vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Kut, 3-0
Zelf één keer scoren is nog steeds genoeg...
[ Voor 15% gewijzigd door Fiber op 20-04-2017 23:12 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
KloptRobsta86 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:08:
[...]
Ben bang dat we dat vanavond niet gaan meemaken
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Hebben ze de hele avond nog niet door. Ze sjokken maar wat tot nu toeGonadan schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:11:
Voor het geval ze het nog niet door hadden, ze moeten scoren.
Fijne avond nog! Ik ga huilen
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Float like a butterfly, sting like a bee.
* Stoffa trekt zijn Ajaxshirt uit, en zijn PSVshirt aan.
Met gestrekt been erin gaan en dan zo reageren
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ja, maar dat zeg jij ook bij dartwedstrijden die vervolgens anders eindigenjaapstobbe schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:15:
Ik zet de tv uit. Ik kijk al lang genoeg voetbal om te zien dat dit psychologisch en fysiek, nooit meer haalbaar is.
Werk nou ff mee.Leon Zwiers schreef op donderdag 20 april 2017 @ 22:47:
[...]
Je hebt het zelf al geregeld. Je bent nu volleerd Jinxer.
Maaruhh, ik schakel in en krijg meteen 2 goals te zien en een Veltmannetje/rood?
Wat is er met die geweldige ploeg gebeurd?

Zeiss Distagon 21 f/2.8
In 15 min, met 10 man tegen een geparkeerde bus? houd toch opaicaramba schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:16:
Tja. 1 doelpunt. Hopen dat de bal een keer goed valt, maar ajax moet wel wat meer alles of niets gaan spelen.
Moet Viergever wel bewegen als er een bal aankomtmartinusz schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:17:
Viergever of de ligt gewoon voorin zetten nu, alles of niets
"We hadden er meer moeten maken in Amsterdam."?
"Het is allemaal Veltmans schuld."?
"Kluivert was zwak".?
"De scheids was tegen ons."?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
De PSV-ers stonden niet achter ons.. Denk ik.Stoffa schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:17:
Wat zullen ze zeggen in de postmatch interviews?
"Kluivert was zwak".?
Ja das ook een mooi excuus idd.PolarBear schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:19:
6e wedstrijd in 20 dagen tijd?
Persoonlijk ga ik voor allemaal Veltmans schuld. Pek en veren voor hem!
[ Voor 17% gewijzigd door Stoffa op 20-04-2017 23:21 ]
Deze gok ik. Die is niet onwaar maar als ze niet zo slap waren geweest was het nooit zo spannend geworden.Stoffa schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:17:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Schalke heeft het gewoon tactisch heel slim gedaan en de zwakke punten van Ajax bloot gelegd.Stoffa schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:17:
Wat zullen ze zeggen in de postmatch interviews?
"Kluivert was zwak".?
Omdat de KNVB voor Feyenoord is.PolarBear schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:20:
Wel een half terecht excuus, ik snap nog steeds de reden voor de midweekse eredivisie ronde niet.
alleen hebben de Feyenoorders dat nog niet door
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Mwa, ik vind vooral Ajax ondermaats spelen.ADDG schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:22:
[...]
Schalke heeft het gewoon tactisch heel slim gedaan en de zwakke punten van Ajax bloot gelegd.
Oefenen voor zondag.Goron schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:23:
Wat is Ajax aan het doen met al die rare overtredingen met noppen vooruit
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
[ Voor 25% gewijzigd door Fleximex op 20-04-2017 23:23 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Called it ..PolarBear schreef op donderdag 20 april 2017 @ 22:30:
3-1 wordt het, lekkere naai uitslag door op uitdoelpunten. Dat mag een Nederlandse club ook wel eens overkomen.
Als verdedigerFleximex schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:11:
Viergever is ook niks.

+1martinusz schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:17:
Viergever of de ligt gewoon voorin zetten nu, alles of niets
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Say what?jaapstobbe schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:15:
Ik zet de tv uit. Ik kijk al lang genoeg voetbal om te zien dat dit psychologisch en fysiek, nooit meer haalbaar is.
Yep, we gaan nu op uit doelpunt doorHan schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:24:
Nu volhouden... Schalke heeft aan een doelpunt toch genoeg?
[ Voor 17% gewijzigd door carpebios op 20-04-2017 23:25 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
* Gonadan pakt de AED vast uit de kast
Zeiss Distagon 21 f/2.8
LOL, jouw stream loopt nog meer achter dan de mijne...?Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:25:
Ajaxxxxxxxxxxx!!!!!!!!!! Jaaaaaaaa
Die heb ik ook zo nodig! En nagels zijn bij mij ook weg.... En een stem....die is ook zoek.....Gonadan schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:25:
Nog tien minuten...
* Gonadan pakt de AED vast uit de kast
Fiber schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:26:
[...]
LOL, jouw stream loopt nog meer achter dan de mijne...?
Sempy schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:25:
LOL, als je begin dit seizoen had voorspelt dat Viergever Ajax naar de halve finale zou schieten was je gelijk in een dwangbuis gestopt.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Die van mij zat aan de oplaadkabel....saved ittoolkist schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:26:
[...]
Mijn telefoon vloog bijna door de kamer, had em gelukkig goed vast
alles kan off-topic
Verwijderd
Haha denk het. Keek toen straks per ongeluk naar de tussenstanden van de andere matches, zag ik ineens Ajax achterstaan met 1-0. Toen wist ik dus dat ik flink achterliep.Fiber schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:26:
[...]
LOL, jouw stream loopt nog meer achter dan de mijne...?
PSN: DutchTrickle PVoutput
Als ze straks die beker pakken vast wel...PWM schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:28:
Levert dit nu punten op? Een ronde door, maar wel verlies.

Extra CL plek was volgens kranten terugverdiend bij behalen halve finale, ik neem dus aan dat je daar dan punten voor krijgt.PWM schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:28:
Levert dit nu punten op? Een ronde door, maar wel verlies.
Als we doorgaan compenseert de moraal boost dat welAnkona schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:27:
Ideaal voor de competitie. 120 minuten en nog steeds reden om je helemaal leeg te rennen met zijn tienen.
*bzzzzznk*Qu3st schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:27:
[...]
Die heb ik ook zo nodig! En nagels zijn bij mij ook weg.... En een stem....die is ook zoek.....
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit topic is gesloten.