[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 53 ... 66 Laatste
Acties:
  • 114.234 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:24
Vlassie1980 schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 14:48:
Maar wat heb ik me gisteren lopen ergeren aan het spel van Manchester
Niet alleen jij, fans van Manchester ergeren zich daar al aan sinds zijn komst :+ Veel zien hem ook liever vertrekken dan blijven, het spel wat ze spelen is gewoon niet om aan te gluren terwijl ze wel kwaliteit op het veld hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:47
OPSLAGHOND schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 17:55:
[...]
Deze vergelijking is nog vele malen slechter dan de vergelijking tussen deze finale en de poulewedstrijd thuis vs Manchester United.
Er stond voor Manchester United nu veel meer op het spel dan een paar ton en het verschil tussen clubs is nu nog vele malen groter dan destijds ...
Toen Feyenoord de beker won was die competitie voor (top)clubs nog een lachertje of zelfs een last, de EL met de huidige opzet is zelfs pas een paar jaar geleden (enigszins) interessant geworden mede afhankelijk van de positie van de deelnemers in hun competitie. Leuk voor de Feyenoord-supporters destijds vanwege de alsmaar aanhoudende droogte, maar financieel gezien eerder een plastic potje dan een vetpot.
Manchester United krijgt dankzij deze winst vele (tientallen?) miljoenen extra alleen al aan tv-gelden, Feyenoord hield misschien een paar ton over aan de winst?
Ohja, dus nu stelt die EL winst van toen geen reet meer voor? 8)7
Trek dan meteen even alle europese bekers van alle andere clubs ook even gelijk dan? Dus ook die CL uit 95 etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 18:10:
[...]
Trek dan meteen even alle europese bekers van alle andere clubs ook even gelijk dan? Dus ook die CL uit 95 etc
Dat was en geen Europa League en geen Champions League en een heel ander niveau ...

[ Voor 3% gewijzigd door OPSLAGHOND op 25-05-2017 18:14 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
OPSLAGHOND schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 18:13:
[...]

Dat was en geen Champions League en een heel ander niveau ...
Nee, want er stond toen veel minder op het spel toch? En het niveau was toen ook veel minder.
Zie je nu hoe idioot je post was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 18:16:
[...]
Nee, want er stond toen veel minder op het spel toch? En het niveau was toen ook veel minder.
Zie je nu hoe idioot je post was?
Dat was op dat moment het hoogste niveau, oftewel je vergelijkt appels met peren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:49
Leon Zwiers schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 18:10:
[...]

Nee, die stelde inderdaad helemaal niets voor. Zelfs MVV had toendertijd kunnen winnen.

De CL 95 stelde wel iets voor. Toen deden er alleen nog kampioenen mee uit de diverse competities. Nu mogen er soms zelfs vier of vijf teams uit een competitie meedoen. Dat principe devalueert de CL vandaag de dag.

Bij de EL geldt hetzelfde. Wat moet je met de nummer 36 uit Albanië. Vroegah speelde in de Uefacup de nummers 2 en/of drie. De mindere goden dus.

De Bekercup was iets speciaals. Daar kon zelfs af en toe een club uit de amateurregionen in terecht komen. Vaak zeer slechte wedstrijden, maar wel met passie en lemminggedrag. Jammer dat het niet meer bestaat.

De Europese toernooien zijn al lang geleden van hun charme ontdaan, ten koste van de commercie. Nu wint de club met de meeste poen, vroeger won de beste club.

Ondanks dat Feyenoord die fopprijs als een hoogtepunt uit de geschiedenis beschouwt, mag je er natuurlijk wel trots op zijn, als fan. Clubliefde vertroebelt vaak de naakte waarheid. Iets dat je moet blijven koesteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 16:27
mavaros schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 18:36:
[...]

Ondanks dat Feyenoord die fopprijs als een hoogtepunt uit de geschiedenis beschouwt, mag je er natuurlijk wel trots op zijn, als fan. Clubliefde vertroebelt vaak de naakte waarheid. Iets dat je moet blijven koesteren.
Ik hoop toch dat Feyenoord de EC1 winst als hoogtepunt ziet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik zit hier stilletjes te genieten, heerlijk. Zeker als jullie elkaar gaan plussen _O-

Heerlijk zo.

Nu maar eens nacompetitie kijken, bij gebrek aan aan beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Nac voetbalt op t oog leuker dan Ajax gisteren

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Leon Zwiers schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 18:51:
Nac voetbalt op t oog leuker dan Ajax gisteren
Nacompetitie is dan ook een beetje niveau Champions League 20 jaar terug. Totaal andere tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:34
Ach jongens....de competitie begint haast weer :+ kunnen we weer op de knvb schelden

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Martinusz schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 19:11:
Ach jongens....de competitie begint haast weer :+ kunnen we weer op de knvb schelden
Pff. Dat doen we al bij de bekendmaking van het competitie schema. Overduidelijk in het voordeel van de concurrent :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Dit mag toch geen rood zijn? Hoera voor de video scheids!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Videoscheids!!! Waarom hadden we dat toch niet eerder zeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ik had trouwens gehoopt dat alleen wat Feyenoord fans zich vandaag onnodig verlaagden met dat vliegtuig, maar tjonge jonge mavaros, je doet een knappe poging om dat te evenaren :N
Opslaghond idem overigens

[ Voor 6% gewijzigd door toolkist op 25-05-2017 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
toolkist schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 19:14:
Dit mag toch geen rood zijn? Hoera voor de video scheids!
Wie wat waar? Videoscheids ingegrepen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
Kansloze troll.

[ Voor 96% gewijzigd door Ramzzz op 25-05-2017 22:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Martinusz schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 19:18:
[...]

Wie wat waar? Videoscheids ingegrepen?
Yep, annuleert een onterechte rode kaart bij nac-nec. Spits houdt vast, verdediger houdt vast, spits valt spontaan om en verdediger kreeg als laatste man rood. En mocht een minuut later dus weer terug het veld op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Kansloze troll.

[ Voor 100% gewijzigd door Ramzzz op 25-05-2017 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
toolkist schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 19:20:
[...]

Yep, annuleert een onterechte rode kaart bij nac-nec. Spits houdt vast, verdediger houdt vast, spits valt spontaan om en verdediger kreeg als laatste man rood. En mocht een minuut later dus weer terug het veld op.
Zo komen we nog eens ergens, nu ook nog toepassen op al die drama Queens, de stervende zwanen die direct opstaan, gelijk gele kaart geven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LZ86
Toont je eigen niveau maar weer aan. ;w

Je kan hier niet de prestaties van andere clubs dan die van jezelf afdoen als geen niveau en flutprestaties/prijzen. Ga dat negatieve uitdagen lekker op vi/voetbalprimeur/ajaxshowtime/fr12 lopen doen met die andere trieste reaguurders en bespaar dat ons. Je gedraagt je als een arrogante ajaxfan waardoor half NL een hekel aan de club Ajax heeft....... Was al lang blij dat die hier verder niet zijn

Als je normaal een discussie kan voeren met wederzijds respect zal je hier veel warmer ontvangen worden.

[ Voor 19% gewijzigd door Ramzzz op 25-05-2017 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Martinusz schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 19:27:
[...]

Zo komen we nog eens ergens, nu ook nog toepassen op al die drama Queens, de stervende zwanen die direct opstaan, gelijk gele kaart geven.
Dan ligt de wedstrijd alleen continu stil, dat wil je ook niet. Krijg je van die American Football taferelen dat je steeds aan het wachten bent wanneer er eindelijk weer eens gespeeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Laat dat eens, weet je nou nog steeds niet beter?

[ Voor 79% gewijzigd door Ramzzz op 25-05-2017 22:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Lees je laatste paar posts nog eens rustig terug, neem een lekker witbiertje en denk daar nog eens over na :+

[ Voor 10% gewijzigd door Ramzzz op 25-05-2017 22:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 19:27:
[...]

Toont je eigen niveau maar weer aan. ;w

Je kan hier niet de prestaties van andere clubs dan die van jezelf afdoen als geen niveau en flutprestaties/prijzen. Ga dat negatieve uitdagen lekker op vi/voetbalprimeur/ajaxshowtime/fr12 lopen doen met die andere trieste reaguurders en bespaar dat ons. Je gedraagt je als de typische arrogante ajaxfan waardoor half NL een hekel aan de club Ajax heeft....... Was al lang blij dat die hier verder niet zijn

Als je normaal een discussie kan voeren met wederzijds respect zal je hier veel warmer ontvangen worden.
helemaal mee eens... op het woordje "typische" na :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:15
mavaros schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 19:19:
[...]

Kansloze troll. Negeer die dan? Maak een TR aan...
Ik zou zeggen: begin eens met het juist spellen van club iconen.

Daarnaast is je post doordrenkt van denigrerende opmerkingen, waarbij er ook nog eens vrij kinderachtige taal gebezigd wordt. Mag ik je er op wijzen dat PSV de laatste club is die in de halve finale van de CL stond, mede door een (VEUL sterker dan nu) Olympique Lyon uit te schakelen in de kwartfinale? En dat ze met iets meer geluk in de finale hadden gestaan?

En ja, dat was zonder Ronaldo, Romario en Berry van Aerle.

[ Voor 32% gewijzigd door Ramzzz op 25-05-2017 22:38 ]

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Word nu wel een mooie periode met wijzigingen. PSV was ruim ondermaats en moet dus echt gaan veranderen. Feyenoord haalde het uiteindelijk net, maar moet zijn captain vervangen + sowieso een buitenspeler die het op zijn heupen kon hebben.

En Ajax staat, imho, nu op poleposition. Veruit de beste selectie en het beste team. Nu maar kijken wat ze bij elkaar kunnen houden, of dat ze zoals zovaak nog bij competitiewedstrijd aan het sleutelen zijn.

Als Ajax het allemaal bij elkaar kan houden, word het geen spannende strijd, maar als Klaasen en Sanchez vervangen moeten worden, kan het weer alle kanten op.

Word een mooie zomer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 19:33:
[...]
Lees je laatste paar posts nog eens rustig terug, neem een lekker witbiertje en denk daar nog eens over na :+
Grappig dat je wederom wijst naar een ander, maar maakte jij niet de opmerking over NAC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
_O-

[ Voor 46% gewijzigd door Ramzzz op 25-05-2017 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Kijkend overigens naar die rode kaart bij NAC-NEC: De scheidsrechter kon het shirtje trekken van de aanvaller nooit zien. Onmogelijk dit op te lossen zonder video. Fijn dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
OPSLAGHOND schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 19:42:
[...]
Grappig dat je wederom wijst naar een ander, maar maakte jij niet de opmerking over NAC?
Oh, je kijkt nu niet naar Nac-Nec? Dat is een veel leukere pot dan gisteren. Beide ploegen lekker aanvallen en veel actie. Mag ik dat dan niet een leukere pot vinden dan Ajax-Manu?

Ik hou van actie en knokken voor de meters. Als er geen NL ploeg in die finale stond gisteren was ik na de 0-1 afgehaakt. Dus ja, ik kijk nu met meer plezier naar Nac-Nec.

Als je daar aanstoot aan neemt, zou ik nog een 2e witbiertje openen en daar lekker in het zonnetje van genieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Witbier vind ik niet smaken tenzij het een radler is, NEC kijk ik uiteraard net als veel andere Nijmegenaren.

[ Voor 12% gewijzigd door OPSLAGHOND op 25-05-2017 20:04 . Reden: Niet meeste maar veel ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Die hertog Jan Bastaard Radlers zijn erg lekker! Aanrader met dit weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20:51
Denman schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 19:39:

Ik zou zeggen: begin eens met het juist spellen van club iconen.
Met een spatie is correct volgens jou?
*diepe zucht*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Vliegtuigen, 010/020 benamingen, discussies over spelling... Ja, het is maar goed dat het bijna einde seizoen is, kan ik weer ff wegblijven uit dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-09 12:32

jeka

Support your local club.

En dan vergeet je alle calimero's nog die anderen calimero noemen.

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Kansloze troll.

[ Voor 96% gewijzigd door Ramzzz op 25-05-2017 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Nacompetitie en CL finale nog ;) die oefenwedstrijden van Oranje interesseren me niet

Die Higler snapt er echt geen zak van... NAC mag blessures faken en krijgt niks, NEC krijgt meteen geel als iemand uit frustratie nog op goal schiet als Higler affluit voor hands waar die speler niks aan kan doen, terwijl NAC eerder geen hands tegen krijgt voor wat vergelijkbaars

[ Voor 62% gewijzigd door toolkist op 25-05-2017 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:15
eric.1 schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 20:03:
[...]

Met een spatie is correct volgens jou?
*diepe zucht*
Gaat alleen in op dat gedeelte van mijn post
*nog diepere zucht*

Hint: een kuit is een lichaamsdeel.

Verder zijn de prijzen gelukkig vergeven. Volgend seizoen gaan we het weer meemaken. Heb er al weer zin in! Gezien de gemoederen hier is de zomerstop meer dan welkom. :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
Kansloze troll.

[ Voor 100% gewijzigd door Ramzzz op 25-05-2017 22:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
_O-

[ Voor 48% gewijzigd door Ramzzz op 25-05-2017 22:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:02

Superkiwi

Hoi doei

Zeg mede-Ajacieden, zien jullie ook niet gewoon veel liever een seizoen als dit waarin je dan misschien net naast de prijzen grijpt maar het voetbal vrijwel elke week gewoon leuk was om te zien in plaats van een saai seizoen met wel een prijs?
Ik kan me nog herinneren dat tijdens de 4 titels onder de Boer het spel niet om aan te zien was (buiten misschien de #30 tegen Twente); dan zie ik toch liever wedstrijden die het aanzien wél waard zijn.
Leuk voetbal wint het in mijn ogen altijd van saai resultaatvoetbal, ook al mis je dan wel eens een prijs.
En met het leuke voetbal wat Bosz Ajax nu laat spelen kun je in Nederland (en misschien zelfs ooit in de EL) best wel prijzen pakken.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Kansloze troll.

[ Voor 98% gewijzigd door Ramzzz op 25-05-2017 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Wat is er met AZ gebeurt zeg. Die spelen Utrecht he-le-maal zoek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
dvdkiwi schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 21:04:
Zeg mede-Ajacieden, zien jullie ook niet gewoon veel liever een seizoen als dit waarin je dan misschien net naast de prijzen grijpt maar het voetbal vrijwel elke week gewoon leuk was om te zien in plaats van een saai seizoen met wel een prijs?
Ik kan me nog herinneren dat tijdens de 4 titels onder de Boer het spel niet om aan te zien was (buiten misschien de #30 tegen Twente); dan zie ik toch liever wedstrijden die het aanzien wél waard zijn.
Leuk voetbal wint het in mijn ogen altijd van saai resultaatvoetbal, ook al mis je dan wel eens een prijs.
En met het leuke voetbal wat Bosz Ajax nu laat spelen kun je in Nederland (en misschien zelfs ooit in de EL) best wel prijzen pakken.
jawel... maar ik zou het niet leuk vinden als we straks 4 seizoenen onder Bosz leuk spelen, maar geen prijzen pakken... Bij de Boer was ik daarom heel erg blij met het eerste kampioenschap... daarbij, het eerste jaar onder De Boer was (in mijn herinnering) nog best aardig qua veldspel... het ging alleen steeds meer achteruit met als dieptepunt het laatste jaar.
Ik heb genoten van Ajax dit jaar... voornamelijk na de winterstop, maar daarvoor ook al wel een aantal keer... bij de deceptie tegen Willem II zat ik me in het stadion te verbijten. Het is goed dat o.a. Gudelj vertrokken is.

Het enige waar ik me nog aan irriteer zijn het "niet afmaken van kansen" en de houding van veel van mijn medesupporters :)
als ik zie hoe sommige mensen de discussie Tete/Veltman en Riedewald/Viergever voeren, dat is echt van de zotte. En als die spelers dat lezen dan gaan ze daar echt niet beter van voetballen. VI had een goed artikel waarom Veltman boven Tete verkozen wordt en daar ben ik het helemaal mee eens. Desondanks wil ik Tete niet kwijt, want hij heeft zeker de potentie. En Riedewald is natuurlijk geen linksback, maar gisteren was hij wéér een van de vertragende spelers. Daar moet hij echt aan gaan werken. Een hoop supporters lees ik roepen: "doorselecteren", maar volgens mij weten ze helemaal niet wat dat betekent. Ja je kunt nu wel je slechtste spelers eruit bonjouren en vervangen door jong grut, maar wie zegt dat dat een verbetering is. Klaassen, Veltman, Viergever, Younes vervang je echt niet zomaar hoor.
Daarnaast vind ik dat een hoop supporters het wzawzdb niet begrijpen. Jammer. Daar heb ik in een eerdere post al over geschreven.

Maar goed, de laatste alinea stond los van je vraag. Afgelopen jaar heb ik 2 thuiswedstrijden van Ajax bezocht, beiden in het begin van het seizoen. Maar als ze volgend jaar verder gaan hoe ze dit jaar zijn geëindigd zie ik mezelf nog wel vaker gaan, want dan is het weer leuk om in de JC ArenA te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:55
OPSLAGHOND schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 18:13:
[...]

Dat was en geen Europa League en geen Champions League en een heel ander niveau ...
De UEFA cup van toen was van een hoger niveau. Er waren minder CL plaatsen dan nu dus de kans dat er een topteam meedeed was een stuk groter. Feyenoord schakelde gewoon Inter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:17
Wat een hooligans daar in Limburg zeg. Laten zich tegen houden door 5 stewards en een ballenjongen. Lijkt me gezellig om MVV weer in de eredivisie te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
D-e-n schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 22:06:
[...]
De UEFA cup van toen was van een hoger niveau. Er waren minder CL plaatsen dan nu dus de kans dat er een topteam meedeed was een stuk groter. Feyenoord schakelde gewoon Inter uit.
Je mist mijn punt volledig.
Er was nagenoeg niets te verdienen buiten de beker zelf en de eer, dus geen belang om daar (teveel) moeite in te steken. Waarom denk je dat die opzet volledig op de schop is gegaan en er nu wel geld te verdienen is? Veel teams speelden met B/C-elftallen en sommige teams (ook Nederlandse) lieten zich opzichtig uitschakelen. En daar plukken we nu de vruchten van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 22:20:
Wat een hooligans daar in Limburg zeg. Laten zich tegen houden door 5 stewards en een ballenjongen. Lijkt me gezellig om MVV weer in de eredivisie te hebben.
Een handje vol helden had het gezicht bedekt. Die moet daar moet je dus de camera op mikken en de muts aftrekken.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
OPSLAGHOND schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 22:23:
[...]

Er was nagenoeg niets te verdienen buiten de beker zelf en de eer, dus geen belang om daar (teveel) moeite in te steken. Waarom denk je dat die opzet volledig op de schop is gegaan en er nu wel geld te verdienen is? Veel teams speelden met B/C-elftallen en sommige teams (ook Nederlandse) lieten zich opzichtig uitschakelen. En daar plukken we nu de vruchten van.
Dat was vooral in de tijd dat er tussen de europa cup 1 en de uefa cup nog een europa cup 2 (beker winnaars) was.

Het algemene beeld was dat de uefa cup sterker was, die EC 2 had echt geen aanzien.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OPSLAGHOND schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 17:55:
[...]
Deze vergelijking is nog vele malen slechter dan de vergelijking tussen deze finale en de poulewedstrijd thuis vs Manchester United.
Er stond voor Manchester United nu veel meer op het spel dan een paar ton en het verschil tussen clubs is nu nog vele malen groter dan destijds ...
Toen Feyenoord de beker won was die competitie voor (top)clubs nog een lachertje of zelfs een last, de EL met de huidige opzet is zelfs pas een paar jaar geleden (enigszins) interessant geworden mede afhankelijk van de positie van de deelnemers in hun competitie. Leuk voor de Feyenoord-supporters destijds vanwege de alsmaar aanhoudende droogte, maar financieel gezien eerder een plastic potje dan een vetpot.
Manchester United krijgt dankzij deze winst vele (tientallen?) miljoenen extra alleen al aan tv-gelden, Feyenoord hield misschien een paar ton over aan de winst?
Nou nou, je lijkt een beetje veel azijn tot je genomen te hebben. Goedemorgen, wat een zure reactie. Wat Feyenoord aan die EL over heeft gehouden? Geen idee. Zal je ongetwijfeld nog wel ergens terug kunnen vinden wanneer je daar echt naar op zoek gaat.

Maar je mag gerust vinden hoor dat de EL in het seizoen 2002/2003 een lachertje was. Denk dat alle deelnemende clubs van toen daar echt wel anders over dachten. Maar ieder zijn mening. We leven gelukkig in een vrij land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
OPSLAGHOND schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 22:23:
[...]

De opzet is veranderd vanwege geld. Maar feit is dat er in die tijd betere ploegen meededen dan nu. Dat sparen is overigens nog meer iets van de laatste jaren dan van vijftien jaar terug dus waarom je dat nu gebruikt om de winst van Feyenoord naar beneden te halen is me een raadsel. Het is vooral flauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:05

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Wat vinden we van het Europa League efltal?

Afbeeldingslocatie: https://images.performgroup.com/di/library/GOAL/c6/46/europa-league-tots_3wqtpqp16py3z1v6o5x0sd61.png

Veel wedstrijden heb ik niet gezien, maar het valt wel op dat er 2 spelers in staan die de halve finale niet gehaald hebben. Roma ging er in de 2e ronde na de groepsfase uit en Zenith zelfs in de eerste ronde direct na de groepsfase. Hebben Dzeko en Giuliano (geen idee wie dat is) dan zoveel laten zien in de eerdere wedstrijden? Natuurlijk kan je de groepsfase gedomineerd hebben, maar eigenlijk vind ik dat een speler of team toch echt wel minimaal de kwartfinale gehaald moet hebben om impact op het toernooi te hebben gehad. Beide hebben weliswaar 8 keer gescoord, maar dat was enkel in de groepsfase en geen van beiden kon daarmee hun team een ronde verder helpen.

Overigens wel erg leuk voor Daley Blind dat hij in dat elftal verkozen is. Zeer terecht ook dat Hakim Ziyech erin staat en Kasper Dolberg ook.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:04
"De Braziliaanse aanvallende middenvelder scoorde acht doelpunten in acht wedstrijden en gaf ook nog eens zes assists."

Dat is van Giuliano, volgens mij is dat best indrukwekkend en verdien je het dan wel. :)
Dzeko net zo.

Ik vind geen kaarten pakken als rechtsback minder een verdienste.

Het gaat overigens niet om 'hét' team van de EL maar is 'maar' door Goal zelf samengesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Naar Stockholm gaan om je eigen spelers met stoeltjes te bekogelen na een verloren finale..

Zie het nu net pas, maar echt WOW. Je eigen spelers ook echt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Gelukkig hangen er camera's en kunnen die tientallen idioten gestraft worden. Als je je zo gedraagt dan mogen die gasten van mij een stadionverbod van minimaal een jaar krijgen. Onbegrijpelijk. De trots moet overheersen, op alle vlakken. Het was een geweldig jaar waarin de verwachtingen in zijn geheel werd overtroffen. Op één punt van de kampioen eindigen in de competitie terwijl je tot op het laatst actief bent geweest in Europa. Ze hebben de EL finale gespeeld, met een ploeg die qua waarde verbleekt bij de bankzitters van de laatste drie tegenstanders.

Hopen dat Sanchez en Dolberg behouden kunnen worden voor volgend seizoen. Helemaal voor de ontwikkeling van de Ligt. Met Ziyech als regisseur en van de Beek als vervanger voor Klaassen gaat het zeker goedkomen.

Over supporters gesproken; iemand die knakker gezien gisteren na afloop van Roda tegen MVV? Wat een sukkel was dat zeg. In zijn pantalon en overhemd je zo laten gaan... bier gooien over de staf van Roda en vervolgens de hitler-groet brengen naar Stevens. En dat met je bek vol in beeld. Ik hoop dat die gast flink wordt aangepakt.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 08:12:
Naar Stockholm gaan om je eigen spelers met stoeltjes te bekogelen na een verloren finale..

Zie het nu net pas, maar echt WOW. Je eigen spelers ook echt.
Ik las dat stewards een aantal Ajacieden hadden opgepakt en dat men stoeltjes naar de stewards gooide, niet naar de spelers. Niet dat het veel verschil maakt, blijft über kansloos natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
JST94 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 08:43:
[...]

Ik las dat stewards een aantal Ajacieden hadden opgepakt en dat men stoeltjes naar de stewards gooide, niet naar de spelers. Niet dat het veel verschil maakt, blijft über kansloos natuurlijk.
Tja ik zie hier toch echt wat anders.

https://twitter.com/eusroovers/status/867670752249749505

Ajax heeft het erg goed gedaan dit seizoen. Tuurlijk snap ik al het vermaak wel vanaf de Feyenoord kant, maar ik had Ajax zeker de overwinning gegunt.

Bij Feyenoord zitten ook geen lieverdjes, maar als ik zie hoe spelers onthaald worden na een 3-0 nederlaag tegen een degradatie kandidaat, dan zie ik nogal grote verschillen. Onverwaardelijke steun :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Volgens mij valt het wel mee, bij toeval één stoeltje dat te ver gegooid wordt en richting Klaassen gaat, de rest ligt bij de stewards of het doel, niet gericht op de spelers.

Beetje vergezocht om het dan 'gericht op de spelers' te noemen, Niet dat het goed te keuren is natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Dan ken jij Eus nog niet. Die zit gewoon wat te geinen. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:50

Na de wedstrijd in Amsterdam op het Museumplein.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 09:15:

Ajax heeft het erg goed gedaan dit seizoen. Tuurlijk snap ik al het vermaak wel vanaf de Feyenoord kant, maar ik had Ajax zeker de overwinning gegunt.

Bij Feyenoord zitten ook geen lieverdjes, maar als ik zie hoe spelers onthaald worden na een 3-0 nederlaag tegen een degradatie kandidaat, dan zie ik nogal grote verschillen. Onverwaardelijke steun :)
Joh, wat verwacht je nou? Een zelfde slechte reactie terug? :')

Je kan in die zelfde strekking de 'supporters' aanhalen die in hun binnenstad gaan rellen na het verlies tegen Excelsior. Dat die trieste actie mrt de stoeltjes tegen de Ajax spelers was gericht is een interpretatie die je voor het gemak aanneemt. Dat er 9.990 supporters vol trots staan te applaudisseren na het verlies laat je voor het gemak maar even terzijde. Alleen dat aanstippen wat in jouw straatje past en ook nog eens je eigen club er bij halen terwijl dat totaal niet relevant is. Je laat je zelf wel kennen zeg, alles aanpakken om Ajacieden in een kwaad daglicht te zetten en je eigen aanhang te verheerlijken.

Maar goed, als dat hetgeen is wat jou blij maakt dan gun ik dat jou ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 09:15:
[...]

Kansloos publiek zeg

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre Sec
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-09 18:54
dvdkiwi schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 21:04:
Ik was ook een groot liefhebber van het Nederlands Elftal onder van Basten. Die wedstrijden tegen Italie en Frankrijk vergeet ik nooit meer. Dat vond ik velen malen leuker dan het voetbal onder van Marwijk.

Maar er is wel een verschil tussen wel eens een prijs missen, en chronisch tekort schieten. Nu zijn die 2e plekken geen probleem. Maar het doel is wel om prijzen te gaan pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marmar
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 00:27
Pierre Sec schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 09:34:
[...]

Ik was ook een groot liefhebber van het Nederlands Elftal onder van Basten. Die wedstrijden tegen Italie en Frankrijk vergeet ik nooit meer. Dat vond ik velen malen leuker dan het voetbal onder van Marwijk.

Maar er is wel een verschil tussen wel eens een prijs missen, en chronisch tekort schieten. Nu zijn die 2e plekken geen probleem. Maar het doel is wel om prijzen te gaan pakken.
Ik kan het mis hebben hoor, maar mij staat de periode onder Marco van Basten juist ook bij als een periode met slecht voetbal. En waren de wedstrijden waar jij naar verwijst zo'n beetje de enige goede potten die er waren onder zijn bewind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Han schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 09:28:
[...]

Joh, wat verwacht je nou? Een zelfde slechte reactie terug? :')

Je kan in die zelfde strekking de 'supporters' aanhalen die in hun binnenstad gaan rellen na het verlies tegen Excelsior. Dat die trieste actie mrt de stoeltjes tegen de Ajax spelers was gericht is een interpretatie die je voor het gemak aanneemt. Dat er 9.990 supporters vol trots staan te applaudisseren na het verlies laat je voor het gemak maar even terzijde. Alleen dat aanstippen wat in jouw straatje past en ook nog eens je eigen club er bij halen terwijl dat totaal niet relevant is. Je laat je zelf wel kennen zeg, alles aanpakken om Ajacieden in een kwaad daglicht te zetten en je eigen aanhang te verheerlijken.

Maar goed, als dat hetgeen is wat jou blij maakt dan gun ik dat jou ;)
Je bedoeld die domme troela die vanuit Den Haag komt stenen te gooien of die paar Finnen die nog 3 spelers van de club kennen? Dat waren geen Feyenoorders, maar dat wil je misschien niet zien. Maakt niet uit hoor :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre Sec
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-09 18:54
Marmar schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 10:09:
[...]

Ik kan het mis hebben hoor, maar mij staat de periode onder Marco van Basten juist ook bij als een periode met slecht voetbal. En waren de wedstrijden waar jij naar verwijst zo'n beetje de enige goede potten die er waren onder zijn bewind.
Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben. Ik kan mij de kwalificatie niet meer herinneren. Behalve de idiote selecties zo nu en dan. Dan staat alleen nog mijn punt dat het onder van Marwijk niet heel aantrekkelijk vond ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:22
JanW schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 09:25:
[video]

Jep was mooi, iedereen, ondanks de verloren finale, in een prima stemming naar huis / naar de kroeg. Geen enkele politie charge gezien de avond.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-e-n schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 22:52:
[...]

De opzet is veranderd vanwege geld. Maar feit is dat er in die tijd betere ploegen meededen dan nu. Dat sparen is overigens nog meer iets van de laatste jaren dan van vijftien jaar terug dus waarom je dat nu gebruikt om de winst van Feyenoord naar beneden te halen is me een raadsel. Het is vooral flauw.
Snap het inderdaad ook niet zo goed.
UEFA Cup werd i.i.g in de laatste 10 jaar serieuzer genomen door (top)teams dan de europa League sinds de entree.
Als je alleen als kijkt naar de editie waarin Feyenoord de UEFA cup won.
Borussia Dortmund, Inter Milaan, PSV, Glasgow.
Als je naar deze opstellingen kijkt van deze teams dan zie je dat ze met een volledig A team speelde, gewoon het sterkste van het sterkste.
Als je kijkt naar het grote deel van de teams dit seizoen in de Europa League dan zie je weer gigantisch veel "B" teams.
Pas vanaf de kwart finale zijn teams het een beetje serieus gaan nemen.
(maybe dat ik een oude lul aan het worden ben)Maar het niveau van het voetballen destijds was ook een stuk hoger en sneller dan het nu is.

Maar de prestatie van Feyenoord destijds was gewoon werelds, en als Ajax Woensdag had gewonnen(of uberhaubt wat inzet had getoond)dan was het ook wereld prestatie geweest.. Maar helaas.

Heb er zelf wel een beetje dubbele gevoelens over.
Als Feyenoorder ben ik blij dat Ajax geen prijs heeft gewonnen, maar als Nederlands Voetbal liefhebber is het zwaar klote. Punten hadden we goed kunnen gebruiken.
En een Nederlandse club die de voorronde Champions League overleeft is ook niet erg reëel, dus een klein beetje hopen dat de loting voor Feyenoord gunstig gaat uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Pierre Sec schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 09:34:
[...]

Onder van Basten zijn er enkel op het eindtoernooi een paar leuke potten gespeeld maar de kwalificaties waren horror. In een makkelijke groep werd er steeds maar nipt gewonnen, zelfs tegen Luxemburg. Aan het eind van de reeks voor het EK is toen onder druk van de spelers het systeem aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 10:14:
Je bedoeld die domme troela die vanuit Den Haag komt stenen te gooien of die paar Finnen die nog 3 spelers van de club kennen? Dat waren geen Feyenoorders, maar dat wil je misschien niet zien. Maakt niet uit hoor :>
Ik doel meer op het feit dat jij aannames doet zodat je weer kunt ranten en je eigen clubje kunt verheerlijken. Je draait alles zo hard rond dat je er zelf blijkbaar duizelig van wordt en het als waarheid ziet. Iedereen is het er over eens dat dergelijke types geen supporters zijn en het eigenlijk niks met voetbal te maken heeft. Het is een afspiegeling af de maatschappij, voetbal trekt helaas ook idioten aan. Mijn opmerking over de opstootjes in de binnenstad na de wedstrijd tegen Excelsior was dan ook niet serieus, het was in de zelfde strekking als jouw opmerking; kansloos dus.

Dat je zaken verdraait of naar je eigen hand interpreteerd om een ander in kwaad daglicht te zetten is één, maar compleet en irrelevant ook nog eens je eigen club er bij betrekken is volkomen zinloos. Het is gewoon trollen wat je doet. En het ergste is dat je het als waarheid probeert te verkopen en als klap op de vuurpijl een twitterbericht er bij haalt om je eigen gelijk te halen die bijna verzuipt in cynisme. Bravo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 16:18
Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 10:28:
Punten hadden we goed kunnen gebruiken.
Een troost; als Ajax de voorronde overleeft halen ze waarschijnlijk net zoveel of meer punten dan als ze de finale hadden gewonnen met de bijbehorende directe plaatsing voor EL.
D-e-n schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 10:34:
Onder van Basten zijn er enkel op het eindtoernooi een paar leuke potten gespeeld maar de kwalificaties waren horror. In een makkelijke groep werd er steeds maar nipt gewonnen, zelfs tegen Luxemburg. Aan het eind van de reeks voor het EK is toen onder druk van de spelers het systeem aangepast.
En die leuke potten zijn in ons collectief geheugen verheerlijkt, maar eigenlijk werden we gewoon weggespeeld maar hadden we een engeltje op de lat en waren zeer effectief in de counter.

Met het materiaal dat Van Basten had, met de luxe om met Van Nistelrooi, Van Bommel en Seedorf ruzie te maken, hadden we wel wat meer mogen presteren.

[ Voor 53% gewijzigd door ph4ge op 26-05-2017 10:47 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Vliegtuigje actie was echt mooi :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

dutchgio schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 23:32:
"De Braziliaanse aanvallende middenvelder scoorde acht doelpunten in acht wedstrijden en gaf ook nog eens zes assists."

Dat is van Giuliano, volgens mij is dat best indrukwekkend en verdien je het dan wel. :)
Dzeko net zo.

Ik vind geen kaarten pakken als rechtsback minder een verdienste.

Het gaat overigens niet om 'hét' team van de EL maar is 'maar' door Goal zelf samengesteld.
Ah, dat had ik over het hoofd gezien. Ik dacht dat het van de UEFA zelf was.

Begrijp inderdaad dat je met 8 goals en een aantal assists absoluut je stempel hebt gedrukt, maar aangezien het team gewoon na de groepsfase direct uitgeschakeld was, heb je als team natuurlijk niet goed genoeg gepresteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Jorgen schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 11:37:
[...]

Ah, dat had ik over het hoofd gezien. Ik dacht dat het van de UEFA zelf was.

Begrijp inderdaad dat je met 8 goals en een aantal assists absoluut je stempel hebt gedrukt, maar aangezien het team gewoon na de groepsfase direct uitgeschakeld was, heb je als team natuurlijk niet goed genoeg gepresteerd.
In het team van de UEFA zelf, dat gisteren bekend is geworden, zitten De ligt, Youness en Traore:

http://www.uefa.com/uefae.../news/newsid=2471052.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Mars18 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 11:21:
Afbeeldingslocatie: https://imgr.rgcdn.nl/b4c257c667794e4cb80e760bea216ca6/opener/Foto-via-Twitter.jpg

Voor diegene die het gemist hebben :P

Voetbalhumor, kan het wel waarderen :)

Alleen wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. En dat wordt een duur grapje waarschijnlijk, straks weer 18 jaar lang een vliegtuigje huren om boven Rotterdam te vliegen. Het grootste humor zit in het feit dat na het eerste kampioenschap sinds 18 jaar sommigen weer de grootste mond hebben en straks weer de calimero zijn en moord en brand schreeuwen om 'die arrogantie uit Amsterdam' :P

Dat Feyenoord kampioen is geworden is op basis van de eredivisiewedstrijden meer dan verdient. Nu mogen ze bewijzen dat ze ook met de grotere ploegen mee kunnen door zowel op Europees als landelijk niveau goed te presteren :)

en mochten ze dat niet kunnen dan kunnen ze zich schrap gaan zetten voor elke vorm van spot en satire die er maar is, dan komt die kaatsbal wel snoeihard terug :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Han schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 13:35:
[...]

[afbeelding]

Voor diegene die het gemist hebben :P

Voetbalhumor, kan het wel waarderen :)

Alleen wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. En dat wordt een duur grapje waarschijnlijk, straks weer 18 jaar lang een vliegtuigje huren om boven Rotterdam te vliegen. Het grootste humor zit in het feit dat na het eerste kampioenschap sinds 18 jaar sommigen weer de grootste mond hebben en straks weer de calimero zijn en moord en brand schreeuwen om 'die arrogantie uit Amsterdam' :P

Dat Feyenoord kampioen is geworden is op basis van de eredivisiewedstrijden meer dan verdient. Nu mogen ze bewijzen dat ze ook met de grotere ploegen mee kunnen door zowel op Europees als landelijk niveau goed te presteren :)

en mochten ze dat niet kunnen dan kunnen ze zich schrap gaan zetten voor elke vorm van spot en satire die er maar is, dan komt die kaatsbal wel snoeihard terug :o
Met voetbalhumor is ook niks mis. Al was het maar "lachen" dat Feyenoorders een finaleplaats in de EL als "helemaal niks" bestempelen. Ja, Ajax heeft niet de beker gewonnen, maar heeft het natuurlijk goed gedaan dit seizoen.

Jammer alleen dat social media e.d. vollopen met hatelijkheden die nergens over gaan.

Ik heb het al eerder gezegd, maar ik ben blij dat het op Tweakers meestal wel goed gaat.

@dutchgio Ik zie dat de UEFA zelf wel van mening is dat je in elk geval tot later in het toernooi mee gedaan moet hebben, want daar is enkel Youri Tielemans van Anderlecht (kwartfinale) opgenomen in de beste selectie. Verder enkel Man Utd, Celta, Lyon en Ajax.

Younes en Traoré hebben mijns inziens de helft van de tijd goed gespeeld. Ik zou Ziyech er toch ook in opgenomen hebben.

[ Voor 67% gewijzigd door Jorgen op 26-05-2017 13:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
Han schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 13:35:
[...]Alleen wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. En dat wordt een duur grapje waarschijnlijk, straks weer 18 jaar lang een vliegtuigje huren om boven Rotterdam te vliegen. Het grootste humor zit in het feit dat na het eerste kampioenschap sinds 18 jaar sommigen weer de grootste mond hebben en straks weer de calimero zijn en moord en brand schreeuwen om 'die arrogantie uit Amsterdam' :P
DIT. Kotsmisselijk van te worden, dat er altijd zogenaamd maar 1 club arrogant is. Man man man.

En als je dan verteld dat zij nu toch echt arrogante trekjes krijgen, dan is het natuurlijk niet waar..... ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
JanW schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 09:25:
[video]

Nouja zeg, dit kan toch alleen in Rotterdam.....!?!?!? :P

Prachtig om te zien. Ajax supporters/publiek is toch wel aardig verbeterd dan aantal terug (we hebben jaren gehad dat men alleen maar kon fluiten en zeiken, er heerst gelukkig wat meer positiviteitsgevoel)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:35

Shabbaman

Got love?

Om maar weer eens wat ander voetbalnieuws onder de aandacht te brengen: https://www.vi.nl/nieuws/...uwe-bondscoach-argentinie

Nu is het te hopen dat hij dat team net zo lekker aan het ballen krijgt als Sevilla, dan is er straks tenminste een swingend team aanwezig op het WK.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Sta je al 50-jarige man een hitlergroet te brengen, terwijl je gewoon een camera achter je slachtoffer ziet staan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/M2DRzdaB1l8n3yAhmmqzR0UD/thumb.png

8)7

Laat Roda maar lekker blijven.

[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 26-05-2017 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
PWM schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 15:10:
Sta je al 50-jarige man een hitlergroet te brengen, terwijl je gewoon een camera achter je slachtoffer ziet staan:

[afbeelding]

8)7

Laat Roda maar lekker blijven.
Zondag het stadion volhangen met z'n foto >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Sleehond schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 14:17:
[...]
dat er altijd zogenaamd maar 1 club arrogant is. Man man man.
Als er niet-Ajacieden zijn die zeggen dat Ajax volgend jaar het beste team heeft en waarschijnlijk kampioen wordt heet dat een goede vooruitblikkende analyse, als ik als Ajacied hetzelfde zeg heet dat arrogant.

Als Feyenoorders zeggen dat zij de laatste Europese prijs hebben gepakt dan moeten ze heel hard om Ajax lachen, als ik zeg dat wij als laatste NLe club de Champions League hebben gewonnen dan is dat al "te lang geleden" en blijf ik teren op dat succes, terwijl het slechts 7 jaar scheelt.

Er wordt heel wat met twee maten gemeten, maar met een eenzijdige bril zien ze dat vaak niet.
(voordat ik mensen tegen hun zere been schop: ik heb het niet enkel over Feyenoorders, dit waren gewoon wat voorbeelden)
Ik probeer me er niet zo druk (meer) om te maken, net als het constant zwartmaken van supporters van je rivaal en je eigen supporters alleen maar als lieverdjes zien.
Op social media gaat het helemaal nergens over, dat negeer ik grotendeels. Hier gaat het vaak prima maar gaat het soms wel een beetje de social media kant op en dat is jammer.
Hopelijk heeft iedereen een goede zomer en reageren we volgend seizoen een stuk nuchterder/vriendelijker op elkaar. Zonder moddergooien, zwartmakende verwijten en wat nog meer ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 16:18
Jorgen schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 13:35:
Met voetbalhumor is ook niks mis. Al was het maar "lachen" dat Feyenoorders een finaleplaats in de EL als "helemaal niks" bestempelen. Ja, Ajax heeft niet de beker gewonnen, maar heeft het natuurlijk goed gedaan dit seizoen.

Jammer alleen dat social media e.d. vollopen met hatelijkheden die nergens over gaan.
Tja, er werd nog niet zo lang geleden door Ajacieden hard gelachen toen men bij Feyenoord blij was met een tweede plaats. Er komt nu 18 jaar frustratie bij Feyenoorders uit dat ze eindelijk weer eens goed hebben gepresteerd terwijl bij Ajax er frustratie uit komt dat ze al jaren niks hebben gewonnen. Ik negeer het allemaal ook, verder dan af en toe een grapje als "wanneer is de huldiging? " vragen aan een Ajacied ga ik niet. Dit soort grapjes moeten kunnen, imo, maar op sociale media zitten nou eenmaal allerlei debielen die geen maat kunnen houden. En zolang supporters over en weer zich ergeren aan de extremen houd je het alleen maar in stand. Negeer het gewoon.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ajax is wel al bezig met de dvd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Die kan ook in een Blu-Ray speler toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@ph4ge eens!

@dvdkiwi dat zou jij moeten weten. Tenminste als je geen kiwi's erin stopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 11:21:
Mwah, had geen kwaad gekund er een originelere en humoristischer tekst op te zetten lijkt mij.

Lijkt geïnspireerd te zijn door die mini Zeppelin die na het behalen van de titel door Feyenoord door een supporter aan een touw werd opgelaten in zijn tuin, welke niet ver van die van de moeder van Justin Kluivert gelegen is. Gevolg was een melding daarvan door de moeder van Justin op twitter.

Dat was nog origineel. Die tekst achter dat vliegtuig is dat heel wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 16:27
Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 22:45:
[...]

Mwah, had geen kwaad gekund er een originelere en humoristischer tekst op te zetten lijkt mij.

Lijkt geïnspireerd te zijn door die mini Zeppelin die na het behalen van de titel door Feyenoord door een supporter aan een touw werd opgelaten in zijn tuin, welke niet ver van die van de moeder van Justin Kluivert gelegen is. Gevolg was een melding daarvan door de moeder van Justin op twitter.

Aye, de originaliteit is ver te zoeken. Dat doen ze in sommige andere landen wel leuker/ludieker.
Mja, we gebruiken niet voor niets vaak het begrip eencelligen voor sommige supporters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 22:45:
[...]

Lijkt me eerder overgenomen vanuit Engeland, de verzameling vliegtuigjes die daar rondvliegen tegen Wenger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Benieuwd of jullie ook zo hadden gereageerd als het andersom was geweest.
Jullie lijken wel erg gefascineerd door dat vliegtuigje, toch niet meebetaald zeker? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:58
Leon Zwiers schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 21:19:
Wat is er met AZ gebeurt zeg. Die spelen Utrecht he-le-maal zoek.
Mijn oom en zijn maat zijn AZ fans, dus ik kon met mijn neef gratis naar de wedstrijd. Ze hebben beiden een seizoenskaart op mooie plekken. En jezus wat heb ik genoten. Iedereen ging er keihard tegen aan, alles leek ook te lukken.
Mijn oom zei, met een knipoog natuurlijk: "Ga ik 1 keer niet en dan spelen ze fantastisch" :+

Svennson, Overeem en Stengs waren echt heel goed. Na afloop nog even met de vader van Stengs gepraat en met de moeder van Krul. Als Limburger zijnde vind ik dat Amsterdamse taaltje wel heerlijk om te horen joh :p

Hopelijk trekken ze dat nu door, maar ik ga wel vaker richting AZ :)

[ Voor 3% gewijzigd door Mosin op 27-05-2017 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

dvdkiwi schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 10:30:
Benieuwd of jullie ook zo hadden gereageerd als het andersom was geweest.
Jullie lijken wel erg gefascineerd door dat vliegtuigje, toch niet meebetaald zeker? ;)
Andersom:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/74Y6pcX3aMhyH4jTLTNuAe6L/thumb.png

Kunnen we wel om lachen hoor, hoewel dit dus echt niet meer origineel is :+

Snap de reacties niet zo. Voetbalhumor is mooi. Als je je soort aan zo'n vliegtuigje, neem je het te serieus. Ludieke acties richting Feyenoord (dus geen poppen met een strop), vind ik net zo mooi.

Als deze rivaliteit al niet meer kan, kunnen we beter stoppen.

[ Voor 16% gewijzigd door PWM op 27-05-2017 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Ajacieden hebben jarenlang kunnen uitdelen aan Feyenoord, maar nu Feyenoord supporters zelf gaan uitdelen na succes (en het uitblijven van succes bij Ajax) is het allemaal ineens niet meer zo leuk. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Volgens mij waren het de laatste jaren meer medelijden en zelfs de wens op verbetering. Een Feyenoord wat weer meedraait bovenin is veel leuker. Het 'uitdelen' was niet leuk meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
Ik kan me persoonlijk ook niet heel veel uitdelen herinneren behalve de hilariteit om de DVD van 2 overwinningen op Ajax en het vieren van de tweede plek (alhoewel ik persoonlijk die laatste nog wel kon begrijpen).... vooral bij die eerste vraag je er ook om natuurlijk :+
maar wellicht begeef ik me in de "verkeerde" kringen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Shabbaman schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 14:57:
Om maar weer eens wat ander voetbalnieuws onder de aandacht te brengen: https://www.vi.nl/nieuws/...uwe-bondscoach-argentinie

Nu is het te hopen dat hij dat team net zo lekker aan het ballen krijgt als Sevilla, dan is er straks tenminste een swingend team aanwezig op het WK.
Sevilla? In dat ene (dit) seizoen? Chili misschien ... iig hoopte er al op dat hij de bondscoach zou worden 8) . Sluit hem ook meteen uit als coach van Barcelona ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

PWM schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 16:48:
[...]
Als je je soort aan zo'n vliegtuigje, neem je het te serieus.
Ik ken niemand die zich stoort aan zo'n vliegtuigje (nee, ik ook niet), maar ik zie het toch anders:
als je enkele honderden euro's gaat uitgeven aan zo'n vliegtuigje, dán neem je het te serieus ;)
Het was vast geen die-hard fan, want die had al zijn spaargeld al uitgegeven aan een kaartje voor Excelsior.
P.O. Box schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 18:01:
en het vieren van de tweede plek
Dus in Rotterdam werd een tweede plek groots gevierd, maar als Amsterdam tweede wordt in NL én Europa wordt dat in Rotterdam gezien als "helemaal niets"? Rare jongens daar :P

[ Voor 37% gewijzigd door Superkiwi op 28-05-2017 10:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

En Google was niet jullie vriend?

Afbeeldingslocatie: https://u1.photofunia.com/2/results/e/X/eX1EAkMHHO8Wao_K3-jd8A_r.jpg

Afbeeldingslocatie: https://u1.photofunia.com/2/results/R/V/RVz3vVsYeXaHlIFt4YKkzA_r.jpg

Afbeeldingslocatie: https://u1.photofunia.com/2/results/q/4/q4MHLgCVYp6FJGL2nbNM4g_r.jpg

https://photofunia.com/effects/plane-banner :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:22
En toen stond FC Utrecht ineens 2-0 voor... Tussenstand over 2 wedstrijden is nu 2-3. Kan nu dus weer alle kanten op, al is een uitdoelpunt wel funest.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Pagina: 1 ... 53 ... 66 Laatste

Dit topic is gesloten.