hoor.
Snap nog steeds niet wat mensen in Veltman zien.
Ik weet het goed te verbergen dat ik tegen Veltman ben he
Straks met de loting liefst geen Lyon.
Er is toch al door diverse mensen (ik en Gonodan, o.a.) uitgelegd waarom Veltman beter is dan Tete.... maar goed, je bent niet de enige die het niet ziet.... ook bijvoorbeeld Aadje de Mos heeft een blinde Tete vlek...Harribo schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 09:40:
[...]
Ja een echte verdediger op links.
Veltman ook wieberen en Tete daar neer zetten, moet je dan kijken, dan staat Ajax achterin een stuk steviger hoor.
Snap nog steeds niet wat mensen in Veltman zien.
Wat niet wegneemt dat Veltman gisteren zwak speelde. Teveel ballen ingeleverd en 2 onnodige (laatste in mijn ogen zelfs onterechte) gele kaarten.
Aad neem ik al langer niet serieus, die lult ook met alle winden mee.P.O. Box schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 09:47:
[...]
Er is toch al door diverse mensen (ik en Gonodan, o.a.) uitgelegd waarom Veltman beter is dan Tete.... maar goed, je bent niet de enige die het niet ziet.... ook bijvoorbeeld Aadje de Mos heeft een blinde Tete vlek...
Wat niet wegneemt dat Veltman gisteren zwak speelde. Teveel ballen ingeleverd en 2 onnodige (laatste in mijn ogen zelfs onterechte) gele kaarten.
Hij was nog wel zo fris om niet de uitslagen te verklappen vlak na de wedstrijd
Aad de Mos.. knettergek die vent. Net zo'n gevalletje als Co Adriaanse/Mulder. Die mensen moet je geen platform meer willen geven. Hebben niets verstandigs te zeggen en lullen met alle winden mee.
Totaal niet serieus te nemen.
Nee Veltman is niet best. Maar vergelijk zijn statistieken eens met Tete, en je ziet dat ie daarin gewoon het beter doet dan Tete. Ajax heeft iig de centjes om een versterking daar aan te trekken.
Totaal niet serieus te nemen.
Nee Veltman is niet best. Maar vergelijk zijn statistieken eens met Tete, en je ziet dat ie daarin gewoon het beter doet dan Tete. Ajax heeft iig de centjes om een versterking daar aan te trekken.
http://www.uefa.com/uefae...2017/draws/round=2000796/Sjah schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 09:58:
Ik hoor loting om 1300, ik lees 1200 op Telegraaf..?
Voor wie de fragmenten van Langs de Lijn nog wil horen:
http://www.nporadio1.nl/gemist/2017-04-20
Een wereld van verschil met het TV commentaar!
Wow dat is ff lekker, vooral bij de 3-1, krijg er toch beetje kippenvel van met die bevlogenheid bij de commentator.Tk55 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 10:04:
Voor wie de fragmenten van Langs de Lijn nog wil horen:
Ik krijg een "403 Forbidden" op je link...Leon Zwiers schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 10:06:
Btw ik ben niet de enige die Ajax Lucky vond
http://content1b.omroep.n...-Doelpunt_Amin_Younes.mp3
Mja hier had ie wel gelijk, alleen was het niet Cillessen maar Krul.martinusz schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 09:49:
[...]
Aad neem ik al langer niet serieus, die lult ook met alle winden mee.
Hij was nog wel zo fris om niet de uitslagen te verklappen vlak na de wedstrijd
[YouTube: https://youtu.be/TFOfdVST8Wc]
Werkt dit?
http://content.omroep.nl/...-Doelpunt_Amin_Younes.mp3
Hij herschrijft automatisch met urishield ofzo.
PSV wordt thuis gesloopt en Feyenoord speelt gelijk in Arnhem
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
ik hoop het maar ben er bang voorHackus schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 10:29:
PSV wordt thuis gesloopt en Feyenoord speelt gelijk in Arnhem
of feyenoord verliest/speelt gelijk en Ajax verliest ook
dan hebben we er nog niks aan
die pot van gister is denk wel echt slopend geweest
Als je de wedstrijd in Amsterdam bekijkt, werd Veltman ook een paar keer simpel voorbij gerend.
Whatever... Ik heb een beter gevoel bij Tete.
Aadje had gisteren prompt een heldere dag.... Schrok er van
Whatever... Ik heb een beter gevoel bij Tete.
Aadje had gisteren prompt een heldere dag.... Schrok er van
Hoeveel zou Gijpie hebben gekregen van RTL voor dat ritje naar Gelsenkirchen om twee woorden te zeggen? Dat ie het überhaupt gedaan heeft verbaast mij. Normaal gesproken ligt ie op de bank of in de sauna wedstrijdjes te kijken.
Vond het sowieso wel apart dat ze ineens in het stadion waren en niet vanuit de studio.
Hehe ja maar ook waar ze zaten in een soort loopgraf ofzo (tja Duitsers en loopgraven.. grapje!dutchgio schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 10:45:
Vond het sowieso wel apart dat ze ineens in het stadion waren en niet vanuit de studio.
Dit topic is gesloten.