Waarom rennen 2 verdedigers naar voren?
Yup.PWM schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:28:
Levert dit nu punten op? Een ronde door, maar wel verlies.
Vanaf de kwart finale krijg je voor elke ronde die je verder komt een punt.
Iedereen is zo moe haha.
Tete kan trouwens niet aanvallen. Slecht spelinzicht.
Tete kan trouwens niet aanvallen. Slecht spelinzicht.
Wat een kneus die tete zeg. Pffff speel die bal gewoon af!! Bij Schalke lijkt het ook wel op te zijn nu trouwens. Die lopen ook niet meer zo hard.
Die hebben nog niet zoveel gedaan, hebben nog energie.toolkist schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:30:
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Het wordt wel jupiler League niveau nu zeg he...
Geen voetbal meer te noemen dit
Geen voetbal meer te noemen dit
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Die minuten duren opeens veel te lang...
I want to buy a fog machine and put it in a data center, so when I open the door, fog spills out, I can say "Welcome to the cloud!"
Die bal was 3x achter
Float like a butterfly, sting like a bee.
Dolberg mag ook wel wat meer lopen van mij.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Omdat niemand anders meer kantoolkist schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:30:
Het winnen van een wedstrijd levert overigen 2 punten op.Deadsy schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:30:
[...]
Yup.
Vanaf de kwart finale krijg je voor elke ronde die je verder komt een punt.
Keepertje mee! Altijd mooi
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Dat Schalke gaat echt niet meer scoren. Komen kwaliteit tekort. Mooi voor t Nederlands voetbal.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Piet is mee, gauw op de counter!
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Pfft.. Spanning!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Precies datzelfde dacht ik toen het nog 0-0 stond.carpebios schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:31:
Dat Schalke gaat echt niet meer scoren. Komen kwaliteit tekort. Mooi voor t Nederlands voetbal.
Dacht dat ie bij Heerenveen spits was laatst, maar dat was Henk.Gonadan schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:32:
Piet is mee, gauw op de counter!
Alles klar hoor ik!
[ Voor 5% gewijzigd door St@m op 20-04-2017 23:33 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
3-2!!
⏩ PVOutput☀️
Younes mijn man
Woehaaaaa
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Jajajajajjajaa!!!!!!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik zei het toch
Younes! Had de keeper die trouwens niet moeten hebben?
Hoppa
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Zouden ze dat snappen in Duitsland?
Und wher nicht springt ist eine jude
Und wher nicht springt ist eine jude
Hoppa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op z'n Duits!!!!!!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Netjes nu is het klaar. Knap hoor !!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
BAM!!!!!'
Younes. De prutser doet het dan toch
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Onze eigen Duitser.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Staat er eentje van Schalke meters buitenspel op te heffen. Wat een clown
50 duizend Duitsers janken....priceless
Nu zit hij er bij mij ook in...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
10 man Ajax is beter dan 11
Maar je hoeft niet... Laat er dan 1 langs de zijlijn rennen... Nu komt t allemaal goed, maar slim is t niet
Zei toch dat het goed kwam... Geen paniek
Hahaha
Hahaha
Yes, mijn voorspellingen zijn weer FOUT!!!
Dit ga je tegen PSV voelen.
In Spanje helpen ze dan de Spaanse ploeg door de competitie wedstrijden een dag later te laten spelen.
In Spanje helpen ze dan de Spaanse ploeg door de competitie wedstrijden een dag later te laten spelen.
Halve finale...! Heeerlijk!
⏩ PVOutput☀️
Flow o flowwowwwowExocet schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:34:
Wauw. Zondag hebben ze wel een probleem, maar ja
Is daar ooit een groot onderzoek naar geweest? Blijft toch altijd typisch. Of misschien valt het sneller op als een team met 10 man het beter doet dan een team met 11 man.
Lelijk, zwak, gewoon slecht. Maar wel door, heerlijk Italiaans!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Last minute scoren is toch heel duits?gambieter schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:35:
I want to buy a fog machine and put it in a data center, so when I open the door, fog spills out, I can say "Welcome to the cloud!"
Halve finalist!!!! Wat een wedstrijd....
Ik quote je gewoon nog maar een keer, wellicht dat je nu na al die pessimistische posts, en het 9 van de 10x toch mis te hebben, eindelijk stopt met het plaatsen van deze berichtenjaapstobbe schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:15:
Ik zet de tv uit. Ik kijk al lang genoeg voetbal om te zien dat dit psychologisch en fysiek, nooit meer haalbaar is.
Het mooiste zou zijn als je de tv echt hebt uitgezet overigens.
Op z'n Europees... zoals wij vaak als Nederlandse ploegen werden uitgeschakeldgambieter schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:35:
Snap niet hoe Schalke dit nog kon weg geven. Maar wat was die 2e helft zwak van Ajax.
Ik hoop het wel!Exocet schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:34:
Wauw. Zondag hebben ze wel een probleem, maar ja
Maar deze overwinning kan natuurlijk ook een boost voor het moraal geven.
Hoe dan ook: netjes gedaan en gefeliciteerd aan alle Ajacieden! Lekker weer een NL club in de halve finale
Gewoon even omdat het kan...St@m schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:35:
[...]
Ik quote je gewoon nog maar een keer, wellicht dat je nu na al die pessimistische posts, en het 9 van de 10x toch mis te hebben, eindelijk stopt met het plaatsen van deze berichten:p
Het mooiste zou zijn als je de tv echt hebt uitgezet overigens.
Ik hou van je!Leon Zwiers schreef op donderdag 20 april 2017 @ 22:47:
[...]
Je hebt het zelf al geregeld. Je bent nu volleerd Jinxer.
Maaruhh, ik schakel in en krijg meteen 2 goals te zien en een Veltmannetje/rood?
Wat is er met die geweldige ploeg gebeurd?

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:35:
Trots van Nederland!!!
toolkist schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:35:
Dus toch die duitser in de laatste minuut. Wie riep dat hier ook alweer?

Maar die goal was alleen het zekerheidje, ze waren ook door bij 3-1Nightw1ng schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:35:
Last minute scoren is toch heel duits?
Heb jij PSV dit seizoen wel zien spelen?Deadsy schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:34:
Ik ben gesloopt. Wat had Ajax zich een uitputtingsslag kunnen voorkomen vorige week
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
En de Belgen hebben geen clubs in de halve finale

Vind de 111ste minuut ook aardig 'last minute' persoonlijkgambieter schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:36:
[...]
Maar die goal was alleen het zekerheidje, ze waren ook door bij 3-1
OMG dit is echt slecht voor je hart
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Nou ja Ajax de EL en Feyenoord de titel kan je best mee leven toch?Vos schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:36:
Yesssss! Pff wat een spanning.
Gefeliciteerd Feyenoord trouwens
Ajax doet goede zaken voor Nederland
https://kassiesa.home.xs4...ta/method4/crank2017.html
Jammer dat sommige clubs zoveel hebben laten liggen in de EL.
https://kassiesa.home.xs4...ta/method4/crank2017.html
Jammer dat sommige clubs zoveel hebben laten liggen in de EL.
En nu pingels bij Lyon-Besiktas, toetje
Heeel erg knap hoor!! Echt mooie pot gezien. Gefeliciteerd!
In feite 5 minuten kut gespeelt en daarna hebben ze netjes stand gehouden met een man minder, Schalke heeft het echt laten liggen tegen 10 man.Deadsy schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:36:
Snap niet hoe Schalke dit nog kon weg geven. Maar wat was die 2e helft zwak van Ajax.
Celta speelt toch ook zondag?Deadsy schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:34:
Hee, Ryan Babel scoort de eerste pingel. Tijd niet gezien
Ok, ik had moeten zeggen '' Spaanse top clubs''
Bij mij vloog de telefoon ook bijna uit mijn hand bij de 3-1
Het was zeker niet goed maar ach, met wat geluk toch door
Het was zeker niet goed maar ach, met wat geluk toch door
Viergever, vaak verguisd, nu man of the match. Het kan verkeren.
Schop die Turken er maar gauw uit... (Uit het toernooi natuurlijk.)
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Dus Lyon verder? De, voor mij, top favoriet om de EL te winnen?Fiber schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:41:
[...]
Schop die Turken er maar gauw uit... (Uit het toernooi natuurlijk.)
Ik zie Ajax meer kans maken tegen Besiktas dan Lyon
Ajax win effe de EL en laat de competitie voor wat het is. Feyenoord en Ajax in de CL groepsfase en PSV voorronde CL. Ik teken er voor
Verwijderd
Felicitaties aan de Ajacieden hier is wel op zijn plaats.
Had het niet meer gedacht na die, in mijn ogen best wel blunders van Onana bij die eerste twee doelpunten. En Sanchez bleek ook niet weinig moeite te hebben met onder pressing spelen en met opkomende middenvelders, die niet opgevangen werden door hun directe tegenstanders.
Oprecht knap om niet het koppie te laten hangen na die 3-0 en die rode kaart maar door te gaan voor dat ene uitdoelpunt.
Had het niet meer gedacht na die, in mijn ogen best wel blunders van Onana bij die eerste twee doelpunten. En Sanchez bleek ook niet weinig moeite te hebben met onder pressing spelen en met opkomende middenvelders, die niet opgevangen werden door hun directe tegenstanders.
Oprecht knap om niet het koppie te laten hangen na die 3-0 en die rode kaart maar door te gaan voor dat ene uitdoelpunt.
Celta - Ajax
Lyon - Man Utd
zou mijn voorkeur zijn. Jammer voor Memphis dat hij in dat geval niet tegen z'n oude club mag spelen. Guidetti naar Amsterdam is altijd mooi
Lyon - Man Utd
zou mijn voorkeur zijn. Jammer voor Memphis dat hij in dat geval niet tegen z'n oude club mag spelen. Guidetti naar Amsterdam is altijd mooi
Dit topic is gesloten.