Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Natrappen? Welke wedstrijd kijk jijSinergyX schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 22:37:
Niet janken jongens, is gewoon natrappen, is geel, is rood
[ Voor 63% gewijzigd door Martinusz op 03-06-2017 22:38 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Maja was toxh al gespeeld met 3-1 en rood Juventus dus maakt verder geen zaknuit.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Buitengewoon onsportief gedrag, geen twijfel mogelijk. Geel dus. En een tweede geel betekent inrukken.
alles kan off-topic
Alsof hij niet eens meedoet.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Dat kan je volgens mij zeggen over heel Juventus de tweede helft.Bossie schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 22:39:
Higuain laat vanavond toont vanavond overigens ook wel erg het gelijk van Madrid.
Alsof hij niet eens meedoet.
De herhaling op mn pvr, kijk naar naar zn voetje.Martinusz schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 22:37:
Nee commentator je kunt niet vlaggen voor buitenspel, sukkel.
[...]
Natrappen? Welke wedstrijd kijk jij
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Verwijderd
Wacht even.Fiber schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 22:40:
Over en sluiten. Het voetbal seizoen is over.
Het toetje van het seizoen komt nog.
Nederland - Luxemburg
Ow wacht ik bedoel dieptepunt
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2017 22:42 ]
Ben vooral benieuwd welke versterkingen er evt komen tijdens de zomer.Hupske schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 22:42:
Maar hoeveel geld zat er op bank vandaag bij Real? Met alleen Bale, James en Morata
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Lang geleden zo'n match.
Haha, Luxemburg, mijn bier valt om. Fantastisch.Verwijderd schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 22:41:
[...]
Wacht even.
Het toetje van het seizoen komt nog.
Nederland - Luxemburg![]()
Ow wacht ik bedoel dieptepunt

[ Voor 6% gewijzigd door Naboo op 03-06-2017 22:46 ]
Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find
Je zal het eigenlijk niet weten wat er nog bij kan. Alles beland nagenoeg op de bank.Bossie schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 22:43:
[...]
Ben vooral benieuwd welke versterkingen er evt komen tijdens de zomer.
De enige namen die ik kan bedenken spelen in de Premier LeagueHupske schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 22:48:
[...]
Je zal het eigenlijk niet weten wat er nog bij kan. Alles beland nagenoeg op de bank.
Luiz?
Puh verder kom ik niet.
Ik had het Juve gegund.
Rode kaart was onterecht, Ramos had geel voor een erg overdreven en zielige Schwalbe mogen krijgen.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Hazard idd, kan Ronaldo rusting afbouwen in de Spits positie. De Gea word ook elk jaar weer genoemd.Hupske schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 22:56:
@Bossie Nu zet je mijn brein hard aan het werk. Hazard? Zijn positie is goed bezet.
Luiz?
Puh verder kom ik niet.
Misschien dat Eriksen (voor Isco) en Kante (voor Casemiro) zouden kunnen, maar dat is vooral hardop denken.
Wel een keer een 'Hazard voor Bale + geld' voorbij horen komen op de BBC ...Hupske schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 22:56:
@Bossie Nu zet je mijn brein hard aan het werk. Hazard? Zijn positie is goed bezet.
Luiz?
Puh verder kom ik niet.
Ja, Netto was het voor mij kut-wedstrijd. Zit niet te wachten op Real.dvdkiwi schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 23:06:
Mooie eerste helft, helaas een redelijk zwak Juve (verdienste van Madrid) in de tweede helft.
Ik had het Juve gegund.
12 keer gewonnen dat is dus Europa Cup 1 (sinds 1955) + Champions League (sinds 1992). Samen.
Maar ook de eerste club die twee keer achter elkaar wint. Dan is het ineens enkel CL en niet meer de jaren daarvoor.
Real heeft trouwens de eerste 5 achtereenvolgende edities gewonnen. Daarachter zijn het Ajax en Bayern München die elk 3 keer achterelkaar wisten te winnen en een handvol clubs die dat twee keer lukte. (Benfica, Internazionale, Liverpool, Nottingham Forest en AC Milan)
[ Voor 6% gewijzigd door Jorgen op 03-06-2017 23:28 ]
Your Friendly Neighborhood Moderator
Ik ben neutrale kijker dus ik hoopte gewoon op een leuke wedstrijd. Die heb ik gezienSjah schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 23:10:
[...]
Ja, Netto was het voor mij kut-wedstrijd. Zit niet te wachten op Real.
De enige reden waarom ik het een club als Madrid niet zou gunnen is vanwege hun belachelijk hoge schuld. In mijn ogen is dat competitievervalsing.
Ja.... maar ik wordt meer simpel van het feit dat ze aan 12 komen en dat dat dan zo knap wordt gevonden.... het zijn altijd dezelfde clubs die ver komen... dan is het toch ook niet verrassend dat die clubs het vaak winnen?Jorgen schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 23:13:
Meer mensen die simpel worden van het tegenstrijdige geneuzel over het aantal CL-winsten?
12 keer gewonnen dat is dus Europa Cup 1 (sinds 1955) + Champions League (sinds 1995). Samen.
Maar ook de eerste club die twee keer achter elkaar wint. Dan is het ineens enkel CL en niet meer de jaren daarvoor.
Maar van de 5 doelpunten deze avond is dat ene doelpuntje van Juve toch wel het mooiste.
Rotterdam
Isco->Eriksen is geen vooruitgang, Casemiro->Kante ook niet. Spits, centrale verdediger en een keeper lijkt me.Bossie schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 23:07:
[...]
Hazard idd, kan Ronaldo rusting afbouwen in de Spits positie. De Gea word ook elk jaar weer genoemd.
Misschien dat Eriksen (voor Isco) en Kante (voor Casemiro) zouden kunnen, maar dat is vooral hardop denken.
Ik denk dat Eriksen het spel van Real nog behoorlijk zou kunnen versnellen, waarbij de Isco toch echt een postbode blijft. Kante doet wat Casemiro ook doet, maar is daarnaast een veel betere voetballer en is simpelweg niet altijd een risico voor een rode kaart.toolkist schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 23:20:
[...]
Isco->Eriksen is geen vooruitgang, Casemiro->Kante ook niet. Spits, centrale verdediger en een keeper lijkt me.
Dan zou je met Kroos, Modric en Eriksen 3 redelijk vergelijkbare spelers hebben, lijkt me niet handig.Bossie schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 23:25:
[...]
Ik denk dat Eriksen het spel van Real nog behoorlijk zou kunnen versnellen, waarbij de Isco toch echt een postbode blijft. Kante doet wat Casemiro ook doet, maar is daarnaast een veel betere voetballer en is simpelweg niet altijd een risico voor een rode kaart.
Tja, de absolute top van Europa bestaat maar uit een handje vol clubs. Barcelona, Real Madrid en Bayern München die sinds 1992 twaalf keer de CL wonnen en vier maal tweede werden. Dat betekent ook dat er 13 keer een andere winnaar was en 21 keer een andere club de finale verloren heeft. Er is dus wel degelijk variatie, maar de kans dat 1 van deze 3 clubs de finale haalt én wint is dus gewoon 50% geweest de afgelopen jaren.P.O. Box schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 23:19:
[...]
Ja.... maar ik wordt meer simpel van het feit dat ze aan 12 komen en dat dat dan zo knap wordt gevonden.... het zijn altijd dezelfde clubs die ver komen... dan is het toch ook niet verrassend dat die clubs het vaak winnen?
Ik weet even niet meer waar het te vinden is, maar jaren terug was er een column/artikel over de schulden van de Europese topclubs. Bayern München werd geroemd als het schoolvoorbeeld van een topclub die het financieel wel goed voor elkaar heeft en Barça en Real werden natuurlijk aangewezen als clubs met de torenhoge schulden. En toen kwam de nuance. Aan kaartverkoop (seizoenskaarten + losse tickets); prijzengelden; wereldwijde merchandising; shirtverkoop; tv-gelden; en sponsorinkomsten kwam er eenvoudigweg meer binnen dan wat de club aan schulden had. Zo had Real Madrid enerzijds de transfer van David Beckham nooit kunnen betalen als je naar de schuldenlast keek. Anderzijds verdiende Real Madrid de volledige transfer binnen een paar maanden terug - enkel uit de verkoop van shirtjes.dvdkiwi schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 23:14:
[...]
Ik ben neutrale kijker dus ik hoopte gewoon op een leuke wedstrijd. Die heb ik gezien
De enige reden waarom ik het een club als Madrid niet zou gunnen is vanwege hun belachelijk hoge schuld. In mijn ogen is dat competitievervalsing.
Ik ben overigens voor initiatieven die de schulden terugdringen en de transfercarrousel daardoor eerlijker en transparanter laten verlopen. Verbied ook alsjeblieft die constructies waar bij malafide bedrijven en schimmige personen tientallen procenten van de transferrechten van een speler in handen hebben.
Misschien, maar Eriksen zou een meer aanvallende rol hebben zoals Isco nu.toolkist schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 23:35:
[...]
Dan zou je met Kroos, Modric en Eriksen 3 redelijk vergelijkbare spelers hebben, lijkt me niet handig.
Kroos/Modric zakken nu altijd in om de opbouw te verzorgen terwijl Isco dan juist de ruimtes ingaat om de bal te kunnen krijgen. Daarnaast heb je meteen een back ivm evt blessure of roulatie Kroos/Modric.
Die actie van Ramos... Dat zo'n grote speler het nodig heeft om met dat achterlijke theater zo te matennaaien. Nog erger als die actie van Rivaldo op het WK van 2002
Maar goed, buiten dat is het gewoon een Real dat voor de eerste keer 2 keer achter elkaar de CL wint. Zidane heeft het goed voor elkaar daar.
Oh ja; Die goal van Mandzukic was weergaloos!
[ Voor 4% gewijzigd door Vlassie1980 op 04-06-2017 00:33 ]
Ze hebben James ook nog om die rol eigenlijk te vervullen.Bossie schreef op zondag 4 juni 2017 @ 00:30:
[...]
Misschien, maar Eriksen zou een meer aanvallende rol hebben zoals Isco nu.
Kroos/Modric zakken nu altijd in om de opbouw te verzorgen terwijl Isco dan juist de ruimtes ingaat om de bal te kunnen krijgen. Daarnaast heb je meteen een back ivm evt blessure of roulatie Kroos/Modric.
Die actie was echt verschrikkelijk. Ook nog met een 3-1 voorsprong, dus ook nergens voor nodig om nog een tegenstander zo te naaien.Vlassie1980 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 00:31:
Die actie van Ramos... Dat zo'n grote speler het nodig heeft om met dat achterlijke theater zo te matennaaien. Nog erger als die actie van Rivaldo op het WK van 2002
Oh ja; Die goal van Mandzukic was weergaloos!
Eigenlijk een complete vernedering op deze manier.
Die goal van Manzukic was echt geweldig
[ Voor 38% gewijzigd door Hupske op 04-06-2017 00:49 ]
Geweldige prestatie van Real! En damn, Zidane is op deze manier verschrikkelijk hard bezig aan zijn carrière. 2 keer de CL, landskampioen, wereldbeker en UEFA Super Cup.
Je moet het als trainer altijd maar laten zien, maar als je de duurste selectie ter wereld hebt vind ik het niet meer dan logisch dat je prijzen pakt.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Kan goed zijn dat Ajax als eis neerlegt dat hij het eerste jaar geen spelers mag halen bij Ajax, behalve Westermann dan natuurlijk ;-)Qu3st schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:49:
En dan kun je er vergif op innemen dat hij Dolberg mee gaat nemen. Misschien nog wel meer, zo houdt hij de selectie wel bij elkaar, alleen dan bij een andere club.
Ik snap het wel dat hij zoiets doet, alleen zou erg jammer zijn als hij Dollie mee zou nemen.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Het bewierrookte Barca van xavi en iniesta lukte dat anders niet.Malfunctions schreef op zondag 4 juni 2017 @ 07:58:
Sorry hoor, het is knap dat hij het 2x achter elkaar doet. Maar met de selectie van real haalt elke debiel minimaal de halve finale. Dus zó knap is het nou ook weer niet.
Je moet het als trainer altijd maar laten zien, maar als je de duurste selectie ter wereld hebt vind ik het niet meer dan logisch dat je prijzen pakt.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Inderdaad, je bedoelt dit artikel denk ik:Jorgen schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 23:47:
[...]
Ik weet even niet meer waar het te vinden is, maar jaren terug was er een column/artikel over de schulden van de Europese topclubs. Bayern München werd geroemd als het schoolvoorbeeld van een topclub die het financieel wel goed voor elkaar heeft en Barça en Real werden natuurlijk aangewezen als clubs met de torenhoge schulden. En toen kwam de nuance. Aan kaartverkoop (seizoenskaarten + losse tickets); prijzengelden; wereldwijde merchandising; shirtverkoop; tv-gelden; en sponsorinkomsten kwam er eenvoudigweg meer binnen dan wat de club aan schulden had. Zo had Real Madrid enerzijds de transfer van David Beckham nooit kunnen betalen als je naar de schuldenlast keek. Anderzijds verdiende Real Madrid de volledige transfer binnen een paar maanden terug - enkel uit de verkoop van shirtjes.
Ik ben overigens voor initiatieven die de schulden terugdringen en de transfercarrousel daardoor eerlijker en transparanter laten verlopen. Verbied ook alsjeblieft die constructies waar bij malafide bedrijven en schimmige personen tientallen procenten van de transferrechten van een speler in handen hebben.
http://www.catenaccio.nl/...voorbeeld-voor-elke-club/
[/quote]Peter Bosz heeft de knoop doorgehakt: de trainer wil bij Borussia Dortmund aan de slag. Dat meldt het doorgaans goed ingevoerde BILD. Naar verwachting wordt Bosz halverwege volgende week gepresenteerd.
[quote]
Aldus https://www.voetbalprimeu...rwege-volgende-week-.html.
Aldus https://www.voetbalprimeu...rwege-volgende-week-.html.Peter Bosz heeft de knoop doorgehakt: de trainer wil bij Borussia Dortmund aan de slag. Dat meldt het doorgaans goed ingevoerde BILD. Naar verwachting wordt Bosz halverwege volgende week gepresenteerd.
Denk dat er geen publiek afscheid komt, want we, lees Ajax supporters, zijn hier niet echt blij mee..
Ja, ik denk het wel. Heb alleen het gevoel dat dit een herziening van het origineel is en dat het aanvankelijk over Beckham ging, in plaats van Ronaldo. Anyway, het blijft actueel en nuanceert die hele schulden-en-Calimero-discussie. Nogmaals, liever de financiële huishouding van Arsenal, Bayern en Ajax, maar dit verklaart wel waarom clubs zoals Real dit kunnen volhouden.Joster schreef op zondag 4 juni 2017 @ 09:35:
[...]
Inderdaad, je bedoelt dit artikel denk ik:
http://www.catenaccio.nl/...voorbeeld-voor-elke-club/
Idd, groot gelijk van Bosz. Van Ajax naar Borussia Dortmund is een vrij grote stap tegenwoordig.Jorgen schreef op zondag 4 juni 2017 @ 09:57:
Ik vind het ook wel jammer, maar ook trainers hebben een carrière en toekomstplannen. Hij was aan iets heel moois bezig bij Ajax,maar zeg nu zelf; hoe vaak komt er een Europees topclub voorbij?
Ik vind dat je dan niet een contract moet tekenen voor 3 jaar zonder clausules, om vervolgens na 1 jaar zonder echte prijs te vertrekken.Jorgen schreef op zondag 4 juni 2017 @ 09:57:
Ik vind het ook wel jammer, maar ook trainers hebben een carrière en toekomstplannen. Hij was aan iets heel moois bezig bij Ajax,maar zeg nu zelf; hoe vaak komt er een Europees topclub voorbij?
Uiteindelijk bepaalt Ajax of Bosz gaat of niet, misschien houden ze Bosz aan zijn contract misschien ziet Ajax meer waarde in een eventuele afkoopsom dan verder te gaan met Bosz.Martinusz schreef op zondag 4 juni 2017 @ 10:10:
[...]
Ik vind dat je dan niet een contract moet tekenen voor 3 jaar zonder clausules, om vervolgens na 1 jaar zonder echte prijs te vertrekken.
Laten we eerst maar eens afwachten tot er daadwerkelijk iets gebeurt.
En dan in de eerste helft gaan lopen foeteren op Mandzukic omdat hij struikelde en wees naar zijn shirt alsof eraan getrokken werd. Hypocriete lul, hij is natuurlijk niet de enige. Pardon my language.Vlassie1980 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 00:31:
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Tja, met clausule heeft de club er én geen invloed op én vangt er geen geld voor. Dit is véél gunstiger dan een contract zonder clausuleMartinusz schreef op zondag 4 juni 2017 @ 10:10:
[...]
Ik vind dat je dan niet een contract moet tekenen voor 3 jaar zonder clausules, om vervolgens na 1 jaar zonder echte prijs te vertrekken.
https://twitter.com/Vamoo...6-03-17.2055392%2Fpage-59
Dat hupje dat hij maakt is onnatuurlijk, en de enige reden dat hij dat zo doet is om Ramos te raken. Hier is het nog beter te zien:
https://twitter.com/frank...6-03-17.2055392%2Fpage-59
Ramos melkt het vervolgens uit (wat Alves en Manduczik de hele avond al deden, laat staan die Juve verdediger die deed alsof hij in zijn gezicht geschopt werd) maar dit is gewoon terecht Cuadrado's 2de gele kaart en rood.
Top avond. Op naar de 3rde achtereenvolgende.

Tv beelden worden niet geregisseerd door NLOssieW schreef op zondag 4 juni 2017 @ 10:36:
Ik merk dat ze op de Nederlandse tv vaak niet terugkomen op een actie, meestal een van Madrid, waarbij blijkt dat ze geheel verkeerd waren in hun 'verontwaardiging' en dat dan bij de kijkers in hun hoofd blijft. De Bayern wedstrijden zitten dan nog goed in het geheugen en dat de scheidsrechters Madrid "geholpen" zou hebben. Maar Ramos is wel degelijk geschopt door Cuadrado:
https://twitter.com/Vamoo...6-03-17.2055392%2Fpage-59
Dat hupje dat hij maakt is onnatuurlijk, en de enige reden dat hij dat zo doet is om Ramos te raken. Hier is het nog beter te zien:
https://twitter.com/frank...6-03-17.2055392%2Fpage-59
Ramos melkt het vervolgens uit (wat Alves en Manduczik de hele avond al deden, laat staan die Juve verdediger die deed alsof hij in zijn gezicht geschopt werd) maar dit is gewoon terecht Cuadrado's 2de gele kaart en rood.
Top avond. Op naar de 3rde achtereenvolgende.
[afbeelding]
Mooi voor Bos, minder voor Ajax. Als 't definitief is ga ik wel ontzettend hard balen, had er zo'n goede hoop in om Bos meerdere jaren bij Ajax bezig te zien, komt er een zak geld langs en is hij alweer vertrokken..Gynnad schreef op zondag 4 juni 2017 @ 09:54:
Aan de ene kant begrijpelijk aangezien het een ontzettend grote club is, aan de andere kant was hij nu iets moois aan het opbouwen bij Ajax, je wil dat werk toch ook afmaken zou je zeggen.
Denk dat er geen publiek afscheid komt, want we, lees Ajax supporters, zijn hier niet echt blij mee..

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Clausule kan ook gewoon afkoopsom inhouden, dan hou je er rekening mee dat het kan gaan gebeuren. Nu tekent je trainer voor 3 jaar zonder clausule, in princiepe blijft ie dan totdat je hem ontslaat.rik86 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 10:35:
[...]
Tja, met clausule heeft de club er én geen invloed op én vangt er geen geld voor. Dit is véél gunstiger dan een contract zonder clausule
Nu zou die wellicht alsnog weggaan en moet je opnieuw beginnen. Ik vind de rol van Ajax hierin overigens net zo bedroevend. Gewoon weigeren voor die 3,5 miljoen.
Ik blijf het een hele rare situatie vinden, gelukkig was de wedstrijd op moment tenminste al gespeeld.OssieW schreef op zondag 4 juni 2017 @ 10:47:
Hij gaat "dwars door Ramos heen" met zijn rechter been. En dat is niet per ongeluk. Dat Ramos het melkt boeit voor geen meter, het is geel. Simpel.
Op tv was het niet echt duidelijk wat er nu exact gebeurde, maar heb tot nu ook nog geen beelden gezien waarbij het echt duidelijk te zien is of er daadwerkelijk iets aan de hand was of niet.
Welk Bos?Quad schreef op zondag 4 juni 2017 @ 11:34:
[...]
Mooi voor Bos, minder voor Ajax. Als 't definitief is ga ik wel ontzettend hard balen, had er zo'n goede hoop in om Bos meerdere jaren bij Ajax bezig te zien, komt er een zak geld langs en is hij alweer vertrokken..

Dit is niet meer mijn voetbal, vriend
[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 04-06-2017 12:08 ]
Verwijderd
Dat is juist het enige wat boeit.OssieW schreef op zondag 4 juni 2017 @ 10:47:
Hij gaat "dwars door Ramos heen" met zijn rechter been. En dat is niet per ongeluk. Dat Ramos het melkt boeit voor geen meter, het is geel. Simpel.
De actie an sich is geen geel, als je opzet in die beelden wilt zien lukt het je pas.
Kijk naar de stand en de klok.
Ramos is dus een lul eerste klasse.
Fans die niet gewoon kunnen genieten van de zege en Ramos gaan verdedigen idem.
Je club kan gewoon verdiend winnen en een enorme lulhannes hebben rondlopen die kaarten aannaait.
Hoef je niet vreemd over te doen, kwestie van reëel zijn.
Menno pot suggereert dat het intern rommelt en dat hij ruzie zou hebben met Bergkamp. Kan mij niet zoveel voorstellen daarvan, Bergkamp ziet er altijd uit als een softie, maar hij heeft Jonk en Trustful ook al weggejaagd, wordt het niet tijd om Bergkamp eens terug te fluiten?
Volgens Duitse krant is de kans dat Bosz gaat 60%, we zullen zien.
Overigens weet 90% niet wie hij is in Dortmund en zien ze het helemaal niet zitten, maar goed bestuur heeft beter zicht uiteraard.
Bosz.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Je kan als club geen nee zeggen tegen iemand die echt weg wil. Zo iemand wordt niet meer serieus genomen binnen de club en zal zelf ook de motivatie missen. Als je 5 miljoen krijgt voor een trainer, eentje die er pas een seizoen is en nooit war heeft gewonnen, ben je gewoon spekkoper. Er zijn wel meer trainers die Ajax een handvol leuke wedstrijden per seizoen kunnen laten spelen. Een trainer is volledig afhankelijk van het materiaal.Hupske schreef op zondag 4 juni 2017 @ 13:29:
Geld, Ajax en 'nee' zal nooit samen gaan. Hopelijk verbaasd Ajax ons morgen en komt het met een statement naar buiten dat 'nee' hebben gezegd.
[ Voor 4% gewijzigd door ph4ge op 04-06-2017 16:47 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Lijkt me niet. Hoe hij reageert verandert niks aan de actie voorafgaand. Hij kan de samba dansen erna en dan was het nog een overtreding.
En opzet 'willen' zien?
Reëel is zien dat Ramos de overtreding overdrijft. Doen alsof er niks gebeurt is en het geen verdiende gele kaart was (tijdens een dood spel moment een tegenstander haken, hello) dat heeft niks met realiteit te maken.
Cillessen; Tete, Veltman, Martins Indi, Blind; Pröpper, Klaassen, Strootman; Robben, Janssen, Memphis
Is dit de opstelling van Advocaat of Grim? Ik kan me niet voorstellen dat Advocaat Veltman centraal zet en Pröpper boven Wijnaldum verkiest.

Mocht hij weggaan, dan hoop ik dat Ajax werk maakt van het halen van Ronald Koeman, als dat lukt gaat Ajax er zelfs op voorruit imho.
Die zit nog lekker op zijn stoel bij Everton, die zal echt niet gaan komen. Sportief en financieel een achteruitgang.Krukar schreef op zondag 4 juni 2017 @ 18:47:
Bosz lijkt toch te vertrekken, als is de bron wel Bild
Mocht hij weggaan, dan hoop ik dat Ajax werk maakt van het halen van Ronald Koeman, als dat lukt gaat Ajax er zelfs op voorruit imho.
Verklaring van Grim:D-e-n schreef op zondag 4 juni 2017 @ 18:44:
Ik zie net de opstelling van Oranje en die is vrij dramatisch :
Cillessen; Tete, Veltman, Martins Indi, Blind; Pröpper, Klaassen, Strootman; Robben, Janssen, Memphis
Is dit de opstelling van Advocaat of Grim? Ik kan me niet voorstellen dat Advocaat Veltman centraal zet en Pröpper boven Wijnaldum verkiest.
- Veltman speelt omdat De Ligt geschorst is en De Vrij nog niet helemaal fit
- Op het middenveld speelt Wijnaldum niet omdat hij nog niet helemaal fit is, maar zal waarschijnlijk wel invallen.
Maar dat is dan weer die stompzinnige gedachte dat er geen twee linkspoten mogen staan in het centrum. Wanneer leren we in Nederland nu eens dat een verdediger er allereerst voor het verdedigen staat?
Zou meteen stoppen als ik hem was, dit is zijn hoogtepunt
😜
Zomeravondpotje
Je ziet het gelijk!
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Robben!
Hangen!
Gat best lekker zo onder Fred Grim. Jammer dat hij niet mag blijven...
[ Voor 62% gewijzigd door Fiber op 04-06-2017 20:07 ]
Schrik me dood hier
Veltman in Oranje!
Oh zit ie al..
[ Voor 28% gewijzigd door Harribo op 04-06-2017 20:09 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Volgend jaar of zo...
Goeie BC die ze wel aan het ballen krijgt...Martinusz schreef op zondag 4 juni 2017 @ 20:18:
Wait whut 3-0 met rust, belchinezen?
Maar op papier is het toch een vrij sterke tegenstander
Dit topic is gesloten.