...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
Bij Belgie zit geen leider en het is voor mij geen echt team.Barres B. schreef op zondag 4 juni 2017 @ 20:37:
[...]
België was op papier ook wel goed.. maar ook dat kwam er niet echt uit. Hoe komt dat toch?
Maar die kunnen wel verdedigen, deze gasten niet.
Te veel gasten die met zichzelf bezig zijn.
edit:
Hier zou je bv zeggen, knal die bal weg.
[ Voor 6% gewijzigd door Deadsy op 04-06-2017 20:40 ]
Vriendschappelijke wedstrijden worden niet door alle teams even serieus genomen. Oranje benadert iedere wedstrijd even serieus.Barres B. schreef op zondag 4 juni 2017 @ 20:37:
[...]
België was op papier ook wel goed.. maar ook dat kwam er niet echt uit. Hoe komt dat toch?
Alsof het een oefenwedstrijd is dus.
Maar goed, we staan drie nul voor, ik haal de vlaggetjes alvast tevoorschijn.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Zit hij voor elke wedstrijd even de spelers via Skype toe te spreken?
Ik heb deze situatie laatst aan familie uit Duitsland moeten uitleggen en we begrepen er allemaal niets van.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Meer druk op die verdedigers.
Hij begint pas volgende week.Deadsy schreef op zondag 4 juni 2017 @ 20:45:
Wat voegt Dickie eigenlijk toe? Ik bedoel, wat doet hij precies dat hij ervoor betaald krijgt?
Zit hij voor elke wedstrijd even de spelers via Skype toe te spreken?
Ik heb deze situatie laatst aan familie uit Duitsland moeten uitleggen en we begrepen er allemaal niets van.
Grim als bondscoach, 2 wedstrijden gewonnen. Geen Dicky nodig
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Hey, nu beledig je de lantaarnpaal.Han schreef op zondag 4 juni 2017 @ 20:55:
Wordt tijd dat Promes er in komt voor Jansen. Keer op keer loopt Jansen of buitenspel of verprutst hij de bal omdat hij een handelingssnelheid heeft van een lantaarnpaal.
[ Voor 78% gewijzigd door chim0 op 04-06-2017 20:59 ]
Tegen een ploeg als deze heb je geen echte spits nodig maar snelle aanvallers die elkaar kunnen lanceren.D-e-n schreef op zondag 4 juni 2017 @ 20:58:
Promes is geen spits. Of wil je Depay daar?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Zou allemaal geen ramp zijn als hij een neusje voor de goal had en er regelmatig een paar in zou leggen.Han schreef op zondag 4 juni 2017 @ 20:55:
Wordt tijd dat Promes er in komt voor Jansen. Keer op keer loopt Jansen of buitenspel of verprutst hij de bal omdat hij een handelingssnelheid heeft van een lantaarnpaal.
Genoeg houterige, onhandige spitsen die toch regelmatig scoren.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Op aangeven van Janssen...
Ik neem alles terug!
Goeie. Oranje verliest (vrijwel) nooit in de Kuip...Vlassie1980 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 21:00:
Gewoon voortaan weer in de Kuip spelen en Grim aanstellen als bondscoach
Hm...Fiber schreef op zondag 4 juni 2017 @ 20:59:
[...]
Zou allemaal geen ramp zijn als hij een neusje voor de goal had en er regelmatig een paar in zou leggen.
Genoeg houterige, onhandige spitsen die toch regelmatig scoren.
Moet je vind ik niet meer aan beginnen, v Persie.Barres B. schreef op zondag 4 juni 2017 @ 21:04:
Hoe speelt Van Persie op het moment eigenlijk? Ik Dost ook niet echt in deze opstelling passen, Jansen past hier wel beter tussen. En een spits als Van Persie ook wel lijkt mij.
GOAL voor Jansen!!.. jeej
Tegen deze matige verdedigers blijft hij op de been maar zijn balverlies is dramatisch.D-e-n schreef op zondag 4 juni 2017 @ 21:04:
Die Janssen is toch wel erg sterk aan de bal hoor
Dit Ivoorkust is wel dramatisch slecht.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Is gewoon zo, check de statistieken er maar op na. Arena en Oranje is geen goede combi.Fiber schreef op zondag 4 juni 2017 @ 21:03:
[...]
Goeie. Oranje verliest (vrijwel) nooit in de Kuip...
Dat zeg ik toch...Vlassie1980 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 21:12:
[...]
Is gewoon zo, check de statistieken er maar op na. Arena en Oranje is geen goede combi.
Ik ben voor.
[ Voor 3% gewijzigd door Fiber op 04-06-2017 21:15 ]
Ik snap je punt zeker wel, maar als Sneijder en Robben ook nog kunnen qua leeftijd. En Dick heeft ervaring met van Persie, misschien weet hij er nog wat uit te halen. Dost is meer een afmaker lijkt mij en Jansen speelt meer mee. Ik denk dat v. Persie er wat tussen inzit.Deadsy schreef op zondag 4 juni 2017 @ 21:06:
[...]
Moet je vind ik niet meer aan beginnen, v Persie.
Nu alleen Sergio er nog in en ze zijn allemaal aan de beurt geweest
BIj Robben kun je nog zeggen dat we op zijn positie niet veel opties hebben. Hij speelt van de 3 ook op het hoogste niveau.Barres B. schreef op zondag 4 juni 2017 @ 21:16:
[...]
Ik snap je punt zeker wel, maar als Sneijder en Robben ook nog kunnen qua leeftijd. En Dick heeft ervaring met van Persie, misschien weet hij er nog wat uit te halen. Dost is meer een afmaker lijkt mij en Jansen speelt meer mee. Ik denk dat v. Persie er wat tussen inzit.
Nu alleen Sergio er nog in en ze zijn allemaal aan de beurt geweest
Daarnaast hebben Robben en Sneijder bij Oranje toch wel meer laten zien dan v Persie.
En ja ik weet, meeste goals in Oranje, maar kreeg ook de meeste kansen en kan ook volledig onzichtbaar zijn.
Cillessen is een goede, als het op penalties aan komt heb je er alleen niks aan 😂Han schreef op zondag 4 juni 2017 @ 21:18:
Nou... mocht er nog twijfel zijn tussen Zoet of Cillissen dan is dat bij deze verdwenen. Waar Zoet onzekerheid brengt zie je Cillissen alleen maar goede dingen doen, zekerheidje tussen de palen
Wel mee eens. Dit was meer dan prima, maar ze moeten inderdaad niet gaan denken dat ze er al zijn. Maar het is wel lekker voor de punten en het vertrouwen en zo.Krukar schreef op zondag 4 juni 2017 @ 21:10:
Prima pot zo, hoop alleen niet dat ze nu denken dat ze weer een wereldteam zijn en vervolgens weer met 4-0 verliezen van Frankrijk o.i.d.
Dit Ivoorkust is wel dramatisch slecht.
Klopt, maar Robben heeft daar al goed op beantwoordt. Precies wat hier ook gezegd wordt, ook Grim zegt dat nu, ze kunnen gelukkig nog kritisch zijn.Fiber schreef op zondag 4 juni 2017 @ 21:29:
[...]
Wel mee eens. Dit was meer dan prima, maar ze moeten inderdaad niet gaan denken dat ze er al zijn. Maar het is wel lekker voor de punten en het vertrouwen en zo.
Haha, hij heeft inderdaad nog nooit verloren en met prima cijfers gewonnenDeadsy schreef op zondag 4 juni 2017 @ 21:41:
Is Grim nu niet een van de meest succesvolle bondscoaches ooit?
Dat kon vd Sar voor z'n dertigste ook niet.Vlassie1980 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 21:22:
[...]
Cillessen is een goede, als het op penalties aan komt heb je er alleen niks aan 😂
Waarom heb ik toch de indruk dat Sneijder alleen nog maar speelt omdat sommigen bij de KNVB hem dat record gunnen?
Hij doet het niet slecht, maar voegt ook niet echt iets toe tijdens de wedstrijden.sambalbaj schreef op zondag 4 juni 2017 @ 21:47:
[...]
Dat kon vd Sar voor z'n dertigste ook niet.
Waarom heb ik toch de indruk dat Sneijder alleen nog maar speelt omdat sommigen bij de KNVB hem dat record gunnen?
Zou hem vaker op de bank zetten als hij dat kan accepteren.
Begrijp ik ook niet, maar als je toch van het kaliber Sneijder bent met zijn staat van dienst, ga je toch niet meer op de bank zitten? En al helemaal niet bij nutteloze oefenwedstrijden. Dan zou het voor mij of doorgaan of stoppen zijn (ervan uitgaande dat je nog fit en op conditie bent).sambalbaj schreef op zondag 4 juni 2017 @ 21:47:
[...]
Ik ben van mening dat ongeacht het kaliber, de voetballer zich ondergeschikt dient te maken aan het landsbelang. Dus als Sneijder verteld wordt dat ie op de bank plaats kan nemen, dan moet ie dat gewoon doen.chim0 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 21:51:
[...]
Begrijp ik ook niet, maar als je toch van het kaliber Sneijder bent met zijn staat van dienst, ga je toch niet meer op de bank zitten? En al helemaal niet bij nutteloze oefenwedstrijden. Dan zou het voor mij of doorgaan of stoppen zijn (ervan uitgaande dat je nog fit en op conditie bent).
Hij moet dan zelf wel een heel briljant lid van de technische commissie zijn, wil ie het vertrek van Jonk en Bosz kunnen compenseren
Wat doet Bergkamp dan wat Bosz irriteert?
Wat precies weet ik niet.. Maar je hebt nu:
- Menno Pot die suggereert dat Bergkamp vindt dat Bosz zich te "bossy en eigengereid" gedraagt. https://twitter.com/mennopot/status/871288742853709825
- Perez die schijnbaar ook gezegd heeft dat het niet klikt tussen Ajax en Bosz
- Veltman die gisteren overduidelijk aan de situatie refereerde in z'n interview met de opmerking 'Als anderen er niet achter staan, dan is hij weg' http://ajax.netwerk.to/ni...n%20is%20hij%20weg%27.php
Maar wat doet Bosz dan fout in de ogen van een aantal clubmensen? Is het omdat jongens als Tete en Riedewald op de bank zitten?
Over Riedewald kan ik het me niet indenken..D-e-n schreef op maandag 5 juni 2017 @ 11:39:
@toolkist
Maar wat doet Bosz dan fout in de ogen van een aantal clubmensen? Is het omdat jongens als Tete en Riedewald op de bank zitten?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Dat krijg ik helaas niet gevonden.. En ik betwijfel dat ze het me vertellen als ik Ajax ff opbel om het te vragenD-e-n schreef op maandag 5 juni 2017 @ 11:39:
@toolkist
Dat heb ik zelf ook... Het kan haast niet anders dan dat er weer wat mensen binnen Ajax zijn die hun eigen ego belangrijker vinden. Waarom zou je anders DE Cruijff adept zo makkelijk laten gaan, terwijl je juist steeds claimt zijn spelgedachte uit te willen dragen?D-e-n schreef op maandag 5 juni 2017 @ 11:44:
Als Feyenoorder probeer ik het oprecht te begrijpen. De tendens was namelijk dat iedereen bij Ajax vooral heel erg blij was met de progressie van het elftal dit jaar.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik zie het juist eerder andersom. Mooie kans, we konden hem niet tegenhouden, dus zijn we uit elkaar gegaan.gambieter schreef op maandag 5 juni 2017 @ 11:51:
Dit lijkt meer op een PR voorbereiding voor het vertrek, zodat de fans tegen die tijd niet boos kunnen zijn, want het "rommelde".
Het laatste waar Ajax behoefte aan heeft is weer allerlei gezeik om interne verhoudingen.
Ondertussen... Linkje
[ Voor 8% gewijzigd door toolkist op 05-06-2017 12:02 ]
kennis van buitenaf niet wordt getolereerd.
En bij Dortmund kom je momenteel ook niet lekker binnen hoor. Daar heeft het ook wat gerommeld.
Offtopic:
Ik vind het vooral treurig voor die Sahin. Man zeg, die moet zich te klote gevoeld hebben
[ Voor 11% gewijzigd door Mosin op 05-06-2017 13:56 ]
Dit is waarschijnlijk meer iets voor het andere topic, maar waarom dan? Niet iedereen hier volgt in detail wat er in Duitsland gebeurtMosin schreef op maandag 5 juni 2017 @ 13:55:
Offtopic:
Ik vind het vooral treurig voor die Sahin. Man zeg, die moet zich te klote gevoeld hebben
Inderdaad, wat een stelletje Kuipofielen. Ik noem een NL-Frankrijk, dat was in.. juist de Arena. Volgens de statistieken hadden ze beter gespeeld als het in de Kuip was? Ik betwijfel het.Deadsy schreef op zondag 4 juni 2017 @ 21:16:
Die statistiek is oninteressant als je niet kijkt naar wie ze gespeeld hebben in beide en waar de pot om ging.
Daar gaan we weer, het is jouw idee dat Ajax het voetbal heeft uitgevonden. Als je je dat maar realiseert komt het vast goed!D-e-n schreef op maandag 5 juni 2017 @ 12:05:
Als ik dit zo lees blijft dat gezeik sowieso wel. Ik heb het idee dat er binnen de club teveel mensen rondlopen die nog steeds denken dat Ajax het voetbal heeft uitgevonden en dat
kennis van buitenaf niet wordt getolereerd.
[ Voor 36% gewijzigd door Vincent Dave op 05-06-2017 14:43 ]
Niet zo boos. Ik constateer slechts. Bij het succes dit seizoen werd door sommigen gelijk de revolutie van Cruyff en de jeugdopleiding er weer bijgesleept terwijl het succes toch gewoon te danken was aan goede aankopen en een goede trainer.Vincent Dave schreef op maandag 5 juni 2017 @ 14:34:
[...]
Daar gaan we weer, het is jouw idee dat Ajax het voetbal heeft uitgevonden. Als je je dat maar realiseert komt het vast goed!
De meeste mensen hier waren gelukkig redelijk nuchter in hun analyse daarvan.
Kon een glimlach niet onderdrukken
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Las het net, in elkaar gezakt op de training.L1nt schreef op maandag 5 juni 2017 @ 17:44:
Oud Roda en Twente speler tiote is op 30 jarige leeftijd overleden in China.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Oops, helemaal vergetentoolkist schreef op maandag 5 juni 2017 @ 14:19:
[...]
Dit is waarschijnlijk meer iets voor het andere topic, maar waarom dan? Niet iedereen hier volgt in detail wat er in Duitsland gebeurt
Sahin was uit de selectie gelaten voor de beker finale en speelt dit seizoen volgens mij niet veel. Na die aanslag kreeg ik het idee dat hij er niet helemaal lekker aan toe was.
Kwam wat ongelukkig bij elkaar, maar ik heb Sahin altijd een prima speler gevonden.
Is niet zo gek, er zullen altijd voetballers onverwacht hartaanvallen krijgen, uiteraard valt dit meer op door de aandacht. Maakt het overigens niet minder triest uiteraard.Jorizzz schreef op maandag 5 juni 2017 @ 18:50:
Huh, wtf? Cheik Tioté overleden aan een hartaanval.
klik
Onbegrijpelijk vind ik dat toch als dat met zo'n jonge sportieve jongen gebeurt
Hazard doet alvast niet mee.chim0 schreef op maandag 5 juni 2017 @ 19:54:
Dadelijk België - Tsjechië vriendschappelijk op België 1.
Zou vandaag zijn enkel gebroken hebben.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170604_02911520
Ai, dat is wel een aderlating en natuurlijk erg vervelend voor Hazard zelf.Deadsy schreef op maandag 5 juni 2017 @ 19:58:
[...]
Hazard doet alvast niet mee.
Zou vandaag zijn enkel gebroken hebben.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170604_02911520
Verwijderd
Heel triest inderdaad, voor zijn familie natuurlijk in de eerste plaats.Jorizzz schreef op maandag 5 juni 2017 @ 18:50:
Huh, wtf? Cheik Tioté overleden aan een hartaanval.
klik
Onbegrijpelijk vind ik dat toch als dat met zo'n jonge sportieve jongen gebeurt
Hoe het kan? Geen idee. Ajax had indertijd Kanu voetballen. Prima speler die eerst nadat hij een medische keuring kreeg bij zijn nieuwe club een gaatje in één van zijn hartkleppen bleek te hebben. Daar heeft hij dus gewoon mee gespeeld bij Ajax.
Het is toch bizar dat een assistent zonder verantwoordelijkheid zoveel invloed heeft op het beleid?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
"De Duitsers hebben in het weekeinde het gas gezet op de onderhandelingen"
Heel erg triest van Tiote
Tijd dat Bergkamp een schop richting Arsenal krijgt voordat er nog meer ellende wordt veroorzaakt door hem. Voor een gast van weinig woorden heeft hij nu al twee conflicten gehad binnen Ajax die geleid hebben tot vertrek van twee individuen waarvan ik een hoge pet op heb qua voetbal. Eerst Jonk en nu Bosz. Twee personen die aantoonbaar goede dingen gebracht hebben.D-e-n schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 07:07:
Het vertrek van Bosz en de problemen met met name Bergkamp staat nu ook in alle kranten. Ook zijn invloed op het technisch hart komt weer ter sprake.
Het is toch bizar dat een assistent zonder verantwoordelijkheid zoveel invloed heeft op het beleid?
Nu wordt Keizer van Jong Ajax genoemd als nieuwe trainer, net als Roger Schmidt, ben benieuwd
[ Voor 3% gewijzigd door Han op 06-06-2017 07:45 ]
Wat een soapPeter Bosz zet vanmiddag zijn handtekening onder een tweejarig contract bij Borussia Dortmund. De trainer wilde aanvankelijk bij Ajax blijven, maar de bekoelde relatie met een deel van de staf en een interne machtsstrijd dwongen hem tot een vertrek.
Waar de fans en de spelers wegliepen met de visie en de werkwijze van Bosz en zijn assistent Hendrie Krüzen, ontstond gedurende het seizoen binnen Ajax een grote kloof. Vooral met assistent-trainer en cultuurbewaker Dennis Bergkamp onderhield Bosz een verstandshuwelijk. De bekoelde relatie zorgde voor verschillende kampen in de technische staf, waar assistent Hennie Spijkerman, keeperstrainer Carlo l’Ami en conditietrainer Björn Rekelhof zich samen met Bergkamp steeds verder afzonderden van de hoofdtrainer.
Voor Bosz waren alle gekrenkte ego’s lange tijd geen reden om de confrontatie aan te gaan. Integendeel. Een keer per maand schoof hij met Krüzen en Spijkerman aan bij het technisch overleg van het technisch hart. Verder focuste hij zich met Krüzen aan zijn zijde vol genoegdoening op het voetbal en zijn ploeg, en onderhield een uitstekende relatie met directeur spelersbeleid Marc Overmars.
De trainer liet Bergkamp, Spijkerman, l’Ami en Rekelhof gewoon deel uit blijven maken van de technische staf, gaf hen dagelijks de ruimte om op het veld hun werk te doen. Met zijn directe omgeving, de spelers, Overmars en Krüzen liep het zeer voortvarend, dus liet Bosz zich niet leiden door randzaken. Het leverde veel succes en aanzien op met Ajax.
Toen Borussia Dortmund zich vorige week plotseling meldde voor Bosz, bracht het de verhoudingen echter in een ander daglicht. Bosz wilde aanvankelijk blijven, maar merkte al spoedig dat het technisch hart, waar Bergkamp zelf ook deel van uit maakt, zich niet hard maakte voor zijn aanblijven. De clubleiding met algemeen directeur Edwin van der Sar weigerde voor Bosz en Krüzen te kiezen en daarmee het probleem met de vier assistent-trainers op te lossen. Gevolg is dat Bosz en Krüzen na één seizoen alweer vertrekken uit Amsterdam.
Bron: VI
Het zou ook een mooi staaltje damage control zijn om het vertrek van Bosz wat draaglijker te maken naar buiten toe.
Misschien moet er even naar de invloed van die 4 heren gekeken worden, want volgens mij gaat daar iets mis.
Zou kunnen. Maar waar rook is, is vuur zeggen ze toch? Dus ik heb het idee dat er daadwerkelijk wel wat aan de hand is. Het rommelt weer lekker daar bij Ajax...dutchgio schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 08:09:
Is nog wel de vraag in hoeverre het waar is.
Het zou ook een mooi staaltje damage control zijn om het vertrek van Bosz wat draaglijker te maken naar buiten toe.

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
Denk niet dat dit voor de Ajax fans dragelijker is?dutchgio schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 08:09:
Is nog wel de vraag in hoeverre het waar is.
Zonder dit verhaal: Bosz is een lul
Met dit verhaal: De sfeer binnen Ajax is verziekt
Ik zou als fan wel weten welke ik liever heb
Erger nog, als dit waar is, heerst er een vriendjescultuur waarin nobody's als Spijkerman en l'Ami de dienst uitmaken. Dat ga je niet oplossen al zet je Guardiola of Ancelotti voor de groep.PWM schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 09:07:
[...]
Denk niet dat dit voor de Ajax fans dragelijker is?
Dan maar hopen dat Bosz een lul is, het is in ieder geval niet de eerste keer dat hij ergens voortijdig wegloopt.
Aan de andere kant. Wat zou jij doen in zijn situatie? Je krijgt een kans om de 2 na grootste club in Duitsland te mogen trainen. In een van de grootste competities van Europa. Zelfs als al dat gedoe speelt en hij pas 1 jaar bij Ajax trainer is (in de Mickey Mouse league zoals het zo vaak wordt genoemd), dan nog zou ik het wel weten hoor...Gaius schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 09:19:
[...]
Erger nog, als dit waar is, heerst er een vriendjescultuur waarin nobody's als Spijkerman en l'Ami de dienst uitmaken. Dat ga je niet oplossen al zet je Guardiola of Ancelotti voor de groep.
Dan maar hopen dat Bosz een lul is, het is in ieder geval niet de eerste keer dat hij ergens voortijdig wegloopt.
Ik denk persoonlijk dat dit een flinke aderlating voor Ajax is. Bosz is echt wel een geschikte coach die leuk en aanvallend voetbal wilt spelen. Het is ook een trainer die spelers beter kan maken. Wat dat betreft is de keuze van Dortmunt niet eens zo gek om voor Bosz te kiezen.
http://www.ad.nl/buitenla...teresse-in-ajax~a693e34e/
Wij hebben geen interesse in Ten Cate.
Doe mij maar:
1. Een buitenlandse coach
2. Louis van Gaal
3. John van de Brom (wil ik het wel zien doen)
4. Gert Jan Verbeek (alhoewel hij niet al te veel moet focussen op fysiek maar effectief trainen)
5. Ron Jans (heeft geen killer mentaliteit maar kan een ploeg wel goed laten voetballen)
Maar wat is de invloed van deze mensen op de achtergrond op de groep en de prestaties? Zou het niet zo kunnen zijn dat datgene waarvoor Bosz alle credits krijgt eigenlijk van deze heren komt? Ergens in de technische directie besluiten ze toch om Bosz te laten vertrekken terwijl ze deze vrij onbekende personen er zonder veel rumoer uit hadden kunnen trappen.Martinusz schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 08:27:
Als is er maar de helft van waar, wat oerdom om deze man zo te laten gaan![]()
Misschien moet er even naar de invloed van die 4 heren gekeken worden, want volgens mij gaat daar iets mis.
alles kan off-topic
Optie 2, 3, 4 en 5 alsjeblieft niet.loewie1984 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 09:46:
En het speculeren is alweer begonnen:
http://www.ad.nl/buitenla...teresse-in-ajax~a693e34e/
Wij hebben geen interesse in Ten Cate.
Doe mij maar:
1. Een buitenlandse coach
2. Louis van Gaal
3. John van de Brom (wil ik het wel zien doen)
4. Gert Jan Verbeek (alhoewel hij niet al te veel moet focussen op fysiek maar effectief trainen)
5. Ron Jans (heeft geen killer mentaliteit maar kan een ploeg wel goed laten voetballen)
Louis heeft zich onmogelijk gemaakt bij Ajax tijdens de 'revolutie'.
De andere 3 zijn totaal ongeschikt voor de (Nederlandse) top.
Vd Brom kan alleen maar zeuren en zeiken, heb em er nog niet op betrapt dat ie een team beter laat voetballen.
De manier van Verbeek werkt niet in NL, die zit daar prima in Duitsland waar men het geen probleem.vindt om weer een bosloop ofzo te doen.
Jans is leuk voor subtop, maar mist het overwicht om in de top te werken.
Wat mij betreft hadden ze achter Bosz moeten gaan staan en die 4 eruit moeten donderen.
Bergkamp heeft Jonk er ook al uitgewerkt, Spijkerman zit vastgeroest in de DeBoer methode en kan het vast niet verteren dat ie nu niet meer de belangrijkste assistent is. En L'ami en Rekelhof zijn maar een keeperstrainer en fitnes coach die zichzelf te belangrijk voelen...
Dat dat geen oplossing is maakt blijkbaar niet uit.
De tweede, zonder twijfel.PWM schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 09:07:
[...]
Ik vind Bosz geen lul namelijk
Ik vind het "moderne voetbal" een lul. Clubs zijn al lang geen sportclubs meer maar bedrijven.
Elke speler die een aanbieding krijgt van een grotere club gaat ook weg, waarom zou een trainer dat niet mogen?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik zou liever hebben dat Bosz een lul is, maar ik mag hem wel, gewoon recht voor zijn raap. Flikkerde de spelers eruit waar de Boer zijn vingers niet aan durfde te branden (Gudelj, El Ghazi, Bazoer) en wist de boel op gang te krijgen met leuk voetbal.PWM schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 09:07:
[...]
Denk niet dat dit voor de Ajax fans dragelijker is?
Onbekende persoon? Het technische hart bestaat niet uit onbekende personen binnen AjaxAnkona schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 09:47:
[...]
Maar wat is de invloed van deze mensen op de achtergrond op de groep en de prestaties? Zou het niet zo kunnen zijn dat datgene waarvoor Bosz alle credits krijgt eigenlijk van deze heren komt? Ergens in de technische directie besluiten ze toch om Bosz te laten vertrekken terwijl ze deze vrij onbekende personen er zonder veel rumoer uit hadden kunnen trappen.
Ik krijg vooral het gevoel dat men bang is voor zijn zitje binnen Ajax, als de verhalen kloppen, hadden we de tweede helft van de competitie niet kunnen genieten van aantal leuke wedstrijden van Ajax, omdat de 4 mannen het veel te aanvallend vonden en het niet eens waren met Bosz zijn tactiek.
Als zij het allemaal willen bepalen, dan klopt er iets niet, dan moet je een marionet op de plek van trainer plaatsen, die alles doet wat zij willen.
Nu hadden ze iemand met een visie, in lijn met Cruyff, die het aan de praat kreeg, zelfs heeft gezegd dat hij het fantastisch vind om met deze lichting te werken en van plan was om meerdere jaren te blijven (en ja ik wil dat best geloven). En dan jaag je hem de tent uit, omdat 4 meneertjes zichzelf belangrijker vinden dan Ajax....

Als ik zo de jongens van AFCA lees, kan Bosz eerder een mes dan steun in zijn rug verwachtenMartinusz schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 12:02:
[...]
Ben ook benieuwd of supporters zich gaan laten horen richting directie, ondanks dat Bosz door sommige nog als 'kakkerlak' werd gezien, heb ik wel het idee dat hij onder het gros van de supporters toch wel steun heeft.
Zouden ze dat ook vinden als het werkelijk verhaal naar buiten komt, en stel het is allemaal waar wat betreft de 4 heren?PWM schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 12:11:
[...]
Als ik zo de jongens van AFCA lees, kan Bosz eerder een mes dan steun in zijn rug verwachten
Ik heb er in ieder geval in dat geval 0,0 begrip voor en dan ga je haast hopen dat zo'n Bergkamp snel naar Arsenal vertrekt.
Dit topic is gesloten.