Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
ik hoop het ook, maar vrees een scenario waarin Feyenoord verliest en PSV-Ajax een gelijk spel wordt, waardoor alles op doelsaldo aankomt.... dat is zuur, want z.g.a. kansloos ondanks dat Go Ahead Eagles nog op bezoek komen in de ArenA.chimera2 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 10:33:
[...]
ik hoop het maar ben er bang voor
of feyenoord verliest/speelt gelijk en Ajax verliest ook
dan hebben we er nog niks aan![]()
die pot van gister is denk wel echt slopend geweest
Leuk scenario zou het wel zijn. En dan Ajax met 8 of 9 doelpunten verschil van GAE winnen (as if
overigens zag ik dat Ajax, Feyenoord en PSV alledrie exact evenveel tegendoelpunten hebben.
stel dat het ongelovelijke scenario plaats gaat vinden dat Ajax en Feyenoord straks met exact evenveel punten, doelpunten voor en doelpunten tegen bovenaan staan... wie is dan kampioen? (onderling resultaat please
[ Voor 15% gewijzigd door P.O. Box op 21-04-2017 11:12 ]
Andersom lijkt me beter, Man Utd heeft diverse spelers die kunnen pieken in een finale (ookal valt Zlatan waarschijnlijk af)Leon Zwiers schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 00:52:
Celta halve finale, Man U finale lijkt me het best
ManU is het leukst door de historie van die club, Lyon het pittigst, en Celta minder leuk wellicht, maar ook best een rotploeg, toch schat ik de kansen daartegen het hoogst in.
Float like a butterfly, sting like a bee.
1. Behaalde puntenP.O. Box schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:09:
[...]
ik hoop het ook, maar vrees een scenario waarin Feyenoord verliest en PSV-Ajax een gelijk spel wordt, waardoor alles op doelsaldo aankomt.... dat is zuur, want z.g.a. kansloos ondanks dat Go Ahead Eagles nog op bezoek komen in de ArenA.
Leuk scenario zou het wel zijn. En dan Ajax met 8 of 9 doelpunten verschil van GAE winnen (as if) zodat op de laatste speeldag bij ieder doelpunt de commentator op radio roept: en nu is x weer kampioen... en nu is y weer kampioen.... (met uiteindelijk de schaal in Amsterdam uiteraard, voor het ideaalste scenario)
overigens zag ik dat Ajax, Feyenoord en PSV alledrie exact evenveel tegendoelpunten hebben.
stel dat het ongelovelijke scenario plaats gaat vinden dat Ajax en Feyenoord straks met exact evenveel punten, doelpunten voor en doelpunten tegen bovenaan staan... wie is dan kampioen? (onderling resultaat please)
2. Doelsaldo
3. Doelpunten voor
4. Onderling resultaat
5. Beslissingswedstrijd
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Als het al aan de historische achtergrond ligt waarschijnlijk omdat meer in de buurt van mijnwerkers.chim0 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 10:51:
[...]
Hehe ja maar ook waar ze zaten in een soort loopgraf ofzo (tja Duitsers en loopgraven.. grapje!). Je zag alleen die twee koppies erbovenuit steken.
De spelerstunnel is ook opgezet als een grot waar je doorheen moet.
thanks ! (niet dat het er toe gaat doen, maar toch interessant).ph4ge schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:29:
[...]
1. Behaalde punten
2. Doelsaldo
3. Doelpunten voor
4. Onderling resultaat
5. Beslissingswedstrijd
overigens nog een andere vraag (niet perse aan ph4ge gesteld natuurlijk) waar ik zelf in ieder geval niet het antwoord op kan vinden:
de UEFA ranking punten... geldt die voor de stand na 90 minuten of na 120? nu deed dat er gisteren niet toe, maar bijv. bij United - Anderlecht scheelt het Anderlecht nog een puntje (in voor of nadeel).
Lijkt mij eindresultaatP.O. Box schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:33:
[...]
thanks ! (niet dat het er toe gaat doen, maar toch interessant).
overigens nog een andere vraag (niet perse aan ph4ge gesteld natuurlijk) waar ik zelf in ieder geval niet het antwoord op kan vinden:
de UEFA ranking punten... geldt die voor de stand na 90 minuten of na 120? nu deed dat er gisteren niet toe, maar bijv. bij United - Anderlecht scheelt het Anderlecht nog een puntje (in voor of nadeel).
Anders zou je ManU nu ook niet de punten geven voor de uiteindelijke overwinning, maar voor een gelijkspel?
[ Voor 8% gewijzigd door Martinusz op 21-04-2017 11:38 ]
4 scenario's zijn nog mogelijk:P.O. Box schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:33:
thanks ! (niet dat het er toe gaat doen, maar toch interessant).
1. Feyenoord verliest 3x, Ajax verliest 2x en 1x gelijk
2. Feyenoord verliest 2x, Ajax verliest 1x en 1x gelijk
3. Feyenoord verliest 1x, Ajax 1x gelijk
4. Feyenoord 2x gelijk, Ajax verliest 1x
En dan moet Ajax 9 doelpunten goed maken en net zoveel tegen krijgen als Feyenoord. Kans is klein maar zeg nooit nooit. Zelfs een beslissende competitie met PSV erbij is mathematisch nog niet helemaal uitgesloten volgens mij.
Een verlenging telt mee, een eventuele strafschoppenserie niet. Een club (en land) die een wedstrijd in een hoofdtoernooi wint krijgt 2 punten, gelijk 1 punt en verlies niks. Daarnaast krijg je voor het bereiken van de kwart en halve finale bonuspunten (1 punt per ronde).P.O. Box schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:33:
[ Voor 26% gewijzigd door ph4ge op 21-04-2017 12:01 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Real Madrid - Atletico Madrid
AS Monaco - Juventus
Eensch. Alhoewel een aluhoedje kan zeggen dat er zo zeker een Madrileense club in de finale staatQu3st schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 12:23:
Zo gelukkig 1 Spaanse club niet in de finale! Mooie wedstrijden.
Real Madrid - Atletico Madrid
AS Monaco - Juventus
Dit zouden ze gedwongen moeten doen in de achtste- en kwartfinales, clubs uit hetzelfde land gedwongen tegen elkaar zodat de halve finales altijd max 1 club per land hebben.
[ Voor 21% gewijzigd door gambieter op 21-04-2017 12:29 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Gewoon vanaf het begin, waarom mogen de 4 grootste teams niet in 1 poule? Fantastische wedstrijden en de beste 2 gaan verder. Nee dat mag niet van de bobo's.gambieter schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 12:28:
[...]
Eensch. Alhoewel een aluhoedje kan zeggen dat er zo zeker een Madrileense club in de finale staat
Dit zouden ze gedwongen moeten doen in de achtste- en kwartfinales, clubs uit hetzelfde land gedwongen tegen elkaar zodat de halve finales altijd max 1 club per land hebben.
Omdat een verdeling van de grote teams meer kijkers oplevert, dat is het verdienmodel van de FIFA, een commerciele organisatie. Als je de grote teams bij elkaar in een pot laat belanden, zijn er per ronde maar 1 of 2 interessante wedstrijden die veel kijkers trekken. Wanneer je dit spreidt zorgt dit voor meer kijkers = meer geld. En daarnaast ook voor veel minder interessante potjes. FC Kopenhagen - Koeban Krasnodar blijf ik niet voor thuis, maar Real Madrid - Koeban Krasnodar zou ik bijvoorbeeld nog wel aanzetten.martinusz schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 12:36:
[...]
Gewoon vanaf het begin, waarom mogen de 4 grootste teams niet in 1 poule? Fantastische wedstrijden en de beste 2 gaan verder. Nee dat mag niet van de bobo's.
Klopt, maar de videostream is wel op die pagina vanaf 13.00 uurCoocoocachoo schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 12:54:
Is er ergens een live video van de loting? De UEFA pagina lijkt alleen een live blog te hebben.
Dat je met zo'n instelling op het hoogste niveau mag fluiten...'Ik kies er inderdaad wel vaak voor een wedstrijd te beginnen met de intentie lekker te laten spelen. Kijk, ik kan heel veilig fluiten, dat is het makkelijkste dat er is. Bij Feyenoord-PSV heb ik in het begin meer toegelaten om de spelers te triggeren.'
Test de arbiter dan de spelers uit in plaats van andersom? 'Ja. Bewust laten lopen om te kijken of je weerwoord krijgt of niet. Daar kun je achteraf ook best weleens spijt van hebben. Feyenoord-Heracles van vorig seizoen bijvoorbeeld. Man, dat was keihard, dat ging uiteindelijk echt te ver.'
Bewust met twee verschillende ziensblikken in een wedstrijden fluiten. Blijkbaar mag je in minuut 0 tot en met 15 meer dan in minuut 75 tot en met 90.
Wat een geneuzel van die vrouw. Kwam niet uit haar woorden, denk dat het meer lag aan haar kennis van de engelse taal. Ook nog dat politieke gelul er bij betrekken.
Nou huphup, trekken die hap.
Ik hoop celta, om nog eens die vervelende guidetti te laten verliezen.
[ Voor 9% gewijzigd door mannowlahn op 21-04-2017 13:10 ]
Dat redt ajax niet; franse ploegen is een drama voor nederlandse ploegen.
2002-2003 Champions League 30-10-2002 Olympique Lyon (Fra)-Ajax 0-2 (0-1)
2011-2012 Champions League 14-09-2011 Ajax-Olympique Lyon (Fra) 0-0 (0-0)
2011-2012 Champions League 22-11-2011 Olympique Lyon (Fra)-Ajax 0-0 (0-0)
Maarja historie zegt niets

Da's 1 pluspuntje jaCoocoocachoo schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 13:18:
Lekker in de finale in thuisshirts spelen, ideale loting toch?
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Jammer dat het Lyon is, daar geef ik ze het minste kans tegen. Maar kansloos zijn ze zeker niet.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Als Ajax niet beter gaat verdedigen....
Maar enfin weer een leuke pot

[ Voor 16% gewijzigd door Martinusz op 21-04-2017 13:22 ]
Gewoon op woensdag voetballen.Terranova schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 13:22:
De ArenA heeft ook een probleempje. 4 mei mag niet en zou het worden omgegooid naar eerst uit dan moet het Armin concert wijken of alles binnen een paar uur opbouwen
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Das klote, moet dan voor de normale CL ronde gebeuren. Dus dan krijg je een vroege wedstrijd.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Armin is dag erna pas, dus het verstoord alleen de opbouw, dat is niet Ajax zijn probleemTerranova schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 13:22:
De ArenA heeft ook een probleempje. 4 mei mag niet en zou het worden omgegooid naar eerst uit dan moet het Armin concert wijken of alles binnen een paar uur opbouwen
4 mei is wel een probleem ivm politie.
Nee dat is niet het probleem van Ajax, die zijn hoofdhuurder. Maar het is meestal wel een fliiiiiiink podium wat Armin heeft.martinusz schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 13:23:
[...]
Armin is dag erna pas, dus het verstoord alleen de opbouw, dat is niet Ajax zijn probleem
4 mei is wel een probleem ivm politie.
Alsof Lyon akkoord zou gaan met eerst thuis spelenTerranova schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 13:22:
Niet kansloos, maar zal erg lastig worden
Vamos!!

edit: die knipoog ben ik nog niet vergeten... voetbalt ie er nog?
[ Voor 35% gewijzigd door loewie1984 op 21-04-2017 13:31 ]
alle drie zijn zware tegenstander. Nu weet je in ieder geval dat ajax meteen op scherp staat.Grudgie schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 13:35:
Lyon is echt een goeie ploeg. Daar win je niet zo even van. Geef Ajax weinig kans.
In de Franse competitie is het niet de top, op verre afstand zelfs en echt goede/bekende spelers hebben ze daar ook niet, Depay zit daar wel.
Zal waarsch. een lastige pot worden maar of het moeilijker wordt dan Celta of MU? Iemand die de Franse competitie volgt?
Jaloewie1984 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 13:31:
Bwahaa: https://twitter.com/DeCoach_/status/855382301450137600
Depay doet in ieder geval niet meeKrukar schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 13:43:
Hmm Lyon, weet niet zo goed wat ik er van moet vinden.
In de Franse competitie is het niet de top, op verre afstand zelfs en echt goede/bekende spelers hebben ze daar ook niet, Depay zit daar wel.
Zal waarsch. een lastige pot worden maar of het moeilijker wordt dan Celta of MU? Iemand die de Franse competitie volgt?
[ Voor 43% gewijzigd door Martinusz op 21-04-2017 13:44 ]
Ik was zijn naam even kwijt, maar Google kent hem ook nog wel als 'knipoog kroaat'loewie1984 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 13:31:
Bwahaa: https://twitter.com/DeCoach_/status/855382301450137600
Speelt lekker ver weg in Kiev nu dus.
Morgen om 10.00 uur start de kaartverkoop
1. elke pas die je geeft behoort aan te komen, niets zo makkelijk als de tegenstander de bal geven. Dan maar tikkie breed.
2. Traore moet zorgen dat ie niet buitenspel loopt na een eerdere aanval. Gisteren een paar keer gezien dat meneer op zijn dooie akkertje terugloopt en voor zijn team dus of niet direct aanspeelbaar was, of de vlag ging omhoog voordat ie het zelf in de gaten had.
Dan krijg je weer het Frank de Boer voetbal. Saai, riscoloos en frustrerend. Geef mij maar regelmatig een riscopas. Blijft alleen irritant als een simpele pas over een paar meter niet lukt. Kan mij nooit zo goed voorstellen dat grote voetballers zulke fouten kunnen maken.loewie1984 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 13:48:
1. elke pas die je geeft behoort aan te komen, niets zo makkelijk als de tegenstander de bal geven. Dan maar tikkie breed.
Wilde altijd al iets over computers weten
Sowieso zou ik Veltman niet opstellen maar gewoon Tete. En dat middenveld wat meer sollide maken met een van der beek.loewie1984 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 13:48:
Als ik Bosz was zou ik maar hameren op 2 extra zaken:
2. Traore moet zorgen dat ie niet buitenspel loopt na een eerdere aanval. Gisteren een paar keer gezien dat meneer op zijn dooie akkertje terugloopt en voor zijn team dus of niet direct aanspeelbaar was, of de vlag ging omhoog voordat ie het zelf in de gaten had.
En zet er een geld bedrag op elke keer dat Zijech niet mee verdedigd. Soms kon er het hele middenveld over gestoken worden gisteren.
3. Traore mag niet meer rechtsbuiten spelen... gisteren na de wissel van Kluivert was zo ongeveer Traore's eerste actie het in de problemen brengen van Veltman/Sanchez/Onanaloewie1984 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 13:48:
Als ik Bosz was zou ik maar hameren op 2 extra zaken:
Dat is weer een ander uiterste. gisteravond zijn genoeg risicovolle passes aangekomen, maar er zijn ook een paar ballen die voor een andere speler bedoeld waren nonchalant of niet gefocussed een richting op getrapt.SirDarkAngel schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 13:50:
[...]
Dan krijg je weer het Frank de Boer voetbal. Saai, riscoloos en frustrerend. Geef mij maar regelmatig een riscopas. Blijft alleen irritant als een simpele pas over een paar meter niet lukt. Kan mij nooit zo goed voorstellen dat grote voetballers zulke fouten kunnen maken.
lijkt me sowieso verstandig, dan verlies je de 1e wedstrijd reglementair wegens 't opstellen van een niet-speelgerechtigde spelermuffstuff schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 13:51:
[...]
Sowieso zou ik Veltman niet opstellen maar gewoon Tete. En dat middenveld wat meer sollide maken met een van der beek.
En zet er een geld bedrag op elke keer dat Zijech niet mee verdedigd. Soms kon er het hele middenveld over gestoken worden gisteren.
scherprik86 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 13:54:
[...]
lijkt me sowieso verstandig, dan verlies je de 1e wedstrijd reglementair wegens 't opstellen van een niet-speelgerechtigde speler
Het is een beetje het Ajax van Frankrijk toch, voornamelijk een jonge groep met veel talenten en een paar spelers waarvan verwacht word dat ze uiteindelijk een stap hogerop gaan doen als ik me niet vergis en een paar oudere meer ervaren spelers.Krukar schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 13:43:
Hmm Lyon, weet niet zo goed wat ik er van moet vinden.
Met twee van dit soort teams is het heel lastig om dit in te kunnen schatten, hoewel ik wel denk dat Lyon voorin meer kwaliteit heeft dan Ajax.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Wordt een lastige, maar niet onmogelijk.
ivm dodenherdenking wordt de heenwedstrijd (thuis) 3 mei 18.45
[ Voor 8% gewijzigd door KingKoning op 21-04-2017 13:59 ]
Jep, bevestigd door de UEFA (bron: AT5)KingKoning schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 13:58:
Lyon dus. Die hebben na de poulefase, AZ, Roma en Besiktas verslagen + vorig jaar ook halve finale europa league.
Wordt een lastige, maar niet onmogelijk.
ivm dodenherdenking wordt de heenwedstrijd (thuis) 3 mei 18.45
Ik denk dat Ajax wel een kans maakt, maar ik vrees dat het Lyon - ManU gaat worden.
Klinkt als een hele leuke potilhanko schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 13:59:
[...]
Jep, bevestigd door de UEFA (bron: AT5)
Ik denk dat Ajax wel een kans maakt, maar ik vrees dat het Lyon - ManU gaat worden.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Lyon draait europees een goed seizoen. Lastigere ploegen verslagen dan Ajax om hier te komen...ilhanko schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 13:59:
[...]
Jep, bevestigd door de UEFA (bron: AT5)
Histoisch doet ajax het echter altijd goed tegen Lyon en in de vorm van de heenwedstrijd tegen Schalke en Feyenoord thuis bijv. kunnen ze veel bereiken.
We zullen zien. Lastig maar er zijn kansen!

Als je de finale wil halen, moet je van iedereen kunnen winnen
Als je wint, heb je de lastigste ploeg alvast gehad
Beter in de halve finale uitgeschakeld worden, dan het trauma van een verlies in de finale
Zijn ze in ieder geval wel uitgerust, maar is de flow er dan nog....
Gisteren hebben we denk ik gezien dat er van een "flow" niet echt sprake wasmartinusz schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 14:10:
maar is de flow er dan nog....
TruePWM schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 14:11:
[...]
Gisteren hebben we denk ik gezien dat er van een "flow" niet echt sprake was
Tussen voetbaltechnisch en het goede gevoel zit natuurlijk een verschil. Een 120 min uitputtingsslag is met een verlies als afloop veel vervelender dan met een winstpartijPWM schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 14:11:
[...]
Gisteren hebben we denk ik gezien dat er van een "flow" niet echt sprake was
XXXVI
Lyon is de moeilijkste die je had kunnen loten, ook nog eens thuis wat dan meteen voor een 'probleem' zorgt.
Nog een keer Celta of een kwakkelend MU was makkelijker geweest.
UEFA gaat er in mee, wedstrijd op woensdag om 18:45, voor de CL aan.
[ Voor 16% gewijzigd door dutchgio op 21-04-2017 14:40 ]
Wordt weer niks.
[ Voor 18% gewijzigd door chim0 op 21-04-2017 15:50 ]
Hattrick: Thorgal Eagles
Tja wel logisch natuurlijk. ik heb zelf een club card, dus acht de kans minimaal, maar zal toch die donderdag even kijken of het me lukt
Echt wel...
Heb twee seizoenskaarten, dus ik zit geramd. Kan ik mijn pa meenemen naar een prachtige Europese pot voetbal
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Hier ook CC maar ik geef ons weinig kans.muffstuff schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 16:23:
[...]
Tja wel logisch natuurlijk. ik heb zelf een club card, dus acht de kans minimaal, maar zal toch die donderdag even kijken of het me lukt
Tja, jij bent een echte. SSC kan ik niet betalen.Han schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 16:25:
[...]
Echt wel...
Heb twee seizoenskaarten, dus ik zit geramd. Kan ik mijn pa meenemen naar een prachtige Europese pot voetbal
21.04. 20:00 Heerenveen v Willem II
22.04. 18:30 NEC v Excelsior
22.04. 19:45 AZ v FC Twente
22.04. 19:45 PEC Zwolle v Heracles
22.04. 20:45 G.A. Eagles v FC Groningen
23.04. 12:30 FC Utrecht v RodaJC
23.04. 14:30 Sparta v ADO Den Haag
23.04. 14:30 Vitesse v Feyenoord
23.04. 16:45 PSV v Ajax
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Nog meer zorgen dan... Leuke club hoor maar sommige dingen weet je van tevoren
Leuk maar lastig weekendje voor m'n totoHackus schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 17:03:
Eredivisie speelronde 32:
21.04. 20:00 Heerenveen v Willem II
22.04. 18:30 NEC v Excelsior
22.04. 19:45 AZ v FC Twente
22.04. 19:45 PEC Zwolle v Heracles
22.04. 20:45 G.A. Eagles v FC Groningen
23.04. 12:30 FC Utrecht v RodaJC
23.04. 14:30 Sparta v ADO Den Haag
23.04. 14:30 Vitesse v Feyenoord
23.04. 16:45 PSV v Ajax
Where is my Oscar for acting like my life isn't falling apart?
Misschien kan Voetbal Inside je helpen
Mwoh...
Heerenveen - Willem II: 1
NEC - Excelsior: X
AZ - FC Twente: 1
PEC Zwolle - Heracles: X
G.A. Eagles - FC Groningen: 2
FC Utrecht - Roda JC: 1
Sparta - ADO Den Haag: 1
Vitesse - Feyenoord: X
PSV - Ajax: 2
Niks moeilijk aan
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Heerenveen - Willem II: 1Han schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 18:47:
[...]
Mwoh...
Niks moeilijk aan
AZ - FC Twente: 2
PEC Zwolle - Heracles: 2
Sparta - ADO Den Haag: X
Vitesse - Feyenoord: 1
Verwijderd
Heerlijk om dit nog even te beluisteren. Het feit dat Ajax dit met 10 man flikt in de verlenging is helemaal knap en super!Tk55 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 10:04:
Voor wie de fragmenten van Langs de Lijn nog wil horen:
http://www.nporadio1.nl/gemist/2017-04-20
Een wereld van verschil met het TV commentaar!
Heerenveen - Willem II: 1Han schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 18:47:
[...]
Mwoh...
Niks moeilijk aan
NEC - Excelsior: 2
PEC Zwolle - Heracles: 1
FC Utrecht - Roda JC: X
Vitesse - Feyenoord: 2
Mijn verwachting ;p
Heerenveen - Willem II: XKrukar schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 19:27:
[...]
NEC - Excelsior: 2
PEC Zwolle - Heracles: 1
FC Utrecht - Roda JC: X
Mijn verwachting ;p
NEC - Excelsior: 1
Sparta - ADO Den Haag: X
Daarom heb ik een SCC, zit er mooi tussenin.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 15% gewijzigd door Daantje19 op 21-04-2017 20:04 ]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2017 20:17 ]
Dit topic is gesloten.